Oct 20, 2004, 6:24 PM

Ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας, του συνεργείου, αλλά και το είδος του (αναλώσιμο ή εξειδικευμένο ανταλλακτικό), τα μεικτά κυμαίνονται από 25%-40%

Να μην σας πω βέβαια πόσο κοστίζει να κατασκευαστεί ένα μπουζί (και να βγάλει το κατιτίς το εργοστάσιο) ή ένα λίτρο συνθετικό λάδι και πόσο τελικά το αγοράζουμε εμείς

Η εργατώρα ποικίλλει και αυτή ανάλογα με το μέγεθος του συνεργείου, αλλά και πάλι δεν γίνονται παραχωρήσεις (προς τα κάτω) αφού η εργατώρα λιανικής εξαρτάται από την εργατώρα εγγύησης, η οποία είναι χαμηλότερη. Όταν λοιπόν η εργατώρα εγγύησης έχει 40 ευρώ πχ, αναγκαστικά της λιανικής πρέπει να είναι μεγαλύτερη.

Στη Γερμανία, ακόμα και στις 'ακριβές' μάρκες η εργατώρα κυμαίνεται στα 70-80 ευρώ. Εκεί όμως υπάρχει ανταγωνισμός, γιατί πολλοί Γερμανοί 'τσιφούτηδες' πάνε για σέρβις πλέον στην... Τσεχία και στην Πολωνία, ειδικά τώρα που μπήκαν στην ΕΕ λόγω προφανώς χαμηλότερων εργατικών.

Εδώ ο μοναδικός 'ανταγωνισμός' είναι οι επαρχιακές πόλεις με μικρότερα συνεργεία που συνήθως έχουν πιο χαμηλές τιμές εργατικών. Ειδικά σε κοντινές πόλεις στην Αθήνα, (Λαμία, Λειβαδιά, Πάτρα, Κόρινθος) πολλά (εξουσιοδοτημένα) συνεργεία μένουν ανοιχτά και Σάββατα, για να εξυπηρετήσουν τους Αθηναίους του σαβατοκύριακου με χαμηλότερα εργατικά (μην παραξενεύεστε, συμβαίνει)