Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    Formula 1
    35
    182
    209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billopoulos last edited by

      Ο κανονισμος με το DRS και τα inters/wets τι ακριβως λεει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
        Ο κανονισμος με το DRS και τα inters/wets τι ακριβως λεει;

        Απαγορεύεται η χρήση του DRS σε βρεγμένη πίστα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billopoulos last edited by

          Και η 'βρεγμενη πιστα' οριζεται ποτε ειναι ο αλυταρχης του καθε αγωνα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            O Charlie Whiting το ορίζει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vassilisal last edited by

              Η πίστα θεωρείται βρεγμένη όταν είναι για intermediates.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                μην σου πω οταν θα πεσουν οι πρωτες ψυχαλες την προηγουμενη μερα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  st-devote last edited by

                  Ο χρήστης lack έγραψε:

                  Τελειωνει το τουρκικο grand prix γραφουνε.

                  Πάντα ήταν μια μέτρια πίστα, μόνο η στροφή 8 ήταν όλα τα λεφτά.

                  ... ναι αλλά ΚΑΙ ήταν ένας ομόρφος και φτηνός προορισμός που έκανε εφικτη την παρακολούθηση ενός GP από τον μέσο - οικονομικά - φίλο του σπορ.

                  ( δεν μπορώ να ξεχάσω ότι με 400 Ε ... το 200χ ( στο 1ο GP που έγινε εκεί ) ... έμεινα 3 βράδυα σε 4* στην Ταξιμ και είχα και εισητήρια 3ημέρου σε κερκίδα ... εάν δε επέλεγα εισητήρια γενικής εισόδου θα έκανα την εκδρομή με 280-300 Ε )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lack last edited by

                    Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                    Τελειωνει το τουρκικο grand prix γραφουνε.

                    Πάντα ήταν μια μέτρια πίστα, μόνο η στροφή 8 ήταν όλα τα λεφτά.

                    ... ναι αλλά ΚΑΙ ήταν ένας ομόρφος και φτηνός προορισμός που έκανε εφικτη την παρακολούθηση ενός GP από τον μέσο - οικονομικά - φίλο του σπορ.

                    ( δεν μπορώ να ξεχάσω ότι με 400 Ε ... το 200χ ( στο 1ο GP που έγινε εκεί ) ... έμεινα 3 βράδυα σε 4* στην Ταξιμ και είχα και εισητήρια 3ημέρου σε κερκίδα ... εάν δε επέλεγα εισητήρια γενικής εισόδου θα έκανα την εκδρομή με 280-300 Ε )

                    ΟΚ προσιτός προορισμός, αλλά εγώ σχολιάζω την πίστα και όχι τον προορισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red-spirit last edited by

                      Σκεφτείτε να είχαμε πάρει και εμείς πριν λίγα χρόνια αγώνα στο Ελληνικό πόσο δύσκολα θα τον διατηρούσαμε τώρα με την κρίση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Αν το είχαμε σχεδιάσει και διαχειριστεί σωστά ίσως να πρόσέφερε ένα σημαντικότατο έσοδο τώρα στην κρίση και να αποτελούσε σημαντικό κίνητρο στην αγορά. Χλωμό μεν αλλά όχι απίθανο, ειδικά αν είχε γίνει με αυτοχρηματοδότηση (όπως και όλα πρακτικά τα επιτυχημένα έργα στην Ελλάδα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Οι περισσότερες πίστες χάνουν χρήματα από την F1. Το να την αποζητάμε εδώ είναι τουλάχιστον κοντόφθαλμο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Υπάρχει η λέξη 'σωστά' στο ποστ μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Αν δεν υπάρχει κρατική χρηματοδότηση του αγώνα (και ουχί της κατασκευής της πίστας), θα είσαι in the red (μέσα) όπως λένε και στο χωριό μου (Bournbemouth, UK). Και δεν σηκώνει αμφισβήτηση αυτό!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Κόστος οργάνωσης αγώνα στους δρόμους της Αθήνας: πέρα από τα πάγια (δεν χρειάζεται να γίνονται κάθε χρόνο) κόστη αναβάθμισης του οδοστρώματος, έχεις ένα κόστος υποδεέστερο των τόσων χαζοοργανώσεων που αναλαμβάνει κατά καιρούς η χώρα για να θαυμάσουμε μποντιμπιλνταράδες που κατουράνε diesel.
                                Ειδικά αν ο αγώνας γινόταν στο πρώτο μισό του Αυγούστου (πόλη άδεια-τουριστική περίοδος στο full), τότε το πράγμα γινόταν ακόμα ευκολότερο.
                                Έσοδα (από χορηγούς περισσότερο - θυμίζω για αγώνα μέσα στο κέντρο της Αθήνας και όχι στην ψαραγορά της Βαλέντσια ή σε κάποιο πάρκο): +οο
                                Δυνατότητα για μίζες: ΜΗΔΕΝ (αφού δεν θα χτιστεί κάποιο 'παλάτι')
                                NO GO

                                Σε κάποια χρόνια θα το δούμε σε άλλη ευρωπαϊκή πόλη και θα λέμε 'Ααααααα κοίτα τι κατάφεραν οι τσάκαλοι οι ξένοι'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ρε συ Έντι... όλα εύκολα τα βλέπουμε εδώ! Η ζωή δεν είναι έτσι! Θέλει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ένας αγώνας! Δεν το έχουμε... αφήστε το!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Υπήρχε και η λέξη 'αυτοχρηματοδότηση' στο ποστ μου..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Σε καμία χώρα δεν λειτούργησε αγαπητέ ΙΚΕ. Το BRDC έχει πρόβλημα... εμείς δεν θα έχουμε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        αμα περναμε τον χρονο 5-6 αγωνες τα κοστη θα ηταν πολυ λιγα..οι πιο διοικησεις νομιζουν οτι μονο η f1 θα τους φερει το χρημα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Δια η πίστα ως κατασκευή σε μια χώρα χωρίς ιδιαίτερο background στο μηχανοκίνητο (όπως η Ελλάδα ή η Τουρκία) είναι καταδικασμένη να αποτύχει καθώς δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το τεράστιο κόστος της. Ο Έλληνας δεν πρόκειται να πληρώσει για να πάει να δει WTCC, FIA GT κλπ και 8 (ακριβά) track days και 5 καγκουροντριφτοevent δεν μπορούν να φέρουν απόσβεση.
                                          Εγώ μιλάω για αγώνα μέσα στην πόλη και σε ένα νεοκλασσικό 'μπερντέ' που δεν μπορούν να προσφέρουν πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Φυσικά δεν μιλάω για αγώνα στην αλάνα του IKEA ή σε κάποιο άλλο μέρος χωρίς ταυτότητα αλλά στην καρδιά του κέντρου δλδ Βασ. Σοφίας-Σύνταγμα-Πανεπιστημίου-Σταδίου-Αμαλίας κλπ.
                                          Το πρόβλημα μας πραγματικά είναι η αναβάθμιση του οδοστρώματος και το 'αστικό' κόστος του να κλείσει το κέντρο για 3-4 μέρες μέσα στις αρχές του Αυγούστου που ούτως ή άλλως είναι άδειο; (ειδικά για το τελευταίο θα χε πολύ πλάκα να ακουστούν παράπονα ).
                                          Απλά σε αυτή την περίπτωση (βλέπε αυτοχρηματοδότηση ΙΚΕ) το μπαγιόκο θα το παιρναν οι χορηγοί και όχι τίποτα φίλοι κατασκευαστές με ειδικότητα στην ανέγερση εθνικών παλατιών.
                                          Το επικοινωνιακό κόστος για την Αθήνα και γενικότερα για την Ελλάδα θεωρώ περιττό να αναφέρω ότι θα ήταν τεράστιο.
                                          Πέρα από την ουσιαστική αναβάθμιση του προφίλ της πόλης έξω, θα μιλάγαμε για έναν αγώνα στο peak της τουριστικής περιόδου, οπότε θα γινόταν ιδανικός συνδυασμός για κάποιον που θα βλεπε τον αγώνα και 3-4 μέρες στα ' γκρηκ άιλαντς'.

                                          ΥΓ: Ευκολάκι θα μπορούσα να δω το τσίπρα να διαμαρτύρεται για οικολογική καταπίεση των σκουληκαντέρων στο Σύνταγμα...
                                          ΥΓ2: Υλικό για ατομικό εξοργισμό: τέτοιες ενέργειες θα μπορούσαν να γίνουν όταν 'υπήρχαν λεφτά' αλλά προτιμήσαμε να βάλουμε χρυσή χέστρα στο γήπεδο του πινγκ πονγκ, μαρμαρένιο μπιντέ στο βούρκο των κανώ και να χτίσουμε παλάτι της άρσης βαρών...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Δια η πίστα ως κατασκευή σε μια χώρα χωρίς ιδιαίτερο background στο μηχανοκίνητο (όπως η Ελλάδα ή η Τουρκία) είναι καταδικασμένη να αποτύχει καθώς δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το τεράστιο κόστος της. Ο Έλληνας δεν πρόκειται να πληρώσει για να πάει να δει WTCC, FIA GT κλπ και 8 (ακριβά) track days και 5 καγκουροντριφτοevent δεν μπορούν να φέρουν απόσβεση.
                                            Εγώ μιλάω για αγώνα μέσα στην πόλη και σε ένα νεοκλασσικό 'μπερντέ' που δεν μπορούν να προσφέρουν πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Φυσικά δεν μιλάω για αγώνα στην αλάνα του IKEA ή σε κάποιο άλλο μέρος χωρίς ταυτότητα αλλά στην καρδιά του κέντρου δλδ Βασ. Σοφίας-Σύνταγμα-Πανεπιστημίου-Σταδίου-Αμαλίας κλπ.
                                            Το πρόβλημα μας πραγματικά είναι η αναβάθμιση του οδοστρώματος και το 'αστικό' κόστος του να κλείσει το κέντρο για 3-4 μέρες μέσα στις αρχές του Αυγούστου που ούτως ή άλλως είναι άδειο; (ειδικά για το τελευταίο θα χε πολύ πλάκα να ακουστούν παράπονα ).
                                            Απλά σε αυτή την περίπτωση (βλέπε αυτοχρηματοδότηση ΙΚΕ) το μπαγιόκο θα το παιρναν οι χορηγοί και όχι τίποτα φίλοι κατασκευαστές με ειδικότητα στην ανέγερση εθνικών παλατιών.
                                            Το επικοινωνιακό κόστος για την Αθήνα και γενικότερα για την Ελλάδα θεωρώ περιττό να αναφέρω ότι θα ήταν τεράστιο.
                                            Πέρα από την ουσιαστική αναβάθμιση του προφίλ της πόλης έξω, θα μιλάγαμε για έναν αγώνα στο peak της τουριστικής περιόδου, οπότε θα γινόταν ιδανικός συνδυασμός για κάποιον που θα βλεπε τον αγώνα και 3-4 μέρες στα ' γκρηκ άιλαντς'.

                                            ΥΓ: Ευκολάκι θα μπορούσα να δω το τσίπρα να διαμαρτύρεται για οικολογική καταπίεση των σκουληκαντέρων στο Σύνταγμα...
                                            ΥΓ2: Υλικό για ατομικό εξοργισμό: τέτοιες ενέργειες θα μπορούσαν να γίνουν όταν 'υπήρχαν λεφτά' αλλά προτιμήσαμε να βάλουμε χρυσή χέστρα στο γήπεδο του πινγκ πονγκ, μαρμαρένιο μπιντέ στο βούρκο των κανώ και να χτίσουμε παλάτι της άρσης βαρών...

                                            Πιστεύω ότι τα κόστη θα είναι πολλαπλάσια και τα staging fees που ζητάει ο Μπέρνης (sic) δεν θα έβγαιναν ποτέ. Ως βενζινοκέφαλος, θα ήθελα έναν αγώνα εδώ όσο τίποτα άλλο. Ως οικονομολόγος, είμαι πολύ σκεπτικός όμως...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr