-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μα τέτοιο πρόγραμμα δεν δίνει μόνο άλογα
Αυτό κερνάει και κανάτες με τσάι ότι συμμετοχικό κινείτε στο δρόμο οι οποίες εκτοξεύονται από το παράθυρο του οδηγούΚαλά , δεν είναι και αυτοσκοπός το τσάγιασμα , άσε που δεν είμαστε και στην ανάλογη ηλικία. Για την εσωτερική ισοροπία πρόκειται
Τον ρουφιάνο του Sakaflia πως θα ξεπεράσουμε μετα? Αφου ξέρεις οτι ότι γράφει δεν ξεγράφει....
Δοκίμασε πάντως να του βάλεις κανα σηματάκια απο χχχχχ ή χχχχχχχχχχ. Θα πάρει αρκετά προς τα πάνω !Γι αυτό είπα 'νόμιμο' , να είναι με την 'ευλογία' του ρουφιάνου.
Μπλιάχ...ιεροσυλία μου ακούγεται το άλλο που προτείνεις.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ολοι οι χοντροι και οι φλωροι οδηγουν mito & scirocco!
Τυχαιο;Δεν νομιζω!μάλλον ξεχνάς οτι είναι και πουστράκια...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ολοι οι χοντροι και οι φλωροι οδηγουν mito & scirocco!
Τυχαιο;Δεν νομιζω!μάλλον ξεχνάς οτι είναι και πουστράκια...
-
Ο χρήστης jkar έγραψε:
Κωνσταντίνε, οσον αφορά το χρώμα, λευκό είναι, και με ηλιοροφή. Αλλα ρε φίλε και γ@μώ τις ζάντες η συγκεκριμένη. Φυσικά και δεν σκοπεύω να δώσω αυτά τα λεφτά για ζάντες, μεταχειρισμένες πάντως αν έβρισκα θα τις έβαζα. Είμαι και για λάστιχα, και μου πέρασε σαν σκέψη μαζί με αυτές τις ζάντες. 1750 περίπου για ζαντολάστιχα δηλαδη. Έγινε....jkar τώρα έχεις τις 16αρες δλδ? ποιες ακριβώς?
βασικά μου έχει κολήσει να αλλάξω τις 17αρες μου με 16αρες... για λόγους άνεσης κυρίως.
-
Κάτι κάναμε και σήμερα
Πολύ ανανεωτική η βόλτα μέχρι τον Αυχένα της Κατάρας.

Ξεμπουκώσαμε λίγο και στη γνωστή ευθεία

-
Σωραίος (sic) Κων/νε!!!
-
H εβδομάδα που μας πέρασε , έκλεισε με την κάλυψη 228 χιλιομέτρων για τα οποία σπαταλήθηκαν 9,9l/100km με μέση ταχύτητα τα 56km/h σε 4 ώρες και 2 λεπτά. Μετακινήσεις αποκλειστικά σπίτι - δουλειά - σπίτι.
Ανέβηκε η κατανάλωση έναντι των 8+ λίτρων της προηγούμενης εβδομάδας , αλλά γι αυτό αποκλειστικά υπεύθυνο είναι το δεξί πόδι μου.
Εδώ να σημειώσω ότι τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν με χρήση αποκλειστικά 100άρας (παρασυρόμενος από τον velissarios).Η ημέρα σήμερα ήταν ιδανική για βόλτα από άποψη καιρικών συνθηκών. Όχι βέβαια οτι την ίδια καλή τύχη θα είχε και ο τομέας του κυκλοφοριακού φόρτου. Αρκετή κίνηση στη διαδρομή που επέλεξα να κινηθώ (Τρίκαλα - Κατάρα) και με την παρουσία πολλών φορτηγών.
Λίγο ακόμα και θα γινόμουν μάρτυρας σε 'οδηγική αλχημεία' στη Γέφυρα Μουργκάνι . Το περιστατικό φαίνεται στο βίντεο στα χρονικά σημεία 00:48 - 00:52.
Γλυτώνοντας το θέαμα , η άνοδος απέκτησε ενδιαφέρον με τη συνοδεία μοτοσυκλετιστώνΔυστυχώς από τη θέση του χωριού Ανάληψη και μετά , λεωφορεία και φορτηγά αποφάσισαν να μου χαλάσουν τη χαρά κατά την άνοδο.

Στο σημείο που ο παλιός δρόμος προς Ιωάννινα βγαίνει στην Εγνατία , το απαγορευτικό προς την Κατάρα και οι πινακίδες 'δρόμος κλειστός' είναι μια σκέτη πρόκληση
Στροφή δεξιά λοιπόν και παντελώς μόνος σε ένα δρόμο που πολύ σπάνια πλέον χρησιμοποιείται.
Άλλη αίσθηση! Τύφλα να έχουν οι πίστες
Διαδοχικές στροφές , μικρές ευθείες , ψιλό χαλικάκι σε αρκετά σημεία και άλλα τέτοια 'ευχάριστα' , δημιουργουν το ιδανικό σκηνικό να ευχαριστηθείς οδήγηση.Στο σταθμό αποχιονισμού στο σημείο 'Κάμπος του Δεσπότη'


Μέχρι την Κατάρα το trip έδωσε τα παρακάτω νούμερα (περιλαμβανομένων των στάσεων)
Χιλιόμετρα : 82
Mέση κατανάλωση : 11,1l/100km
Μέση ταχύτητα : 57km/h
Διάρκεια : 01h 24min -
Η επιστροφή , με αφετηρία την Κατάρα , έγινε υπό τις ίδιες συνθήκες (απλά με λιγότερες στάσεις).
Το άθροισμα και των δυο παραπάνω βίντεο , περιλαμβάνει όλη την 'κλειστή' στην κυκλοφορία διαδρομή (και ένα μέρος μετά απ αυτήν).
Δυο ήταν τα στοιχεία που μου έκαναν εντύπωση στη σημερινή βόλτα.
α) Για πρώτη φορά και μετά από 47700 χιλιόμετρα με το Bravo , ένοιωσα για πρώτη φορά τον κόφτη να επεμβαίνει όταν χτύπησα 6500στρ/λ με δευτέρα σε μια προσπέραση.
β)Τα λάστιχα που ενω συμπεριφέρθηκαν αξιοπρεπώς (και παρ όλο το συνεχές σχεδόν σφύριγμά τους στα πιεσμένα κομάτια της διαδρομής) σε μια 'πονηρή' στροφή (στο ενδιάμεσο κομάτι της διαδρομής από τη γέφυρα Μουργκάνι έως την είσοδο της Καλαμπάκας) με 120 km/h δεν κατάφεραν να κρατήσουν τον κώλο του Bravo στην τροχιά που ήθελα. Αποτέλεσμα , μια στιγμιαία αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους και μικροδιόρθωση με το τιμόνι , πάντα μέσα στα όρια της λωρίδας μου.Συνολικά γράφτηκαν 156 χιλιόμετρα δρόμου , με μέση κατανάλωση 10,1l/100km σε 2 ώρες και 37 λεπτά οδήγησης με μέση ταχύτητα τα 59km/h.
Καλά ήταν (για σήμερα).


Για να διαβάσουμε και νέα από τη συνάντηση της Θεσσαλονίκης
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Κωνσταντίνε, οσον αφορά το χρώμα, λευκό είναι, και με ηλιοροφή. Αλλα ρε φίλε και γ@μώ τις ζάντες η συγκεκριμένη. Φυσικά και δεν σκοπεύω να δώσω αυτά τα λεφτά για ζάντες, μεταχειρισμένες πάντως αν έβρισκα θα τις έβαζα. Είμαι και για λάστιχα, και μου πέρασε σαν σκέψη μαζί με αυτές τις ζάντες. 1750 περίπου για ζαντολάστιχα δηλαδη. Έγινε....
jkar τώρα έχεις τις 16αρες δλδ? ποιες ακριβώς?
βασικά μου έχει κολήσει να αλλάξω τις 17αρες μου με 16αρες... για λόγους άνεσης κυρίως.
Ναι, τις 16άρες έχω.
Αυτές συγκεκριμένα: http://i3.photos.scar.gr/1234/1234282_5_b.jpg
Η αν δεν σε βοηθάει: http://www.youtube.com/watch?v=9JeMY4-14iY -
Λοιπόν επειδή έχω καταντήσει κουραστικός να λέω κάθε φορά τα ίδια λέω σήμερα να αλλάξω λίγο τροπάριο
Λοιπόν οι μηχανόβιοι
Πάντως δεν το βλέπω πως να σου πω Κωνσταντίνε......... Συμμετοχικό .Τα λάστιχα τσίριζαν αλλά ο κώλος ήταν πολύ σταθερός
Δηλαδή αν τα λάστιχα ήταν καινούρια δεν θα γλίστραγε καθόλου
Πάντως κάθε φορά με κάνεις να αδημωνώ να ανέβω κάποια στιγμή
Έχετε ωραίους δρόμους εκει πάνω ενώ εδώ μια Πάρνηθα και μια Πεντέλη έχουμε
Θα αρχίσω να μαζεύω λεφτά για να ανέβω μου φαίνεται κάποια στιγμή για βόλτα
Μπράβο πάντως που υπάρχετε και μερικοί και οδηγάτε εδω μέσα και κρατάτε ψηλά τη σημαία
Τελικό συμπέρασμα λοιπόν:ΜΠΡΑΒΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ
Περιμένουμε τα video της επόμενης εβδομάδας -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
.................
Πάντως δεν το βλέπω πως να σου πω Κωνσταντίνε......... Συμμετοχικό .Τα λάστιχα τσίριζαν αλλά ο κώλος ήταν πολύ σταθερός
Δηλαδή αν τα λάστιχα ήταν καινούρια δεν θα γλίστραγε καθόλου
......................Πράγματι , με φρέσκα λάστιχα η Monica δεν κουνά καθόλου το κωλαράκι της
Τώρα για το αν στον όρο 'συμμετοχικό' εντάσεται και το 'παλεύω να μαζέψω την ουρά μου' , οχι το Bravo δεν υποστηρίζει αυτή την παράμετροΕυχαρίστως να σας φιλοξενήσουμε ένα διήμερο (αντέχουμε έως δυο άτομα από άποψη χώρου).
-
Ο χρήστης jkar έγραψε:
Κωνσταντίνε, οσον αφορά το χρώμα, λευκό είναι, και με ηλιοροφή. Αλλα ρε φίλε και γ@μώ τις ζάντες η συγκεκριμένη. Φυσικά και δεν σκοπεύω να δώσω αυτά τα λεφτά για ζάντες, μεταχειρισμένες πάντως αν έβρισκα θα τις έβαζα. Είμαι και για λάστιχα, και μου πέρασε σαν σκέψη μαζί με αυτές τις ζάντες. 1750 περίπου για ζαντολάστιχα δηλαδη. Έγινε....
jkar τώρα έχεις τις 16αρες δλδ? ποιες ακριβώς?
βασικά μου έχει κολήσει να αλλάξω τις 17αρες μου με 16αρες... για λόγους άνεσης κυρίως.
Ναι, τις 16άρες έχω.
Αυτές συγκεκριμένα: http://i3.photos.scar.gr/1234/1234282_5_b.jpg
Η αν δεν σε βοηθάει: http://www.youtube.com/watch?v=9JeMY4-14iYθα σου στείλω pm να τα πούμε...
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
.................
Πάντως δεν το βλέπω πως να σου πω Κωνσταντίνε......... Συμμετοχικό .Τα λάστιχα τσίριζαν αλλά ο κώλος ήταν πολύ σταθερός
Δηλαδή αν τα λάστιχα ήταν καινούρια δεν θα γλίστραγε καθόλου
......................Πράγματι , με φρέσκα λάστιχα η Monica δεν κουνά καθόλου το κωλαράκι της
Τώρα για το αν στον όρο 'συμμετοχικό' εντάσεται και το 'παλεύω να μαζέψω την ουρά μου' , οχι το Bravo δεν υποστηρίζει αυτή την παράμετροΕυχαρίστως να σας φιλοξενήσουμε ένα διήμερο (αντέχουμε έως δυο άτομα από άποψη χώρου).
Πάντως στην έννοια συμμετοχικότητα δεν περιλαμβάνεται αυτό το πράγμα.
-
Η εννοια συμμετοχικοτητα ειναι εδω
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ευχαρίστως να σας φιλοξενήσουμε ένα διήμερο (αντέχουμε έως δυο άτομα από άποψη χώρου).
-
Από μπαταρία πως τα πάμε
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Από μπαταρία πως τα πάμεΣου κάνει τίποτε κόλπα?
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Από μπαταρία πως τα πάμε
Σου κάνει τίποτε κόλπα?
Διστάζει να πάρει μπροστά.
-
ποσα χρονια την εχεις?
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
ποσα χρονια την εχεις?18 μήνες.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Από μπαταρία πως τα πάμε
Σου κάνει τίποτε κόλπα?
Διστάζει να πάρει μπροστά.
Κοίτα στο Golf δίσταζε να πάρει δύο χρόνια μέχρι να τελιώσει
Εδω μέσα δεν είχε γραφτεί ότι τις πρώτες έβγαιναν off γρήγορα
Αυτός ο υπεύθυνος εγγύησης πάντως μόνο όταν λέμε για προγράμματα εμφανίζεται
Fiat Bravο 2007