-
Τι γνώμη έχετε γενικά για το Μazda 3 2.0 Pure Sedan?Πόσο σπόρ είναι? 'Οσον αφορα την οδική του συμπεριφορά και γενικα σπορ οδήγηση συγκρίνοντας το με Golf 2.0 FSI 5d, A3 Sportback 2.0 FSI, BMW Σειρά 1 150hp τι θα διαλέγατε?
-
Τι γνώμη έχετε γενικά για το Μazda 3 2.0 Pure Sedan?Πόσο σπόρ είναι? 'Οσον αφορα την οδική του συμπεριφορά και γενικα σπορ οδήγηση συγκρίνοντας το με Golf 2.0 FSI 5d, A3 Sportback 2.0 FSI, BMW Σειρά 1 150hp τι θα διαλέγατε?
-
Τι γνώμη έχετε γενικά για το Μazda 3 2.0 Pure Sedan?Πόσο σπόρ είναι? 'Οσον αφορα την οδική του συμπεριφορά και γενικα σπορ οδήγηση συγκρίνοντας το με Golf 2.0 FSI 5d, A3 Sportback 2.0 FSI, BMW Σειρά 1 150hp τι θα διαλέγατε?
-
χτυπα το.........
ισως να συγκρινετε με την μπεμπα αλλα και παλι δεν θα το μετανιωσεις....... τετοια φρενα δεν ξαναβρισκεις ευκολα -
Αμαξάρα το δίλιτρο 3.
Επιλογή για συνειδητοποιημένους. Στο δρόμο δεν υστερεί σε σχέση με κανένα από τα υπόλοιπα που αναφέρεις, είναι μάλιστα το πιο ευχάριστο σε σβέλτους ρυθμούς και έχει πιο νεανικό προφίλ (προσωπική άποψη πάντα). Τα παραπάνω στα λέω έχοντας οδηγήσει και τα τέσσερα αυτοκίνητα.
-
Μην το πάρεις! Θα ζηλέυω!!!
Πας
Το παίρνεις
Φεύγεις -
Σύμφωνα με τους 4Τ, το δίλιτρο 3 hatchback, κάνει στα Μέγαρα τον ίδιο χρόνο με το 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης' σειρά 1, είναι το ίδιο ή πιο γρήγορο στην ευθεία από τα άλλα που αναφέρεις, έχει μεγαλύτερους χώρους και κοστίζει από 2-8Κ ευρώ φτηνότερα.
Ακόμα σπίτι είσαι;
-
Πράγματι ειναι αρκετά πιο γρήγορο απο τα υπόλοιπα 0-100 σε 8,4 και 0-160 σε 22,2 ενω οι αλλοι απο 9,3 και πανω και 25,4 και πανω αντίστοιχα ενω βγαίνει από το χιλιομετρο σε 29,5.
Επίσης ειχα διαβάσει σε άλλο περιοδικό οτι το sedan ειναι πιο καλοστημένο απο το hatchback.
Απο image γενικοτερα μετράει σε σχέση με τα τα πολυτελή γερμανικά?
Και κατι αλλο εχει ή δεν εχει ηχοσυστημα τελικά? Επειδη κατι λεει στον εξοπλισμό για ραδιοφωνο με 6 ηχεια. Τι ειναι τούτο πάλι?Μπορω να βάλω κατι δικό μου επανω κατευθείαν?Σκεφτόμουν για το Pioneer DEH-80MP που είναι μαμάτο... -
Αν θέλεις συνδυασμό image και επιδόσεων πάρε BMW 1.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν θέλεις συνδυασμό image και επιδόσεων πάρε BMW 1.Σιγά το image. Σαν πόκεμον είναι η σειρά 1. Δεν αρκεί το όνομα. Μετράει και η εμφάνιση στο image.
-
Προσωπικά μου αρέσει η εμφάνιση της 1.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Αν θέλεις συνδυασμό image και επιδόσεων πάρε BMW 1.
Σιγά το image. Σαν πόκεμον είναι η σειρά 1. Δεν αρκεί το όνομα. Μετράει και η εμφάνιση στο image.
Axaxaxa.,,, Ωραίο αυτό με το Πόκεμον...
Και εγώ θα ψηφίσω αβλεπεί το Μάζντα. Ίσως θα περίμενα και το αντίστοιχο σεντάν Φόκους 2.0
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Πράγματι ειναι αρκετά πιο γρήγορο απο τα υπόλοιπα 0-100 σε 8,4 και 0-160 σε 22,2 ενω οι αλλοι απο 9,3 και πανω και 25,4 και πανω αντίστοιχα ενω βγαίνει από το χιλιομετρο σε 29,5.
Επίσης ειχα διαβάσει σε άλλο περιοδικό οτι το sedan ειναι πιο καλοστημένο απο το hatchback.
Απο image γενικοτερα μετράει σε σχέση με τα τα πολυτελή γερμανικά?
Και κατι αλλο εχει ή δεν εχει ηχοσυστημα τελικά? Επειδη κατι λεει στον εξοπλισμό για ραδιοφωνο με 6 ηχεια. Τι ειναι τούτο πάλι?Μπορω να βάλω κατι δικό μου επανω κατευθείαν?Σκεφτόμουν για το Pioneer DEH-80MP που είναι μαμάτο...για κοιτα και λιγο ρεπριζ...............80-110 με 3η σε 4,5 secs..........
-
Πάρε mazda γιατί εκτός των άλλων θα ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους (vw, audi και bmw θα φορεθούν πολύ)....
Μazda 3 2.0 Pure Sedan