-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
ΡΕ!
Μια φορά έγραψα για την κατανάλωση μου και 2 στους 3 που απάντησαν, έφαγαν μπαν!Δεν σου απανταμε κινδυνευουμε
-
πολύ παντόφλα έπεσε μάλλον
και η τελευταία με το πουντάκι, 75 km autostrada Μ.Ω 100, το αμάξι φουλ φορτωμένο, 5,3λ/100.
η διαδρομή είχε αρκετά εντονο ανάγλυφο, χωρίς πολλή κίνηση, αλλά το CC δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.
Αν εξαιρέσεις αεροδυναμικούς θορύβους, και ποιότητα κατασκευής που μου φάνηκε φτηνή, το αμάξι δεν είναι κακό
Πολύ κροτάλισμα πάντως ο ντίζελ...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
πολύ παντόφλα έπεσε μάλλονκαι η τελευταία με το πουντάκι, 75 km autostrada Μ.Ω 100, το αμάξι φουλ φορτωμένο, 5,3λ/100.
η διαδρομή είχε αρκετά εντονο ανάγλυφο, χωρίς πολλή κίνηση, αλλά το CC δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.
Αν εξαιρέσεις αεροδυναμικούς θορύβους, και ποιότητα κατασκευής που μου φάνηκε φτηνή, το αμάξι δεν είναι κακό
Πολύ κροτάλισμα πάντως ο ντίζελ...
ναυπλιο-γλυφαδα door to door Μ.Ω 80, αμαξι αδειο
4.9λ/100 ειπε το τριπ,ποσο σφαλμα να εχει?
edit με megane I 1.6 16v -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
ΡΕ!
Μια φορά έγραψα για την κατανάλωση μου και 2 στους 3 που απάντησαν, έφαγαν μπαν!Αν είχες diesel θα πετύχαινες τουλάχιστον 5-6 μπαναρίσματα ανά ανάφορά κατανάλωσης.
και η τελευταία με το πουντάκι, 75 km autostrada Μ.Ω 100, το αμάξι φουλ φορτωμένο, 5,3λ/100.
Κάποιος αφηρημένος ( ), το διάβασε 'πουτανάκι'
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
πολύ παντόφλα έπεσε μάλλον
και η τελευταία με το πουντάκι, 75 km autostrada Μ.Ω 100, το αμάξι φουλ φορτωμένο, 5,3λ/100.
η διαδρομή είχε αρκετά εντονο ανάγλυφο, χωρίς πολλή κίνηση, αλλά το CC δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.
Αν εξαιρέσεις αεροδυναμικούς θορύβους, και ποιότητα κατασκευής που μου φάνηκε φτηνή, το αμάξι δεν είναι κακό
Πολύ κροτάλισμα πάντως ο ντίζελ...
ναυπλιο-γλυφαδα door to door Μ.Ω 80, αμαξι αδειο
4.9λ/100 ειπε το τριπ,ποσο σφαλμα να εχει?
edit με megane I 1.6 16vΜ.Ο. 100 km/h σημαίνει ταχύτητες στα 130~140 km/h στιγμιαία και με το αμάξι φουλ φορτωμένο. Στο πλήρες γκάζι το diesel δεν υπερτερεί της βενζίνης όσο στο μερικό και γνωρίζοντας το πως ο drifter πάει την ΕΥΑ υποθέτω ότι είχε βάλει τούβλο στο πάτωμα.... (αλλιώς το κροτάλισμα δεν θα το άκουγε).
-
με προσβάλλεις
το πουντάκι έχει 6η πάντως, και αν και το ζόριζα, προσπαθούσα όπου ήταν δυνατόν να πηγαίνω με 6 και λίγο γκάζι.
Το κροτάλισμα είναι έντονο για τα γούστα μου πάντως, (δε μιλάω για τον αυτοκινητόδρομο, εκεί οι αεροδυναμικοί θόρυβοι το καλύπτουν ) αλλά για μέσα στην πόλη και σε επαρχιακό
-
Πρώτη γιγάντια καταγραφή κατανάλωσης μετά την αλλαγή των συσσωρευτών.
