-
Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα.. Οδηγα το και σε αλλες συνθηκες και γραψε μας εντυπωσεις..
Οπως αναφερθηκε, διοκιμασε δυο απανωτα κλικ στο κουμπι κλειδωματος και τα παραθυρα θα κλεισουν μονα τους λογικα.. Ετσι γινεται στο scenic μας του 2004.. -
Ευχαριστώ παιδιά.
Το ΣΚ θα πάω στην Ερμιόνη και θα πάρω το Megane.
Αυτοκινητόδρομος + μικτή επαρχιακή δια
δρομή + λίγο ημιορεινός δρόμος.
Από Δευτέρα εντυπώσεις. -
-
Καλοτάξιδο και μακρυά από επαφές.
-
καλοταξιδο πολλα και απροβληματιστα χιλιομετραααααα
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Παρελήφθη την Παρασκευή (Energy).
Μέχρι τώρα το έχω οδηγήσει μόνον σε μποτιλιάρισμα (ενώ η γυναίκα μου κάνει καθημερινά 80 χιλ.) και δεν έχω άποψη παρά μόνον για τη γενική πολύ καλή ποιότητα, τη ζωντάνια ως τις 3.000, το συμπαθές κιβώτιο, την καλή αίσθηση φρένων, την έντονη υποβοήθηση του τιμονιού, την κακή ορατότητα πίσω (ιδίως όταν προσπαθώ να μπω υπό γωνία με την όπισθεν στο γκαράζ) και το όχι τόσο καλό bluetooth.Απορία:
Στην αντιπροσωπεία, δοκίμασα να κλείσω τα παράθυρα κρατώντας παρατεταμένα το κουμπί του κλειδώματος στην κάρτα και έκλεισαν (προς μεγάλη έκπληξη του αρμοδίου που μου είπε ότι νόμιζε ότι δεν γίνεται αυτό στο energy).
Έκτοτε δεν μπορώ να το ξανακάνω (και ξεφυλλίζοντας διαγώνια το τεφτέρι, δε βρήκα κάτι σχετικό).
Υπάρχει κάποια σχετική ρύθμιση που πρέπει να κάνω;Καλοτάξιδο καλοτάξιδο και με πολλά αξιόπιστα χιλιόμετρα
Είναι λίγο ιδιότροπο το Bluetooth(μα μόνο σε μένα δουλευέι τέλεια ) -
Τελικά, όντως, ήταν δύο πατήματα στο κουμπί.
Ευχαριστώ παιδιά - και κυρίως για τις ευχές. -
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Παρελήφθη την Παρασκευή (Energy).
Μέχρι τώρα το έχω οδηγήσει μόνον σε μποτιλιάρισμα (ενώ η γυναίκα μου κάνει καθημερινά 80 χιλ.) και δεν έχω άποψη παρά μόνον για τη γενική πολύ καλή ποιότητα, τη ζωντάνια ως τις 3.000, το συμπαθές κιβώτιο, την καλή αίσθηση φρένων, την έντονη υποβοήθηση του τιμονιού, την κακή ορατότητα πίσω (ιδίως όταν προσπαθώ να μπω υπό γωνία με την όπισθεν στο γκαράζ) και το όχι τόσο καλό bluetooth.Απορία:
Στην αντιπροσωπεία, δοκίμασα να κλείσω τα παράθυρα κρατώντας παρατεταμένα το κουμπί του κλειδώματος στην κάρτα και έκλεισαν (προς μεγάλη έκπληξη του αρμοδίου που μου είπε ότι νόμιζε ότι δεν γίνεται αυτό στο energy).
Έκτοτε δεν μπορώ να το ξανακάνω (και ξεφυλλίζοντας διαγώνια το τεφτέρι, δε βρήκα κάτι σχετικό).
Υπάρχει κάποια σχετική ρύθμιση που πρέπει να κάνω;Καλοτάξιδο!! Το χρώμα είναι πολύ ωραίο. Σε ότι αφορά τη ζωντάνια αυτή είναι από τις 2200 στροφές και πάνω, ίσως επειδή μπαίνει το turbo. Όταν το στρώσεις θα δεις ότι το βασικό ατού είναι ότι είναι πολύ πρόθυμο το γκάζι στις μεγάλες ταχύτητες, και μπορεί άνετα να προσπεράσεις με 5η ή και 6η, ακόμα και φορτωμένος, χωρίς να κατεβάζεις ταχύτητα.
