-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
...τέλος, ο Τιφφ δε χρειάζεται να καθήσει να ασχοληθεί με κανένα αμάξι. ο τύπος μπαίνει μέσα και πυροβολάει. πλέον φτάσαμε και στο σημείο να αμφισβητούμε κ τέτοιους οδηγούς.
Σαφως και πυροβολαει, και μαλιστα με το καλημερα, και ειναι απο τους πλεον εμπειρους οδηγους, και ενας απο τους ικανοτερους δημοσιογραφους-δοκιμαστες, παγκοσμιως.
Ποτε δεν τον αμφισβητησα. Στο συγκεκριμενο video, απλα φανηκε οτι εκανε μια αποπειρα, one off, με το καθε αυτοκινητο,
εβγαινε και λιγο εξω στο γρασιδι, γενικως το γλεντουσε, παροτι κραταγε η Vicky χρονους.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι τα λαστιχα ΔΕΝ ηταν τα ιδια και ΔΕΝ ξερουμε σε τι κατασταση ηταν στο καθε αυτοκινητο.
Αντιθετως, στο δοκιμαστικο στις Σερρες, φορουσαν ακριβως τα ιδια, και καινουργια, σε καθε αυτοκινητο.
Δεν ξερω τι σχολιασες στο video, αν θες να δεις οτι θελεις να δεις, και να κρινεις, ελα απο κοντα σε συναντηση, εγω ουτε 'το παιζω' κατι, ουτε καθομαι να κανω δοκιμες απο την πολυθρονα, οπως επικαλεισαι... -
το λες από μονος σου.... 'φάνηκε'.
τι άλλο να πω τώρα; ότι δεν τα πας ό-λ-α όπως θελεις εσυ; μια έτσι, μια γιουβέτσι.
και ακριβώς αυτό λεμε όλοι και κράζουμε. ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΑ πρώτα και μετά βγαλε ο,τι ετυμηγορία θέλεις.
έλεος πια με τα περιοδικά, τον Τιφφ, τον Κάνκουνεν και τον ΙΚΕ (άσχετο )
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
το λες από μονος σου.... 'φάνηκε'.τι άλλο να πω τώρα; ότι δεν τα πας ό-λ-α όπως θελεις εσυ; μια έτσι, μια γιουβέτσι.
και ακριβώς αυτό λεμε όλοι και κράζουμε. ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΑ πρώτα και μετά βγαλε ο,τι ετυμηγορία θέλεις.
έλεος πια με τα περιοδικά, τον Τιφφ, τον Κάνκουνεν και τον ΙΚΕ (άσχετο )
Τα περισσοτερα, (κυριως hot hatch) τα εχω οδηγησει, αλλα ετσι κι αλλιως δεν βγαζω ετυμηγορια, την αποψη μου λεω, την οποια υποστηριζω με διαφορετικες πηγες, σε αντιθεση με διαφορους 'επιστημονες' και γκουρου του forum...
Eσυ ομως και καποιοι αλλοι, λασπομαχειτε, χωρις ΚΑΝ, να εχετε δει απο κοντα, πως διαλο μπορει να στριβουν
αυτα τα κωλαμαξα. Μου λες εμενα μετα να ΟΔΗΓΗΣΩ. Εσυ ΠΟΣΑ, και ΠΟΙΑ εχεις οδηγησει, και ερχεσαι
να μου βγαζεις δικα σου συμπερασματα? -
βρες μου ΕΝΑ συμπέρασμα που έχω βγαλει για οποιαδήποτε αμάξι. εμπρός. μια φορά να δω εάν θα μπορέσεις να στηρίξεις τις αερολογίες σου.
(με μπερδεύεις με άλλον χρήστη φιλε... προφανώς δλδ μιας και αυτοί που σε κράζουν δεν ειναι και λίγοι...)
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
έλεος πια με τα περιοδικά, τον Τιφφ, τον Κάνκουνεν και τον ΙΚΕωραίο lineup
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
βρες μου ΕΝΑ συμπέρασμα που έχω βγαλει για οποιαδήποτε αμάξι. εμπρός. μια φορά να δω εάν θα μπορέσεις να στηρίξεις τις αερολογίες σου.(με μπερδεύεις με άλλον χρήστη φιλε... προφανώς δλδ μιας και αυτοί που σε κράζουν δεν ειναι και λίγοι...)
Λιγα ποστ μολις πριν, που λες οτι το R οτι κερδιζει ειναι απο την ευθεια...
τουλαχιστον απο εδω http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... cco_r.html (το σωστό ΜΕγκάν δεν έβαλα;!) φαίνεται ότι το Σιροκο καταφερνει να κοντράρει το γαλλάκι μονο σε πιστες που έχουν ευθείες...
