-
Για αλλού κινήσαμε για αλλού (μαλακά) και αλλού η ζωή μας πάει (σκληρά).
Tο χάλι με τα ελαστικά θα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Εκτός και αν θεωρούμε racing το strategy. Πραγματικά θα ήθελα να δω τι θα γίνει σε μία πολύ ζεστή Ουγγαρία. Ή το Σάββατο κανείς δεν θα κατέβει στο q3 για να σώσει τα ελαστικά ή προβλέπω να πάνε όλοι σαν κότες γιατί δεν θα υπάρχουν ελαστικά. Από την μία υπερβολή φτάσαμε στην άλλη υπερβολή. Το ότι το 2011 θα έβλεπα ελαστικά φιλοσοφίας Michelin στην Indy του 2005 να χειροκροτούνται δεν το περίμενα. Που να υπήρχε κλαι καμία Indy στο πρόγραμμα....
Από την άλλη και η ιστορία με το πνεύμα των κανονισμών θα πρέπει να συζητηθεί. Γιατί αν τα flaps είναι εκτός πνεύματος των κανονισμών αλλά η έκχυση καυσίμου στις εξατμίσεις ώστε να πετύχεις υψηλότερο downforce είναι, τότε υποθέτω ότι πολλά πράγματα δεν τα καταλαβαίνω πια.
Στον αγώνα τώρα. Η RB μάλλον έχει επιλέξει την απόλυτη επίδοση από πλευράς αεροδυναμικής (όπως αυτό επιτυγχάνεται) εις βάρος του KERS. Οπότε και δεν πρόκειται πια θέμα αξιοπιστίας αλλά συνειδητής επιλογής. Κατά τη γνώμη μου ήταν τόσο μα τόσο μεγάλη η διαφορά της RB από όλα τα μονοθέσια στις γρήγορες καμπές που ακόμα και αν ο LH περνούσε τον SV αυτός στη συνέχεια θα τον προσπερνούσε στα ίσια λίγες εκατοντάδες μέτρα παραπέρα.
Όσον αφορά τώρα το τι έγινε παρακάτω στην κατάταξη το μόνο που έχω να πω ότι πια σήμερα φαίνεται εξαιρετικός οδηγός ο JB με το απέριττο στυλ. Το γεγονός ότι τα ελαστικά ταιριάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία αυτού του τύπου οδηγών που για χρόνια τους θεωρούσαμε όλοι ως η απαραίτητη συμπλήρωση του grid ώστε να έχουμε με κάποιους να γελάμε δείχνει και το πόσο έχει αλλάξει το circus της F1 τα τελευταία χρόνια. Γιατί κανείς δεν θυμάται αυτούς τους οδηγούς όταν στο grid υπήρχαν οι Villeneuve, Senna κ.λπ. Αν κανείς συγκρίνει το 2004 με σήμερα θα δει ότι όπως και τότε έτσι και σήμερα υπάρχει ένα μονοθέσιο που απλά δεν έχει αντίπαλο αλλά όλα τα άλλα έχουν αλλάξει εκ βάθρων. Προσπεράσματα οφειλόμενα ή στο DRS ή στα ελαστικά, κέρδος για τους οδηγούς που επιλέγουν κούρσες αναμονής και εν τέλει για τον θεατή δεν μένει τίποτα από την απογοήτευση ότι ο α ή ο β πάει πολύ αργά γιατί βαριέται και για το πως ο γ από το πουθενά βρέθηκε στο podium κ.λπ. Το μόνο που μένει είναι η ψευδαίσθηση των προσπερασμάτων που δεν έχουν πια καμία απολύτως σημασία. Κανένας αγώνας πια δεν κρίνεται στα ίσια ή στο ρίσκο που θα πάρει ο 2ος για να γίνει πρώτος. Αγώνες όπου η επίδοση στις κατατακτήριες δεν έχει καμία σημασία και ευνοείται πιο πολύ αυτός που επιλέγει να μην προσφέρει θέαμα το Σάββατο ώστε να χαλάσει ένα σετ μαλακών ελαστικών. Αλλιώς πως να εξηγήσει κανείς ότι ο οδηγός που δεν κατέβηκε στο Q3 (MS) κατάφερε να έρθει στην 6η θέση εμπρός από τον team-mate του που ξεσκίστηκε για την 7η θέση. Αν αυτό είναι racing θέλω πραγματικά από αυτούς που έχουν τρέξει (ακούει ο Hannibal) να μου το πουν ευθαρσώς γιατί στα 30+ χρόνια που παρακολουθώ F1 θεωρούσα κάτι διαφορετικό ως racing;
Μπράβο στον Ισπανό που με μία νταλίκα που αποφάσισε η ΦΙΑ να της αφαιρέσει και ένα ολόκληρο μήνα εξέλιξης (εντελώς τυχαία αν αυτό το είχε παρουσιάσει ο Newey όλοι θα μιλούσαν για την ευφυΐα του τελευταίου) όταν φυσικά κλείνει εντελώς τα αυτιά σε άλλα ζητήματα, που κατάφερε να βρεθεί στην 5αδα. Υποθέτω βέβαια ότι είναι μέρος της πράσινης στρατηγικής η κατασπατάληση καυσίμου και η απελευθέρωση κυκλικών υδρογονανθράκων μέσω της μη τέλειας καύσης για να πετύχουμε λίγα παραπάνω κιλά κάθετης δύναμης. Από την άλλη θα ήθελα πραγματικά να δω πόσα κιλά καύσιμο έχουν στην εκκίνηση οι ομάδες που εφαρμόζουν κάτι τέτοιο σε σχέση με τη Cosworth. Γιατί κάτι μου λέει ότι έχω 10~20 κιλά καυσίμου που χάνονται στο βωμό της πνευματικής μαλακίας της ΦΙΑ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για αλλού κινήσαμε για αλλού (μαλακά) και αλλού η ζωή μας πάει (σκληρά).Tο χάλι με τα ελαστικά θα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Εκτός και αν θεωρούμε racing το strategy. Πραγματικά θα ήθελα να δω τι θα γίνει σε μία πολύ ζεστή Ουγγαρία. Ή το Σάββατο κανείς δεν θα κατέβει στο q3 για να σώσει τα ελαστικά ή προβλέπω να πάνε όλοι σαν κότες γιατί δεν θα υπάρχουν ελαστικά. Από την μία υπερβολή φτάσαμε στην άλλη υπερβολή. Το ότι το 2011 θα έβλεπα ελαστικά φιλοσοφίας Michelin στην Indy του 2005 να χειροκροτούνται δεν το περίμενα. Που να υπήρχε κλαι καμία Indy στο πρόγραμμα....
Από την άλλη και η ιστορία με το πνεύμα των κανονισμών θα πρέπει να συζητηθεί. Γιατί αν τα flaps είναι εκτός πνεύματος των κανονισμών αλλά η έκχυση καυσίμου στις εξατμίσεις ώστε να πετύχεις υψηλότερο downforce είναι, τότε υποθέτω ότι πολλά πράγματα δεν τα καταλαβαίνω πια.
Στον αγώνα τώρα. Η RB μάλλον έχει επιλέξει την απόλυτη επίδοση από πλευράς αεροδυναμικής (όπως αυτό επιτυγχάνεται) εις βάρος του KERS. Οπότε και δεν πρόκειται πια θέμα αξιοπιστίας αλλά συνειδητής επιλογής. Κατά τη γνώμη μου ήταν τόσο μα τόσο μεγάλη η διαφορά της RB από όλα τα μονοθέσια στις γρήγορες καμπές που ακόμα και αν ο LH περνούσε τον SV αυτός στη συνέχεια θα τον προσπερνούσε στα ίσια λίγες εκατοντάδες μέτρα παραπέρα.
Όσον αφορά τώρα το τι έγινε παρακάτω στην κατάταξη το μόνο που έχω να πω ότι πια σήμερα φαίνεται εξαιρετικός οδηγός ο JB με το απέριττο στυλ. Το γεγονός ότι τα ελαστικά ταιριάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία αυτού του τύπου οδηγών που για χρόνια τους θεωρούσαμε όλοι ως η απαραίτητη συμπλήρωση του grid ώστε να έχουμε με κάποιους να γελάμε δείχνει και το πόσο έχει αλλάξει το circus της F1 τα τελευταία χρόνια. Γιατί κανείς δεν θυμάται αυτούς τους οδηγούς όταν στο grid υπήρχαν οι Villeneuve, Senna κ.λπ. Αν κανείς συγκρίνει το 2004 με σήμερα θα δει ότι όπως και τότε έτσι και σήμερα υπάρχει ένα μονοθέσιο που απλά δεν έχει αντίπαλο αλλά όλα τα άλλα έχουν αλλάξει εκ βάθρων. Προσπεράσματα οφειλόμενα ή στο DRS ή στα ελαστικά, κέρδος για τους οδηγούς που επιλέγουν κούρσες αναμονής και εν τέλει για τον θεατή δεν μένει τίποτα από την απογοήτευση ότι ο α ή ο β πάει πολύ αργά γιατί βαριέται και για το πως ο γ από το πουθενά βρέθηκε στο podium κ.λπ. Το μόνο που μένει είναι η ψευδαίσθηση των προσπερασμάτων που δεν έχουν πια καμία απολύτως σημασία. Κανένας αγώνας πια δεν κρίνεται στα ίσια ή στο ρίσκο που θα πάρει ο 2ος για να γίνει πρώτος. Αγώνες όπου η επίδοση στις κατατακτήριες δεν έχει καμία σημασία και ευνοείται πιο πολύ αυτός που επιλέγει να μην προσφέρει θέαμα το Σάββατο ώστε να χαλάσει ένα σετ μαλακών ελαστικών. Αλλιώς πως να εξηγήσει κανείς ότι ο οδηγός που δεν κατέβηκε στο Q3 (MS) κατάφερε να έρθει στην 6η θέση εμπρός από τον team-mate του που ξεσκίστηκε για την 7η θέση. Αν αυτό είναι racing θέλω πραγματικά από αυτούς που έχουν τρέξει (ακούει ο Hannibal) να μου το πουν ευθαρσώς γιατί στα 30+ χρόνια που παρακολουθώ F1 θεωρούσα κάτι διαφορετικό ως racing;
Μπράβο στον Ισπανό που με μία νταλίκα που αποφάσισε η ΦΙΑ να της αφαιρέσει και ένα ολόκληρο μήνα εξέλιξης (εντελώς τυχαία αν αυτό το είχε παρουσιάσει ο Newey όλοι θα μιλούσαν για την ευφυΐα του τελευταίου) όταν φυσικά κλείνει εντελώς τα αυτιά σε άλλα ζητήματα, που κατάφερε να βρεθεί στην 5αδα. Υποθέτω βέβαια ότι είναι μέρος της πράσινης στρατηγικής η κατασπατάληση καυσίμου και η απελευθέρωση κυκλικών υδρογονανθράκων μέσω της μη τέλειας καύσης για να πετύχουμε λίγα παραπάνω κιλά κάθετης δύναμης. Από την άλλη θα ήθελα πραγματικά να δω πόσα κιλά καύσιμο έχουν στην εκκίνηση οι ομάδες που εφαρμόζουν κάτι τέτοιο σε σχέση με τη Cosworth. Γιατί κάτι μου λέει ότι έχω 10~20 κιλά καυσίμου που χάνονται στο βωμό της πνευματικής μαλακίας της ΦΙΑ.
Υπερβολικό το ποστ από την αρχή μέχρι το τέλος,
Καταρχήν το περιβόητο σύστημα των εκτός γκαζιού καυσαερίων ήδη έχει πει η FIA ότι θα απαγορευτεί οπότε τζάμπα η κλάψα. Η κλάψα περί της καημένης Ferrari που την αδικήσανε προκαλεί το γέλιο και η δήλωση ότι πήγε χαμένος ένας μήνας εξέλιξης (μόνο αυτό κάνανε στον ένα μήνα στην Ferrari) την θυμηδία. Ούτε καν η επίσημη ferrari δεν έχει διαμαρτυρηθεί.
Περι προσπερασμάτων μιας και βρισκόμασταν στην Βαρκελώνη, δεν μπορώ να βρω ούτε ένα λόγο που προτιμάς τα 0 (ολογράφως μηδέν) σε αριθμό που είχαμε προηγουμένως με τα όσα 'τεχνητα' όπως τα ονομάζεις έχουμε τώρα. Ομοίως και για την αγωνία περί στρατηγικής που έχουμε τώρα εναντίον της απίστευτης υπνηλίας και της σιγουριάς για της τελικές θέσεις από τον 2ο γύρο που είχαμε πριν.
Ο οδηγός που δεν κατέβηκε στο Q3 προσπέρασε αυτόν που κατέβηκε στην εκκίνηση, οπότε άκυρα τα συμπεράσματα.
Τουλάχιστον είχαμε μέχρι τέλους την αγωνία αν ο Hamilton θα περάσει τον Vettel, όταν πέρυσι θα είχαμε κλείσει την τηλεόραση 20 γύρους πριν. -
Εγώ πάντως μετά τις τρεις πρώτες στροφές προσευχήθηκα μ' έναν μαγικό τρόπο να ξαναέμπαιναν σ' όλους τα Bridgestone, αλλά δεν
-
Καταρχήν το περιβόητο σύστημα των εκτός γκαζιού καυσαερίων ήδη έχει πει η FIA ότι θα απαγορευτεί οπότε τζάμπα η κλάψα. Η κλάψα περί της καημένης Ferrari που την αδικήσανε προκαλεί το γέλιο και η δήλωση ότι πήγε χαμένος ένας μήνας εξέλιξης (μόνο αυτό κάνανε στον ένα μήνα στην Ferrari) την θυμηδία. Ούτε καν η επίσημη ferrari δεν έχει διαμαρτυρηθεί.
Όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκαν αλλά είπαν ότι από αυτή την απαγόρευση δεν χάσαν πάνω από ένα εκατοστό του δευτ. Αλλά έτσι είναι, όταν οι οπαδοί της έχουνε καλομάθει τόσα χρόνια στα εύκολα τους πειράζουν όλα.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Hannibal φαινόταν ότι δεν το χρησιμοποιούσε όλο σε κάθε γύρο. Μάλλον θα τσέκαραν θερμοκρασία για να του δώσουν το ΟΚ. Χωρίς KERS και με τον Λούη με DRS σε κάθε γύρο στο τέλος θεωρώ εξωπραγματική την εμφάνιση του Vettel (και μάλιστα δεν ήταν πρωτοπόρος).
Βλέποντας το χάος που δημιουργούσε η Red Bull σε Campsa και Renault, δε νομίζω. Πάντα προλάβαινε να έχει διαφορά κατάλληλη για να μην μπορεί να βουτήξει ποτέ ο Lewis λίγο πιό μετά.
Μα αυτό λέμε. Ο Vettel ήταν στο τιμόνι της RB που δημιουργούσε το χάος στις στροφές αυτές. Δεν είπα εγώ ότι έκανε μαγικά και διακτινιζόταν μπροστά. Και αν στην τελική ήταν μόνο θέμα μονοθεσίου, ο Webber που ήταν σήμερα; Κούλεψε και αυτός; Μήτρογλου φάση;
Το μόνο εξωπραγματικό είναι ή ικανότητα της πίστας της Βαρκελώνης να εξουδετερώνει τα προσπεράσματα.
Πιο πίσω δεν είδα να δυσκολεύονται στο προσπέρασμα. Εδώ ο Heidfeld μέτρησε πόσα...
Tο χάλι με τα ελαστικά θα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Εκτός και αν θεωρούμε racing το strategy.
Σωστό.
Εκπληκτικός ο ρυθμός των McLaren σήμερα ο οποίος ήταν ανώτερος έστω και για λίγο από αυτό των ταύρων.
Πράγμα που επιβεβαιώνει το ότι είναι άκυρο να μιλάμε για προγνωστικά τίτλου πριν το καλοκαίρι. Και με τα φετινά δεδομένα Pirelli θα λεγα Αύγουστο τουλάχιστον. Ο σημερινός Alonso με μια αναβαθμισμένη Ferrari και ο φετινός Λούης που προσέχει τα λάστιχα του μαζί με τον die hard Vettel μπορούν να κάνουν μια τριπλέτα-φωτιά για τον τίτλο.
Στο Μονακό που το προσπέρασμα είναι απίθανο ανεξαρτήτως ταχύτητας, οπότε θα μετρήσει απίστευτα το ποιός θα κάνει ένα λιγότερο ή περισσότερο pit ετοιμαστείτε για σφαγή στα δοκιμαστικά, συν πάσης φύσεως ακροβατικά στον αγώνα με τελειωμένα λάστιχα.
-
Πολύ καλός αγώνας συνολικά αλλά πολύ κακός για τη Ferrari. O Alonso είχε εκπληκτική εκκίνηση αλλά δυστυχώς μετά έπεσε. Ο Massa δεν ήταν απολύτως πουθενά. Πιστεύω το μεγαλύτερο πρόβλημά μας ήταν τα σκληρά ελαστικά. Ήμασταν απελπιστικά αργοί με αυτά. Οι McLaren ήταν μάλλον ταχύτερες απ' όλους αλλά ο Vettel ήταν απίστευτος. Υπό μεγάλη πίεση για μεγάλο μέρος του αγώνα και χωρίς KERS μερικές φορές. Ο οδηγός της ημέρας για εμένα.
Σχετικά με τους υπόλοιπους, ο Button, o MS, o Heidfeld και ο Perez έκαναν πολύ καλό αγώνα. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Ακολουθεί ο μεγαλύτερος σε πρόκληση αγώνας της σαιζόν και εκεί δεν έχει τόση σημασία το μονοθέσιο οπότε ίσως δούμε κάτι καλό από τον Alonso.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μα αυτό λέμε. Ο Vettel ήταν στο τιμόνι της RB που δημιουργούσε το χάος στις στροφές αυτές. Δεν είπα εγώ ότι έκανε μαγικά και διακτινιζόταν μπροστά. Και αν στην τελική ήταν μόνο θέμα μονοθεσίου, ο Webber που ήταν σήμερα; Κούλεψε και αυτός; Μήτρογλου φάση;
Ε ρε συ ο Webber είχε τη δική του μάχη με το Button. Το παιδί-φάντασμα, που κάθε φορά τρέχει σε μια πίστα πιό δίπλα και στο τέλος έρχεται να κάνει παρέα στους υπόλοιπους
(Ο Webber κάηκε στο πρώτο 1/3 του αγώνα, που κόλλησε πίσω τους αντιπάλους του. σε ταχύτητα δεν είχε διαφορά)Πράγμα που επιβεβαιώνει το ότι είναι άκυρο να μιλάμε για προγνωστικά τίτλου πριν το καλοκαίρι. Και με τα φετινά δεδομένα Pirelli θα λεγα Αύγουστο τουλάχιστον. Ο σημερινός Alonso με μια αναβαθμισμένη Ferrari και ο φετινός Λούης που προσέχει τα λάστιχα του μαζί με τον die hard Vettel μπορούν να κάνουν μια τριπλέτα-φωτιά για τον τίτλο.
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πόσο θα προλάβουν οι υπόλοιποι το τραίνο. Μπορεί να το πάλεψε ο Λούης σήμερα μέχρι το τέλος, αλλά η κάρτα γράφει Seb 25 - Lewis 18 και στο σύνολο Seb 118 - Lewis 77. Η απαγόρευση των extreme blown diffusers ίσως είναι το επόμενο μεγάλο κλειδί στη μονομαχία των πρωτοπόρων.
Σε κάθε περίπτωση, έχουμε πολύ καλό πακέτο οδηγών στις πρώτες θέσεις. Και τους θέλουμε ακόμα πιό κοντά μεταξύ τους.
-
Απλα τα καινουργια σκληρα ελαστικα ειναι θανατος για την Φερραρι. Μολις ο Αλονσο τα φορεσε εχανε 2,5 το γυρο για 40 γυρους.
(κατι βεβαια που φαινοταν απο τα ελευθερα της παρασκευης και κυριως του Σαββατου).
Στην αρχη δεν μπορουσανε να τα φερουν σε θερμοκρασια και μετα απο την πολυ υπερστροφη (ναι δεν κανω λαθος) φαγωθηκαν μεσα σε 5 γυρους.Πραγματικα δεν το εχω ξαναδει αυτο να προηγειτε καποιος μεχρι τον 20 γυρο και μετα να τρωει γυρο πριν το πεσιμο της καρο σημαιας. Το θεμα με τα λαστιχα εχει καταντησει αηδια. Καθε γραν πρι και χειροτερα.
Το μονο παρηγορο ειναι ο Αλονσο εκανε μια εμφανιση (δοκιμαστικα- αγωνας) οπως εκεινες οι λιγες του '92 ,'93 του Σεννα εναντια στις διαστημικες Γουιλιαμς. Κατι που IMO αποδυκνυει οτι αξιζει να συγκαταλεγετε στους πραγματικα κορυφαιους. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πιο πίσω δεν είδα να δυσκολεύονται στο προσπέρασμα. Εδώ ο Heidfeld μέτρησε πόσα...Ναι ρε συ αλλά ούτε ίδια ελαστικά είχαν ούτε παραπλήσιο ρυθμό, όπως οι Vettel-Hamilton.
To καλύτερο που έκανε σήμερα ο Vettel για μένα ήταν ο τρόπος με τον οποίο κατάπιε τους Mercedes-Massa-Button μετά το πιτ στοπ του.
-
Δεν τους προλαβαίνουν . + -
Έληξε το πρωτάθλημα , και το κύπελο ,
και ας μιλάνε κάποιοι για αγωνία και συναρπαστικούς αγώνες .Απλά στους κανονισμούς είναι ότι όλοι τρέχουν και κάποια στιγμή θα πρέπει να κάνουν κουτσό .
Τότε έρχονται τα προσπεράσματα . Αναγκαστικά .** Σε μία αγωνιστική πίστα με γρήγορη καμπή πρίν την ευθεία το μονοθέσιο με DRS + KERS + Υψηλότερη τελική κατά 12-13 χιλιόμετρα , δεν μπορεί να περάσει . Όποιος δεν το βλέπει δεν φταίω εγώ ..... **
Του έκανε πλάκα ο SV . Άνοιγε στις καμπές και έτρεχε και δεν προλάβαινε ο LH ( Στα Pit τραγουδούσαν , shake him , shake it mi amor )
Youtube Video -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Όσον αφορά τώρα το τι έγινε παρακάτω στην κατάταξη το μόνο που έχω να πω ότι πια σήμερα φαίνεται εξαιρετικός οδηγός ο JB με το απέριττο στυλ. Το γεγονός ότι τα ελαστικά ταιριάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία αυτού του τύπου οδηγών που για χρόνια τους θεωρούσαμε όλοι ως η απαραίτητη συμπλήρωση του grid ώστε να έχουμε με κάποιους να γελάμε δείχνει και το πόσο έχει αλλάξει το circus της F1 τα τελευταία χρόνια. Γιατί κανείς δεν θυμάται αυτούς τους οδηγούς όταν στο grid υπήρχαν οι Villeneuve, Senna κ.λπ.
E ναι ρε αλοίμονο. Θυμαται κανενας τον Προστ ή τον Πικέ; Απολύτως κανενας. Αφου το κριτηριο ενθυμησης ειναι τα μεμοριαμ τοπικα στο 4ΤΦ
-
Δεν τους προλαβαίνουν . + -
It's not over until the fat lady sings.
Πέρσυ πόσες φορές 'τελειώσαμε' σαν φόρουμ τον Vettel;
Αν μέχρι Βαλένθια η Ferrari δεν κάνει κάποια φοβερή αλλαγή στα τεχνικά για να αρχίσει να διεκδικεί νίκες βγαίνει εκτός ο Alonso. Για τους άλλους θα είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι το φινάλε. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Tο χάλι με τα ελαστικά θα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Εκτός και αν θεωρούμε racing το strategy. Πραγματικά θα ήθελα να δω τι θα γίνει σε μία πολύ ζεστή Ουγγαρία. Ή το Σάββατο κανείς δεν θα κατέβει στο q3 για να σώσει τα ελαστικά ή προβλέπω να πάνε όλοι σαν κότες γιατί δεν θα υπάρχουν ελαστικά. Από την μία υπερβολή φτάσαμε στην άλλη υπερβολή. .+1
Σε μία αγωνιστική πίστα με γρήγορη καμπή πρίν την ευθεία το μονοθέσιο με DRS + KERS + Υψηλότερη τελική κατά 12-13 χιλιόμετρα , δεν μπορεί να περάσει ....
αυτο ακριβως, μας αρεσει δε μας αρεσει, η RBR ειναι αλλου. Χαριτολογόντας και του χρονου με το ιδιο να τρεξουν παλι σκουρα τα πραματα...
Όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκαν αλλά είπαν ότι από αυτή την απαγόρευση δεν χάσαν πάνω από ένα εκατοστό του δευτ.
Θα μπορουσε και να ειναι 'αναγκα φιλοτιμο ποιουμενη'...
-
DRS:ποιό σαϊνι αποφάσισε τη νοητή γραμμή ενεργοποίησής του;Γιατί στο συγκεκριμένο σημείο και όχι νωρίτερα;Γιατί όχι αργότερα;Μια απόφαση λοιπόν καθορίζει εκ των προτέρων εάν και πόσα προσπεράσματα θα γίνουν στον αγώνα.Και μόνο γι'αυτό στην F1 του 2011....θα άξιζε ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό.
