-
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ, ΕΓΓΥΣ ΓΑΡ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
-
Γειά σας! έχω ενά opel corsa του 2008 1400 cc λόγω του ότι αναγάζομαι καθημαρινά να διανύω αρκετά χιλίομετρα αποφάσισα να κάνω μετατροπή του αυτοκινήτου μου σε υγραέριο καθ΄ότι η τιμή της βενζίνης έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα απαγορευτική . Στην οπελ ρώτησα και μου είπαν πως η εταιρία δεν έχει αρχίσει ακόμα να κάνει της μετατροπές και πως θα χάσω την εγκύηση εάν προχωρήσω σε αυτήν την ενέγεια . Θά ήθελα να μάθω απο κάποιον αν αυτή η μετατροπή ενδέχεται να προκαλέσει κάποιο προβλημα ανεπανορθωτο στο αυτοκίνητο? δηλαδή αχριστευτει με λίγα λόγια δηλαδή να πάω για καλύτερα να κάνω χειρότερα τα πράγματα.Το υγραέριο μπορεί να κάνει κάποια ζημιά στο αυτοκίνητο ? Μήπως κάποιο μέλος έχει βάλει υγραέριο σε opel corsa να μου πει τις εντυπώσεις του?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Να ρωτησω κατι για τους της vialle..
Στο site της vialle λεει κατι για lpxi που ειναι λογισμικο και προστατευει τισ βαλβιδες.Αυτο το συστημα υπαρχει σε ολα τα κιτ ή μπαινει extra για προστασια? -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου φιλέ Γιώργο από την όμορφη Κατερίνη, σε ένα κήπο, όπως είναι η ενότητα μας, υπάρχουν δέντρα βαθιά ριζωμένα, φρούτα και πολύχρωμα πούλια με γαμψό ράμφος!!!... όλα χρειάζονται…..
Μα επειδή μου αρέσει διαβάζοντας, να ψάχνω όλες της παραμέτρους…..
«2.σε ποιο συνεργείο είτε στην Ελλάδα αντιπροσωπεία είτε στο εξωτερικό αλλά και από την ελληνική νομοθεσία επιτρέπεται ο πελάτης να κυκλοφορεί μέσα στον χώρο εργασίας»
Και σίγουρα όχι να κυκλοφορεί, μα το να ρωτήσει κάτι δεν απαγορεύετε από κανέναν, όπως και το να ρωτήσει γιατί του κάνουν αυτό, δεν απαγορεύεται από κανέναν. Προσωπικά το σαλόνι μου το έχω κοντά στους χώρους εργασίας. Θέλω οι πελάτες, να βλέπουν συγκρίνοντας τον τρόπο που δουλεύουμε. Ορισμένοι σου σπάνε τα ουμπαλα, τους στέλνω στο σαλόνι!!.
«1.οταν πήγες στο κατάστημα του κυρίου Μπιρμπου και μας λες δεν σου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά γιατί άφησες το αυτοκίνητο σου να το κάνει»
Εδώ έχει δίκιο…
«όταν πας το αυτοκίνητο σου για κάποια επισκευή εκεί ασχολείται μόνο ο ίδιος με τα πάντα»
Κάτι περισσότερο γνωρίζει…. Που δεν μας λέει… τυχαία η γνώση του περί αυτού?, δεν πιστεύω…
«4.γραφεις ότι είχαν τοποθετήσει τον ρελε του συστήματος μόνο για μόστρα και ρωτώ πως δούλευε η όλοι εγκατάσταση μήπως το σύνδεσες εσύ μετά?»
Εδώ θα του απαντούσα, ότι οι εγκαταστάσεις, συνδέονται και κατ ευθείαν στον διακόπτη, χωρίς μεσολάβηση ρελε για ευκολία, και με την πάροδο του χρόνου, κάνουν μπουργανα το διακόπτη. Ένας αυτόματος ‘βαστοργανας’!.
«5.αφου είδες τσαπατσουλιές όπως μας λες πάνω στη εγκατάσταση γιατί παρέλαβες το αυτοκίνητο»
Γιατί όταν διαπίστωσε ότι τα πράγματα δεν ήταν καλά, δεν ήθελε να αφήσει την περιουσία του άλλο εκεί. Το λάθος του ήταν ότι δεν φωτογράφισε της οποίες κατά την γνώμη του κακοτεχνίες, και δεν πήγε πάραυτα σε ένα ΙΚΤΕΟ, για περεταίρω επίσημη έκθεση, για να αξιώσει την όποια φθορά έπαθε.
«6.που ξέρεις εσύ το ποια νούμερα μπεκ πόσα είναι αυτά ποια η διαδικασία επιλογής τους ποια η διαδικασία επιλογής καλυμπρατορων κτλ.και λες ότι σου έβαλε λάθος μπεκ»
Εκ του αποτελέσματος φιλέ μου. Είχε δυσλειτουργίες, και ψάχτηκε. Μα έβαλε το δικό του χέρι, έπαιξε και έχασε. Δεν ήξερε δεν ρώταγε?.
«6.που ξέρεις εσύ το ποια νούμερα μπεκ πόσα είναι αυτά ποια η διαδικασία επιλογής τους ποια η διαδικασία επιλογής καλυμπρατορων κτλ.και λες ότι σου έβαλε λάθος μπεκ»
Από τα πολλά που σε ενημέρωσαν δεν είναι το μονό….
«8.και εφόσον εσύ μας λες ότι κάηκες γιατί ήθελες να κάψεις και την γυναίκα σου μήπως κάτι δεν μας λες και μας το κρύβεις γιατί όσο είδα στο forum μόνο η δυο σας έχετε πρόβλημα με τον συγκεκριμένο κύριο.»
Εεεεεμου ντε, έχεις δίκιο. Πολύ αποτίνονται σε εμένα, με προσωπικά mail και δεν θέλουν να τα παραθέσουν εδώ μέσα. Εγώ τους κακίζω γράφοντας τους. Μα δεν τους υποχρεώνω κιόλας. Κατά συνέπια μην ορκίζεσαι. Διάβασες όλη την ενότητα και διαπίστωσες του λόγου σου το αληθές?........
«9.ξερεις τι σημαίνει να έχουμε μικρό διαρροή αερίου πρώτα ανάβει το τσεκ ότι έχεις πλούσιο μίγμα θα ρετάρει η μηχανή ιδίως στο ρελαντί γιατί θα μπουκώνει έως που θα σβήνει και είναι πολύ ποιο εύκολο να βρεις ποιο μπεκ είναι χαλασμένο με την διαρροή που θα έχει από το να μην έχει το πηνίο του μπεκ τα σωστά ομ στις ανάλογες στροφές εκεί θα έκανα πάσο»
Λαθος σε ενημέρωσαν, με μικρή διαρροή δεν ανάβει το τσεκ. Με μεγαλύτερη μπουκώνει. Μάλιστα όταν είναι σε ένα μπεκ, το καταλαβαίνεις στο ρελαντί διότι δουλεύει όχι στρωτά. Όταν είναι το 1/10 πχ, της παροχής, δεν το παίρνεις χαμπάρι. Μόνον εάν έχεις κάνει της τρύπες για την πυρομέτρηση, και μετρώντας όλες της επί μέρους εξαγωγές, με αναλυτή η πυρόμετρο το βρίσκεις. Εμένα μου είπε ότι τα μπεκ, ήταν στραβά τοποθετημένα, και ένα πλαστικό είχε ρήγμα. Δεν έχω ιδία γνώμη, δεν το είδα. Μα αρνιέται να του δώσει ανταλλακτικό, αρνούμενος να ‘υποστηρίξει’ με ανταλλακτικά. Το κιτ, δεν είναι φιξ, άρα ο διαθέτων πρέπει να υποστηρίζει της επί πλέον ζημίες που μπορούν να συμβούν, με spare ανταλλακτικά. Αλλιώς είναι παράνομο αφ ενός, και εκδικητικό κατά δεύτερο.
Μα με απειλές και παπαγάλους δεν λύνετε το πρόβλημα. Ζητάς συγγνώμη για της απειλές, ανθρώπινο, και εξηγείς. ΠΡΟΣΘΕΟΥ, ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΕ. Ενημερώνεις, και όσοι πιστοί προσέλθετε….
Έτσι βελτιώνεις το prestige σου.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, έχασα τον επιτάφιο. Τι πωρωμένος είμαι!!!!.......
ΑΝΤΩΝΗΣ.Καλημέρα κυρ Αντώνη χαίρομαι που μιλώ με κάποιον τις κλάσης τις δική σου και σε σέβομαι απόλυτα και φυσικά σε ένα κήπο έχει πολλά φρούτα όμορφα και γλυκά αλλά και πικρά, και δέντρα που έχουν επιφανειακές ρίζες και εύκολα μπορούν να πέσουν φυσικά υπάρχουν και τα όμορφα τα ζωντανά τα λεγόμενα παπαγαλάκια τα οποία νομίζουν ότι με τα τσιρίγματα που κάνουν κελαηδούν σαν τα καναρίνια και φυσικά αν βγεις έξω θα ακούσεις άλλους να επαινούν και άλλους να δηλητηριάζουν εγώ όταν θα πάω κάπου προσωπικά και δεν μείνω ευχαριστημένος δεν πάω δεύτερη φορά ρίχνω που λένε και στο μέρος μου μαύρη πέτρα πίσω τώρα με το θέμα των παραμέτρων μπορώ και εγώ να σου θέσω τα ερωτήματα μου αλλά αρχίζουμε πιστεύω να ξεφεύγουμε ,γιατί ναι ο κάθε σωλήνας τις εισαγωγής είναι τόσο μεγάλος!!!! ένα επί ένα και η τρύπες μπορούν να γίνουν μια στην δύση και η άλλη στην ανατολή μια όπως και στο 307 του φίλου μας μπορούμε να βάλουμε το ημιαξόνιο το αριστερό στην δεξιά πλευρά με λίγη προσπάθεια θα το τοποθετήσουμε παρένθεση ήταν αυτή γιατί και εγώ και εσείς δεν έχουμε άμεση επαφή επί του θέματος όπως είναι αδύνατο και εσείς και εγώ δεν μπορούμε να κάνουμε διάγνωση από εξ αποστάσεως αν δεν έχουμε άμεση επαφή με το αντικείμενο, τώρα γιατί δεν του δίνει εξαρτήματα αυτός είναι ένας άλλος λόγος που δεν μπορώ να απαντήσω ίσως και στην δική σου σταδιοδρομία κάποτε να μην ήθελες να δώσεις κάποια υλικά ίσως λέω αλλά εσείς θα πείτε εγώ έδινα τα πάντα και σε όλους
Εύχομαι σε όλους καλή ανάσταση όλοι μας να έχουμε υγεία και ας ελπίσουμε με την ανάσταση του κυρίου να έρθουν καλύτερες μέρες για όλους μας -
Καλημέρα
Υπάρχει σχετικό θέμα με 356 σελίδες όπου θα πάρεις απαντήσεις στα ερωτήματά σου. Καλό διάβασμα!!
-
Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
Να ρωτησω κατι για τους της vialle..
Στο site της vialle λεει κατι για lpxi που ειναι λογισμικο και προστατευει τισ βαλβιδες.Αυτο το συστημα υπαρχει σε ολα τα κιτ ή μπαινει extra για προστασια?Αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο σύστημα προορίζεται μόνο για κινητήρες που δεν είναι πλήρως συμβατοί με το υγραέριο, οπότε ψεκάζεται και βενζίνη σε κάποια σημεία, ώστε να μην προκαλέσει ζημιά στις έδρες των βαλβίδων, κλπ., η υψηλή θερμοκρασία που αναπτύσσεται.
Η Vialle γνωρίζει σε ποια μοντέλα πρέπει να μπει και 'φορτώνει' το κατάλληλο λογισμικό στο σύστημά της από το εργοστάσιο. -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
ΚαλημέραΥπάρχει σχετικό θέμα με 356 σελίδες όπου θα πάρεις απαντήσεις στα ερωτήματά σου. Καλό διάβασμα!!
ξανά εδώ μετά από καιρό... με μια ιστορία για γέλια και για κλάματα. Θα τη γράψω μετά τις Άγιες μέρες χαράς... αναμείνατε...
Καλημέρα και Χρόνια πολλά σε όλους μας...
σε 8 σελίδες θέματος θα έχουμε 1 σελίδα για κάθε μέρα του χρόνου... μεγάλη πίκρα για όποιον το πάρει από την αρχή...**Καλή Ανάσταση σε όλους μας... **
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Να ρωτησω κατι για τους της vialle..
Στο site της vialle λεει κατι για lpxi που ειναι λογισμικο και προστατευει τισ βαλβιδες.Αυτο το συστημα υπαρχει σε ολα τα κιτ ή μπαινει extra για προστασια?Αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο σύστημα προορίζεται μόνο για κινητήρες που δεν είναι πλήρως συμβατοί με το υγραέριο, οπότε ψεκάζεται και βενζίνη σε κάποια σημεία, ώστε να μην προκαλέσει ζημιά στις έδρες των βαλβίδων, κλπ., η υψηλή θερμοκρασία που αναπτύσσεται.
Η Vialle γνωρίζει σε ποια μοντέλα πρέπει να μπει και 'φορτώνει' το κατάλληλο λογισμικό στο σύστημά της από το εργοστάσιο.Κι εγω καπως ετσι το φανταστηκα dti..Thanks!
-
Ερχονται πρόσθετα μέτρα 3 δισ. ευρώ τον Ιούνιο
Η κατάρρευση των δημοσίων εσόδων στο πρώτο τρίμηνο του έτους φέρνει νέα μέτρα, ύψους 3 δισ. ευρώ, τα οποία θα τεθούν σε ισχύ την 1η Ιουνίου του 2011.
Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση σχεδιάζει την:
- Επιβολή ειδικού φόρου στα μη αλκοολούχα ποτά (αναψυκτικά, χυμούς).
2. Επιβολή φόρου στο φυσικό αέριο.
-
Εξομοίωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και Πετρελαίου Θέρμανσης από τον προσεχή Οκτώβριο.
-
Αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών σε όλη την Ελλάδα. Οι αυξήσεις θα είναι εξίσου υψηλές όπως και οι πρόσφατες στην περιοχή του Ψυχικού.
-
Αύξηση των τελών κυκλοφορίας από το 2012. Τα αυξημένα τέλη θα καταβληθούν το δίμηνο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου 2011 από 5.000.000 κατόχους οχημάτων Ι. Χ. και Δ. Χ. Από την εφαρμογή του μέτρου αυτού εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν επιπλέον έσοδα ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ.
-
Εσοδα από τις σχολάζουσες κληρονομιές και τις ορφανές καταθέσεις. Ειδική επιτροπή έχει αναλάβει την αναμόρφωση της νομοθεσίας. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, πληθώρα καταθέσεων που προέρχονται από κληρονομιές ουδέποτε αναζητήθηκαν και βρίσκονται αναξιοποίητες στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και σε διάφορα πιστωτικά ιδρύματα.
-
«εγώ όταν θα πάω κάπου προσωπικά και δεν μείνω ευχαριστημένος δεν πάω δεύτερη φορά ρίχνω που λένε και στο μέρος μου μαύρη πέτρα πίσω»
Και σίγουρα αυτό κάνω και εγώ. Αλλιώς θα κινδύνευα να με πουν βιτσιόζο ανώμαλο!!!.... ούτε μαύρες ζαρτιέρες φορώ, ούτε μάσκα μαύρη με μύτες και με πέρλες, ούτε μαστίγιο ξέρω να χειρίζομαι, ούτε κολάρο στον λαιμό με καρφιά!!!!!....«γιατί ναι ο κάθε σωλήνας τις εισαγωγής είναι τόσο μεγάλος!!!!»
Εάν ρωτάς για τους σωλήνες του αεριού, πριν από τα μπεκ, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!. Μάλιστα κάνει το κιτ ικανό, να μπαίνει σε αρκετούς κινητήρες.
Εάν ρωτάς για καρμπιρατέρ και βενζίνη, είναι βλακεία, εάν είναι ετσι. Χάνετε η αμεσότητα.«γιατί και εγώ και εσείς δεν έχουμε άμεση επαφή επί του θέματος όπως είναι αδύνατο και εσείς και εγώ δεν μπορούμε να κάνουμε διάγνωση από εξ αποστάσεως αν δεν έχουμε άμεση επαφή με το αντικείμενο,»
Σίγουρα, και το έγραψα!!!.... διατηρώ επιφυλάξεις αμφίπλευρα. Μα το πρόβλημα δεν είναι όταν ένας εδώ μέσα, παραθέτει προβλήματα. Εάν κρίνω ότι ευσταθούν, τα προωθώ δεόντως. Πλην όμως, ο τότε ασχέτως και σήμερα παθών, ελαφρά σχετικός, παρέθεσε κάτι. Και σαν αντίλογος, βλακωδώς κατά την γνώμη μου, έφτασε ο συνάδελφος, ως ταύρος σε υαλοπωλείο!.
Αποτέλεσμα να ταράξει τα σχετικά ήρεμα νερά, και να μισηθεί παράφορα…….
Εάν της ερωτήσεις που έκανες, της έκανε αυτός, όπως θα έκανα εγώ, θα μαθαίναμε την αλήθεια…… περίπου!!!. Και έτσι χρεώθηκες από τον θυμό μας, τα δικά του όποια λάθη.« ίσως και στην δική σου σταδιοδρομία κάποτε να μην ήθελες να δώσεις κάποια υλικά ίσως λέω αλλά εσείς θα πείτε εγώ έδινα τα πάντα και σε όλους»
Και εξηγούμε. Επιχειρησιακά ήμουν και εκ πωλήσεως αγαθών και εκ παροχής υπηρεσιών, πράγμα που πολλοί συνάδελφη απέφευγαν για λογούς εφορίας!!. Μα όταν αγοράζεις λιανική, παίρνεις ‘σουτσα’ προμήθεια!!!.
Και αυτά που αγοράζω από την Ελλάδα, μα και ότι εισαγάγω, τα πουλώ και στην αντιπολίτευση μου!!!. Το κέρδος δεν έχει αισθήματα. Εάν δεν τα δώσω εγώ θα τα πάρουν από αλλού, και θα χάσω την προμήθεια!!! Άσε που τους κανείς φίλους, τους γίνεσαι ανάγκη. Άσε που μαθαίνεις χωρίς να ψάξεις, πώς κινείτε η αγορά!!. Άσε που δουλειές που δεν μπορούν να κάνουν, στης φέρνουν εσένα. Μετατροπές, βελτιώσεις, δύσκολους χρονισμούς, διαγνώσεις ζημιών, καθαρισμούς μπεκ, φανοποιεία κλπ. Κερδίζουν χωρίς να δουλέψουν,moi aussi, περισσότερα + εργασία!!!.... το να μην πουλήσω, δηλαδή ΤΕΤΙΑ ΒΛΑΚΙΑ, δεν την έχω κάνει ΠΟΤΕ…..
Στην ζωή για να πετύχεις,
Πρέπει να μάθεις,
Με ποιους θα πας,
Και ποιους θα αφήσεις!!!!....Μην συναγωνίζεστε πότε κανέναν βλάκα στην βλακεία του.
Να είσαι καλά.
Κάλο Πάσχα & Καλή Ανάσταση.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
«το συγκεκριμένο σύστημα προορίζεται μόνο για κινητήρες που δεν είναι πλήρως συμβατοί με το υγραέριο,»
Και ποιοι είναι οι πλήρως συμβατοί?. Υπάρχει κατάλογος?.
Πλήρως συμβατοί σημαίνει ότι……. Όταν φορέσεις το κιτ αεριού, συνεχίζεις να έχεις την κάλυψη δωρεάν, βλαβών, από την αντιπροσωπεία.
Έκτος εάν δεν γνωρίζουν οι αντιπροσωπίες, ότι έχουν φτιάξει κινητήρες, πλήρως συμβατούς με το αέριο, και γι’ αυτό δεν μας το λένε……
Α. -
Ti σημαίνει 'επιβολή φόρου στο φυσικό αέριο' ?
-
Τό 'χουμε ξαναπεί: η τιμή του φυσικού αερίου (καμία σχέση με υγραέριο), θα ακολουθήσει την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης που θα εξισωθεί με εκείνη του πετρελαίου κίνησης.
Μη τσιμπάτε με όποιο 'αέριο' ακούτε... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Τό 'χουμε ξαναπεί: η τιμή του φυσικού αερίου (καμία σχέση με υγραέριο), θα ακολουθήσει την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης που θα εξισωθεί με εκείνη του πετρελαίου κίνησης.
Μη τσιμπάτε με όποιο 'αέριο' ακούτε...Ελπιζω να εχεις δικιο ,γιατι αλλιως τη
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«το συγκεκριμένο σύστημα προορίζεται μόνο για κινητήρες που δεν είναι πλήρως συμβατοί με το υγραέριο,»Και ποιοι είναι οι πλήρως συμβατοί?. Υπάρχει κατάλογος?.
Πλήρως συμβατοί σημαίνει ότι……. Όταν φορέσεις το κιτ αεριού, συνεχίζεις να έχεις την κάλυψη δωρεάν, βλαβών, από την αντιπροσωπεία.
Έκτος εάν δεν γνωρίζουν οι αντιπροσωπίες, ότι έχουν φτιάξει κινητήρες, πλήρως συμβατούς με το αέριο, και γι’ αυτό δεν μας το λένε……
Α.Κινητήρες πλήρως συμβατοί με υγραέριο είναι αυτοί που πωλούνται από το εργοστάσιο με την δυνατότητα να καίνε (και) υγραέριο. Τέτοια μοντέλα διατίθονται από κάποιες εταιρίες σε επιλεγμένες χώρες (πχ από Ford και Volvo) και καίνε είτε φυσικό αέριο είτε υγραέριο σε συνδυασμό συνήθως με δυνατότητα για καύση βενζίνης. Για να λειτουργήσει σωστά ένας κινητήρας με υγραέριο θα πρέπει να έχει πολλές αλλαγές, φυσικά πολύ αμφιβάλλω αν γίνονται έστω και οι μισές από όσους κάνουν τις μετατροπές αυτές.
Καμία αντιπροσωπεία δεν είναι υποχρεωμένη να καλύπτει τα μηχανικά μέρη όταν έχουν υποστεί μία τόσο σημαντική μετατροπή αν μιλάμε για αποκλειστικά βενζινοκίνητο όχημα που μετατρέπεται για να καίει και αέριο.
Για τον φόρο, η βενζίνη φορολογείται επειδή χρησιμοποιείται σαν καύσιμο, ώστε να έχει το κράτος έσοδα. Αν αυξηθούν σημαντικά όσοι χρησιμοποιούν υγραέριο σαν καύσιμο είναι απίθανο να μην επιβληθεί φόρος και στο υγραέριο ώστε να φορολογείται εξ'ίσου με την βενζίνη. Αν μη τι άλλο αυτό θα ήταν και δίκαιο.
-
Το υγραέριο κίνησης επιβαρύνεται με ειδικό φόρο κατανάλωσης 125 ευρώ / μετρικό τόνο. Το ποσό αυτό είναι στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Υπάρχουν αρκετά κράτη της Ε.Ε. που έχουν χαμηλότερη επιβάρυνση και φυσικά πολύ περισσότερες χιλιάδες αυτοκίνητα με υγραέριο σε σχέση με την Ελλάδα. Τόσο εκεί όσο και κι εδώ εφαρμόζεται η ευρωπαϊκή οδηγία για χαμηλότερη φορολογική επιβάρυνση επειδή το υγραέριο είναι πιο οικολογικό καύσιμο.
Δεν υπάρχει καμία αδικία σε σχέση με τη βενζίνη. Ίσα-ίσα που κάποιοι που έχουν 'υβριδικά' με βενζίνη, γλυτώνουν μέρος από τα τέλη κυκλοφορίας (ή και όλο το ποσό) ενώ δεν ισχύει το ίδιο για όσους έχουν τους ίδιους ρύπους λόγω υγραεριοκίνησης.
-
Ανα λίτρο καυσίμου όπως πωλείται στον καταναλωτή πόσος είναι συνολικά ο φόρος που επιβαρύνει την βενζίνη και πόσο το υγραέριο?
Γιατί είναι πιο οικολογικό καύσιμο το υγραέριο?! Αν φορολογούνται τα καύσιμα με βάση την 'οικολογία' τότε το πετρέλαιο για ντίζελ θα έπρεπε να κοστίζει 10 ευρώ το λίτρο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για να λειτουργήσει σωστά ένας κινητήρας με υγραέριο θα πρέπει να έχει πολλές αλλαγές, φυσικά πολύ αμφιβάλλω αν γίνονται έστω και οι μισές από όσους κάνουν τις μετατροπές αυτές.
.................................................
Για τον φόρο, η βενζίνη φορολογείται επειδή χρησιμοποιείται σαν καύσιμο, ώστε να έχει το κράτος έσοδα.-
Πες τα χρυσόστομε! Το έχω πει και εγώ για διαφορετικά μέταλλα στον κινητήρα, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω...)
-
Και το ίδιο θα φορολογηθεί ως υγραέριο για αυτοκίνηση και όχι για υγραέριο για βιομηχανικούς σκοπούς. (βλέπε ευρωπαϊκή οδηγία αλλά στην ενότητα 'Ελλάδα'). Πάντως η αύξηση θα είναι μικρή, ενώ η βενζίνη με την τιμή που έχει, κάθε % προσαύξηση που παίρνει, δυστυχώς μεταφράζεται σε αρκετά λεπτά, έναντι του υγραερίου.
Υπερατού, τί μου θύμισες...
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ανα λίτρο καυσίμου όπως πωλείται στον καταναλωτή πόσος είναι συνολικά ο φόρος που επιβαρύνει την βενζίνη και πόσο το υγραέριο?Γιατί είναι πιο οικολογικό καύσιμο το υγραέριο?! Αν φορολογούνται τα καύσιμα με βάση την 'οικολογία' τότε το πετρέλαιο για ντίζελ θα έπρεπε να κοστίζει 10 ευρώ το λίτρο.
σε κάποιο παλιό ποστ μου, με την εκάστοτε τιμή της βενζίνης αναλύω όλους τους φόρους που δέχεται από τα διυλιστήρια έως και την αντλία. Για το υγραέριο δεν έχω ασχοληθεί να βρω...
Edit: Χριστός Ανέστη...
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Ανα λίτρο καυσίμου όπως πωλείται στον καταναλωτή πόσος είναι συνολικά ο φόρος που επιβαρύνει την βενζίνη και πόσο το υγραέριο?
Γιατί είναι πιο οικολογικό καύσιμο το υγραέριο?! Αν φορολογούνται τα καύσιμα με βάση την 'οικολογία' τότε το πετρέλαιο για ντίζελ θα έπρεπε να κοστίζει 10 ευρώ το λίτρο.
σε κάποιο παλιό ποστ μου, με την εκάστοτε τιμή της βενζίνης αναλύω όλους τους φόρους που δέχεται από τα διυλιστήρια έως και την αντλία. Για το υγραέριο δεν έχω ασχοληθεί να βρω...
Edit: Χριστός Ανέστη...
από το τόπικ : Βενζίνη ώρα μηδέν
Υγραεριοκίνηση!