-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Αυθερετη ειναι η εκτιμηση σου για το κοστος των δρομων.... και των εργολαβιων.... Μην πιστευεις αυτα που γραφονται... για να συγκρινεις κοστη πρεπει να μπεις βαθεια στο τι περιλαμβανει η καθε συμβαση... και η νομοθεσια μας ειναι πολυ διαφορετικη απο την ευρωπη... αλλοιως θα ειχαν πλακωσει οι ξενοι εργολαβοι να παιρνουν τα εργα του δημοσιου.... μονοι τους και οχι με κοινοπραξιες με τους δικους μας...
Οσο το γιατι και αλλοι χρωστανε... αλλα δεν εχουν προβλημα η απαντηση ειναι και αυτη απλη.... αυτοι δανιζονται και φτιαχνουν κατι παραγωγικο... μια υποδομη κ.λ.π.οποτε θα εχουν απο την λειτουργεια της υποδομης να βγαλουν ενα κερδος ... ωστε να δωσουν πισω τα δανεικα, εμεις τοσα χρονια δανιζομασταν για να πληρωνουμε μισθους και συνταξεις, αλλα και τοκους δανειων.... οτε καν το κεφαλαιο.... αυτο το τελευταιο ειναι που σε κανει σαν κρατος αναξιοπιστο οτι θα μπορεσεις να πληρωσεις τα δανεικα... εαν και τωρα δεν καταλαβες το γιατι δεν μπορω να το κανω πιο λιανα....-
Όταν γράφεται στον Τύπο ότι εμείς φτιάχνουμε ένα δρόμο 100 Km και πληρώνουμε 100€ και στην Χ, Υ, Ζ, ... χώρα κοστίζει 60, 80, 50, 40,... €, τότε, κάτι δεν πάει καλά με εμάς. Κάτι κάνουμε λάθος, είτε στον υπολογισμό, είτε στη σύμβαση, είτε δεν ξέρω κι εγώ πού.
-
Η νομοθεσία μας, προφανώς κάτι κάνει και τους επιτρέπει να έχουν τέτοια έσοδα και να κάνουν τέτοιες συμβάσεις. Δε βλέπω όμως την ίδια επιθυμία για συμβάσεις όταν έχουμε να κάνουμε με τα πυρομαχικά των αρμάτων πχ που κάναμε 1000 χρόνια να τα αγοράσουμε και τώρα, τα δώσαμε με απευθείας ανάθεση, χωρίς αντισταθμιστικά, φυσικά. Άρα, κι εδώ κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το εγχώριο καρτέλ των εργολάβων / κατασκευαστών.
-
Το γεγονός ότι δεν παράγουμε τίποτε, είναι συνέπεια του (2). Όταν δίνεις απευθείας, χωρίς συμπαραγωγές τις μεγάλες σου προμήθειες - ή ακόμα χειρότερα κάνεις στημένους διαγωνισμούς - εννοείται ότι η παραγωγική βάση της χώρας θα καταστραφεί. Να μην πω για πανωτόκια κτλ και το πώς κατέστραψαν τη χώρα όλα αυτά τα χρόνια.
Όλα αυτά που γράφεις, λοιπόν, σωστά, αλλά μόνο το (2) είναι η πραγματική αιτία των προβλημάτων. Οι ντόπιοι αντιπρόσωποι, εργολάβοι, μεταπράττες, πληρώνουν μίζες στους πολιτικούς για να μη γίνει καμία παραγωγική δραστηριότητα στη χώρα και χάσουν τις πωλήσεις τους. Ταυτοχρόνως, με τις μίζες, εξασφαλίζουν αποικιακές συμβάσεις, στημένους διαγωνισμούς και νόμους ειδικά φτιαγμένους για αυτούς. Πώς να λειτουργήσουμε, λοιπόν, σαν σωστό κράτος; Πληρώνουμε τώρα διόδια προκαταβολικά σε έργα που έχουν σταματήσεις, η ΕΛΑΣ κόβει κλήσεις στα διόδια και αφήνει την υπόλοιπη Ε.Ο. χωρίς αστυνόμευση λόγω έλλειψης καυσίμων και άνωθεν εντολών κτλ κτλ.
Ευχαριστώ.
-
-
Αν ησουνα στο Ναυτικο θα σου ελεγα να δεις τι εχουν οι αποθηκες απο ανταλλακτικα για τα πολεμικα μας πλοια... που καθονται... μια απογραφη και μονο οπως και ποιοι υπεγραψαν την αγορα τους.... εκει βλεπεις μερικες εταιριες μονο ειναι προμηθευτες... συγκεκριμενες μηχανες... κ.λ.π. τι διαγωνισμο να κανεις??? δεν πουλανε αλλοι.... τεσπα... σιγουρα απο το κεφαλι βρωμαει το ψαρι αλλα βλεπεις και ο Ακης ειπε οτι δεν υπεγραψα μονο εγω ΟΛΟ το ΚΥΣΕΑ αποφασισε... και η δικαιωσυνη κοιμαται εστω και για τα ματια του κοσμου ας εχουν παραγραφει... να μαθουμε ωστε να μην τολμανε ουτε για βολτα να βγαινουν εξω....
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Στο θέμα μας τώρα:
Είναι λοιπόν δίκαιο να πληρώνει το ίδιο αυτός που κάνει πέντε χιλιόμετρα με αυτόν που κάνει πενήντα?Όχι. Άρα πολύ απλά δεν πληρώνεις.
Είναι δίκαιο το κράτος να πληρώνει το ίδιο τον υπάλληλο που δουλεύει και αυτόν που κάθεται;
Όχι, άρα δεν τους πληρώνεις.Ας μην πληρώσει το κράτος τους υπαλλήλους που δεν δουλεύουν,και ας μην πληρώσουμε εμείς τα διόδια..κανένα πρόβλημα
-
Δεν είναι τόοοοσο απλό όσο θέλεις να νομίζεις. Η σωστή πρόταση θα ήταν 'ας αρχίσει το κράτος να ιδιωτικοποιεί τις δημόσιες επιχειρήσεις, αυτές που είναι ζημιογόνες, αυτές που δεν χρειάζονται, αυτές που αποτελούν μονοπώλια που πνίγουν τον ανταγωνισμό'.
Εκεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα είχαμε πρόοδο προς το συμμάζεμα των οικονομικών του κράτους και ουσιαστική ωφέλεια για τον πολίτη, ένα δείγμα σεβασμού προς τον μόχθο του φορολογούμενου.
Το ερώτημα είναι αν εσύ θα συμφωνούσες...
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η μοναδική λύση είναι η πώληση της εκάστοτε υπηρεσίας σε ιδιώτες.Από που προκύπτει η ψευδαίσθηση κατ΄εμέ,ότι όλα θα λυθούν με τον ιδιώτη.Και παίρνω παράδειγμα και από τους δρόμους όπου με ένα μικρό ποσοστό που μπήκαν στα έργα,κονομάνε το 10πλάσιο,έχουν γεμίσει το δικτύο με διόδια,καταφέρνουν με διάφορα τρικ να εξαπατούν το δημόσιο με τα πραγματικά έσοδά τους(αττική οδός) και παρόλα αυτά μιλάμε για επιτυχία απλά και μόνο επειδή έχουμε δρόμο.Δεν είναι έτσι κύριοι..Κλέφτης δεν είναι μόνο αυτός που θα σουφρώσει 5 μήλα στην λαική,κλέφτης είναι και αυτός που θα σου πουλήσει δρόμο που ΔΕΝ τον έχει φτιάξει αυτός,στον πουλάει στο 300% επάνω και έχει και απαιτήσεις.Μην περιμένετε ο ιδιώτης να πει 'α ο ΓΑΠ τους έβαλε φόρους ας έχω χαμηλές τιμές'.Θα μας ξεζουμίσει και μάλιστα αφού διώξει το μισό προσωπικό για περικοπές και θα έχει τους άλλου μισούς να δουλεύουν με απειλές και σε άθλιες συνθήκες.Αφήστε τους ιδιώτες κατά την γνώμη μου μακριά.
Αμα θέλει το κράτος..μπορεί! -
Προφανώς λοιπόν ΔΕΝ θα συμφωνούσες. Αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα της χώρας.
Μέχρι να λυθεί (αν ποτέ) θα πρέπει να πληρώνεις όχι μόνο διόδια, αλλά και πολλά ακόμα κερατιάτικα (βλ.λ. τέλη κυκλοφορίας) για υπηρεσίες που δεν απολαμβάνεις. Είναι η φύση των κοινωνιών που αδυνατούν να κατανοήσουν ότι δεν μπορεί να δουλεύει η μισή χώρα για να θρέφει την υπόλοιπη μισή που βρίσκεται διορισμένη σε πόστα που δεν χρειάζονται, κάνοντας δουλειές που θα μπορούσαν να γίνουν με το μισό προσωπικό και το 1/5 του κόστους, πνίγοντας την ανάπτυξη και την αγορά.
Δεν πειράζει όμως, την υγειά μας να έχουμε να καυτηριάζουμε τους κακούς ιδιώτες.
-
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Αφήστε τους ιδιώτες κατά την γνώμη μου μακριά.
Αμα θέλει το κράτος..μπορεί!Πες μας λοιπον μια περιπτωση που το κρατος θελησε και μπορεσε να βαλει ταξη.....τα τελευταια 30 χρονια...
μηπως ζεις σε αλλο κρατος - συμπαν -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Αυθερετη ειναι η εκτιμηση σου για το κοστος των δρομων.... και των εργολαβιων.... Μην πιστευεις αυτα που γραφονται... για να συγκρινεις κοστη πρεπει να μπεις βαθεια στο τι περιλαμβανει η καθε συμβαση... και η νομοθεσια μας ειναι πολυ διαφορετικη απο την ευρωπη... αλλοιως θα ειχαν πλακωσει οι ξενοι εργολαβοι να παιρνουν τα εργα του δημοσιου.... μονοι τους και οχι με κοινοπραξιες με τους δικους μας...Σωστότατη παρατήρηση, αλλά μην περιμένεις να κατέχουν το θέμα ούτε οι δημοσιογράφοι ούτε οι πολίτες που δεν εμπλέκονται στο χώρο μελέτης/κατασκευής.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Αφήστε τους ιδιώτες κατά την γνώμη μου μακριά.
Αμα θέλει το κράτος..μπορεί!Πες μας λοιπον μια περιπτωση που το κρατος θελησε και μπορεσε να βαλει ταξη.....τα τελευταια 30 χρονια...
μηπως ζεις σε αλλο κρατος - συμπανΑυτή τη στιγμή δεν μου έρχεται κάτι,όμως μπορώ να σου πω μιας και μιλάμε για τους ιδιώτες,για τα ιδιωτικά κτέο όπου υποτίθεται δεν λαδώνονται γιατί υπάρχουν αυστηρές κυρώσεις και έχουν καταντήσει χειρότερα από τα δημόσια στην μίζα.Όπως και για ορισμένα ιδιωτικά ΙΕΚ όπου για να πάρουν τα λεφτά σου,κάνουν παπάδες.
Χρήστο επειδή δεν κατάλαβα,το πρόβλημα της χώρας είναι οτί εμείς οι 2 σαν πολίτες δεν συμφωνούμε ή ότι δεν πρέπει να δωθούν οι υπηρεσίες σε ιδιώτες?Μου γράφεις για τέλη,φόρους κτλ αλλά και για ένα σωρό υπηρεσίες που δεν θα μου προσφέρονται στην ουσία.Και σου απάντησα ότι και να έρθει ο ιδιώτης εγώ σαν πολίτης θα πληρώνω την υπηρεσία 10φορές πάνω από το πραγματικό για να κονομάει ο ιδιώτης.Αρα μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα μου φαίνεται..Άσε που θα μου κακοφανεί κιόλας άμα δίνω τα 10πλάσια -
Το πρόβλημα δεν είναι ότι εμείς οι δυο δεν συμφωνούμε. Το πρόβλημα είναι ότι τεράστιο ποσοστό των Ελλήνων αδυνατεί (για λόγους αρχής, ή βολέματος) να αντιληφθεί το αυτονόητο: Τεράστιος δημόσιος τομέας και ισχυρή οικονομία (ώστε να μπορείς να απολαμβάνεις δωρεάν παροχές όπως οι σωστοί δρόμοι) δεν συμβιβάζονται.
-
Περί ΚΤΕΟ
καθώς πέρασα πολύ πρόσφατα τη διαδικασία σε Ι.ΚΤΕΟ δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν με πλησίασε κανείς και δεν ήρθα και σε επαφή με κανέναν.
Το να πετάμε λάσπη δεξιά και αριστερά μας ταιριάζει ως λαός αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή θα θέλαμε να είναι έτσι τα πράγματα σημαίνει ότι και είναι. Δεν αμφισβητώ ότι δεν υπάρχουν άγιοι αλλά δεν είναι και όλοι διάολοι.
-
Εχοντας περάσει στην ευρύτερη οικογένεια 4 αυτοκίνητα από Ι.ΚΤΕΟ τα 2 τελευταία χρόνια, διαπίστωσα ότι όποιος έχει σωστό αυτοκίνητο πάει στα Ι.ΚΤΕΟ. Οποιος έχει σαπάκι πάει στα δημόσια ΚΤΕΟ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Περί ΚΤΕΟκαθώς πέρασα πολύ πρόσφατα τη διαδικασία σε Ι.ΚΤΕΟ δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν με πλησίασε κανείς και δεν ήρθα και σε επαφή με κανέναν.
Το να πετάμε λάσπη δεξιά και αριστερά μας ταιριάζει ως λαός αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή θα θέλαμε να είναι έτσι τα πράγματα σημαίνει ότι και είναι. Δεν αμφισβητώ ότι δεν υπάρχουν άγιοι αλλά δεν είναι και όλοι διάολοι.
Γνωστός πέρασε saxorallo turbo και ατμόσφαιρα ακατάλυτο σε Ι.Κ.Τ.Ε.Ο.Δεν εννοώ φίλε μου οτί γίνονται σε όλα!!Αν είναι δυνατόν!!Πάντως γίνονται σε πάρα πολλά..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχοντας περάσει στην ευρύτερη οικογένεια 4 αυτοκίνητα από Ι.ΚΤΕΟ τα 2 τελευταία χρόνια, διαπίστωσα ότι όποιος έχει σωστό αυτοκίνητο πάει στα Ι.ΚΤΕΟ. Οποιος έχει σαπάκι πάει στα δημόσια ΚΤΕΟμπα.
εγώ σε ιδιωτικό κτεο έδωσα 20 ευρώ κ πέρασα το πεζώ που είχαμε πριν το πουλήσω.
ειχε τελειωμένα μπροστά αμορτισερ κ δεν μπορούσε να βγάλει καρτα καυσαεριων
(ο αγοραστης ήταν ενημερος για αυτά, κ μάλιστα χάρηκε που τελικά μόνο τα μπροστά αμορτισερ ειχαν προβλημα ) -
Μάλιστα
Πάντως την πάτησες, διότι για τη μεταβίβαση δε χρειάζεται να έχει περάσει επιτυχώς από ΚΤΕΟ, απλά να έχει περάσει (δηλ. να έχει δελτίο τεχνικού ελέγχου), ακόμα και αν έχει κοπεί (http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=334&id=&tid=334)(Είμαστε off-topic)
-
παντως το περασμα απο το ΙΚΤΕΟ ειναι πολυ απλό
Ελεγαν οτι ειναι ον λαιν το συστημα με το Υπουργείο και δεν μπορουν να γίνουν λαδιες, αλλα το ελληνικο δαιμονιο χτυπησε.
Εχουν δικο τους αυτοκίνητο και περνανε αυτοΚατα τ'αλλα κι εγω βρηκα την υγεια μου με τα ΙΚΤΕΟ. Αψογη εξυπηρετηση, πολυ καλο περιβαλλον και 0 αναμονή
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Περί ΚΤΕΟκαθώς πέρασα πολύ πρόσφατα τη διαδικασία σε Ι.ΚΤΕΟ δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν με πλησίασε κανείς και δεν ήρθα και σε επαφή με κανέναν.
Το να πετάμε λάσπη δεξιά και αριστερά μας ταιριάζει ως λαός αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή θα θέλαμε να είναι έτσι τα πράγματα σημαίνει ότι και είναι. Δεν αμφισβητώ ότι δεν υπάρχουν άγιοι αλλά δεν είναι και όλοι διάολοι.
Περιστατικό πριν το Πάσχα.
Κανονικά, περνούσα ΚΤΕΟ 26 Απριλίου και είχα σκοπό να το περάσω στην Πρέβεζα για πιο άνετα. Σε συζήτηση με ένα φίλο, μου λέει ότι, θα περάσει ΚΤΕΟ το δικό του την τάδε ημέρα και έχει ένα γνωστό και θα το περάσει έτσι. Ωραία, του λέω, αν μπορεί, ας κανονίσει να έρθω κι εγώ, να μην κλείνω ραντεβού και πηγαίνω Πρέβεζα που είναι τόση απόσταση από το χωριό. Έγινε, απαντάει, ο δικός μου είναι άνθρωπος για όλες τις δουλειές.
Πρακτικά τώρα. Πήγα 1ος την ώρα που είχαμε πει και είχαν κενό. Μου είπαν να το πάρουν αμέσως. Τους λέω να περιμένω και ένα φίλο για να μη φύγω και αυτός περιμένει άδικα. Μετά από λίγο, έρχεται και ο άλλος. Δίνουμε χαρτιά κτλ. Το μόνο που έκανα ήταν να κατεβάσω τα παράθυρα μπροστά για να μην φαίνονται τα φιμέ (έτσι κι αλλιώς και σε άλλους που είδα μετά, ούτε τα κοιτούσαν) και με πέρασαν 1ο. Μηδέν παρατηρήσεις, το αυτοκίνητο άψογο (1% διαφορά ευθυγράμμισης και 5% στο πιάσιμο στο χειρόφρενο και στα πίσω φρένα που θα διορθωθούν στο επερχόμενο service). Μου είπε, μάλιστα, ο τύπος που το περνούσε ότι, δεν είχε δει τόσο καθαρό αυτοκίνητο, ειδικά από κάτω. Μέχρι και τα χρώματα από τις σωληνώσεις φαίνονταν. Μέχρις εδώ όλα καλά.
Πάει να περάσει και το 2ο τώρα. Αμορτισέρ ας μην το συζητάμε. Λάστιχο είχε σκιστεί γιατί έχει προφίλ 30. Προσφάτως είχε ένα μικρό τρακάρισμα και είχε αλλάξει φανάρι μπροστά με αποτέλεσμα, το φανάρι το καινούργιο να μη δείχνει τίποτε απολύτως. Τα μεσαία ήταν σαν μικρά σε ένταση και δεν έχουμε ακόμα καταλάβει τι ακριβώς φταίει αν και έχουμε δοκιμάσει λάμπες διάφορες. Ευθυγράμμιση τον έβγαλαν άψογο τη στιγμή που, όταν άλλαξε λάστιχα πριν λίγους μήνες, του είπαν ότι, το αυτοκίνητο αυτό, ό,τι και να κάνουμε, δε θα ισιώσει ΠΟΤΕ.
Συμπέρασμα. Μιλημένο το ΚΤΕΟ = πέρασε αέρα πατέρα. Οι έλεγχοι που έκαναν σε εμένα ήταν ίδιοι ακριβώς όπως πριν 2 χρόνια στο Δημόσιο ΚΤΕΟ που είχα περάσει. Μη θεοποιούμε, λοιπόν, ούτε και να ισοπεδώνουμε τα πάντα. Και στα μεν και στα δε γίνονται απατεωνιές και στα μεν και στα δε υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες.
Ευχαριστώ.
-
Η πρωτη μου επαφη με τα ΚΤΕΟ ηταν Ιανουαριος του 1987.... για νεοφερμενο αυτοκινητο οδικα οποτε επρεπε να περασει ελεγχο.. για να παρει πινακιδες.. εκτοτε καταλαβαινετε ποσες φορες εχω επαφη... με το αθλημα και στα δυο, Ιδιωτικα και δημοσια... Προσωπικα τα πηγαινα ολα σε σωστη κατασταση και ετσι κανενας δεν μου ειπε η ζητησε τιποτα... ειτε για το 20ετιας 2.24v ειτε για την πρισμα του 87... ειτε για την Καππα του 96, το barchetta του 96, το ιμπιζα του 87, φυσικα πλεον τα παω στα ιδιωτικα για να μην περιμενω.... δεν εχω εμπειρια στην περιπτωση που θα ειχε κατι... το οχημα...
-
-
Καλα το εχουμε ξαναγραψει, αλλα άσχετα με το αν συμφωνούμε ή οχι, η αστυνομία ειναι εκτελεστικό όργανο.
Κοινως, ελέγχει την τήρηση των νόμων.
Αλλοι νομοθετούν και εκει πρεπει να στραφουν οι όποιες αντιδρασεις.
Ξανα απο μενα στον Βαξεβάνη, αν θελει ας ξεμπροστιασει τους πολιτικους...
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ε, το χόντρυνε λίγο...
βεβαια αν γινει κατι εκ μερους της αστυνομίας θα μιλαμε για 'άλλες εποχές' κλπ κλπΑλήθεια, μέχρι που φτανει η ελευθερία του τύπου;
Στην επιστολή του προς τον αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, ο κ. Βαξεβάνης μεταξύ άλλων επισημαίνει:
'Αγαπητέ Αρχηγέ της Αστυνομίας,
Φαντάζομαι πως αν σας έπαιρνα τηλέφωνο και ζητούσα να μου στείλετε έναν αστυνομικό για να βρίσκεται έξω από το σπίτι μου και να γράφει όποιον παρκάρει παράνομα μπροστά, θα θεωρούσατε ότι σας κάνω πλάκα. Προφανώς και δεν είναι δυνατόν η Ελληνική Αστυνομία να αναλάβει έναν τέτοιο ρόλο μόνο και μόνο, επειδή το παράνομο παρκάρισμα είναι παράβαση του ΚΟΚ.
(....)
Αγαπητέ Αρχηγέ της Αστυνομίας, προστατεύστε πρώτα και κύρια τους αστυνομικούς σας.
Δεν τους αξίζει να φυλάνε γήπεδα επιχειρηματιών και διόδια εργολάβων. Τιμήστε τη στολή σας.Και επειδή σας γνωρίζω και προσωπικά, πιστέψτε με, δεν σας πάει η ρόμπα…'
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!