απο τις επιδόσεις τους φαίνεται καθαρά ποσο πιο γρήγορο ειναι το Σ.
βεβαια οταν τα πράγματα είναι οριακά (γλυστερό οδόστρωμα, βροχή) πάει περιπατο η δυναμη κ εκεί ειναι που τρέχει και δε φτάνει το Σ...
** οι 'κοντρες' κερδιζονται στην ευθεία κι όχι στις στροφές ** λενε οι άγγλοι... κι οχι αδικα μαλλον.
Σου εκανα quote, ταχυτητες εισοδου-εξοδου, και ενδιαμεσους χρονους.
Το R κερδιζει ΚΑΙ απο αρκετες στροφες, περα απο τον οριακα καλυτερο συνολικο χρονο, και υψηλοτατη πλευρικη επιταχυνση. -
To Megane ήντουνε το Cup ή όχι?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
To Megane ήντουνε το Cup ή όχι?Σε ποια περιπτωση?, στο συγκριτικο στις Σερρες? Ναι το Cup ηταν.
-
ναι βρε γρηγόρη, ειπα ότι σύμφωνα με τους χρόνους που βλεπω να έχουν γραφτεί + το γεγονός του 5.Γκίαρ + ότι το Σιροκο ειναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, αισθάνεται καλυτερα στις πίστες που εχουν ευθείες. άλλωστε η διαφορά τους είναι πάνω από 20άλογα/τόνο+πιο γραμμικό μοτέρ. λίγα ειναι όλα αυτά;
σου φάνηκε αυτό σαν ετυμηγορία; αυτό λέγεται κρίση. ναι η κρίση μου είναι ότι αν βαλεις ολα αυτα στο καζάνι θα βγει αυτο που ειπα. ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΎΩ.
πού διαφωνείς; έγραψα πουθενα οτι ειναι κακό αμάξι; όχι μονο, οτι δεν είανι εξαιρετικό; οτι οτι οτι; ΠΟΥ; ΤΙ;
ή μηπως για να είναι καλύτερο πρέπει να ειναι γρηγορότερο από το Μεγκάν σωνει κ καλα;;;;;;;; :eleos:
-
εχω χάσει την μπαλα με τις εκδοσεις του Μεγκάν. ποιό ειναι το Καπ;;
το RS Clubsport ποιο ειναι;; γιατί αυτο λεει στο Χοκενχάιμ ρίχνει 3 δεύτερα στο Σιροκο (δεν εχει ομως άλλες πιστες...)
http://fastestlaps.com/comparisons/rena ... cco_r.html
To Cup ειναι γρηγορότερο απο το παλιό Ρ26Ρ ;;;
http://fastestlaps.com/comparisons/rena ... cco_r.html
αυτή η Ρενο ο,τι θελει κανει μου φαίνεται
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ναι βρε γρηγόρη, ειπα ότι σύμφωνα με τους χρόνους που βλεπω να έχουν γραφτεί + το γεγονός του 5.Γκίαρ + ότι το Σιροκο ειναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, αισθάνεται καλυτερα στις πίστες που εχουν ευθείες. άλλωστε η διαφορά τους είναι πάνω από 20άλογα/τόνο+πιο γραμμικό μοτέρ. λίγα ειναι όλα αυτά;σου φάνηκε αυτό σαν ετυμηγορία; αυτό λέγεται κρίση. ναι η κρίση μου είναι ότι αν βαλεις ολα αυτα στο καζάνι θα βγει αυτο που ειπα. ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΎΩ.
πού διαφωνείς; έγραψα πουθενα οτι ειναι κακό αμάξι; όχι μονο, οτι δεν είανι εξαιρετικό; οτι οτι οτι; ΠΟΥ; ΤΙ;
ή μηπως για να είναι καλύτερο πρέπει να ειναι γρηγορότερο από το Μεγκάν σωνει κ καλα;;;;;;;; :eleos:
Ηταν το συμπερασμα σου, και σου παρεθεσα ενα ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ διαγραμμα σε πιστα, με την καταγραφη ΟΛΩΝ των Κ, και
σε πολλες απο αυτες το R κερδιζει χρονο εναντι του RS (σημειωτεον με ιδια και καινουργια λαστιχα και στα δυο, αρα και πιο αντικειμενικα αποτελεσματα), ΚΑΙ στις στροφες, οποτε και διαψευδει το δικο σου συμπερασμα. -
παράξενο παντως να χάνει παντού το Μεγκαν και τελικα να κάνουν ιδιο χρονο...
ειναι κάπως παράξενο. πιστεύω τώρα λέμε ετσι να περνάει η ώρα...
