-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βασικά όλα φταίνε από λίγο.
Λίγο οι τεχνικές οδηγίες τις εταιρείας λίγο και οι τσιγκουνιά των αντιπροσώπων συνθέτουν αυτό το σκηνικόΟρέστη θα ακουστώ 'απόλυτος' αλλά σ'αυτό το αυτοκίνητο που και ο πιο ασήμαντος διακόπτης υπάρχει στην αγορά τους εδώ χρόνια έπρεπε να ξέρουν και την παραμικρή λεπτομέρια από το ελαχιστο 'κιχ' που θα ακουγόταν.
Τωρα στο συγκεκριμένο πρόβλημα αν η αλλαγή των υγρών είναι η πρώτη επιλογή στην διόρθωση πριν την αντικατασταση ... τότε ... αλλάζει ίσως αλλά και πάλι ποιος επιβεβαιώνει ότι δεν καλύπτει το πρόβλημα αντί να το διορθώνει. -
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Τέλος πάντων πάντως το Scenic που μου έδωσαν δεν είναι κακό. Μόνο που καίει τα άντερα τουΠάντως να λες καλά που έχει αυτό το πρόβλημα και λειτουργεί κανονικά παρά το θόρυβο και δεν πήγαινες αερόψυκτός όπως εμέις με το Laguna για μερικά χιλιόμετρα
Βασικά όλα φταίνε από λίγο.
Λίγο οι τεχνικές οδηγίες τις εταιρείας λίγο και οι τσιγκουνιά των αντιπροσώπων συνθέτουν αυτό το σκηνικόΟρέστη θα ακουστώ 'απόλυτος' αλλά σ'αυτό το αυτοκίνητο που και ο πιο ασήμαντος διακόπτης υπάρχει στην αγορά τους εδώ χρόνια έπρεπε να ξέρουν και την παραμικρή λεπτομέρια από το ελαχιστο 'κιχ' που θα ακουγόταν.
Τωρα στο συγκεκριμένο πρόβλημα αν η αλλαγή των υγρών είναι η πρώτη επιλογή στην διόρθωση πριν την αντικατασταση ... τότε ... αλλάζει ίσως αλλά και πάλι ποιος επιβεβαιώνει ότι δεν καλύπτει το πρόβλημα αντί να το διορθώνει.Συμφωνούμε απόλυτα την στιγμή που μιλάμε για μηχανικά μέρη πολυφορεμένα
Απλά επειδή το κόστος είναι μεγάλο λόγο του τύπου της επισκευής πάντα προσπαθείς να μειώσεις όλα τα ενδεχόμενα πριν αλλάξεις.Κι εκτός αυτού δεν υπάρχει λόγος να λύσεις το μισό αυτοκίνητο αν δεν είσαι σίγουρος για κάτι -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Απλά επειδή το κόστος είναι μεγάλο λόγο του τύπου της επισκευής πάντα προσπαθείς να μειώσεις όλα τα ενδεχόμενα πριν αλλάξεις.Κι εκτός αυτού δεν υπάρχει λόγος να λύσεις το μισό αυτοκίνητο αν δεν είσαι σίγουρος για κάτιΔίκιο έχεις. Εδώ πριν κάποια χρόνια ονομαστή εταιρία με πολυδιαφημισμένο aftersales σε αν και υπερτιμημένο, καλοπουλημένο supermini της, για να γλυτώσει αντικατασταση των ελαστικών στα παραθυρα με την λαμαρίνα στην αρχική της προσπάθεια έβαζε ... βαζελίνη για να μαλακώσουν και να μην γρατζουνάνε τα παραθυρα. Στις περισσότερες όμως περιπτώσεις άκουσα πως μετά ... τα αντικατέστησαν!
Και φυσικά αμέτρητα τέτοια παραδείγματα απο πολλές εταιρίες.
Απλώς σε βάζουν σε μια υποψία ... κάλυψης του προβλήματος αντί για επίλυσης. -
Ο χρήστης tetradusterios έγραψε:
Αντλία νερού(συνέχεια).
Πριν περίπου 10 μέρες άρχισε να κάνει ένα μικρό σχεδόν ανεπαίσθητο θόρυβο. Φυσικό να πάω στο συνεργείο της Renault. Στην αρχή δεν ήξεραν τι ήταν (ίσως ο ιμάντας του δυναμό, ισως κάποιο πλαστικό). Στη συνέχεια δεν το έκανε για μια δυο μέρες. Μετά άρχισε πιο δυνατά (ένας θόρυβος σαν ένα σιρματάκι να γρατζουνάει κάτι μεταλικό). Άφησα το αμάξι στο συνεργείο για 3 μέρες. Ο μηχανικός μου είπε οτι φταίει η αντλία νερού που δεν λιπαίνεται.(ή κάτι τέτοιο). Από τον όμιλο του είπαν να αλλάξει το υγρό. Και το έκανε. Δοκίμασε το αμάξι για 100 χιλμ και δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα. Μου είπε όλα καλά και πήγα να το παραλάβω. Μόλις το παρέλαβα στα 150 άρχισε το γνωστό γρύλισμα.
Πόσο κάνει μια αντλία νερού?
Γιατί ο όμιλος ταλαιπωρεί έναν πελάτη πάνω από 10 μέρες?
Είναι από τσιγκουνιά/καρμιριά ή κάτι άλλο?
Δεν θα ήθελα να μεταφέρω την άποψη του πωλητή γιατί δεν είναι πρέπον....Αυτό με την λίπανση της αντλίας δεν μπορώ να το καταλάβω,αφού έχει μέσα παραφλού το
οποίο εάν το πιάσεις στο χέρι σου γλιστράει! το μόνο κακό που κάνει είναι οτί
καταστρέφει τη φλάτζα της αντλίας .
Και οι άλλοι μ'ένα παραφλού πήγαν να τη βγάλουν καθαροί;φοβήθηκαν μη βάλουν την εταιρία μέσα; [/quoteΠαιδιά, ανταλλακτικά δεν έχουν και προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο. Της γειτόνιασας της έσπασαν το τζάμι του συνοδηγού και έκαναν 2 μήνες να της το φέρουν. Τέτοιες μέρες δεν στοκάρει κανείς μιας και η αποθήκη έχει ένα σοβαρό κόστος. Άρα δεν έχουν ετοιμοπαράδοτο. Πέραν του χρόνου μεταφοράς από Ρουμανία τα ανταλλακτικά είναι λίγο δυσεύρετα πιθανολογώ μιας και τα κάνουν αυτοκίνητα.
Και κάτι ακόμα. Δεν ξέρω αν τα ανταλλακτικά έχει υποχρέωση να τα κρατάει η PGA ή ο αντιπρόσωπος. Πάντως σίγουρα θα έχουμε όλοι μας πρόβλημα με τα ανταλλακτικά Προτείνω όλοι μαζί να πιέσουμε προς αυτήν την κατεύθηνση. Της δημιουργίας αποθήκης στοκ. Αλλιώς κλάυτα Χαράλαμπε..... Σε κάθε βλάβη θα ακινητοποιούμε και το όχημα στο συνεργείο. -
Το ανταλλακτικό είναι πιθανό να μην είναι από Ντάτσια, αφού ο κινητήρας είναι από τον όμιλο Ρενό/Νισσάν. Παίζει και να μην έχουν ούτε βίδα στοκαρισμένη, παίζει και να πάνε ψάχνοντας. Πάντως η βλάβη 'μυρίζει' αντλία και όχι φλάντζες ή παραφλού.
-
Λοιπόν δεν πρέπει να στοκάρουν τίποτα καιρό τώρα γιατί εγώ περιμένω ένα λάστιχο για την πίσω πόρτα δυο μήνες τώρα και δεν υπάρχει κανένα διαθέσιμο.
Όσο και να πιέσει ο οποιοσδήποτε,στοκ δεν πρόκειται να φτιαχτεί γιατί δεν υπάρχει η οικονομική κατάσταση να το επιτρεπει.Δεν συμφέρει να κρατάνε ανταλλακτικά για πολύ καιρό τα οποία μπορεί να μην χρειαστούν αλλα να ξέρετε επίσης ότι πήρατε ένα αυτοκίνητο το οποίο πουλάει παντού σαν φρέσκο φρατζολάκι.Κατ' επέκταση ότι εξάρτημα υπάρχει πάει στην κατασκευή πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρχει αναμονή σε κάποια εξαρτήματα
Και επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει στοκ αντλία νερού.Είναι αναλώσιμη σας λέω (σαν τα τακάκια απλά αλλάζεται πολύ πιο αραιά) κατ' επέκταση όταν θα πάει κάποιος για το μεγάλο service και θα θέλει να αλλάξει ιμάντες θα του πούνε περιμένετε δεν έχουμε τρόμπα να βάλουμε άρα δεν σου αλλάζουμε ιμάντες και κάνε μερικά χιλιόμετρα για να σπάσει τίποτα και να σου κουρέψει τον κινητήρα .Δεν υπάρχει περίπτωση και σ' αυτό είμαι κάθετος.
Φίλε Kriti40 δεν έγινε και τίποτα πάντως να το ξέρεις.Οι άνθρωποι κάνουν ότι θα έκανε ο οποισδήποτε αντιπρόσωπος
Την επόμενη φορά όταν θα σου κάνει το οτιδήποτε σε σένα ή στον οποιοδήποτε μπειτε στο Renaultτοπικό(εκεί υπάρχουν άνθρωποι που παρακολουθούν το θέμα και ξέρουν) να ρωτάτε έτσι ώστε να πηγαίνετε προετοιμασμένοι και να του λέτε 'κάνει-ακούγεται αυτό κατ' επέκταση έχει αυτό άρα άλλαξε το' για να μην ταλαιπωρείστε άδικα -
Καλημέρα.
Πριν φτάσουμε στην αντλία άλλαξαν από το συνεργείο ένα ρουλεμαν και τον ιμάντα του πολλαπλασιαστή. Ταέφεραν με κουριερ από Αθήνα. Άρα ο φίλος dstou μάλλον έχει δικιο -
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Καλημέρα.
Πριν φτάσουμε στην αντλία άλλαξαν από το συνεργείο ένα ρουλεμαν και τον ιμάντα του πολλαπλασιαστή. Ταέφεραν με κουριερ από Αθήνα. Άρα ο φίλος dstou μάλλον έχει δικιοΤι ρουλεμάν άλλαξαν?
Και κάτι άλλο σου είπαν επι λέξη ιμάντα πολλαπλασιαστή?
Ρωτάω γιατί δεν ξέρω να υπάρχει τέτοιο πράγμα -
Λουρί δυναμό υπάρχει?
-
Λουρί εκκεντροφόρου υπάρχει.Και έχει και ρουλεμάν-ράουλο τεντώματος.Το λουρί αυτό κινεί και την αντλία. Αν τελικά φταίει η αντλία, τότε θέλει άδειασμα το παραφλού για δεύτερη φορά, βγάλσιμο το προαναφερθέν λουρί, μετά αλλαγή αντλίας και μετά επανασυναρμολόγηση.Θα κοπανάνε το κεφάλι τους στον τοίχο που δεν το έκαναν από την αρχή. Δίνω πολύ λίγες πιθανότητες να μην έχουν ανταλλακτικό αντλία, διότι είναι από τα θεμελιώδη. Από την άλλη δεν ξέρεις, ελλαδίτσα με κρίση είμαστε, όλα να τα περιμένεις.
Η βλάβη μάλλον είναι κρίσιμη, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είναι κέρβερος και να μην σε τυλίξουν με τίποτα δικαιολογίες και φύγεις έτσι, και μετά τρέχεις και σου λένε ότι έκαψες τον κινητήρα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Λουρί εκκεντροφόρου υπάρχει.Και έχει και ρουλεμάν-ράουλο τεντώματος.Το λουρί αυτό κινεί και την αντλία. Αν τελικά φταίει η αντλία, τότε θέλει άδειασμα το παραφλού για δεύτερη φορά, βγάλσιμο το προαναφερθέν λουρί, μετά αλλαγή αντλίας και μετά επανασυναρμολόγηση.Θα κοπανάνε το κεφάλι τους στον τοίχο που δεν το έκαναν από την αρχή. Δίνω πολύ λίγες πιθανότητες να μην έχουν ανταλλακτικό αντλία, διότι είναι από τα θεμελιώδη. Από την άλλη δεν ξέρεις, ελλαδίτσα με κρίση είμαστε, όλα να τα περιμένεις.
Η βλάβη μάλλον είναι κρίσιμη, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είναι κέρβερος και να μην σε τυλίξουν με τίποτα δικαιολογίες και φύγεις έτσι, και μετά τρέχεις και σου λένε ότι έκαψες τον κινητήρα.Καλά αν έχουν αλλάξει όλο το σύστημα και δεν άλλαξαν την τρόμπα νερού θα μιλάμε για τρισμέγιστους
Βασικά dstou αν ήταν τόσο κρίσιμη θα είχε ανεβάσει 120άρια το αυτοκίνητο καθώς δεν θα δούλευε η αντλία ή θα υπολειτουργούσε.Όλο και κάτι περίεργο θα έκανε το αυτοκίνητο
Εγώ λέω φίλε kriti40 να πας να απαιτήσειςνα σου αλλάξουν ιμάντες-εντατήρες-τρόμπα νερού και το παραφλού βεβαίως και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Το λουρί που λες στο τελευταίο post υπάρχει πάντως και μάλλον άλλαξανε αυτό κι όχι τον ιμάντα του εκκεντροφόρου -
Από το συνεργείο επέμεναν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον υπάρχον θόρυβο και το αμάξι μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς πρόβλημα. Φυσικά και δεν παραλαμβάνω έτσι το αμάξι
-
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Από το συνεργείο επέμεναν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον υπάρχον θόρυβο και το αμάξι μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς πρόβλημα. Φυσικά και δεν παραλαμβάνω έτσι το αμάξιΚαι πολύ καλά κάνεις
-
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Λουρί δυναμό υπάρχει?Φυσικά και υπάρχει ιμάντας δυναμό. Είναι ο εξωτερικός ιμάντας που φαίνεται αν ανοίξεις το καπώ, ο ιμάντας χρονισμού δεν φαίνεται.
-
Παιδιά διαβασα τις δυο τελευταιες σελιδες που αφορουν τηναντλία νερού.Εχω ξανααναφέρει στον kriti40 οτι όταν αντιμετώπισα εγω αυτό το προβλημα με το jimny η αντιπροσωπία αμεσως μουτην αντικατέστησε και λυθηκε το προβλημα.Ομως αυτο συνεβηκε πριν 10 χρονια που σερναν τα σκυλια με τα λουκανικα. Τωρα οι εταιρειες προσπαθουν να επιβιωσουν οπως-οπως με κοστος την δυσαρέσκεια του πελατη. Το ζω πολυ εντονα και με την δικη μου εταιρεια. Εδω και δυο χρόνια που οι τραπεζες δεν μπορουν να χρηματοδοτησουν την αγορα και οι ξενοι οικοι δεν δινουν εμπορευμα παρά μόνο με μετρητά καταλαβαινετε γιατι δημιουργούνται τετοιου ειδους προβληματα. Οι εταιρειες μειωνουν το stock στα απολύτως απαραίτητα και οταν γίνει μια βλαβη της ταξεως των 450 ευρω κατα τα λεγόμενα του ορεστη προσπαθουν να τηνδιορθωσουν με το μικρότερο δυνατό κόστος. Πιθανόν ομως να μην φταίει αυτο που προανεφερα αλλα η άγνοια ή το συγκεκριμενο συνεργείο. Αυτό πρέπει μόνο σου kriti40 να το διαπιστώσεις.Αυτα προς το παρόν
-
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Και νεο πρόβλημα στο Duster
Πρόβλημα στην αντλία νερού: Δεν λιπαίνεται στρόφιγγα της αντλίας με συνέπεια έντονο θόρυβοΝα ρωτήσω στα πόσα χιλιόμετρα εμφάνισε το πρόβλημα?
-
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Και νεο πρόβλημα στο Duster
Πρόβλημα στην αντλία νερού: Δεν λιπαίνεται στρόφιγγα της αντλίας με συνέπεια έντονο θόρυβοτόσο γρήγορα ;;;
(α ρε renault ... )
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και νεο πρόβλημα στο Duster
Πρόβλημα στην αντλία νερού: Δεν λιπαίνεται στρόφιγγα της αντλίας με συνέπεια έντονο θόρυβοτόσο γρήγορα ;;;
(α ρε renault ... )
Σιγά το πρόβλημα ρε Elteo
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και νεο πρόβλημα στο Duster
Πρόβλημα στην αντλία νερού: Δεν λιπαίνεται στρόφιγγα της αντλίας με συνέπεια έντονο θόρυβοτόσο γρήγορα ;;;
(α ρε renault ... )
Σιγά το πρόβλημα ρε Elteo
δεν είναι πρόβλημα, είναι feature.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και νεο πρόβλημα στο Duster
Πρόβλημα στην αντλία νερού: Δεν λιπαίνεται στρόφιγγα της αντλίας με συνέπεια έντονο θόρυβοτόσο γρήγορα ;;;
(α ρε renault ... )
Σιγά το πρόβλημα ρε Elteo
δεν είναι πρόβλημα, είναι feature.
Είναι πρόβλημα σε αναλώσιμο και δεν είναι μόνο τα Renault που παρουσιάζουν τέτοια πράγματα(εκτός και θεωρείς τις τουρμπίνες αναλώσιμες )
Και τέλος πάντων όπως λέτε εσείς με τα Vag 'έτυχε μωρέ' είναι καλό το αυτοκίνητο(γιατί πραγματικά δεν χαλάνε εύκολα οι τρόμπες νερού στα Renault )
Dacia Duster