christos.dimou έγραψε:
Και ειδικοί επί των πυρηνικών οι του Ε.... Το έχει μετρηθεί βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω.... Σε απόσταση 100 km δεν μετρήθηκε τίποτα ....
Φίλε μου ,δεν ξέρω αν μέτρησαν ή όχι , αυτο που ξέρω είναι ότι το Α.Π.Θ ανακοίνωσε λίγες μέρες αργότερα αυξημένα επίπεδα στη βόρεια Ελλάδα τα οποία ήταν ελάχιστα , αρα αφού αυτά έφτασαν εδώ έστω και σε παρα πολύ μικρή ποσότητα δεν καταλαβαίνω πως εκεί στα 100 χλμ σταμάτησαν.
από spameras » 06/06/11 9:13
Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση σε αυτό το εν μέρει :
Ούτε καμιά διάθεση να 'θάψω' τη Χ ή τη Υ μάρκα έχω, ούτε να trollάρω. Υποψήφιος αγοραστής είμαι που, αν θέλεις, δεν πολυπιστεύει αυτά που με ευκολία του πασάρουνε.
Επί της ουσίας - σαφώς και χωρίς να έχω κάποια ειδική γνώση - δεν αντιλαμβάνομαι πώς η ραδιενέργεια σταματάει στα 100km και δεν παρασύρεται π.χ. από αέρα ή το νερό. Το ότι δεν μετράνε πέρα από τα 100 σημαίνει ότι δεν υπάρχει και 'θέμα' ?
Και επεκτείνω τις αδαείς μου ερωτήσεις: Σε ένα νέο κάρο, η ραδιενέργεια από τις εξωτερικές επιφάνειες (λένε ότι) φεύγει με ένα γερό πλύσιμο. Τι γίνεται όμως με τα ανταλλακτικά/μέρη του που έχουν τυχόν κατασκευαστεί πιθανώς α) με κάποιο (μικρό έστω) επίπεδο μόλυνσης και β) από ανεξάρτητους κατασκευαστές/προμηθευτές γεωγραφικά διασκορπισμένους (π.χ. υφάσματα, πλαστικά, επενδύσεις, κ.ο.κ.) και με τα οποία θα έρχεται όλη μου η οικογένεια σε καθημερινή επαφή ?
Συμφωνώ μαζί σου........
από nikbib » 09/06/11 8:04
Μερικοι παιζουν με την ανθρωπινη ζωη για μερικες χιλιαδες ευρω (κι ισως να λεω και πολλα) , οι πωλησεις των αυτοκινητων ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει....
απο την αλλη το να εχει σοβαρα επιπεδα ραδιενεργειας το αυτοκινητο το θεωρω μαλλον αστειο
Μήν θεωρείς και μην λες οτι είναι αστείο , τα πρώτα αυτοκίνητα που εντοπίστηκαν είχαν 2 με 3 φορές υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα ραδιενέργεια ( Οι τελωνειακές Αρχές του Βλαδιβοστόκ, στη ρωσική Άπω Ανατολή, εμπόδισαν την εισαγωγή 49 αυτοκινήτων από την Ιαπωνία στα οποία βρέθηκαν ίχνη ραδιενέργειας.
Τα αυτοκίνητα στα οποία εντοπίστηκαν τα ραδιενεργά στοιχεία καίσιο-127 και ουράνιο-238 σε επίπεδα δυόμιση με έξι φορές υψηλότερα από τα επιτρεπτά, σφραγίστηκαν σε ειδικά κιβώτια μέχρι να διαπιστωθεί να μπορούν να διατεθούν προς χρήση.
Το Βλαδιβοστόκ, η κύρια πόλη της ρωσικής Άπω Ανατολής, βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.000 χιλιομέτρων από τον ιαπωνικό πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα που επλήγη από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Εντωμεταξύ, οι ρωσικές Αρχές ελέγχου τροφίμων εντόπισαν και κατάσχεσαν εισαγόμενες τροφές από την Ιαπωνία μολυσμένες με ιώδιο-131 και καίσιο.
Πηγή:http://www.econews.gr/2011/04/14/radienergeia-autokinita/
και
Ιαπωνικά αυτοκίνητα με ραδιενέργεια στη Ρωσία
Η ρωσική αστυνομία σταμάτησε φορτίο με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία επειδή εξέπεμπαν ραδιενέργεια υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα.
Η ρωσική αστυνομία επέστρεψε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είχαν φθάσει από την Ιαπωνία επειδή ήταν μολυσμένα με ραδιενεργά ισότοπα, πιθανόν από το δυστύχημα του πυρηνικού σταθμού στη Φουκουσίμα, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ.
Έξι από ένα φορτίο 170 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που είχε σταλεί από το ισπανικό λιμάνι Τογιάμα στο ρωσικό λιμάνι Μαγκαντάν, εξέπεμπαν ραδιενέργεια δύο ως τρεις φορές υψηλότερη από τα αποδεκτά επίπεδα, δήλωσε Ρώσος τελωνειακός.
Εργαστηριακά τεστ στα έξι αυτοκίνητα έδειξαν ότι ήταν μολυσμένα με καίσιο-134 και καίσιο-137, δήλωσε ο Γιούρι Κισίνσκι, υποδιευθυντής των τελωνείων του Μαγκαντάν.
Τα δύο ισότοπα του καισίου περιλαμβάνονται στα ραδιενεργά στοιχεία που είναι γνωστό ότι διέρρευσαν στη Φουκουσίμα λόγω των ζημιών που υπέστη ο σταθμός από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Δεν έγινε αμέσως σαφές πώς τα αυτοκίνητα μολύνθηκαν με ραδιενέργεια, όμως δεν θα μείνουν στη Ρωσία, δήλωσε ο Κισίνσκι.
«Τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε πλοίο και επιστρέφουν στην Ιαπωνία. Σίγουρα δεν επρόκειτο να τα καθαρίσουμε εδώ από τη ραδιενέργεια», πρόσθεσε.
Μια εταιρεία με έδρα το Μαγκαντάν είχε παραγγείλει τα αυτοκίνητα με πρόθεση να τα μεταπωλήσει στη ρωσική αγορά, σύμφωνα με το Ίντερφαξ.
Ο Κισίνσκι δήλωσε πως τελωνειακοί αξιωματούχοι στην επαρχία αυτή της ρωσικής άπω ανατολής σταμάτησαν τους δύο τελευταίους μήνες την εισαγωγή περίπου 50 αυτοκινήτων από την Ιαπωνία, επειδή είχαν επίπεδα ραδιενέργειας υψηλότερα από τα συνήθη.
Το «μεγαλύτερο μέρος» τους καθαρίσθηκε από τη ραδιενέργεια και τα αυτοκίνητα μεταβιβάστηκαν με ασφάλεια στους ιδιοκτήτες τους. Όμως μερικά οχήματα αποδείχθηκαν τόσο μολυσμένα ώστε χρειάστηκε να επιστραφούν, πρόσθεσε ο Κισίνσκι.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγη: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_07/06/2011_393837
Και τώρα εγώ ο άσχετος ρωτάω να μου απαντήσει κάποιος που ξέρει.
Πώς γίνεται αυτα τα ραδιενεργά αυτοκίνητα να έφτασαν στη Ρωσία
αφού οι Ιάπωνες τα ελέγχουν πριν τα εξάγουν ?
Δυόμιση με τρεις εως και έξι φορες πάνω απο το όριο είναι αστειο? ''Το «μεγαλύτερο μέρος» τους καθαρίσθηκε από τη ραδιενέργεια ......'' και το υπόλοιπο πόσο ραδιενέργεια έχει?
Και εδώ στην Ελλάδα εχει ελεγξει κανένας απο εσάς το αυτοκίνητο του? Που μπορεί να κάνει οποιος θέλει έλεγχο στο αυτοκίνητο που μόλις αγόρασε ή έχει σκοπό να αγοράσει? Έχετε τυφλή εμπιστοσύνη σε αυτα που σας λένε ? Τους πιστευτε οτι τα ελεγχουν? Πόσο σιγουροι ειστε? Και αν αυριο βγεί ενας και πει οτι το αυτ/το του εχει ραδ/για? Υπάρχει κάποια πιστοποίηση που να λέει οτι το αυτοκίνητο είναι ενταξει? Θέλω αν γνωρίζεται, να μου πειτε και μένα γιατι είμαι και εγω υποψήφιος αγοραστης.
Και επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθω και να παρανοηθούν αυτα που γράφω ,δεν τα βάζω με κανεναν , ούτε εχω και κατι με καμια εταιρία . Αυτα που ρωτάω ισχύουν για όλες τις Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανίες χωρις καμία εξαίρεση.Μήπως τελικά όλοι μαζί πρέπει να πιέσουμε για να πάρουμε μια σαφή απάντηση και να γνωρίζουμε αν γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι? Ελπίζω να μην σας κούρασα.