-
alfa romeo mito 120 t-jet ή gp t-jet?Το πρώτο παίζει στα 12000-13000 και το άλλο στα 9000-10000.
-
Grande Punto T-jet.Αμα εισαι επαρχεια παρε κανα ντιζελακι.
-
Φιλε ειναι ολα θεμα τροπου οδηγησης σε συναρτηση με τις διαδρομες.. Αν εισαι ολη μερα μεσα στην κινηση το 10αρι δεν το γλιτωνεις ειτε ειναι τουρμπο ειτε ειναι ατμοσφαιρικο.. Εγω με 1,2TCe εχω μεση καταναλωση σε πολη στα Χανια 7,1 λιτρα, αλλα πλεον ξερω τι πρεπει να κανω για να μην καψει και να εκμεταλλευομαι τη ροπη του με λιγο γκαζι.. Στην Αθηνα με το ιδιο αυτοκινητο εχω 8,5 λιτρα για πολλούς λογους, οπως οι αλλες συνθηκες,με μεγαλυτερη κινηση, το οτι δεν το εχω συνηθισει να το δουλευω εκει, συν το οτι οι δρομοι σε προκαλουν να το πατησεις.. Η αποκλιση του τουρμπο απο το ατμοσφαιρικο αν δεν το πατας χωρις λογο μην εκπλαγεις αν ειναι και υπερ του τουρμπο..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φαντάσου πάντως ότι ο TCe 130 είναι ~1 lt/100 παρακάτω από τον κορυφαίο TSi:
Από που προκύπτει αυτό?
χαρτομαντεία...
Δεν χρειάζονται ειρωνείες... άμα είσαι λίγο καλόπιστος θα δεις ότι στα links που παρέθεσα (γι' αυτό ακριβώς τον λόγο) ο TSi έχει μικρότερη κατανάλωση. Το 'παρακάτω' προφανώς ήταν τυπογραφικό λάθος, λόγω αυτόματου διορθωτή του firefox. 'Παραπάνω' ήθελα να γράψω, και όπως είδες το διόρθωσα.
-
Eγώ πάντως που είχα Corolla 1.4 θυμάμαι πως μέση κατανάλωση είχα 11,5lt/100χλμ. Την αντικατέστησα με Clio 1.2tce και με την ίδια ακριβώς οδήγηση(όχι οικονομικά) είχα αντίστοιχα 9,5. Τώρα δε, που άλλαξα και ζαντολάστιχα και από τα 16άρια πήγα στα 15άρια, είμαι κάτω από 9. Στο τελευταίο γέμισμα που κάνω προσπάθεια να οδηγώ λίγο πιο οικονομικά είμαι στα 8.2lt/100χλμ. Θεωρώ λοιπόν, πως αν υπάρχουν τα έξτρα χρήματα για το megane, πολύ καλύτερη επιλογή σε σχέση με το Corolla 4ετίας.
-
Το θέμα αφορά ένα από τα ποιο όμορφα αυτοκίνητα
Το θέμα αφορά κουπεδιά που αυτό από μόνο του αποτελεί ξεχωριστό αμάξωμα και καταβολή.
Το θέμα αφορά ένα αυτοκίνητο με πολύ καλό κινητήρα, σύγχρονο, με καλό όγκο και χώρους άφθονους.Και το πρόβλημα είναι η κατανάλωση;
Δύο σελίδες για την κατανάλωση μίας κουπεδιάς. Αν καίει 9 ή αν καίει 8 ή αν καίει 10.Μόνο εμένα μου φαίνονται περίεργα όλα αυτά;
Μάλλον. -
Οχι, με αυτές τις τιμές της βενζίνης δεν είναι καθόλου περίεργα.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Οχι, με αυτές τις τιμές της βενζίνης δεν είναι καθόλου περίεργα.Και ποιος εμποδίζει την αγορά ενός ποιο φθηνού αυτοκινήτου που να έχει και χαμηλότερη κατανάλωση;
Εμένα μου φαίνονται αντιφατικά όλα αυτά.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Φίλε μου καταρχας το αυτοκίνητο(το Hatch αλλά δεν αλλάζει τίποτα) το έχει θείος μου κι έχει 12000 χιλιόμετρα.Λοιπόν ο άνθρωπος εντός πόλης με το οικονομόμετρο καίει λίγο παρακάτω από το εργοστάσιο.Αν δεν ακολουθεί τις υποδείξεις αυτου καίει γύρω στα 9 οδηγώντας φυσιολογικά.Επίσης μέχρι στιγμής δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο πρόβλημα στον εν λόγω κινητήρα πέρα από μία μικρή κατανάλωση λαδιού(μιλάμε για κάτω από λίτρο) την οποία έχουν δει αρκετοι κάτοχοι.Έχει γίνει μία ανάκληση με αλλαγές του πίσω άξονα στις πρώτες παρτίδες και το πρόβλημα έχει διορθωθεί.Επίσης είναι από τα κορυφαία ποιοτικά στην κατηγορία και ίσως ένα από τα αυτοκίνητα με τον πλουσιότερο εξοπλισμό.