-
Θα μπορουσε να προτρεψει τους πραγματικους εργαζομενους να βγουν και να ξεφτιλησουν`τα αφεντικα τους που ουτως η αλλως δεν θα χασουν και πολλα με οποιαδηποτε αλλαγη..Πρεπει να καταλαβουν οτι πρεπει να παλεψουν μονοι τους και με καθαρη συνειδηση και τοτε ισως εχουν την αλληλεγγυη αρκετου κοσμου που δεν διαβαζει μονο επικεφαλιδες.
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι κόλημα έχεις εναντίον της ναυτιλίας ? Μήπως είσαι επαγγελματίας του τουρισμού?Το βρήκες, είμαι καταξιωμένος επαγγελματίας τουρίστας!
Δηλαδή όχι μόνο αποκλείεται ο άλλος να έχει δίκιο, αλλά για να υποστηρίζει κάτι τότε σίγουρα θα έχει προσωπικό συμφέρον από αυτό, δεν εξηγείται αλλιώς! Δεν έχει νόημα λοιπόν να κάνω διάλογο με άτομα που βλέπουν παντού συνομωσίες και συμφέροντα, τζάμπα κουράζω τα δάχτυλα μου στο πληκτρολόγιο. Καληνύχτα από μένα, και γεια χαρά...
Για τους υπόλοιπους, περί γεωργίας ορίστε ένα απόσπασμα από πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ:
Οι βασικοί παράγοντες που συνετέλεσαν στην επιδείνωση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς τομέα είναι:
• η αύξηση του μοναδιαίου εργατικού κόστους (μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής 7,5%, η 3η μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρώπη),
• Κατακερματισμένος κλήρος με την κυριαρχία μικρού μεγέθους γεωργικών εκμεταλλεύσεων (μέσο μέγεθος αγροτικής εκμετάλλευσης, Δανία 60 εκτάρια, Ισπανία 24 εκτάρια, Πορτογαλία 13 εκτάρια, Ελλάδα 5 εκτάρια)
• Εφησυχασμός από τις επιδοτήσεις, τις ποσοστώσεις και τις εγγυημένες τιμές
• Έλλειψη επιχειρηματικότητας, με την έννοια της δημιουργίας, της αναζήτησης ευκαιριών, νέων αγορών, κτλ*
-
Ειναι λιγο offtopic αλλα τα λογια του αντικατοπτριζουν το τι ειμαστε και τι θελουμε
Ο Γιώργος Δώνης βγήκε... από τα ρούχα του όταν ρωτήθηκε αν αληθεύει ότι το καλοκαίρι είχε πρόταση από την Μπρίστολ Ρόβερς. 'Αυτή είναι ερώτηση; Πνεύμα μου πουλάς; Όλοι θέλουμε μία καλύτερη κοινωνία. Γιατί δεν κοιτάς γύρω; Το πρόβλημά σου είναι αν θα φύγω εγώ από την Ελλάδα; Άντε με τον κάθε καραγκιόζη', είπε εκνευρισμένος.
Δεν περίμενα σε καμία περίπτωση όταν θα έρθω σε αυτή τη συνέντευξη να μην ξέρω από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω. Όλο αυτό που ζήσαμε ήταν μία παρωδία για την ελληνική κοινωνία. Είναι μία αθλιότητα που δυστυχώς στη χώρα μας δεν μπορεί να μπει ένα τέλος. Αφήνουμε αυτούς τους αλήτες, να κάνουν ό,τι θέλουν. Οι αστυνομικοί να κοιτάνε και μου λένε «τι να κάνουμε», ενώ οι σεκιούριτι έπιναν καφέ. Ένα μπουρδέλο είμαστε. Δεν έχει σημασία αν πήρε η ΑΕΚ το κύπελλο. Συγχαρητήρια. Ένα μπουρδέλο ελληνικό κράτος και ένα μπουρδέλο ποδόσφαιρο. Τρέχουν οι παίκτες γιατί σημαδεύονται με πιστόλια.
