-
Είχα την εντύπωση ότι αστυνομική φύλαξη είχε όταν ήταν στο star και έλεγε το δελτίο ειδήσεων, γιατί υποτίθεται ότι όποιος λέει τις ειδήσεις θεωρείται στόχος. Αν έχει ακόμα, τι να πω. Ίσως κάνει πιο πολλά ψώνια τώρα που παντρεύτηκε.
-
Ο χρήστης georgets20 έγραψε:
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=117211Παραδέχονται και επίσημα τη διάλυση της αστυνομίας...
ο μονος τροπος ειναι να αλλαξει το Συνταγμα ωστε να λυσει τα χερια της αστυνομιας.
-
Ο χρήστης Nikolaras έγραψε:
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=117211
Παραδέχονται και επίσημα τη διάλυση της αστυνομίας...
ο μονος τροπος ειναι να αλλαξει το Συνταγμα ωστε να λυσει τα χερια της αστυνομιας.
Θα μπορούσε να το καταργήσει κιόλας το σύνταγμα δε γαμιέται ....
-
Στην Αλέκα αναφέρεται νομίζω.
-
ειπα να αλλαξει οχι να καταργηθει,μην παρερμηνευεις τα γραπτα μου.
τωρα ειδα και την φωτογραφια,μην γινεσαι καραγκιοζης,δεν ειμαι χουντικος αλλα θελω να κυκλοφορω ελευθεα στον δρομο.
Πριν λιγες μερες εσπασαν στο ξυλο και ληστεψαν ενα φιλαρακι μου 11.30 το βραδυ,του την επεσαν 5 αλλοδαποι. -
Πώς δλδ με συνταγματική αλλαγή θα λυθούν τα 'χέρια' της αστυνομίας ?
Ποιό σημείο του συντάγματος της δένει τα χέρια ?
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ο Λιάγκας του Πρωινού μου... έχει αστυνόμους να τον φυλάνε;
Πρωινού ΜΑΣ, είναι και δικό μου!
Φαίη εσυ ???
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=117211
Παραδέχονται και επίσημα τη διάλυση της αστυνομίας...
πες μου μια αστυνομια στον κοσμο που μπορει να κανει την δουλεια της οταν πεφτει το σκοταδι..
για το μονο που μπορουμε να πουμε ειναι σε τι χαλι καταντησαν την πιο ουσιαστικη ομαδα που ειχαν μεχρι σημερα.. διας..Αν δεν κάνω λάθος η ΔΙΑΣ δεν υπάρχει τα βράδια.
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Ο Λιάγκας του Πρωινού μου... έχει αστυνόμους να τον φυλάνε;
Πρωινού ΜΑΣ, είναι και δικό μου!
Φαίη εσυ ???
Ωχ, αποκαλύφθηκα.
-
Οι μπράβοι της...φράουλας ξυλοκόπησαν δημοσιογράφο και φωτογράφο!
Τελευταία ενημέρωση: 19.04.2011 | 15:20
Πρώτη δημοσίευση: 19.04.2011 | 14:46Σύμφωνα με πληροφορίες τα θύματα, που νοσηλεύονται, χτυπήθηκαν βάναυσα στο κεφάλι την ώρα που πήγαιναν να κάνουν ρεπορτάζ στα φραουλοχώραφα της Μανωλάδας...
Σύμφωνα με το ''Βήμα'', μπράβοι φραουλοπαραγωγών επιτέθηκαν το πρωί στον δημοσιογράφο της εφημερίδας Γιώργο Πουλιόπουλο και στον φωτορεπόρτερ, Ιάκωβο Χατζησταύρου, για να τους αποτρέψουν από το να κάνουν ρεπορτάζ στην Μανωλάδα της Ηλείας.Σύμφωνα με tovima.gr, τέσσερα αυτοκίνητα, που είχαν κινητοποιηθεί από τον επιστάτη αγροτικής μονάδας, μπλοκάρισαν το αυτοκίνητο του δημοσιογράφου, ενώ ένα τζιπ έπεσε πάνω του. Αμέσως μετά τη σύγκρουση ο επιστάτης και οι μπράβοι που τον συνόδευαν επιτέθηκαν και χτύπησαν τους δημοσιογράφους, τραυματίζοντας μάλιστα στο κεφάλι τον φωτορεπόρτερ
Μάλιστα από τον κ.Χατζησταύρου άρπαξαν την φωτογραφική του μηχανή, την οποία του επέστρεψαν, μόνον όταν αφαίρεσαν την ψηφιακή κάρτα με τις φωτογραφίες. Ο δημοσιογράφος και ο φωτορεπόρτερ μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής, ενώ στο αστυνομικό τμήμα έχει μεταφερθεί και ο επιστάτης του κτήματος, που πρωτοστάτησε στο επεισόδιο.
