-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Απο τα μπουζι μπορουμε να καταλαβουμε αν υπερθερμαινεται ο θαλαμος καυσης?
Όχι, δεν μπορείς να καταλάβεις.
Η εικόνα δείχνει αν υπερθερμαίνεται το μπουζί.Έχει σημασία που μετράς τη θερμοκρασία καυσαερίων.
Αν θέλεις να δεις πόσο παραπάνω ζεσταίνονται οι βαλβίδες εξαγωγής πρέπει να μετράς κοντά στις βαλβίδες. Αν μετράς μακριά δεν θα δεις σημαντικές διαφορές.Αυτά τα μετράνε οι κατασκευαστές των κιτ υγραερίου, ιδίως αν δεν μετράς με τέρμα γκάζι δεν έχει σημασία.
Οι κατασκευαστες των κιτ μετρανε θερμοκρασιες με αβανς βενζινης? Πιστευω οτι οπως γινεται εδω γινεται και στην Ευρωπη, δεν νομιζω να επεμβενει κανεις στο αβανς. Αρα το να κινουμαστε με λαθος αβανς ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση...
-
Αν το αμάξι σου δεν είναι ανάμεσα σ' αυτά που βγάζουν πρόωρα φθορές < 100.000 χλμ τότε μη το σκέφτεσαι.
-
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Καλημέρα σας.
Έχω το golf 3 του 92. Χιλιόμετρα 353.000 έως σήμερα. Το αγόρασα καινούριο και ακόμη το έχω σε καλή κατάσταση. Κινητήρας δεν έχει ανοίξει έως τώρα. Λαδάκι βέβαια καίει ελαφρώς.
Έβαλα LOVATO ψεξασμού μονού σημείου με πνεύμονα και εγκέφαλο. Πάει μια χαρά. Είμαι πάνω στην ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα, θα το πάω την δευτέρα. Το μόνο πρόβλημα που έχει είναι ότι στο απότομο φρενάρισμα π.χ σε φανάρι στο ρελαντί καθώς πέφτουν οι στροφές του βυθίζονται στιγμιαία και επανέρχονται.
Λαδιέρα γιοκ. Μου είπε ότι δεν χρειάζεται καν λαδιέρα αυτό το μοντέλο.
Βέβαια με το λαδάκι που καίει η μηχανή του, δεν πιστεύω και εγώ ότι θα έχω πρόβλημα.Έχω διαβάσει όλες τις 385 σελίδες του θέματος έως να πάρω την απόφαση να βάλω υγραέριο.
Το θέμα το παρακολουθώ τον τελευταίο μήνα που έκανα την μετετροπή.ΕΊδωμεν. Στην πορεία τα νεώτερα.
Έγινε και η ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι.
Είδωμεν την συνέχεια του έργου. -
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Καλημέρα σας.
Έχω το golf 3 του 92. Χιλιόμετρα 353.000 έως σήμερα. Το αγόρασα καινούριο και ακόμη το έχω σε καλή κατάσταση. Κινητήρας δεν έχει ανοίξει έως τώρα. Λαδάκι βέβαια καίει ελαφρώς.
Έβαλα LOVATO ψεξασμού μονού σημείου με πνεύμονα και εγκέφαλο. Πάει μια χαρά. Είμαι πάνω στην ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα, θα το πάω την δευτέρα. Το μόνο πρόβλημα που έχει είναι ότι στο απότομο φρενάρισμα π.χ σε φανάρι στο ρελαντί καθώς πέφτουν οι στροφές του βυθίζονται στιγμιαία και επανέρχονται.
Λαδιέρα γιοκ. Μου είπε ότι δεν χρειάζεται καν λαδιέρα αυτό το μοντέλο.
Βέβαια με το λαδάκι που καίει η μηχανή του, δεν πιστεύω και εγώ ότι θα έχω πρόβλημα.Έχω διαβάσει όλες τις 385 σελίδες του θέματος έως να πάρω την απόφαση να βάλω υγραέριο.
Το θέμα το παρακολουθώ τον τελευταίο μήνα που έκανα την μετετροπή.ΕΊδωμεν. Στην πορεία τα νεώτερα.
Έγινε και η ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι.
Είδωμεν την συνέχεια του έργου.πες μας και τον εγκαταστατη γιατι ψαχνομαι και γω για μονου ψεκασμου. To βυθισμα των στροφων λυθηκε? Ειναι πληρως ηλεκτρονικο το συστημα?
-
Λύθηκε το βύθισμα των στροφών. Άλλαξε θέση και επίπεδο τον Πνεύμονα.
Πλήρες ηλεκτρονικό το σύστημα.
Εγκατάσταση στην Λάρισα στην bosch μετά την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. -
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Λύθηκε το βύθισμα των στροφών. Άλλαξε θέση και επίπεδο τον Πνεύμονα.
Πλήρες ηλεκτρονικό το σύστημα.
Εγκατάσταση στην Λάρισα στην bosch μετά την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου.Και ποσο αυξηση στην καταναλωση? Σου ειχαν προτεινει και απλο συστημα χωρις ηλεκτρονικα?
-
Από τις μετρήσεις που του έκανα καίει γύρω στα 6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα με τιμή υγραερίου στα 0,79.
Εχει πέσει βέβαια στο 0,77 το υγραέριο, αλλά δίνει συνέχεια τιμές γύρω από τα 6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.
Μου είχαν προτείνει το ίδιο σύστημα χωρίς εγκέφαλο, αλλά το προτίμησα με τον εγκέφαλο. -
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Από τις μετρήσεις που του έκανα καίει γύρω στα 6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα με τιμή υγραερίου στα 0,79.
Εχει πέσει βέβαια στο 0,77 το υγραέριο, αλλά δίνει συνέχεια τιμές γύρω από τα 6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.
Μου είχαν προτείνει το ίδιο σύστημα χωρίς εγκέφαλο, αλλά το προτίμησα με τον εγκέφαλο.
Με άλλα λόγια μιλάς για 7,89 λίτρα/ 100.
Πόσο έκαιγε σε βενζίνα?.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Παιδια για μονου ψεκασμου υγραεριο καιει οχι απλως καλα πολυ καλα
Καποιος απο τους εγκαταστατες εχει τοποθετησει μονου ψεκασμου υγραεριο σε αυτοκινητο πολλαπλου ψεκασμου;
Ειναι πιο απλη και πιο γρηγορη εγκατασταση; -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Παιδια για μονου ψεκασμου υγραεριο καιει οχι απλως καλα πολυ καλα
Καποιος απο τους εγκαταστατες εχει τοποθετησει μονου ψεκασμου υγραεριο σε αυτοκινητο πολλαπλου ψεκασμου;
Ειναι πιο απλη και πιο γρηγορη εγκατασταση;
Ασφαλώς….
Α. -
Eιναι κακο αυτο πιστευω, υποβαθμιζεις πολυ το αμαξι.Πως θα προσαρμοσεις το εξαρτημα που ριχνει το υγραεριο στην πεταλουδα σε αμαξι με πολλαπλο ψεκασμο βενζινης? Το να βαλεις σε μονο ψεκασμο βενζινης , πολλαπλο ψεκασμο υγραεριου μαλιστα!
-
Κοντά στα 7 λίτρα ανά 100 χιλ και πάντα προς τα κάτω φίλε Αντώνη.
Η οδήγηση μου είναι πολύ συντηρητική.
Το στροφόμετρο σπάνια ξεπερνάει τις 3500-4000 στροφές.
Για πες μας φίλε Αντώνη θα αντέξει το σαραβαλάκι μου?
Είναι και γεμάτο από χιλιόμετρα. 355 πλέον.
Τι γνώμη έχεις για το συγκεκριμμένο μοντέλο ως προς το θέμα της υγραεριοκίνησης?
Θα πάει άκλαφτο? Είναι και κάποιας ηλικίας πλέον.
Ευχαριστώ πολύ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν το αμάξι σου δεν είναι ανάμεσα σ' αυτά που βγάζουν πρόωρα φθορές < 100.000 χλμ τότε μη το σκέφτεσαι.Καλησπέρα.
Αυτό πως θα μπορούσε να το ξέρει κάποιος ; υπάρχουν κάπου σχετικές στατιστικές με πίνακες ;
ευχαριστώ. -
Υγραεριο σε κινητηρες turbo μπαινει?
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Υγραεριο σε κινητηρες turbo μπαινει?Ναι και αν είναι υγρού ψεκασμού, ακόμη καλύτερα!
-
Τι ρολο παιζει η αντισταση σε Ohm στα μπεκ υγραεριου? Ποια η διαφορα μπεκ 2 Ωμ απο ενα με 3 Ωμ??
-
Φαντάζομαι ότι όπως και στα βενζίνης, η ωμική αντίσταση προσδιορίζει το ρεύμα που τραβάει το μπεκάκι από το τρανζίστορ εξόδου του εγκεφάλου, όσο μικρότερη η αντίσταση, τόσο μεγαλύτερο το ρεύμα. Σαν αποτέλεσμα, τα χαμηλόωμα (2-3Ω) ανοίγουν πιό γρήγορα από τα υψηλόωμα (12-16Ω), οπότε έχουν μικρότερο dead time (0.5-0.7ms έναντι 1.0-1.2ms περίπου).
Τα 2 και 3 Ω, δεν είναι διαφορά, όσον αφορά την αντίσταση.
-
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Κοντά στα 7 λίτρα ανά 100 χιλ και πάντα προς τα κάτω φίλε Αντώνη.
Η οδήγηση μου είναι πολύ συντηρητική.
Το στροφόμετρο σπάνια ξεπερνάει τις 3500-4000 στροφές.
Για πες μας φίλε Αντώνη θα αντέξει το σαραβαλάκι μου?
Είναι και γεμάτο από χιλιόμετρα. 355 πλέον.
Τι γνώμη έχεις για το συγκεκριμμένο μοντέλο ως προς το θέμα της υγραεριοκίνησης?
Θα πάει άκλαφτο? Είναι και κάποιας ηλικίας πλέον.
Ευχαριστώ πολύ.
Έχω και εγώ ένα του 93, 2000 κυβικά. Στα 470000, έκανα γενική, μα του πίνω το αίμα….
Το ότι τσιμπάει λάδια, δεν σημαίνει ότι λιπαίνονται τα κατάλληλα σημεία, όπως πχ η βαλβίδα εισαγωγής.
Τα αυτοκίνητα αρχίζουν να τσιμπάνε λάδια στο ρελαντί και στο τσίτωμα, κατά συνέπια η λαδιέρα είναι επιβεβλημένη.
Εάν όλα τηρούντα σωστά, δεν βρίσκω γιατί, να μην πάει 100000+ ακόμα χιλιόμετρα, όντας συντηρητικός.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Κοντά στα 7 λίτρα ανά 100 χιλ και πάντα προς τα κάτω φίλε Αντώνη.
Η οδήγηση μου είναι πολύ συντηρητική.
Το στροφόμετρο σπάνια ξεπερνάει τις 3500-4000 στροφές.
Για πες μας φίλε Αντώνη θα αντέξει το σαραβαλάκι μου?
Είναι και γεμάτο από χιλιόμετρα. 355 πλέον.
Τι γνώμη έχεις για το συγκεκριμμένο μοντέλο ως προς το θέμα της υγραεριοκίνησης?
Θα πάει άκλαφτο? Είναι και κάποιας ηλικίας πλέον.
Ευχαριστώ πολύ.
Έχω και εγώ ένα του 93, 2000 κυβικά. Στα 470000, έκανα γενική, μα του πίνω το αίμα….
Το ότι τσιμπάει λάδια, δεν σημαίνει ότι λιπαίνονται τα κατάλληλα σημεία, όπως πχ η βαλβίδα εισαγωγής.
Τα αυτοκίνητα αρχίζουν να τσιμπάνε λάδια στο ρελαντί και στο τσίτωμα, κατά συνέπια η λαδιέρα είναι επιβεβλημένη.
Εάν όλα τηρούντα σωστά, δεν βρίσκω γιατί, να μην πάει 100000+ ακόμα χιλιόμετρα, όντας συντηρητικός.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αντωνη τι γνωμη εχεις για το skoda favorit και το υγραεριο? Πως κρινεις αυτον τον κινητηρα(μεταλλα, βαλβιδες κτλ) απο την εμπειρια σου? Εχω ηδη 170.000 κμ...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Φαντάζομαι ότι όπως και στα βενζίνης, η ωμική αντίσταση προσδιορίζει το ρεύμα που τραβάει το μπεκάκι από το τρανζίστορ εξόδου του εγκεφάλου, όσο μικρότερη η αντίσταση, τόσο μεγαλύτερο το ρεύμα. Σαν αποτέλεσμα, τα χαμηλόωμα (2-3Ω) ανοίγουν πιό γρήγορα από τα υψηλόωμα (12-16Ω), οπότε έχουν μικρότερο dead time (0.5-0.7ms έναντι 1.0-1.2ms περίπου).Τα 2 και 3 Ω, δεν είναι διαφορά, όσον αφορά την αντίσταση.
Ευχαριστω. Κοιταγα τον καταλογο με τα μπεκ υγραεριου της Valtek που εχω ,αλλα ειχαν 2ohm και αλλα 3ohm...τελικα δεν ειναι ουσιαστικη διαφορα..
Υγραεριοκίνηση!