-
Ωραία θα φτιάξουν νέους πεζόδρομους να μαζεύονται τα πρεζόνια
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Θα ερθω εγω απο τον Πειραια με ποδηλατο?
unpisteftable
Τι unpisteftable ρε μαστορα, ή εκανες πλακα οποτε για αυτο υπαρχουν τα smilies, η αυτο που λες ισχυει μονο για τους τριγυρω κ οσους εχουν βγει για βολτα.
Θα ξεκινησω εγω απο τον Πειραια με το ποδηλατο επειδη καποιος μαλακας αποφασισε να ακινητοποιησει ολη την Αθηνα, κ καποιος δευτερος μαλακας αποφασισε (με τις πλατες του πρωτου μαλακα...) να ακινητοποιησει ολα τα μεσα που σε μετακινουν?
-
Ξεθάψιμο μια και έχουμε φοβερό νέο θέμα.
Διερευνητική πρόταση για παρεμβάσεις στη Λ. Συγγρού
[...] Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, Ιωάννη Πολύζο, η πρόταση, η οποία δεν είναι δεσμευτική αλλά απεικονίζει τις σύγχρονες τάσεις της πολεοδομίας παγκοσμίως, προβλέπει μείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων στα 50 χλμ τμηματικά στη Λεωφόρο Συγγρού, συνύπαρξη ποδηλατιστών, πεζών και αυτοκινήτου, κατάργηση των ανισόπεδων κόμβων για να συνδεθούν οι γύρω περιοχές και να αναδειχθεί το πρόσωπο της πόλης στη θάλασσα.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1991090
Have at it!
-
Τα ναρκωτικα τα πληρωνουν απο την τσεπη τους, ή επιδοτουνται απο το κρατος?
-
Οι υπερδιαστασιολογημένοι δρόμοι όπως η Συγγρού πρέπει να αλλάξουν, φύτευση, πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομοι, μέσα σταθερής τροχιάς, συνδυασμοί τους, και μπορεί η Αθήνα από την απίστευτη χαβούζα που είναι σήμερα που ο καθένας ξοδεύει δύο ώρες την ημέρα μποτιλιαρισμένος στο ΙΧ του να γίνει πραγματική Ευρωπαϊκή πόλη. Αν αφήσουν βέβαια οι έξυπνοι 'Ελληνες τους χαζούς ξένους, καθηγητές, συγκοινωνιολόγους, πολεοδόμους να εφαρμόσουν αυτά που πρέπει.
Πεζοδρόμηση πλατείας Νέας Σμύρνης: Μαμάδες, παιδάκια, καφετέριες, μαγαζιά, βόλτες, κόσμος, ησυχία, ευχάριστο περιβάλλον.
Πεζοδρόμηση Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Τουρισμός, Μουσεία, Καφετέριες, ποδήλατα, πράσινο, αρχιτεκτονική, Θέα ακρόπολη.
Πεζοδρόμηση Ερμού: Καφετέριες, Μαγαζιά, Καλλιτέχνες.Συγγρού-Μεσογείων-Αλίμου-κλπ: Μάντρες, Στριπτιτζάδικα, Νυχτερινά μαγαζιά, Πιάτσες, κλπ
Διαλέξτε την πόλη που θέλετε...
Υ.Γ. Από τον Πειραιά μπορείς να πάρεις ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και να ανεβαίνεις κέντρο ή να το συνδυάσεις με ΗΣΑΠ, τελευταίο Βαγόνι.
-
Ευχυχώς ή διστυχώς η Πανεπιστημίου έχει να διαχειριστεί και κίνηση που περνάει από τα βόρεια και πάει νότια.
