Ο χρήστης nikbib έγραψε:
μια που ανεφερες την αποσυρση , το μετρο μεχρι ποτε ισχύει? ακούσατε τίποτα?
Όταν ξεκίνησε ίσχυε μέχρι 20/12/2011.
Δεν έχω ακούσει κάτι για παράταση...
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
μια που ανεφερες την αποσυρση , το μετρο μεχρι ποτε ισχύει? ακούσατε τίποτα?
Όταν ξεκίνησε ίσχυε μέχρι 20/12/2011.
Δεν έχω ακούσει κάτι για παράταση...
χθες πήγα στον Σαρακακη για δω το τριξιμο που ακούγεται στο τιμόνι .
Αλλά όπως πάντα συμβαίνει σε τέτοιες περιπτωσεις όταν πας στο συνεργείο δεν ακούγεται τίποτα
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τις τρεις τελευταίες ημέρες δεν έχει κάνει αυτο το τριξιμο, αλλα αφού είχα το ραντεβού πήγα.
Το πήγαν βόλτα, το πήγαμε και μαζί, φυσικά γνωρίζουν το θέμα με το σπιραλ του αεροσακου στο τιμόνι, (το εχει βγαλει σε αλλα μοντελα της Mitsubishi), αλλά μου είπαν ότι αφού δεν ακούν τίποτα δεν γίνεται να το αλλάξουν ... Εγω βέβαια ακόμα ακουω έστω και ανεπαίσθητα το τριξιμο αλλα άντε να πείσεις αυτούς. Και τελικά είπαμε ότι όταν το ξανακάνει έντονα θα πάω χωρις ραντεβού να το δουν και θα το αλλάξουν χωρις κανένα πρόβλημα.
Όσον αφορά την αναβάθμιση το δικό μου έχει το καινούριο προγραμμα αφού είναι πολυ πρόσφατο μοντέλο !
Επίσης έχω ως τώρα 2.100 χλμ και δεν έχω καταλάβει να κάνει αυτή τη λειτουργία αυτοκαθαρισμου του φιλτρου.. Υπάρχει περίπτωση να την κάνει κ να μην το καταλάβεις ;
Και κάτι άσχετο: το Bluetooth το γνήσιο γνωρίζει κάποιος αν συνδέεται με κινητο iPhone ; Ευχαριστώ !
Πείτε προτάσεις για να οργανώσουμε το δικό μας φόρουμ. Αν κάποιος γνωρίζει πως μπορεί να γίνει αυτο ας μας πει!
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Κι εγω δέρμα θελω αλλα αυτή τη στιγμή και για αρκετό ακόμα καιρο τα οικονομικά δεν μου το επιτρέπουν.
Τα καλλυματα μου τα έβαλε ο αδερφός μου που έχει πλυντήριο αυτοκινήτων και βάζει συνέχεια.
Άλλωστε δεν θα αφηνα κανέναν να μου ξηλώσει τα καθίσματα σε καινούριο αμάξι !
Οπότε είναι μια καλη προσωρινή λύση. Είναι καλής ποιότητας και θα κρατήσει χρονια.
Για τους αεροσακους υπάρχει τρύπα στο πλάι ραμμένη κανονικά . Το έχουν προβλέψει .Επίσης νομίζω ότι σε λευκό αμάξι ταιριάζει καφέ, μπορντω, και μαυρο δέρμα μέσα. Τα ανοιχτοχρωμα όπως μπεζ και του πάγου ταιριάζουν σε πιο σκουροχρωμα αυτοκινητα. Γνώμη μου βέβαια.
σωστή η πρόβλεψη, πόσο σου κόστισαν? Φαίνονται καλή περίπτωση.
Εγώ πάντως που έχω δέρμα θα σας πω ότι έιναι ωραίο μουράτο κτλ κτλ αλλά εάν άνχος το έχεις, θέλει περιποίηση και επίσης το καλοκαίρι μόνο κολάς πάνω του ΄πότε θες πλατοκαθίσματα ή στην χερότερη μόνιμα πετσέτα. Δεν νομίζω στο επόμενο μου αμάξι να ξαναβάλω.
Ξέρω για τα μειονεκτήματα του δέρματος αλλά όπως και να το κάνουμε είναι άλλο πράγμα το δερμάτινο σαλόνι...
Εγώ επέλεξα δερματίνη γιατί έχω τα παιδιά και ότι και να πέσει επάνω, ακόμα και υγρό, καθαρίζει εύκολα και δεν αφήνει λεκέδες...
Το κόστος για τα συγκεκριμένα είναι περίπου στα 300 ευρώ.Αλλά παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο. Τα καλλύματα κόβονται και ράβονται στο χέρι με πατρόν για κάθε μοντέλο ξεχωριστά.
Κι εγω δέρμα θελω αλλα αυτή τη στιγμή και για αρκετό ακόμα καιρο τα οικονομικά δεν μου το επιτρέπουν.
Τα καλλυματα μου τα έβαλε ο αδερφός μου που έχει πλυντήριο αυτοκινήτων και βάζει συνέχεια.
Άλλωστε δεν θα αφηνα κανέναν να μου ξηλώσει τα καθίσματα σε καινούριο αμάξι !
Οπότε είναι μια καλη προσωρινή λύση. Είναι καλής ποιότητας και θα κρατήσει χρονια.
Για τους αεροσακους υπάρχει τρύπα στο πλάι ραμμένη κανονικά . Το έχουν προβλέψει .
Επίσης νομίζω ότι σε λευκό αμάξι ταιριάζει καφέ, μπορντω, και μαυρο δέρμα μέσα. Τα ανοιχτοχρωμα όπως μπεζ και του πάγου ταιριάζουν σε πιο σκουροχρωμα αυτοκινητα. Γνώμη μου βέβαια.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε nikbib!
Τώρα που το ανοίγω κιόλας σιγά σιγά με ενθουσιάζει ακόμα περισσότερο...
Να και μερικές φωτό από μένα..
Στην Λεπτοκαρυά μέσα σε ένα ποτάμι... (στεγνό εννοείται)
Ο συννεφιασμένος Όλυμπος στο βάθος...
Και μέσα έβαλα καλύμματα δερματίνη γιατί με δύο πιτσιρίκια ενός και τριών ετών δε θα γλυτώσω τα εγκεφαλικά...
Για τα καλύμματα θα ήθελα και τη γνώμη σας..Πώς σας φαίνονται?
Μετά από 14 ημέρες με το ASX και 1400 χλμ. έχω να πω ότι το αμάξι με έχει πραγματικά ενθουσιάσει. Ιδιαίτερα από θέμα άνεσης στο ταξίδι και χώρων αλλά και από κατανάλωση. Συνηθισμένος τόσα χρόνια στη βενζίνη μου φαινεται πραγματικά εντυπωσιακό!!! Για παραδειγμα σε ταξίδι φουλ φορτωμένο με δύο ενήλικες και δύο παιδιά με μπαγκάζια για 20 ημέρες διακοπές (συν καρότσι.. ) 370 χλμ όλα σε επαρχιακό και τα περισσότερα από αυτά σε βουνό (Μπράλος κλπ) είχα μέσο όρο 4.9 λίτρα/100 χλμ. Εννοείται σε πολύ νορμάλ ταχύτητες.
Αλλά και το εσωτερικό του (το οποίο δεν είχα και σε πολύ εκτίμηση ειδικά από πλευράς εμφάνισης), είναι πάρα πολύ στιβαρό και το βράδυ ο φωτισμός του είναι πραγματικά πολύ όμορφος... Τελικά μου αρέσει πάρα πολύ!
Αυτά τα καλά νέα...
Τα κακά είναι ότι άρχισε από τα 500 χλμ να κάνει ένα θόρυβο όταν στρίβω το τιμόνι σαν τρίξιμο, κάτι σαν κλικ,κλικ.
Θόρυβος ακανόνιστος κ όχι πάντα με την ίδια ένταση. Περισσότερο το νιώθεις στο τιμόνι παρά το ακούς σαν ήχο.
Από ξένο φόρουμ που διάβασα υπάρχει λένε θέμα με το σπιράλ του αερόσακου μέσα στο τιμόνι το οποίο είναι μάλλον ελαττωματικό και στο αλλάζουν αμέσως. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να προκληθεί είναι να μην ανοίξει ο αερόσακος σε περίπτωση ατυχήματος. Στην αντιπροσωπεία που τους τηλεφώνησα δεν ήξεραν τίποτα.
Αυτά ως τώρα. Όταν επιστρέψω Αθήνα θα πάω αμέσως σε αντιπροσωπεία για να διορθωθεί γιατί είναι πραγματικά πολύ σπαστικό για καινούριο αυτοκίνητο...
Φωτό όταν τις ανεβάσω σε κάποιο σάιτ...
Ειναι πολυ νωρις για να σου απαντησω προσωπικα αλλά από ξένο φόρουμ έχω διαβάσει ότι η διαφορά είναι ελάχιστη...ίσως να μην υπάρχει καν.
Χθες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου ASX 1.8 Diesel 4wD invite σε λευκό χρώμα!!
Πολύ καλή πρώτη εντύπωση σε θέμα άνεσης και καλοί χώροι .
Κατανάλωση στη διαδρομή από Χαλκίδα στην αντιπροσωπεία έως Αθήνα στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια πολύ χαλαρά και με 100 χλμ/ώρα.
Μου άρεσε πάρα πολύ και το cruise control! Μεγάλη ευκολία στα μεγάλα ταξίδια!
Περισσότερα μετά τις διακοπές που θα έχει κάνει και αρκετά χλμ..
Αυτό με τους διακόπτες είναι όντως μεγάλη μαλ....κια... Δεν φαίνονται καθόλου το βράδυ !!
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?
Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η επιλογή lock μοιράζει την κίνηση κατά 60-40 χωρίς όριο ταχύτητας.
Πολύ ωραίες φωτό...
Γράψε μας κ τις εντυπώσεις σου από τα πρώτα χλμ.