-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
η ναυτιλια εχει μικροτερο ποσοστο απο τις επιγειες μεταφορες
Βολβοδία τα στοιχεία για την ρύπανση που προέρχεται από τις θαλάσσιες μεταφορές είναι σοκαριστικά.
By 2010, up to 40% of air pollution over land could come from ships.
A ship lets out around 50 times more sulphur than a lorry per metric ton of cargo carried.
Εχουμε 2011, και το αρθρο ειναι του 2003...Αυτα μπορει να ισχυαν αν δεν ειχε γινει τιποτα μεχρι σημερα..Απο το 2005 ομως γινετε.
Σε νεώτερο άρθρο είχα διαβάσει ότι δεν μπορούν να βρουν ακριβή στοιχεία για τον επακριβή υπολογισμό τους λόγω του πέπλου μυστηρίου που υπάρχει, και με το οποίο καλύπτουν τα κακώς κείμενα τα ναυπηγεία, οι κυβερνήσεις και οι ναυτιλιακές εταιρείες.
Δεν υπαρχει κανενα πεπλο μυστηριου ...ελλιπης ενημερωση, και λαθος αντιληψη του τι ειναι η ναυτιλια υπαρχει.
Ριξε μια ματια εδωΜέρος του προβλήματος, αλλά όχι όλο, είναι και η ποιότητα των καυσίμων, η περιεκτικότητά τους σε θείο κ.τ.λ.
Ας κλείσει εδώ το θέμα.Ηδη γινετε αυτο...Απο 1 Ιουλιου 2010 στις SECA πρεπει να ειναι 1.0% απο 1.5% που ηταν το 2005, ενω απο 1 Ιανουαριου 2012 θα ειναι 0.5%. Εκτως Emission Control Areas ειναι ηδη στο 4.5% και θα παει στο 3.5% απο 1/1/12, με στοχο το 0.5% το 2020...και πιστεψε με, στα περισσοτερα Ευρωπαικα λιμανια αυτο το 1.0% δεν το παιρνεις (λαμογια οι Ευρωπαιοι? ), κι ας το πληρωνεις.
Οτι αλλο με πμ -
Πάρε και ένα άρθρο του 2009 από το ότοβλογκ πάνω στο ίδιο πνεύμα
Άμα ξαναβρώ και το άλλο άλλο με την απόκρυψη στοιχείων από τους αρμόδιους θα το ποστάρω.just one of the world's largest container ships can emit about as much pollution as 50 million cars. Further, the 15 largest ships in the world emit as much nitrogen oxide and sulphur oxide as the world's 760 million cars
http://www.autoblog.com/2009/06/02/report-pollution-from-15-of-worlds-biggest-ships-equal-that-o/
έδιτ
Δεν τα κόβει κάποιος μοντ τα περί ρύπανσης και να τα στείλλει στο 'περιβάλλον και αυτοκίνηση'? -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
δικιο εχεις biscoto , μερικοι ειναι αμετανοητοι !!!!! κι οταν τους λες για εναλλακτικα καυσιμα και χαμηλες καταναλωσεις βγαζουν σπυρακια!!!! αλλα οπως σοφα εχει πει καποιος , τον κοσμο μας δεν τον εχουμε κληρονομησει απο τους προγονους μας αλλα τον εχουμε δανειστει απο τα παιδια μας......δεν είναι θέμα σπυρακίων είναι θέμα αντίδρασης στην ακατάπαυστη μπουρδολογία που διαβάζουν...
πέταξες μια κοτσάνα που δεν έχει επαφή με την άμεση πραγματικότητα και περιμένεις οι υπόλοιποι να σε επιβραβεύσουν? -
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Αυτο λεω και γω, δεν χρειαζεται μηδενισμος. Το οτι το Focus ειναι πιο αργο απο την τζουλια δεν σημαινει οτι ειναι ενα καρο γιατι προσεξαν την καταναλωση και τους ρυπους. Υποτιθεται οτι ολοι θελαμε τα τουρμο για να κανουμε μια ασφαλη προσπεραση κτλ και οχι να μετραμε τα 0-100. Αρα ολα τα αλλα ειναι για να κανει το κεφι του ο καθενας. Και εννοειται υπαρχουν υπερβολες περι οικολογιες οταν δεν κανουν κατι για τους ρυπους απο εργοστασια κτλ.
οι muliair και οι tsi προσφέρουν....
καλύτερες επιδόσεις
καλύτερες ή παρόμοιες καταναλώσεις
προτοπ συστήματα
και είναι και -200cc....…ολα τα παραπάνω τα κανουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΤΕΡ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δικιο εχεις biscoto , μερικοι ειναι αμετανοητοι !!!!! κι οταν τους λες για εναλλακτικα καυσιμα και χαμηλες καταναλωσεις βγαζουν σπυρακια!!!! αλλα οπως σοφα εχει πει καποιος , τον κοσμο μας δεν τον εχουμε κληρονομησει απο τους προγονους μας αλλα τον εχουμε δανειστει απο τα παιδια μας......
δεν είναι θέμα σπυρακίων είναι θέμα αντίδρασης στην ακατάπαυστη μπουρδολογία που διαβάζουν...
πέταξες μια κοτσάνα που δεν έχει επαφή με την άμεση πραγματικότητα και περιμένεις οι υπόλοιποι να σε επιβραβεύσουν?+1
Κάποιοι έχουν την τάση να κάνουν πικρόχολα σχόλια χωρίς καν να έχουν καταλάβει τί γράφει ο άλλος... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
deleteΠού είναι το ριβιού;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
delete
Πού είναι το ριβιού;
delete
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
έγραψε:
στο τεστ 506 κ μοντεο που εχουν οι 4 τροχοι, ο εκομπουστ είναι πολύ καλύτερος στις ρεπριζ κ σε κατανάλωση από τον thp(τα αμάξια έχουν παρόμοιο βάρος κ ίδιες σχεσεις ταχυτήτων).
κ εγώ νομίζω πως είναι ότι καλύτερο σε επιδόσεις κ κατανάλωσηΤο 508 έχει παρόμοιες σχέσεις με το Mondeo, λίγο χαμηλότερη κατανάλωση (μέση 9.6 αντί για 9,9), αρκετά λιγότερο CO2 (149 αντι για 158), ενώ είναι και ταχύτερο (0-100 9,1 αντι για 9,4, 0-1000μ 30,1 αντί για 30,4, 80-110 με 3η 4,5 αντί για 4,6 και 120-140 με 4η 4,7 αντί για 5)!!!
Με λεγομενα περιοδικου απο οτι θυμαμαι η 159 1.75tbi ηταν ποιο αργη η σε ιδια μοιρα επιδοσεων με ενα s-max 2.0T.
Σε καμία περίπτωση.
Αυτο λεω και γω, δεν χρειαζεται μηδενισμος. Το οτι το Focus ειναι πιο αργο απο την τζουλια δεν σημαινει οτι ειναι ενα καρο γιατι προσεξαν την καταναλωση και τους ρυπους. Υποτιθεται οτι ολοι θελαμε τα τουρμο για να κανουμε μια ασφαλη προσπεραση κτλ και οχι να μετραμε τα 0-100. Αρα ολα τα αλλα ειναι για να κανει το κεφι του ο καθενας. Και εννοειται υπαρχουν υπερβολες περι οικολογιες οταν δεν κανουν κατι για τους ρυπους απο εργοστασια κτλ.
Η Giulietta (και όχι Giulia) έχει ίδιες εκπομπές CO2 με το Focus (139), ενώ είναι και ταχύτερη. Το Ford έχει πάντως αρκετά καλύτερη κατανάλωση. Ο καθένας πάντως το τούρμπο το θέλει για δικούς του λόγους. Εγώ προσωπικά, επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει πιο οικονομική εναλλακτική για γκάζια. Αν δεν υπήρχε οικονομοτεχνικό θέμα, μεγάλο αρμοσφαιρικό θα ήθελα.
Στο aytotriti ειχε το mondeo, 508 και passat 1.4 και το mondeo ειχε βγει πιο γρηγορο. Η δικαιολογια για το 508 ηταν οτι εχει μακρια 6η.
Το Autotsiknopempti ούτε για να γελάς δεν κάνει! Δες τις παραπάνω μετρήσεις των 4Τ που παρέθεσα.
οι muliair και οι tsi προσφέρουν....
καλύτερες επιδόσεις
καλύτερες ή παρόμοιες καταναλώσεις
προτοπ συστήματα
και είναι και -200cc....…ολα τα παραπάνω τα κανουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΤΕΡ...
Έτσι είναι. Η Ford δεν κατέχει από μοτέρ! Ποτέ δεν είχε της προκοπής και ποτέ δεν θα έχει! Μόνο τα μοτερ Mazda και Volvo που χρησιμοποιούσε ήταν αξιοπρεπή. Τα αμιγώς δικά της ήταν παλιότερα για γέλια! Τώρα με τους Ecoboost κάτι γίνεται αλλά πάλι οι άλλοι είναι μπροστά.
Για την μόλυση της ναυτιλίας υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις και δηλώνω μη ειδικός...
-
Ένα θέμα είναι ότι τα downsized τούρμπο μοτέρ που έχουν οι άλλοι εδώ και 5-6 χρόνια tsi, thp, tb κτλ η ford τα έβγαλε τώρα.
Οπότε μόλις προχωρήσουν οι υπόλοιποι στη καινούργια γενιά μοτέρ η ford θα είναι πάλι πίσω.. Αυτή τη στιγμή μπορείς να πείς ότι είναι στα ίδια επίπεδα, αλλά άργησε λιγάκι..
edit: Και κάτι λίγο off topic: Νομίζω ότι τα μοτέρ της fiat-alfa χωρίς το dna υπάρχει περίπτωση να έδιναν στα χαρτιά υψηλότερους ρύπους, κατανάλωση κτλ. Έτσι μάλλον εξηγείται ότι και στο Dynamic η κατανάλωση είναι αρκετά τσιμπημένη συγκριτικά με το τι λένε τα χαρτιά. Πολύ έξυπνο τέχνασμα πιστεύω από πλευράς alfa-fiat. Οι μετρήσεις κατανάλωσης, ρύπων κτλ σκέφτομαι ότι υπάρχει πιθανότητα να γίνονται στο 'normal' που εκεί θα είναι όλα χαμηλότερα..
-
Θα προτιμησω τον 1600αρι ecoboost ,γιατι μπαινει και σε ενα αμαξι που εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια,αντοχη αξιοπιστια απο τα golf που εχουν 1002 προβληματα στον κινητηρα, στα παραθυρα που πεφτουν και και και...
-
Σιγά την αντοχή των Ford...
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Θα προτιμησω τον 1600αρι ecoboost ,γιατι μπαινει και σε ενα αμαξι που εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια,αντοχη αξιοπιστια απο τα golf που εχουν 1002 προβληματα στον κινητηρα, στα παραθυρα που πεφτουν και και και...μόνο τα γκόλφ έχουν 'θέματα' , κανένα άλλο μικρομεσαίο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σιγά την αντοχή των Ford...Σε σχεση με τα vw μιλαω
-
Ε τώρα μην στρώνεις τέτοιες μπαλιές στον Δία
-
Μόλις γύρισα από το συνεργείο... βεντιλατέρ off. 335 Ευρώ ζήτησαν για Ford original και πήραν για αντάλλαγμα μια σακούλα με ένα καινούριο ιμιτασιον, αγορασμένο προς 100 Ευρώ.
Τελικά εκείνη η ζημιά Ντίνο θα βγει κανένα 300άρι υπολογίζω... συντηρητικά και με imitation parts...
-
Επρεπε να φτιαχτεί όμως Αλέξανδρε.
-
Ναι, πρέπει να φτιαχτει Κώστα γιατί καλοκαίρι χωρίς AC είναι χειρότερο από φορολογικό νομοσχέδιο πτωχευμένης μπανανίας... Απλά δεν βρέθηκε η διαρροή, θα βρεθεί όταν χάσει το καινούριο φρέον που έχει μέσα και λάδι σημάνσεως (χρωματισμένο) για αυτή τη δουλειά.
Και για να είμαι on-topic ( ), θα πάρω μια γρήγορη βόλτα και το νέο Focus αύριο! Εντυπώσεις σύντομα...
-
Αγκαζέ με τον έι-ποπ θα πάτε;
-
Μπα, αυτός θα πάει στον Κρίκο... δεν του άρεσε του Βροχίδη και είπε να δοκιμάσει μήπως στο άλλο μαγαζί την πετυχαίνουν καλύτερα τη συνταγή.
-
A δεν φάνηκε μόνο σε μένα λίγο...περίεργη η συλλογιστική του πορεία
Ford Focus 2011