-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Aρα εγγυηση 0 αφου δεν το γραφει στη αποδειξη!!!!!
Ακριβώς έτσι. Το θέμα είναι να μην έρθει η ώρα που θα πρέπει να διαπιστώσεις την διαφορά από τα δικαιώματα επιλογής που σου δίνει ο νόμος.
Λάθος. Μια χαρά ισχύει η εγγύηση. Εάν τα λάδια ή τα ανταλλακτικά που τους πας δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές, θα στο πουν και πιθανότατα θα αρνηθούν να τα τοποθετήσουν ή θα ενημερώσουν πως η τοποθέτηση γίνεται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Κάπως έτσι έγινε πχ με τα τακάκια που πήρα στο ebay (EBC red stuff) που δεν ήταν ίδια με του κατασκευαστή (νομίζω ate) και με ενημέρωσαν πως εάν προκύψει το παραμικρό με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό θα πρέπει να απευθυνθώ στο Αγγλικό μαγαζί μαγαζί που το πήρα και όχι σε αυτούς. Αυτοί εγγυήθηκαν για τη σωστή τοποθέτηση και πήραν το 50ρικο τους.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
@nass
και λάδια 'μπαγιάτικά' υπάρχουν και το ξέρεις και τα τακάκια (που πού σωστά αγόρασες από αλλού) άμα έχουν μια αστοχία δεν θα σε καλύψουν οι Σαρακάκηδες αλλά θα πρέπει μόνος σου να ζητήσεις την δικαίωση σου από τον κατασκευαστή των τακακιών.τα λαδια εχουν πανω ημερομηνιες , αλλα τα ιντερνετομαγα εχουν ετσι κι αλλιως καταναλωση οποτε δεν εχουν αρχαιο στοκ
συνηθως τα λαδια που παιρνω ειναι 2-3 μηνων και τη τελευταια φορα που πηρα ηταν 5 (μαλλον εχει πεσει κι εκει η καταναλωση λογω κρισης)
αρα τετοιο θεμα δεν υφισταται
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Aρα εγγυηση 0 αφου δεν το γραφει στη αποδειξη!!!!!
Ακριβώς έτσι. Το θέμα είναι να μην έρθει η ώρα που θα πρέπει να διαπιστώσεις την διαφορά από τα δικαιώματα επιλογής που σου δίνει ο νόμος.
εμενα τοτε γιατι με καλυψαν για πολλαπλασιαστες , n75 και σκαστρα?
μαλλον τους επιασα στον υπνο
Τους είχες αγοράσει από αλλού και τους καλύψανε αυτοί; Και το εργοστάσιο πως τους πίστωσε τα χρήματα για ανταλλακτικά που αγοράστηκαν από αλλού;
δεν παιρνω αλλα ανταλλακτικα απο αλλου εκτος απο λαδια (το φιλτρο λαδιου πχ το παιρνω απο αυτους ) και αυτο γινεται απο την πρωτη αλλαγη μεχρι την τελευταια που εκανα πριν 2-3 βδομαδες και μια βδομαδα μετα την αλλαγη λαδιων (και φιλτρων κτλ) πηγα με μηχανικη βλαβη και με καλυψαν κανονικοτατα
με αλλα ανταλλακτικα δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα, αλλα λαδια , τακακια και λαστιχα τα αλλαζω εκτος αντιπροσωπειας γιατι τα βρισκω πολυ πιο φθηνα και δε μου λεει κανεις ποτε τιποτα
Κάτσε γιατί τώρα μου λες άλλο πράγμα. Άλλο μηχανική βλάβη γενικώς και αλλο μηχανική βλάβη σε συγκεκριμμένο σημείο που να έχει σχέση με τα λάδια πχ. (ή οτιδήποτε άλλο πας εσύ).
Παράδειγμα
Το αυτοκίνητο σου χτυπάει μπιέλα (είπαμε παράδειγμα ) ανοίγουν το μοτέρ και βρίσκουν ό,τι η τρόμπα λαδιού είχε φρακάρει από επικαθίσεις (καθόλου υποθετικό το σενάριο).
Κοιτάνε τις αποδείξεις σου, δεν έχεις αγοράσει ποτέ λάδια από τα επίσημα.
Πιστεύεις ό,τι θα σε καλύψουν στην επισκευή η αντικατάσταση του μοτέρ; -
Αν για τα λάδια υπάρχουν τιμολόγια και είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές γιατί όχι;
Επίσης, τι είναι τα επίσημα λάδια;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Aρα εγγυηση 0 αφου δεν το γραφει στη αποδειξη!!!!!
Ακριβώς έτσι. Το θέμα είναι να μην έρθει η ώρα που θα πρέπει να διαπιστώσεις την διαφορά από τα δικαιώματα επιλογής που σου δίνει ο νόμος.
Λάθος. Μια χαρά ισχύει η εγγύηση. Εάν τα λάδια ή τα ανταλλακτικά που τους πας δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές, θα στο πουν και πιθανότατα θα αρνηθούν να τα τοποθετήσουν ή θα ενημερώσουν πως η τοποθέτηση γίνεται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Κάπως έτσι έγινε πχ με τα τακάκια που πήρα στο ebay (EBC red stuff) που δεν ήταν ίδια με του κατασκευαστή (νομίζω ate) και με ενημέρωσαν πως εάν προκύψει το παραμικρό με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό θα πρέπει να απευθυνθώ στο Αγγλικό μαγαζί μαγαζί που το πήρα και όχι σε αυτούς. Αυτοί εγγυήθηκαν για τη σωστή τοποθέτηση και πήραν το 50ρικο τους.
Άμα όμως σου χαράξουν τους δίσκους δεν θα σου αλλάξουν δίσκους, εκεί είναι η μεγάλη διαφόρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν για τα λάδια υπάρχουν τιμολόγια και είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές γιατί όχι;Επίσης, τι είναι τα επίσημα λάδια;
Επίσημα εννοώ τα μαγαζιά όχι τα λάδια.
Καλύτερα να μην φτάσει τέτοια ώρα γιατί απλώς θα σου πουν πάρε τις αποδείξεις σου και απευθύνσου στο λαδά (εννοώ Mobil, Castrol, Motul κλπ) -
δεν εχω φτασει μεχρι εκει..
αλλα αμα ηταν τοοοσο λαμογια θα μπορουσαν να επικαλεστουν το συγκεκριμενο λογο για οσα με εχουν καλυψει μεχρι τωρα, τα οποια δεν εχουν μεν σχεση αμεσα με το λαδι, αλλα ειναι τμηματα του κινητηρα
προσφατα ακουσα οτι καποιον δεν τον καλυψε η αντιπροσωπεια του (ηλεκτρολογικο πρεπει να ηταν δε θυμαμαι ακριβως) γιατι ειχε χαμηλωσει το αυτοκινητο του
εχουμε ακουσει τοσες φορες να μην καλυπτουν λογω βενζινης (το ειχε παθει φιλος μου με μπιελα στη σεατ σε 1.4 ibiza και μετα απο τσακωμο βρηκε το δικιο του )
αμα ο αλλος το ψαξει κατι θα βρει..
εδω στη citroen αποφασισαν να σταματησουν να με καλυπτουν επειδη ειχα φθαρμενο δισκο
(ο οποιος εδω και 6 χρονια και 90.000+ δουλευει αψογα)ο,τι θελουν σου λενε, αλλοι μετρανε και τους κοφτες, αλλα θεμα καλυψης στη καρεντα (εστω στα μηχανικα προβληματα που ειχα) δεν ειχα ποτε, παρα τα γεγονος οτι παω τα δικα μου λαδια
αυτο συνεβη στη δικη μου περιπτωση , αυτο καταθετω
σε 2 μηνες αλλωστε λιγει η 4ετης εγγυηση, οποτε μαλλον δε θα μαθω τι θα γινει αν σκασει το μοτερ μου γιατι θα το πληρωσω ετσι κι αλλιως εγω ο ιδιοςΟ χρήστης drdino έγραψε:
Επίσης, τι είναι τα επίσημα λάδια;
το ψευτοκαπακο παντως γραφει καστρολ , ο κατασκευαστης και η ιδια η castrol προτεινουν edge 5 30 , τα λαδια επανω γραφουν 'for audi/vw'..
ε ποσο πιο επισημο?και πλεον (γιατι δεν ηταν παντα ετσι ) και η ιδια η αντιπροσωπεια βαζει τα ιδια
αν αμφισβητησουν τη προελευση (αν και οπως ειπα τα τσεκαρουν καθε φορα για να δουν οτι ειναι τα σωστα) , εχω αποδειξεις απο τον λαμπριανιδη και τοτε αν χρειαστει θα τους βαλω να σκοτωθουν -
Αυτά είναι βλακείες και περνάνε μόνο στην Ελλαδίτσα που οι αντιπροσωπείες κάνουν του κεφαλιού τους για να διατηρήσουν το κομπόδεμα. Ακόμα και σήμερα (2011) λένε όπου τους παίρνει ότι δεν ισχύει το block exemption κλπ κλπ.
Edit: υπήρχε από πάνω μου ένα ποστ του tharveris που έλεγε ότι και πολύ καλά κάναν που δεν τον κάλυψαν καθώς ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα,
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Άμα όμως σου χαράξουν τους δίσκους δεν θα σου αλλάξουν δίσκους, εκεί είναι η μεγάλη διαφόρα.
Το ίδιο πράγμα είναι πιστεύω. Όπως και στην περίπτωση που τα είχα βάλει σε αυτούς θα μου έβγαζαν την πίστη και θα έλεγαν ότι είναι λόγω κακής δικής μου χρήσης, έτσι και τώρα δεν μπορώ να δικαιολογήσω τίποτα παρόμοιο με αυτό που λες. Γενικώς είναι δεδομένο πως αν η αντιπροσωπεία δεν θελήσει να δείξει κάποια καλή θέληση, λύση δεν βρίσκεται σε κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...προσφατα ακουσα οτι καποιον δεν τον καλυψε η αντιπροσωπεια του (ηλεκτρολογικο πρεπει να ηταν δε θυμαμαι ακριβως) γιατι ειχε χαμηλωσει το αυτοκινητο τουκαι πολύ καλά έκανε. έθεσε το αυτοκίνητο του εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Τι πιο σαφές;
-
εγω που στο c2 ομως δεν ειχα πειραξει τιποτα (το εκαναν φυλλο και φτερο για να σιγουρευτουν) γιατι δε με καλυψαν?
τον αλλο με το ibiza γιατι ξεκινησαν να του λενε μ@λακιες για βενζινες (τελειως μαμα επισης)αφου δουλευες κι εσυ σε συνεργειο τις ξερεις τις πρακτικες τους , δε χρειαζεται να το αναλυουμε
γενικα στην ελλαδα ο καθενας κατι ο,τι θελει και αμα δε σ'αρεσει κοβεις το λαιμο σου , φωναζεις (κι αμα πιασει) , ή τρεχεις στα δικαστηρια και δινεις αλλα τοσα για να βρεις μετα απο χρονια το δικιο σου..
ειδικα στα μεγαλα μαγαζια αυτο γινεται συνεχεια.
-
Τι σχέση έχει το χαμήλωμα με τα ηλεκτρολογικά;
Δικαστικές αποφάσεις χρειάζονται που να ρίχνουν 50 χιλιάρικα πρόστιμο στις αντιπροσωπείες για κάθε περίπτωση παρόμοιας συμπεριφοράς.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τι σχέση έχει το χαμήλωμα με τα ηλεκτρολογικά;Δικαστικές αποφάσεις χρειάζονται που να ρίχνουν 50 χιλιάρικα πρόστιμο στις αντιπροσωπείες για κάθε περίπτωση παρόμοιας συμπεριφοράς.
νομιζω τα χαν παιξει τα φαναρια του , και μαλλον πρεπει να εριξαν το φταιξιμο στους επιπλεον κραδασμους που επεφερε το χαμηλωμα
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αν για τα λάδια υπάρχουν τιμολόγια και είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές γιατί όχι;
Επίσης, τι είναι τα επίσημα λάδια;
Επίσημα εννοώ τα μαγαζιά όχι τα λάδια.
Καλύτερα να μην φτάσει τέτοια ώρα γιατί απλώς θα σου πουν πάρε τις αποδείξεις σου και απευθύνσου στο λαδά (εννοώ Mobil, Castrol, Motul κλπ)Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες λαδιών έχουν λάδια που καλύπτουν και συγκεκριμένες νόρμες κατασκευαστών. Υπάρχουν μάλιστα εταιρείες πούυ βγάζουν λάδι σε ειδική συσκευασία για VW, Mercedes κτλ. Dld αν εγώ βάλω Total που καλύπτει νόρμες τις Renault, και το γραφει το μπουκάλι, δεν μπορεί η Renaul και η κάθε Renault να μου πει πως το λάδι ήταν μη επίσημο επειδή δεν ήταν τις Elf. Ο υπάλληλος τις υποδοχής πρέπει να ελέξει λοιπόν τα λάδια, δεν είναι και δύσκολο da, και εφόσον δεν πληρούν προδιαγραφές να αρνηθεί την τοποθέτηση τους. Παρομοίως για τα λοιπά ανταλλακτικά. Πρέπει να είμαστε η μοναδική χωρα σε όλη την Ευρώπη που υπάρχουν ακόμα τέτοιες αντιλήψεις για το θέμα ανταλλακτικά
-
Ωραίο θα ήταν αυτό!.....(50 εκ. πρόστιμο).
Αγαπήτέ Nass ,φυσικά και κανενας δεν θέλει να βαζει ημι λάδι αντιπροσωπείας με 20 ευρώ ενω μπορεί να βάλει full με 12.Το θέμα ειναι ότι αν βαλεις με 12 και εκτος εταιρίας αποδέχεσαι σιωπηρά ,όπως και η εταιρία πως αν διαπιστωθεί επίσημα ότι προέκυψε βλάβη λόγο κακης λίπανσης και φτασεις στα δικαστηρια,εκεί ειτε ειναι παραλογο ειτε όχι η εταιρία θα πει ότι αυτα τα λαδια που εβαλες ηταν ακαταληλα ή αχρηστα ή ληγμένα ή δεν ξερω τι.Ειδικά αν δει στο βιβλίο ''λαδια πελάτη'' ακομα χειρότερα.
Αυτή ειναι η νοοτροπία των αντιπροσωπειων.Θέλεις τάση?....θέλεις προδιάθεση?..πες το οπως θές.Ε,να μην χάσουμε και τον πελάτη ,αφού δεν θελει να τον κλέψουμε!
Εχεις παρα πολλές πιθανοτητες να το πάθεις.Παίρνεις ρισκο θες δε θες.Αν βαλεις τον Αρχιμηχανικό να σου υπογραψει ότι θα αποκαταστησει οποιαδήποτε φθορά προκληθεί απο το λάδι που εσύ έφερες τοτε οκ.Αλλά κανενας δεν θα το κανει αυτό και μαλιστα θα σου πει....''Φυσικά και δεν έχεις ευθύνη''.Στο μιλητό δηλ.Ασε που θα σου αρνηθεί απο την αρχή. -
Από εκεί και πέρα έχει σημασία που πας και πόσο θέλουν να λυθεί το πρόβλημα σε όφελος του πελάτη (διότι, ίσως να το ξεχνάμε αυτό, εμείς τους πληρώνουμε, όχι οι αντιπρόσωποι). Ξέρω πολλές περιπτώσεις που η επέμβαση Α δεν επηρέασε σε τίποτα την κάλυψη της εγγύησης στο σημείο Β ακόμα και αν το Β δεν ήταν τελείως άσχετο (πχ. αλλαγή εξάτμισης και το αυτοκίνητο έβγαλε πρόβλημα σε έναν άσχετο με την εξάτμιση αισθητήρα). Και άλλες (εξίσου πολλές, δυστυχώς...) που η επέμβαση Γ ήταν αφορμή για να βγει εκτός εγγύησης το πρόβλημα στο παντελώς άσχετο σημείο Δ (πχ. χάλασε το ραδιο-Cd ? φταίει η εξάτμιση που έκανε θόρυβο ή η σκληρή ανάρτηση)
Συνεπώς εμείς οι καταναλωτές, επιβραβεύοντας αυτούς που εργάζονται προς το δικό μας συμφέρον, έχουμε την τελευταία λέξη.
Και να προσθέσω εδώ ότι, παρότι ενδιαφέρουσα η συζήτηση, είναι εκτός θέματος. Θα γίνει προσπάθεια για διάσπαση [Mod]
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Aρα εγγυηση 0 αφου δεν το γραφει στη αποδειξη!!!!!
Ακριβώς έτσι. Το θέμα είναι να μην έρθει η ώρα που θα πρέπει να διαπιστώσεις την διαφορά από τα δικαιώματα επιλογής που σου δίνει ο νόμος.
Λάθος. Μια χαρά ισχύει η εγγύηση. Εάν τα λάδια ή τα ανταλλακτικά που τους πας δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές, θα στο πουν και πιθανότατα θα αρνηθούν να τα τοποθετήσουν ή θα ενημερώσουν πως η τοποθέτηση γίνεται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Κάπως έτσι έγινε πχ με τα τακάκια που πήρα στο ebay (EBC red stuff) που δεν ήταν ίδια με του κατασκευαστή (νομίζω ate) και με ενημέρωσαν πως εάν προκύψει το παραμικρό με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό θα πρέπει να απευθυνθώ στο Αγγλικό μαγαζί μαγαζί που το πήρα και όχι σε αυτούς. Αυτοί εγγυήθηκαν για τη σωστή τοποθέτηση και πήραν το 50ρικο τους.
Φιλε στεφαν πολυ καλα μας τας λες,δεν μας λες ομως τι θα γινει αμα φρεναρεις,για καποιο λογω τα τακακια δεν ανταποκριθουν και στουκαρης,και αποδειχτει οτι εφταιγαν τα τακακια,θα τρεχεις στην αγγλια να κανεις μηνυση???
Μην ξεγελιεσαι,στην κριση που υπαρχει σημερα ειδικα στον τομεα του αυτοκινητου δεν υπαρχει περιπτωση να πας σε συνεργειο και να σε διωξει επειδη θες να βαλεις τα δικα σου λαδια.
Αυτο δεν σημαινει οτι σου δινουν εγγυηση αλλα σιγουρα δεν σε διωχνουν! -
Αυτό είναι δική μου επιλογή και ευθύνη. Εγώ πήρα το 'ρίσκο' να βάλω κάτι άλλο που υποτίθεται είναι και καλύτερο (στην περίπτωση μου με τα τακάκια δεν το πέτυχα βέβαια αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο). Ως αναφορά τα μηχανικά μέρη τα οποία σχετίζονται με το λάδι που τους πάω εννοείται εξακολουθούν να βρίσκονται εντός εγγύησης. Να στο θέσω κι αλλιώς: η Καρέντα μου έκανε ένα επιπλεόν 6μηνο εγγύησης δώρο όταν έληξαν τα 2 εργοστασιακά χρόνια. Γνωρίζοντας το ιστορικό μου δεν θα έπρεπε να προβούν σε τέτοια κίνηση, αντιθέτως θα πρέπει να ήταν πολλοί χαρούμενοι που έληξε η εργοστασιακή μου εγγύηση και έτσι σε περίπτωση προβλήματος θα απέφευγαν μπλεξίματα σαν αυτά που συζητάμε.
-
Μετά τους έξη μήνες?......Θα σου δώσουν άλλους έξη ?.....Εισαι σιγουρος ότι πάντα θα σε καλύπτουν με την εγγύηση?...
Εγω εύχομαι να μην πάθεις τίποτα αλλά και αν (ποτε μη σου τύχει) τουλάχιστον να βρεις ανθρωπο όπως λες να σου δωσει οικονομική και άμεση λύση.
Μακάρι να ειναι έτσι. -
Δεν σε πιάνω?
Το έξτρα 6μηνο είναι και καλά ως ένδειξη καλής θέλησης της αντιπροσωπείας επειδή πάω σε αυτούς κι ας πάω τα δικά μου λάδια, τακάκια κτλ. Από κει και πέρα ισχύει ότι ισχύει για τον καθένα με την εγγύηση ενός οχήματος. Δεν περιμένω τίποτα άλλο εννοείται...
Περί εργοστασιακών εγγυήσεων κτλ. [Διάσπαση]