Αν σε αυτό προσθέσω και την Pirelli........καλύτερα να μην εκφραστώ....
Όπως είχα υποψιασθεί, αργά ή γρήγορα μόλις οι ομάδες μάθουν σε 'βάθος' αυτές τις γόμες και τη συμπεριφορά τους,το ΨΕΥΤΟΘΕΑΜΑ,που αρέσει στο πόπολο (αλλά όχι σε αυτούς που αγαπούν την F1)θα λάβει τέλος ...δίνοντας τη θέση του απλά στο waltz των pitstops.Πράγμα που επιβεβαιώθηκε σήμερα...καθώς πρακτικά κανείς από τους πιλότους δεν έφτασε στα box με τελειωμένα ελαστικά,όπως σε προηγούμενους αγώνες.Vettel: 9.
Νίκησε για ακόμα μια φορά, χωρίς να εντυπωσιάσει.Πράγμα που καταντά σύνηθες.Μετά τις κατατακτήριες όλοι μάλλον πίστευαν ότι τα Red Bull θα επιδοθούν σε ένα ενδοοικογενειακό show ...στο οποίο ο νικητής θα αποφασιζόταν στα pits ή στην πρώτη στροφή.Δεν έγινε έτσι.
Παρόλα αυτά νίκησε,αν και δεν ήταν ούτε πρώτος από την αρχή ,ούτε ο ταχύτερος στην πίστα.
Παρά την ανωτερότητα του μονοθεσίου,που παραμένει κραυγαλέα,ο γερμανός είναι(;) ένας από τους τρεις κορυφαίους Πιλότους της σημερινής F1:αν δεν αντιμετωπίσει κάποιο τεχνικό πρόβλημα στο μέλλον....το πρωτάθλημα έχει τελειώσει.Hamilton: 9,5.
Ο πιο γρήγορος σήμερα σε όλες σχεδόν τις φάσεις του αγώνα. Ό,τι κέρδιζε όμως γύρο με το γύρο, δυστυχώς το έχανε στις αλλαγές ελαστικών.Μολονότι δεν έφτασε ποτέ σε απόσταση βολής τον Vettel,παραδόξως και αυτό αποδεικνύει το γελοιόν του πράγματος της σημερινής F1, θα αρκούσε η ενεργοποίηση του DRS κατά 200 μόλις μέτρα νωρίτερα ...ώστε να έχει κερδίσει άνετα .
Πάρολα αυτά μου άρεσε γιατί δεν τα παράτησε ποτέ.Είναι ο μοναδικός πιλότος που αυτή τη στιγμή έχει το μονοθέσιο να προβληματίσει τον γερμανό και όλοι οι οπαδοί του ΘΕΑΜΑΤΟΣ πρέπει να είναι μαζί του,με την ελπίδα ότι θα κρατήσει ζωντανό το πρωτάθλημα μεχρι τον Ιούλιο.Button: 8.
Κακή εκκίνηση,κυνηγητό,μια στρατηγική χωρίς προοπτική....αλλά στο τέλος ανέβηκε βάθρο,μόνο και μόνο.... γιατί είναι ο ένας από τους 4 πιλότους που αυτή τη στιγμή οδηγεί μονοθέσιο της F1 και κυρίως γιατί ο Webber είναι το αρνητικό του φιλμ της περσινής του χρονιάς.Webber: 5.
Τέταρτος δεν είναι κακό αποτέλεσμα.Μα σήμερα τέταρτος, με μια Red Bull, ισοδυναμεί με το να έρχεσαι τελευταίος....με το επιπλέον επιβαρυντικό της εκκίνησης από την pole-position....
Αποτελεί μάλλον,μαζί με τον Massa, τον μοναδικό δεύτερο πιλότο της σημερινής F1...Alonso: 9.
Θα άξιζε ίσως και λίγο παραπάνω, μόνο και μόνο εξαιτίας της εκκίνησής του.Για χειροκρότημα.Έκανε τα δικά του,'σπρώχτηκε' από την κερκίδα και δεν ήθελε με τίποτα να απογοητεύσει το κοινό του.Οδήγησε σαν δαιμονισμένος όσο μπόρεσε να κάνει την ατμομηχανή στο τρενάκι που δημιούργησε πίσω του...αλλά στα pitstops δεν είχε άλλον άσσο στο μανίκι....με φυσιολογικό αποτέλεσμα να βρεθεί στο τέλος,πρώτος στη δεύτερη κατηγορία.Στη θέση δηλ. που η Ferrari μπορεί να φιγουράρει σήμερα.
Η άβυσσος που χωρίζει τη Ferrari από τη Red Bull φάνηκε όταν Alonso και Vettel βρέθηκαν με το δεύτερο set των μαλακών στην πίστα.Ο Vettel πετούσε. Η εικόνα μιας ανταγωνιστικής Ferrari.... αποδείχθηκε ψευδαίσθηση,δεδομένης μάλιστα της αδυναμίας της να εκμεταλλευθεί το DRS (πρακτικά άχρηστο σήμερα) και του Kers (το οποίο όντας παρόν σε όλα τα μονοθέσια 'αυτοπεριόρισε' την πραγματική του χρησιμότητα).
Η κατάρρευση με τα σκληρά υπήρξε και μάλιστα αδιαμφισβήτητη...παρόλα αυτά φάνηκε περισσότερο δραματική από ό,τι ήταν στην πραγματικότητα, μόνο και μόνο γιατί στο πρώτο μέρος ο Alonso είχε μπλοκάρει τους Vettel και Hamilton...οι οποίοι ότα απηλλάγησαν από αυτόν έφτασαν να ρίξουν γύρο στη ferrari....
Πέρα αυτού ,για δεύτερη συνεχή φορά,ο Alonso έκανε τον.....Alonso.Αυτό δηλ. για το οποίο πληρώνεται...και ήταν πράγματι ωραίο να τον βλέπεις,έστω και για λίγο, μαζί με τους άλλους δύο μπροστά από όλους τους υπόλοιπους.Άλλοι πιλότοι υπήρχαν σήμερα στην πίστα;Μάλλον όχι.Από ό,τι κατάλαβα ο Massa στο Monaco θα τρέξει με Fiat Duna σε rosso Ferrari...
-
Tραγικη η Scuderia για αλλη μια φορα.
-
αν δεν αντιμετωπίσει κάποιο τεχνικό πρόβλημα στο μέλλον....το πρωτάθλημα έχει τελειώσει
Βιάζεσαι... Και οι εγκαταλείψεις από επαφές είναι μέσα στο πρόγραμμα.
Παρέλειψα πριν να πω ότι ο Alonso στους πρώτους γύρους σήμερα μου θύμισε MS του '97-'98.
-
Η χαρα και τα χαμογελα της αρχης μετατραπηκαν σε μουτσουνα και κατηφια..Χαραμιζεται γμτ..Χαραμιζεται..
Δεν εχω να πω κατι αλλο προς το παρον.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν τους προλαβαίνουν . + -
It's not over until the fat lady sings..
Αν στην RB δεν :
α) σταματήσουν την εξέλιξη
β) αρχίσουν να παίζουν συγκρουόμενα
γ) σταματήσουν τις χορογραφίες που τους δίνουν 1-2 δεύτερα
δ) τρελαθεί η ομάδα και επενδύσει στον MWΚαι οι υπόλοιποι στο ενδιάμεσο ανακαλύψουν την διακίνηση μέσα από stargates
Δεν το βλέπω .
. . . θα ήθελα μου αρέσει το σασπένς. . . επίσης από την άλλη πρέπει να θαυμάσεις το δημιούργημα του Adrian Newey τους έβαλε τα γυαλιά .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
. . . επίσης από την άλλη πρέπει να θαυμάσεις το δημιούργημα του Adrian Newey τους έβαλε τα γυαλιά .- με χιλια!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Σε μία αγωνιστική πίστα με γρήγορη καμπή πρίν την ευθεία το μονοθέσιο με DRS + KERS + Υψηλότερη τελική κατά 12-13 χιλιόμετρα , δεν μπορεί να περάσει ....
αυτο ακριβως, μας αρεσει δε μας αρεσει, η RBR ειναι αλλου. Χαριτολογόντας και του χρονου με το ιδιο να τρεξουν παλι σκουρα τα πραματα...
ούτε όμως και ο Webber πέρασε τον Αλόνσο με προσπέρασμα μέσα στην πίστα με το DRS
γενικά και με το DRS δεν ηταν ευκολη η προσπέραση σημερα
Gran Premio de Espana Santander 2011