-
Βασικά σκοτώνεστε χωρίς λόγο τόση ώρα
Ρωτάμε πάλι.Τα ηλεκτρονικά ήταν κλειστά στο Megane? Αν ναι είναι άκυρη η σύγκριση.-
Γιατί δεν λέω ωραία είναι στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο δεν κάνεις χρόνο με τόσα πολλά άλογα καθώς ότι μηχανικό βοήθημα και να έχεις δεν βγαίνουν στο δρόμο με τίποτα
Άρα και τα ίδια λάστιχα να φοράνε στη σύγκριση δεν είναι όμοια τα δεδομένα -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
εχω χάσει την μπαλα με τις εκδοσεις του Μεγκάν. ποιό ειναι το Καπ;;To cup ειναι αυτο που εχει μηχανικο μπλοκε πρωτιστως, σε σχεση με τα μη cup, σκληροτερες αναρτησεις,
χαραγμενες δισκοπλακες, και ζαντες διαφορετικης σχεδιασης (μαυρες ματ 18αρες) απο το 'απλο' RS... -
ωραία... τοτε τα λινξ που έβαλα θα ειναι ακομα χειρότερα για το Σιροκο μιας και δεν έχει το Καπ για να συγκριθεί.
δε λέω οτι δεν εμπιστεύομαι τους ελληνάρες των 4T(και κάθε 4T κλπ), αλλά ας πούμε οτι εμπιστεύομαι λιγο περισσότερο τους από'ξω...
έχει κανείς χρονους από Καπ και Σιρ απο πιστες ανά τον κοσμο; (μιας και τα 2 δεύτερα στη βροχή του Τιφφ δε μας κάνουν)
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βασικά σκοτώνεστε χωρίς λόγο τόση ώρα
Ρωτάμε πάλι.Τα ηλεκτρονικά ήταν κλειστά στο Megane? Αν ναι είναι άκυρη η σύγκριση.-
Γιατί δεν λέω ωραία είναι στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο δεν κάνεις χρόνο με τόσα πολλά άλογα καθώς ότι μηχανικό βοήθημα και να έχεις δεν βγαίνουν στο δρόμο με τίποτα
Άρα και τα ίδια λάστιχα να φοράνε στη σύγκριση δεν είναι όμοια τα δεδομέναΣου απαντησα, ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
Αυτα που λες, τα ξερεις απο πρωτο χερι, ή απλα εικαζεις?
Εχεις μπει σε πιστα και εχεις διαπιστωσει σε τετοιας ιπποδυναμης αυτοκινητα, οτι με το ΕSP on
πας πιο γρηγορα?
Στις περισσοτερες περιπτωσεις, σε ισχυρα δικινητα (προσθιοκινητα ή πισωκινητα), σε κατασταση πληρους απενεργοποιησης
κανεις τον καλυτερο χρονο. F458 exluded βεβαια, (απο κοινους θνητους, και οχι οδηγους αγωνων) με 570αλογα και με την καλυτερη διαθεσιμη τεχνολογια, σε ηλεκτρονικα που υπαρχει... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βασικά σκοτώνεστε χωρίς λόγο τόση ώρα
Ρωτάμε πάλι.Τα ηλεκτρονικά ήταν κλειστά στο Megane? Αν ναι είναι άκυρη η σύγκριση.-
Γιατί δεν λέω ωραία είναι στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο δεν κάνεις χρόνο με τόσα πολλά άλογα καθώς ότι μηχανικό βοήθημα και να έχεις δεν βγαίνουν στο δρόμο με τίποτα
Άρα και τα ίδια λάστιχα να φοράνε στη σύγκριση δεν είναι όμοια τα δεδομέναΣου απαντησα, ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
Αυτα που λες, τα ξερεις απο πρωτο χερι, ή απλα εικαζεις?
Εχεις μπει σε πιστα και εχεις διαπιστωσει σε τετοιας ιπποδυναμης αυτοκινητα, οτι με το ΕSP on
πας πιο γρηγορα?
Στις περισσοτερες περιπτωσεις, σε ισχυρα δικινητα (προσθιοκινητα ή πισωκινητα), σε κατασταση πληρους απενεργοποιησης
κανεις τον καλυτερο χρονο. F458 exluded βεβαια, (απο κοινους θνητους, και οχι οδηγους αγωνων) με 570αλογα και με την καλυτερη διαθεσιμη τεχνολογια, σε ηλεκτρονικα που υπαρχει...Όχι απλά αν μαζεύεις κώλους κάθε τρεις και λίγο όπως στο video δεν κάνεις χρόνους
Μόνο βασανίζεις τα χέρια σου Δεν σου ζητάω τα ρέστα για αυτό ρώτησα στο αντίστοιχο topic που μου παρέθεσες πριν
Ναι όλα αυτά όμως Κίκιζα σε στεγνό που λες παραπάνω.Σε βρεγμένο δεεεν.Δεν έιναι ίδιες οι συνθήκες πρόσφυσης και σπάει πολύ έυκολα με αντιδράσεις πολύ πιο απότομες.Αυτό σημαίνει ότι ένα ήδη σκληρό στον πίσω άξονα Megane θα χορεύει στην βροχή και μόνο χρόνο δεν θα μπορεί να κάνει
edit τώρα όσον αφορα το video με τον Tiff φαίνεται αυτό που λέω παραπάνω αλλά το αποτέλεσμα είναι λίγο περίεργο αν συγκρίνουμε τα δύο test -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ωραία... τοτε τα λινξ που έβαλα θα ειναι ακομα χειρότερα για το Σιροκο μιας και δεν έχει το Καπ για να συγκριθεί.δε λέω οτι δεν εμπιστεύομαι τους ελληνάρες του Ντράιβ (και κάθε Ντράιβ), αλλά ας πούμε οτι εμπιστεύομαι λιγο περισσότερο τους από'ξω...
έχει κανείς χρονους από Καπ και Σιρ απο πιστες ανά τον κοσμο; (μιας και τα 2 δεύτερα στη βροχή του Τιφφ δε μας κάνουν)
Kαι εγω τους 'απ' οξω' εμπιστευομαι κυριως στα reviews, εδω ομως εχουμε και ιδια λαστιχα. Οι 'απ' οξω δεν ειχαν'...
Eπιπλεον μιας και το ανεφερες, ΚΑΙ σε συγκριτικο του Drive , σε χρονομετρημενη διαδρομη στην Κρητη, το R
ηταν επισης μπροστα, απο το Cup.
Η αναφορα μου αυτη δεν εχει στοχο τυπου υπερατου, απλα με αυτο τον τροπο, τονιζω το ποσο ικανο
ειναι το R, ειτε εντος, ειτε εκτος πιστας, οταν βρισκεται ελαχιστα μπροστα απο ενα Γαλλικο καλοστημενο Hot-hatch με μηχανικο μπλοκε διαφορικο. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όχι απλά αν μαζεύεις κώλους κάθε τρεις και λίγο όπως στο video δεν κάνεις χρόνους
Μόνο βασανίζεις τα χέρια σου Δεν σου ζητάω τα ρέστα για αυτό ρώτησα στο αντίστοιχο topic που μου παρέθεσες πριν
Ναι όλα αυτά όμως Κίκιζα σε στεγνό που λες παραπάνω.Σε βρεγμένο δεεεν.Δεν έιναι ίδιες οι συνθήκες πρόσφυσης και σπάει πολύ έυκολα με αντιδράσεις πολύ πιο απότομες.Αυτό σημαίνει ότι ένα ήδη σκληρό στον πίσω άξονα Megane θα χορεύει στην βροχή και μόνο χρόνο δεν θα μπορεί να κάνει
edit τώρα όσον αφορα το video με τον Tiff φαίνεται αυτό που λέω παραπάνω αλλά το αποτέλεσμα είναι λίγο περίεργο αν συγκρίνουμε τα δύο testΛες στους 4τροχους, να μην δοκιμασαν με πιο τροπο κανει τον καλυτερο δυνατο χρονο το Megane?
Δεν ξερω, παντως συνηθως οταν πας πιστα, βλεπεις σε πια θεση (των ηλεκτρονικων) πας γρηγοροτερα, και αντιστοιχα επιλεγεις. Αναμενουμε απαντηση, απο τους συνεργατες των 4τροχων για αυτο το ζητημα, αφου ρωτησες...
Τωρα στο video του Τιφφ, φαινεται, -παροτι, η εμπειρια του και η ανεση σε πολυ υψηλες ταχυτητες, δεν κρυβεται-,
περισσοτερο να το διασκεδαζει, βγαινοντας και λιγο γρασιδι, παρα να ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ συγκεντρωμενος, οπως ο δοκιμαστης των 4τροχων. Αυτο εξαλλου επισημανα και απο την πρωτη στιγμη. Οχι οτι ο Tιφφ δεν ειναι ικανος. Ενας απο τους καλυτερους δοκιμαστες στον κοσμο ειναι...(συν το γεγονος οτι εκει δεν ειχαν ιδια λαστιχα, και δεν ξεραμε και σε τι κατασταση ηταν, στις Σερρες ηταν ιδια και καινουργια και στα δυο) -
Μεγάλη βλακεία ΙΜΗΟ τα συγκριτικά με τα ίδια λάστιχα, εκτός αν αρχίζουν να ψάχνονται και με ίδιες αναρτήσεις κλπ.
Οι χρόνοι του Drive δυστυχώς δεν είναι αξιόπιστοι.
GOLF R - SCIROCCO R