Αν δούμε τις εναλλακτικές που έχει κάποιος από ΒΠ να φτάσει Νότια (πειραιά) είναι:- Εθνική, με τα γνωστά προβλήματα. Από κηφισιά μπορείς να πάς εθνική, από Χαλάνδρι, χολαργό, παπάγου κτλ όχι
- Κηφισίας(Μεσογείων), Β.Σοφίας, και μετά η αρδητού ή Β. όλγας για να βγείς στη Συγγρού
- Κηφισίας (Μεσογείων), Β.Σοφίας, Σύνταγμα - Παεπιστημίου - Ομόνοια - Πειραιώς
Αντίστοιχα το σύστημα της Ομόνοιας εκτός από κίνηση Πανεπιστημίου παίρνει κίνηση Πατησίων, Αχαρνών
Η Ομόνοια έχει πρόβλημα ώς κυκλοφορία από τότε που σταμάτησε η κυκλική πορεία. Για να βγείς από Πατησίων σε Πειραιώς φτύνεις αίμα. Ομοίως από Πανεπιστημίου σε Πειραιώς πάλι φτύνεις αίμα.Συνεπώς θεωρώ ότι θα έπρεπε:
- Δακτύλιος της Αθήνας να γίνει πραγματικός δακτύλιος τουλάχιστον 2 καθαρών λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση
- Η συγγρού είναι η φυσική συνέχεια της Κηφισίας - Β.Σοφίας - Β.Κωνσταντίνου
- Αλεξάνδρας να βγαίνει στην Καραϊσκάκη, όχι να τερματίζει ξαφνικά στο πεδίο του Άρεως.
Είναι τραγικό αλλά ουσιαστικά έχουμε 2 δρόμους 3 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση που είναι τυφλοί στο ένα από τα 2 άκρα τους : Συγγρού, που την κατευθύνουμε προς την Πανεπιστημίου μέσω Αμαλίας, και Αλεξάνδρας που κατευθύνεται προς την Ομόνοια μέσω πατησίων.
Συνεπώς θεωρώ πως με την υφιστάμενη υποδομή δρόμων (όσο έξυπνες και να είναι οι λοιπές παρεμβάσεις), η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου θα προκαλέσει απλά το χάος.
Το τραμ δεν μπορεί να αντικαταστήσει την κίνηση των αυτοκινήτων. Μόνο μετά την γραμμή U και εφόσων φτιαχτεί ο δακτύλιος και γίνει πραγματικός δακτύλιος θα ήταν δυνατή η πεζοδρόμηση Πανεπιστημίου
Και βέβαια κάποια στιγμή θα πρέπει να υπάρχει και κάποιο αξιόπιστο μέσο μαζικής μεταφοράς μεταξύ Πειραιά-Κηφισιάς.
Η εντρωματική κατάσταση στην οποία έχουν φέρει τον Ηλεκτρικό κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει. Ας φτάξει η ΜΠιρμπίλω πρώτα τον Ηλεκτρικό και μετά να ονειρεύεται και να παίζει με την πανεπιστημίουΤελευταία απορία: Το ΥΠΕΚΑ είναι υπουργείο Αθηνών ; Τι δουλειά έχει να σχεδιάζει κάτι τέτοιο; Δεν υπάρχει Δήμος Αθηναίων και οργανισμός ρυθμιστικού της Αθήνας;
Το ΥΠΕΚΑ ας κοιτάξει λίγο τις αδειοδοτήσεις των αιολικών, τους δασικούς χάρτες , το κτηματολόγιο, την άδεια για το στρατώνι, και ας αφήσει τους τοπικούς άρχοντες της Αθήνας να φτιάξουν ότι κρίνουν -
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ξεθάψιμο μια και έχουμε φοβερό νέο θέμα.Διερευνητική πρόταση για παρεμβάσεις στη Λ. Συγγρού
[...] Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, Ιωάννη Πολύζο, η πρόταση, η οποία δεν είναι δεσμευτική αλλά απεικονίζει τις σύγχρονες τάσεις της πολεοδομίας παγκοσμίως, προβλέπει μείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων στα 50 χλμ τμηματικά στη Λεωφόρο Συγγρού, συνύπαρξη ποδηλατιστών, πεζών και αυτοκινήτου, κατάργηση των ανισόπεδων κόμβων για να συνδεθούν οι γύρω περιοχές και να αναδειχθεί το πρόσωπο της πόλης στη θάλασσα.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1991090
Have at it!
Ωραίο, αλλά πριν γίνει αυτό θα πρέπει:
- Να μπορεί κάποιος να φτάσει από το Φάληρο στο αεροδρόμιο το πολύ σε 45 λεπτά με ΜΜΜ
- Να αποκτήσει κάποια στιγμή ο πειραιάς και λοιπά Νότια Προάστια αξιόπιστα ΜΜΜ. Το τραμ δεν μπορεί να ικανοποιήσει αυτή την ανάγκη.
- Η κίνηση που παίρνει η Συγγρού από το λιμάνι προς κέντρο και Βόρεια Προάστια θα πρέπει να αντικατασταθεί. Δεν είναι δυνατό να χρειάζεται κάποιος με αυτοκίνητο από Πειραιά ώς Κηφισιά, τον ίδιο χρόνο είτε πάει από Εθνική, είτε από Συγγρού - Κηφισίας.
Καλά όλα αυτά, αλλά είναι απαραίτητος για την Αθήνα ένας δακτύλιος αυτοκινητοδρόμων. Η Αττική Οδος θα πρέπει να κλείσει και από την παραλία. Επίσης το ποτάμι ΔΕΝ μπορεί να διαχειριστεί την κίνηση προς το λιμάνι που ότι και να γίνει πάντα θα υπάρχει γιατί απλά από εκεί φεύγουν τα αυτοκίνητα για τα νησιά. Άρα πρέπει να υπάρχει ομαλή και γρήγορη οδική πρόσβαση από όλη την Αθήνα και εκτός Αθηνών προς το λιμάνι. Αυτή τη στιγμή ο άξονας Κηφισίας - Συγγρού δρα επικουρικά προς το ποτάμι, λόγω της άθλιας σχεδίασης του αυτοκινητοδρόμου.
Τέτοιες παρεμβάσεις θέλουν ολιστική προσέγγιση. Δεν είναι τοπική οδός η Συγγρού, είναι ο μεγαλύτερος δρόμος της χώρας εντός πόλης.
2. -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Πεζοδρόμηση πλατείας Νέας Σμύρνης: Μαμάδες, παιδάκια, καφετέριες, μαγαζιά, βόλτες, κόσμος, ησυχία, ευχάριστο περιβάλλον.
To oτι η περιοχή γύρω από την πλατεία έχει γίνει μπουρδέλο και για να κάνω μια διαδρομή λίγων μέτρων εκει κοντά προϋποθέτει κύκλο ολόκληρων τετραγώνων, το παραβλέπουμε, ε? Ή οτι έχει κοπεί ο δήμος στα 2 με το τραμ και αυτό το παραβλέπουμε.
Καλά όλα αυτά τα έργα, όταν όμως η όποια περιοχή έχει τις υποδομές/ τον σχεδιασμό εξ' αρχής για να τα υποστηρίξει.
-
Σωστά όλα pk, αλλά μην μας πιάνει πανικός, δεν μιλάνε για κατάργηση της Συγγρού, για βελτιστοποίηση μιλάνε. Δεν χρειάζονται 10 λωρίδες, προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Θα συνεχίσει να έχει ανισόπεδες διαβάσεις και το ισόπεδο κομμάτι θα διαμορφωθεί ώστε όλα να λειτουργούν καλύτερα.
Σήμερα ο δρόμος έχει: 7+ Λεωφορεία που μπλέκονται στην κίνηση, μηδενικό χώρο για πεζούς - ποδήλατα, λωρίδες επιτάχυνσης με παρατημένα φορτηγά, παράνομη στάθμευση, μάντρες που διακινούν ότι θες, πιάτσες ταξί, νυχτερινά κέντρα, στριπτιτζάδικα, τα γραφεία της ΝΔ! , μηδέν πράσινο.
μια ανακαινισούλα την θέλει...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πεζοδρόμηση πλατείας Νέας Σμύρνης: Μαμάδες, παιδάκια, καφετέριες, μαγαζιά, βόλτες, κόσμος, ησυχία, ευχάριστο περιβάλλον.
To oτι η περιοχή γύρω από την πλατεία έχει γίνει μπουρδέλο και για να κάνω μια διαδρομή λίγων μέτρων εκει κοντά προϋποθέτει κύκλο ολόκληρων τετραγώνων, το παραβλέπουμε, ε? Ή οτι έχει κοπεί ο δήμος στα 2 με το τραμ και αυτό το παραβλέπουμε.
Καλά όλα αυτά τα έργα, όταν όμως η όποια περιοχή έχει τις υποδομές/ τον σχεδιασμό εξ' αρχής για να τα υποστηρίξει.Υπάρχουν πάντα και τα δίκυκλα (όχι, δε μιλάω για ποδήλατα ), δόξα τω Θεώ !!
-
Γεια σου ρε Ταύρε, μου θύμισες έναν φίλο μου που κατέβηκε και δημοτικός σύμβουλος! και λέει μπουρδέλο η πλατεία, δεν βρίσκω πουθενά να παρκάρω. Εγώ ρε παιδιά εδώ και 30 χρόνια που μένω Ν Σμύρνη πάω παντού σε 3 λεπτά με το ποδήλατό μου...
Η πλατεία έχει και παρκιν αλλά σιγά μην παρκάρω εκεί αφού μπορώ να το παρατήσω πάνω στο πεζοδρόμιο είτε να τριπλοπαρκάρω στην Ομήρου και δημιουργήσω μποτιλιάρισμα. Αυτό που δεν έχει καταλάβει ο Έλληνας γιατί δεν έχει την αντίστοιχη παιδεία είναι οτι τα έργα γίνονται ώστε να δυσκολέψουν το ΙΧ και όχι να το διευκολύνουν. Το ΙΧ είναι μάστιγα για τις πόλεις.
Ταυρε κατέβα δήμαρχος και πρότεινε κοπή των δένδρων του άλσους για να γίνει υπαίθριο πάρκιν, και κατασκευή πολυόροφου πάρκιν στην πλατεία για την εξυπηρέτηση του Ι.Χ. Τέτοια πόλη μας αξίζει τελικά, μποτιλιάρισμα, τσιμέντο, άσφαλτος, καυσαέριο, χρέος, ποιότητα μηδέν.
Υ.Γ. Μου τι δίνει όταν προεκλογικά ασφαλτοστρώνουν την ντριφτοπλατεία άνοιξης
-
Δε μίλησα πουθενά για πάρκιν, ξέρω οτι υπάρχει και ξέρω και οτι πολλοί το γράφουν στα κομπαλίκια τους. Είπα κάτι πολύ απλό: στη Ν. Σμύρνη για να πας από το Α στο Β πρέπει να περάσεις πρώτα από το Γ, το Δ και το Ε. Αν εσύ κάνεις 3 λεπτά για να πας οπουδήποτε με το ποδήλατό σου, πηγαίνοντας πχ ανάποδα τους μονόδρομους ή περνώντας το τραμ απ' όπου θες ή και μπαίνοντας και στην πλατεία ακόμα, αυτό δε σημαίνει οτι είναι ρεαλιστικός χρόνος για να μετακινηθείς στο δήμο. Και στο λέω έχοντας οδηγήσει εκεί κυριολεκτικά όλες τις ώρες της μέρας και της νύχτας, ακόμα και σε φάσεις που ήμουν μόνος στο δρόμο.
Απο συγκοινωνίες έχεις καθόλου εικόνα πώς τα πάει η περιοχή? Μη μου μιλήσεις για τραμ, με το ποδήλατό σου πιο γρήγορα βγαίνεις κέντρο ή παραλία. -
Δεν χρειάζονται τέτοιες αλλαγές (που κοστίζουν πολύ μάλιστα), χρειάζεται πολλή αστυνόμευση. Τόσο πολλή που να ξέρεις ότι αν διπλοπαρκάρεις 'για 2 λεπτά', θα πληρώσεις πρόστιμο μέχρι να πατήσεις στο πεζοδρόμιο.
Στον ΟΛΠ στο λιμάνι του Πειραιά στενεύει κάθε μέρα το πρωί ο δρόμος γιατί υπάρχει εκεί ένας...Γρηγόρης! Ο Γρηγόρης γίνεται αιτία να διπλοπαρκάρουν ΙΧ και φορτηγά και οι 2 λωρίδες γίνονται μία.
Από τον Πύργο του Πειραιά μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό του ηλεκτρικού υπάρχει λεωφορειολωρίδα. Είναι ΠΑΝΤΑ κλειστή από παρκαρισμένα αυτοκίνητα, αναγκάζοντας τα λεωφορεία να βγαίνουν αριστερά. Είναι που είναι χάλια το λιμάνι, απογίνεται με αυτό.
Κλήση; Γερανός; Ποτέ δεν έχω δει.Ας ξεκινήσουν από εκεί λοιπόν και μετά ας φυτέψουν δεντράκια στη μοναδική λεωφόρο χωρίς φανάρια που ενώνει γρήγορα Αθήνα με Ν. Προάστια.
-
Σε μία πολύ που δεν έχει οδικό ιστό η λύση που προτείνεται είναι η πεζοδρόμηση του μόνου τμήματος που έχει σχεδιαστεί και πραγματικά σώζει την κατάσταση.
Αν είχα δύο ή τρεις οδικούς δακτυλίους και το Μετρό στο κέντρο της πόλης παντού (υπάρχουν περιοχές που δεν καλύπτονται από μετρό) τότε θα το συζητούσα. Και θα συζητούσα λύσεις καταβύθισης οδών και όχι κατάργησης των άκριτα και χωρίς λογική.
Σήμερα όπως φαίνεται το έργο μάλλον της αγοράς του κέντρου της Αθήνας με εξευτελιστικές τιμές ώστε στη συνέχεια να εισπράξουμε υπεραξίες επαναλαμβάνεται. Είναι τουλάχιστον τραγικό σε μία πόλη που δεν πρόκειται να αποκτήσει τη γραμμή 4 πριν το 2020 να έχει κλείσει το κέντρο της από το 2012. Αλλά πως θα αποκτήσουν κάποιοι που αγόρασαν σε τιμές κόστους πολυκατοικίας (κάτω από 700 € το μ²) υπεραξίες της τάξης του 300~400%.
Άντε τώρα να κλείσουμε και τη Συγγρού, την Κηφησίας και όλες τις βασικές οδούς... Να καταθέσουμε και πινακίδες και να είμαστε όλοι ευτυχείς...
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.
Έλεος....
-
Έτσι είναι
εξάλου οι υπουργοί κτλ που μένουν στα ΒΠ, έτσι και αλλιώς έχουν την αστυνομία να τους ανοίγει το δρόμο. Συνεπώς είτε μία είτε 10 λωρίδες είναι δεν τους ενδιαφέρει.Τα υπόλοιπα είναι τα παιχνιδάκια της Τίνας και της παρέας της που βλέπουν μια 'εναλλακτική' προσέγγιση στην Αθήνα και ονειρεύονται πλατείες για πολιτιστικά δρώμενα και αναπλάσεις ώστε να αναπτυχθεί η κοινωνική συνοχή!
Λες και η κοινωνική συνοχή εξαρτάται από τα παγκάκια και τα παρτέρια και όχι από το αίσθημα ασφάλειας.Δεν μπορώ να ανεχτώ φαμφάρες τη στιγμή που δεν γίνονται τα αυτονόητα (αστυνόμευση παρκαρίσματος, συντήρηση δρόμων)
Εκτός και αν στόχος είναι η άσφαλτος στην Αθήνα να μετατραπεί σε κροκάλες ώστε να είναι δυνατή η μετακίνηση μόνο με SUV -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Σωστά όλα pk, αλλά μην μας πιάνει πανικός, δεν μιλάνε για κατάργηση της Συγγρού, για βελτιστοποίηση μιλάνε. Δεν χρειάζονται 10 λωρίδες, προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Θα συνεχίσει να έχει ανισόπεδες διαβάσεις και το ισόπεδο κομμάτι θα διαμορφωθεί ώστε όλα να λειτουργούν καλύτερα.Σήμερα ο δρόμος έχει: 7+ Λεωφορεία που μπλέκονται στην κίνηση, μηδενικό χώρο για πεζούς - ποδήλατα, λωρίδες επιτάχυνσης με παρατημένα φορτηγά, παράνομη στάθμευση, μάντρες που διακινούν ότι θες, πιάτσες ταξί, νυχτερινά κέντρα, στριπτιτζάδικα, τα γραφεία της ΝΔ! , μηδέν πράσινο.
μια ανακαινισούλα την θέλει...
βελτιστοποιηση;;;;;; σε τι;;;;
στην αυξηση των καυσαεριων απο τα ακινητοποιημενα αυτοκινητα; στο πηξιμο σε ολους τους γυρω δρομους;
τους πηλρωσαμε κιολας αυτους για να κανουν τη μελετη;
γιατι χρειαζεται η συγγρου χωρο για πεζους;
σε αλλο πλανητη ζεις
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Σωστά όλα pk, αλλά μην μας πιάνει πανικός, δεν μιλάνε για κατάργηση της Συγγρού, για βελτιστοποίηση μιλάνε. Δεν χρειάζονται 10 λωρίδες, προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Θα συνεχίσει να έχει ανισόπεδες διαβάσεις και το ισόπεδο κομμάτι θα διαμορφωθεί ώστε όλα να λειτουργούν καλύτερα.
Σήμερα ο δρόμος έχει: 7+ Λεωφορεία που μπλέκονται στην κίνηση, μηδενικό χώρο για πεζούς - ποδήλατα, λωρίδες επιτάχυνσης με παρατημένα φορτηγά, παράνομη στάθμευση, μάντρες που διακινούν ότι θες, πιάτσες ταξί, νυχτερινά κέντρα, στριπτιτζάδικα, τα γραφεία της ΝΔ! , μηδέν πράσινο.
μια ανακαινισούλα την θέλει...
βελτιστοποιηση;;;;;; σε τι;;;;
στην αυξηση των καυσαεριων απο τα ακινητοποιημενα αυτοκινητα; στο πηξιμο σε ολους τους γυρω δρομους;
τους πηλρωσαμε κιολας αυτους για να κανουν τη μελετη;
γιατι χρειαζεται η συγγρου χωρο για πεζους;
σε αλλο πλανητη ζεις
Κανά διόδιο δεν θα βάλουν;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σωστά όλα pk, αλλά μην μας πιάνει πανικός, δεν μιλάνε για κατάργηση της Συγγρού, για βελτιστοποίηση μιλάνε. Δεν χρειάζονται 10 λωρίδες, προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Θα συνεχίσει να έχει ανισόπεδες διαβάσεις και το ισόπεδο κομμάτι θα διαμορφωθεί ώστε όλα να λειτουργούν καλύτερα.
Σήμερα ο δρόμος έχει: 7+ Λεωφορεία που μπλέκονται στην κίνηση, μηδενικό χώρο για πεζούς - ποδήλατα, λωρίδες επιτάχυνσης με παρατημένα φορτηγά, παράνομη στάθμευση, μάντρες που διακινούν ότι θες, πιάτσες ταξί, νυχτερινά κέντρα, στριπτιτζάδικα, τα γραφεία της ΝΔ! , μηδέν πράσινο.
μια ανακαινισούλα την θέλει...
βελτιστοποιηση;;;;;; σε τι;;;;
στην αυξηση των καυσαεριων απο τα ακινητοποιημενα αυτοκινητα; στο πηξιμο σε ολους τους γυρω δρομους;
τους πηλρωσαμε κιολας αυτους για να κανουν τη μελετη;
γιατι χρειαζεται η συγγρου χωρο για πεζους;
σε αλλο πλανητη ζεις
Κανά διόδιο δεν θα βάλουν;
με τα φαναρια που θα μπουν, θα μπορουν. ετσι θα γυρισουμε πριν το 81 (για να θυμηθουμε για ποιο λογο εγινε η συγγρου, λογω της ενταξης στην εοκ)
επισης λογω των φαναριων θα αυξηθουν και οι θεσεις εργασιας των παρανομων πλυστικων παρμπριζ. με την αυξηση δε των πεζοδρομιων, οι παρανομες μαιμουδες θα αυξηθουν επισης, καθως θα τους δοθουν νεοι δωρεαν χωροι για καταληψη χωρις ενοικιο φυσικα
ολα τα σκεφτεται η ασχετη/αχρηστη
-
Νομίζω οτι η συγγρού χωράει και Τραμ και ποδηλάτες και πεζούς χωρίς να χάσει την χρηστικότητά της στην κίνηση των Ι.Χ. απορώ γιατί δεν βλέπει κανείς οτι είναι υπερδιαστασιολογημένη, και οτι οι υπερβολικές και πολλές φορές θανατηφόρες ταχύτητες που αναπτύσσονται δεν είναι απαραίτητες.
Θλίβομαι για την παιδεία και την νοοτροπία των Ελλήνων που βάζουν πάνω απόλα το ΙΧ και τις ταχύτητες που θα αναπτύξουν με αυτό, και ενώ έχουμε κάνει μια πόλη ένα μεγάλο μπορντέλο συνεχίζουμε να γουστάρουμε αυτή την κατάσταση.
ένα άλλο μεγάλο σφάλμα είναι η τσιμεντοποίηση του κηφισού, αλλά τι να το κάνεις η άνάπτυξη αλα Ι.Χ. που μας έχει επιβληθεί εδώ και χρόνια και μας έχει φτάσει στο χείλος της χρεοκοπίας έχει ποτίσει τα μυαλά όλων των Ελλήνων που βλέπουν πλέον το πράσινο και την ενναλακτική μετακίνηση ως αριστεροαναρχικές κοτσάνες. Τελικά αυτή η πόλη μας αξίζει.
suv FTW! -
ξερουμε τιποτα για τις πεζοδρομισεις στον πειραια?...τι τους επιασε και κλεινουν δρομους ολοκληρους τωρα?
Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών