Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Fluence
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Fluence
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 55
    • 56
    • 31 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    1101
    2292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilism last edited by

      Renault Fluence ZE crash tested
      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        paddler last edited by

        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
        Πάντως εγώ που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη δεν έχω κάποιο θέμα
        Ο τριγμός αυτός είναι ο μόνος που έχω(κάτι άλλα ψιλά τα έπνιξα με σπρευ σιλικόνης .Δοκίμασε το paddler σε μένα απέδωσε)
        Τα πλαστικά όντως θα μπορούσαν να είναι Megane
        Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα νεότητας εγώ τα ανέμενα.Απλά λόγω του ότι πήραμε από τις πρώτες παρτίδες ήμουν ενδόμιχα προετοιμασμένος για 'περιπέτειες'

        Δεν είπαμε πως όσα κυκλοφορούν στην πόλη διαλύονται! Τα πλαστικά θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι megane.
        Σήμερα ξεκόλλησε το μικρόφωνο του bluetooth και το βρήκα να κρέμεται, θα το φτιάξω με διπλής κολλητικής όψης
        ή απλά κόλλα. Λες όσα κάνουν μόνο Εθνική να χαλάνε πιο γρήγορα;;;;

        Ανεβαίνοντας την ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας προς Αθήνα, με 150 σταθερά, είδα (για όσο διαρκεί η ανηφόρα) 12,3λτ/100χλμ, ότι μεγαλύτερο έχω δει με 6η. Μια φορά που τελίκιασα (και μοναδική) έκαιγα λιγότερο!

        Σου ήρθε χαρτάκι ανάκλησης τιμονιού;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Ο χρήστης paddler έγραψε:

          Πάντως εγώ που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη δεν έχω κάποιο θέμα
          Ο τριγμός αυτός είναι ο μόνος που έχω(κάτι άλλα ψιλά τα έπνιξα με σπρευ σιλικόνης .Δοκίμασε το paddler σε μένα απέδωσε)
          Τα πλαστικά όντως θα μπορούσαν να είναι Megane
          Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα νεότητας εγώ τα ανέμενα.Απλά λόγω του ότι πήραμε από τις πρώτες παρτίδες ήμουν ενδόμιχα προετοιμασμένος για 'περιπέτειες'

          Δεν είπαμε πως όσα κυκλοφορούν στην πόλη διαλύονται! Τα πλαστικά θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι megane.
          Σήμερα ξεκόλλησε το μικρόφωνο του bluetooth και το βρήκα να κρέμεται, θα το φτιάξω με διπλής κολλητικής όψης
          ή απλά κόλλα. Λες όσα κάνουν μόνο Εθνική να χαλάνε πιο γρήγορα;;;;

          Ανεβαίνοντας την ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας προς Αθήνα, με 150 σταθερά, είδα (για όσο διαρκεί η ανηφόρα) 12,3λτ/100χλμ, ότι μεγαλύτερο έχω δει με 6η. Μια φορά που τελίκιασα (και μοναδική) έκαιγα λιγότερο!

          Σου ήρθε χαρτάκι ανάκλησης τιμονιού;

          Στο θέμα των πλαστικών συμφωνούμε απόλυτα
          Τώρα για το μαυρισμένο
          Καλά αυτό πως στο καλό έγινε. .Το δικό μου τρώει τις λακούβες στη μάπα το δικό σου διαλύεται
          Επιστολή για την ανάκληση δεν μου έχει έρθει αν και νομίζω πως δεν θα περιμένω πάλι να μου έρθει αλλα θα πάρω να ρωτήσω
          Πάντως paddler μ' αυτά που γράφεις ώρες ώρες νομίζω ότι έχουμε διαφορετικό αυτοκίνητο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas7 last edited by

            kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Ο χρήστης kostas7 έγραψε:
              kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)

              Φίλε μου γράφε ελληνικά
              Στα ηλεκτρονικά μετά από 13500 χιλιάδες τίποτα
              Για τα υπόλοιπα θα σου απαντήσει ο φίλος paddler

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)

                Φίλε μου γράφε ελληνικά

                Φιρί φιρί να διαβάσει κανένα νέο ... englishgreek ο συνονόματος!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                  kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)

                  Φίλε μου γράφε ελληνικά

                  Φιρί φιρί να διαβάσει κανένα νέο ... englishgreek ο συνονόματος!

                  Νομιζω πως πρεπει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                    Νομιζω πως πρεπει

                    (Τιμής ένεκεν των επικείμενων εξετάσεων του Ορέστη κάτι στα γρήγορα για να διαβάσει! )
                    Dear sir,
                    With reference to your post I would like to give you some answers! About the electronics, rumors say that there aren’t so reliable. But this is only gossip. There are many bad people out there! A few years ago many were “fighting” with their windows' mechanisms until they discovered that it was … 'VAG’s figure', because there were the same as Golfs. Other problems … I don’t remember.
                    Diesel engines in generall are noisy enough! From outside the others around easy realize that these cars have “tractors heart”. From inside, nowadays things are deferent. Thoughtful insulation and construction help to hear your music choice without mechanical accompaniment.
                    If you require any further information, feel free to contact us. Owners happily can give you better information about your significant questions.
                    Yours faithfully
                    Cosneo .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Ωραίος ο Κώστας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          paddler last edited by

                          Μετά τα μαθήματα αγγλικής άνευ διδασκάλου(!), έχω να πω στο φίλο kostas7 ότι το μοτέρ στον αυτοκινητόδρομο δεν ακούγεται μέσα στην καμπίνα, το ταξίδι είναι πολύ ήσυχο ακόμα και στα 150χλμ/ώρα, όπου η κατανάλωση είναι περίπου 6λτ/100χλμ. Το αδύνατο σημείο του fluence είναι η ποιότητα κατασκευής του και των πλαστικών του, μαζί με την αδιάφορη οδική συμπεριφορά του. Αν το χρησιμοποιείς (και όχι οδηγείς!) όπως σχεδιάστηκε, θα μείνεις γενικά ικανοποιημένος.
                          Καλορίζικο και καλοτάξιδο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            @Paddler είναι δυνατόν να μην συμφωνώ σε τίποτα?
                            Κανένα diesel δεν ενοχλεί ηχητικά στον αυτοκινητόδρομο. Στην πόλη? Στα φανάρια και στο ρελαντί?
                            Και με ακουστικά στα αυτιά, τα χέρια στο τιμόνι το καταλαβαίνουν.
                            Τα πλαστικά του στο εσωτερικό -βλέποντας πολύ προσεκτικά το Fluence του Ορέστη- δεν μου 'έδειξαν' κακή ή έστω χαμηλή ποιότητα αν και κάποια 'θέματα' από πάντα θυμάμαι η Renault να τα 'παραβλέπει'. Παρατήρησε πχ τα λάστιχα οροφής στα Megane I f/l που 2 μήνες το πολύ αντεχαν τον ήλιο πριν σηκωθούν ανάποδα σαν κέρατα!
                            Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • vespas
                              vespas last edited by

                              Τα πλαστικα του Fluence θα μπορουσαν και θα επρεπε να ειναι σαν του Megane III απο τα οποια ειναι σαφως υποδεεστερα, αλλα και παλι μια χαρα ειναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                @Paddler είναι δυνατόν να μην συμφωνώ σε τίποτα?
                                Κανένα diesel δεν ενοχλεί ηχητικά στον αυτοκινητόδρομο. Στην πόλη? Στα φανάρια και στο ρελαντί?
                                Και με ακουστικά στα αυτιά, τα χέρια στο τιμόνι το καταλαβαίνουν.
                                Τα πλαστικά του στο εσωτερικό -βλέποντας πολύ προσεκτικά το Fluence του Ορέστη- δεν μου 'έδειξαν' κακή ή έστω χαμηλή ποιότητα αν και κάποια 'θέματα' από πάντα θυμάμαι η Renault να τα 'παραβλέπει'. Παρατήρησε πχ τα λάστιχα οροφής στα Megane I f/l που 2 μήνες το πολύ αντεχαν τον ήλιο πριν σηκωθούν ανάποδα σαν κέρατα!
                                Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.

                                Ποιητή τι εννοείς εδώ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • vespas
                                  vespas last edited by

                                  Εννοει μαλλον το sedan αμαξωμα, αλλα γιατι;
                                  Επειδη δηλαδη η σχεδιαση του εχει οικογενιακο προσανατολισμο, δεν θα επρεπε να εχει και καποια διασκεδαστικη συμπεριφορα στο δρομο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                    Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.