Αυτό σε συνάρτηση με τις προσφορές που τρέχουν σου δίνει την ευκαιρία να αγοράσει μία κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση σε πολύ καλή τιμή.Άρα κατα τη γνώμη μου το παίρνεις και δεν φοβάσε τίποταπερ'ιπου 800ml/10.000km?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φίλε μου καταρχας το αυτοκίνητο(το Hatch αλλά δεν αλλάζει τίποτα) το έχει θείος μου κι έχει 12000 χιλιόμετρα.Λοιπόν ο άνθρωπος εντός πόλης με το οικονομόμετρο καίει λίγο παρακάτω από το εργοστάσιο.Αν δεν ακολουθεί τις υποδείξεις αυτου καίει γύρω στα 9 οδηγώντας φυσιολογικά.Επίσης μέχρι στιγμής δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο πρόβλημα στον εν λόγω κινητήρα πέρα από μία μικρή κατανάλωση λαδιού(μιλάμε για κάτω από λίτρο) την οποία έχουν δει αρκετοι κάτοχοι.Έχει γίνει μία ανάκληση με αλλαγές του πίσω άξονα στις πρώτες παρτίδες και το πρόβλημα έχει διορθωθεί.Επίσης είναι από τα κορυφαία ποιοτικά στην κατηγορία και ίσως ένα από τα αυτοκίνητα με τον πλουσιότερο εξοπλισμό.Αυτό σε συνάρτηση με τις προσφορές που τρέχουν σου δίνει την ευκαιρία να αγοράσει μία κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση σε πολύ καλή τιμή.Άρα κατα τη γνώμη μου το παίρνεις και δεν φοβάσε τίποτα
περ'ιπου 800ml/10.000km?
Όχι αρκετά λιγότερο
Βέβαια αν το πηγαίνεις τάπα μπορεί να φτάσεις κι αυτό το νούμερο -
Και βέβαια κολλάς στην κατανάλωση βενζίνης όταν την βλέπεις στο 1.70 και η οικονομία της χώρας σου πάει για φούντο...δεν σου περνάει και απαρατήρητο όλο αυτό έτσι.Και άντε ακόμα είναι 1.70, φήμες λένε πως θα αγγίξει τα 2 ευρώ τον επόμενο χρόνο...Είπαμε πολύ καλό το megane coupe αλλά δεν το θέλουμε για το γκαράζ..
-
Ο χρήστης vageliscenterfor έγραψε:
Και βέβαια κολλάς στην κατανάλωση βενζίνης όταν την βλέπεις στο 1.70 και η οικονομία της χώρας σου πάει για φούντο...δεν σου περνάει και απαρατήρητο όλο αυτό έτσι.Και άντε ακόμα είναι 1.70, φήμες λένε πως θα αγγίξει τα 2 ευρώ τον επόμενο χρόνο...Είπαμε πολύ καλό το megane coupe αλλά δεν το θέλουμε για το γκαράζ..Τα είπαμε και παραπάνω φίλε μου.
Αν οδηγάς ήρεμα εντός πόλης(και στο κάτω κάτω που μπορείς να τρέξεις το πρωί με τον χαμό που επικρατεί ετους δρόμους) καις κάτω από την εργοστασιακή μέτρηση.Εδώ εγώ με 1.6 ατμό με κάμποση δύναμη λιγότερη και στα τελευταία 200 χιλιόμετρα έχω από 8.0-8.2
Τώρα ποιο αυτοκίνητο αν δεν το πιέσεις δεν καίει -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Φίλε μου καταρχας το αυτοκίνητο(το Hatch αλλά δεν αλλάζει τίποτα) το έχει θείος μου κι έχει 12000 χιλιόμετρα.Λοιπόν ο άνθρωπος εντός πόλης με το οικονομόμετρο καίει λίγο παρακάτω από το εργοστάσιο.Αν δεν ακολουθεί τις υποδείξεις αυτου καίει γύρω στα 9 οδηγώντας φυσιολογικά.Επίσης μέχρι στιγμής δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο πρόβλημα στον εν λόγω κινητήρα πέρα από μία μικρή κατανάλωση λαδιού(μιλάμε για κάτω από λίτρο) την οποία έχουν δει αρκετοι κάτοχοι.Έχει γίνει μία ανάκληση με αλλαγές του πίσω άξονα στις πρώτες παρτίδες και το πρόβλημα έχει διορθωθεί.Επίσης είναι από τα κορυφαία ποιοτικά στην κατηγορία και ίσως ένα από τα αυτοκίνητα με τον πλουσιότερο εξοπλισμό.Αυτό σε συνάρτηση με τις προσφορές που τρέχουν σου δίνει την ευκαιρία να αγοράσει μία κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση σε πολύ καλή τιμή.Άρα κατα τη γνώμη μου το παίρνεις και δεν φοβάσε τίποτα
περ'ιπου 800ml/10.000km?
Όχι αρκετά λιγότερο
Βέβαια αν το πηγαίνεις τάπα μπορεί να φτάσεις κι αυτό το νούμερομιλάς για τον μεγάλο tce ε?? γιατί για τον 1,2 δεν έχω ακούσει τίποτα....
-
Ναι για το 1.4 που ψάχνει ο φίλος μας
Το 1.2 δεν έχει ακουστεί γενικώς να καίει λάδι -
Ο χρήστης vageliscenterfor έγραψε:
Και βέβαια κολλάς στην κατανάλωση βενζίνης όταν την βλέπεις στο 1.70 και η οικονομία της χώρας σου πάει για φούντο...δεν σου περνάει και απαρατήρητο όλο αυτό έτσι.Και άντε ακόμα είναι 1.70, φήμες λένε πως θα αγγίξει τα 2 ευρώ τον επόμενο χρόνο...Είπαμε πολύ καλό το megane coupe αλλά δεν το θέλουμε για το γκαράζ..Και επειδή όμως η κατασταση είναι και θα είναι έτσι όπως τα λες ... κανένα αυτοκίνητο δεν θα φαίνεται να βολεύει. Αντε το Smart μόνο και αυτό με φειδώ στην χρήση!
Καλύτερα να δεις το θέμα της κατανάλωσης σύμφωνα με τις δικές σου οδηγικές συνήθειες. Εχω φτάσει μέση 12άρη σε μικρό διότι δεν μου 'ταίριαξε' με τον τρόπο οδήγησης μου και με το Qashqai να είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με 8,5 και με πολύ πόλη μέσα σ'αυτή την χρήση. Και επειδή υπάρχει 'εδω μέσα' και QQ που έχει μέση 6 λίτρα ... σίγουρα το πως λειτουργεί το πόδι στο πεντάλ γκαζιού και το χέρι στον λεβιέ ταχυτήτων παίζει το ρόλο του.
-
τα πάντα είναι θέμα ποδιού. Εγώ οδηγώντας σχεδόν αποκλειστικά στην Αθήνα, αλλά όχι στο κέντρο συχνά και σε ώρες αιχμής, έχω μια κατανάλωση από 8.2- 9.2 περίπου. Η οδήγήσή μου όμως είναι με απαλά το γκάζι και όσο το δυνατό μεγαλύτερη ταχύτητα στον επιλογέα. Πάντα όμως τα σαββατοκύριακα, που κάνω πολλές μικρές διαδρομές, γύρω από το σπίτι με σταμάτα- ξεκίνα συχνά, η κατανάλωση ανεβαίνει και είναι λογικό. Νομίζω ότι με συνετή οδήγηση ακόμα και στο κέντρο όλη μέρα, γύρω στο 9.5 λίτρα μπορεί να πετύχεις. Γνώμη μου είναι πως αν το θέλεις και για κανένα ταξιδάκι, και αφού σου αρέσει τόσο πολύ μη σκας με το ένα λίτρο διαφορά που θα πετύχεις από κάποιο μικρότερο μοντέλο, γιατί της ίδιας κατηγορίας, όλα πάνω κάτω τα ίδια καίνε.
-
ποςο εχει αυτο το διαςτημα και ςαν μτχ;
-
Μοντέλα του 09 ξεκινάνε στη Dynamic στα 12.000 euro. Υπάρχουν και κάποια λίγα στο car με 11-11.500 euro.
-
To 1.6 πως τα παει; στο δρομο;
Βασικα κι απο καταναλωση σε συγκριση με το 1.4 TCE
-
Εχει απολύτως ικανοποιητικές επιδόσεις!
0-100 σε 10.5 έναντι 9.6 του TCE.
Τελική 195 έναντι 205 του TCE.
Σίγουρα έχει μεγάλη διαφορά σε ρεπρίζ,όπου ο TCE είναι πολύ μπροστά!
Σίγουρα με τον TCE κάνεις πιο ξεκούραστο ταξίδι!
Σε κατανάλωση θεωρητικά το ίδιο έχουν 6,9. Πρακτικά πιστεύω είναι κοντά στο 8.0-8.5! Με τον TCE αν οδηγείς σε χαμηλές στροφές θεωρώ κάνεις καλύτερη κατανάλωση από τον 1.6, αν παίζεις με το τούρμπο ελαφρά μεγαλύτερη!
Αν κοιτάς για μεταχειρισμένο νομίζω η διαφορά τιμής 1.6 με 1.4 TCE δεν είναι πολύ μεγάλη και μάλλον η ζυγαριά γέρνει προς τον TCE.
Renault Megane Coupe 1.4 TCE