-
Αν ειναι καινουργιο το αμάξι ναι σίγουρα .....
-
Ενας φίλος με μια παλιά Toyota carina ΙΙ του 1992(Σκυλί ακόμα έχει την εργοστασιακή εξάτμιση και το μαμά δίσκο-πλατό με 211000χλμ),μου είπε οτι απο χθες οταν πατάει με δύναμη το πεντάλ του φρένου τερματίζει η διαδρομή του.Του είπα οτι μάλλον εχει χαλάσει η τρόμπα φρενών,διαρροή δε βλέπει πουθενά και η στάθμη των υγρών φρένου είναι στο max.Λέτε να φταίει κατι άλλο;
-
Η διαρροή σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ακριβώς διαρροή, είναι εσωτερική διαρροή, μέσα στην αντλία. Είναι ανεπάρκεια των στεγανωτικών δακτυλίων και έτσι το υγρό περνάει από την άλλη πλευρά ενός κινούμενου από το πεντάλ εμβόλου χωρίς να ζοριστεί να ακολουθήσει τη σωστή διαδρομή προς τα φρένα.
-
Μετά από 1000+ χιλιόμετρα με μεταλλικά σωληνάκια στην Lancia, δίνω τεράστια ψήφο εμπιστοσύνης!
Η μεγάλη διαφορά δεν είναι ούτε στην αίσθηση καθημερινά (εκεί, έχει γίνει και λίγο πιο απότομο το 'πιάσιμο' του φρένου...), ούτε στην δύναμη ακινητοποίησης, αλλά στην περίπου σταθερή συμπεριφορά μετά από συνεχόμενα φρεναρίσματα, αφού έχει μειωθεί ΠΑΡΑ πολύ το fading (όποιος ξέρει την σωστή μετάφραση στα ελληνικά να μου το πει! ) των φρένων.
Αναφέρω εκ νέου το setup του αυτοκινήτου:
Εμπρός: αεριζόμενα 252χλ από Punto GT1 (όχι τα GT3 που είχαν μεγαλύτερο έμβολο) και μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια TWR (πρώτη φορά τα βάζω, σπάνια τα ψάχνω πάρα πολύ τα τακάκια απλώς ζητάω στο μάστορα να μην είναι πολύ σκληρά και σφυρίζουν! ).
Πίσω: απλοί δίσκοι 242 (αν θυμάμαι...) από Tipo, Bravo ή Punto (κανείς δεν έμαθε ποτέ, αφού είχα αγοράσει μονον τα άκρα και όχι τον άξονα! ) και απλή μονοπίστονη δαγκάνα επίσης. Τακάκια πίσω Magneti-Marellli
Οι δισκόπλακες εμπρός και πίσω είναι απλές φτηνές του εμπορίου και όχι τίποτε χαρακτές-τρυπητές κλπ κλπ.
Σωληνάκια, εμπρός πίσω Goodridge.Για μένα λοιπόν, αυτό που λένε πως η πιο απλή φτηνή και αποδοτική μετατροπή στα φρένα είναι τα υγρά και μετά τα σωληνάκια, ισχύει: φρέσκα υγρά, αν γίνεται και λίγο πιο ανθεκτικά και μετά σωληνάκια. Αφού γίνουν αυτά, ΜΕΤΑ πιθανή αλλαγή σε δαγκάνες κλπ.
Σε επόμενη ευκαιρία, θα μπουν και στην 120i (περιμένουν μαζί με πολλά και διάφορα στο ντουλάπι! ).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για μένα λοιπόν, αυτό που λένε πως η πιο απλή φτηνή και αποδοτική μετατροπή στα φρένα είναι τα υγρά και μετά τα σωληνάκια, ισχύει: φρέσκα υγρά, αν γίνεται και λίγο πιο ανθεκτικά και μετά σωληνάκια. Αφού γίνουν αυτά, ΜΕΤΑ πιθανή αλλαγή σε δαγκάνες κλπ.
-
Τακάκια TRW μήπως;
-
fading = εξασθένιση/ξεθώριασμα
-
Υπάρχουν 2 είδη fade.
Αν το πεντάλ είναι σκληρό αλλά το αμάξι δεν φρενάρει (πρέπει να πατήσεις με πάρα πολύ δύναμη το πεντάλ) τότε λέγεται pad fade. Το τακάκι έχει υπερθερμανθεί και γλιστράει* πάνω στο δίσκο. Αν συμβαίνει συχνά τότε βάζεις τακάκια που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες (αλλά αυτά δεν φρενάρουν καλά μέσα στην πόλη - κρύα).
Σε έχει προειδοποιήσει το τακάκι βγάζοντας καπνό και μυρωδιά - αν το αγνοήσεις συνεχίσεις να πιέζεις -> pad fade.Αν το πεντάλ κατεβαίνει πολύ και δεν φρενάρει καλά το αμάξι, τότε βράζουν τα υγρά των φρένων. Είτε αναβαθμίζεις τα υγρά φρένων ή φροντίζεις να αερίζονται καλύτερα τα φρένα.
-
προειδοποιει το pad fade ή στο επομενο πατημα φευγεις ζουμπιτος?
-
Μια φορά που το έπαθα (στην πίστα), δεν ξαφνιάστηκα κιόλας. Εξαλλου σε τόσο οριακούς ρυθμούς, που να ανάβουν τα φρένα, πρέπει έτσι κι αλλιώς να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου οτι κάποια στιγμή θα κουραστούν.
-
Καλησπέρα!
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς τα EBC Greenstuff να μου πει εντυπώσεις κι αν αξίζουν σαν αναβάθμιση??
Επίσης ψάχνοντας κιτάκι της goodridge με σωληνάκια υψηλής βλέπω ότι επίσημα δίνει κιτ των 4,ενώ το αμάξι μου,παίρνει 6 (4 πίσω).Θα έχει κάποια ουσιαστική διαφορά στην πράξη??
-
Για τι αμαξι μιλάμε?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
προειδοποιει το pad fade ή στο επομενο πατημα φευγεις ζουμπιτος?Για κανονικά τακάκια, υπολόγισε πόσα φρεναρίσματα έκανες μέχρι να αρχίσουν να μυρίζουν/καπνίζουν.
Άλλα τόσα φρεναρίσματα (με τον ίδιο ρυθμό) έχεις μέχρι να μην πιάνουν.Το βλέπεις και από τη λειτουργία του ABS. Στην αρχή επεμβαίνει το ABS σε κάθε φρενάρισμα, μόλις υπερθερμανθούν τα τακάκια πρέπει να πατήσεις πολύ δυνατά το πεντάλ για να επέμβει το ABS.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχουν 2 είδη fade.Αν το πεντάλ είναι σκληρό αλλά το αμάξι δεν φρενάρει (πρέπει να πατήσεις με πάρα πολύ δύναμη το πεντάλ) τότε λέγεται pad fade. Το τακάκι έχει υπερθερμανθεί και γλιστράει* πάνω στο δίσκο. Αν συμβαίνει συχνά τότε βάζεις τακάκια που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες (αλλά αυτά δεν φρενάρουν καλά μέσα στην πόλη - κρύα).
Σε έχει προειδοποιήσει το τακάκι βγάζοντας καπνό και μυρωδιά - αν το αγνοήσεις συνεχίσεις να πιέζεις -> pad fade.Αν το πεντάλ κατεβαίνει πολύ και δεν φρενάρει καλά το αμάξι, τότε βράζουν τα υγρά των φρένων. Είτε αναβαθμίζεις τα υγρά φρένων ή φροντίζεις να αερίζονται καλύτερα τα φρένα.
Πως μπορείς να το καταφέρεις αυτό;
-
Αν έχεις σιδερένιες ζάντες βάζεις αλουμινίου.
Μετά υπάρχουν ωραίοι τρόποι να καγκουρέψεις το αμάξι με προφυλακτήρες/αεραγωγούς.
-
Όκεϊ.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για τι αμαξι μιλάμε?Grande Punto T-Jet με brembo 4πιστονα από abarth μπροστά
-
re paidia pou pataw na kanw mia erwtisi??
-
exw ena rover 200 me moter 1800cc vvc.exw ena provlima me ta frena.. p.x otan paw me 100xiliometra kai thelw na stamatisw sto fanari pou einai sta 150 metra to petali tou frenou siga siga mou petroni..ti provlima mporei na uparxei...ipospin oti exei ginei sto amaksi kataskeui sta pisw frena..apo tampoura exoun mpei diskoplakes kai exw kai solinakia ipsilis....an mporei kapoios na me voithisei????????
-
ο κανονισμος απαγορευει τα αγγλικα ελλαδος (aka greeklish) γραφε ελληνικα
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις