-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είδα Απο κοντά την νέα m5...
Αδιάφορη και χωρίς σπορ στοιχεία ... Κατώτερη της προηγούμενης
Τι μοτέρ φοράει ;Που την είδες Κώστα; V8 4.4 biturbo με 560 άλογα έχει.
Για 592 λένε.
στραγάλια τα κάναν...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είδα Απο κοντά την νέα m5...
Αδιάφορη και χωρίς σπορ στοιχεία ... Κατώτερη της προηγούμενης
Τι μοτέρ φοράει ;Που την είδες Κώστα; V8 4.4 biturbo με 560 άλογα έχει.
Για 592 λένε.
560 είναι η επίσημη ανακοίνωση Νίκο.
Χρόνια πολλά φιλαράκο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είδα Απο κοντά την νέα m5...
Αδιάφορη και χωρίς σπορ στοιχεία ... Κατώτερη της προηγούμενης
Τι μοτέρ φοράει ;Που την είδες Κώστα; V8 4.4 biturbo με 560 άλογα έχει.
Για 592 λένε.
560 είναι η επίσημη ανακοίνωση Νίκο.
Χρόνια πολλά φιλαράκο!
Να'σαι καλά!!
Επίσης, Χριστός Ανέστη!
Αν δε κάνω λάθος, η BMW επίσημα δεν έχει ανακοινώσει κάτι για το μοτέρ. Έχει ανακοινώσει ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς....αλλά τίποτα για το μοτέρ.
Θα φοράει το μοτέρ της Χ5/6Μ, αλλά λένε με λίγο περισσότερη ιπποδύναμη που θα φτάνει τα 592.
Ρίξε μια ματιά στο επίσημο press release εδώ (αν μπορείς):
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όταν ένα σεμνότατο και ιστορικό μέλος του φόρουμ καθυβρίζεται απ' το κάθε red τζουτζέκι, οι mods κοιμούνται...
Καλή Ανάσταση.Περιμένω να επέμβουν αμεροληπτα οι μοντς στον παραπάνω ...
Μην πιεζεις την τυχη σου[mod]
Κανε Αυτό που πρέπει ... είναι άσχημο πράγμα η μεροληψια...
Εγω την τσιμΠησα την προειδ μου...Και τι, σου έπεσε βαριά στη χώνεψη; Πού ξέρεις ότι ο άλλος δεν την 'τσίμπησε';
Και πού 'σαι... υποδείξεις αλλού.Αυτό είναι το τελευταίο οφτόπικ για το συγκεκριμένο θέμα, πολύ ασχοληθήκαμε.
-
Πολύ κέρμπ
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πολύ κέρμππότε θα δούμε κάποια δοκιμή ή συγκριτικό με την 1m?έχει γίνει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα?
PS:χρόνια πολλά σε όλους !! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πολύ κέρμπκαλοοοο
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Πολύ κέρμπ
πότε θα δούμε κάποια δοκιμή ή συγκριτικό με την 1m?έχει γίνει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα?
PS:χρόνια πολλά σε όλους !!Μόνο αυτό το, κατά την άποψή μου, ηλίθιο Αμερικάνικο review:
-
Τι να μας πει και το μουλικο-ψαρουκλα μπροστά στον παλιουρα :
-
xronia polla σε όλους
τακάκια πότε περίπου χρειαζόμαστε?
Λογικές τιμές παίζουν? (σε άλλα φορουμ ειδα και 300 ευρω και φρίκαρα...) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
xronia polla σε όλουςτακάκια πότε περίπου χρειαζόμαστε?
Λογικές τιμές παίζουν? (σε άλλα φορουμ ειδα και 300 ευρω και φρίκαρα...)Από τιμές δεν ξέρω, δεν έχω αλλάξει...αλλά σου λέει το OBC μέσα πότε θέλουν αλλαγή.
-
Έγινε ήδη τεστ :
Hockenheim
BMW M3 E92 : 1.14.2
BMW 1M : 1.14.1Περιοδικό εκ Γερμανίας, Sport Auto
http://www.autoblog.com/2011/04/25/repo ... by-a-hair/
-
Το έχω δει αυτό...η διαφορά όμως είναι πολύ μικρή κατά την άποψή μου.
-
Mικρή διαφορά μεν, ενδεικτική των δυνατοτήτων της μικρής Μ δέ, αφού έγιναν την ίδια ημερα και από περιοδικό λίαν αξιόπιστο...
Είναι απίστευτο αυτοκίνητο η 1Μ!
-
Μας άκουσε το autocar.co.uk και έκανε ένα test
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/BMW-1-Series-M-/256701/ -
Το έχω δει αυτό...η διαφορά όμως είναι πολύ μικρή κατά την άποψή μου.
Αντιθέτως, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Και δεν αναφέρομαι στο 0,1 sec , αυτά είναι αστειότητες για παρανοικούς.
Η όλη ουσία είναι ότι ένα αυτοκίνητο 340 ίππων κάνει παραπλήσιους ή και καλύτερους χρόνους σε πίστα με την προμετωπίδα της φίρμας, την Μ3 των 420 αλόγατων.
Και όλα αυτά επειδή βασικά είναι ελαφρύτερο, παρόλο που έχει δυσμενέστερη αναλογία κιλών ανά ίππο από το benchmark.Ο Collin Chapman δικαούται ξανά και ξανά, for more speed, add lightness.
-
Ε καλά... καθήστε να δούμε και άλλα τεστ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε καλά... καθήστε να δούμε και άλλα τεστ...Καλά εσύ από πού το έστειλες αυτό στις 22:44, κοψίδια μαζί μας δεν έτρωγες εκείνη την ώρα;
Και για να μην είμαι οφτόπικ ας πω κάτι ό,τι να' ναι: έχουμε συνειδητοποιήσει τι πάει να γίνει στην BMW με τους 6κύλινδρους;
Είναι θέμα χρόνου η φτηνότερη 6κύλινδρη BMW να είναι κάποια *35i, προφανώς η 135i... Τι ωραία που θα ήταν να
είχε κάνει η BMW το θαύμα της και να είχε παρουσιάσει το δίλιτρο Ν20 σε εξακύλινδρο... -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Καλά εσύ από πού το έστειλες αυτό στις 22:44, κοψίδια μαζί μας δεν έτρωγες εκείνη την ώρα;Δημητρη, το πρωι που θα εχεις ξενερωσει (και σου ειπα τι το'θελες το 7ο??!! ) ξαναδιαβασε ποιος εγραψε το παραπανω ποστ
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Ε καλά... καθήστε να δούμε και άλλα τεστ...
Καλά εσύ από πού το έστειλες αυτό στις 22:44, κοψίδια μαζί μας δεν έτρωγες εκείνη την ώρα;
Και για να μην είμαι οφτόπικ ας πω κάτι ό,τι να' ναι: έχουμε συνειδητοποιήσει τι πάει να γίνει στην BMW με τους 6κύλινδρους;
Είναι θέμα χρόνου η φτηνότερη 6κύλινδρη BMW να είναι κάποια *35i, προφανώς η 135i... Τι ωραία που θα ήταν να
είχε κάνει η BMW το θαύμα της και να είχε παρουσιάσει το δίλιτρο Ν20 σε εξακύλινδρο...Η BMW απλά σταματάει τα 6κυλ ατμοσφαιρικά σύνολα (γιατί τον Ν55 θα τον κρατήσει) και στο low-end πάει σε 4κυλ turbo (Ν20).
Ο λόγος είναι απλός...οι ρύποι πρέπει να πέσουν.
BMW FORUM