4268km με BC στα 5.2 lt/100. Τελική κατανάλωση 5.22 lt/100km
Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται το πρώτο τμήμα ως και το service του οχήματος που πρακτικά αφορά και το στρώσιμο του συστήματος διαχείρισης ενέργειας το οποίο στην αρχή με είχε στα 5.6 ως 5.7 lt/100km.
Οι διαδρομές αφορούν αποκλειστικά λεκανοπέδιο με 3 ή 4 ταξίδια ως το Σούνιο αλλά πολύ κίνηση στη Συγγρού και Κηφισσό. Οπότε πόλη είναι μεν αλλά δεν την λες και πόλη 100%. Το τελευταίο ταξίδι βέβαια προς Σούνιο είχε και ταχύτητες ως και 150 km/h για να μάθει η Αστέρω και η Διαμάντω πως προσπερνούμε τους Sunday drivers.
Από το service και μετά το BC αναφέρει την ευτελή κατανάλωση των 5.1 lt/100 km και αφορά περί τα 3900 km.
Αποτέλεσμα του ανεφοδιασμού είναι το 5.7 στην καρτέλλα να λέει πια 5.6. Το ακριβές είναι 5.64 lt/100km, με CO2 139 gr και συνολικό κόστος καυσίμου ανά 100 km (μέσος όρος) 6.39 €/lt.
Βέβαια αν καθίσω και συζητήσω το κόστος καυσίμου το 2011 τότε μελαγχολώ καθώς μιλάμε για 8.48 €/100 km το οποίο είναι και το μεγαλύτερο που έχει πληρώσει ποτέ. Μάλιστα τέτοιο κόστος είναι συγκρίσιμο με το ποσό που πλήρωνα για το Golf που μου έκαιγε στην πόλη 10.5 lt/100 πριν πολλά όμως χρόνια με την τιμή των καυσίμων στο μισό.
Ω καιροί ω ήθη....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το τελευταίο ταξίδι βέβαια προς Σούνιο είχε και ταχύτητες ως και 150 km/h για να μάθει η Αστέρω και η Διαμάντω πως προσπερνούμε τους Sunday drivers.Βασικά εγώ έχω αρχίσει να ανυσηχώ
ελέω καμερών που έμαθα ότι λειτουργούσαν προχθες
Και καλά τις δεύτερες κόψαμε αλλά στις πρώτες -
Μην μου το θυμιζεις
Αυτες ειναι καταναλωσεις -
A4 B8 TDi με τα 140, κίνηση σε επαρχιακούς, πόλη με κίνηση, πόλη χωρίς κίνηση, γενικά συνετή οδήγηση αλλά μερικά τελικιάσματα σε autobahn κλπ, 5,3 μέση στο τέλος του ταξιδιού. Tαχύτητες με τα όρια παντού, όπερ σημαίνει 30-50 πόλη, 70-90 επαρχιακούς, εθνικές ανάλογα της περιοχής, κυνηγητό στα χωρίς όριο.
Δοκιμή μέσα στην πόλη σε Ελληνικές συνθήκες: με το startstop έβλεπα γύρω στα 10,5-11, χωρίς το startstop τσιμπούσε άνετα 2-3 λίτρα στην μέση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
A4 B8 TDi με τα 140, κίνηση σε επαρχιακούς, πόλη με κίνηση, πόλη χωρίς κίνηση, γενικά συνετή οδήγηση αλλά μερικά τελικιάσματα σε autobahn κλπ, 5,3 μέση στο τέλος του ταξιδιού. Tαχύτητες με τα όρια παντού, όπερ σημαίνει 30-50 πόλη, 70-90 επαρχιακούς, εθνικές ανάλογα της περιοχής, κυνηγητό στα χωρίς όριο.Δοκιμή μέσα στην πόλη σε Ελληνικές συνθήκες: με το startstop έβλεπα γύρω στα 10,5-11, χωρίς το startstop τσιμπούσε άνετα 2-3 λίτρα στην μέση.
Ντροπη, Merc Cdi επρεπε να οδηγεις
-
Παίδες μην ανησυχείτε...
Αν μου έρθει κλήση τότε απλά θα σας ενημερώσω....
-
Αυτές είναι καταναλώσεις .Αν υλοποιηθεί το καλοκαιρινό πρόγραμμα που φαντάζομαι, σκέφτομαι να κλείσω για ένα 10ήμερο αυτό. Στόχος να ξεπεράσω τα 2463 με ένα φουλάρισμα
-
Και δίπλα στο άρθρο για τα δυομιση χιλιάδες χλμ με ένα ρεζερβουάρ, διαφήμιση Dodge RAM!
edit: μαλακία, η διαφήμιση αλλάζει κάθε φορά.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και δίπλα στο άρθρο για τα δυομιση χιλιάδες χλμ με ένα ρεζερβουάρ, διαφήμιση Dodge RAM!edit: μαλακία, η διαφήμιση αλλάζει κάθε φορά.
και σε εμένα έβγαλε την ίδια....
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αυτές είναι καταναλώσεις .Αν υλοποιηθεί το καλοκαιρινό πρόγραμμα που φαντάζομαι, σκέφτομαι να κλείσω για ένα 10ήμερο αυτό. Στόχος να ξεπεράσω τα 2463 με ένα φουλάρισμαο Θεος να με φυλαει απο το να οδηγησω ποτε κατι τετοιο...
πρεπει να ειναι οτι πιο βαρετο μετα το μαθημα Αρχαιων και το Θανατο.
-
Με 250Nm ελπίζω να μην είναι τόσο τραγικό
-
αμα εχεις στοχο τα 2500χλμ με ενα φουλαρισμα, θα ειναι σιγουρα χειροτερο απο το Θανατο
-
Θεωρώ περιττό να ασχολείστε με μετρήσεις κατανάλωσης που προέκυψαν από μόνο 20-50-100 χλμ....
Επίσης άχρηστο ό,τι κι αν πείτε αν δεν γεμίζετε πλήρως το ντεπόζιτο αλλά βάζετε κάμποσο από περίπου τόσο άδειο...Ανυπομονώ να δω πότε θα μου τύχει αυτοκίνητο πιο συνηθισμένο για να κονταροχτυπηθώ μαζί σας! Θα χάσω το ξέρω αλλά να δω πως είναι να έχεις καταναλώσεις που με το τωρινό τις βλέπω μόνο με ήσυχα 90-110 (πχ μονοδρομημένη Κορίνθου-Πάτρας).
Θυμήθηκα παλιό μου ρεκόρ (πριν πολλά χρόνια) με παλιό σκαθάρι που με 38 λίτρα (ένα πλήρες ρεζερβουάρ) έβγαλα το Αθήνα Θεσ/κη (με 100-110) ....ούτε 7,5 λίτρα/100χλμ! Η πλάκα είναι ότι αν πάω με τέτοια ταχύτητα μάλλον θα πετύχω ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση με το τωρινό διπλού βάρους, +800 κυβικών, +2 κυλίνδρων και αυτόματο.... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
A4 B8 TDi με τα 140, κίνηση σε επαρχιακούς, πόλη με κίνηση, πόλη χωρίς κίνηση, γενικά συνετή οδήγηση αλλά μερικά τελικιάσματα σε autobahn κλπ, 5,3 μέση στο τέλος του ταξιδιού. Tαχύτητες με τα όρια παντού, όπερ σημαίνει 30-50 πόλη, 70-90 επαρχιακούς, εθνικές ανάλογα της περιοχής, κυνηγητό στα χωρίς όριο.Δοκιμή μέσα στην πόλη σε Ελληνικές συνθήκες: με το startstop έβλεπα γύρω στα 10,5-11, χωρίς το startstop τσιμπούσε άνετα 2-3 λίτρα στην μέση.
Κροτάλιζε ο κινητήρας;
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