Το γεγονός είναι ότι με τα καινουρια αυτοκίνητα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έχουν ελάχιστο κέρδος και εξηγώ:
Εαν μεν το αυτοκίνητο μπεί για ένα απλό service το κέρδος του από τα ανταλλακτικά είναι το εξής (σε ευρώ καί όχι ποσοστιάια, όπου και πάλι το 50-60% που αναφέρεις είναι υπερβολικό).
Φ. Αέρος 2 ευρώ
Φ. Βενζίνης 2,2 ευρώ
Φ. Λαδιού 1,1 ευρώ
Λάδια (4 λίτρα) 4 ευρώ
Μπουζί (4τεμ) 2 ευρώ
Σύνολο 'κέρδους' από αναλώσιμα: 11.3 ευρώ.
Οι παραπάνω τιμές είναι πραγματικές από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και δεν χωράνε αμφισβήτηση.
Αυτές οι τιμές βέβαια δεν είναι καθαρό κέρδος γιατί είναι απλώς η διαφορά χονδρικής που αγοράζει με λιανική που πουλάει και δεν περιλαμβάνει κόστη αποθήκευσης, διακίνησης κλπ.
Από την εργασία πόσο πιστεύεις οτι μπορεί να βγάλει έτσι ώστε να καλύψει τα λειτουργικά του εξοδα?
Δεδομένου ότι κατα κανόνα πελάτες των εξουσιοδοτημένων είναι αυτοί που βρίσκονται εντός εγγύησης - μετά οι περισότεροι φεύγουν, σε περίπτωση επισκευής, αυτή κατα πάσα πιθανότητα θα καλυφθεί στην εγγύηση οπότε το συνεργείο θα αποζημιωθεί με μία πολύ χαμηλότερη εργατοώρα, στην οποία δεν θα περιλαμβάνεται ο χρόνος που έφαγε για να διαγνώσει την βλάβη κλπ. ενώ δεν θα πάρει τίποτα από τα ανταλλακτικά.
Με τα παραπάνω πιστεύω οτι γίνεται κατανοητό ότι ειδικά ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που ακολουθεί τις οριζόμενες διαδικασίες και το οποίο είναι υποχρεωμένο απο το εργοστάσιο να επενδύσει σε πανακριβα μηχανήματα (φρενόμετρα, αορτισερόμετρα, διαγνωστικά κλπ) , να διαθέτει εκπαιδευμένο προσωπικό, εγκαταστάσεις με συγκεκριμένα τετραγωνικά και άνω, ΔΕΝ βγάζει κέρδος από ένα καινούριο αυτοκίνητο που μπαίνει για service η για εγγυήσιμη βλάβη (δηλ το 80% των περιπτώσεων). Αν δε ή μάρκα είναι γενικά αξιόπιστη, καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα....
Να διευκρινήσω ότι οι τιμές που αναφέρω δεν αφορούν την VW (η οποία έχει υψηλή τιμή εργατοώρας και δεν γνωρίζω τα περιθώρια κέρδους της σε ανταλλακτικά). Επίσης δεν έχω εξουσιοδοτημένο συνεργείο...
an milas gia e3iousiodotimena ta peri8wria sta antallaktika einai terastia (40-50%). pou to brikes oti einai liga?
h px sta ladia pou bazoun to peri8wrio kerdos einai 50- 60% (rotisa filo pou douleuei stin pwliseis lipantikwn poso poulane to ladi sta synergeia)
xaraktiristika na sou pw oti to MAF sensor gia to diko mou autokinito to poulaei o VW dealer $260 se alla synergeia kai $340 se idiotes. Kai sta 260 bgazei kerdos apo auto pou tou to dinei h VW.
Otan xrewneis 150e gia optikous elegxous, sikwma autokinitou, kai allagi filtrwn aeros kai klimatismou auta einai xontra kerdh (20 min ypo8esi). O ergatis apasxoli8ike gia 30-40 min me to downtime. Posa pernei sto synergeio, 5e thn wra?[/quote]