-
το περασα θεσ/νικη.εχει navi.αν θελεις μπορω να σου πω site για να δεις.
-
Ο χρήστης nik_dim έγραψε:
το περασα θεσ/νικη.εχει navi.αν θελεις μπορω να σου πω site για να δεις.Πες τα μου να μπω να κοιτάξω. Ευχαριστώ!!
-
caraudio.gr-carstereocenter.gr-gelisound
.gr-kalogero.poulos.gr-megasound.gr-sound-evolution.gr. -
Ευχαριστώ!!
-
Ο χρήστης spameras έγραψε:
Και ειδικοί επί των πυρηνικών οι του Ε.... Το έχει μετρηθεί βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω.... Σε απόσταση 100 km δεν μετρήθηκε τίποτα ....
Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση σε αυτό το εν μέρει :
Ούτε καμιά διάθεση να 'θάψω' τη Χ ή τη Υ μάρκα έχω, ούτε να trollάρω. Υποψήφιος αγοραστής είμαι που, αν θέλεις, δεν πολυπιστεύει αυτά που με ευκολία του πασάρουνε.Επί της ουσίας - σαφώς και χωρίς να έχω κάποια ειδική γνώση - δεν αντιλαμβάνομαι πώς η ραδιενέργεια σταματάει στα 100km και δεν παρασύρεται π.χ. από αέρα ή το νερό. Το ότι δεν μετράνε πέρα από τα 100 σημαίνει ότι δεν υπάρχει και 'θέμα' ?
Και επεκτείνω τις αδαείς μου ερωτήσεις: Σε ένα νέο κάρο, η ραδιενέργεια από τις εξωτερικές επιφάνειες (λένε ότι) φεύγει με ένα γερό πλύσιμο. Τι γίνεται όμως με τα ανταλλακτικά/μέρη του που έχουν τυχόν κατασκευαστεί πιθανώς α) με κάποιο (μικρό έστω) επίπεδο μόλυνσης και β) από ανεξάρτητους κατασκευαστές/προμηθευτές γεωγραφικά διασκορπισμένους (π.χ. υφάσματα, πλαστικά, επενδύσεις, κ.ο.κ.) και με τα οποία θα έρχεται όλη μου η οικογένεια σε καθημερινή επαφή ?
Το nick name δεν βοηθά σε θέματα spam.
Λόγω ακριβώς του γεγονότος αυτού ήδη οι ίδιοι οι Ιάπωνες πριν στείλουν μία καραβιά οχήματα έχουν κάνει και τους απαραίτητους ελέγχους. Επιπλέον η ΕΕ κάνει το αντίστοιχο έλεγχο πριν τα οχήματα ξεμπαρκάρουν.
Τώρα στον αέρα δεν έχεις τίποτα όπως φαίνεται. Για το νερό το πρόβλημα εντοπίζεται στις περιοχές περί του εργοστασίου και πουθενά αλλού που είναι 400km μακριά από τα παράλια του εν λόγω εργοστασίου. Άρα από αέρα και νερό δύσκολο.
Πλέον αυτού αυτά που έχουν διαρεύσει εκτός του χώρου του Εργοστασίου είναι βραχύβια (Ιώδιο) οπότε και πάλι δεν θα σε ενδιέφερε και πολύ καθώς πριν φτάσει το όχημα εδώ θα έχει καθαρίσει.
Εκεί όπου υπάρχει υπαρκτός κίνδυνος είναι όταν θα ξεκινήσει το dismantling σε κάποια καραβιά scrap να εντρυφύσει και υλικό που θα έπρεπε κανονικά να καταλήξει σε ειδική χωματερή. Όπως είχε γίνει στις αρχές του 1990 όταν από τη Ρωσία ερχόταν αλουμίνιο και σίδηρος με ποσοστά ραδιενεργών προσμίξεων δεκάδες ή εκατοντάδες φορές πάνω από τα όρια (πολύ scrap από το dismantling των όπλων). Αυτό βέβαια θα γίνει χρόνια μετά όταν όλα θα έχουν ξεχαστεί. Δυστυχώς η μνήμη των ανθρώπων είναι πολύ σύντομη σε τέτοια θέματα.
-
Λοιπόν το αμαξι κυκλοφόρησε
Δεν έχω διαπιστώσει κάτι συνταρακτικό σε σχέση με τα τεστ drive που είχα κάνει. Είναι πραγματικά οικονομικό παρόλο που για 2 μέρες δούλευε συνέχεια με κλιματισμό επειδή είχα βάλει τα φιμέ και δεν έπρεπε να κατεβάσω τα τζάμια. Δούλεψε αρκετά και η τετρακίνηση για να δω διαφορές σε οδηγική συμπεριφορά.
Ένα μείον του είναι το βαρύ τιμόνι. Ανέβηκα στο Πήλιο μέχρι το χιονοδρομικό και οφείλω να πω ότι με ενόχλησε λίγο. Το μενού στο καντράν δεν το έχω ψάξει ακόμα γιατί μου έφαγε χρόνο το διάβασμα για το εγχειρίδιο το οποίο είναι αναλυτικότατο.
Είναι άνετο και ξεκούραστο και για τους επιβάτες.
Ένα πλεονέκτημα γαι το άσπρο χρώμα: μπορω και το ξεπλένω από το χώμα ή λάσπες και δεν χρειάζεται να το σκουπίσω διότι στο λευκό δεν φαίνονται τα αποτυπωματα από τις σταγόνες όπωσ στο μαυρο.
To be continued... -
Το άσπρο του πάει τρελά... Μεγειες IliasSoul!
-
Ο χρήστης IliasSoul έγραψε:
Λοιπόν το αμαξι κυκλοφόρησε
Δεν έχω διαπιστώσει κάτι συνταρακτικό σε σχέση με τα τεστ drive που είχα κάνει. Είναι πραγματικά οικονομικό παρόλο που για 2 μέρες δούλευε συνέχεια με κλιματισμό επειδή είχα βάλει τα φιμέ και δεν έπρεπε να κατεβάσω τα τζάμια. Δούλεψε αρκετά και η τετρακίνηση για να δω διαφορές σε οδηγική συμπεριφορά.
Ένα μείον του είναι το βαρύ τιμόνι. Ανέβηκα στο Πήλιο μέχρι το χιονοδρομικό και οφείλω να πω ότι με ενόχλησε λίγο. Το μενού στο καντράν δεν το έχω ψάξει ακόμα γιατί μου έφαγε χρόνο το διάβασμα για το εγχειρίδιο το οποίο είναι αναλυτικότατο.
Είναι άνετο και ξεκούραστο και για τους επιβάτες.
Ένα πλεονέκτημα γαι το άσπρο χρώμα: μπορω και το ξεπλένω από το χώμα ή λάσπες και δεν χρειάζεται να το σκουπίσω διότι στο λευκό δεν φαίνονται τα αποτυπωματα από τις σταγόνες όπωσ στο μαυρο.
To be continued...Να ρωτήσω κάτι. Τι αμάξι οδηγούσες πριν; Γιατί όταν το οδήγησα (από το Civic IMA II) το τιμόνι του, δεν μου φάνηκε βαρύ...
-
Να ρωτήσω κάτι. Τι αμάξι οδηγούσες πριν; Γιατί όταν το οδήγησα (από το Civic IMA II) το τιμόνι του, δεν μου φάνηκε βαρύ...[/quote]
Ένα Χ3 2,5si του '07 αλλά δεν το συγκρίνω με αυτό. Πιστεύω ότι για αυτό το αυτοκίνητο θα μπορούσε να ε'ιναι λίγο πιο ελαφρύ. Αυτό το έιχα πει από τα τεστ drive και στον πωλητή. Σταματημένο είναι πούπουλο. Στην πορεία αναφέρομαι. Έχει ακρίβεια στην οδήγηση αλλά στισ στροφές νίωθω σαν να μου σπρώχνει το χέρι λιγο. Βεβαια σε καμμία περίπτωση δεν είναι ανασταλτικός παραγοντασ για την αγορά του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Γειά σε όλους . Αν και είμαι νέο μέλος σε αυτο το φόρουμ, έχω παρακολουθήσει αρκετά θέματα. Θέλω να σας ρωτήσω κάτι και συγνώμη αν βγαίνω εκτος θέματος. Ενδιαφέρομαι να αγορασω και εγω το diesel 4x4 αλλά ρε παιδιά δεν φοβάστε για ραδιενέργεια?
Αυτό ξαναπέστο! 400-500km (που νομίζω ότι χωρίζουν το εργοστάσιο από την πασίγνωστη πλέον Φουκουσίμα) είναι μάλλον αστεία για ένα συμβάν αρκετά μεγαλύτερο από το Τσερνομπιλ που ξεχάστηκε ως διά μαγείας σε dt... Μάλλον 'είναι πολλά τα λεφτά, Άρη' και ενοχλητικοί όσοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου (βλ. και σημερινό αφιέρωμα στο 'Ε' για τον Ιάπωνα φωτογράφο των εργατών στα σχετικά εργοστάσια)...
Ουάου....
Και ειδικοί επί των πυρηνικών οι του Ε.... Το έχει μετρηθεί βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω.... Σε απόσταση 100 km δεν μετρήθηκε τίποτα ....
http://www.jaif.or.jp/english/news_imag ... 53470P.pdf
αλλά τι ξέρει η Ιαπωνική Κυβέρνηση.... οι ειδικοί της Ε τα ξέρουν όλα...
κατά τα άλλα κρίση στην αγορά αυτοκινήτου.... θέλουμε αγοραστές.... πολλοί οι καλοθελητές που για λίγα ευρώ θα πουλήσουν φόβο ώστε να επιλέξουν οι λιγοστοί αγοραστές το προϊόν μίας άλλης εταιρείας.
αγαπητε χρηστο να σου θυμισω οτι η ιαπωνικη κυβερνηση ειχε υποβαθμισει το συμβαν αρχικα και μετα μας ειπανε πως ειναι σοβαρο.....
και να σου κανω και μια απλη ερωτηση περα απο το αυτοκινητο , εσυ αν ζουσες στα 100 χλμ και σου λεγανε πως μετρηθηκαν τα παντα κι ειναι ολα ενταξει , θα καθοσουν σπιτι σου και θα συνεχιζες κανονικα? Στο τσερνομπιλ αντιστοιχα τους ελεγαν οτι ολα ειναι καλα και περασαν μηνες μεχρι να τους φυγαδευσουν ολους. Αποτελεσμα μεταγενεστερα παθαν ολοι καρκινο επειδη ετρωγαν μολυσμενα τροφιμα.
Μερικοι παιζουν με την ανθρωπινη ζωη για μερικες χιλιαδες ευρω (κι ισως να λεω και πολλα) , οι πωλησεις των αυτοκινητων ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει....
απο την αλλη το να εχει σοβαρα επιπεδα ραδιενεργειας το αυτοκινητο το θεωρω μαλλον αστειο -
Λοιπόν έχω κάνει 700 χλμ. μέχρι τα 120 km/h. Το έιχα γεμίσει πετρέλαιο με 87 ευρω. Χθες το βράδυ ξαναγεμίζω με 55 ευρώ.!!
Είναι αρκετά οικονομικό θα έλεγα -
ρε παιδια δεν μπορω να καταλαβω,ολοι γραφετε για πολλη οικονομια,για ενδειξη τριπ 5-6 λ/100, ρνω σε ολα τα τεστ που εχω διαβασει μιλανε για πραγματικη μεση καταναλωση γυρω στα 6.5-7.5 λ/100. υπαρχει κανενας εδω που να του δειχνει πανω απο 6? γιατι κ με το φορντ φοκους 1.6 βενζινη οταν το εστρωνα στην αρχη μου δειχνε 6λ/100 αλλα το πηγαινα σαν κοτα!
-
christos.dimou έγραψε:
Και ειδικοί επί των πυρηνικών οι του Ε.... Το έχει μετρηθεί βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω.... Σε απόσταση 100 km δεν μετρήθηκε τίποτα ....Φίλε μου ,δεν ξέρω αν μέτρησαν ή όχι , αυτο που ξέρω είναι ότι το Α.Π.Θ ανακοίνωσε λίγες μέρες αργότερα αυξημένα επίπεδα στη βόρεια Ελλάδα τα οποία ήταν ελάχιστα , αρα αφού αυτά έφτασαν εδώ έστω και σε παρα πολύ μικρή ποσότητα δεν καταλαβαίνω πως εκεί στα 100 χλμ σταμάτησαν.
από spameras » 06/06/11 9:13
Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση σε αυτό το εν μέρει :
Ούτε καμιά διάθεση να 'θάψω' τη Χ ή τη Υ μάρκα έχω, ούτε να trollάρω. Υποψήφιος αγοραστής είμαι που, αν θέλεις, δεν πολυπιστεύει αυτά που με ευκολία του πασάρουνε.Επί της ουσίας - σαφώς και χωρίς να έχω κάποια ειδική γνώση - δεν αντιλαμβάνομαι πώς η ραδιενέργεια σταματάει στα 100km και δεν παρασύρεται π.χ. από αέρα ή το νερό. Το ότι δεν μετράνε πέρα από τα 100 σημαίνει ότι δεν υπάρχει και 'θέμα' ?
Και επεκτείνω τις αδαείς μου ερωτήσεις: Σε ένα νέο κάρο, η ραδιενέργεια από τις εξωτερικές επιφάνειες (λένε ότι) φεύγει με ένα γερό πλύσιμο. Τι γίνεται όμως με τα ανταλλακτικά/μέρη του που έχουν τυχόν κατασκευαστεί πιθανώς α) με κάποιο (μικρό έστω) επίπεδο μόλυνσης και β) από ανεξάρτητους κατασκευαστές/προμηθευτές γεωγραφικά διασκορπισμένους (π.χ. υφάσματα, πλαστικά, επενδύσεις, κ.ο.κ.) και με τα οποία θα έρχεται όλη μου η οικογένεια σε καθημερινή επαφή ?
Συμφωνώ μαζί σου........
από nikbib » 09/06/11 8:04
Μερικοι παιζουν με την ανθρωπινη ζωη για μερικες χιλιαδες ευρω (κι ισως να λεω και πολλα) , οι πωλησεις των αυτοκινητων ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει....
απο την αλλη το να εχει σοβαρα επιπεδα ραδιενεργειας το αυτοκινητο το θεωρω μαλλον αστειοΜήν θεωρείς και μην λες οτι είναι αστείο , τα πρώτα αυτοκίνητα που εντοπίστηκαν είχαν 2 με 3 φορές υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα ραδιενέργεια ( Οι τελωνειακές Αρχές του Βλαδιβοστόκ, στη ρωσική Άπω Ανατολή, εμπόδισαν την εισαγωγή 49 αυτοκινήτων από την Ιαπωνία στα οποία βρέθηκαν ίχνη ραδιενέργειας.
Τα αυτοκίνητα στα οποία εντοπίστηκαν τα ραδιενεργά στοιχεία καίσιο-127 και ουράνιο-238 σε επίπεδα δυόμιση με έξι φορές υψηλότερα από τα επιτρεπτά, σφραγίστηκαν σε ειδικά κιβώτια μέχρι να διαπιστωθεί να μπορούν να διατεθούν προς χρήση.
Το Βλαδιβοστόκ, η κύρια πόλη της ρωσικής Άπω Ανατολής, βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.000 χιλιομέτρων από τον ιαπωνικό πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα που επλήγη από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Εντωμεταξύ, οι ρωσικές Αρχές ελέγχου τροφίμων εντόπισαν και κατάσχεσαν εισαγόμενες τροφές από την Ιαπωνία μολυσμένες με ιώδιο-131 και καίσιο.
Πηγή:http://www.econews.gr/2011/04/14/radienergeia-autokinita/και
Ιαπωνικά αυτοκίνητα με ραδιενέργεια στη Ρωσία
Η ρωσική αστυνομία σταμάτησε φορτίο με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία επειδή εξέπεμπαν ραδιενέργεια υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα.
Η ρωσική αστυνομία επέστρεψε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είχαν φθάσει από την Ιαπωνία επειδή ήταν μολυσμένα με ραδιενεργά ισότοπα, πιθανόν από το δυστύχημα του πυρηνικού σταθμού στη Φουκουσίμα, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ.
Έξι από ένα φορτίο 170 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που είχε σταλεί από το ισπανικό λιμάνι Τογιάμα στο ρωσικό λιμάνι Μαγκαντάν, εξέπεμπαν ραδιενέργεια δύο ως τρεις φορές υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα, δήλωσε Ρώσος τελωνειακός.
Εργαστηριακά τεστ στα έξι αυτοκίνητα έδειξαν ότι ήταν μολυσμένα με καίσιο-134 και καίσιο-137, δήλωσε ο Γιούρι Κισίνσκι, υποδιευθυντής των τελωνείων του Μαγκαντάν.
Τα δύο ισότοπα του καισίου περιλαμβάνονται στα ραδιενεργά στοιχεία που είναι γνωστό ότι διέρρευσαν στη Φουκουσίμα λόγω των ζημιών που υπέστη ο σταθμός από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Δεν έγινε αμέσως σαφές πώς τα αυτοκίνητα μολύνθηκαν με ραδιενέργεια, όμως δεν θα μείνουν στη Ρωσία, δήλωσε ο Κισίνσκι.
«Τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε πλοίο και επιστρέφουν στην Ιαπωνία. Σίγουρα δεν επρόκειτο να τα καθαρίσουμε εδώ από τη ραδιενέργεια», πρόσθεσε.
Μια εταιρεία με έδρα το Μαγκαντάν είχε παραγγείλει τα αυτοκίνητα με πρόθεση να τα μεταπωλήσει στη ρωσική αγορά, σύμφωνα με το Ίντερφαξ.
Ο Κισίνσκι δήλωσε πως τελωνειακοί αξιωματούχοι στην επαρχία αυτή της ρωσικής άπω ανατολής σταμάτησαν τους δύο τελευταίους μήνες την εισαγωγή περίπου 50 αυτοκινήτων από την Ιαπωνία, επειδή είχαν επίπεδα ραδιενέργειας υψηλότερα από τα συνήθη.
Το «μεγαλύτερο μέρος» τους καθαρίσθηκε από τη ραδιενέργεια και τα αυτοκίνητα μεταβιβάστηκαν με ασφάλεια στους ιδιοκτήτες τους. Όμως μερικά οχήματα αποδείχθηκαν τόσο μολυσμένα ώστε χρειάστηκε να επιστραφούν, πρόσθεσε ο Κισίνσκι.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕΠηγη: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_07/06/2011_393837
Και τώρα εγώ ο άσχετος ρωτάω να μου απαντήσει κάποιος που ξέρει.
Πώς γίνεται αυτα τα ραδιενεργά αυτοκίνητα να έφτασαν στη Ρωσία
αφού οι Ιάπωνες τα ελέγχουν πριν τα εξάγουν ?
Δυόμιση με τρεις εως και έξι φορες πάνω απο το όριο είναι αστειο? ''Το «μεγαλύτερο μέρος» τους καθαρίσθηκε από τη ραδιενέργεια ......'' και το υπόλοιπο πόσο ραδιενέργεια έχει?