Γιατι οντως τετοιοι ειμαστε και αντι να διορθωθουμε χειροτερευουμε...και σεις πιστευετε οτι θα μας σωσει το ΔΝΤ και ο καθε ενας που μας κυβερναει;
δεν ξερω μπορει να πια λιγο περισσοτερο και να τα χω παιξει αλλα τολμω να παραλληλισω τα παραπανω με τη γενικοτερη κατασταση της χωρας μας.
Λεμε να κανουμε τυποποιημενη γεωργια και μας λετε μερικοι οχι αυτο εχει ξοφλησει.
Λεμε να κανουμε ενα βημα πιο περα και να προωθησουμε σωστα τον τουρισμο και μας λετε ολα καλα ειναι στον τουρισμο.
Λεμε να χουμε λιγο αξιοπρεπεια προς τον εργαζομενο και μας λετε οχι μια χαρα ειναι ο εργαζομενος χωρις ευθυνες αλοιμονο στον εργοδοτη.
Ε δεν προκειτε να χουμε καμια εξελιξη ετσι και μετα θελετε να επενδυσουμε σε υψηλη τεχνολογια και σε παραγωγη πατενταρισμων τεχνολογικων λυσεων. Πρωτα τα απλα και μετα τα συνθετα κυριοι.
Και ολα αυτα σε μια χωρα οπου γινετε χαμος απο τους πολιτικους και επειδη γινονταν επεισοδια σ εναν αγωνα (που μπροστα στα προβληματα που αντιμετωπιζει ο λαος ελαχιστη σημασια ειχε) βγαινει ο δημοσιογραφισκος που μεταδιδει και λεει ¨ευτυχως που δεν ηταν ο προεδρος της Δημοκρατιας εδω¨...πφφφφ
Και παλι συγγνωμη...
-
Στέφανος Μάνος σολάρει τώρα στον ΣΚΑΙ
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δηλαδή όχι μόνο αποκλείεται ο άλλος να έχει δίκιο, αλλά για να υποστηρίζει κάτι τότε σίγουρα θα έχει προσωπικό συμφέρον από αυτό, δεν εξηγείται αλλιώς! Δεν έχει νόημα λοιπόν να κάνω διάλογο με άτομα που βλέπουν παντού συνομωσίες και συμφέροντα, τζάμπα κουράζω τα δάχτυλα μου στο πληκτρολόγιο. Καληνύχτα από μένα, και γεια χαρά...Μα τι λες απερίγραπτε άνθρωπε, είχες δίκιο στη θέση σου για ασήμαντο ρόλο της ναυτιλίας ως προς τον τουρισμό?
Εξακολουθείς να λες ότι είχες δίκιο, διαβάζοντας τα στοιχεία που σου έδωσα! Ότι το 10μηνο Ιανουαρίου 2010 (ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ), η ΝΑΥΤΙΛΙΑ έφερε στη χώρα 13,011 δισεκατομμύρια Ευρώ, ενώ ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 9,32 δισεκατομμύρια Ευρώ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=86061170Με άτομα σαν κι εσένα που δεν εννοούν να καταλάβουν τι διαβάζουν, ούτε να συγκρίνουν 2 αριθμούς, λυπάμαι κάθε δευτερόλεπτο που έχασα ... καλή συνέχεια άλλά δεν ξανα-ασχολούμε μαζί σου
Αν είσαι νέος - μεγάλος είναι χαμένη υπόθεση - εύχομαι να ωριμάσεις και να αφήσεις τη μεγαλοστομία και το παγαλίζειν, να ανοίξεις μάτια και αυτιά, να αποκτήσεις κριτική ικανότητα, να αναλύεις και να τεκμηριώνεις τις απόψεις σου και να μπορείς να συζητάς και όχι απλώς να σπάς τη βαρεμάρα σου γράφοντας στα φόρουμ.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Καμμία σχέση.
Μπορείς να δώσεις το έργο σε κονσόρτσιουμ ξένων εταιριών και να απαιτήσεις να στο παραδώσουν με το 'κλειδί στο χέρι' (turnkey project)..Αν το κλειδί το κρατήσουν να το δουλεύουν χωρίς επιδοτήσεις και όλα τα κέρδη-ζημιές δικές τους και να μην έχει δώσει 1€ το κράτος ούτε για τις απαλλοτριώσεις, κτλ ... θα το θέλαμε όλοι! Αλλά νομίζεις υπάρχουν επενδυτές για αυτό ?
Ο Σιδηρόδρομος σε Καλαμάτα-Φλώρινα δεν σταματά γιατί είναι ασύμφορος, όσο γιατί οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του Μεταφορών είχαν παραχωρήσει εξωφρενικά προνόμια στους ΟΣΕτζήδες με αποτέλεσμα το λειτουργικό κόστος της γραμμής να είναι τεράστιο + η παραδοσιακή αβάντα των ελληνικών κυβερνήσεων στις οδικές μεταφορές. ..
Σταματάει πάνω απ' όλα γιατί δεν έχει πελάτες και είναι άχρηστος!
Σε 2 ώρες πας Καλαμάτα ότι ώρα θέλεις, τα κηπευτικά σε 3 ώρες είναι Αθήνα, γιατι συμφέρει να περνάνε απο 2 σιδηροδρομικούς σταθμούς?Επίσης (για την ενημέρωσή σου) θα σου αναφέρω ότι τα δρομολόγια της Φλώρινας επανήλθαν καθότι υπήρξαν μεγάλες αντιδράσεις μιας και εξυπηρετούν πολύ κόσμο.
Εθνικοί λόγοι κυρίως! Και λιγώτερο πολιτική απόφαση στο γνωστό πλαίσιο πελατειακών σχέσεων (με τοπικά συμφέροντα) που έφεραν το ΔΝΤ.
Τεσπά, αν νομίζεις ότι ο Γερμανός θα αποδεχθεί να βρίσκεται στο έλεος ΚΤΕΛ/ταρίφα στις διακοπές του, δεν έχει νόημα να το συζητάμε...
Μελέτη δεν έχω δεί, αν υπάρχει δώσε λινκ να τη διαβάσουμε. Οι εκτιμήσεις μου είναι άλλες.
Εγώ ξέρω ότι, τουλάχιστον οι Γερμανοί φίλοι μου, ούτε καν εχουν σκεφτεί ότι λείπει το τραίνο.
Ας έχουμε πρώτα σύγχρονο αεροδρόμιο και δρόμους που το συνδέουν
Ας συμμαζευτεί το σκουπιδαριό από τις πολεις και τη φύση
Ας προστατευθεί η φύση απο την ανεξέλεκτη τσιμεντοποίηση, π.χ δες τη παραλία στα Μάταλα, τα μαγαζιά κάτω απο τους πέτρινους ανεμόμυλους μπαίνοντας στο οροπέδιο στο Λασίθι, κτλ κτλΟ Γερμανός εντυπωσιάζεται απο το συνδυασμό άγριου και γαλήνιου τοπίου στη Κρήτη και τα άλλα μέρη της πατρίδας μας. Ας τα διασώσουμε γιατί η διαφορετικότητα του περιβάλλοντος είναι η δύναμη του τουρισμού.
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Εξακολουθείς να λες ότι είχες δίκιο, διαβάζοντας τα στοιχεία που σου έδωσα! Ότι το 10μηνο Ιανουαρίου 2010 (ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ), η ΝΑΥΤΙΛΙΑ έφερε στη χώρα 13,011 δισεκατομμύρια Ευρώ, ενώ ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 9,32 δισεκατομμύρια Ευρώ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=86061170Κάθε κλάδος συμβάλει με τον τρόπο του στην οικονομία.
Χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω οτι στη ναυτιλία τα περισσότερα χρήματα καταληγουν στους πλοικτήτες και συσσορεύονται σε τραπεζικούς λογαριασμούς και όταν επενδύονται οι ναυπηγήσεις γίνονται στην κορέα, στην κίνα και όχι (πια) στην ελλάδα. Οι φόροι που εισπράτει το ελληνικό δημόσιο από τους πλοικτήτες δεν ξέρω πόσοι είναι, σίγουρα είναι λιγότεροι από ότι τους αναλογεί. Οι έλληνες ναυτικοί είναι σίγουρα πολύ λιγότεροι από οτι στο παρελθόν, στα πλοία δουλεύουν κυρίως ξένοι. Υπάρχουν ευτυχώς οι διοικητικοί υπάλλαλοι στα γραφεία των εταιρειών στον πειραιά.
Για τον τουρισμό, στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ασφαλή οικονομικά στοιχεία, ειδικά μετά το 2001, γιατί παλιότερα η τράπεζα της ελλάδος μετρούσε το συνάλλαγμα ενώ τωρα μόνο εκτιμήσεις γίνονται. Το πλεονέκτημα του τουρισμού είναι οτι το σύνολο των χρημάτων που ξοδεύουν οι τουρίστες παραμένει στην ελλάδα (εκτός από τα κέρδη των ξένων τουριστικών γραφείων) και μοιράζονται σε πολύ κόσμο σε διάφορα επαγγέλματα. Λειτουργεί έτσι πολλαπλασιαστικά και αναπτύσσονται και άλλοι κλάδοι, όπως οι οικοδομές, οι μεταφορές, ακόμη και η γεωργία και η αλιεία. Από τα χρήματα αυτά όμως, πολύ λίγα δηλώνονται στην εφορία (η φοροδιαφυγή στον τουρισμό χτυπάει κόκκινο) και το κράτος τελικά εισπράτει πολύ λιγότερα από όσα θα έπρεπε.
-
Ολες οι σοβαρές ναυτιλιακές έχουν έδρα στο Λονδίνο και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα με βάση το καθεστώς του νόμου 27/1975 που τις εξαιρεί από φορολόγηση (= off-shore επιχειρήσεις).
-
Οι στερήσεις των Ελλήνων
Η οικονομική κρίση ωθεί τους Έλληνες σε θυσίες για να μην αδειάσει η τσέπη τους. Μοναδική 'πολυτέλεια' που δεν διαπραγματεύονται το αυτοκίνητό τους. Δείτε τα στοιχεία του Ευρωβαρόμετρου
Αυξάνονται διαρκώς οι καταναλωτές που γίνονται ολοένα και πιο 'φειδωλοί' στη χρήση των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών και τη φωταγώγηση του σπιτιού τους σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τα πάγια έξοδά τους και να προστατεύσουν το περιβάλλον.
Ειδικότερα, το 56% των ερωτηθέντων, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου, επισήμανε ότι εφάρμοσε τις δύο αυτές πρακτικές για τον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας, ενώ ένας στους δύο (αύξηση κατά 17% από το 2006) παραδέχτηκε πως μείωσε και τη χρήση της θέρμανσης και του air condition.
Ωστόσο, δεν φαίνεται κανείς να θυσιάζει την άνεσή του, με μόνο ένα ποσοστό της τάξεως του 22% να δηλώνει πως χρησιμοποιεί λιγότερο το αυτοκίνητο, ποσοστό που αυξήθηκε μεν κατά 10% συγκριτικά με το 2006, αλλά παραμένει χαμηλό.
Μόνο ένας στους δέκα είπε ότι άρχισε να μετακινείται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Μάλιστα, πρόκειται για ένα ποσοστό που αντί να αυξηθεί ως απόρροια της οικονομικής κρίσης, μειώθηκε κατά 6%.
Τέλος, **μόνο το 8% των Ελλήνων μείωσε την ταχύτητα οδήγησης **(αύξηση της τάξης του 3% από το 2006) και μόνο το 2% πήρε την απόφαση να αλλάξει το αυτοκίνητό για ένα νέο με χαμηλότερη κατανάλωση (ποσοστό αμετάβλητο συγκριτικά με το 2006).
Αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξε και ένα 24% που δήλωσε πως δεν έκανε απολύτως τίποτα για τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, ποσοστό ωστόσο που μειώθηκε κατά 17% συγκριτικά με το 2006.
