-
Οχι τοσο
Γιατι αυτη ακριβως η βελτιωση στις κεφαλες λογω της ελειψης μολυβδου ειναι που -κατα την ταπεινη μου γνωμη - κανει πιο ασφαλή οσο γινεται αυτο την χρηση αεριου στους σημερινους κινητηρες.Απο κει και περα διατειρώ καποιες επιφυλαξεις οσον αφορά το 'σκεπτικό' πανω στο οποιο υπαρχει για την 'ποιοτητα' των σημερινων κινητηρων και την σχεση με την σημερινη υπαρκτη σαφως τεχνολογια, ( καταλαβαινεις που το παω φανταζομαι..) αλλα αυτο ειναι θεμα αλλου ποστ..
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχετε παρατηρήσει σημαντική απόκλιση στα χλμ που βγάζει το υγραέριο το καλοκαίρι σε σχέση με το χειμώνα...Εγώ παρατηρώ απόκλιση της τάξης των 100 περίπου χλμ!! Το καλοκαίρι πέρυσι με 36-38 λίτρα υγραέριο έβγαζα 500-530 χλμ (τα περισσότερα στην εθνική βέβαια) ενώ το χειμώνα είχα πέσει ακόμη και στα 400. Τώρα παρατηρώ επιστροφή στα περσινά καλοκαιρινά επίπεδα...Το αυτοκίνητο είναι Toyota Corolla 1400cc του 2006
Να πω ότι οδηγώ ιδιαίτερα συντηρητικά (συνήθως με 90-100 χλμ και τις περισσότερες φορές κάτω από 3000 στροφές) όχι για οικονομία αλλά από άποψη...Το έχω παρατηρήσει και εγώ, όπως εκατοντάδες άλλοι. Τον χειμώνα, ιδιαίτερα στη βόρεια χώρα,η κατανάλωση υγραερίου ανεβαίνει σημαντικά. Αυτό το γνωρίζουν όλοι όσοι κοινούνται με lpg στις γειτονικές μας χώρες, μιας και εκει η χρήση του είναι διαδεδομένη εδώ και δεκαετίες. Δεν είναι κάτι παράξενο.
Η ιδιαιτερότητα αυτή, ίσως είναι εν μέρει και η απάντηση σε τόσα ερωτήματα και πολλές αντιπαραθέσεις, όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, που διατυπώθηκαν από άλλους χρήστες του forum στις προηγούμενες σελίδες.'lyggas'
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Άφησε εμένα, είμαι τρεχαλάκιας. Μα στα 64 Astra, που έχω πελάτες εκείνης της εποχές, στα 14 έκανα γενική, και στα 28 καπάκι. Είναι στατιστικά αρνητικό, για 110000 έως 160000κμ.
Κυρ-Αντωνη, εχεις δικιο οτι ειναι ψιλοζημιαρικο αμαξι αλλα επιμενω οτι αν το δουλεψεις σωστα δεν θα σε προδωσει. Οσο για τα στατιστικα, εχω και γω μερικα... Απο οσους ξερω με astra g, πανω απο τους μισους ειναι γκαζοφονιαδες και δεν το λυπούνται καθολου το αμαξακι τους... Μονο τωρα με την κριση....ψιλοηρεμησαν για να μην πεταει η εξατμηση κατοσταευρα....
Το να αγοράζεις λουκάνικα με 2ε /κιλό, σίγουρα δεν αγοράζεις κρέας, με όλες της συνέπιες της υγείας σου.
Φιλικά Αντώνης.Αν ομως σε κοβει η λορδα Κυρ-Αντωνη και εχεις μονο ενα 2ευρω στην τσεπη.....ξερεις πως σου φενεται το λουκανικακι που γαυγιζει ??? Μουρλια !!! Μπουκια και σιχωριο !!!! Ντελικατεσεν !!!! Κι ας καταληξεις με κανα 2 by-pass και μπαλονακια αργοτερα.......(δεν αναφερομαι σε σενα προς θεου)
Σίγουρα κάλε μου φίλε δεν μιλάς για εμένα, εγώ έκανα 5,5!!!, και μετά χρειάστηκε στα 9 χρόνια 4 μπαλόνια στα μοσχεύματα……. Τόση λαλακια με δέρνει. Έχω για εσένα μια λύση, τηλέφωνο.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Οχι τοσο
Γιατι αυτη ακριβως η βελτιωση στις κεφαλες λογω της ελειψης μολυβδου ειναι που -κατα την ταπεινη μου γνωμη - κανει πιο ασφαλή οσο γινεται αυτο την χρηση αεριου στους σημερινους κινητηρες.Απο κει και περα διατειρώ καποιες επιφυλαξεις οσον αφορά το 'σκεπτικό' πανω στο οποιο υπαρχει για την 'ποιοτητα' των σημερινων κινητηρων και την σχεση με την σημερινη υπαρκτη σαφως τεχνολογια, ( καταλαβαινεις που το παω φανταζομαι..) αλλα αυτο ειναι θεμα αλλου ποστ..
Κάλε μου φίλε, σήμερα έχουν φτιάξει στους σύγχρονους κινητήρες, ορισμένα σημεία, με μεγαλύτερη αντοχή από παλιά για να πωλούν αυτοκίνητα. Σίγουρα οι όλες ρυθμίσεις και βελτιώσεις, αφορούν την αμόλυβδη. Όποιος αυτό δεν το καταλαβαίνει, κάνει λάθος επιλογές!!!....
Συγκεκριμένα: πριν 3 χρόνια, μου ήρθε καταλυτικό αμερικανικό 5000cc V κινητήρας. Το ένα καπάκι είχε ρήγμα που δεν μπορούσε να κολληθεί. Αγόρασα με/νο, δηλώνοντας ότι πρέπει να είναι από καταλυτικό. Μετά από 12000κμ, μου γύρισε πίσω. Οι έδρες και οι οδηγοί, είχαν λιώσει, και έκανε σαν ‘τροκάνι’!. Το πήγα πίσω και τους έβαλα χέρι. Ζήτησαν συγγνώμη, μου έδωσαν άλλο, και δώρο σετ φλάντζες!!. Δουλεύει ακόμη, 130000κμ. Μα σήμερα η αμόλυβδη περιέχει βελτιωτικά, ενόσω το αέριο δεν περιέχει. Κατά συνέπια, όποιοι επιμένουν, λαδιέρα και καλό εγκαταστάτη. Προτιμώ μηχανικό η ηλεκτρολόγο με πήρα και γνώσεις ηλεκτρονικές, και να έχει πάρει και την διαπίστευση από το υπουργείο.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Θα ηθελα να ξερω ποια αυτοκινητα και τι κινητηρες που εκαιγαν σουπερ (δηλ με μολυβδο) εκαναν 470.000 χλμ απροβληματιστα!!!
Ενταξει, μην λεμε και οτι θελουμε. Παλαιοτερα τα συνεργεια ηταν ολα γεματα με αυτοκινητα για ρεκτιφιε και αν ενα αυτοκινητο εφτανε στα 150.000 χλμ χωρις ρεκτιφιε θεωρειτο σκυλι. Εδω ηταν σαν λογικο παλαιοτερα στην πιατσα το αυτοκινητο καθε 100.000 χλμ να κανε ενα 'προεραιτικο' ρεκτιφιε για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αν δεν γινοταν απο αναγκη πιο μπροστα. Οχι ομως και 470.000. Αυτα τα νουμερα εστεκαν (και παλι υπο προυποθεσεις) μονο για πετρελαιοκινητα και καποιου κυβισμου και πανω.Renault 19 1400 κ.εκ. μοντ. ΄90 κάναμε μαζί 600000χλμ
και το είχα πάρει και μεταχειρισμένο!
και συνεχίζει ακόμη,
πρέπει να είναι στα 700000χλμ
και χωρίς ρεκτιφιέ!Φιλε μου εσυ πρεπει να τραβηξες το πρωτο λαχειο!
Απο λαδια πως παει?
και συνεχίζει ακόμη, με άλλον ιδιοκτήτη (συγγενή όμως)
από λάδια ποτέ δεν συμπλήρωνα, δεν χρειαζόταν
τώρα μαθαίνω το τσιμπάει το λαδάκι της
αλλά ίσως πάει για απόσυρση
εκτός και αν προλάβει η Renault και την πάει στο μουσείο!!
τα χιλιόμετρά μας ήταν ταξιδιάρικα και ξεκούραστα, γι' αυτό άντεξε τόσο!
Με το Peugeot τώρα βρισκόμαστε στα 250000χλμ με χαλαρότερους όμως ρυθμούς
Για να δούμε πόσο θα πάει, και τι ρόλο θα παίξει και το LPG -
Παλικάρι δεν ξέρω πολλά αλλά επειδή άκουσα ότι με αέριο ή μη η αντλία βενζίνης δουλεύει και ζεσταίνετε
Μήπως θέλει αλλαγή;
Όταν είναι κρύα ή όταν ψύχεται από την ροή του καυσίμου μήπως δουλεύει καλά;
Πάντως μη το δέσεις σχινί κορδόνι ότι σου βρήκα λύση, μια ειδέα πέταξα. -
Ο χρήστης ovelix έγραψε:
Παλικάρι δεν ξέρω πολλά αλλά επειδή άκουσα ότι με αέριο ή μη η αντλία βενζίνης δουλεύει και ζεσταίνετε
Μήπως θέλει αλλαγή;
Όταν είναι κρύα ή όταν ψύχεται από την ροή του καυσίμου μήπως δουλεύει καλά;
Πάντως μη το δέσεις σχινί κορδόνι ότι σου βρήκα λύση, μια ειδέα πέταξα.
Υπάρχει ηλεκτρική ‘διάταξη’ , που όταν γυρίζει στο αέριο διακόπτει την ηλεκτρική αντλία βενζίνας, χωρίς να το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και βγάλει ένδειξη. Λειτουργεί και με χρόνο καθυστέρησης 5’’.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Παλικάρι δεν ξέρω πολλά αλλά επειδή άκουσα ότι με αέριο ή μη η αντλία βενζίνης δουλεύει και ζεσταίνετε
Μήπως θέλει αλλαγή;
Όταν είναι κρύα ή όταν ψύχεται από την ροή του καυσίμου μήπως δουλεύει καλά;
Πάντως μη το δέσεις σχινί κορδόνι ότι σου βρήκα λύση, μια ειδέα πέταξα.
Υπάρχει ηλεκτρική ‘διάταξη’ , που όταν γυρίζει στο αέριο διακόπτει την ηλεκτρική αντλία βενζίνας, χωρίς να το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και βγάλει ένδειξη. Λειτουργεί και με χρόνο καθυστέρησης 5’’.
Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω ή να το παίξω ειδικός μιας και δεν είμαι, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι η αντλία δουλεύει συνέχεια και υπάρχει πίεση στο κύκλωμα απλά τα μπεκ δεν ψεκάζουν ώστε το κύκλωμα να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση που χρειαστεί να γυρίσει σε βενζίνη. Αλλιώς θα υπήρχε κάποια διακοπή αν πχ τελείωνε το lpg και χρειαζότανε να γυρίσει άμεσα σε βενζίνη. Αυτό έχω διαβάσει και στο ιντερνετ αλλά πάντα είμαι λίγο επιφυλακτικός με το τι διαβάζω στο ιντερνετ. Μήπως αυτό που λές ίσχυε για τα παλιότερα συστήματα και έχουν αλλάξει τα πράγματα;
-
από gakost » 18/05/11 14:54
«Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω ή να το παίξω ειδικός μιας και δεν είμαι, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι η αντλία δουλεύει συνέχεια και υπάρχει πίεση στο κύκλωμα απλά τα μπεκ δεν ψεκάζουν ώστε το κύκλωμα να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση που χρειαστεί να γυρίσει σε βενζίνη. Αλλιώς θα υπήρχε κάποια διακοπή αν πχ τελείωνε το lpg και χρειαζότανε να γυρίσει άμεσα σε βενζίνη. Αυτό έχω διαβάσει και στο ιντερνετ αλλά πάντα είμαι λίγο επιφυλακτικός με το τι διαβάζω στο ιντερνετ. Μήπως αυτό που λές ίσχυε για τα παλιότερα συστήματα και έχουν αλλάξει τα πράγματα;»
Παλιότερα ήταν πιο εύκολο να μπει ένα ρελέ, αλλά πολύ πιο αργό. Η ‘διάταξη’ που περιέγραψα, παίρνει ενεργοποίηση από το κεντρικό των μπεκ.
Δεν το έβαζα πάντα, διότι έχει ένα κόστος, και ήταν απόφαση του πελάτη.
Κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να είναι υπό τάση, ένα εξάρτημα που δεν δίνει έργο, για μακρύ χρονικό διάστημα. Επί πλέον, ο ρυθμιστής παροχέτευσης ορισμένης πίεσης, παραμένει συνεχώς ανοικτός, και φθείρετε. Επί πλέον μέτρησα τώρα μια ηλεκτρική αντλία και τραβούσε 3Α.Οπωσδήποτε η πλήρη αποκατάσταση της πίεσης, από μηδενική βάση, είναι μικρότερη από ½ δεύτερα. Δεν αδειάζουν από βενζίνη τα κυκλώματα. Η βενζίνα είναι ασυμπίεστη, με την πρώτη στροφή της αντλίας έχουμε πίεση.
Κατά συνέπια και στα συστήματα που κατά καιρούς ψεκάζουν βενζίνη, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Οπωσδήποτε πρέπει να ξέρη κάποιος να τοποθετήσει την ‘διάταξη’…..Έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό προσπεκτ συναδέλφου.
Από την αρχή και την πρώτη παράγραφο είναι ψεύτης. Είναι στην νέα Φιλαδέλφεια. «περισσότερο από 50% οικονομία» μήπως κάνω εγώ λάθος?!!!...
Κάνει προσφορά 999ε . για «ΕΠΟΝΥΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ», εκτός εάν θεώρει Ευρώπη την Τουρκία και την Βουλγαρία!....
Μιλεί για «….παρέχοντας την δυνατότητα επιλογής στους πελάτες του, ανάλογα με της απαιτήσεις και της οικονομικές τους ανάγκες». Δεν το κατάλαβα, δεν υποστηρίζει ένα σύστημα?. Δεν το κάνει κομπλέ?. Για ανάλογος των χρημάτων του πελάτη, διαλέγει τι πατάτα θα κάνει?. Για αυτό δεν μιλεί 999ε ?!!!. Γράφει για «εγγύηση καλής λειτουργίας της εγκατάστασης και των επί μέρους τμημάτων της». Σίγα μην δεν έδινε για την δουλειά του!.... για το μοτέρ που μπορεί να ‘σφαχτεί’ από αστοχία στην εργασία του, κάνει το ‘παγόνι’. Μιλεί για 6cyl/3000cc και 16000κμ/χρονο, και κατανάλωση σε βενζίνη 4100ε , και σε αέριο 1880ε. δηλαδή οικονομία πάνω από 50%!.... μήπως είναι όνειρο θερινής νύχτας?.
Και αναρτιέμαι, ο ΦΕΚ είναι σαφής τι είναι νόμιμο. Μα σίγουρα πολλά εποπτικά όργανα τα ‘αρπάζουν’, μα οι επίδοξοι πελάτες του δεν ψάχνονται?. Στεγανοποιεί την δεξαμενή καυσίμου?. Βάζει όλες της ‘διατάξεις’ εξασφάλισης της ασφάλειας?. Βάζει λαδιέρα?. Εάν τα κάνει όλα αυτά, δεν φτάνει η προσφορά του, ούτε για το κόστος του!.... και δεν γράφω για ευτελή ποιότητα υλικών, μα και για πλημμελή εργασία. Το κόστος από 2 εργοστάσια της Ευρώπης, που συνεργάζομαι και για ανταλλακτικά, είναι 1100ε περίπου η λιανική μετά φορούν + το κόστος του καπακιού, στεγανοποίησης της δεξαμενής!. Μα και να κληρονόμησε το μαγαζί του, και να δουλεύει με πακιστανούς, λιγότερο από 1700ε δεν μπορεί να πάρει. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει…..
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Νέα κατώτερη διυλιστηριακή τιμή έτους σήμερα: 648,8 ευρώ ο μετρικός τόνος (ή αλλιώς 85 ολόκληρα ευρώ φθηνότερα σε σχέση με την τιμή που είχε την 1/3/2011).
Οι απεργίες έληξαν (αν δεν κάνω λάθος), η αναλογία σε προπάνιο είναι πιο χαμηλή εδώ και καιρό, τι περιμένουν λοιπόν για να κατεβάσουν την τιμή τα πρατήρια;
Το κόστος τους είναι κάτω από 58 λεπτά στην Αθήνα...
Προτείνω να τους ρωτάμε, γιατί δεν χαμηλώνουν την τιμή αφού τώρα έχουν πολύ μικρότερο κόστος, κάθε φορά που γεμίζουμε κι ανάλογα την απάντηση ...ν' αποφασίζουμε πόσα ευρώ θα βάλουμε.
Πάντως να μην γεμίζουμε, λέγοντάς τους οτι ξέρουμε οτι θα έπρεπε να είναι πολύ χαμηλότερες οι τιμές εδώ και καιρό.
Ή καλύτερα, για να τους την σπάσουμε, να τους λέμε να βάζουν ένα 'κατσαρό' νούμερο λίτρων, π.χ. 6,32 λίτρα και να φροντίζουμε πάντα το ποσό που πρέπει να πληρώσουμε να είναι μικρό και κατσαρό, δίνοντάς τους πενηντάευρο...
Μην ξεχνάτε να ζητάτε και την απόδειξη, ακριβώς μόλις πάνε να γεμίσουν σε άλλο αυτοκίνητο... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Νέα κατώτερη διυλιστηριακή τιμή έτους σήμερα: 648,8 ευρώ ο μετρικός τόνος (ή αλλιώς 85 ολόκληρα ευρώ φθηνότερα σε σχέση με την τιμή που είχε την 1/3/2011).Οι απεργίες έληξαν (αν δεν κάνω λάθος), η αναλογία σε προπάνιο είναι πιο χαμηλή εδώ και καιρό, τι περιμένουν λοιπόν για να κατεβάσουν την τιμή τα πρατήρια;
Το κόστος τους είναι κάτω από 58 λεπτά στην Αθήνα...
Προτείνω να τους ρωτάμε, γιατί δεν χαμηλώνουν την τιμή αφού τώρα έχουν πολύ μικρότερο κόστος, κάθε φορά που γεμίζουμε κι ανάλογα την απάντηση ...ν' αποφασίζουμε πόσα ευρώ θα βάλουμε.
Πάντως να μην γεμίζουμε, λέγοντάς τους οτι ξέρουμε οτι θα έπρεπε να είναι πολύ χαμηλότερες οι τιμές εδώ και καιρό.
Ή καλύτερα, για να τους την σπάσουμε, να τους λέμε να βάζουν ένα 'κατσαρό' νούμερο λίτρων, π.χ. 6,32 λίτρα και να φροντίζουμε πάντα το ποσό που πρέπει να πληρώσουμε να είναι μικρό και κατσαρό, δίνοντάς τους πενηντάευρο...
Μην ξεχνάτε να ζητάτε και την απόδειξη, ακριβώς μόλις πάνε να γεμίσουν σε άλλο αυτοκίνητο...
+100000….
Το μαρτύριο της σταγόνας…… μα συνήθως έχουν πακιστανούς και δεν ζορίζονται τα αφεντικά…. . -
Θα ζοριστούν όταν θα δουν να δημιουργούνται ουρές και να μην πουλάνε όση ποσότητα θα ήθελαν...
Άσε που την απόδειξη την κόβει κάποιες φορές το αφεντικό... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
από gakost » 18/05/11 14:54
«Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω ή να το παίξω ειδικός μιας και δεν είμαι, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι η αντλία δουλεύει συνέχεια και υπάρχει πίεση στο κύκλωμα απλά τα μπεκ δεν ψεκάζουν ώστε το κύκλωμα να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση που χρειαστεί να γυρίσει σε βενζίνη. Αλλιώς θα υπήρχε κάποια διακοπή αν πχ τελείωνε το lpg και χρειαζότανε να γυρίσει άμεσα σε βενζίνη. Αυτό έχω διαβάσει και στο ιντερνετ αλλά πάντα είμαι λίγο επιφυλακτικός με το τι διαβάζω στο ιντερνετ. Μήπως αυτό που λές ίσχυε για τα παλιότερα συστήματα και έχουν αλλάξει τα πράγματα;»
Παλιότερα ήταν πιο εύκολο να μπει ένα ρελέ, αλλά πολύ πιο αργό. Η ‘διάταξη’ που περιέγραψα, παίρνει ενεργοποίηση από το κεντρικό των μπεκ.
Δεν το έβαζα πάντα, διότι έχει ένα κόστος, και ήταν απόφαση του πελάτη.
Κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να είναι υπό τάση, ένα εξάρτημα που δεν δίνει έργο, για μακρύ χρονικό διάστημα. Επί πλέον, ο ρυθμιστής παροχέτευσης ορισμένης πίεσης, παραμένει συνεχώς ανοικτός, και φθείρετε. Επί πλέον μέτρησα τώρα μια ηλεκτρική αντλία και τραβούσε 3Α.Οπωσδήποτε η πλήρη αποκατάσταση της πίεσης, από μηδενική βάση, είναι μικρότερη από ½ δεύτερα. Δεν αδειάζουν από βενζίνη τα κυκλώματα. Η βενζίνα είναι ασυμπίεστη, με την πρώτη στροφή της αντλίας έχουμε πίεση.
Κατά συνέπια και στα συστήματα που κατά καιρούς ψεκάζουν βενζίνη, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Οπωσδήποτε πρέπει να ξέρη κάποιος να τοποθετήσει την ‘διάταξη’…..Έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό προσπεκτ συναδέλφου.
Από την αρχή και την πρώτη παράγραφο είναι ψεύτης. Είναι στην νέα Φιλαδέλφεια. «περισσότερο από 50% οικονομία» μήπως κάνω εγώ λάθος?!!!...
Κάνει προσφορά 999ε . για «ΕΠΟΝΥΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ», εκτός εάν θεώρει Ευρώπη την Τουρκία και την Βουλγαρία!....
Μιλεί για «….παρέχοντας την δυνατότητα επιλογής στους πελάτες του, ανάλογα με της απαιτήσεις και της οικονομικές τους ανάγκες». Δεν το κατάλαβα, δεν υποστηρίζει ένα σύστημα?. Δεν το κάνει κομπλέ?. Για ανάλογος των χρημάτων του πελάτη, διαλέγει τι πατάτα θα κάνει?. Για αυτό δεν μιλεί 999ε ?!!!. Γράφει για «εγγύηση καλής λειτουργίας της εγκατάστασης και των επί μέρους τμημάτων της». Σίγα μην δεν έδινε για την δουλειά του!.... για το μοτέρ που μπορεί να ‘σφαχτεί’ από αστοχία στην εργασία του, κάνει το ‘παγόνι’. Μιλεί για 6cyl/3000cc και 16000κμ/χρονο, και κατανάλωση σε βενζίνη 4100ε , και σε αέριο 1880ε. δηλαδή οικονομία πάνω από 50%!.... μήπως είναι όνειρο θερινής νύχτας?.
Και αναρτιέμαι, ο ΦΕΚ είναι σαφής τι είναι νόμιμο. Μα σίγουρα πολλά εποπτικά όργανα τα ‘αρπάζουν’, μα οι επίδοξοι πελάτες του δεν ψάχνονται?. Στεγανοποιεί την δεξαμενή καυσίμου?. Βάζει όλες της ‘διατάξεις’ εξασφάλισης της ασφάλειας?. Βάζει λαδιέρα?. Εάν τα κάνει όλα αυτά, δεν φτάνει η προσφορά του, ούτε για το κόστος του!.... και δεν γράφω για ευτελή ποιότητα υλικών, μα και για πλημμελή εργασία. Το κόστος από 2 εργοστάσια της Ευρώπης, που συνεργάζομαι και για ανταλλακτικά, είναι 1100ε περίπου η λιανική μετά φορούν + το κόστος του καπακιού, στεγανοποίησης της δεξαμενής!. Μα και να κληρονόμησε το μαγαζί του, και να δουλεύει με πακιστανούς, λιγότερο από 1700ε δεν μπορεί να πάρει. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει…..
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αντωνη εδω εχεις λαθος!Ολα τα κιτ παιζουν απο 400-650ευρω +φπα, και αυτο το λεω γιατι δουλευω με ανταλακτικα αυτοκινητων.Τωρα αν εσυ αγοραζεις τοσο που λες ,μαλλον σε δουλευουν!
-
Αλλαξα σημερα την αντλια του ICOM με μια καινουρια βελτιωμενη και απο την πρωτη στιγμη:
1ο - Σταματησε τελειως ο θορθυβος (ενα ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)
2ο - Το αμαξι παει καλυτερα, πολυ καλυτερα, δεν καταλαβαινεις τιποτα απολυτως.
Μπραβο στην ICOM εφτιαξε ενα ΤΕΛΕΙΟ συστημα -
Ο χρήστης bettytsovi έγραψε:
από gakost » 18/05/11 14:54
«Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω ή να το παίξω ειδικός μιας και δεν είμαι, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι η αντλία δουλεύει συνέχεια και υπάρχει πίεση στο κύκλωμα απλά τα μπεκ δεν ψεκάζουν ώστε το κύκλωμα να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση που χρειαστεί να γυρίσει σε βενζίνη. Αλλιώς θα υπήρχε κάποια διακοπή αν πχ τελείωνε το lpg και χρειαζότανε να γυρίσει άμεσα σε βενζίνη. Αυτό έχω διαβάσει και στο ιντερνετ αλλά πάντα είμαι λίγο επιφυλακτικός με το τι διαβάζω στο ιντερνετ. Μήπως αυτό που λές ίσχυε για τα παλιότερα συστήματα και έχουν αλλάξει τα πράγματα;»
Παλιότερα ήταν πιο εύκολο να μπει ένα ρελέ, αλλά πολύ πιο αργό. Η ‘διάταξη’ που περιέγραψα, παίρνει ενεργοποίηση από το κεντρικό των μπεκ.
Δεν το έβαζα πάντα, διότι έχει ένα κόστος, και ήταν απόφαση του πελάτη.
Κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να είναι υπό τάση, ένα εξάρτημα που δεν δίνει έργο, για μακρύ χρονικό διάστημα. Επί πλέον, ο ρυθμιστής παροχέτευσης ορισμένης πίεσης, παραμένει συνεχώς ανοικτός, και φθείρετε. Επί πλέον μέτρησα τώρα μια ηλεκτρική αντλία και τραβούσε 3Α.Οπωσδήποτε η πλήρη αποκατάσταση της πίεσης, από μηδενική βάση, είναι μικρότερη από ½ δεύτερα. Δεν αδειάζουν από βενζίνη τα κυκλώματα. Η βενζίνα είναι ασυμπίεστη, με την πρώτη στροφή της αντλίας έχουμε πίεση.
Κατά συνέπια και στα συστήματα που κατά καιρούς ψεκάζουν βενζίνη, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Οπωσδήποτε πρέπει να ξέρη κάποιος να τοποθετήσει την ‘διάταξη’…..Έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό προσπεκτ συναδέλφου.
Από την αρχή και την πρώτη παράγραφο είναι ψεύτης. Είναι στην νέα Φιλαδέλφεια. «περισσότερο από 50% οικονομία» μήπως κάνω εγώ λάθος?!!!...
Κάνει προσφορά 999ε . για «ΕΠΟΝΥΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ», εκτός εάν θεώρει Ευρώπη την Τουρκία και την Βουλγαρία!....
Μιλεί για «….παρέχοντας την δυνατότητα επιλογής στους πελάτες του, ανάλογα με της απαιτήσεις και της οικονομικές τους ανάγκες». Δεν το κατάλαβα, δεν υποστηρίζει ένα σύστημα?. Δεν το κάνει κομπλέ?. Για ανάλογος των χρημάτων του πελάτη, διαλέγει τι πατάτα θα κάνει?. Για αυτό δεν μιλεί 999ε ?!!!. Γράφει για «εγγύηση καλής λειτουργίας της εγκατάστασης και των επί μέρους τμημάτων της». Σίγα μην δεν έδινε για την δουλειά του!.... για το μοτέρ που μπορεί να ‘σφαχτεί’ από αστοχία στην εργασία του, κάνει το ‘παγόνι’. Μιλεί για 6cyl/3000cc και 16000κμ/χρονο, και κατανάλωση σε βενζίνη 4100ε , και σε αέριο 1880ε. δηλαδή οικονομία πάνω από 50%!.... μήπως είναι όνειρο θερινής νύχτας?.
Και αναρτιέμαι, ο ΦΕΚ είναι σαφής τι είναι νόμιμο. Μα σίγουρα πολλά εποπτικά όργανα τα ‘αρπάζουν’, μα οι επίδοξοι πελάτες του δεν ψάχνονται?. Στεγανοποιεί την δεξαμενή καυσίμου?. Βάζει όλες της ‘διατάξεις’ εξασφάλισης της ασφάλειας?. Βάζει λαδιέρα?. Εάν τα κάνει όλα αυτά, δεν φτάνει η προσφορά του, ούτε για το κόστος του!.... και δεν γράφω για ευτελή ποιότητα υλικών, μα και για πλημμελή εργασία. Το κόστος από 2 εργοστάσια της Ευρώπης, που συνεργάζομαι και για ανταλλακτικά, είναι 1100ε περίπου η λιανική μετά φορούν + το κόστος του καπακιού, στεγανοποίησης της δεξαμενής!. Μα και να κληρονόμησε το μαγαζί του, και να δουλεύει με πακιστανούς, λιγότερο από 1700ε δεν μπορεί να πάρει. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει…..
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αντωνη εδω εχεις λαθος!Ολα τα κιτ παιζουν απο 400-650ευρω +φπα, και αυτο το λεω γιατι δουλευω με ανταλακτικα αυτοκινητων.Τωρα αν εσυ αγοραζεις τοσο που λες ,μαλλον σε δουλευουν!
Τελικά sorry αλλά δεν κατάλαβα, με απλές κουβέντες δουλεύει η δεν δουλεύει η αντλία βενζίνης συνέχεια στα σύγχρονα συστήματα;
@bettytsovi
συμφωνώ εγώ δεν έχω σχέση με τον χώρο αλλά έχω google και βλέπω πόσο πωλούνται τα κιτ λιανική σε άλλες χώρες ακόμα και σε DIY κιτ. Τώρα βέβαια στην Ελλάδα έχουμε τον εισαγωγέα που πουλάει στον χοντρέμπορο Α που αυτός πουλάει στον χοντρέμπορο Β και αυτός στον Γ με τα αντίστοιχα κέρδη τους. Ο χονδρέμπορος Γ τέλος μετά πουλάει στο κατάστημα που επίσης προσθέτει το ποσοστό του, βάλε και τον υπερβολικό ΦΠΑ 23% που πάει στο αχόρταγο κράτος, και να σου η τιμή υπερδιπλασιάζεται. Αυτά δεν τα λέω για να κατακρίνω τα καταστήματα που πουλάνε (ακριβά ομολογουμένως) και εγκαθιστούνε τέτοια συστήματα αλλά για να τονίσω τον ανορθόδοξο τρόπο που δουλεύει το εμπόριο γενικά στην Ελλάδα και έχουμε τέτοιες εξωφρενικές τιμές παντού. Τώρα αν κάποιος μπορεί και τα φέρνει τα εμπορεύματα μόνος του χαζός είναι να 'χαλάσει την πιάτσα' αφού αυτή είναι η τιμή περίπου γιατί να μην επωφεληθεί αυτός από την διαφορά; (και αυτό το σχόλιο είναι γενικά για το εμπόριο αλλά ισχύει και στην συγκεκριμένη περίπτωση). -
Κυρ Αντώνη φάουλ
Η Βουλγαρία είναι στην Ε.Ε.
εγω έχω βάλει σε 2 βανακια ενα ford και ενα fiat brc με 1000+ΦΠΑ σε 12 άτοκες δόσεις ουσιαστικά βγάζοντας το κόστος της βενζίνης κάθε μήνα, με τη διαφορα τιμης του καυσιμου , έχω 6000 χιλ στο ένα και 2500 στο άλλο χωρίς πρόβλημα με λαδιέρες και στα δυο , η τιμολόγηση σε μένα λιανικής ήταν το σύστημα 600 € και η εργασία 400€ χωρις ΦΠΑ άρα δεν υπάρχει περίπτωση να αγοραζει το σύστημα μπεκ, εγκέφαλος , σωλήνες , δεξαμενη (100 λιτρ) , λαδιερα , πολυβαλβιδα, πνευμονας...... πάνω απο 500 ευρωπουλααααα...
-
Αλλαξα σημερα την αντλια του ICOM με μια καινουρια βελτιωμενη και απο την πρωτη στιγμη:
1ο - Σταματησε τελειως ο θορθυβος (ενα ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)
2ο - Το αμαξι παει καλυτερα, πολυ καλυτερα, δεν καταλαβαινεις τιποτα απολυτως.
Μπραβο στην ICOM εφτιαξε ενα ΤΕΛΕΙΟ συστημαΤι μπραβο? Ακομα και σημερα τα 5ης γενιας δεν εχουν ερθει στα ισια τους...
Α, ξεχασα, κανω λαθος, αφου μολις ειπες οτι στο εφτιαξαν και το δικο σου τελικα.
Ε, ενταξει απο σημερα λοιπον ο καθενας μπορει να βαζει 5ης γενιας αφοβα!
Μπραβο λοιπον στις εταιριες που βγαζουν τα 5ης γενιας τα οποια τα εξελισουν χρονια τωρα με την βοηθεια και τις δοκιμες των πελατων τους!Φυσικα ομως παραλειπουν να τους πληρωσουν τα μεροκαματα για το κοστος των δοκιμων...
-
Συμφωνω!
Τι μπραβο δηλαδη??
Ειχες δωσει ενα σωρο λεφτα για να εχεις το βουισμα στο κεφαλι σου? Αν δεν ειχες διαμαρτυρηθει θα σου το αλλαζαν μονοι τους?
Αν καταλαβα σου παρεδωσαν ελαττωματικη, λογω αντλιας, εγκατασταση και τους λες και μπραβο επειδη τελικα στο εφτειαξαν??
Εγω στη θεση σου θα ημουν ακομα επιφυλακτικος γιατι με τα λεφτα που δινεις για να μπει 5ης γενιας δεν θα επρεπε να ειχες απολυτως κανενα προβλημα. -
[quote='sdaoulas2']Αλλαξα σημερα την αντλια του ICOM με μια καινουρια βελτιωμενη και απο την πρωτη στιγμη:
Το αμαξι παει καλυτερα, πολυ καλυτερα, δεν καταλαβαινεις τιποτα απολυτως.
εχω κι εγω το συστημα της icon, αφου αλλαχτηκε ο εγκεφαλος του και η ηλεκτροβαλβιδα του παρατηρω τα εξης προβληματα. οταν ειναι ζεστη η μηχανη δεν παιρνει αμεσως παλι μπροστα . . . πρωτυτερα δεν επαιρνε με κρυα μηχανη . . . . και οταν ζεσταθει και πατησω περισσοτερο το γκαζι μπερδευεται και κλωτσαει το αμαξι ιδιως στην 1η ταχυτητα , οταν τελειωνει το υγραεριο φαινεται δεν το διαβαζει ο εγκεφαλος icom και μου κλωτσαει παλι και αναγκαζομαι να το γυρισω σε βενζινη. Φταιει αραγε που εχω ακομη την παλια αντλια της icom? συμβαινουν παρομοια σε αλλο μελος που εχει τοποθετησει το συστημα της icom? -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Νέα κατώτερη διυλιστηριακή τιμή έτους σήμερα: 648,8 ευρώ ο μετρικός τόνος (ή αλλιώς 85 ολόκληρα ευρώ φθηνότερα σε σχέση με την τιμή που είχε την 1/3/2011).Οι απεργίες έληξαν (αν δεν κάνω λάθος), η αναλογία σε προπάνιο είναι πιο χαμηλή εδώ και καιρό, τι περιμένουν λοιπόν για να κατεβάσουν την τιμή τα πρατήρια;
Το κόστος τους είναι κάτω από 58 λεπτά στην Αθήνα...
Προτείνω να τους ρωτάμε, γιατί δεν χαμηλώνουν την τιμή αφού τώρα έχουν πολύ μικρότερο κόστος, κάθε φορά που γεμίζουμε κι ανάλογα την απάντηση ...ν' αποφασίζουμε πόσα ευρώ θα βάλουμε.
Πάντως να μην γεμίζουμε, λέγοντάς τους οτι ξέρουμε οτι θα έπρεπε να είναι πολύ χαμηλότερες οι τιμές εδώ και καιρό.
Ή καλύτερα, για να τους την σπάσουμε, να τους λέμε να βάζουν ένα 'κατσαρό' νούμερο λίτρων, π.χ. 6,32 λίτρα και να φροντίζουμε πάντα το ποσό που πρέπει να πληρώσουμε να είναι μικρό και κατσαρό, δίνοντάς τους πενηντάευρο...
Μην ξεχνάτε να ζητάτε και την απόδειξη, ακριβώς μόλις πάνε να γεμίσουν σε άλλο αυτοκίνητο...Και συμπληρώνω.
Ενα λίτρο υγραερίου ζυγίζει περίπου 0,544 Κιλά, άρα ο μετρικός τόνος είναι περίπου 1838 λίτρα.
Να μην ξεχνάμε ότι το υγραέριο πουλιέται με το λίτρο.Επομένως έχουν κόστος 0,353 ευρώ ανά λίτρο........
Το πουλάνε 0,769 στην καλύτερη.....
Μαφίες...
Υγραεριοκίνηση!