Αυτό με το κλείδωμα παιδιά δεν το έχω πετύχει, και νόμιζα ότι ισχύει μόνο με την κάρτα 'ελεύθερα χέρια'. Ισχύει και στο δικό μου? -
Ναι dimitrfilop
-
το δοκίμασα το απόγευμα. όντως ισχύει. Γιατί να μη γινόταν να ανοίγουν τα παράθυρα με διπλό πάτημα στη θέση του ξεκλειδώματος? Πολλά ζητάω ε! Είναι που δε χαλάνε τα renault
-
Ε, λιγότερο το έχεις ανάγκη το άνοιγμα - μόνο σε αυτοκίνητο που ήταν στον ήλιο.
Αντίθετα, έχοντας συνηθίσει χρόνια με συναγερμούς που έκλειναν τα παράθυρα (και με το προηγούμενο της συζύγου - Focus- που το κάνει το κλειδί /αλλά κάνει και το άνοιγμα) βρέθηκα στην αρχή να βγαίνω από το αυτοκίνητο και να ξεχνάω τα παράθυρα.
Βεβαίως, όλα συνηθίζονται. Όταν, μάλιστα, συνηθίσω να μην ψάχνω το κλειδί για να σβήσω, θα έχω μάθει το αυτοκίνητο / αν και θα αργήσω γιατί το οδηγώ σπάνια. -
-
μου ήρθε και μένα η επιστολή για τον έλεγχο στο τιμόνι. Θα το πάω την άλλη εβδομάδα, σε συνδυασμό με το service των 15000 χιλ. Και κάτι άσχετο. Στο τελευταίο γέμισμα έκανα ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης, με μέσο όρο 8λ/100, και με κλιματισμό, συχνά πυκνά.
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
μου ήρθε και μένα η επιστολή για τον έλεγχο στο τιμόνι. Θα το πάω την άλλη εβδομάδα, σε συνδυασμό με το service των 15000 χιλ. Και κάτι άσχετο. Στο τελευταίο γέμισμα έκανα ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης, με μέσο όρο 8λ/100, και με κλιματισμό, συχνά πυκνά.Μπα νομίζω τα περιοδικά ξέρουν καλύτερα που λένε ότι καίει η Ρενούλα σου
Κατι δεν βλέπεις καλά μάλλον(ειρωνία προς τον έντυπο τύπο μην παρεξηγηθούμε κιόλας )
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
μου ήρθε και μένα η επιστολή για τον έλεγχο στο τιμόνι. Θα το πάω την άλλη εβδομάδα, σε συνδυασμό με το service των 15000 χιλ. Και κάτι άσχετο. Στο τελευταίο γέμισμα έκανα ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης, με μέσο όρο 8λ/100, και με κλιματισμό, συχνά πυκνά.Αρχιζει να στρωνει ο κινητηρας, γιαυτο και το ρεκορ.
-
Fulvia 3, σχετικα με το Bluetooth, μηπως εχεις smartphone?
-
Vasgti πως προεκυψε και γινες Vastce?
Για πες τι λεει το μεγκανακι, δεν μας εχει πει τιποτα...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Vasgti πως προεκυψε και γινες Vastce?Για πες τι λεει το μεγκανακι, δεν μας εχει πει τιποτα...
Παροδικά και για ένα Σ/Κ απλά.
-
Ουαν νάιτ στάντ...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Vasgti πως προεκυψε και γινες Vastce?Για πες τι λεει το μεγκανακι, δεν μας εχει πει τιποτα...
Το Megane 1.4 Tce μετά από περίπου 1.200 χιλιόμετρα μέσα σε 2 ημέρες, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Στην ουσία με το ταξίδι αυτό έστρωσε και το μοτέρ. Το αυτοκίνητο όταν το παρέλαβα ο κινητήρας έδινε την αίσθηση πως ήταν 'σφιγμένος' και σχετικά άστρωτος. Δηλαδή πατούσες το γκάζι και δεν είχε το μπαμ που έχει ένας τούρμπο κινητήρας, ειδικά όταν προσπαθούσες να επιταχύνεις ομαλά με ελαφρύ δεξί πόδι. Πλέον μετά το ταξίδι, χαιδεύεις το γκάζι και το νιώθεις να επιταχύνει και να ανταποκρίνεται άμεσα όπως πρέπει.
Εντός των ημερών θα γράψω αναλυτικότερα.
Renault Megane III