-
Λόγω οικογενειακών αναγκών έχω καταλήξει ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται καλύτερα από πολυμορφικό (Δυστυχώς χάνω επιλογές όπως Mondeo, Avensis, Mazda 6).
Μετά από έρευνα που έκανα κατέληξα στα εξής 2 πολυμορφικά:
Focus C-Max Chia (1.8 ή 2.0) και
Corolla Verso 1.8 Sol
Ενδιάμεσα είχαν αποκλεισθεί αμάξια όπως Scenic (δεν είμαι fan στα γαλλικά μοντέλα), Touran (πρέπει οπωσδήποτε να πάς στο δίλιτρο και είναι αρκετά ακριβό) κ.λ.π.
Να προσθέσω ότι είμαι κάτοχος Focus Chia 5d 1.8 (απόλυτα ευχαριστημένος).
Έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα:
Best Value for money: C-Max (αν και θα πρέπει να προσθέσεις 1.000 euros για το ESP)
Οδηγική συμπεριφορά: C-Max
Εσωτερικό ποιότητα: Ισοπαλία
Εσωτερικό χώροι: Verso
Παθητική ασφάλεια: Verso (πεντάστερο, 9 αερόσακοι)
Κινητήρας: Κάλύτερος ο 2.0 του C-max, ακολουθεί ο 1.8 της Verso και τελευταίος ο 1.8 του C-max.
Nα προσθέσω ένα αρνητικό στο C-max, ότι στην έκδοση Chia το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό (on-off, έλεος).
Τέλος παρ'όλο που γνωρίζω ότι η Τοyota είναι κορυφή στο afer sales (το πρώτο μου αμάξι ήταν Corolla και μετά Alfa) είμαι αρκετά ικανοποιημένος και με τη Ford.
Μπορεί να πεί κάποιος τη γνώμη του και να με διαφωτήσει στο μπέρδεμα που έχω;Ευχαριστώ.
-
Λόγω οικογενειακών αναγκών έχω καταλήξει ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται καλύτερα από πολυμορφικό (Δυστυχώς χάνω επιλογές όπως Mondeo, Avensis, Mazda 6).
Μετά από έρευνα που έκανα κατέληξα στα εξής 2 πολυμορφικά:
Focus C-Max Chia (1.8 ή 2.0) και
Corolla Verso 1.8 Sol
Ενδιάμεσα είχαν αποκλεισθεί αμάξια όπως Scenic (δεν είμαι fan στα γαλλικά μοντέλα), Touran (πρέπει οπωσδήποτε να πάς στο δίλιτρο και είναι αρκετά ακριβό) κ.λ.π.
Να προσθέσω ότι είμαι κάτοχος Focus Chia 5d 1.8 (απόλυτα ευχαριστημένος).
Έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα:
Best Value for money: C-Max (αν και θα πρέπει να προσθέσεις 1.000 euros για το ESP)
Οδηγική συμπεριφορά: C-Max
Εσωτερικό ποιότητα: Ισοπαλία
Εσωτερικό χώροι: Verso
Παθητική ασφάλεια: Verso (πεντάστερο, 9 αερόσακοι)
Κινητήρας: Κάλύτερος ο 2.0 του C-max, ακολουθεί ο 1.8 της Verso και τελευταίος ο 1.8 του C-max.
Nα προσθέσω ένα αρνητικό στο C-max, ότι στην έκδοση Chia το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό (on-off, έλεος).
Τέλος παρ'όλο που γνωρίζω ότι η Τοyota είναι κορυφή στο afer sales (το πρώτο μου αμάξι ήταν Corolla και μετά Alfa) είμαι αρκετά ικανοποιημένος και με τη Ford.
Μπορεί να πεί κάποιος τη γνώμη του και να με διαφωτήσει στο μπέρδεμα που έχω;Ευχαριστώ.
-
Λόγω οικογενειακών αναγκών έχω καταλήξει ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται καλύτερα από πολυμορφικό (Δυστυχώς χάνω επιλογές όπως Mondeo, Avensis, Mazda 6).
Μετά από έρευνα που έκανα κατέληξα στα εξής 2 πολυμορφικά:
Focus C-Max Chia (1.8 ή 2.0) και
Corolla Verso 1.8 Sol
Ενδιάμεσα είχαν αποκλεισθεί αμάξια όπως Scenic (δεν είμαι fan στα γαλλικά μοντέλα), Touran (πρέπει οπωσδήποτε να πάς στο δίλιτρο και είναι αρκετά ακριβό) κ.λ.π.
Να προσθέσω ότι είμαι κάτοχος Focus Chia 5d 1.8 (απόλυτα ευχαριστημένος).
Έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα:
Best Value for money: C-Max (αν και θα πρέπει να προσθέσεις 1.000 euros για το ESP)
Οδηγική συμπεριφορά: C-Max
Εσωτερικό ποιότητα: Ισοπαλία
Εσωτερικό χώροι: Verso
Παθητική ασφάλεια: Verso (πεντάστερο, 9 αερόσακοι)
Κινητήρας: Κάλύτερος ο 2.0 του C-max, ακολουθεί ο 1.8 της Verso και τελευταίος ο 1.8 του C-max.
Nα προσθέσω ένα αρνητικό στο C-max, ότι στην έκδοση Chia το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό (on-off, έλεος).
Τέλος παρ'όλο που γνωρίζω ότι η Τοyota είναι κορυφή στο afer sales (το πρώτο μου αμάξι ήταν Corolla και μετά Alfa) είμαι αρκετά ικανοποιημένος και με τη Ford.
Μπορεί να πεί κάποιος τη γνώμη του και να με διαφωτήσει στο μπέρδεμα που έχω;Ευχαριστώ.
-
αφου εισαι ευχαριστημενος συνεχισε με το ιδιο στρατοπεδο.........
-
Åñþôçóç ãéá Corolla Verso.Ïé äýï êÜìåñåò óôçí ìïýñç ôïõ áõôïêéíÞôïõ åßíáé óôïí óôÜíôáñ åîïðëéóìü;
-
Θα σου έλεγα το Toyota λόγω after sales. Αφού όμως είσαι ευχαριστημένος με το Ford τότε πάρ' το. Σαν σχέδιο μέσα έξω το Verso μου φαίνεται πιο φρέσκο. Το optitron στον πίνακα είναι καλό εφέ, οι χώροι του μεγάλοι και πρακτικοί, εγώ αυτό θα έπερνα.
Κατά τη γνώμη μου κοιτάς δύο πολύ καλά αυτοκίνητα. Όποιο και να πάρεις κερδισμένος θα βγεις. -
Φίλε, η επιλογή σου όποια και να είναι, σίγουρα δεν θα μετανιώσεις. Πολύ καλά και τα δύο...
-
εγώ θα κοιτούσα και το Σενίκ, κι ας μην είμαι γαλλόφιλος όπως και ο φίλος που έχει το δίλημμα (ή δίλλημα??? μπερδεύτηκα...). Οι Γάλλοι είναι μάστορες στα πολυμορφικά όπως και να το κάνουμε
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εγώ θα κοιτούσα και το Σενίκ, κι ας μην είμαι γαλλόφιλος όπως και ο φίλος που έχει το δίλημμα (ή δίλλημα??? μπερδεύτηκα...). Οι Γάλλοι είναι μάστορες στα πολυμορφικά όπως και να το κάνουμεΣπύρος
Το Scenic έχει τα ίδια λεφτά με τα παραπάνω και έχει μικρότερους χώρους απ'το Jazz μου.
Μάστορες οι Γάλλοι αλλά ήρθε η ώρα να αλλάξουν νοοτροπία κατασκευής πολυμορφικών.Για μένα το C-max ήταν το κορυφαίο μέχρι που είδα το Verso. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο επιχείρημα, απλά εμπιστεύομαι τον Ιάπωνα περισσότερο.
-
Νομιζω οτι διαλεγεις μεταξυ των 2 κορυφαιων....
Προσωπικά θα διαλεγα Verso, διοτι ειναι πιο φρεσκο & μοντερνο σχεδιαστηκα μεσα και εξω , με πολυ καλο κινητηρα και αριστο πλαισιο, ανετους χωρους και αν σε αυτα βαλεις και το after sales servise της toyota
εχει προβαδισμα εναντι του ford.Kαλή επιλογή.....
-
Είδα την Verso και μου άρεσε πολύ εσωτερικά. Το C-max μου φαίνεται πολύ ουδέτερο για τα δικά μου γούστα. Θα προτιμούσα τον Ιάπωνα, αλλά μιας και το Ford ( αντικειμενικά ) είναι εξίσου καλό μήπως να το προτιμούσες αφού σίγουρα η Ford θα σου δώσει περισσότερα για το παλιό σου Ford από την Toyota.
-
Το verso είναι αρμονικό και αρκετά όμορφο για πολυμορφικό. Έχει καλή εγγύηση και service αντιπροσωπείας και είναι άνετο.
Το C-MAX προσωπικά δεν μου αρέσει, αλλά έχει καλό πλαίσιο (ίδιο με του νέου Focus/Mazda 3/Volvo S40) και κινητήρα. Το εσωτερικό του μου είχε φανεί φθηνό (οι χρωματισμοί έφταιγαν μάλλον) και κάπως 'άδειο'.
Ο μόνος λόγος που θα με έκανε να κοντοσταθώ στην αγορά του verso είναι ότι μάλλον θα είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία κι όχι στην Ιαπωνία κι επίσης ότι το τουρκικό εργοστάσιο είναι νέο, άρα ίσως έχει κι αυτό προβλήματα νεότητας (όπως και τα νέα μοντέλα) στη γραμμή παραγωγής. -
Κι όμως το Τουρκικό εργοστάσιο έχει καλύτερους δείκτες ποιότητας απο το Αγγλικό εργοστάσιο...
-
Την έχω κοιτάξει κι εγώ την κατηγορία αρκετά, παρόλο που δεν υπάρχουν λεφτά για καινούργιο αυτή την στιγμή. Πριν ένα χρόνο έλεγα C-max. τώρα λέω Verso. Περίμενε και το zafira (αν δεν βιάζεσαι να δουμε τι είναι).
Η κατηγορία συμπληρώνεται από
Scenic & Grand Scenic ,Picasso , Multipla, Trajet, Honda FRV και το Μszda (δεν ξέρω πως το λένε... ) -
Μόνο και μόνο ότι το πλαίσιο και το στήσιμο του cmax βασίζεται στο focus με οδηγεί εκεί. Και πριν πει κάποιος ότι σε ένα πολυμορφικό αυτό είναι δευτερεύον εγώ θα του απαντήσω ότι και οι οικογενειάρχες έχουν ψυχή...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κι όμως το Τουρκικό εργοστάσιο έχει καλύτερους δείκτες ποιότητας απο το Αγγλικό εργοστάσιο...Δεν μας αρεσει το Τουρκικο ομως φιλε.... εχουμε τα βιτσια μας
Επιμελως απο τις Εκθεσεις πλεόν λείπει η χώρα προέλευσης. Στις αντιπροσωπείες που τους συμφέρει το λένε..... πχ Γερμανία, Αγγλία, Ιαπωνία
Αν έιναι Πολωνία , Τουρκία και λοιπά δεν το ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΠΟΤΕ.
Στην αυτοκίνηση πχ δεν το γράφανε.....
-
Όποιο κι αν πάρεις, δεν θα απογοητευθείς. Μια χαρά εξυπηρετικότατα είναι και τα δυο τους.
-
Εγώ λέω Verso. Συνδιάζει αξιοπιστία Toyota, πολύ καλό κινητήρα στα 1800, καλούς χώρους, ποιότητα, καλή οδική συμπεριφορά, και πολύ καλύτερη εμφάνιση από το c-max.
Α! Και το εργοστάσιο στη γείτονα χώρα έχει πάρει τη διάκριση ολικής ποιότητας της Toyota (κανένα ελλατωματικό αυτοκίνητο).
-
Εκτός των 2 αυτών , που είναι κορυφαία έτσι κι αλλιώς , το καινούργιο Honda FRV (6θέσιο - 1.7 125hp) με 22790 € ίσως να αξίζει την προσοχή.
-
[quote='ΒΑΣΙΛΗΣ']Εκτός των 2 αυτών , που είναι κορυφαία έτσι κι αλλιώς , το καινούργιο Honda FRV (6θέσιο - 1.7 125hp) με 22790
Πολυμορφικό. Και τώρα ποιό?