                                    Ποιητή τι εννοείς εδώ? [/quote]

                                    Εννοει μαλλον το sedan αμαξωμα, αλλα γιατι;
                                    Επειδη δηλαδη η σχεδιαση του εχει οικογενιακο προσανατολισμο, δεν θα επρεπε να εχει και καποια διασκεδαστικη συμπεριφορα στο δρομο;

                                    Κύριοι το αντίθετο λέω!
                                    Το fluence σχεδιαστικά είναι (σύμφωνα με το δικό μου αισθητικό κριτήριο) ένα αρκετά ψαγμένο sportsedan και όχι μια 4θυρη κούρσα και θα επρεπε να έχει πιο διασκεδαστική συμπεριφορά από έναν απλό ανθρωπομεταφορέα.
                                    Ορέστη στο εχω πει ότι αδικείτε το αμαξι σύμφωνα με αυτό που βλέπω στην εμφάνιση του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos-lancia last edited by

                                      συμφωνω απολυτα!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • vespas
                                        vespas last edited by

                                        Α ΟΚ. Γιατι ετσι οπως το εγραψες καταλαβα λαθος. Δυστυχως ο γραπτος λογος πολλες φορες δινει αλλο νοημα απο την πραγματικοτητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                          Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.

                                          Ποιητή τι εννοείς εδώ?

                                          Εννοει μαλλον το sedan αμαξωμα, αλλα γιατι;
                                          Επειδη δηλαδη η σχεδιαση του εχει οικογενιακο προσανατολισμο, δεν θα επρεπε να εχει και καποια διασκεδαστικη συμπεριφορα στο δρομο;

                                          Κύριοι το αντίθετο λέω!
                                          Το fluence σχεδιαστικά είναι (σύμφωνα με το δικό μου αισθητικό κριτήριο) ένα αρκετά ψαγμένο sportsedan και όχι μια 4θυρη κούρσα και θα επρεπε να έχει πιο διασκεδαστική συμπεριφορά από έναν απλό ανθρωπομεταφορέα.
                                          Ορέστη στο εχω πει ότι αδικείτε το αμαξι σύμφωνα με αυτό που βλέπω στην εμφάνιση του.

                                          Ναι σαφέστατα απλά δεν κατάλαβα το αρχικό σχόλιο
                                          Βασικά το πασάρανε σαν οικογενειακό μικρομεσαίο sedan άρα με βάση τη λογική της Renault έπρεπε να είναι μαλακό,άνετο και ψιλοάοσμο οδηγικά.Βέβαια Δεν κινείτε και στην σκληρή βάση του ανθρωπομεταφορέα αλλά μεταξύ sport-sedan και ανθρωπομεταφορέα.Έτσι τουλάχιστον κρίνω εγώ από τους ανθρωπομεταφορείς που έχω οδηγησει πχ κάτι Nissan Almera(αυτό που αντικατέστησε το υπεραυτοκίνητο Tiida ).Εννοώ δηλαδή πως μπορεί να μπατάρει αλλά σου δίνει μια χ σιγουριά σε κάποια σημεία να πατήσεις(αν δεν είχα και τα μπουρδέλα που έχω για λάστιχα )
                                          Πάντως το δικό μου όπως έχω πει σε πολλούς τόνους δεν θα είναι έτσι μια ζωή

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Το fluence για αυτό που κατασκευαστήκε είναι εξαιρετικό. Πίσω έχει χώρους για 2 παλαιστές του σούμο + 1 παιδί (το πλάτος γαρ). Από εκεί και πέρα είναι από πλευράς μήκους ξεχειλωμένο (4.6 μέτρα το αθεόφοβο) αλλά στο πορτπαγκάζ βάζεις απλά τα πάντα.

                                            Για έναν μέσο οικογενειάρχη με 2 παιδιά είναι ότι πρέπει. Και αποτελεί και μία φθηνή επιλογή σε σχέση με τα πάσης φύσεως MPV που έχουν σκοτώσει την οδηγική ευχαρίστηση. Γιατί όπως και να το κάνουμε αν ένα sedan είναι αδιάφορο ένα μικρό λεωφορείο τι είναι;

                                            Πιστεύω ότι είναι καιρός πια να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι το hatch καλό και άγιο αλλά ένα sedan παραμένει πάντα ένας αξιόπιστος ανθρωπομεταφορέας ειδικά σε μεγάλα ταξίδια. Άλλωστε δεν γουστάρω να ταυτίζομαι με τη γενεά του πολυτεχνείου η οποία θεωρούσε τα sedan ως οχήματα της δεξιάς. Αυτοί βέβαια που όταν έπιασαν 5 φράγκα αγόρασαν με τη μία Merc και άλλες μάρκες οχημάτων για προλετάριους...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 31 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr