Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    spameras

    @spameras

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    spameras Unfollow Follow

    Latest posts made by spameras

    • RE: Hyundai ix35 2011

      Ο χρήστης nikbib έγραψε:
      λοιπόν έκανα χθες ένα τεστ drive και το ιχ35. θέση οδηγού υπερυψωμένη (ημίθεος και βάλε) σου δίνει αίσθηση ασφάλειας. Πολύ καλό κι ακριβές τιμόνι. Δυνατά φρένα. Καλό ηχοσύστημα. Καθρέφτες μεγάλοι με πολύ καλή ορατότητα (τους έχει ανάγκη αφου τα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν μικρό πίσω τζάμι)
      Μέχρι τα 160-170 δεν παρατήρησα κανένα αεροδυναμικό θόρυβο.
      Οι χώροι καλοί και το πορτ μπαγκάζ τεράστιο!!!! Τα καθίσματα πολύ άνετα ακόμη και για μένα που είμαι ψηλός
      Ο κινητήρας απλά ικανοποιητικός αλλα δεν ενθουσιάζει κι όλας (ίσως το μοτέρ να είναι και λίγο ''πνιγμένο'' για να μην καίει πολυ) , όταν πιέζεται βγάζει ένα σχετικό μουγγρητό που περναει στην καμπίνα αλλα όχι τίποτα ιδιαίτερα ενοχλητικό.
      η ποιότητα κύλισης δεν ήταν αυτή που περίμενα για την κατηγορία και τα χρήματα , η ανάρτηση μάλλον μαλακή (σε μέτριες λακούβες κοπανούσε ), θα την προτιμούσα πιο σφιχτή
      Επίσης τα υλικά του σαλονιού μέτρια κι αυτό που δε μου άρεσε (λίγο κουφό) , το πεντάλ του φρένου είναι αρκετά πιο ψηλά απο του γκαζιού οπότε για να φρενάρεις σηκώνεις όλο το πόδι κι αυτό συνεπάγεται χάσιμο χρόνου (αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλα αυτή την αίσθηση μου έδωσε)

      Συμφωνώντας με τα παραπάνω και έχοντάς το οδηγήσει κι εγώ σε ανάλογα test drives, θεωρώ ότι είναι ένας μάλλον καλός συμβιβασμός για την κατηγορία του.
      Η τιμούλα του είναι σαφώς τσιμπημένη και τεχνηέντως διατηρημένη εκεί, 1.5 χρόνο μετά την έναρξη πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά (βλ. Γερμανία), λόγω έλλειψης (ή 'έλλειψης') αυτοκινήτων.
      Όποιος κοιτάει καταναλώσεις, τέλη, κλπ, είναι μονόδρομος να πάρει έκδοση με bluedrive (style και πάνω)...

      Γενικά είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλα για τα χρήματά του υπάρχουν καλύτερες επιλογές στην κατηγορία. Οι ακριβές εκδόσεις με ηλιοροφή και δέρμα απο νέο ετος (για όσους ενδιαφέρονται).
      Με μια καλή έκπτωση (που σκοπευουν να κάνουν) θα είναι μια καλή επιλογή.

      Αυτό έχει αρκετό ενδιαφέρον, αν σκεφτείς ότι ο ακατονόμαστος εισαγωγέας τέλη Σεπτεμβρίου ακύρωνε μονομερώς και μαζικά παραγγελίες ακόμα και περασμένες από Ιούλιο στο σύστημά του για Style και Premium (= οι ακριβές εκδόσεις).
      Τώρα μας λένε ότι θα τις φέρουν το 2012 και με ...έκπτωση ?!?
      Σαν πολλούς λάκκους να έχει αυτή η φάβα ή για να το πω αλλιώς, κατ' εμέ ο εισαγωγέας φλερτάρει για να πάρει τη θέση του άλλου 'Γιαπωνέζου' ακατονόμαστου στο πάνθεον του σχετικού club...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015

      Ο χρήστης Λεωνίδας041076 έγραψε:
      Υπήρξε διευκρίνηση για το θέμα του marios_petroupoli ;;;

      Ισχύει το χαρτί της απόσυρσης και για αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν μετά τις 21-12-2011;

      Αυτή η λεπτομέρεια αρχίζει και ενδιαφέρει πλέον... Το έψαξε μήπως κανείς?

      Άκυρο, βρήκα αυτό στο site της ΕΔΟΕ:
      http://www.edoe.gr/welcome.aspx?NewPage=18000
      'Μετά τη δημοσίευση του Νόμου 4002/2011 (ΦΕΚ Α’ 180, 22 Αυγούστου 2011, άρθρο 20) και αναφορικά με τη διαδικασία απόσυρσης οχημάτων, σας ενημερώνουμε ότι παραλαβές ΟΤΚΖ μπορούν να γίνονται μέχρι και 20.12.2011, (όπως προβλέπει το άρθρο 8 παρα. 2 π.δ. 116/2004), δια δε τη δυνατότητα του ιδιοκτήτη τους να υπαχθεί στην επιδότηση της απόσυρσης, θα πρέπει ο ίδιος να ελέγξει από την αντιπροσωπεία αγοράς του καινούργιου του αυτοκινήτου ότι αυτό θα έχει εκτελωνισθεί μέχρι και 30.12.2011 το αργότερο.'

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35 2011

      Απ' ότι μου είπαν σε 2 αντιπροσωπείες, τα test drives στην Αττική άρχισαν από προχτές!
      Ομολογουμένως το αυτοκίνητο μου άφησε συνολικά πολύ καλές εντυπώσεις.
      Αξιοσημείωτο -, ένας αρκετά noticeable αεροδυναμικός θόρυβος (μάλλον από τους μεγάλους καθρέπτες?) πάνω από τα 130.
      Αξιοσημείωτα +, η συνολική αίσθηση οδήγησης και η ανάρτηση (που ήταν αρκετά ισορροπημένη και με μάλλον 1 τικ πιο μαλακή ρύθμιση απ' ότι την περίμενα). Επίσης συνολικά αρκετά αθόρυβο, τόσο σαν κινητήρας, όσο και ως προς τι έρχεται στην καμπίνα.
      Επίσης, αν και αρκετά μακρύ κιβώτιο, με 6η στα 130, τις είχε τις 3500 στροφούλες του...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      (φυσικά δεν παρέλειψαν να μου πασάρουν ένα sportline που τους είχε ξεμείνει...)

      Και δεν σε ενδιέφερε? Δεν είναι καθόλου κακό. Καλοεξοπλισμένο, φαντάζομαι το 4κίνητο κλπ. Τι τιμή το ειχαν?
      Πριν κάποιους μήνες το βασικό 4κίνητο έβγαινε πάνω από 30.000€!!!

      Δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά σαφώς εκτός budget μου, πάνω-κάτω 30Κ.
      Και αν είχα να δώσω 30Κ για αμάξι και δη Γερμανικό, θα κοίταγα προς Q3 χαλαρά...

      Εδω πάνω που ρώτησα πριν λίγες μέρες μου είπαν για άφιξη του f/l κάπου τον Σεπτέμβρη αλλά δεν ήξεραν άλλες πληροφορίες (τιμές, εκδόσεις κλπ).

      Ε, ναι, ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      **qashqai : **
      - μισή γενιά πίσω (και φαίνεται!)/τεχνολογία 4ετίας/όπως θέλετε πείτε το, παρά τα facelift, νέα σαλόνια, κλπ..

      Αυτο το συμπερασμα απο που το βγαζεις; Αν εξαιρεσεις το start-stop system και το 6αρι κιβωτιο που δεν τα εχει,δε βρισκω κατι αλλο στο QQ που να το φερνει 'μιση γενια πισω'. Ισα-ισα που εχει το καλυτερο 'στησιμο' στο δρομο απο τα τρια αυτοκινητα που θετεις. Σφικτη σχετικα αναρτηση χωρις ομως να κουραζει, οτι πρεπει για ενα crossover. Oι αποψεις βεβαια ειναι παντα προσωπικες, ενα test drive λυνει πολλες απορειες...

      Αυτό το 'μισή γενιά πίσω' ... και εμένα με !!!
      Τι να εννοεί άραγε ο ποιητής? Ότι είναι f/l? Αυτή την στιγμή το QQ 1,6 117hp δίπλα σε ένα QQ 1,6 115hp του 2008 ... παίζει να μην έχει και τίποτα κοινό πέρα από το όνομα και άντε και το πάτωμα!!!

      Χεχε, φαίνεται σας τσίγκλισα για τα καλά...
      Well, ok, είναι προφανές ότι ιδιαίτερες γνώσεις επί του θέματος 'αγορά αυτοκινήτου' δεν κατέχω, όμως η λογική που εξήγησα παραπάνω, δηλ. της παρουσίασης ενός μοντέλου και του χρόνου ζωής του, μου φαίνεται ότι είναι κοντά στην πραγματικότητα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
      +1 στο sportage.Aς δει όμως και το tiguan,ίσως το δίνουν με έκπτωση λόγω επερχόμενου facelift Aλλιώς ix35

      Πήγα VW, να πω ότι δεν πήγα...
      Και είχαν ένα ύφος ότι ίσως ,παρακαλετά, να μου βρουν κανένα προ-facelift αμάξι, όπως το θέλουν αυτοί, βέβαια, όχι όπως το θέλω εγώ και περί κολοκυθόπιτας (=facelift) καμία ενημέρωση/διάθεση...

      Τι να πω, ίσως να έπεσα στην περίπτωση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης chemic έγραψε:
      το 1400αρι τιγκουαν γιατί δε το κοιτάς?

      Για 2 λόγους:

      1. 370 λίτρα πορτ-μπαγκάζ?! 370?! έ-λ-ε-ο-ς! (και δε μένω στο νούμερο ή στα χαρτιά, το είδα live και απογοητεύτηκα)

      2. πήγα σε αντιπροσωπεία και δεν ήξεραν τίποτα:

      • 'πότε θα έρθει?' 'Δεν ξέρουμε!'
      • 'πόσο θα κοστίζει?' 'Δεν ξέρουμε!'
      • 'τι εκδόσεις/εξοπλισμό θα έχει?' 'Δεν ξέρουμε!'
      • 'θα είναι Volkswagen?' 'Δεν ξέρουμε!' (well, ok, αυτό δεν το ρώτησα, αλλά κοντά ήμουν...)

      (φυσικά δεν παρέλειψαν να μου πασάρουν ένα sportline που τους είχε ξεμείνει...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης Storm έγραψε:

      Παίδες, για βοηθήστε λίγο, γιατί έχω πελαγώσει!
      Είμαι μεταξύ των 3 του τίτλου (όπως ίσως πολύς κόσμος στην κατηγορία, I guess).
      Σε 2WD, 1600cc.
      budget: +/-22-23Κ.
      ...

      Δες και το νέο ΚΙΑ Sportage.
      Στις διαφημίσεις στην ΤV φαίνεται ποιο ωραίο από το Hyundai και έχει καλύτερες τιμές. Ξεκινά από 20.000euro...

      Το είδα στα πολύ πολύ γρήγορα, μου φάνηκε πολύ πιο κλειστοφοβικό από το ιχ35 (μικρά παράθυρα) και χειρότερη αίσθηση ορατότητας στη θέση οδήγησης. Εξωτερικά και σχεδιαστικά, ομολογώ ότι υπερέχει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης nikbib έγραψε:
      αν μιλαμε για βενζινη κατα σειρα προτεραιοτητας 1)hundai (βεβαια δεν το εχει κανει κανεις τεστ drive κι ειναι και σχετικα ακριβο παρολαυτα εχει καλο κινητηρα και δε του λειπει τιποτα) 2) mitsubishi ( καινουριο αλλα ο κινητηρας απλα αξιοπρεπης , αντιπροσωπειες φυγε μακρια!!!) 3) nissan (παλιο μοντελο , κινητηρας απλα αξιοπρεπης με μεγαλυτερη καταναλωση και ρυπους απο τα αλλα 2)
      αν μιλαμε για πετρελαιο υπαρχει μονο μια επιλογη mitsubishi και τελος

      Κάπως έτσι σκέφτομαι κι εγώ:

      1. ιχ35 (ως νέο και πλήρες, φοβάμαι πολύ τις αναρτήσεις όμως)
      2. QQ (ως πιο ολοκληρωμένο/δοκιμασμένο, αν και με χαλάει πολύ η έλλειψη start-stop και το 5άρι)
      3. asx (νέο, αξιοπρεπής κινητήρας, 'χάλια' σαλόνι, αντιπρόσωπος)

      Το πετρέλαιο, αν και το φλερτάρω, με πάει +5Κ στο budget και φοβάμαι ότι δεν θα αποσβεστεί ποτέ με τα λίγα χλμ που κάνω το χρόνο (~10Κ). Πάντως σαφώς και ASX τότε, ο 1.8d είναι διαμαντάκι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • RE: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX ή Nissan Qashqai ?

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      Να σου εξηγήσω:

      + κάπως πιο 'ευρωπαϊκό' σαλόνι από ανταγωνισμό και παρελθόν της φίρμας Κλασική εικόνα σύγχρονου Hyundai έχει

      Δεκτό.

      - **αναρτήσεις **(οι φίλοι μας οι Γερμανοί που το έχουν 1,5χρόνο στην αγορά, λένε ότι 'πάσχει' στο θέμα αυτό και πραγματικά δεν θα το αντέξω μετά το Colt να πάρω ακόμα ένα αμάξι που απλά 'δεν έχει' αναρτήσεις...) Εδώ όλοι (τα ελληνικά έντυπα) το λένε μαλακό

      Το θέμα είναι ότι με τα έντυπα 'δε #@$%&~ κανείς' , οι πραγματικοί χρήστες σε forum σαν κι αυτό δείχνουν τις πραγματικές αδυναμίες των οχημάτων τους συνήθως...

      **asx: **
      + φρέσκο μοντέλο όπως και το ΙΧ35. Αρκετά ... τετραγωνο θα το έλεγα και απο τα 3 το πιο ... παροχημένο κατα την γνώμη μου!

      Σχεδιαστικά μου δίνει την εντύπωση σαν να έχουν 'κολλήσει' 2 αυτοκίνητα σε ένα, ένα όμορφο από τη μέση και μπρος και ένα πιο άσχημο από τη μέση και πίσω!

      + κατανάλωση (ακόμα και ο 1.6 βενζίνης!) Το ίδιο και το ΙΧ35 λόγω startstop.

      Σωστός.

      - 'απαράδεκτο' σαλόνι για 20Κ+ αυτοκίνητο! Εδώ συμφωνώ πως είναι ... μόνο του.

      Άλλο να στο λέω και άλλο να το βλέπεις...

      **qashqai : **
      + δοκιμασμένο μοντέλο, χωρίς παιδικές ασθένειες, αμάξι 'λίγο απ' όλα' όπως και το ΙΧ35 και το ΑSΧ

      Διαφωνώ (εκτός και αν αναφέρεσαι μόνο στο all-around της πρότασης). Δοκιμασμένο μοντέλο δεν είναι το ASX, ενώ το ix35 τώρα πρωτοβγαίνει από το αυγό (κι αυτό σε μάλλον δύσκολες γι' αυτό αγορές, όπως η Γερμανική)...
      Οπότε το QQ παίζει μπάλα μόνο του εδώ, αν και κατ' εμέ αυτό είναι και το μειονέκτημά του (η 4ετιά ύπαρξης δηλαδή - βλ. παρακάτω).

      - μισή γενιά πίσω (και φαίνεται!)/τεχνολογία 4ετίας/όπως θέλετε πείτε το, παρά τα facelift, νέα σαλόνια, κλπ...Euro5 κινητήρας, μαλακά πλαστικά, πως φαίνεται 'η μισή γενιά'?

      Έλα τώρα, για μένα είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι το αμάξι ως σύνολο είναι στημένο όπως στήνανε αυτοκίνητα το 2006-2007 (βάζω και ένα χρόνο πριν την έναρξη πωλήσεων). Όσα facelift και να του κάνεις και όσους ρύπους κι αν μειώσεις, αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Όταν αλλάξει, αλλάζει και το αμάξι.

      Θα σου έλεγα να τα δεις και τα 3, να τα οδηγήσεις και να έχεις την εικόνα που θέλεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου.
      Προσωπικά θα σου πρότεινα το QQ ή το IX35 (και μάλλον και το Sportage που το βρίσκω πανέμορφο).

      Σωστός, αλλά αυτό δεν γίνεται ακόμα: ix35 δεν υπάρχει για test drive πουθενά, μιας και περιμένουνε να τους τα γυρίσει ο ειδικός τύπος για να τα σπρώξουν πανελλαδικά στις αντιπροσωπείες (=καλό Ιούλιο και αν).

      Και επειδή θέλω να είμαι όσο γίνεται αντικειμενικός και με τα 3 τους , περιμένω να τα οδηγήσω όλα σερί σε ένα πρωινό και να συγκρίνω άμεσα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spameras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr