Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Το παλικάρι ρωτάει: Είναι καλύτερα να κάνεις 200 χλμ υπό νορμάλ συνθήκες ή 1000 μέτρα κόντρα?
Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλή η απάντηση.
Η απαντηση ειναι ενα οποιοδηποτε ΤΑΞΙ της επαρχιας.Δηλαδη κατα μεσο ορο πανω απο 1 εκατομυριο ησυχα χιλιομετρα χωρις καποια επισκευη στον ιδιο τον κινητηρα.Αν υποθετικα το εχουμε ολο στην κοντρα ποσες κοντρες θα κανει χωρις να πει το ποιημα.Η νορμαλ εθνικη ειναι οτι καλυτερο για τον κινητηρα.
Τα ταξί είναι diesel Άστο.
Το ότι η απάντηση δεν είναι απλή επιβεβαιώνεται και από το υπολογιστάκι του service που είπε ο συνφορουμίστας παραπάνω που κάνοντας 80 χλμ στα Μέγαρα (δηλ. ας πούμε 80 φορές σε συνθηκες κόντρας 0-1000) ο υπολογιστής έδειξε 3000 χιλιόμετρα.
Αν έκανε Αθήνα - Πάτρα νορμάλ θα του έδειχνε 200*80= 16000 χιλιόμετρα.
Εν κατακλείδι θα συμφωνήσω με όσους είπαν ότι η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη. Και πρώτα απ'όλα εξαρτάται από το τι αυτοκίνητο οδηγείς. Πόσο πιεσμένος είναι ο κινητήρας και πόσο reliable oriented. Πχ με ένα yaris θα προτιμούσα κόντρα.
Η ποιότητα των χιλιομέτρων είναι πάντως ένα ζήτημα όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο και από αυτή την πλευρά έχει αξία οπροβληματισμός. Ακούς δηλ. 20000 και λες καινούριο. Ναι αλλά τι χιλιόμετρα.
Ένας περόμοιος προβληματισμός είναι για το αν πρέπει να μετράς χιλιόμετρα ή ώρες λειτουργίας (όπως σε μηχανήματα). Και για το αν θα έπρεπε να αυτοκίνητα να έχουν ωρόμετρο και όχι οδόμετρο ή και τα δύο.
τα αυτοκινητα δεν εχουν ωρομετρα για το λογο οτι δεν δουλευουν πολες ωρες στασημα οπως τα μηχανηματα
παραδιγματισου απο το δικο σου οταν κανεις 1000 χλμ πωσες ωρες δουλευει η μηχανη;;( αν και αυτο ειναι παλι σχετικο κινηση στην πολη Κ.Τ.λ.Π)
ειναι και αλλα προγματα (τα περισοτερα) που φθειρονται σε ενα αμαξι οπου η φθορα τους μετριεται μονο σε χλμ. (π.χ σαμαν - συμλεκτης- συστιμα διευθηνσης -φρενα κ.τ.λ.π)
ισως θα επρεπε παραλληλα με τον χιλιομετριτη να εχουν και ενα ωρομετριτη (σιγα τον χωρο που θα επιανε στο καντραν)