Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 58
    • Best 0
    • Groups 0

    bettytsovi

    @bettytsovi

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    58
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bettytsovi Unfollow Follow

    Latest posts made by bettytsovi

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Κάτι ακούστηκε σήμερα για τα τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα με μετατροπή υγραερίου, ότι δεν θα πληρώσουν σαν τα υβριδικά. Αληθεύει ή είναι ράδιο αρβύλα?
      Έχει κανείς τίποτα υπόψιν του?

      Σου εχω εγω την απαντηση. 265 ευρουλίνια πληρωσα σημερα...(240 περσι)
      Δινουν ετσι λεφτα τα λαμογια ρε φιλε. Εδω σταματησε ολες τι πληρωμες το δημοσιο, σε μας θα τα δωσει...


      Καλέ μου φιλέ, τα αυτοκίνητα που έρχονται από τα εργοστάσια, και παράγονται για καύση αεριού, και όχι όποια μαϊμουδίζουν, οι αντιπροσωπείες εδώ, συνοδεύονται με έγγραφο ‘καθαρού’ αυτοκινήτου.
      Το ίδιο έγγραφο συνοδεύει και τα υβριδικά.
      Τρις αντιπροσωπείες που τα εργοστάσια τους παράγουν στο εξωτερικό, δεν έχουν εισαγάγει.
      Μα μου είπαν ότι εάν γίνει παραγγελία, θα φροντίσουν προτού την εισαγωγή (εισαγάγετε μόνον μετά παραγγελία), θα τα εγγράψουν σε αυτήν την κατηγορία.
      Τώρα δεν γνωρίζω, εάν αυτά έχουν και ρεζερβουάρ βενζίνας.
      Εάν έρθει έστω και ένα, και καταγράφει σαν τέτοιο, θα υπάρξει ‘δεδικασμένο’.
      Τότε ας ανοίξουν τα μάτια τους οι συνάδελφοι που ενδιαφέρονται, να το κυνηγήσουν στην Ελλάδα. Θα είναι μασημένη τροφή!.
      Μα σε ρωτώ και θέλω να απαντήσεις στον φίλο σου Αντώνη, εάν πουν να βγει το ρεζερβουάρ βενζίνας, και στην θέση του να μπει η μπουκάλα θα το δεχτείς?.
      Σημειωτέων, ότι τα Opel πχ, που παράγονται στα εργοστάσια, δεν έχουν ρεζερβουάρ βενζίνας, μα δυο μπουκάλες στον διαμήκη άξονα.
      Όσο άφορα την εγγύηση, πρέπει να λάβεις υπόψη σου, κάτι που έχουν τσεκάρει τα εργοστάσια. Πριν από 10 χρόνια, έκανα 150000κμ τον χρόνο. Το εξωτερικό μόνον με το αυτοκίνητο μου. Σήμερα έχω πέσει στα 75000.
      Εάν υπολογίζαμε /νε 150000 Χ 3 χρόνια εγγύηση, τότε θα ήταν 450000κμ!!!... σήμερα ερχόμαστε στο βολικότερο για αυτούς 230000κμ!!!!.....
      Και υπάρχουν κάτι τσουτσούνια σήμερα πχ fiat, σε καλές τιμές που είναι diesel: οικονομία και αντοχή!. Εδώ τι θα έλεγες?... υπάρχουν και με αέριο…. Μαμά!.

      ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!!!... εύχομαι σε εσένα και σε όλους τους φίλους στην ενότητα, Χρόνια Πολλά, καλή χρονιά, με ευτυχία…. Και περισσότερα χρηματάκια!.
      Έτσι δεν θα τρέχουμε σε λύσεις ερμαφρόδιτες.
      Και έτσι και γιουβέτσι, βενζίνα – αέριο!. Θα αγοράσουμε αμιγές οικονομικό αυτοκίνητο, η diesel…. η αέριο!!!....
      Και άσε την βενζίνα για τους γκαζιάριδες, που τείνουν να γίνουν είδος προς εξαφανισμό, λόγο τριακοσίων, που μα τα λεφτά μας, γέμισαν της τράπεζες στην Ελβετία…..
      Antonis-team.

      Πες μου ποτε θα σταματησεις να γραφεις ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      Φτωχό μίγμα στην περιοχή κάτω από το ρελαντί είναι και το αμάξι δεν έχει την απαραίτητη ροπή να κρατήσει στροφές και σβήνει. Ειδικά όταν οι στροφές πέφτουν απότομα από ψηλά με το πάτημα του συμπλέκτη. Υποθέτω ότι ο λάμδα δεν είναι συνδεδεμένος στο υγραέριο, γιατί αλλιώς θα το προλάβαινε πριν σβήσει. Ρύθμιση θες.

      Asteris ,στο δικο μου , ο λαμδα δεν ειναι συνδεμενος αλλα δουλευει καλα.

      Θυμάμαι λάθος ότι μας είχες πει πως έχεις αναμένο λαμπάκι;

      Σωστα θυμασαι, αλλα το λαμπακι εχει αναψει εδω και 40000χλμ χωρις προβληματα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης asteris έγραψε:
      Φτωχό μίγμα στην περιοχή κάτω από το ρελαντί είναι και το αμάξι δεν έχει την απαραίτητη ροπή να κρατήσει στροφές και σβήνει. Ειδικά όταν οι στροφές πέφτουν απότομα από ψηλά με το πάτημα του συμπλέκτη. Υποθέτω ότι ο λάμδα δεν είναι συνδεδεμένος στο υγραέριο, γιατί αλλιώς θα το προλάβαινε πριν σβήσει. Ρύθμιση θες.

      Asteris ,στο δικο μου , ο λαμδα δεν ειναι συνδεμενος αλλα δουλευει καλα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Moνο οι μαλακες στη βουλη το ξερουν!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      xaxaxaxaxa δε νομιζω μια γυναικα να ασχολ.με τις βλακειες που κανουμε εμεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Aν δεν εισαι επαγγελματιας γιατι σε πειραξε αυτο που ειπα?
      Απλα πρεπει να καταλαβεις οτι εισαι ασχετος οχι μονο εσυ ,αλλα και αρκετοι αλλοι εδω μεσα και θα σου πω γιατι.
      Εχω υγραεριο στο δικο μου αυτοκινητο εδω και 44500χλμ. Απο τις 3000χλμ μου εχει αναψει το λαμπακη κινητηρα,δεν εχει παθει τιποτα και ουτε θα παθει!Το αυτοκινητο δεν το σεβομαι καθολου και καθημερινος το λιωνω στην κυριολεξεια.Ελα και πες μου εσυ τωρα γιατι δεν εχει χτυπηση κινητηρα ή δεν εχει καψει καταλυτη ή δεν εχει σραβοση βαλβιδες και ολες αυτες **edit Hρεμησε γιατι ειναι τελειως αναρμοστος ο τροπος σου [mod] **

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Oxi και επαγγελματιες αυτοι που γραφουν σε forum.
      Ειναι αυτοι που δεν εχουν ουτε ενα αυτοκινητο μεσα στο μαγαζι τους και δεν ξερουν πως θα περασουν την ωρα τους και νομιζουν οτι με ωραιους και ακαταλαβηστικους ορισμους θα παρουν και το σεβασμο απο τους υπολοιπους!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Kαλα εσενα σε τρωει ο κολος σου να πληρωνεις συνεχεια ζημιες για τα υγραερια

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
      Σας παραθέτω την σημερινή μου εμπειρία από την συνεχόμενη χρήση υγραερίου.

      Στο MITSUBISHI COLT 1,3 έχω βάλει υγραέριο από 8μηνο. Τελευταία φορά φούλαρα βενζίνη πριν 1,5 μήνα. Σήμερα και ενώ τελείωσε το υγραέριο έκανα διαδρομή με βενζίνη με το ρεζερβουάρ κοντά στο 1/4. Ενώ επιτάγχυνα με 120 χλμ/ώρα διαπίστωσα ένα θόρυβο σαν κάτι να χαρχαρίζει θα έλεγα μόνο στην φάση της επιτάχυνσης με ΒΕΝΖΙΝΗ. Ευτυχώς πήγαινα για σερβις και ευτυχώς τελείωσε το γκάζι.... Το πάω στο συνεργείο πρώτη εκτίμηση πυράκια!!! Αλλά καλά θα ήταν να ελένξουμε ιμάντες (δυναμό) και καμιά εξάτμιση ή λαμαρίνα που τρεμοπαίζει. Αφού αλλάχθηκε ο ιμάντας δυναμό και σφίχτηκε η εξάτμιση έγινε το τεστ οδήγησης και ο θόρυβος παραμάνει.... απογοήτευση! πάμε με τον μηχανικό για υγραέριο και βενζίνη. Φουλάρουμε και βγαίνουμε για τεστ. Εξαφανίστηκαν όλα!!! Γνωμάτευση πυράκια από καής ποιότητας βενζίνης ή από ταλαιπορημένη βενζίνη από την πολυκαιρία και τις συνεχής επιστροφές απο την αντλία πιθανόν να εξατμίστηκαν τα βελτιωτικά και να έπεσαν τα οκτάνια.

      Με όλο το σεβασμό μετά από 520 σελίδες θα πρεπε οι επαγγελματίες του χώρου να μας το έχουν επισημάνει αυτό και όχι συνέχεια να σχολούμαστε με τις κοκορομαχίες τους.

      Συμβουλή: Να βάζετε 20 ευρώ βενζίνη και να την καταναλώνετε κάθε μήνα και να την αλλάζετε, μην το φουλάρετε και το αφήνετε ένα μήνα γιατί μπαγιατεύει η βενζίνη και πέφτουν τα οκτάνια.

      Ελπίζω να βοηθήσα ομοιοπαθούντες!

      (Ο μηχανικός μου είπε πως αν το άφηνα καιρό θα έλιωναν τα πιστόνια και θα έπαιρνα την μηχανή στα χέρια. Ευτυχώς οι διαβολικές συμπτώσεις με βοήθησαν στον εντοπισμό του προβλήματος. (Να πηγαίνω για σέρβις, να τελειώσει το γκάζι, να μην έχω δυνατά μουσική, και να μην πω ).

      Αυτά...

      Οποτε πηρες τα χρηματα σου πισω απο την αλλαγη ιμαντα που εγινε απο το μηχανικο σου!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Aλλαγη μοτερ ,με μεταχειρισμενο...... θα του στοιχιση λιγοτερο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bettytsovi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr