-
καλησπερα ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απ τα 2 αλλα επειδη δεν εχω κατασταλαξει θα ηθελα να μου πειται γνωμες οσο αναφορα για το αν στριβει το πολο σαν το μινι και απο θεμα μεταπωλησης (θα αγορασω μεταχειρισμενο) δεν με ενδιαφερει καποια αλλη επιλογη και δεν εχω προβλημα με τους χορους ευχαριστω
-
καλησπερα ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απ τα 2 αλλα επειδη δεν εχω κατασταλαξει θα ηθελα να μου πειται γνωμες οσο αναφορα για το αν στριβει το πολο σαν το μινι και απο θεμα μεταπωλησης (θα αγορασω μεταχειρισμενο) δεν με ενδιαφερει καποια αλλη επιλογη και δεν εχω προβλημα με τους χορους ευχαριστω
-
καλησπερα ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απ τα 2 αλλα επειδη δεν εχω κατασταλαξει θα ηθελα να μου πειται γνωμες οσο αναφορα για το αν στριβει το πολο σαν το μινι και απο θεμα μεταπωλησης (θα αγορασω μεταχειρισμενο) δεν με ενδιαφερει καποια αλλη επιλογη και δεν εχω προβλημα με τους χορους ευχαριστω
-
προσωπικά θα επέλεγα το polo για τις καλητερες επιδώσεις αλα και την κατά πολύ μικρότερη τιμη.Τώρα το αν στρίβει σε σύγκριση με το MINI δεν το ξέρω γιατί δεν έχω μπει σε κανένα από τα δυο.
-
Ο χρήστης Nikodimoz έγραψε:
προσωπικά θα επέλεγα το polo για τις καλητερες επιδώσεις αλα και την κατά πολύ μικρότερη τιμη.Τώρα το αν στρίβει σε σύγκριση με το MINI δεν το ξέρω γιατί δεν έχω μπει σε κανένα από τα δυο.μηπως θα ηταν καλυτερα να μην κανεις ποστ κιολας;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
προσωπικά θα επέλεγα το polo για τις καλητερες επιδώσεις αλα και την κατά πολύ μικρότερη τιμη.Τώρα το αν στρίβει σε σύγκριση με το MINI δεν το ξέρω γιατί δεν έχω μπει σε κανένα από τα δυο.
μηπως θα ηταν καλυτερα να μην κανεις ποστ κιολας;
Γιατι?????
-
Ειναι θετικο το γεγονος, οτι πλεον απο τρια υποψηφια (το ενα, ηταν μια κατηγορια πανω σε ογκο...)
εχεις ανοιξει thread, για δυο πλεον Hot-hatch.
Επισης ειναι μια πιο 'δικαιη' συγκριση, υπο την εννοια της αναλογιας βαρους/ιπποδυναμη, σε σχεση με την προηγουμενη υποψηφιοτητα του μικρου αλλα νευρικου σε γκαζι 500 Abarth, απεναντι στο σαφως ισχυροτερο Mini Cooper S.
Παρολα αυτα, σε σχεση με αυτα που ζητας/αναφερεις, τα πραγματα ειναι αρκετα απλα.
Σε οτι αφορα το αν το Polo στριβει σαν το Mini, η ευκολη-αμεση απαντηση ειναι πως ΟΧΙ, δεν στριβει σαν το Mini.
Eπειδη ομως η ερωτηση σου δεν ειναι εντελως ξεκαθαρισμενη, υποκειται σε δυο σκελη. Την αποτελεσματικοτητα, και την αισθηση. Σε αποτελεσματικοτητα, προσωπικα (μετα και απο την συντομη οδηγικη επαφη που ειχα με αυτο...) πιστευω οτι το
Polo, στριβει σαν το Mini, δηλαδη εξισου αποτελεσματικα και ισως και λιγο πιο 'ευκολα' , περναει τα αλογα του στο δρομο, χαρις και το χρησιμοτατο XDS ηλεκτρομπλοκε. Σε αισθηση αντιστοιχα ομως, ΔΕΝ στριβει σαν το Mini.
Αυτο εχει να κανει κυριως με το αμεσοτερο, πιο γρηγορο, και πιο ακριβες σε αισθηση τιμονι του Mini, τις πιο
σπορ αναρτησεις (πιο σφιχτες, αμεσες, αλλα και σχετικα κουραστικες με runflat+17αρες, αλλα και με ανεξαρτητη την πισω αναρτηση, που δινει το κατι παραπανω, σε ακριβεια/αισθηση σε υψηλες ταχυτητες, και σε 'πατημενες' στροφες παρα το κοντυτερο μεταξονιο σε σχεση με το Polo) και το ακαμπτο πλαισιο, να του προσδιδουν μια αισθηση καρτ, οπως πολλοι εχουν
αναφερει, και μαλιστα καθολου αδικα.
Το Polo GTI ειναι λιγο πιο 'χαλαρο'. Φιλτραρει περισσοτερο τις πληροφοριες που ερχονται απο τον δρομο, ειτε προκειται για το τιμονι, ειτε για την αναρτηση. Αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο, ειδικα οταν εχεις απο την αλλη, μια εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, καλυτερη ηχομονωση απο το Mini, και γενικα την αισθηση οτι οδηγεις ενα πιο...τουριστικου χαρακτηρα αυτοκινητο.
Η πιο σωστη ενδεχομενως ονομασια του θα επρεπε να ειναι GT και οχι GTI, αν καταλαβαινεις τι θελω να πω.Απλα δεν ξερω ποιο ειναι το οδηγικο σου στυλ/προφιλ για να προτεινω αντιστοιχα.
Το DSG επισης, παροτι περα απο πολυ βολικο και ανετο σε καθημερινες διαδρομες, ειναι και ιδιαιτερα αμεσο στην επιλογη
σχεσεων μεσω paddles, αφαιρει το ετσι και αλλιως λιγοτερο οδηγοκεντρικο χαρακτηρα του σε σχεση με το Mini.
Για το θεμα της μεταπωλησης, τα πραγματα εδω δεν ειναι ξεκαθαρα. Παροτι το Mini μετα το λανσαρισμα του, κρατησε για σημαντικο χρονικο διαστημα ενα αρκετα καλο επιπεδο μεταπωλησης, εντουτοις και με την οικονομικη κριση, αυτα διαφοροποιηθηκαν λιγο-πολυ. Το Polo ως ενα πιο νεο οχημα στην αγορα σε σχεση με το Mini R56, σιγουρα θα χρειαστει μεγαλυτερο χρονικο διαστημα για να 'παλαιωσει' και χασει αντιστοιχα μερος της αξιας του,, απο την αλλη ομως το Mini ηταν/ειναι απο τις καλυτερες προτασεις για γρηγορο μτχ Hot-hatch, σε επιπεδο μεταπωλησης. -
Ο χρήστης Nikodimoz έγραψε:
προσωπικά θα επέλεγα το polo για τις καλητερες επιδώσεις αλα και την κατά πολύ μικρότερη τιμη.Τώρα το αν στρίβει σε σύγκριση με το MINI δεν το ξέρω γιατί δεν έχω μπει σε κανένα από τα δυο.συμφωνω απλα να συμπκηρωσω οτι το mini στριβει και παραστριβει δεν εχει χαρακτηριστει αδικα Mini car but maxi cart
-
Ο χρήστης dt_210r έγραψε:
για το αν στριβει το πολο σαν το μινιτο εικονιζόμενο εξάρτημα ονομάζεται τιμόνι και στρίβει το οχημα είτε δεξιά είτε αριστερά ανάλογα με την κίνηση των χεριών σου... (ξέρεις.... ορολογιακά ή ανθιορολογιακά...)
το διαθέτουν και τα 2 οχήματα στον βασικό τους εξοπλισμό...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το διαθέτουν και τα 2 οχήματα στον βασικό τους εξοπλισμό...έχεις κάποιο λινκ?
-
Ελα μου ντε.. Link or it never happened!!! 0χα9χ0α9χα
Aπο εκεί και πέρα, το ένα πάει σαν τραίνο, το άλλο σαν κάρτ! Το ένα θέλει κόπο για να πάει γρήγορα, το άλλο ισως σε πάει με λιγότερο κόπο, ακόμα πιο γρήγορα! Και μόνο το γεγονός του dsg στερεί απόλαυση αλλά χαρίζει αποτελεσματικότητα -δεν θα σου 'γρατζουνισει' αλλαγή, αλλά ούτε θα σε κάνει να χαμογελάσεις οταν θα κάνεις μία 'τέλεια' αλλαγή!!!
Its up to you, εγώ όπως είπα και στο άλλο θρεντ, με τόσα λεφτά θα έπαιρνα ένα κάπως πιο 'αυτοκίνητο' από αυτά τα δύο! Αν μου έβαζες το μαχαίρι στον λαιμο, όπως επίσης αν είχα μονο αυτό το ένα αυτοκίνητο, θα διάλεγα το πόλο!
Αν όμως είχα ένα daewoo να κάνω την δουλεια μου και κοίταζα για δεύτερο, μακράν το μίνι θα διάλεγα!!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
το διαθέτουν και τα 2 οχήματα στον βασικό τους εξοπλισμό...
έχεις κάποιο λινκ?
μόνο ένα ???
αλλά θα τα αμολήσω μόλις έρθει η ώρα... -
η αλληθεια ειναι πως βρισκομαι ακομα σε διλημα απλα νομιζω οτι κλεινω περισσοτερο προς το μινι γιατι θεωρω οτι μου ταιριαζει περισσοτερο δεν εχω προβλημα ουτε με τους θοριβους ουτε με τα κοπανιματα στις λακουβες στριβει λιγο καλυτερα εχει και μεχρι στιγμης καλυτερη μεταπωληση.απ την αλλη το πολο ειναι ποιο καινουργιο και αυτο λογικα θα πουληθει ευκολα εχει και χαμηλοτερη καταναλωση ειναι και αυτοματο (ποιο ξεκουραστο) αλλα μου περναει λιγο αδιαφορο σχεδιαστικα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
για το αν στριβει το πολο σαν το μινι
το εικονιζόμενο εξάρτημα ονομάζεται τιμόνι και στρίβει το οχημα είτε δεξιά είτε αριστερά ανάλογα με την κίνηση των χεριών σου... (ξέρεις.... ορολογιακά ή ανθιορολογιακά...)
το διαθέτουν και τα 2 οχήματα στον βασικό τους εξοπλισμό...
Δηλαδή έχουν και τα 2 στο βασικό εξοπλισμό τιμόνι της BMW;
-
και το ακριβό μάλιστα...
polo gti(2010) i mini cooper s(2008)