-
Και για να αλλάξω θέμα, τη Δευτέρα το βράδι, δεν ξέρω τι ώρα ακριβώς, σας έχω έκπληξη....
-
OXI...Να μας πείς και την ώρα σε παρακαλώ!
-
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Και για να αλλάξω θέμα, τη Δευτέρα το βράδι, δεν ξέρω τι ώρα ακριβώς, σας έχω έκπληξη....ουσκικακι με πάγο ξυρούς καρπούς και αναμένουμε την έκπληξη.
μόνο μη μας ξενυχτήσεις.
-
ουσκικακι
-
Nωρις το ξεκινησες Σηφαλιω!
-
Συγγνώμη, λοιπόν. Ανακαλώ και λυπάμαι πολύ.
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
:ysterical:Nωρις το ξεκινησες Σηφαλιω!
η αλήθεια είναι ναι, το άρχισα νωρίς. και είναι 15 ετών
έχουν προηγηθεί και κάτι μπιρονια. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
:ysterical:
Nωρις το ξεκινησες Σηφαλιω!
η αλήθεια είναι ναι, το άρχισα νωρίς. και είναι 15 ετών
έχουν προηγηθεί και κάτι μπιρονια.Τωρα μαλλον θα εισαι νταλια...
-
Είστε πολύ τυχεροί, όλα πήγαν καλά και έτσι θα πάτε νωρίς για ύπνο
Εχουμε και λέμε:
Το αυτοκόλλητο του δήμου το βλέπετε? Την έκανα την καλή μου πράξη. Οχι βέβαια ότι μου έπεφτε άσχημα και μία διπορτη 'λιμουζίνα', μαζί με το 4πορτο και το κουπέ
Στο γκαράζ, μακριά από τον κίνδυνο του γερανού:Εκεί πλέον με την ησυχία μας, είχαμε και άλλα ευρήματα, σχετικά με την ιστορία του αυτοκινήτου:
Πρώτη κυκλοφορία στη Γερμανία λοιπόν, στο Αμβούργο, με τα βιβλία του κατασκευαστή, του αντιπροσώπου εκεί και την εγγύησή τουΑπίστευτο: πρώτη κυκλοφορία 27/2/1968.
Πρώτη κυκλοφορία του δικού μου 28/2/1968Πρώτη νύχτα μαζί με τα αδερφάκια του:
-
-
Ειναι ολα ΥΠΕΡΟΧΑ
-
Πραγματικά σε ζηλεύω. Πολύ όμορφη εικόνα τα τρία τους στο γκαράζ.
Πες μας πως έγινε η πρώτη επαφή και πως κατάφερες τον ιδιοκτήτη. -
Σπουδαια νεα..
Αντε και το 'αργιωτικο' και εκλεισες (προς το παρων ). -
και έλεγα θα είναι ford 17αρι, δεν θα είναι.
μεγια σου και καλοτάξιδο.
σε τι κατάσταση είναι. -
-
Εσκισες ναυτάκι !!! Καλορίζικο. Να έχεις κάτι να ασχολείσαι δηλαδή όταν είσαι ξέμπαρκος !!!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Πραγματικά σε ζηλεύω. Πολύ όμορφη εικόνα τα τρία τους στο γκαράζ.
Πες μας πως έγινε η πρώτη επαφή και πως κατάφερες τον ιδιοκτήτη.Δυστυχώς ο ιδιοκτήτης, τον οποίο γνώριζα, δε ζει πιά, και το αυτοκίνητο πέρασα τυχαία πριν κανά μήνα και το είδα χωρίς πινακίδες και με αυτοκόλλητο του δήμου. Ρωτώντας στη γειτονιά, βρήκα αυτούς που το είχαν και τελικά πήρα το ΟΚ την προηγούμενη Τετάρτη. Είναι σε σχετικά καλή κατάσταση, αλλά δεν τη γλιτώνει τη φαναρτζοδουλειά. Καμία σχέση όμως με χρέπι. Ο συγχωρεμένος το πρόσεχε πάρα πολύ. Εχει και air condition, αν και με τετακύλινδρο και όχι εξακύλινδρο μοτεράκι...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σπουδαια νεα..
Αντε και το 'αργιωτικο' και εκλεισες (προς το παρων ).Εκείνο το έχω ξεχάσει, δεν αξίζει να δώσω τα λεφτά ούτε για ανταλλακτικά. Εξάλλου δεν το δίνει για κυκλοφορία, αλλά κομμένο, και δεν έχω καμία όρεξη για μπερδέματα με μαϊμουδιές. Εξάλλου 4πορτο έχω. Στέϊσον όμως?
-
Και αρχίζουμε να ονειρευόμαστε:
Ετσι ακριβώς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στα τέλη του 67 (σε λίγο θα βρω ποιόν μήνα ακριβώς).http://www.ford-m-modelle.de/17mp7apros ... p7a01.html
Βέβαια είναι κοντά στο look του 4πορτου, σαν κλασσικό 17άρι, και είχα σκεφτεί να το 'μασκαρέψω' λίγο, δίνοντας του -αναστρέψιμα- RS look:
http://www.ford-m-modelle.de/p7aams/index.html
Ημουν σχεδόν σίγουρος ότι αυτό το χρυσαφί ήταν επιλογή του ιδιοκτήτη, αλλά και το αρχικό χρώμα πρέπει να είναι το gold66 της εποχής.
Η RS version έβγαινε σε ασημί ή κόκκινο (μόνο για το 1968, μετά ήταν διαθέσιμη σε όλα τα χρώματα). Με το κόκκινο θα ξέφευγα από το πολύ κλασσικό και -το κυριότερο- θα προσέλκυα πάλι το ενδιαφέρον του παιδιού, που κάποιοι άθεοι συγγενείς μας ιταλόφιλοι προσπαθούν να προσηλυτίσουν -το μωρό- με το κόκκινο χρώμα.
Εχω διχαστεί. Εσείς τι λέτε?
Η γυναίκα μου πάντως που δείχνει να την έχει ψωνίσει περισσότερο από εμένα με άφησε να το πάρω υπό τον όρο να αποκατασταθεί σε original μορφή, και αν θέλω RS, να ψάξουμε να βρούμε ένα γνήσιο.... -
Νικόλα καλορίζικο! Θα μας καλέσεις για επίδειξη-αυτοψία; Περιττό να πω ότι ζηλεύω...
Βαγγέλη ο ναυτικός μας τώρα τελευταία κάνει πολλά χωρίς να ενημερώνει... Εκτός αν σου τα λέει εσένα κι εμένα με αφήνετε στην απέξω. Πότε τα προλαβαίνει όλα αναρωτιέμαι....
Classic Ford Forum