Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 179
    • 180
    • 49 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greek last edited by

      Αν ειναι καινουργιο το αμάξι ναι σίγουρα .....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evan7 last edited by

        Ενας φίλος με μια παλιά Toyota carina ΙΙ του 1992(Σκυλί ακόμα έχει την εργοστασιακή εξάτμιση και το μαμά δίσκο-πλατό με 211000χλμ),μου είπε οτι απο χθες οταν πατάει με δύναμη το πεντάλ του φρένου τερματίζει η διαδρομή του.Του είπα οτι μάλλον εχει χαλάσει η τρόμπα φρενών,διαρροή δε βλέπει πουθενά και η στάθμη των υγρών φρένου είναι στο max.Λέτε να φταίει κατι άλλο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Η διαρροή σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ακριβώς διαρροή, είναι εσωτερική διαρροή, μέσα στην αντλία. Είναι ανεπάρκεια των στεγανωτικών δακτυλίων και έτσι το υγρό περνάει από την άλλη πλευρά ενός κινούμενου από το πεντάλ εμβόλου χωρίς να ζοριστεί να ακολουθήσει τη σωστή διαδρομή προς τα φρένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Μετά από 1000+ χιλιόμετρα με μεταλλικά σωληνάκια στην Lancia, δίνω τεράστια ψήφο εμπιστοσύνης!
            Η μεγάλη διαφορά δεν είναι ούτε στην αίσθηση καθημερινά (εκεί, έχει γίνει και λίγο πιο απότομο το 'πιάσιμο' του φρένου...), ούτε στην δύναμη ακινητοποίησης, αλλά στην περίπου σταθερή συμπεριφορά μετά από συνεχόμενα φρεναρίσματα, αφού έχει μειωθεί ΠΑΡΑ πολύ το fading (όποιος ξέρει την σωστή μετάφραση στα ελληνικά να μου το πει! ) των φρένων.
            Αναφέρω εκ νέου το setup του αυτοκινήτου:
            Εμπρός: αεριζόμενα 252χλ από Punto GT1 (όχι τα GT3 που είχαν μεγαλύτερο έμβολο) και μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια TWR (πρώτη φορά τα βάζω, σπάνια τα ψάχνω πάρα πολύ τα τακάκια απλώς ζητάω στο μάστορα να μην είναι πολύ σκληρά και σφυρίζουν! ).
            Πίσω: απλοί δίσκοι 242 (αν θυμάμαι...) από Tipo, Bravo ή Punto (κανείς δεν έμαθε ποτέ, αφού είχα αγοράσει μονον τα άκρα και όχι τον άξονα! ) και απλή μονοπίστονη δαγκάνα επίσης. Τακάκια πίσω Magneti-Marellli
            Οι δισκόπλακες εμπρός και πίσω είναι απλές φτηνές του εμπορίου και όχι τίποτε χαρακτές-τρυπητές κλπ κλπ.
            Σωληνάκια, εμπρός πίσω Goodridge.

            Για μένα λοιπόν, αυτό που λένε πως η πιο απλή φτηνή και αποδοτική μετατροπή στα φρένα είναι τα υγρά και μετά τα σωληνάκια, ισχύει: φρέσκα υγρά, αν γίνεται και λίγο πιο ανθεκτικά και μετά σωληνάκια. Αφού γίνουν αυτά, ΜΕΤΑ πιθανή αλλαγή σε δαγκάνες κλπ.

            Σε επόμενη ευκαιρία, θα μπουν και στην 120i (περιμένουν μαζί με πολλά και διάφορα στο ντουλάπι! ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              Για μένα λοιπόν, αυτό που λένε πως η πιο απλή φτηνή και αποδοτική μετατροπή στα φρένα είναι τα υγρά και μετά τα σωληνάκια, ισχύει: φρέσκα υγρά, αν γίνεται και λίγο πιο ανθεκτικά και μετά σωληνάκια. Αφού γίνουν αυτά, ΜΕΤΑ πιθανή αλλαγή σε δαγκάνες κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Τακάκια TRW μήπως;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dodger last edited by

                  fading = εξασθένιση/ξεθώριασμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Υπάρχουν 2 είδη fade.

                    Αν το πεντάλ είναι σκληρό αλλά το αμάξι δεν φρενάρει (πρέπει να πατήσεις με πάρα πολύ δύναμη το πεντάλ) τότε λέγεται pad fade. Το τακάκι έχει υπερθερμανθεί και γλιστράει* πάνω στο δίσκο. Αν συμβαίνει συχνά τότε βάζεις τακάκια που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες (αλλά αυτά δεν φρενάρουν καλά μέσα στην πόλη - κρύα).
                    Σε έχει προειδοποιήσει το τακάκι βγάζοντας καπνό και μυρωδιά - αν το αγνοήσεις συνεχίσεις να πιέζεις -> pad fade.

                    Αν το πεντάλ κατεβαίνει πολύ και δεν φρενάρει καλά το αμάξι, τότε βράζουν τα υγρά των φρένων. Είτε αναβαθμίζεις τα υγρά φρένων ή φροντίζεις να αερίζονται καλύτερα τα φρένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      προειδοποιει το pad fade ή στο επομενο πατημα φευγεις ζουμπιτος?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Μια φορά που το έπαθα (στην πίστα), δεν ξαφνιάστηκα κιόλας. Εξαλλου σε τόσο οριακούς ρυθμούς, που να ανάβουν τα φρένα, πρέπει έτσι κι αλλιώς να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου οτι κάποια στιγμή θα κουραστούν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          reaperx last edited by

                          Καλησπέρα!

                          Έχει χρησιμοποιήσει κανείς τα EBC Greenstuff να μου πει εντυπώσεις κι αν αξίζουν σαν αναβάθμιση??

                          Επίσης ψάχνοντας κιτάκι της goodridge με σωληνάκια υψηλής βλέπω ότι επίσημα δίνει κιτ των 4,ενώ το αμάξι μου,παίρνει 6 (4 πίσω).Θα έχει κάποια ουσιαστική διαφορά στην πράξη??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Για τι αμαξι μιλάμε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              προειδοποιει το pad fade ή στο επομενο πατημα φευγεις ζουμπιτος?

                              Για κανονικά τακάκια, υπολόγισε πόσα φρεναρίσματα έκανες μέχρι να αρχίσουν να μυρίζουν/καπνίζουν.
                              Άλλα τόσα φρεναρίσματα (με τον ίδιο ρυθμό) έχεις μέχρι να μην πιάνουν.

                              Το βλέπεις και από τη λειτουργία του ABS. Στην αρχή επεμβαίνει το ABS σε κάθε φρενάρισμα, μόλις υπερθερμανθούν τα τακάκια πρέπει να πατήσεις πολύ δυνατά το πεντάλ για να επέμβει το ABS.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aris last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Υπάρχουν 2 είδη fade.

                                Αν το πεντάλ είναι σκληρό αλλά το αμάξι δεν φρενάρει (πρέπει να πατήσεις με πάρα πολύ δύναμη το πεντάλ) τότε λέγεται pad fade. Το τακάκι έχει υπερθερμανθεί και γλιστράει* πάνω στο δίσκο. Αν συμβαίνει συχνά τότε βάζεις τακάκια που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες (αλλά αυτά δεν φρενάρουν καλά μέσα στην πόλη - κρύα).
                                Σε έχει προειδοποιήσει το τακάκι βγάζοντας καπνό και μυρωδιά - αν το αγνοήσεις συνεχίσεις να πιέζεις -> pad fade.

                                Αν το πεντάλ κατεβαίνει πολύ και δεν φρενάρει καλά το αμάξι, τότε βράζουν τα υγρά των φρένων. Είτε αναβαθμίζεις τα υγρά φρένων ή φροντίζεις να αερίζονται καλύτερα τα φρένα.

                                Πως μπορείς να το καταφέρεις αυτό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Αν έχεις σιδερένιες ζάντες βάζεις αλουμινίου.

                                  Μετά υπάρχουν ωραίοι τρόποι να καγκουρέψεις το αμάξι με προφυλακτήρες/αεραγωγούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aris last edited by

                                    Όκεϊ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      reaperx last edited by

                                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                      Για τι αμαξι μιλάμε?

                                      Grande Punto T-Jet με brembo 4πιστονα από abarth μπροστά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antreasrover last edited by

                                        re paidia pou pataw na kanw mia erwtisi??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antreasrover last edited by

                                          exw ena rover 200 me moter 1800cc vvc.exw ena provlima me ta frena.. p.x otan paw me 100xiliometra kai thelw na stamatisw sto fanari pou einai sta 150 metra to petali tou frenou siga siga mou petroni..ti provlima mporei na uparxei...ipospin oti exei ginei sto amaksi kataskeui sta pisw frena..apo tampoura exoun mpei diskoplakes kai exw kai solinakia ipsilis....an mporei kapoios na me voithisei????????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            umaga last edited by

                                            ο κανονισμος απαγορευει τα αγγλικα ελλαδος (aka greeklish) γραφε ελληνικα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 49 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr