-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δίκιο έχετε.Εγώ βασικά του είπα να πάρει τη Giulietta...αλλά δεν αγοράζει Ιταλικό λέει.
Πάντως έχει βρει στα 17 κάτι καλά. Δεν αξίζει λέτε στα 17?
17 για αυτοκινητο που εχει καινουργιο 21?
17 ισως για καποιο που εχει DSG. Προσωπικα θα κοιτουσα ΜΟΝΟ αυτα που το εχουν. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δίκιο έχετε.
Εγώ βασικά του είπα να πάρει τη Giulietta...αλλά δεν αγοράζει Ιταλικό λέει.
Πάντως έχει βρει στα 17 κάτι καλά. Δεν αξίζει λέτε στα 17?
17 για αυτοκινητο που εχει καινουργιο 21?
17 ισως για καποιο που εχει DSG. Προσωπικα θα κοιτουσα ΜΟΝΟ αυτα που το εχουν.Σωστός.
-
αν το παρει, να δει αν εχει γινει η επεκταση εγγυησης, αν οχι, να την κανει...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αν το παρει, να δει αν εχει γινει η επεκταση εγγυησης, αν οχι, να την κανει...+1
-
Η επέκταση μπορεί να γίνει και τον 23ο μήνα. Δεν είναι πρόβλημα αυτό, αλλά δεν ξέρω αν και πόσο συμφέρει.
-
αλλά δεν ξέρω αν και πόσο συμφέρει
Λίγο παραπάνω,αλλα σίγουρα οχι μεγάλη διαφορά
-
από εδώ
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Απλά TFSI είναι η ονοματολογία της Audi και TSI της VW. Μαρκετινίστικο τρικ...
μερικά για το TSI ( 2.0 ΤSI vs 2.0 TFSI)
- το ενα έχει καδενα το αλλο ιμαντα
- εχει μεγαλυτερα μπεκ κ αντλια με ρολερ κ οχι με ποτηρακι η οποια μαμα δουλευει 150 bar
- εχει πιο ενισχυμενα εντοσθια
- εχει τουρμπινα της IHI
επίσης ο 1.8 TSI είναι πιο σύγχρονος από τον 2.0 TfSI των GTi V & Leon FR.
υπαρχουν ενα καρο εκδοχες του 2λιτρου.. ασε δε βγαινει ακρη.. οι περισσοτερες ομως απο αυτες μπηκαν πρωτα σε audi (αρα λεγονται tfsi , οπως και το δικο σου μοτερ ) και του gti 6 ειναι πρακτικα μια εξελιξη του προηγουμενου , δε θυμαμαι αυτος να εχει ihi , ihi πρεπει να εχουν οι 2λιτροι που εχει μονο η audi προς το παρον (στα πατωματα με διαμηκη τοποθετηση κινητηρα, αν και νομιζω οτι μπηκε και σε ΤΤ )
η κορυφαια εκδοση ουσιαστικα ειναι αυτη που εχει το καρουλι μου (εχουν γινει βεβαια αρκετες μικροβελτιωσεις απο τοτε, μου λεγε κατι περιεργα ο vellerefontis, αλλα δε τα πολυθυμαμαι, με το θεμα 'ποτηρακι' εχουν υπαρξει αρκετα revisions απο οτι εχω διαπιστωσει ο ιδιος με προσωπικο ψαξιμο) , ομως τα πιο 'συγχρονα' ειναι οντως το δικο σου (1.8 ) και τα 2λιτρα των a4 κτλ..
Ας συνεχίσω εδώ Qsis , ο 2λ του GTi 6 φοράει 110% Κ03 της ΙΗΙ , στο λέω γιατί αρκετοί από Σεατ κλαμπ την έχουν φορέσει σε 1.8 ΤSI. Την αγόρασαν από GTi-άκηδες που την έδωσαν για να βάλουν την Κ04. Μπάινει κουτί χωρίς καμία μοντίφα στα 1800.
-
καλα μπορει, δεν ξερω πολλα για αυτο το μοτερ περα απο το οτι εχει καδενα
νομιζα παντως οτι ειναι μια (μικρο)βελτιωση του προηγουμενου 200αρη και το οτι εχει ihi βεβαια δεν το αναιρει αυτο
παντως δεν νομιζω οτι εχει σχεση με το καινουριο 2λιτρο της audι με τα 35 κιλα ροπη που εχουν τα α4
-
Πως δεχτηκε η Kylie Minogue να κανει διαφημιση το Golf Cabrio?
-
Τρελές ζάντες -
Αερόψυκτο είναι?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αερόψυκτο είναι?...και Boxer...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Τρελές ζάντεςοι ζάντες μαμάνε και σπέρνουν, είχα πολύ καιρό να δώ κάποιο τόσο ενδιαφέρον σχέδιο, έχουμε πήξει στο art-deco κιτς.
-
Έτσι.
Θυμήθηκα και το microbus του '01
-
Tελικα αυτο το mircobus ολο λενε θα το βγαλουν αλλα το αναβαλουν συνεχεια.
-
-
Είχα κλείσει για σήμερα ραντεβού να πάω το Golf για σέρβις γιατί έκλεισε τα 2 χρόνια. Το αμάξι είναι αγορασμένο τον Απρίλιο του 2009, και δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Είχε πάει για αλλαγή λαδιών, εκεί που αγοράστηκε, πριν από ένα χρόνο ενώ είχε 13500χλμ. Σήμερα έχει 21300 περίπου. Εχθές μιλώντας τηλεφωνικά με το συνεργείο(διαφορετικό από αυτό που πήγα πέρυσι) μου είπαν πως κοστίζει γύρω στα 260€ το σέρβις, και έπειτα κατέβηκα στο αμάξι για να διαβάσω λίγο το βιβλιαράκι συντήρησης, και να δω τι χρειάζεται. Με τα πολλά βλέπω να λέει πως ανάλογα με τον κωδικό που αναφέρεται στη λίστα εξοπλισμού, θα ακολουθεί είτε το longlife σέρβις που γίνεται κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια μάξιμουμ, είτε κάθε χρόνο ή 15.000χλμ. Και βλέπω το δικό μου πως έχει κωδικό που αναφέρεται σε longlife. Κοιτάζω και τη σελίδα που έγραφε για το πρώτο σέρβις και λέει πως είχαν βάλει λάδια longlife. Τώρα ξέρω πως δεν είναι καλό τα λάδια για πολύ. Όμως πραγματικά το αμάξι δε δουλεύει τόσο συχνά. Μέσα σε ένα χρόνο έκανε ούτε 8000χλμ. Μετράω και το λάδι και δε λείπει ούτε σταγόνα, ενώ το χρώμα είναι καστανό-κίτρινο. Για να μην τα πολυλογώ, πάω σήμερα και μιλάω με τον υπεύθυνο του συνεργείου, ο οποίος μου λέει τελικά πως αν και είναι χειρότερο για αυτούς, μου προτείνει να μην κάνω τίποτα αφού είχαν αλλαχτεί τα λάδια πριν ενα χρόνο. Το αμάξι μου λέει πως υπολογίζει με βάση της παραμετρους κίνησης του, και σου λέει πότε θα χρειαστεί σέρβις. Μπαίνουμε στο μενού, και πραγματικά έγραφε πως θέλει συντήρηση σε 21000χλμ ή 345 μέρες από τώρα. Και όπως μου εξήγησε αυτό το νούμερο φυσικά θα αλλάξει αν αρχίσει να χρησιμοποιείται το αμάξι περισσότερο στην πόλη, με συχνές στάσεις κλπ. Εγώ είπα πως το καταλαβαίνω αυτό, αλλά μήπως έχω πρόβλημα με την (έξτρα) εγγύηση, αλλά με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει κανένα θέμα. Δεν ξέρω αν έκανα καλά. Αλλά από ότι είδα στο βιβλιαράκι, εκτός από λάδια δε θα χρειαζόταν και κάτι άλλο. Το χειρότερο όμως είναι, πως από τι στιγμή που ακολουθεί αυτό το πρόγραμμα συντήρησης, δε θα έπρεπε να μου είχαν αλλάξει τα λάδια την πρώτη φορά, και να πάω μια και καλή στα 2 χρόνια(αυτο δηλαδή που μου είπε ο συγκεκριμένος άνθρωπος σήμερα, να μου το έλεγαν τότε...). Για πείτε καμιά γνώμη....
-
καλο ειναι να μην μενουν τα λαδια πανω απο 1 χρονο μεσα στο μοτερ, οσα χλμ και να κανεις.
αν δεν θελεις να πληρωσεις 260, πηγαινε σε ενα συνεργειο εξω και αλλαξε μονο λαδια/φιλτρο.
-
Αυτό ακριβώς σκέφτομαι να κάνω. Από τη στιγμή που δε βλέπω να χρειάζεται κάτι άλλο,και με διαβεβαίωσε ότι πρόβλημα με εγγύηση δεν παίζει, σκέφτομαι να το πάω έξω να αλλάξω τα λαδάκια μόνο. Από ότι είδα στα 3 χρόνια αλλάζει υγρά φρένων. Μπουζί αν διάβασα καλά στα 60.000χλμ και φίλτρο αέρα νομίζω στα 90.000χλμ. Θα δούμε. Εν τω μεταξύ, είχα ξεχάσει πως έπρεπε να βγάλω και κάρτα καυσαερίων που έληγε εχθές. Και αφού είχα φύγει, σε λίγη ώρα ξαναγυρνάω να τους πω να μου βγάλουν. Ευχαρίστως μου λέει, και μου ζητάει και την άδεια για να ανοίξει καρτέλα, μιας και δεν είχε ξαναπάει το αμάξι εκεί. Και μετά από 2 λεπτά, φαίνεται αφού κοίταξε τον αριθμό πλαισίου, μου λέει πως πρέπει να περαστεί ένα update, και μου το κράτησε μία ώρα. Και το πήρα, και όλα καλά. Και λέω κοίταξε να δεις διαφορά από συνεργείο σε συνεργείο. Φίλος μου με golf 140άρι, το είχε πάει για τα 2 χρόνια εκεί που το είχα πάει κι εγώ αρχικά, και το τι χρεώσανε δεν περιγράφεται. Του αλλάξανε και τακάκια, και χρεώσανε 12,5€ για κάθε τροχό που βγάλανε και βάλανε... Του ανανεώσανε χωρίς να τον ρωτήσουν την οδική βοήθεια, και για να μην τα πολυλογώ, όταν το παρέλαβε αν θυμάμαι καλά πλήρωσε κάτι παραπάνω από 450€.....
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Τρελές ζάντεςΕκπληκτικές και ρετρό! Στο τωρινό θα του πήγαιναν πολύ! Σ' αυτό όμως ... οχι!
VW FORUM