Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κίνηση με νερό..!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κίνηση με νερό..!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    44
    150
    588
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nek last edited by

      http://hydrogenforyourcars.blogspot.com/

      Ενας φιλος μου συζητάει να τοποθετησει αυτο το σύστημα. Υποσχονται 20% οικονομια απλα τοποθετοντας ενα παρομοιο κιτ ( ή και το ίδιο ?) όπως και αυξηση ισχύος κλπ. Ενα δοχειο με νερο και με τις καταλληλες αλχημιες ψεκάζει υδρογόνο στην εισαγωγη και επιτυχαίνει το επιθυμητο αποτέλεσμα. Κατα ποσο είναι αληθινο αυτό? Το εχετε ακούσει-δοκιμασει-δει? Κοστος τοποθετησης πλήρες ~650€

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Εγω εβαλα μαγνητακια και το αμαξι γενναει μπετζινα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nek last edited by

          Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
          Εγω εβαλα μαγνητακια και το αμαξι γενναει μπετζινα

          εψαξα στο ιντερνετ και πραγματι βλέπουν οικονομια, τουλαχιστον αυτοι που το φτιάξαν με πατεντα την όλη κατασκευή. Το θεμα βασιζεται στο οτι το υδρογονο βελτιωνει την καύση λόγω αυξημενης θερμογόνου (?) δυναμης και ετσι εχει καλήτερη αποδοση με λιγοτερο καύσιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            nEK αν ρωτάς σοβαρά το συγκεκριμένο είναι μία παπάτζα χειρότερη και από τα μαγνητάκια. Προφανώς (για κάποιον που θυμάται τη φυσική της Β' Γυμνασίου) η συσκευή αυτή δεν προσφέρει απολύτως τίποτα (για την ακρίβεια επιβαρύνει έστω αμελητέα την κατανάλωση).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lioyfka last edited by

              βρε παιδια να μην πιστευουμε οτι μας πασαρουν
              ολα ειναι μαγκανιες;;

              ας σκευτουμε λιγο σοβαρα, ποιοι ειναι αυτοι και τι μας παρουσιαζουν;;;

              ποιοι ειναι αυτοι οι τοσο εξυπνοι που δεν εινα τιποτα μπροστα σε αυτοκινητοβιομηχανιες κολοσους που καθημερινα επενδιουν δις δολαρια σε μελετες για να καταφερουν μπας και κανουν Π.χ το 6 lit/100 σε 5,2 lit/100 ή σε υβριδικα μοντελα

              και ερχονται καποιοι σε εμας τους απλους καταναλοτες να μας ξεγελασουνε με χαϊμαλια και κουτια κοκακολα!

              και γιατι δεν απευθινονται κατευθιαν σε αυτοκινητοβιομηχανιες να πουλισουν την εφευρεση τους που αν ειναι οπως λενε τοσο επαναστατικο λογικα θα τους περιμενουν οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες με τα δολαρια στις βαλιτσες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagnar last edited by

                Ότι το υδρογόνο κάπως κάπου βοηθάει, βοηθάει θεωρητικά.
                Αλλά πρέπει το έχεις σε φιάλη και όχι να το παράγεις από το ρεύμα του δυναμό και οτι χρειάζεται και άλλες 1000 ρυθμίσεις ο κινητήρας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης nEK έγραψε:
                  Το θεμα βασιζεται στο οτι το υδρογονο βελτιωνει την καύση λόγω αυξημενης θερμογόνου (?) δυναμης και ετσι εχει καλήτερη αποδοση με λιγοτερο καύσιμο.

                  Δεν βελτιώνει καμία καύση, ούτε της βενζίνης ούτε του πετρελαίου.

                  Ούτε αν ψεκάζεις λίγο υγραέριο σε ντίζελ βελτιώνεται η καύση του πετρελαίου.

                  Κλασσικές απάτες, μαγνήτες, υδρογόνο, φουρφούρια στην εισαγωγή κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgosvet last edited by

                    Εγω πιστεύω ότι αυτο το κύτταρο H2 http://schoolworkhelper.net/wp-content/uploads/2011/02/human-cell-anatomy.gif και συγκεκριμένα τα ριβοσώματα,το σύστημα Golgi, τα μιτοχόνδρια τα λυσοσώματα και ο πυρήνας του θα παράγουν τέτοια ενέργεια που το φορτηγο θα πηγαίνει κάπως έτσι:
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ga7mXty2Cms&feature=related
                    Μιλάμε για πολύ υδρογονοκαυσαέριο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Επίσης μπορείς να ρίξεις και 3 σταγόνες μαγικού φίλτρου στο ρεζερβουάρ. Δες τι θαύματα κάνει για τον Αστερίξ! Και στο αυτοκίνητο τα ίδια αποτελέσματα έχει!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Πειράματα έχουν δέιξει οτι με την εισαγωγή μιας μικροποσότητας υδρογόνου στο θάλαμο κάυσης, ο κινητήρας μπορεί να δουλέψει με εξαιρετικά φτωχά μείγματα και χωρίς να χρειαζεται άμεσος ψεκασμός ή στρωματοποίηση.

                        Αυτό είναι ένα πείραμα, υπάρχουν και άλλα παρόμοια http://www.mech.unimelb.edu.au/thermo/haji/haji.html

                        Όμως με αυτές τις αυτοσχέδιες συσκευές που δέν μπορείς να ξέρεις πόσο υδρογόνο παράγουν καθώς και την εργοστασιακή χαρτογράφηση του κινητήρα που δέν μπορεί να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο, το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ αμφίβολο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lioyfka last edited by

                          και γιατι δεν το κανει αυτο Π.Χ η toyota ή η VW Group στα αμξια της να χεστουνε στις πολισεις;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Γιατί η (κάθε) Toyota έχει γνώσεις φυσικής Β'Γυμνασίου και ξέρει πως αν χαλάς 1w για να πάρεις 0.001w πίσω τότε χάνεις και δεν κερδίζεις.

                            dog80 αν διαβάσεις το λινκ που έβαλες θα δεις πως δεν έχει καμία σχέση με τις βλακείες που πωλούνται. Φυσικά όπως και με τα μαγνητάκια υπάρχει μία επίφαση επιστημονικοφάνειας ώστε να παρασύρονται όσοι δεν ξέρουν έστω τα στοιχειώδη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                              Πειράματα έχουν δέιξει οτι με την εισαγωγή μιας μικροποσότητας υδρογόνου στο θάλαμο κάυσης, ο κινητήρας μπορεί να δουλέψει με εξαιρετικά φτωχά μείγματα και χωρίς να χρειαζεται άμεσος ψεκασμός ή στρωματοποίηση.

                              Αυτό είναι ένα πείραμα, υπάρχουν και άλλα παρόμοια http://www.mech.unimelb.edu.au/thermo/haji/haji.html

                              Όμως με αυτές τις αυτοσχέδιες συσκευές που δέν μπορείς να ξέρεις πόσο υδρογόνο παράγουν καθώς και την εργοστασιακή χαρτογράφηση του κινητήρα που δέν μπορεί να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο, το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ αμφίβολο.

                              Καμία σχέση με το να προσπαθήσεις να βελτιώσεις τη καύση σε συμβατικό κινητήρα με την εισαγωγή μικρής ποσότητας υδρογόνου.

                              Εδώ μεταφέρεται το μπουζί σε ένα μικρό προθάλαμο που συνδέεται με μια μικρή οπή με τον θάλαμο καύσης. Το υδρογόνο μάλλον χρησιμοποιείται για να ξεκινήσει την καύση του πάρα πολύ φτωχού μείγματος γιατί ως γνωστό το υδρογόνο ανάβει σε κάθε αναλογία με τον αέρα, όσο φτωχό και να είναι το μείγμα σε αντίθεση με τα άλλα καύσιμα που πρέπει να υπάρχει ένα σωστό μείγμα για να αναφλεγεί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mousatos last edited by

                                Εγώ πάντως θυμάμαι κάτι με water injection σε κινητήρες μαχητικών του β' παγκ.πολέμου .

                                Water injection is also used in some jet turbine engines, when a momentary high-thrust setting is needed, and in some shaft turbine engines, to increase power and fuel efficiency and improve pollutant emissions.

                                http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_(engines)
                                .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Φαντάζομαι αν ανοίξει κάποιος ένα τόπικ για βούρτσες τα μισα ποστ θα είναι για φο@υτσες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    ΔΟυλεύει* ο ψεκασμός νερού αλλά δεν διασπάται σε υδρογόνο.

                                    • έχεις άλλα προβλήματα με το νερό μέσα στον κύλινδρο και δεν το χρησιμοποιεί κανένας.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vagnar last edited by

                                      http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19770016170_1977016170.pdf
                                      Από την NASA αν και είναι αρχαίο. (1977)
                                      Με σκοπό να δουν αν μπορούν να μειώσουν το λ και τα καυσαέρια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ωραία αυτά αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την συγκεκριμένη βλακεία που αναφέρεται το τόπικ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                                          http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19770016170_1977016170.pdf
                                          Από την NASA αν και είναι αρχαίο. (1977)
                                          Με σκοπό να δουν αν μπορούν να μειώσουν το λ και τα καυσαέρια.

                                          Ναί μπορεί να δουλέψει με φτωχότερο μείγμα και να έχει λιγότερους ρύπους αλλά δεν θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο.
                                          The minimum-energy-consumption equivalence ratio was extended to leaner conditions by adding hydrogen, although the minimum energy consumption did not change. All emission levels decreased at the leaner conditions.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Σωστός ο moderator, όλες οι βλακείες στο ίδιο τόπικ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr