Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπουζί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπουζί
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    70
    179
    3169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Focus mkI 1.8

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:
        Focus mkI 1.8

        Σε κινητήρες Ford μπουζί μόνον της motorcraft
        O συγκεκριμένος κινητήρας φοράει τα AYFS 22 PP1 τα οποία απ όσο θυμάμαι νομίζωότι είναι platin και δεν έχουν καμια σχέση με τα bosch που είχε πάνω,ας βάλει αυτά και θα δει τεράααααααααστια διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα και όσο αναφορά την ιδιότητά τους ως πλατινένια αλλά και ως motorcraft ταιριάζουν γάντι σε αυτά τα μοτέρ

        Τα bosch που φορούσε πάνω προδίδουν τέλεια κάυση του κινητήρα αλλά για τα μπουζί μπορώ να πω πως για 20 000km είναι ελαφρώς φθαρμένα παραπάνω απ όσο έπρεπε και για αυτό ίσως φταίει η ασυμβατότητα(είναι πολύ ιδιόρυθμα και απαιτητικά μοτέρ στα μπουζί) αλλά και η ποιότητα των μπουζί καθ' αυτού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          etsii last edited by

          Απ'οσα διαβάζω σε φόρα του εξωτερικού φοριούνται πολύ και τα NGK σε Ford μοτέρ και σκεπτόμουν να τα δοκιμάσω στο δικό μου 1.25 zetec-se του '97 στην επικείμενη αλλαγή μέσα στη βδομάδα (AYFS 22 C σε Motorcraft και TR5A-10 σε NGK ).

          Επίσης πλατινένια (AYFS 22 P1 ή PTR5A-10) θα άξιζαν σε αυτό το μοτέρ;

          Τα τωρινά με 43.000χλμ και 80% ανοιχτό δρόμο και 20% πόλη θέλουν άμεση αλλαγή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            εμπαιναν πλατινενια οντως απο το εργοστασιο. το θεμα ειναι οτι καιγοντουσαν οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα η εταιρια να το γυρισε στα απλα μπουζι....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              εμπαιναν πλατινενια οντως απο το εργοστασιο. το θεμα ειναι οτι καιγοντουσαν οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα η εταιρια να το γυρισε στα απλα μπουζι....

              Σοφή επιλογή να βάλουν απλά μπουζί.

              Οι πολλαπλασιαστές καίγονται γιατί υπερθερμαίνονται.
              Τα μπουζί με πλατίνα ή ιρίδιο ζορίζουν λιγότερο τον πολλαπλασιαστή και ζεσταίνεται λιγότερο από όταν χρησιμοποιεί κανονικά μπουζί.

              Χρησιμοποιείς μπουζί με πλατίνα (ή ιρίδιο) για να μην έχεις φθορές από τον σπινθήρα όπως στα μπουζί της φωτογραφίας και να βγάζουν τα μπουζί 50-100.000χλμ. Μπορείς να χρησιμοποιείς απλά μπουζί αν τα αλλάζεις συχνά, με την προϋπόθεση ότι δεν ζεσταίνεται περισσότερο ο πολλαπλασιαστής και μειώνεται η ζωή του.

              Βάλε τα μπουζί και τη μάρκα που συνιστά ο κατασκευαστής γιατί μ' αυτά συνήθως δουλεύει καλύτερα.

              Σε κινητήρες Ford μπουζί μόνον της motorcraft

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                εμπαιναν πλατινενια οντως απο το εργοστασιο. το θεμα ειναι οτι καιγοντουσαν οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα η εταιρια να το γυρισε στα απλα μπουζι....

                Αμφιβάλλω αν ισχύει αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  etsii last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:

                  εμπαιναν πλατινενια οντως απο το εργοστασιο. το θεμα ειναι οτι καιγοντουσαν οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα η εταιρια να το γυρισε στα απλα μπουζι....

                  Αμφιβάλλω αν ισχύει αυτό.

                  Είναι γεγονός πάντως πως ως ανταλλακτικό γνήσιο (Motorcraft) δεν υπάρχει πλέον μπουζί πλατίνας, μόνο απλά, για Fiesta, Focus, Mondeo. Υπάρχουν μόνο για κάποια μοτέρ Modeo και Focus RS. Πληροφορίες από ανταλλακτικάδικα.

                  Κάποιυς κωδικούς που ψάχνω για το δικό μου σε στοκ μονάχα και από ebay.

                  Για τους πολλαπλασιαστές πάντως σύμφωνα με παλαιότερη οδηγία μείωσε το διάκενο από 1.3 σε 1.0 χιλιοστά στα μπουζί. Τώρα αν είχε αποτέλεσμα δεν ξέρω. Για zetec από AYRF22PP πήγε σε AYFS22C.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                    εμπαιναν πλατινενια οντως απο το εργοστασιο. το θεμα ειναι οτι καιγοντουσαν οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα η εταιρια να το γυρισε στα απλα μπουζι....

                    Αμφιβάλλω αν ισχύει αυτό.

                    ετσι μου ειπανε , ετσι σου λεω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Μια χαρά είναι τα μπουζί σου (τα 4 στο κόκκινο κουτί).

                      Στο σπίτι φτιάχνεις τη βενζίνη που βάζεις στο αμάξι;

                      Όντως. Έχεις τρελές επικαθήσεις λόγω θείου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        fastmanakos last edited by

                        Τις προάλλες βάζω 40 ευρώ βενζίνη σ ένα φτηνό στην βόλου στην λάρισα.Όλα κομπλέ πάω σε κάτι δουλίτσες και αργότερα το πάω για πλύσιμο (απ' έξω μόνο και μόνος μου με λάστιχο ).Το αμάξι μετά το πλύσιμο άρχισε να κλωτσάει απίστευτα να μήν τραβάει καθόλου όσο γκάζι και να δινα, τρανταζόταν ολόκληρο και τέλος στο ρελαντί έπαιζε απο 900-1200 στροφές.Πήγα κατευθείαν σε μηχανικό ο οποίος μου είπε κατευθείαν ότι είναι μπουζοκαλώδια το πρόβλημα και μάλιστα τα βγαζε ένα-ένα μπροστά μου και μου δειξε ότι είχαν φθαρεί σε μερικά σημεία και έβγαινε η σπίθα απ έξω.Το ερώτημά μου είναι το εξής:

                        Ο μηχανικός μου είπε ότι ίσως να έφταιγε η βενζίνη, να ήταν νοθευμένη κλπ.Όμως είχα κάνει καμιά 20αριά χλμ απ την στιγμή που έβαλα την βενζίνη και όλα πήγαιναν μια χαρά δεν είχε παρουσιάσει τπτ μέχρι την στιγμή που το έπλυνα.Όντως μπορεί η βενζίνη να προκαλέσει τέτοιο πρόβλημα αν είναι νοθευμένη ή λέτε να έγινε μαλακία στο πλύσιμο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                          Μια χαρά είναι τα μπουζί σου (τα 4 στο κόκκινο κουτί).

                          Στο σπίτι φτιάχνεις τη βενζίνη που βάζεις στο αμάξι;

                          Όντως. Έχεις τρελές επικαθήσεις λόγω θείου.

                          ο μαστορας σημερα ανεφερε οτι ηταν μια χαρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
                            Τις προάλλες βάζω 40 ευρώ βενζίνη σ ένα φτηνό στην βόλου στην λάρισα.Όλα κομπλέ πάω σε κάτι δουλίτσες και αργότερα το πάω για πλύσιμο (απ' έξω μόνο και μόνος μου με λάστιχο ).Το αμάξι μετά το πλύσιμο άρχισε να κλωτσάει απίστευτα να μήν τραβάει καθόλου όσο γκάζι και να δινα, τρανταζόταν ολόκληρο και τέλος στο ρελαντί έπαιζε απο 900-1200 στροφές.Πήγα κατευθείαν σε μηχανικό ο οποίος μου είπε κατευθείαν ότι είναι μπουζοκαλώδια το πρόβλημα και μάλιστα τα βγαζε ένα-ένα μπροστά μου και μου δειξε ότι είχαν φθαρεί σε μερικά σημεία και έβγαινε η σπίθα απ έξω.Το ερώτημά μου είναι το εξής:

                            Ο μηχανικός μου είπε ότι ίσως να έφταιγε η βενζίνη, να ήταν νοθευμένη κλπ.Όμως είχα κάνει καμιά 20αριά χλμ απ την στιγμή που έβαλα την βενζίνη και όλα πήγαιναν μια χαρά δεν είχε παρουσιάσει τπτ μέχρι την στιγμή που το έπλυνα.Όντως μπορεί η βενζίνη να προκαλέσει τέτοιο πρόβλημα αν είναι νοθευμένη ή λέτε να έγινε μαλακία στο πλύσιμο;

                            Η νοθευμένη βενζίνη να καταστρέψει μπουζοκαλώδια και να φαίνεται και η φθορά τους εξωτερικά, λίγο δύσκολα. Επειδή την έχω πάθει μια φορά, χωρίς όμως να ξέρω τι έκανες ακριβώς, θα πόνταρα στο πλύσιμο...Μπουζοκαλώδια άλλαξες τελικά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                              Μια χαρά είναι τα μπουζί σου (τα 4 στο κόκκινο κουτί).

                              Στο σπίτι φτιάχνεις τη βενζίνη που βάζεις στο αμάξι;

                              Όντως. Έχεις τρελές επικαθήσεις λόγω θείου.

                              ο μαστορας σημερα ανεφερε οτι ηταν μια χαρα...

                              Βρε τον μάστορα.
                              Όλες οι απλές αμόλυβδες έχουν αρκετό θείο, δεν είναι παράνομο. Από ότι ξέρω μόνο η EKO Super 100 octane δεν έχει (για αυτό και γράφει SF -Sulfide Free).
                              Τα μπουζί είναι ΟΚ αλλά αν έβαζες και σουπερ αμόλυβδη που και που (πχ ταξίδι) θα ήταν πολύ καλύτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Pop, εχω βάλει κάπου φωτό τα μπουζί μου, εκείνα ήταν όντως μια χαρά.

                                Sent front my Desire using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                  Μια χαρά είναι τα μπουζί σου (τα 4 στο κόκκινο κουτί).

                                  Στο σπίτι φτιάχνεις τη βενζίνη που βάζεις στο αμάξι;

                                  Όντως. Έχεις τρελές επικαθήσεις λόγω θείου.

                                  ο μαστορας σημερα ανεφερε οτι ηταν μια χαρα...

                                  Βρε τον μάστορα.
                                  Όλες οι απλές αμόλυβδες έχουν αρκετό θείο, δεν είναι παράνομο. Από ότι ξέρω μόνο η EKO Super 100 octane δεν έχει (για αυτό και γράφει SF -Sulfide Free).
                                  Τα μπουζί είναι ΟΚ αλλά αν έβαζες και σουπερ αμόλυβδη που και που (πχ ταξίδι) θα ήταν πολύ καλύτερα.

                                  10ppm θείο έχουν όλες οι βενζίνες απο το διυλιστήριο. Είναι τόσο λίγο που είναι κοντά στα όρια της ανιχνευσιμότητας (0,5 - 1,0 ppm είναι το ελάχιστο που μπορούν να βρούν οι αναλυτές). Επικαθήσεις θείου δέν είχαμε στα μπουζί ούτε παλιότερα που το όριο ήταν 50ppm. Οπότε μάλλον ο βενζινάς του ποπολάρου βάζει μέσα τίποτα δικά του 'βελτιωτικά πρόσθετα'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    fastmanakos last edited by

                                    Η νοθευμένη βενζίνη να καταστρέψει μπουζοκαλώδια και να φαίνεται και η φθορά τους εξωτερικά, λίγο δύσκολα. Επειδή την έχω πάθει μια φορά, χωρίς όμως να ξέρω τι έκανες ακριβώς, θα πόνταρα στο πλύσιμο...Μπουζοκαλώδια άλλαξες τελικά;

                                    Τελικά μου τα άλλαξε κ όλα κομπλέ.Κ εγώ για πλύσιμο νόμισα ωστόσο όταν άνοιξε τη μηχανή για να δει τα μπουζοκαλώδια δεν υπήρχε πουθενά σταγόνα νερού.Τί να έφταιγε άραγε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kpsig moderator last edited by

                                      Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:

                                      Η νοθευμένη βενζίνη να καταστρέψει μπουζοκαλώδια και να φαίνεται και η φθορά τους εξωτερικά, λίγο δύσκολα. Επειδή την έχω πάθει μια φορά, χωρίς όμως να ξέρω τι έκανες ακριβώς, θα πόνταρα στο πλύσιμο...Μπουζοκαλώδια άλλαξες τελικά;

                                      Τελικά μου τα άλλαξε κ όλα κομπλέ.Κ εγώ για πλύσιμο νόμισα ωστόσο όταν άνοιξε τη μηχανή για να δει τα μπουζοκαλώδια δεν υπήρχε πουθενά σταγόνα νερού.Τί να έφταιγε άραγε;

                                      Το νερό έκανε τη δουλειά του (βραχυχύκλωμα) και μετά την έκανε (εξατμίστηκε).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        etsii last edited by

                                        Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                        Focus mkI 1.8

                                        Σε κινητήρες Ford μπουζί μόνον της motorcraft

                                        Τα bosch που φορούσε πάνω προδίδουν τέλεια κάυση του κινητήρα αλλά για τα μπουζί μπορώ να πω πως για 20 000km είναι ελαφρώς φθαρμένα παραπάνω απ όσο έπρεπε και για αυτό ίσως φταίει η ασυμβατότητα(είναι πολύ ιδιόρυθμα και απαιτητικά μοτέρ στα μπουζί) αλλά και η ποιότητα των μπουζί καθ' αυτού.

                                        Τελικά χάλασε ο κόσμος. Πρώτη φορά βλέπω σε γνήσια μπουζί της Ford αντί για Motorcraft το κουτί να περιέχει Bosch!! Ας το επιβεβαιώσει κάποιος αν το δει. Το 1 493 001 από Motorcraft AYFS22C είναι πλέον FoMoCo AYFS22CB και πάνω στο μπουζί αναγράφεται Bosch HR8MEV

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aris last edited by

                                          Μπουζί για xantia II 1.8 16v;
                                          Μένουμε σε μονάκιδα, ε;

                                          Sent from my upcoming john's phone

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aggelosf last edited by

                                            Ο χρήστης etsii έγραψε:

                                            Focus mkI 1.8

                                            Σε κινητήρες Ford μπουζί μόνον της motorcraft

                                            Τα bosch που φορούσε πάνω προδίδουν τέλεια κάυση του κινητήρα αλλά για τα μπουζί μπορώ να πω πως για 20 000km είναι ελαφρώς φθαρμένα παραπάνω απ όσο έπρεπε και για αυτό ίσως φταίει η ασυμβατότητα(είναι πολύ ιδιόρυθμα και απαιτητικά μοτέρ στα μπουζί) αλλά και η ποιότητα των μπουζί καθ' αυτού.

                                            Τελικά χάλασε ο κόσμος. Πρώτη φορά βλέπω σε γνήσια μπουζί της Ford αντί για Motorcraft το κουτί να περιέχει Bosch!! Ας το επιβεβαιώσει κάποιος αν το δει. Το 1 493 001 από Motorcraft AYFS22C είναι πλέον FoMoCo AYFS22CB και πάνω στο μπουζί αναγράφεται Bosch HR8MEV

                                            Και σε ένα Mondeo 2.0 που έχει ο πατέρας μου αν θυμάμαι καλά τα εργοστασιακά δεν είναι Motorcraft αλλά NGK.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr