Πολλοί θα σκότωναν για να είχαν το παλμαρέ σου στις Porsche! 
Eίχα διαβάσει παλιότερα ένα άρθρο σε κάποιο αγγλικό περιοδικό για Πόρσε κάποιου παλιού οδηγού αγώνων (δεν θυμάμαι όνομα) που του είχαν δώσει για να τεστάρει την 997. Κατέληγε μέσες άκρες στο ότι ναι μεν τα κάνει όλα πιο 'καλά' από τις παλιότερες αλλά ταυτόχρονα είχε απωλέσει το 'feeling' των παλιότερων. Συμφωνείς σε αυτό?
Γενικότερα ποια θεωρείς ότι είναι τα 'προσόντα' μια 911 (όλες οι γενιές) για να την κρατάνε τόσες δεκαετίες σαν ένα από τα μεγαλύτερα auto icon symbol? Ταλαντούχοι μηχανικοί, καλό μάρκετινγκ, γερμανική ποιότητα, 'λογικές' τιμές ή λίγο από όλα?
Εγώ που δεν έχω το όντως εντυπωσιακότατο παλμαρές του art911, αλλά έχω απλά οδηγήσει διάφορες 911 και Καϋμάν σε πίστα, παλαιότερες 911 σε simulator :lol: (με πολύ πιστά physics πάντως) και έχω διαβάσει για τις υπόλοιπες, θα πω ότι η 911 είναι σχήμα, συναίσθημα, αισθητική, μύθος και ποιότητα. Αυτά πουλάει. Σε τιμές καθόλου μα καθόλου λογικές για αυτοκίνητο, λογικότατες για μύθο.
Ίδιον των παλαιότερων, ήταν η πολύ ανδρική, απαιτητική, βιτσιόζικη, ειδική, ιδιότροπη, ιδιόρρυθμη, επικίνδυνη, απαράδεκτη (όλα τα παραπάνω αλήθεια είναι, αναλόγως οπτικής γωνίας) οδική συμπεριφορά. Αυτή έχει αμβλυνθεί εξαιρετικά πλέον, το αμάξι (το πισωκίνητο!) είναι ουδέτερο σαν Άουντι S4 μέχρι και ταχύτητες σχεδόν εξωπραγματικές στο στεγνό, και αυτό, κατά την άποψη εμού του κουλού, είναι καλό.
Οι λίγοι, που μπορούσαν να 'πάνε' τις παληές, βλέπουν αυτήν την εξέλιξη με αηδία ('η Γκουανταλκανάλ δεν είναι πια Γκουανταλκανάλ' είπαν οι επιζώντες της πρώτης σειράς πεζοναυτών όταν στο μαρτυρικό νησί του Ειρηνικού στρώθηκε διάδρομος προσγείωσης).
Η ουσία είναι ότι 'με δεμένα τα μάτια', ή αν δεν είχε υπάρξει ήδη επί μισό αιώνα, οποιαδήποτε 911 (σχεδόν μέχρι τις 997), ως πρωτοεμφανιζόμενο σήμερα μοντέλο, θα χαρακτηριζόταν από τον καλοπροαίρετο και επαρκή (competent) δοκιμαστή στο όριο 'αλλοπρόσαλο αυτοκίνητο, πάτα=μούτρα, άσε=σκαμπίλι της ουράς'. Κουραστικό και επικίνδυνο για τον αδαή. Ο μέσος οδηγός, ειδικά στο βρεγμένο (δεν μιλάμε καν για ελληνική άσφαλτο) θα πάει πολύ πιο γρήγορα και ευχάριστα με ένα Έβο, ένα hot hatch, ένα καλό Μπεμβέ Μ ή στημένο α-λα Μ.
Αλλά, αναμένω την τοποθέτηση του φίλτατου Art. 