Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    500 abarth vs mini cooper s(r56) vs audi a3 1.8tfsi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 500 abarth vs mini cooper s(r56) vs audi a3 1.8tfsi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    115
    641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

      Καλά συγγνώμη, θες μικρό σπορ αμαξάκι έχεις λεφτά για κούπερ ες και σκέφτεσαι το 500 αμπάρθ;;;;

      Αυτό είναι υποκατάστατο για όσους δεν τους βγαίνουν τα φράγκα για κούπερ!

      Μ' αρέσει που οι πιο πολλοί θα διάλεγαν 500 αμπάρθ...

      Δεν καταλαβαίνω που κολλας...
      Πανάκριβα μίνι για γούστα είναι και τα 2....

      Δεν κολάω κάπου απλά το μίνι είναι από καλύτερο εώς πολύ καλύτερο σε όλα από το 500.

      Συνεπώς γιατί να μην επιλέξει το καλύτερο, εφόσον έχει το χρήμα, και από την σύγκριση που θέτει καταλαβαίνω ότι το έχει.

      Αν παρόλ' αυτά οικονομικά πιέζεται με το μίνι το άμπαρθ βεβαίως είναι ένα καλό υποκατάστατο.

      αυτή είναι η άποψη σου και είναι δεκτή ...
      δεν ανακάλυψε και τον τροχό ο κούπερ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dt_210r last edited by

        απλα σκεφτομαι μιπως οι διαφορες με το 500 και το πολο ασ πουμε ειναι μικρες στις στροφες(προσοπικα πιστευω οτι στην πιστα θα φανουν αυτεσ οι διαφορες οχι στο δρομο)οποτε μπορω να παρω κατι ποιο οικονομικο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
          οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            αυτή είναι η άποψη σου και είναι δεκτή ...
            δεν ανακάλυψε και τον τροχό ο κούπερ...

            Παιζει και ρολο, σε τι βαθμο, θα πιεζεις στην καθε περιπτωση, για να αντιληφθεις και τυχον διαφορες στο στησιμο.
            Ηδη ομως ακομα και με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, καταλαβαινεις, οτι θα ειναι πιθανοτατα
            ενα κλικ καλυτερο σε καποια πραγματα.
            Εχει μεγαλυτερο μεταξονιο, 2,46, αντι 2,30, και γενικοτερα παταει λιγο καλυτερα.
            Αν προσθεσεις και την πισω ανεξαρτητη αναρτηση, με λιγο αρνητικο (εργοστασιακο) καμπερ, προιδεαζεσαι
            για την συνεχεια. Επισης το μοτερ του ειναι αλλου, και σαφως αναπνεει και πιο ανετα λογω μεγαλυτερου κυβισμου.
            Οχι οτι του Abarth 500 δεν 'λεει', απλα ειναι ενα κλικ λιγοτερο δυνατο, και στις πατημενες, δεν εμπνεει την ιδια αισθηση ασφαλειας, οπως το Mini.
            Bεβαια τα ηλεκτρονικα του ειναι απιστευτα καλορυθμισμενα, ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο του Mini, ειδικα, αν αυτο ΔΕΝ εχει το εξτρα (με 200ευρω περιπου) EDLC ηλεκτρομπλοκε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
              το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
              οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...

              +1 , και δεν περιμενα η αληθεια, τοσο ωριμη απαντηση απο εσενα...
              ΑΛΛΑ, σε τετοια κατηγορια, παιρνεις κατι, για να χαμογελας, να ευχαριστιεται η ψυχη σου οδηγηση, και μεταξυ ολων της αγορας, το Polo ειναι το πιο αδιαφορο (αλλα απο την αλλη απο τα πιο αποτελεσματικα hot-hatch και με λιγη προσπαθεια μαλιστα) στο οδηγικο κομματι. Σιγουρα ενα ολοκληρωμενο και με πολυ καλο value for money πακετο, αλλα λιγο 'clinical'
              σε αισθηση...(προσωπικα παντως, αν ηταν να επελεγα, στην ηλικια που ειμαι τωρα, θα ειχα μεγαλο διλημμα αναμεσα σε Polo GTI, Cooper S -μτχ μονο-, και DS3 THP). Το 500 Abarth θα επαιρνα σιγουρα αν ημουν πιτσιρικας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                αυτή είναι η άποψη σου και είναι δεκτή ...
                δεν ανακάλυψε και τον τροχό ο κούπερ...

                Παιζει και ρολο, σε τι βαθμο, θα πιεζεις στην καθε περιπτωση, για να αντιληφθεις και τυχον διαφορες στο στησιμο.
                Ηδη ομως ακομα και με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, καταλαβαινεις, οτι θα ειναι πιθανοτατα
                ενα κλικ καλυτερο σε καποια πραγματα.
                Εχει μεγαλυτερο μεταξονιο, 2,46, αντι 2,30, και γενικοτερα παταει λιγο καλυτερα.
                Αν προσθεσεις και την πισω ανεξαρτητη αναρτηση, με λιγο αρνητικο (εργοστασιακο) καμπερ, προιδεαζεσαι
                για την συνεχεια. Επισης το μοτερ του ειναι αλλου, και σαφως αναπνεει και πιο ανετα λογω μεγαλυτερου κυβισμου.
                Οχι οτι του Abarth 500 δεν 'λεει', απλα ειναι ενα κλικ λιγοτερο δυνατο, και στις πατημενες, δεν εμπνεει την ιδια αισθηση ασφαλειας, οπως το Mini.
                Bεβαια τα ηλεκτρονικα του ειναι απιστευτα καλορυθμισμενα, ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο του Mini, ειδικα, αν αυτο ΔΕΝ εχει το εξτρα (με 200ευρω περιπου) EDLC ηλεκτρομπλοκε...

                γρηγόρη το μίνι τρίζει... ξέρεις οτι δεν με καίει να τρίζει και λίγο, αλλά χωρίς υπερβολή , σε ότι s έχω μπει μέσα (ειδικά αν έχει ηλιοροφή) κάνει χειρότερα από τα πάντα αντικατάστασης του σφακιανάκη...
                +οτι το ντιζαιν του 500αρια το βρίσκω κολασμένα καλό

                • οτι είναι πιο φιλικό για καθημερινές μετακινήσεις και λόγο θέσης πιο ξεκούραστο στα ταξίδια...
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
                  οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...

                  +1 , και δεν περιμενα η αληθεια, τοσο ωριμη απαντηση απο εσενα...
                  ΑΛΛΑ, σε τετοια κατηγορια, παιρνεις κατι, για να χαμογελας, να ευχαριστιεται η ψυχη σου οδηγηση, και μεταξυ ολων της αγορας, το Polo ειναι το πιο αδιαφορο (αλλα απο την αλλη απο τα πιο αποτελεσματικα hot-hatch και με λιγη προσπαθεια μαλιστα) στο οδηγικο κομματι. Σιγουρα ενα ολοκληρωμενο και με πολυ καλο value for money πακετο, αλλα λιγο 'clinical'
                  σε αισθηση...(προσωπικα παντως, αν ηταν να επελεγα, στην ηλικια που ειμαι τωρα, θα ειχα μεγαλο διλημμα αναμεσα σε Polo GTI, Cooper S -μτχ μονο-, και DS3 THP). Το 500 Abarth θα επαιρνα σιγουρα αν ημουν πιτσιρικας.

                  αν ήσουν πιστιρικάς θα είχες μια qv ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    το πόλο είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα ... μακράν...
                    οι επιλογές των 500 abarth και cooper s βασίζονται περισσότερο στο συναίσθημα και λιγότερο στην λογική...

                    +1 , και δεν περιμενα η αληθεια, τοσο ωριμη απαντηση απο εσενα...
                    ΑΛΛΑ, σε τετοια κατηγορια, παιρνεις κατι, για να χαμογελας, να ευχαριστιεται η ψυχη σου οδηγηση, και μεταξυ ολων της αγορας, το Polo ειναι το πιο αδιαφορο (αλλα απο την αλλη απο τα πιο αποτελεσματικα hot-hatch και με λιγη προσπαθεια μαλιστα) στο οδηγικο κομματι. Σιγουρα ενα ολοκληρωμενο και με πολυ καλο value for money πακετο, αλλα λιγο 'clinical'
                    σε αισθηση...(προσωπικα παντως, αν ηταν να επελεγα, στην ηλικια που ειμαι τωρα, θα ειχα μεγαλο διλημμα αναμεσα σε Polo GTI, Cooper S -μτχ μονο-, και DS3 THP). Το 500 Abarth θα επαιρνα σιγουρα αν ημουν πιτσιρικας.

                    αν ήσουν πιστιρικάς θα είχες μια qv ...

                    Μπα...Το 500αρακι Abarth στο γκρι παστελ, με τις 17αρες και τις παραλληλογραμμες τρυπες θα χτυπαγα...
                    Η QV ειναι και πιο ακριβη, 2-3κ...
                    Ισως και ενα προγραμματακι, να φτανει στα αλογα του SS, και να 'τσιμπαει' υπουλα, τα 'θυματα' του...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billopoulos last edited by

                      Εγω παντως που ειμαι πιτσιρικας θα χτυπαγα ειτε το Abarthακι ειτε το DS3. Το Polo για εμενα ειναι στην κατηγορια του Golf: φτιαγμενο για οποιον να'ναι χτυπαει και την κατηγορια των 'θειων'. Αρα μου ειναι τελειως αδιαφορο. Οταν η πιο ωραια καμπυλη ενος αυτοκινητου ειναι αυτη στην ακρη της βελονας του ταχυμετρου, εχει χασει το παιχνιδι για εμενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        είσαι επιδειξία και καγκουρας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steering last edited by

                          Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billopoulos last edited by

                            Ο χρήστης steering έγραψε:
                            Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.

                            Μην τα λες δυνατα αυτα, θα σε φανε!
                            Αφου ειναι ο αντιζηλος του Abarth, του Cooper, του RC κλπ κλπ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης steering έγραψε:
                              Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.

                              Γιατί το 500 τι είναι? Τα Mini/A3 τουλάχιστον έχουν καλύτερη πίσω ανάρτηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                +cead

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  steering last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                  Το polo το οδήγησα πρόσφατα σε σύντομο τεστ drive. Ένα αυτοκίνητο πόλης είναι (σε ότι αφορά στήσιμο - ανάρτηση) με ένα δυνατό μοτέρ και τίποτε άλλο. Καμία σχέση με σπορ κατασκευή.

                                  Γιατί το 500 τι είναι? Τα Mini/A3 τουλάχιστον έχουν καλύτερη πίσω ανάρτηση.

                                  Δεν έχω οδηγήσει το 500

                                  Πάντως, μην κολλάτε τόσο στις προδιαγραφές, όσο στην 'υλοποίησή' τους. Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης steering έγραψε:
                                    Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.

                                    Ε και?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      γρηγόρη το μίνι τρίζει... ξέρεις οτι δεν με καίει να τρίζει και λίγο, αλλά χωρίς υπερβολή , σε ότι s έχω μπει μέσα (ειδικά αν έχει ηλιοροφή) κάνει χειρότερα από τα πάντα αντικατάστασης του σφακιανάκη...

                                      Kαλα, το ανεφερα και εγω αρκετα ποστ πριν, σε οσα εχω μπει (ολα ειχαν ηλιοροφη, και 17αρες ομως, με runflat...)
                                      τριζουν, αλλα αυτος ο συνδυασμος στην παρενθεση ειναι ο σιγουρος τροπος για να εχεις τριγμους στο αυτοκινητο σου, συντομα...

                                      +οτι το ντιζαιν του 500αρια το βρίσκω κολασμένα καλό

                                      Υποκειμενικο, μου αρεσει και εμενα, ειδικα το τιμονι, και η θεση του λεβιε του κιβωτιου, αλλα η θεση οδηγησης του
                                      Cooper S ειναι σαφως καλυτερη και πολυ πιο χαμηλη φυσικα...

                                      • οτι είναι πιο φιλικό για καθημερινές μετακινήσεις και λόγο θέσης πιο ξεκούραστο στα ταξίδια...

                                      Σε σχεση με το R53 μονο, που ειχε βαρια χειριστηρια και συμπλεκτη... Με το R56 εκανα ταξιδι 360χλμ μεσα σε μια μερα, δεν καταλαβα Χριστο, μια χαρα ανετο ηταν. Το 500 Αbarth το πηρα για 40λεπτα βολτα, και πιαστηκαν τα ποδια μου στην κλειδωση της λεκανης, η θεση οδηγησης του 500, ειναι απο τις πιο περιεργες και κουραστικες, ειδικα για υψη απο 1,80 και πανω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dt_210r last edited by

                                        παιδια και το πολακι εχει αρχισει και μου αρεσει αλλα δεν ξερω τι κανει στις στροφες πως τα παει σε αυτον τον τομεα ειναι δυναμικο σαν το μινι και το 500 γιατι απο οτι διαβαζω δεν με καλυπτουν οι απαντησειςαν καποιος εχει διαβασει κατι διαφορετικο η εχει προσοπικη εμπειρια ασ μας δωσει τα φωτα του ευχαριστο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          steering last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                          Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.

                                          Ε και?

                                          Θέλω να πω ότι καμιά φορά, αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο έχουν πιο σπορ συμπεριφορά από θεωρητικά ανώτερες κατασκευές με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Δεν είναι μόνο θέμα αρχιτεκτονικής αλλά και ρύθμισης. Τόσο δυσνόητο είναι αυτό ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης steering έγραψε:

                                            Και τα clio/megane rs ημιάκαμπτο έχουν για παράδειγμα.

                                            Ε και?

                                            Θέλω να πω ότι καμιά φορά, αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο έχουν πιο σπορ συμπεριφορά από θεωρητικά ανώτερες κατασκευές με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Δεν είναι μόνο θέμα αρχιτεκτονικής αλλά και ρύθμισης. Τόσο δυσνόητο είναι αυτό ?

                                            Iσχυει, και οι Γαλλοι εχουν αποδειξει ουκ ολιγες φορες, οτι εχουν τον τροπο τους.
                                            Απλα ο ημιακαμπτος ακομα και με τις εξυπνες ρυθμισεις/πρακτικες των Γαλλων, εχει καποια ορια/ευρος εξελιξης πχ
                                            απο το 5 μεχρι το 10. Η ανεξαρτητη αναρτηση, by default, εχει απειρως μεγαλυτερο ευρος ρυθμισιμοτητας, απο τον καθε εργοστασιακο υπευθυνο μηχανικο, για το αποτελεσμα που θελει να πετυχει στα της οδικης συμπεριφορας.
                                            Ειναι μια πιο ποιοτικη δηλαδη και φυσικα ακριβοτερη λυση, η οποια δυσκολα 'προσπερνιεται' αν μαθεις/συνηθισεις σε αυτη, και αναγνωρισεις φυσικα καποια χαρακτηριστικα της στον δρομο, οπως η καλυτερη/ανετοτερη -για τους πισω επιβατες- αποσβεση του πισω αξονα (με αντιστοιχα σωστα μελετημενες αναρτησεις) σε εγκαρσιες κακοτεχνιες, με ελαχιστη ή και καθολου μετατοπιση του, υπο πιεση και με στριμμενους τροχους...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr