-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Καλά συγγνώμη, θες μικρό σπορ αμαξάκι έχεις λεφτά για κούπερ ες και σκέφτεσαι το 500 αμπάρθ;;;;
Αυτό είναι υποκατάστατο για όσους δεν τους βγαίνουν τα φράγκα για κούπερ!
Μ' αρέσει που οι πιο πολλοί θα διάλεγαν 500 αμπάρθ...
Δεν καταλαβαίνω που κολλας...
Πανάκριβα μίνι για γούστα είναι και τα 2....Δεν κολάω κάπου απλά το μίνι είναι από καλύτερο εώς πολύ καλύτερο σε όλα από το 500.
Συνεπώς γιατί να μην επιλέξει το καλύτερο, εφόσον έχει το χρήμα, και από την σύγκριση που θέτει καταλαβαίνω ότι το έχει.
Αν παρόλ' αυτά οικονομικά πιέζεται με το μίνι το άμπαρθ βεβαίως είναι ένα καλό υποκατάστατο.
αυτή είναι η άποψη σου και είναι δεκτή ...
δεν ανακάλυψε και τον τροχό ο κούπερ... -
απλα σκεφτομαι μιπως οι διαφορες με το 500 και το πολο ασ πουμε ειναι μικρες στις στροφες(προσοπικα πιστευω οτι στην πιστα θα φανουν αυτεσ οι διαφορες οχι στο δρομο)οποτε μπορω να παρω κατι ποιο οικονομικο
-
το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αυτή είναι η άποψη σου και είναι δεκτή ...
δεν ανακάλυψε και τον τροχό ο κούπερ...Παιζει και ρολο, σε τι βαθμο, θα πιεζεις στην καθε περιπτωση, για να αντιληφθεις και τυχον διαφορες στο στησιμο.
Ηδη ομως ακομα και με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, καταλαβαινεις, οτι θα ειναι πιθανοτατα
ενα κλικ καλυτερο σε καποια πραγματα.
Εχει μεγαλυτερο μεταξονιο, 2,46, αντι 2,30, και γενικοτερα παταει λιγο καλυτερα.
Αν προσθεσεις και την πισω ανεξαρτητη αναρτηση, με λιγο αρνητικο (εργοστασιακο) καμπερ, προιδεαζεσαι
για την συνεχεια. Επισης το μοτερ του ειναι αλλου, και σαφως αναπνεει και πιο ανετα λογω μεγαλυτερου κυβισμου.
Οχι οτι του Abarth 500 δεν 'λεει', απλα ειναι ενα κλικ λιγοτερο δυνατο, και στις πατημενες, δεν εμπνεει την ιδια αισθηση ασφαλειας, οπως το Mini.
Bεβαια τα ηλεκτρονικα του ειναι απιστευτα καλορυθμισμενα, ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο του Mini, ειδικα, αν αυτο ΔΕΝ εχει το εξτρα (με 200ευρω περιπου) EDLC ηλεκτρομπλοκε... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...+1 , και δεν περιμενα η αληθεια, τοσο ωριμη απαντηση απο εσενα...
ΑΛΛΑ, σε τετοια κατηγορια, παιρνεις κατι, για να χαμογελας, να ευχαριστιεται η ψυχη σου οδηγηση, και μεταξυ ολων της αγορας, το Polo ειναι το πιο αδιαφορο (αλλα απο την αλλη απο τα πιο αποτελεσματικα hot-hatch και με λιγη προσπαθεια μαλιστα) στο οδηγικο κομματι. Σιγουρα ενα ολοκληρωμενο και με πολυ καλο value for money πακετο, αλλα λιγο 'clinical'
σε αισθηση...(προσωπικα παντως, αν ηταν να επελεγα, στην ηλικια που ειμαι τωρα, θα ειχα μεγαλο διλημμα αναμεσα σε Polo GTI, Cooper S -μτχ μονο-, και DS3 THP). Το 500 Abarth θα επαιρνα σιγουρα αν ημουν πιτσιρικας. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αυτή είναι η άποψη σου και είναι δεκτή ...
δεν ανακάλυψε και τον τροχό ο κούπερ...Παιζει και ρολο, σε τι βαθμο, θα πιεζεις στην καθε περιπτωση, για να αντιληφθεις και τυχον διαφορες στο στησιμο.
Ηδη ομως ακομα και με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, καταλαβαινεις, οτι θα ειναι πιθανοτατα
ενα κλικ καλυτερο σε καποια πραγματα.
Εχει μεγαλυτερο μεταξονιο, 2,46, αντι 2,30, και γενικοτερα παταει λιγο καλυτερα.
Αν προσθεσεις και την πισω ανεξαρτητη αναρτηση, με λιγο αρνητικο (εργοστασιακο) καμπερ, προιδεαζεσαι
για την συνεχεια. Επισης το μοτερ του ειναι αλλου, και σαφως αναπνεει και πιο ανετα λογω μεγαλυτερου κυβισμου.
Οχι οτι του Abarth 500 δεν 'λεει', απλα ειναι ενα κλικ λιγοτερο δυνατο, και στις πατημενες, δεν εμπνεει την ιδια αισθηση ασφαλειας, οπως το Mini.
Bεβαια τα ηλεκτρονικα του ειναι απιστευτα καλορυθμισμενα, ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο του Mini, ειδικα, αν αυτο ΔΕΝ εχει το εξτρα (με 200ευρω περιπου) EDLC ηλεκτρομπλοκε...γρηγόρη το μίνι τρίζει... ξέρεις οτι δεν με καίει να τρίζει και λίγο, αλλά χωρίς υπερβολή , σε ότι s έχω μπει μέσα (ειδικά αν έχει ηλιοροφή) κάνει χειρότερα από τα πάντα αντικατάστασης του σφακιανάκη...
+οτι το ντιζαιν του 500αρια το βρίσκω κολασμένα καλό- οτι είναι πιο φιλικό για καθημερινές μετακινήσεις και λόγο θέσης πιο ξεκούραστο στα ταξίδια...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...+1 , και δεν περιμενα η αληθεια, τοσο ωριμη απαντηση απο εσενα...
ΑΛΛΑ, σε τετοια κατηγορια, παιρνεις κατι, για να χαμογελας, να ευχαριστιεται η ψυχη σου οδηγηση, και μεταξυ ολων της αγορας, το Polo ειναι το πιο αδιαφορο (αλλα απο την αλλη απο τα πιο αποτελεσματικα hot-hatch και με λιγη προσπαθεια μαλιστα) στο οδηγικο κομματι. Σιγουρα ενα ολοκληρωμενο και με πολυ καλο value for money πακετο, αλλα λιγο 'clinical'
σε αισθηση...(προσωπικα παντως, αν ηταν να επελεγα, στην ηλικια που ειμαι τωρα, θα ειχα μεγαλο διλημμα αναμεσα σε Polo GTI, Cooper S -μτχ μονο-, και DS3 THP). Το 500 Abarth θα επαιρνα σιγουρα αν ημουν πιτσιρικας.αν ήσουν πιστιρικάς θα είχες μια qv ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...+1 , και δεν περιμενα η αληθεια, τοσο ωριμη απαντηση απο εσενα...
ΑΛΛΑ, σε τετοια κατηγορια, παιρνεις κατι, για να χαμογελας, να ευχαριστιεται η ψυχη σου οδηγηση, και μεταξυ ολων της αγορας, το Polo ειναι το πιο αδιαφορο (αλλα απο την αλλη απο τα πιο αποτελεσματικα hot-hatch και με λιγη προσπαθεια μαλιστα) στο οδηγικο κομματι. Σιγουρα ενα ολοκληρωμενο και με πολυ καλο value for money πακετο, αλλα λιγο 'clinical'
σε αισθηση...(προσωπικα παντως, αν ηταν να επελεγα, στην ηλικια που ειμαι τωρα, θα ειχα μεγαλο διλημμα αναμεσα σε Polo GTI, Cooper S -μτχ μονο-, και DS3 THP). Το 500 Abarth θα επαιρνα σιγουρα αν ημουν πιτσιρικας.αν ήσουν πιστιρικάς θα είχες μια qv ...
Μπα...Το 500αρακι Abarth στο γκρι παστελ, με τις 17αρες και τις παραλληλογραμμες τρυπες θα χτυπαγα...
Η QV ειναι και πιο ακριβη, 2-3κ...
Ισως και ενα προγραμματακι, να φτανει στα αλογα του SS, και να 'τσιμπαει' υπουλα, τα 'θυματα' του... -
Εγω παντως που ειμαι πιτσιρικας θα χτυπαγα ειτε το Abarthακι ειτε το DS3. Το Polo για εμενα ειναι στην κατηγορια του Golf: φτιαγμενο για οποιον να'ναι χτυπαει και την κατηγορια των 'θειων'. Αρα μου ειναι τελειως αδιαφορο. Οταν η πιο ωραια καμπυλη ενος αυτοκινητου ειναι αυτη στην ακρη της βελονας του ταχυμετρου, εχει χασει το παιχνιδι για εμενα.
-
είσαι επιδειξία και καγκουρας...
-
Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.Μην τα λες δυνατα αυτα, θα σε φανε!
Αφου ειναι ο αντιζηλος του Abarth, του Cooper, του RC κλπ κλπ -
Ο χρήστης steering έγραψε:
Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.Γιατί το 500 τι είναι? Τα Mini/A3 τουλάχιστον έχουν καλύτερη πίσω ανάρτηση.
-
+cead
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.
Γιατί το 500 τι είναι? Τα Mini/A3 τουλάχιστον έχουν καλύτερη πίσω ανάρτηση.
Δεν έχω οδηγήσει το 500
Πάντως, μην κολλάτε τόσο στις προδιαγραφές, όσο στην 'υλοποίησή' τους. Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.Ε και?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γρηγόρη το μίνι τρίζει... ξέρεις οτι δεν με καίει να τρίζει και λίγο, αλλά χωρίς υπερβολή , σε ότι s έχω μπει μέσα (ειδικά αν έχει ηλιοροφή) κάνει χειρότερα από τα πάντα αντικατάστασης του σφακιανάκη...
Kαλα, το ανεφερα και εγω αρκετα ποστ πριν, σε οσα εχω μπει (ολα ειχαν ηλιοροφη, και 17αρες ομως, με runflat...)
τριζουν, αλλα αυτος ο συνδυασμος στην παρενθεση ειναι ο σιγουρος τροπος για να εχεις τριγμους στο αυτοκινητο σου, συντομα...+οτι το ντιζαιν του 500αρια το βρίσκω κολασμένα καλό
Υποκειμενικο, μου αρεσει και εμενα, ειδικα το τιμονι, και η θεση του λεβιε του κιβωτιου, αλλα η θεση οδηγησης του
Cooper S ειναι σαφως καλυτερη και πολυ πιο χαμηλη φυσικα...- οτι είναι πιο φιλικό για καθημερινές μετακινήσεις και λόγο θέσης πιο ξεκούραστο στα ταξίδια...
Σε σχεση με το R53 μονο, που ειχε βαρια χειριστηρια και συμπλεκτη... Με το R56 εκανα ταξιδι 360χλμ μεσα σε μια μερα, δεν καταλαβα Χριστο, μια χαρα ανετο ηταν. Το 500 Αbarth το πηρα για 40λεπτα βολτα, και πιαστηκαν τα ποδια μου στην κλειδωση της λεκανης, η θεση οδηγησης του 500, ειναι απο τις πιο περιεργες και κουραστικες, ειδικα για υψη απο 1,80 και πανω...
-
παιδια και το πολακι εχει αρχισει και μου αρεσει αλλα δεν ξερω τι κανει στις στροφες πως τα παει σε αυτον τον τομεα ειναι δυναμικο σαν το μινι και το 500 γιατι απο οτι διαβαζω δεν με καλυπτουν οι απαντησειςαν καποιος εχει διαβασει κατι διαφορετικο η εχει προσοπικη εμπειρια ασ μας δωσει τα φωτα του ευχαριστο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.
Ε και?
Θέλω να πω ότι καμιά φορά, αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο έχουν πιο σπορ συμπεριφορά από θεωρητικά ανώτερες κατασκευές με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Δεν είναι μόνο θέμα αρχιτεκτονικής αλλά και ρύθμισης. Τόσο δυσνόητο είναι αυτό ?
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.
Ε και?
Θέλω να πω ότι καμιά φορά, αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο έχουν πιο σπορ συμπεριφορά από θεωρητικά ανώτερες κατασκευές με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Δεν είναι μόνο θέμα αρχιτεκτονικής αλλά και ρύθμισης. Τόσο δυσνόητο είναι αυτό ?
Iσχυει, και οι Γαλλοι εχουν αποδειξει ουκ ολιγες φορες, οτι εχουν τον τροπο τους.
Απλα ο ημιακαμπτος ακομα και με τις εξυπνες ρυθμισεις/πρακτικες των Γαλλων, εχει καποια ορια/ευρος εξελιξης πχ
απο το 5 μεχρι το 10. Η ανεξαρτητη αναρτηση, by default, εχει απειρως μεγαλυτερο ευρος ρυθμισιμοτητας, απο τον καθε εργοστασιακο υπευθυνο μηχανικο, για το αποτελεσμα που θελει να πετυχει στα της οδικης συμπεριφορας.
Ειναι μια πιο ποιοτικη δηλαδη και φυσικα ακριβοτερη λυση, η οποια δυσκολα 'προσπερνιεται' αν μαθεις/συνηθισεις σε αυτη, και αναγνωρισεις φυσικα καποια χαρακτηριστικα της στον δρομο, οπως η καλυτερη/ανετοτερη -για τους πισω επιβατες- αποσβεση του πισω αξονα (με αντιστοιχα σωστα μελετημενες αναρτησεις) σε εγκαρσιες κακοτεχνιες, με ελαχιστη ή και καθολου μετατοπιση του, υπο πιεση και με στριμμενους τροχους...
500 abarth vs mini cooper s(r56) vs audi a3 1.8tfsi