Και εδώ στην Ελλάδα εχει ελεγξει κανένας απο εσάς το αυτοκίνητο του? Που μπορεί να κάνει οποιος θέλει έλεγχο στο αυτοκίνητο που μόλις αγόρασε ή έχει σκοπό να αγοράσει? Έχετε τυφλή εμπιστοσύνη σε αυτα που σας λένε ? Τους πιστευτε οτι τα ελεγχουν? Πόσο σιγουροι ειστε? Και αν αυριο βγεί ενας και πει οτι το αυτ/το του εχει ραδ/για? Υπάρχει κάποια πιστοποίηση που να λέει οτι το αυτοκίνητο είναι ενταξει? Θέλω αν γνωρίζεται, να μου πειτε και μένα γιατι είμαι και εγω υποψήφιος αγοραστης.
Και επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθω και να παρανοηθούν αυτα που γράφω ,δεν τα βάζω με κανεναν , ούτε εχω και κατι με καμια εταιρία . Αυτα που ρωτάω ισχύουν για όλες τις Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανίες χωρις καμία εξαίρεση.Μήπως τελικά όλοι μαζί πρέπει να πιέσουμε για να πάρουμε μια σαφή απάντηση και να γνωρίζουμε αν γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι? Ελπίζω να μην σας κούρασα. -
Γεια σας,
κάτοικος Ηρακλείου, είμαι εδώ και δέκα μέρες κάτοχος ενός 1.8 diesel 4X2 (λευκό) και θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου.
Αρχικά ήμουν κάθετα αντίθετος, τόσο με την εταιρεία «Σαρακάκη» όσο και με την τοπική αντιπροσωπεία (έχει βελτιωθεί πάρα πολύ το τελευταίο διάστημα), έχοντας μια αρνητική εμπειρία για χρόνια, μ’ ένα εταιρικό Pinin.
Μετά από έρευνα αγοράς μεταξύ των μοντέλων που με ενδιέφεραν και παρά τις αρχικές μου ενστάσεις λόγω αντιπροσωπείας, επέλεξα το συγκεκριμένο μοντέλο, θεωρώντας ότι θα μπορέσω να καλύψω τις προσωπικές – οικογενειακές μου ανάγκες.
Την παραγγελία την έδωσα αρχές του χρόνου και το αυτοκίνητο έφτασε τέλος Μαρτίου. Στην συνέχεια λόγω προσωπικής καθυστέρησης το παρέλαβα, μετά από δύο μήνες.
Η αρχική εντύπωση είναι θετική, κυρίως ότι αφορά την κατανάλωση και την απόδοση του κινητήρα. Κινούμε καθημερινά εκτός πόλεως, πραγματοποιώντας περίπου 150 km/day. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 4,6 έως 4,7 l/100km και με ταχύτητα όχι μεγαλύτερη των 120 km/h, έχοντας το A/C να λειτουργεί μόνο στην επιστροφή (το πρωί δεν υπάρχει ανάγκη). Την μία μέρα που χρειάστηκε να κινηθώ εντός πόλεως, η κατανάλωση αυξήθηκε και κυμάνθηκε μεταξύ 5,6 και 5,8 l/100km.
Εξ αρχής η τιμή ήταν ανοιχτή, θεωρώ όμως ότι το καπέλο των 1.500 ήταν καθαρά δάκτυλος «Σαρακάκη», ο οποίος δεν σέβεται τον πελάτη και όχι τόσο από την νομισματική διαφοροποίηση.
Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά το θέμα είναι εάν ικανοποιείς τις ανάγκες σου.
Προβλήματα σοβαρά δεν έχω ακόμα αντιμετωπίσει. Το σοβαρότερο όλων που με κάνει να ανησυχώ είναι η ποιότητα των καυσίμων, το οποίο προσπαθώ να αντιμετωπίσω προμηθεύοντας πετρέλαιο από σταθερό και πριν ελεγμένο πρατήριο, μακράς συνεργασίας, παρότι δεν ευθύνονται μόνο αυτά για την κάκιστη ποιότητα καυσίμων.
Θα ήθελα, μέσα από το φόρουμ να ακούσω γνώμες και απόψεις για τυχόν αντιμετωπίσιμα προβλήματα ή τι θα έπρεπε να προσέξουμε περισσότερο στο ξεκίνημα.
Ευχαριστώ
-
φιλε φωτη δεν ηξερα πως ειναι τοσο σοβαρα τα πραγματα , αν ειχα παραγγειλει αυτοκινητο απο ιαπωνα θα επαιρνα οραγανακι και θα το μετρουσα κανονικα αφου ειχα μαθει τα επιτρεπτα ορια.
τελικα δεν ειναι να εμπιστευεσαι κανεναν!!!!!
Σε περιπτωση που το εβρισκα με μεγαλα επιπεδα ραδιενεργιας δε μπορεις να φανταστεις τι θα εκανα!!! Πολλα δικαστηρια και ενημερωση τα καναλια!!!! μηπως δεν τους αξιζει? Την οικογενεια μου θα βαλω μεσα!!!Ο χρήστης fotisf1 έγραψε:
christos.dimou έγραψε:
Και ειδικοί επί των πυρηνικών οι του Ε.... Το έχει μετρηθεί βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω.... Σε απόσταση 100 km δεν μετρήθηκε τίποτα ....Φίλε μου ,δεν ξέρω αν μέτρησαν ή όχι , αυτο που ξέρω είναι ότι το Α.Π.Θ ανακοίνωσε λίγες μέρες αργότερα αυξημένα επίπεδα στη βόρεια Ελλάδα τα οποία ήταν ελάχιστα , αρα αφού αυτά έφτασαν εδώ έστω και σε παρα πολύ μικρή ποσότητα δεν καταλαβαίνω πως εκεί στα 100 χλμ σταμάτησαν.
από spameras » 06/06/11 9:13
Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση σε αυτό το εν μέρει :
Ούτε καμιά διάθεση να 'θάψω' τη Χ ή τη Υ μάρκα έχω, ούτε να trollάρω. Υποψήφιος αγοραστής είμαι που, αν θέλεις, δεν πολυπιστεύει αυτά που με ευκολία του πασάρουνε.Επί της ουσίας - σαφώς και χωρίς να έχω κάποια ειδική γνώση - δεν αντιλαμβάνομαι πώς η ραδιενέργεια σταματάει στα 100km και δεν παρασύρεται π.χ. από αέρα ή το νερό. Το ότι δεν μετράνε πέρα από τα 100 σημαίνει ότι δεν υπάρχει και 'θέμα' ?
Και επεκτείνω τις αδαείς μου ερωτήσεις: Σε ένα νέο κάρο, η ραδιενέργεια από τις εξωτερικές επιφάνειες (λένε ότι) φεύγει με ένα γερό πλύσιμο. Τι γίνεται όμως με τα ανταλλακτικά/μέρη του που έχουν τυχόν κατασκευαστεί πιθανώς α) με κάποιο (μικρό έστω) επίπεδο μόλυνσης και β) από ανεξάρτητους κατασκευαστές/προμηθευτές γεωγραφικά διασκορπισμένους (π.χ. υφάσματα, πλαστικά, επενδύσεις, κ.ο.κ.) και με τα οποία θα έρχεται όλη μου η οικογένεια σε καθημερινή επαφή ?
Συμφωνώ μαζί σου........
από nikbib » 09/06/11 8:04
Μερικοι παιζουν με την ανθρωπινη ζωη για μερικες χιλιαδες ευρω (κι ισως να λεω και πολλα) , οι πωλησεις των αυτοκινητων ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει....
απο την αλλη το να εχει σοβαρα επιπεδα ραδιενεργειας το αυτοκινητο το θεωρω μαλλον αστειοΜήν θεωρείς και μην λες οτι είναι αστείο , τα πρώτα αυτοκίνητα που εντοπίστηκαν είχαν 2 με 3 φορές υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα ραδιενέργεια ( Οι τελωνειακές Αρχές του Βλαδιβοστόκ, στη ρωσική Άπω Ανατολή, εμπόδισαν την εισαγωγή 49 αυτοκινήτων από την Ιαπωνία στα οποία βρέθηκαν ίχνη ραδιενέργειας.
Τα αυτοκίνητα στα οποία εντοπίστηκαν τα ραδιενεργά στοιχεία καίσιο-127 και ουράνιο-238 σε επίπεδα δυόμιση με έξι φορές υψηλότερα από τα επιτρεπτά, σφραγίστηκαν σε ειδικά κιβώτια μέχρι να διαπιστωθεί να μπορούν να διατεθούν προς χρήση.
Το Βλαδιβοστόκ, η κύρια πόλη της ρωσικής Άπω Ανατολής, βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.000 χιλιομέτρων από τον ιαπωνικό πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα που επλήγη από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Εντωμεταξύ, οι ρωσικές Αρχές ελέγχου τροφίμων εντόπισαν και κατάσχεσαν εισαγόμενες τροφές από την Ιαπωνία μολυσμένες με ιώδιο-131 και καίσιο.
Πηγή:http://www.econews.gr/2011/04/14/radienergeia-autokinita/και
Ιαπωνικά αυτοκίνητα με ραδιενέργεια στη Ρωσία
Η ρωσική αστυνομία σταμάτησε φορτίο με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία επειδή εξέπεμπαν ραδιενέργεια υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα.
Η ρωσική αστυνομία επέστρεψε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είχαν φθάσει από την Ιαπωνία επειδή ήταν μολυσμένα με ραδιενεργά ισότοπα, πιθανόν από το δυστύχημα του πυρηνικού σταθμού στη Φουκουσίμα, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ.
Έξι από ένα φορτίο 170 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που είχε σταλεί από το ισπανικό λιμάνι Τογιάμα στο ρωσικό λιμάνι Μαγκαντάν, εξέπεμπαν ραδιενέργεια δύο ως τρεις φορές υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα, δήλωσε Ρώσος τελωνειακός.
Εργαστηριακά τεστ στα έξι αυτοκίνητα έδειξαν ότι ήταν μολυσμένα με καίσιο-134 και καίσιο-137, δήλωσε ο Γιούρι Κισίνσκι, υποδιευθυντής των τελωνείων του Μαγκαντάν.
Τα δύο ισότοπα του καισίου περιλαμβάνονται στα ραδιενεργά στοιχεία που είναι γνωστό ότι διέρρευσαν στη Φουκουσίμα λόγω των ζημιών που υπέστη ο σταθμός από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Δεν έγινε αμέσως σαφές πώς τα αυτοκίνητα μολύνθηκαν με ραδιενέργεια, όμως δεν θα μείνουν στη Ρωσία, δήλωσε ο Κισίνσκι.
«Τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε πλοίο και επιστρέφουν στην Ιαπωνία. Σίγουρα δεν επρόκειτο να τα καθαρίσουμε εδώ από τη ραδιενέργεια», πρόσθεσε.
Μια εταιρεία με έδρα το Μαγκαντάν είχε παραγγείλει τα αυτοκίνητα με πρόθεση να τα μεταπωλήσει στη ρωσική αγορά, σύμφωνα με το Ίντερφαξ.
Ο Κισίνσκι δήλωσε πως τελωνειακοί αξιωματούχοι στην επαρχία αυτή της ρωσικής άπω ανατολής σταμάτησαν τους δύο τελευταίους μήνες την εισαγωγή περίπου 50 αυτοκινήτων από την Ιαπωνία, επειδή είχαν επίπεδα ραδιενέργειας υψηλότερα από τα συνήθη.
Το «μεγαλύτερο μέρος» τους καθαρίσθηκε από τη ραδιενέργεια και τα αυτοκίνητα μεταβιβάστηκαν με ασφάλεια στους ιδιοκτήτες τους. Όμως μερικά οχήματα αποδείχθηκαν τόσο μολυσμένα ώστε χρειάστηκε να επιστραφούν, πρόσθεσε ο Κισίνσκι.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕΠηγη: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 011_393837
Και τώρα εγώ ο άσχετος ρωτάω να μου απαντήσει κάποιος που ξέρει.
Πώς γίνεται αυτα τα ραδιενεργά αυτοκίνητα να έφτασαν στη Ρωσία
αφού οι Ιάπωνες τα ελέγχουν πριν τα εξάγουν ?
Δυόμιση με τρεις εως και έξι φορες πάνω απο το όριο είναι αστειο? ''Το «μεγαλύτερο μέρος» τους καθαρίσθηκε από τη ραδιενέργεια ......'' και το υπόλοιπο πόσο ραδιενέργεια έχει?
Και εδώ στην Ελλάδα εχει ελεγξει κανένας απο εσάς το αυτοκίνητο του? Που μπορεί να κάνει οποιος θέλει έλεγχο στο αυτοκίνητο που μόλις αγόρασε ή έχει σκοπό να αγοράσει? Έχετε τυφλή εμπιστοσύνη σε αυτα που σας λένε ? Τους πιστευτε οτι τα ελεγχουν? Πόσο σιγουροι ειστε? Και αν αυριο βγεί ενας και πει οτι το αυτ/το του εχει ραδ/για? Υπάρχει κάποια πιστοποίηση που να λέει οτι το αυτοκίνητο είναι ενταξει? Θέλω αν γνωρίζεται, να μου πειτε και μένα γιατι είμαι και εγω υποψήφιος αγοραστης.
Και επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθω και να παρανοηθούν αυτα που γράφω ,δεν τα βάζω με κανεναν , ούτε εχω και κατι με καμια εταιρία . Αυτα που ρωτάω ισχύουν για όλες τις Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανίες χωρις καμία εξαίρεση.Μήπως τελικά όλοι μαζί πρέπει να πιέσουμε για να πάρουμε μια σαφή απάντηση και να γνωρίζουμε αν γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι? Ελπίζω να μην σας κούρασα. -
@ all
Περί ραδιενέργειας...
Α. Το Αριστοτέλειο σε μία προσπάθεια του είχε αποδείξει ότι είχε μετρήσει κάτι υποδιαιρέσεις του Bq παραπάνω. Η παραπάνω αυτή ποσότητα ήταν τόσο μικρή που είναι μικρότερη από την απλή διακύμανση των μετρήσεων λόγω φυσικών μεταβολών. Όλα αυτά δεν ήταν τίποτα άλλο από την προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων με στόχο και μόνον να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση. Γιατί πηγές ραδιενεργού Ιωδίου μπορώ να σου βρω στην Ελλάδα χιλιάδες. Φτάνει δηλαδή ένας ασθενής που έχει πάει για εξέταση θυροειδούς με σκιαγραφικό να μην ακολουθήσει το πρωτόκολλο και θα μετρήσεις αύξηση του συγκεκριμένου ισοτόπου.
http://www.deltiokairou.gr/news/radiene ... vice=print
ειδικότερα σημειώνω:
-
293 μικρομπεκερέλ ανά κυβικό μέτρο και η μεγαλύτερη τιμή του καισίου 137 και του καισίου 134 ήταν 99 μικρομπεκερέλ*
-
Χειρότερο το Τσέρνομπιλ
Για τη σύγκριση των πρόσφατων επιπέδων των ραδιοϊσοτόπων στην Ελλάδα με τη συγκέντρωση του πυρηνικού ατυχήματος στο Τσερνομπίλ, το 1986, σχολίασε: «Τότε μιλούσαμε για κατά εκατοντάδες χιλιάδες φορές μεγαλύτερες συγκεντρώσεις στον αέρα και για κατά χιλιάδες φορές μεγαλύτερη εναπόθεση στο έδαφος εν συγκρίσει με σήμερα».
Υπογράμμισε μάλιστα ότι ακόμα και τώρα υπάρχουν κατάλοιπα του Τσερνομπίλ στο ελληνικό έδαφος. «Με ευκολία μπορεί κανείς να μετρήσει Καίσιο 137 ακόμα και στα χόρτα σε συγκεντρώσεις κάποιων μπεκερέλ ανά κιλό με διεθνές όριο ασφάλειας στα τρόφιμα τα περίπου 600 μπεκερέλ ανά κιλό», αναφέρει.
Ερωτηθείς αν θα έπρεπε να δοθούν συστάσεις σε ευαίσθητες ομάδες, όπως οι εγκυμονούσες γυναίκες και τα άτομα με χρόνιες ασθένειες, ο καθηγητής του ΑΠΘ είναι κατηγορηματικά αρνητικός. «Δεν υπάρχει καμία επικινδυνότητα, συνεπώς δεν διατυπώθηκε καμία σύσταση σε πανελλαδικό επίπεδο», επισημαίνει και υπογραμμίζει ότι η ραδιολογική επιβάρυνση της χώρας μας από τα γεγονότα της Φουκοσίμα διαμορφώνεται σε ασήμαντα επίπεδα. *
Τώρα πως είναι δυνατόν να θεωρείς ότι το όριο των 600 Bq είναι ασφαλές και να κλαίγεσαι για τα 293 μικρομπεκερέλ ήτοι 0.000293 Bq αυτό μόνον στην Ελλάδα....
ΥΓ. Το καίσιο έχει χρόνο ημιζωής μερικά έτη. Οι ποσότητα που μετριέται στην Ελλάδα λόγω του Chernobyl παραμένει ακόμα τάξεις μεγέθους μεγαλύτερη αυτών που μετρήθηκε (και αν) από την Fukushima.
Β. Για την υπόθεση των οχημάτων που δήθεν επέστρεψαν πίσω. Ορίστε τι γράφτηκε από το consumer-reports που ως οργανισμός στις ΗΠΑ είναι αρκετά σοβαρός και λόγω της μορφής του δύσκολα θα μπορούσε να πει κανείς ότι χαρίζεται σε κάποιους.
http://news.consumerreports.org/cars/20 ... ctive.html
το clue είναι:
*There are many valid concerns surrounding the crisis in Japan, including the human toll, cultural impact, and market forces, but radioactive consumer goods is not one of them. *
Οπότε προσέχουμε λίγο τι ακούμε και τι διαβάζουμε. Ειδικά σε αυτό το ζήτημα το πρόβλημα είναι η παραπληροφόρηση με στόχους αυστηρά εμπορικούς. Και καθώς η ραδιενέργεια δεν την μυρίζεις, ακούς, βλέπεις, νιώθεις αποτελεί ένα απίστευτο φόβητρο. Και αυτό το φόβητρο πουλά πουλά πολύ καλά. Από εκεί και πέρα όπως σημείωσα τα προβλήματα στην Ελλάδα πχ από το Chernobyl είναι ακόμα ορατά αλλά λόγω λίθης κανείς δεν ασχολείται. Όπως και στις αρχές του 90 ως και τα μέσα όπου στην Ελλάδα ερχόντουσαν καραβιές από σίδερο με πολύ βαρέα ραδιενεργά ισότοπα (Ουράνιο, Πλουτώνιο κ.λπ.). Σίδερο που με βεβαιότητα θα έχει καταλήξει στην Ελληνική αυθαίρετη οικοδομή και θα συνεχίζει να ακτινοβολεί τον καψερό ιδιοκτήτη.
Οπότε όποιος πάρει ένα οργανάκι καλό θα είναι πρώτα να μπει με αυτό στο δωμάτιο του παιδιού του. Και εκεί θα ανακαλύψει με τρόμο πηγές ραδιενεργές με δόσεις τάξεις μεγέθους υψηλότερες των αποδεκτών πίσω από φαινομενικά αθώα αντικείμενα (όπως κουκλάκια με μυτούλες που φωσφορίζουν, τα αστεράκια που φέγγουν τη νύχτα κ.λπ.). Δεν μιλώ για τα κλασσικά ρολόγια με τους δείκτες που έχουν επεξεργασία τριτίου ή για το στυλό που ως μπλε χρώμα έχουν κάποια ένωση με βάση το Ουράνιο ή φυσικά το ραδόνιο.
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...
Οπότε προσέχουμε λίγο τι ακούμε και τι διαβάζουμε. Ειδικά σε αυτό το ζήτημα το πρόβλημα είναι η παραπληροφόρηση με στόχους αυστηρά εμπορικούς. Και καθώς η ραδιενέργεια δεν την μυρίζεις, ακούς, βλέπεις, νιώθεις αποτελεί ένα απίστευτο φόβητρο. Και αυτό το φόβητρο πουλά πολύ καλά. Από εκεί και πέρα όπως σημείωσα τα προβλήματα στην Ελλάδα πχ από το Chernobyl είναι ακόμα ορατά αλλά λόγω λίθης κανείςΣυμφωνώ μαζί σου στο σκεπτικό, αλλά διαφωνώ εν μέρη στο συμπέρασμα: επειδή ακριβώς υπάρχουν και συμβαίνουν όλα όσα αναφέρεις, ταπεινή μου γνώμη ότι θα πρέπει -ως καταναλωτές- να είμαστε διπλά καχύποπτοι.
Επί της ουσίας, θεωρώ ότι το θέμα μας εδώ δεν είναι τόσο το αν και πόση ραδιενέργεια έφτασε στην Ελλάδα και αν την φάγαμε, αλλά το γεγονός ότι αν εδώ - που είμαστε χιλιάδες χλμ μακριά - έφτασαν τα απειροελάχιστα που μέτρησε η ΕΕΑΕ (π.χ. βλ. Δελτία Τύπου στο http://www.eeae.gr/gr/index.php?menu=2&fvar=html/president/_ana_press), τότε μήπως στα 500χλμ απόσταση - που για χάρη της συζήτησης δεχόμαστε ότι περίπου είναι το εργοστάσιο και οι προμηθευτές - τα πράγματα ήταν/είναι πιο 'δύσκολα' απ' ότι μας τα παρουσιάζουν ?
Και για να το επεκτείνω, υπάρχει κανείς που να μπορεί να με διαβεβαιώσει ότι εν έτη 2011 οι 'καραβιές με σίδερο' του Τσερνομπίλ, δεν έχουν ή δεν θα αντικατασταθούν από σύγχρονα/άλλα προϊόντα ή/και ανάγκες, δηλ. με καραβιές από αυτοκίνητα/τηλεοράσεις/βάλε ότι προϊόν θες εδώ... ??
ΥΓ: Α, και for the record, δε μέτραγε μόνο η Ελληνική ΕΕΑΕ, μέτρησαν και οι ανεξάρτητοι Γάλλοι κάτι ωραία:
http://www.criirad.org/actualites/dossier2011/japon_bis/en_anglais/english.html
Ειδικά στο report: http://www.criirad.org/actualites/dossier2011/japon_bis/risks_in_France_v4.pdf
καλούσαν ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού (έγκυες, θηλάζουσες, κλπ) να απέχουν από κατανάλωση τροφών για ένα διάστημα:
'It is however easy to limit the exposition to trivial levels by ensuring that these foods do not constitute à
the basis of the family diet throughout the month of April. One might prefer long conservation milk to
fresh milk, a reasonable intake of sheep cheese, cards, salads or spinach. These good sense measures
particularly concern children, pregnant women and breastfeeding mothers.' -
christos.dimou
Οπότε προσέχουμε λίγο τι ακούμε και τι διαβάζουμε. Ειδικά σε αυτό το ζήτημα το πρόβλημα είναι η παραπληροφόρηση με στόχους αυστηρά εμπορικούς. Και καθώς η ραδιενέργεια δεν την μυρίζεις, ακούς, βλέπεις, νιώθεις αποτελεί ένα απίστευτο φόβητρο. Και αυτό το φόβητρο πουλά πουλά πολύ καλά
θα ήθελα να μου πεις για ποιο λογο οι πιο πανω πηγες που έδωσα να θέλουν να παραπληροφορήσουν τον κόσμο και τι συμφέροντα έχουν . Επίσης αν γράψεις στο google ''ραδιενεργα αυτοκίνητα απο Ιαπωνία '' θα σου βγάλει δεκαδες ιστοσελίδες με αυτην την είδηση.Αυτό τι σημαίνει , οτι όλοι έχουν συμφέροντα και είναι εναντίον των Ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών? Αυτές οι δυο πηγες που χρησημοποίησα επιλέχτηκαν εντελώς τυχαία.
Επίσης εδώ http://news.consumerreports.org/cars/20 ... ctive.html που μας παραπέμπεις μιλάμε για Αμερική, όπου εγώ πιστεύω οτι οι έλεγχοι γίνονται . Εδω ομως μιλάμε για Ελλάδα, ξέρεις Έλληνας εισαι , η μίζα πάει σύννεφο, τουλάχιστον παντού αυτο γίνεται γι'αυτο βρισκόμαστε και σε αυτην την κατάσταση. Να πούμε επίσης οτι στο http://news.consumerreports.org/cars/20 ... ctive.html
κάποιος αναγνώστης , έχει κανει το εξης σχόλιο:Alwaysbecautious
April 14, 2011 6:04 PM
Interesting story
We can read in the story that the cars from Japan are free of radiation.
Now we are 3 weeks ahead in time and the first radioactive cars arrived in Russia.
Radiation levels are up to 6 times too high.
And this is just something we know off.
What about ignorant customers?
Because no one will
Go with a Geiger Mueller counter to the car dealer!Αφου αυτος δεν εχει εμπιστοσύνη τους ελέγχους που κάνουν εκεί τοτε τι πρέπει να κανω εγω? Να ξέρεις οτι δεν τα βάζω μαζι σου και με κανέναν άλλο σ'αυτο το φορουμ . Αυτο που με ενδιαφέρει είναι μάθουμε να ψάχνουμε καποια πράγματα και να μην επαναπαυομαστε, και στην περίπτωση αυτη κανεις δεν μας έχει ενημερώσει για τίποτα εδώ στην Ελλάδα, δεν έχει σχολιαστεί ούτε απο την TV. Γιατί το θάψανε το θέμα αυτο? Αυτό και μόνο εμένα προσωπικά μου προκαλεί υποψίες.
spameras » 13/06/11 23:21
Συμφωνώ μαζί σου στο σκεπτικό, αλλά διαφωνώ εν μέρη στο συμπέρασμα: επειδή ακριβώς υπάρχουν και συμβαίνουν όλα όσα αναφέρεις, ταπεινή μου γνώμη ότι θα πρέπει -ως καταναλωτές- να είμαστε διπλά καχύποπτοι.
Επί της ουσίας, θεωρώ ότι το θέμα μας εδώ δεν είναι τόσο το αν και πόση ραδιενέργεια έφτασε στην Ελλάδα και αν την φάγαμε, αλλά το γεγονός ότι αν εδώ - που είμαστε χιλιάδες χλμ μακριά - έφτασαν τα απειροελάχιστα που μέτρησε η ΕΕΑΕ (π.χ. βλ. Δελτία Τύπου στο http://www.eeae.gr/gr/index.php?menu=2&fvar=html/president/_ana_press), τότε μήπως στα 500χλμ απόσταση - που για χάρη της συζήτησης δεχόμαστε ότι περίπου είναι το εργοστάσιο και οι προμηθευτές - τα πράγματα ήταν/είναι πιο 'δύσκολα' απ' ότι μας τα παρουσιάζουν ?
Και για να το επεκτείνω, υπάρχει κανείς που να μπορεί να με διαβεβαιώσει ότι εν έτη 2011 οι 'καραβιές με σίδερο' του Τσερνομπίλ, δεν έχουν ή δεν θα αντικατασταθούν από σύγχρονα/άλλα προϊόντα ή/και ανάγκες, δηλ. με καραβιές από αυτοκίνητα/τηλεοράσεις/βάλε ότι προϊόν θες εδώ... ??
ΥΓ: Α, και for the record, δε μέτραγε μόνο η Ελληνική ΕΕΑΕ, μέτρησαν και οι ανεξάρτητοι Γάλλοι κάτι ωραία:
http://www.criirad.org/actualites/dossier2011/japon_bis/en_anglais/english.html
Ειδικά στο report: http://www.criirad.org/actualites/dossier2011/japon_bis/risks_in_France_v4.pdf
καλούσαν ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού (έγκυες, θηλάζουσες, κλπ) να απέχουν από κατανάλωση τροφών για ένα διάστημα:
'It is however easy to limit the exposition to trivial levels by ensuring that these foods do not constitute à
the basis of the family diet throughout the month of April. One might prefer long conservation milk to
fresh milk, a reasonable intake of sheep cheese, cards, salads or spinach. These good sense measures
particularly concern children, pregnant women and breastfeeding mothers.'Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου . Κάτι πρέπει να κάνουμε όλοι μας γι'αυτό!
-
καλησπέρα σε όλους.
εχω παραγγείλει εδώ και μια εβδομάδα το ASX INVITE 2WD και όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία θα το έχω αρχές Ιουλίου.
Πραγματικά διάλεξα χωρίς ψάξιμο το αυτοκίνητο αυτό επειδή μου αρέσει, και όταν κάτι αρέσει είναι περιττό να μπαίνεις σε διαδικασίες συγκρίσεων με άλλα. Αυτό άρεσε, αυτό πήρα.Βρήκα όμως χρόνο σήμερα να διαβάσω διάφορα σχόλια στο ίντερνετ.
Δε σας κρύβω πως τρομοκρατήθηκα βλέποντας τις τελευταίες σελίδες αυτού του τόπικ να ασχολούνται με το ζήτημα της ραδιενέργειας. Τρομοκρατήθηκα διπλά γιατί πρόκειται για αυτοκίνητο που ήδη έχω παραγγείλει και έχω δώσει προκαταβολή...
Τα επιχειρήματα του christos.dimou τα βρίσκω απολύτως λογικά, ΑΛΛΑ δε κρύβω πως οι φοβίες υπάρχουν, πόσο μάλλον για ένα ζήτημα τόσο σοβαρό, και πολύ περισσότερο όταν δεν έχεις (και δεν είσαι υποχρεωμένος να έχεις) εξειδικευμένες γνώσεις πάπω σε θέματα ραδιενέργειας.ΔΗΛΑΔΗ τι πρέπει να κάνω? Να ζητήσω απο την ΙΑΣΩΝ εγγυήσεις για το προϊόν που παραλαμβάνει και στη συνέχεια μου πουλά και να κάνω ύστερα έλεγχο και αν βρω κατι να τους τρέχω μια ζωή??? Και κυρίως, εδώ στην Ελλάδα που μπορεί κάποιος να ελέγξει το αυτοκίνητο που αγοράζει για ραδιενέργεια και να του δοθούν ασφαλή συμπεράσματα?
ευχαριστώ.
-
βέβαια,
το τί είναι χειρότερο απ τα δύο: να έχεις ένα 5χρονο παιδί με ένα κινητό τηλ στο αφτί τη μισή του μέρα και να ζεί σε περιβάλλον wifi και λοιπών ακτινοβολιών ή να το βάλεις μέσα σε ιαπωνικό αυτοκίνητο (?) είναι ένα θεματάκι συζήτησης.Πάντως αν δεχτούμε πως υπάρχει πρόβλημα τότε αυτό (και ο όποιος τρόμος και πανικός το ακολουθεί ως πρόβλημα) μεταφέρεται και σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με κάθε είδος εισαγωγής απο Ιαπωνία (ανταλλακτικά, υπολογιστές κτλ)
Απο τη μία δικαιολογώ το πανικό, πρόκειται για θέμα υγείας, ΑΛΛΑ απο την άλλη δε θα πρέπει ο πανικός να πάρει μορφές υστερίας (όπως για όσους είμαστε μεγάλοι θυμόμαστε το 86 που αδειαζαν τις κούτες με νουνου απο τα σουπερμαρκετ οι γιαγιάδες) φτάνοντας στο άλλο άκρο.
Mitsubishi ASX Crossover