Αναφορικά με τα μέτρα που θεωρούν ως αποτελεσματικά για την εξοικονόμηση ενέργειας, σε ποσοστό 48% πρότειναν την ευρεία εφαρμογή «έξυπνων» ενεργειακών εφαρμογών σε κάθε νοικοκυριό, όπως ειδικές συσκευές που θα επιτρέπουν αποδοτική χρήση της ενέργειας και ρύθμιση της κατανάλωσης.
Επίσης, ένα 46% των ερωτηθέντων, τάχθηκε κατά του μονοπωλίου της ΔΕΗ, αφού πρότεινε τη δημιουργία των προϋποθέσεων για την παροχή ενέργειας από διαφορετικούς φορείς, ώστε να προωθηθεί ο ανταγωνισμός και να δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να αλλάζουν εύκολα πάροχο.
Το 41%, τέλος, ζήτησε φοροαπαλλαγές για τους καταναλωτές που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση του σπιτιού τους. Να σημειωθεί πως η έρευνα διεξήχθη το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαρτίου του 2011.
Αυτά διαβάζει η Μέρκελ ...
-
-edit-
-
Ειμαστε τελικα τοσο ανικανοι στο να μαθαινουμε απο τα λαθη μας ή απλα καποιους συμφερει να γυρναμε τον τροχο σαν τα χαμστερ?
Απο αρθρο στο blog Buttonwood του Economist.
*Some commentators followed a different tack, arguing that since every debtor is matched by a creditor, losses are offset by gains and so debt does not really matter. But when the debt is secured against an asset, lenders and borrowers can both lose. Suppose that Acme Finance lent $10m to Wile E. Coyote for the building of a roadrunner-meat processing plant. When the plant was built, Acme Finance might feel its loan was secured by an asset. But the coyote’s repeated failure to catch roadrunners would leave the plant running idle. Eventually Mr Coyote would go bankrupt and Acme would be forced to write off the bulk of the loan.
As a result, you need to be suspicious of arguments that net debt ratios are more significant than gross measures. Net measures offset the value of assets owned by the debtor against the amount owed. But have those assets been accurately valued? Or is their value dependent on the easy availability of credit, as was true of American houses in the early 2000s?*
[spoiler=:1x801gos]GREECE denied that it was planning to restructure its debt this week (see Economics focus), even as traders in the credit-default-swaps market made bigger bets that it would. A pattern of denial in the face of mounting evidence has been a recurring feature of the debt crisis.
Back in 2005 and 2006 received wisdom denied that the rapid growth of subprime mortgages was a problem. American house prices were extremely unlikely to fall at the national level. In any case, the debt had been widely spread among investors thanks to the derivatives market.
Once the subprime woes became obvious optimists still argued that their economic impact would be limited. The banks downplayed the extent of their exposure to subprime lending. As the scale of their exposure was revealed they switched tack to argue that they had a liquidity, rather than a solvency, problem.
When the banks duly had to be bailed out and debt was transferred from the private to the public sector, a further layer of denials was needed. The finances of governments are not like those of individual households, it was said. Governments have the power to tax and to print money, and have recovered from high debt-to-GDP ratios in the past.
That rationale was undermined by the work of Carmen Reinhart and Kenneth Rogoff, who showed how countries had defaulted on their debts on many occasions in the past. Countries do have a much bigger credit limit than individuals but there is still a cap on their borrowing capacity. The economy must generate enough taxes to service the debt or must have safeguards in place to stop any attempt to inflate the debt away from spiralling into hyperinflation.
Some commentators followed a different tack, arguing that since every debtor is matched by a creditor, losses are offset by gains and so debt does not really matter. But when the debt is secured against an asset, lenders and borrowers can both lose. Suppose that Acme Finance lent $10m to Wile E. Coyote for the building of a roadrunner-meat processing plant. When the plant was built, Acme Finance might feel its loan was secured by an asset. But the coyote’s repeated failure to catch roadrunners would leave the plant running idle. Eventually Mr Coyote would go bankrupt and Acme would be forced to write off the bulk of the loan.
As a result, you need to be suspicious of arguments that net debt ratios are more significant than gross measures. Net measures offset the value of assets owned by the debtor against the amount owed. But have those assets been accurately valued? Or is their value dependent on the easy availability of credit, as was true of American houses in the early 2000s?
The European sovereign-debt crisis has produced its own sequence of denials and recantations. Peripheral governments said at first that the banking crisis would not require a dose of fiscal austerity, blaming the rise in their bond yields on speculators and ratings agencies. When yields stayed high, despite austerity programmes, they denied that they would need to seek international financial aid. Once that aid was received, countries felt obliged to rule out the possibility of partial default, the stage that Greece has reached now. But Greece has a solvency, not a liquidity, problem and it is a matter of when, not if, creditors take a hit.
The lesson of this long process of obfuscation and retreat is to place no faith in official statements of reassurance. Debtors will usually claim (and may even believe) they can service their debts, just as alcoholics deny they have a drinking problem. In any case, an early admission of a solvency problem would be akin to informing your spouse of your intention to commit adultery: it would precipitate a crisis rather than avert it.
On April 18th Standard & Poor’s put America’s AAA credit rating on negative watch. Mary Miller, an assistant treasury secretary, sought to reassure the markets. “We believe S&P’s negative outlook underestimates the ability of America’s leaders to come together to address the difficult fiscal challenges facing the nation,” she responded. But she would say that, wouldn’t she?
America is not Greece. It has a much greater chance of growing out of its debt and it has the “exorbitant privilege” of issuing debt in the world’s reserve currency. At least its politicians now recognise that something must be done about the deficit, even if they disagree about the solution. But grand plans, like denials, need to be taken with a bucket of salt. Actions will be the best sign that the denial phase is over, not more words.[/spoiler:1x801gos]
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Σκεφτόμουν τότε να αγοράσω αλλά ευτυχώς η συζήτηση με βοήθησε να μην το κάνω. Ευχαριστώ παίδες.
Εσύ γλύτωσες, όσοι είχαν από πριν δολάρια και τα χρειάζονται τώρα είναι που τρώνε το αγγούρι...
Η κατάσταση στην αγορά συναλλάγματος είχε ξεφύγει τελείως τον τελευταίο χρόνο. Μέχρι τότε μπορούσες να κάνεις κάποια πρόβλεψη για το μέλλον , τον τελευταίο χρόνο με τίποτε και ευτυχώς που δεν τοποθετήθηκα.
Τώρα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα αλλά για αυτούς με δολάρια είναι αργά , για να φύγουν.Μπα τι λες ;
Koutsan, που εξαφανίστηκες μπρε συμβουλάτορα της συμφοράς;
Να ξέρεις , χρωστάς μεγάλο-μεγάλο τραπέζωμα ως εξιλέωση για τα δολάρια που με έκανες να ΜΗΝ αγοράσω πριν 3 μήνες , να το ξέρεις.Μ'αρέσει πάντως που νομίζεις ότι 'φταίει' ο τελευταίος χρόνος
-
μεγάλο τραπέζωμα με κρύο πιάτο, that was!
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Αν το έλεγες αυτό για όλες τις συγκοινωνιακές υποδομές αυτής της χώρας, ξέρεις τι θα διέθετες τώρα ;
Μόνο την γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και ΑΝ...Εν τέλει θα σου δώσω ένα στοιχείο (και ψάξτο):
Η Δανία επιδοτεί τον Σιδηρόδρομό της με 600 εκατ.€/έτος.... λές να είναι ηλίθιοι και δεν έχουν δρόμους ή απλά έχουν συνειδητοποιήσει τις ευεργετικές επιπτώσεις του μέσου στο περιβάλλον και στην πολυδιαφημισμένη 'πράσινη ανάπτυξη' ;Απλά δεν μπορεί να επιδοτούνται όλα, με δανεικά όπως γινόταν όλα αυτά τα χρόνια. Προσωπικά εκτιμώ ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικές ανάγκες που χρειάζονται στήριξη: παιδεία, υγεία, κοινωνική ασφάλιση.
Οι εργολάβοι μας έχουν ρουφήξει το αίμα με τα μεγάλα έργα τα τελευταία 20 χρόνια, ας μη ρίχνουμε κι άλλα δανεικά στο μύλο τους. Άποψη μου! -
Δεν ρίξαμε πολλά λεφτά στους εργολάβους . Ρίξαμε λεφτά γιά υποδομές και ακόμα δεν έχουμε κάνει ούτε τις μισές από όσες είναι απαραίτητες .
Απλά ως συνήθως και αυτές τις κάναμε με λάθος τρόπο .
Αντί να τις κάνουμε με αντιπαροχή τις κάναμε σαν δημόσιο έργο με αποτέλεσμα να κοστίσουν 3πλάσια και να πάνε σε συγκεκριμένες τσέπες και ακόμα και τώρα που ξεκίνησε να γίνει με σωστή λογική , τα κάναμε έτσι ώστε να την απαξιώσουμε με περίεργες συμβάσεις με συμμετοχή των γνωστών εργολάβων γιατί οι πολιτικοί αυτούς ξέρουν , αυτούς εμπιστεύονται γιά τις πληρωμές τους , έπεσε και το μπέρδεμα του δεν πληρώνω από τους τζαμπατζήδες και τους πολιτικούς του τίποτα και της οπισθοδρόμησης και το ξεφτιλίσαμε το θέμα .Η Τουρκία δίπλα μας με ηγέτη τον έναν από τους δύο μεγαλύτερους παγκοσμίως , αναπτύσσεται ραγδαία και θέλει να κάνει μαρίνες γιά να μαζέψει το 10-20 % από τα 500.000 ιδιωτικά σκάφη που υπάρχουν στην Μεσόγειο .
Οι αληταράδες του εσωτερικού στρατού κατοχής , όμως δεν θέλουν να παίρνουν λεφτά από τους σκαφάτους , από τους κινέζους , από κανένα γιατί έτσι ελέγχουν το κράτος και το μαύρο χρήμα που τρώνε 35 χρόνια τώρα .
Ομως η πείνα άρχισε να θερίζει και έτσι το 77 % των πολιτών είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων πλέον .Σε 6 μήνες θα είναι όλοι εκτός του στρατού κατοχής .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
.....
Οι αληταράδες του εσωτερικού στρατού κατοχής , όμως δεν θέλουν να παίρνουν λεφτά από τους σκαφάτους , από τους κινέζους , από κανένα γιατί έτσι ελέγχουν το κράτος και το μαύρο χρήμα που τρώνε 35 χρόνια τώρα .
Ομως η πείνα άρχισε να θερίζει και έτσι το 77 % των πολιτών είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων πλέον .**Σε 6 μήνες θα είναι όλοι εκτός του στρατού κατοχής **.
Θα γίνει επανάσταση;
-
Από την Καθημερινή της Κυριακής. Σκίτσο του Ανδρέα Πετρουλάκη.
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Θα γίνει επανάσταση;Πιό εύστοχη απάντηση από την γελοιογραφία από πάνω δεν γινόταν να πάρεις
-
Καθόλου απίθανο να έχει μπει παλιότερα (αλλα δεν κάθομαι να διαβάσω 700 σελίδες
http://www.youtube.com/user/OnALostHigh ... iagMrI0Qo4αλλά και:
http://www.youtube.com/watch?v=AG0zL1ZI ... r_embedded
-
Άπιαστο όνειρο οι επενδύσεις στην Ελλάδα
Σε αδιέξοδο οδηγείται η κατά τα άλλα πολυδιαφημισμένη επένδυση στο Ελληνικό. Διαφωνίες στους όρους συνεκμετάλλευσης, οδηγούν το Κατάρ σε υποχώρηση. Αιχμές για 'ερασιτεχνικές κινήσεις' της Ελλάδας.
http://news247.gr/oikonomia/meta_ton_astako_den_proxwra_kai_to_ellhniko.850153.html
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!