Όλα αυτά λίγες μέρες μετά τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις για δουλεμπόριο με άγριο ξύλο και πυροβολισμούς στα χωράφια της περιοχής (διαβάστε το σχετικό άρθρο)
-
Ποινική δίωξη στον εφοριακό που «τσέπωσε» 8 εκατ. ευρώ και εξαφανίστηκε!
Τελευταία ενημέρωση: 19.04.2011 | 15:36
Πρώτη δημοσίευση: 19.04.2011 | 15:31Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας έδωσε εντολή να δημοσιοποιηθεί το όνομα του εφοριακού με τα μακριά χέρια, ο οποίος, όμως, μπορεί να μη βρίσκεται καν στη χώρα!
Πρόκειται για τον υπάλληλο της εφορίας Κυψέλης, Νίκο Ανδριόπουλο, ο οποίος φέρεται να έχει καταχραστεί τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον 8 εκατομμύρια ευρώ!Με εντολή της προϊσταμένης της εισαγγελίας εκδόθηκε διάταξη για την δημοσιοποίηση του ονόματός του, όμως κάνεις δεν ξέρει αν εξακολουθεί να βρίσκεται στην Ελλάδα ή έχει ήδη φύγει στο εξωτερικό.
Ο Ν. Ανδριόπουλος εργαζόταν στην ΚΓ ΔΟΥ Αθηνών. Εις βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για ψευδείς βεβαιώσεις, σε συνδυασμό με το νόμο 1608 περί καταχραστών του δημοσίου, καθώς και για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, από τον έλεγχο που διενήργησε το ΣΔΟΕ, ο υπάλληλος φέρεται να καταχράστηκε, το 2010, ποσό 500 χιλιάδων ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι το ποσό που ιδιοποιήθηκε τα προηγούμενα χρόνια αγγίζει τα 8 εκατομμύρια ευρώ.
-
Ο οποιος το παιζει τρελος τωρα και ωοσηλευεται σε ψυχιατρικη κλινικη...
-
Ο χρήστης georgets20 έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος η ΔΙΑΣ δεν υπάρχει τα βράδια.Μετά τα μεσάνυχτα οι μηχανές τους μεταμορφώνονται σε κολοκύθες!
Οι μπράβοι της...φράουλας ξυλοκόπησαν δημοσιογράφο και φωτογράφο!
Αυτά τα φρούτα χρειάζονται μια νύχτα 'αγάπης' στο κρατητήριο, παρεά με λαθρομετανάστες...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος η ΔΙΑΣ δεν υπάρχει τα βράδια.
Μετά τα μεσάνυχτα οι μηχανές τους μεταμορφώνονται σε κολοκύθες!
Την 01:00 τελειώνει η υπηρεσία της ΔΙ.ΑΣ. Ξαναρχίζει δε στις 07:00. Το ωράριο αυτό αλλάζει μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις.
-
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=268965
Κατασκηνώσεις «αρρενωπότητας» στη Μαλαισία
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος η ΔΙΑΣ δεν υπάρχει τα βράδια.
Μετά τα μεσάνυχτα οι μηχανές τους μεταμορφώνονται σε κολοκύθες!
Οι μπράβοι της...φράουλας ξυλοκόπησαν δημοσιογράφο και φωτογράφο!
Αυτά τα φρούτα χρειάζονται μια νύχτα 'αγάπης' στο κρατητήριο, παρεά με λαθρομετανάστες...
φωτια στις φραουλες θελουν..
-
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=296378&cid=4
Νοσοκομείο Αλεξανδρα .....
!! -
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=268965Κατασκηνώσεις «αρρενωπότητας» στη Μαλαισία
-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=296378&cid=4Νοσοκομείο Αλεξανδρα .....
!!ειναι τοσο μεγαλη η μποχα του συστηματος...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
...
Το ότι μόνο ως φασιστικές μπορούν χαρακτηριστούν είναι δική σου αντίληψη. Φαντάζομαι εξίσου φασιστικές συμπεριφορές θα χαρακτηρίζεις αυτές που έδωσαν δικαίωμα ψήφου στους μαύρους, 8άωρο και ασφάλιση στο παγκόσμιο σκηνικό κλπ.Ο αφόρητα απλουστευτικός διαχωρισμός του πολιτικού φάσματος σε 'δεξιά'-'αριστερά', δημιουργεί την εντύπωση πως τα άκρα τους θα τα χωρίζει αβυσσαλέα απόσταση. Στην πραγματικότητα, οι διαφορές τους είναι μάλλον διακοσμητικής φύσεως.
Επειδή το παράδειγμα με το Λαμπράκη το προσπέρασες, τί συμπέρασμα θα έβγαζες για κάποιον που θα έγραφε το εξής:
Μετανάστες, πομάκοι κλπ Ρομά και αριστεροί, δεν έχω κανένα πρόβλημα να μην μπορούν να εμφανιστούν πουθενά
Αν η απόπειρα φυσικής εξόντωσης προσώπων με βάση τα πιστεύω τους ή την ιδιότητά τους δεν είναι φασισμός (θέμα αντίληψης το χαρακτήρισες) δεν ξέρω τί μπορεί να είναι.
...
Το όλα επιτρέπονται και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, ξανά, είναι το δικό σου συμπέρασμα. Στην πράξη τίποτα από αυτά δεν έγινε.
Γεγονότα τυφλής βίας μπορεί να αποδοθούν πολύ περισσότερα [γιατί συμβαίνουν πολύ περισσότερα] στη δημοκρατία με τις δικλείδες.ΕΠειδή υπάρχουν ληστείες, βιασμοί και δολοφονίες, εγώ να λέω ότι στη δημοκρατία επικρατεί η αντίληψη ότι τα πάντα επιτρέπονται; Θέλω να ελπίζω πως όχι.
Και στο κάτω κάτω η δημοκρατία επιτρέπει τις πορείες, στις πορείες έγινε το σκηνικό, άρα και γι αυτό εξίσου φταίει η δημοκρατία. 0 εις το πηλίκο.
Είναι παντελώς άστοχο το παράδειγμά σου.
Οι δικλείδες στις οποίες αναφέρομαι αφορούν την διαδικασία διεκδικήσεων που έχει δημιουργήσει η αστική δημοκρατία, και όχι το έγκλημα - πώς τα συνδύασες δεν μπορώ να καταλάβω. Η αντιμετώπιση βίαιων ενεργείων (βουλευτής; μετανάστης; μολότωφ!) ως αποδεκτές αυξάνει τις πιθανότητες κάποιοι αθώοι (ή λιγότερο ένοχοι) να πληρώσουν για εγκλήματα που ποτέ δεν έκαναν.
...
Έλα όμως που η κοινωνία δεν είναι θετική επιστήμη, και η θεωρία της 'φυσικής' σε κοινωνικά πράγματα ονομάζεται ιδεολογία. Όσο χρησιμοποιείς εσύ το 'βάσανο της κριτικής' άλλο τόσο το κάνουν και κάποιοι άλλοι [ή επειδή δεν συμφωνούν μαζί σου σημαίνει ότι δεν έχουν κριτική; Κι εγώ για σένα λέω ότι δεν έχεις καμία κριτική. Ερήμην επιχειρήματα.]Επειδή ακριβώς δεν είναι θετική επιστήμη (η μελέτη των κοινωνιών), η τυφλή αποδοχή ενός αυθαίρετου (και ούτε καν αυταπόδεικτου) συστήματος σκέψης είναι εξ' ορισμού παρακινδυνευμένη, αν όχι λανθασμένη κίνηση· ελάχιστες γαρ οι πιθανότητες η πραγματικότητα να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες μας.
Παρότι πολλά σημεία των ιδεολογιών μπορεί να έχουν εφαρμογή, συνήθως (όπως και με τις θρησκείες) συμβαδίζουν με θέσεις εκτός πραγματικότητας. Η προσωπική μου, στατιστικά ασήμαντη, αλλά και η ιστορική εμπειρία δείχνουν ότι ελάχιστοι ιδεολόγοι είναι σε θέση να το δεχθούν αυτό, εξ' ου και η αντιπάθεια που τρέφω για τον κάθε λογής '-ισμό'.
Φυσικά και πολλοί ιδεολογοί έχουν κριτική ικανότητα, δεν ισχυρίστηκα το αλάθητο (συνήθως προνομιακός χώρος των κατέχοντων την απόλυτη αλήθεια), αντιθέτως:Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνω λάθος, ίσως οι διαδικασίες αυτές να μην είναι οι καλύτερες, ίσως η λογική μου να είναι εσφαλμένη.
Όμως πολλοί πιστοί είναι επίσης απόλυτα λογικά όντα - εκτός όταν πρόκειται για τον φανταστικό τους φίλο. Η τυφλή αποδοχή αυθαίρετων διατυπώσεων (είτε θρησκευτικών, είτε ιδεολογικών) διαβρώνει τη σκέψη και αυτό καυτηριάζω στο αρχικό μου σχόλιο.
Σ' αρέσει δεν σ' αρέσει, κι εσύ μια ιδεολογία έχεις. ΤΟ αν έχεις κριτική ή όχι δεν έχει να κάνει με αυτό.
Την οποία έχω υιοθετήσει προσωρινά και προσπαθώ να αναθεωρώ σε κάθε ευκαιρία.
Ούτε το ότι αυτοαναγορεύεσαι ως μοναδικός φορέας της κριτικής σημαίνει και κάτι.
[citation needed]
...
Κι η επιστήμη δεν έχει καμία ασφαλιστική δικλείδα. Οπότε;Άε που αυτό ακριβώς έγραψες, πως μπορώ να αποδέχομαι κάτι που μπορεί να έχει αρνητική κατάληξη:
πως είναι δυνατόν να επικροτείς, να ανέχεσαι αν θέλεις 'έκνομες' συμπεριφορές [...] και την ίδια στιγμή να αποδέχεσαι το ενδεχόμενο η κατάληξη τους να είναι αρνητική.
Η επιστήμη είναι ένας μηχανισμός αναζήτησης γνώσης - υπόθεση, πείραμα, επιβεβαίωση/διάψευση. Τί ασφαλιστικές δικλείδες μπορεί να έχει;
Αναφέρεσαι μάλλον στη χρήση των ευρημάτων της. Αυτό είναι πολιτικό θέμα, όχι επιστημονικό - η συζήτηση για τυχόν ευθύνες των επιστημόνων είναι διαφορετικό θέμα και δεν βλέπω το λόγο να επεκταθώ εδώ.Ακόμα και αν δεχθώ χάριν συζήτησης ότι η επιστήμη είναι ικανή για το χειρότερο και το καλύτερο, δεν είμαι ενάντια στην αποδοχή διαδικασιών που μπορούν να έχουν αρνητικά αποτελέσματα, σχολίασα αρνητικά την αποδοχή αυτών των μηχανισμών όταν υπάρχουν εναλλακτικές (αντί για ξύλο, ψήφο για παράδειγμα), κάτι που στην περίπτωση της επιστήμης δεν υφίσταται.
...
Χαρ χαρ. Καλό.
Δεν μιλάμε για κάτι γενικό κι αόριστο (πάντα θα συμβαίνουν 'πράγματα') αλλά για κύκλους με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που παράγουν κρίσεις με πολύ συγκεκριμένους μηχανισμούς [υποθέτω ότι δεν έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με το ζήτημα, εξ ου και γράφεις αυτό που γράφεις]. Captain Obvious ξε Captain Obvious αυτή την παρατήρηση δεν την είχε κάνει κανείς. Οπότε, τσάμπα το κουράζεις.Ίσως να μην έχω ασχοληθεί ο άσχετος, υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να έχω ασχοληθεί, αλλά να μην έχει καταφέρει ο Μαρξ και η παρέα του να με πείσουν.
Σε αντίθεση με τον Πυθαγορά, ο Μαρξ δυστυχώς βρίσκεται στη δύσκολη θέση του όχι μόνο να προσπαθήσει πείσει το κοινό του (έχει ακολούθους, καμία αντίρρηση), αλλά να εύχεται το χαοτικό σύστημα που λέγεται κοινωνία να του κάνει τη χάρη και να ακολουθήσει την πορεία που περιέγραψε.Κύκλους με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά πάντως στο έργο του δεν είδα, γενικόλογες προβλέψεις τύπου Νοστράδαμου αρκετές - ο οποίος κατόπιν εορτής έχει προβλέψει τα πάντα. Οπότε δεν το κουράζω τσάμπα για το αν θα πρέπει να τον εκτιμώ για τις προβλέψεις του, δεν μπορώ να τον εκτιμήσω για τις προβλέψεις του γιατί δυστυχώς δεν επαληθεύονται - ή μάλλον είναι τόσο γενικόλογες που ταιριάζουν παντού. Η προσφορά του φυσικά είναι αδιαμφισβήτητη κάτι που το τονίζω ήδη στο αρχικό μου μήνυμα:
...ακόμα και τα φωτεινότερα πνεύματα...
Οπότε το παρακάτω σχόλιο:
...
EDIT sidenote γιατί πραγματικά δλδ.
ΚΙ εμένα μου φαίνεται προφανές ότι η γη είναι σφαιρική, ότι το σύμπαν εκτείνεται πέραν της γης κλπ. ΨΙλοχαζούληδες αυτοί που το πρωτοείπαν... λένε τα προφανή κι εμείς τους μνημονεύουμε στην ιστορία.δεν ξέρω που απευθύνεται.
Μία παρατήρηση εδώ, αν μου επιτρέπεις, με βάση τα παραπάνω. Σε τί διαφέρει η αντίδραση σου στην κριτική μου στον Μαρξ, από την αντίδραση του μέσου πιστού σε τυχόν κριτική ενάντια στον εκάστοτε προφήτη; Συνήθως δεν θέλουν να αντιμετωπίσουν τα λάθη, τις αντιφάσεις και τα λογικά κενά των διδασκαλιών τους γιατί τότε τίθεται όλο το οικοδόμημα υπό αμφισβήτηση - δεν σημαίνει ότι όλα είναι λάθος, αλλά η αβεβαιότητα έχει αντικαταστήσει πλέον τη γνώση που νόμιζαν ότι κατείχαν.
...
Χαρακτηρίζουμε έτσι απλά 'φασιστικές' συμπεριφορές που έχουν προκαλέσει μερικά από τα μεγαλύτερα καλά. Έτσι απλά δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν πράγματα, τα οποία αν δεν συνέβαιναν δεν θα ζούσαμε ΠΟΛΛΑ από τα καλά του συστήματος που τώρα υπερασπιζόμαστε. Αυτή την αντίφαση τελικά, πως την εξηγείτε; Αλά Fukuyama με το τέλος της ιστορίας; [δεν βολεύει βέβαια στην προηγούμενη παραδοχή ότι πάντα θα υπάρχουν ανακατατάξεις]Δεν ανέφερα ότι η βία δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα - αν το έχω κάνει θα σε παρακαλούσα να με παραπέμψεις, εκτός αν διαβάζεις αυτά που θέλεις και όχι αυτά που γράφω.
Το αρχικό σου σχόλιο:...
Στο κάτω κάτω, οτιδήποτε θετικό έχει κατακτηθεί σ' αυτό τον κόσμο, εκτός πλαισίου συνέβη χωρίς να συμβεί μετά το οτιδήποτε εναντίον του οποιουδήποτε.Απάντηση:
Παρότι αυτό ίσχυε (και εν πολλοίς ισχύει ακόμα σε πολλά μέρη του κόσμου), η πανταχόθεν βαλλόμενη αστική δημοκρατία προσφέρει σήμερα μία ιδιαίτερα κομψή λύση για την επίλυση προβλημάτων, που μπορεί να συμπυκνωθεί στο τρίπτυχο: διάλογος(*) - υπερίσχυση της γνώμης της πλειοψηφίας - σεβασμός θεμελιωδών δικαιωμάτων.
Η ένσταση μου έχει να κάνει με το πόσο συμπεριφορές που έχουν ξεπεραστεί (βλ. νόμος Lynch) μπορούν να συνεισφέρουν θετικά, με δεδομένο το ότι υπάρχουν ήδη μηχανισμοί διεκδίκησης και των πλέον παράλογων αιτημάτων.
Όσο για το αν κάποιες συμπεριφορές είναι φασιστικές, σε παραπέμπω στην αρχή του μηνύματός μου και ελπίζω σε κάποια λογικά δομημένη απάντηση αναφορικά με το πού θα τις κατέτασσες εσύ.*Διόρθωση: ορθογραφικό *
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#7]