-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Μου αρεσει που ολοι επιμενετε οτι η εξοδος ηταν απο βλαβη που προκαλεσε το ακουμπημα με τον Hamilton........ όπου την περισσότερη ζημια την είχε ο Hamilton.
Μια απορία: Τη διαφορα είχε η χθεσινή κόκκινη σημαία από την κόκκινη στη Βραζιλία του 2003;
Γιατί στη μία περίπτωση η κόκκινη είναι και η οριστική λήξη του αγώνα, ενώ στην δεύτερη όχι;
Το αποφασίζουν απλά οι υπεύθυνοι κατά το δοκούν; -
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893
-
Ακριβώς, αν κρίνει ο Charlie Whiting ότι η συνέχιση του αγώνα είναι επικίνδυνη (πχ. καρεκλοπόδαρα, περίπτωση Μαλαισίας ή αν έχει πάθει κάποια ζημιά η πίστα τα σωστικά μέσα ή ...), ιδίως μάλιστα αν έχει συμπληρωθεί το 75% του αγώνα (οπότε απονέμονται πλήρεις βαθμοί) τότε μπορεί να αποφασίσει οριστική διακοπή. Αλλιώς γίνεται ό,τι προχτές, επανεκκίνηση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893Γενικά αυτό που έγινε είναι τρελλό. Θα έπρεπε τα αυτοκίνητα να είναι parc ferme και να επιτρέπονται μόνο αντικατάσταση ελαστικών και ρυθμίσεις αεροτομών και ανάρτησης σε περίπτωση μεγάλης βροχής. Η McLaren του έφτιαξαν καινούργιο αυτοκίνητο του Hamilton
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε ποιόν αναφέρεσαι Viper?στον μάθα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893ας φτιαξει κανα λαστιχο που να μην κανει την πιστα κοκκινοχωμα ετοιμο για φυτεμα και τα λεμε
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893Ήταν πολλά τα λεφτά απ' όσο φαίνεται για τα σετ νέων ελαστικών;
Στο σοβαρό τώρα. Θεωρώ κάτι τέτοιο ως επιεικώς απαράδεκτο. Η κόκκινη σημαία μηδενίζει διαφορές όπως και το SC. Καθώς το effect είναι το ίδιο θα πρέπει και οι δυνατότητες να παραμείνουν ίδιες. Ναι στην αλλαγή των ελαστικών με SC? Τότε ναι στην αλλαγή ελαστικών πριν την επανεκίννηση. Όχι! Όχι!
Λύσεις του στυλ αυτού είναι λιγάκι εκ του πονηρού και καθώς επιτρέπουν στον CW και στον κάθε CW να αποφασίζει κατά το δοκούν άντε τώρα να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφας σε μία μελλοντική επιλογή κόκκινης σημαίας που θα στερούσε στον Α ή Β οδηγό το δικαίωμα αλλαγής γόμας.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893
Γενικά αυτό που έγινε είναι τρελλό. Θα έπρεπε τα αυτοκίνητα να είναι parc ferme και να επιτρέπονται μόνο αντικατάσταση ελαστικών και ρυθμίσεις αεροτομών και ανάρτησης σε περίπτωση μεγάλης βροχής. Η McLaren του έφτιαξαν καινούργιο αυτοκίνητο του Hamilton
Έλα ντε!
Αφού βλέπαμε τον αγώνα με τον bro και λέγαμε ότι σίγουρα θα φάμε ποινή που αλλάζουν λάστιχα στον Αλόνσο...και γενικώς είχαν μπερδευτεί οι πάντες.
Δεν έπρεπε ούτε ελαστικά να αλλάξουν και ούτε βεβαίως να φτιάξουν νέο μονοθέσιο στον Χάμιλτον.
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893
ας φτιαξει κανα λαστιχο που να μην κανει την πιστα κοκκινοχωμα ετοιμο για φυτεμα και τα λεμε
Αν εξαιρέσεις τα marbles...μια χαρά λάστιχο έχει φτιάξει η Pirelli. Προσφέρει πολύ θέαμα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893
Ήταν πολλά τα λεφτά απ' όσο φαίνεται για τα σετ νέων ελαστικών;
Στο σοβαρό τώρα. Θεωρώ κάτι τέτοιο ως επιεικώς απαράδεκτο. Η κόκκινη σημαία μηδενίζει διαφορές όπως και το SC. Καθώς το effect είναι το ίδιο θα πρέπει και οι δυνατότητες να παραμείνουν ίδιες. Ναι στην αλλαγή των ελαστικών με SC? Τότε ναι στην αλλαγή ελαστικών πριν την επανεκίννηση. Όχι! Όχι!
Λύσεις του στυλ αυτού είναι λιγάκι εκ του πονηρού και καθώς επιτρέπουν στον CW και στον κάθε CW να αποφασίζει κατά το δοκούν άντε τώρα να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφας σε μία μελλοντική επιλογή κόκκινης σημαίας που θα στερούσε στον Α ή Β οδηγό το δικαίωμα αλλαγής γόμας.
Ε ναι γιατί ο Vettel έβαλε φρέσκο λαστιχάκι έτσι κέρδισε ένα δωρεάν pitstop και απογειώθηκε στην επανεκκίνηση.
Αν και δε νομίζω να άλλαζε κάτι στη 3άδα και να μην έβγαινε κόκκινη σημαία...αλλά να'χαμε να λέγαμε
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως η Pirelli θέλουν να απαγορευτούν οι αλλαγές ελαστικών σε καθεστώς κόκκινης σημαίας: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91893
Ήταν πολλά τα λεφτά απ' όσο φαίνεται για τα σετ νέων ελαστικών;
Στο σοβαρό τώρα. Θεωρώ κάτι τέτοιο ως επιεικώς απαράδεκτο. Η κόκκινη σημαία μηδενίζει διαφορές όπως και το SC. Καθώς το effect είναι το ίδιο θα πρέπει και οι δυνατότητες να παραμείνουν ίδιες. Ναι στην αλλαγή των ελαστικών με SC? Τότε ναι στην αλλαγή ελαστικών πριν την επανεκίννηση. Όχι! Όχι!
Λύσεις του στυλ αυτού είναι λιγάκι εκ του πονηρού και καθώς επιτρέπουν στον CW και στον κάθε CW να αποφασίζει κατά το δοκούν άντε τώρα να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφας σε μία μελλοντική επιλογή κόκκινης σημαίας που θα στερούσε στον Α ή Β οδηγό το δικαίωμα αλλαγής γόμας.
Η κόκκινη σημαία δεν είναι όπως το SC. Υπό SC ο χρόνος μετράει και ο αγώνας συνεχίζεται, με κόκκινη σημαία ο αγώνας διακόπτεται (*) και τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να είναι σε καθεστώς parc ferme και ο αγώνας να συνεχιστεί όπως ακριβώς ήταν τη στιγμή της διακοπής
(*) κάνεις λάθος ότι οι διαφορές μηδενίζονται: εκτός και αν έχει αλλάξει και αυτό, οι χρόνοι όπως ήταν 1 γύρο πριν την κόκκινη σημαία παραμένουν, δηλ. αν μέχρι εκεί είχε κάνει 1:14:35 και μετά την επανεκκίνηση έκανε άλλα 15:25 τότε ο ολικός τελικός χρόνος είναι 1:30:00. Οι οπτικές διαφορές μηδενίζονται, οι χρονικές διαφορές όχι.
Ετσι ήταν οι κανονισμοί δεκαετίες και δε βλέπω γιατί να αλλάξουν στο συγκεκριμένο σημείο.
-
Με αυτή τη λογική παίδες, στο SPA του 98 μετά την κόκκινη σημαία, στην επανεκκίνηση θα έτρεχαν 4-5 μονοθέσια.
Προφανώς επιτρέπονται οι αλλαγές στα μονοθέσια γιατί την κόκκινη σημαία ή θα την έχει προκαλέσει κάποιο ατύχημα που προκάλεσε βλάβες σε πολλά μονοθέσια ή η κατάσταση των μονοθεσίων που είναι επικύνδινη για τις εκάστοτε συνθήκες της πίστας. Όπως και να έχει τα μονοθέσια πρέπει να αλλαχτουν/επιδιορθωθούν.Απλά τώρα μας φαίνεται περίεργο γιατί ήταν προς το τέλος του αγώνα.
-
Αναρωτήθηκα και χθες: από την όποια εμπειρία μου σε σιρκουί σαν κριτής, γνωρίζω οτι κόκκινη σημαία--->park ferme.
'Εχει αλλάξει αυτό στην F1? -
-
Ασχετα με το ποιος φταιει κτλ, ηταν πολυ κριμα παντως η καταληξη για τον Αντριαν τον Σουγια, τον Μαλντονατο και τον Πετροφ, που δυσκολα θα ξαναβρεθουν τοσο μπροστα, ειδικα οι 2 πρωτοι.
Ο Μπατον πως σκ@τ@ καταφερε και εκανε τρια στοπ;
Ο Σουμαχερ απο τι εμεινε;
Mark Webber, Finish Position: 4th, Start Position: 2nd
“We didn’t really go long enough on the first stint, which is normal for me on these tyres, so that compromised me. When I arrived in the pits we didn’t have any tyres out, I arrived and sat there, but the boys were still getting them ready. There was a radio communication problem within the team and so they weren’t properly prepared. When you wait here, you lose track position and you have to wait behind people, so it was not bad to get fourth from there. I don’t know why we restarted the race when there were only five laps left – but that was the decision and it turned out okay. I hope Vitaly (Petrov) is okay.”http://www.redbullracing.com/cs/Satelli ... 3024545673
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ο Σουμαχερ απο τι εμεινε;
Έπιασε μια άσχετη φωτιά μέσα στο airbox κάπου κι έσβησαν τα πάντα.
-
ΤΣΑ!!!
Ελειπα το ΣΚ και ειδα δοκιμαστικα και αγωνα 11-3 το χθεσινο βραδυ!!!
Για μονακο ο αγωνας ηταν τελειος!!!Στα δοκιμαστικα απογοητευτικα λιγο με την διαφορα που ειχε ο Αλονσο απο την pole.Λογικα αν ηταν και ο Λουης μεσα παλι P5 θα εκκινουσε...
Παλι εκανε σουπερ εκκινηση (για Μονακο ε) και γενικα εκανε εναν πολυ καλο αγωνα!!!Δυστυχως η κοκκινη σημαια μας χαλασε ενα σουπερ φιναλε...Πιστευω οτι θα τον περνουσε τον Βεττελ στο τελος.Οπως και ο Μπατον.
Για το περιστατικο με τον Μασσα και Χαμι συμφωνω με τα παιδια που καταλογιζουν το λαθος στον δευτερο...to optimistic move...γενικα χθες ο Χαμι βιαζοταν...Το ατυχημα του Μασσα θυμησε αυτο του Αλονσο το 2004 που εριχνε γυρο στον Ραλφ και πηγε απο την εξωτερικη της στροφης του τουνελ...
Και χαλαρωστε ρε σεις με τους χαρακτηρισμους (μογγολο κλπ)
Ουτε μια τριχα απο τα @ τους δεν ειμαστε εμεις για να μιλαμε με τετοιο υφακι... -
Όπως και να έχει ο αγώνας ήταν φανταστικός εχτές.
Α, ρε Monaco γμτ..._
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Και χαλαρωστε ρε σεις με τους χαρακτηρισμους (μογγολο κλπ)
Ουτε μια τριχα απο τα @ τους δεν ειμαστε εμεις για να μιλαμε με τετοιο υφακι...Αν δεν σ'αρέσει κάτι μπορείς πάντα να κάνεις αναφορά στους mods.
Εναλλακτικά μπορείς να αγνοήσεις το ποστ. Τόσο απλό.
Επίσης, εννοείται ότι βάζω τον εαυτό μου (και πολύ άλλο κόσμο) πολύ άνω από μία τρίχα στα @@ του Μάσσα. Οκ είναι διαπλανητικός οδηγός. ΚΑΙ; Όποιος έχει δει 2' από συνέντευξή του καταλαβαίνει γιατι ζωάδι μιλάμε..
-
Ο καημένος ο Φιλιππάκος που κακό λόγο δεν έχει για κανέναν ζωάδι; Και ο Χάμιλτον που έχει πει και κάνει ό,τι μαλακία μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους όχι; Μάλιστα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο καημένος ο Φιλιππάκος που κακό λόγο δεν έχει για κανέναν ζωάδι; Και ο Χάμιλτον που έχει πει και κάνει ό,τι μαλακία μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους όχι; Μάλιστα...Γιατί δηλαδή δεν μπορείς κάποιος να είναι ΚΑΙ οκ τύπος ΚΑΙ γκάου;
Αφού φαίνεται το παλουκάρι. Μονοψήφιο ΙQ...
Monaco Grand Prix 2011