Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 16000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 16000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    70
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Το Polo 1.2 TSI είναι πραγματικά άριστη περίπτωση στα λεφτά του, σήμερα. Για εκδρομή με 4 άτομα και αποσκευές θα στριμωχτείτε λίγο, πάντως. Το Leon 1.2 TSI είναι... ακόμη πιο άριστη περίπτωση, αν μπορείς να το 'καταπιείς' σχεδιαστικά (ξέρω αρκετούς που δεν μπορούν). Έχει τους χώρους που δεν έχει το Πόλο, πάει αξιοπρεπώς κι από οδική συμπεριφορά γενικώς είναι αστέρι.

      Από κει και πέρα, το Juke είναι μάλλον πιο στενόχωρο κι από το Polo, έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ οδική συμπεριφορά (τιμόνι, φρένα, αίσθηση που δεν περιμένεις να βρεις με τίποτα), μοτέρ που το λέει η ψυχή του αλλά ένα ΘΕΟΚΟΝΤΟ 5άρι σασμάν που καταστρέφει την καλή εικόνα μόλις βγεις στην εθνική οδό να πας ταξίδι... έχεις φασαρία και αυξημένη κατανάλωση, μιας και είσαι μόνιμα στις 4.000-5.000 σ.α.λ. για να κρατάς ένα καλό ρυθμό. Στη πόλη βολεύουν οι ρεπρίζ του, αλλά μέχρι εκεί.

      ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο θέμα θα αντιμετωπίσεις και με τα cee'd/i35 που αναφέρθηκαν. Ζωντανό μοτέρ, αλλά θεόκοντο σασμάν (με κακή αίσθηση κιόλας, σε αντίθεση με το Nissan), ποιοτική εικόνα σαφώς κατώτερη (σε πραγματική ποιότητα δεν έχουν θέμα), ενώ μάλλον χάνουν σε χώρους από το Leon. Στο τέλος της ημέρας καίνε περισσότερο καύσιμο μακράν, από όσα αυτοκίνητα αναφέρθηκαν.

      Γενικά, σήμερα, αν οδηγήσεις οποιοδήποτε light turbo με 6άρι κιβώτιο και μετά κάποιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στα ίδια άλογα με 5άρι ατμοσφαιρικό, θα σου φύγει κάθε ενδοιασμός περί της απόφασης που θα πάρεις... Εξαίρεση κάποια ατμοσφαιρικά με λίγο πιο -όσο γίνεται- 'ψαγμένα' μοτέρ και σωστά κλιμακωμένα 6άρια. Το Cooper των 120 ίππων και το Yaris των 100 είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό, αλλά είναι μοντέλα εκτός συζήτησης, φαντάζομαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        g60 last edited by

        Πως ε΄ναι δυνατόν ρε παιδιά να συστήνετε για ταξίδια με άτομα αυτοκίνητα κατηγορίας polo/clio/punto κλπ?
        Μα και το yaris που απορίπτεις ως εκτός θέματος, αυτής της κατηγορίας είναι κι εξάλλου δεν είναι μόνο ο κινητήρας σε ένα αμάξι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          css03027 last edited by

          Ατμοσφαιρικό 1,4 δε κοιτάω σε καμία περίπτωση σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο, πιστεύω πως θα είναι πιο αργά και από το sunny που έχω τώρα, το cooper όπως και το yaris δεν έχει τους χώρους που θέλω σε καμία περίπτωση. Το auris 1,6 με τα 132 άλογα είναι πολύ ακριβό.
          Γενικότερα στο μυαλό μου έχω περισσότερο ατμοσφαιρικό 1,6 παρά τον μικρό TSI κυρίως γιατί δεν εμπνέει σε μένα αξιοπιστία, μπορεί και να είναι πιο αξιόπιστος και από οποιονδήποτε αλλά πιστεύω πώς πάντα θα τον φοβάμαι

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • E
            ernani last edited by

            Ο χρήστης G60 έγραψε:
            Πως ε΄ναι δυνατόν ρε παιδιά να συστήνετε για ταξίδια με άτομα αυτοκίνητα κατηγορίας polo/clio/punto κλπ?
            Μα και το yaris που απορίπτεις ως εκτός θέματος, αυτής της κατηγορίας είναι κι εξάλλου δεν είναι μόνο ο κινητήρας σε ένα αμάξι.

            Γιατί, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδι; Εδώ ανεβήκαμε στη συνάντηση στο Βόλο με το twingo και πιάσαμε τα 160 σε αρκετά σημεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης Ernani έγραψε:

              Πως ε΄ναι δυνατόν ρε παιδιά να συστήνετε για ταξίδια με άτομα αυτοκίνητα κατηγορίας polo/clio/punto κλπ?
              Μα και το yaris που απορίπτεις ως εκτός θέματος, αυτής της κατηγορίας είναι κι εξάλλου δεν είναι μόνο ο κινητήρας σε ένα αμάξι.

              Γιατί, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδι; Εδώ ανεβήκαμε στη συνάντηση στο Βόλο με το twingo και πιάσαμε τα 160 σε αρκετά σημεία.

              Μια χαρά μπορείς.

              Ο κουνιάδος μου είναι στην Αυστρία για σκι με το Polo 1.2 TSI του. Προφανώς πήγε οδικώς και ήταν μια χαρά.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                css03027 last edited by

                κοιτάω μικρομεσαία, μικρότερο μόνο το juke γιατί μου άρεσε υπερβολικά, εννοώ πως΄μπορεί να μην είναι καλύτερο απο το polo ουτε σε χώρους, ουτε σε πιο γρήγορο στο δρόμο, ούτε πιο καλοφτιαγμένο μέσα αλλα γουσταρα να το βλέπω και να το οδηγάω, μόνο για αυτό θα πήγαινα σε χαμηλότερη κατηγορία, το polo είναι αντικειμενικά πολύ πολυ καλο αυτοκίνητο αλλα μου φάνηκε υπερβολικά αδιάφορο και βαρετό, τα έχει όλα αλλα είναι βαρετό, η άποψη μου πάντα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  ernani last edited by

                  Το polo που αναφέρεις ανήκει στην κατηγορία των supermini, όχι των μικρομεσαίων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    css03027 last edited by

                    είπα πως κοιτάω μικρομεσαία, αν κοιτούσα παρακάτω κατηγορία............................... κτλ κτλ κτλ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης Ernani έγραψε:

                      Πως ε΄ναι δυνατόν ρε παιδιά να συστήνετε για ταξίδια με άτομα αυτοκίνητα κατηγορίας polo/clio/punto κλπ?
                      Μα και το yaris που απορίπτεις ως εκτός θέματος, αυτής της κατηγορίας είναι κι εξάλλου δεν είναι μόνο ο κινητήρας σε ένα αμάξι.

                      Γιατί, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδι; Εδώ ανεβήκαμε στη συνάντηση στο Βόλο με το twingo και πιάσαμε τα 160 σε αρκετά σημεία.

                      Σίγουρα μπορείς να κάνεις ταξίδι κι αν ρωτάς εμένα προσωπικά δεν έχω και κανένα πρόβλημα,λιώμα στο πάω το clio
                      Κι εκεί φαίνονται οι δυνατότητες ενός αυτοκινήτου κι όχι στα άλογα αλλά είμαστε και είναι άλλο θέμα.
                      Ενας μέσος οδηγός (φαντάζομαι) όμως που θέτει κι αυτό το κριτήριο στην επιλογή ενός αυτοκινήτους καινούριου με το οποίο προφανώς θα περάσει αρκετά χρόνια μαζί του σίγουρα άλλο είναι να ταξιδεύεις με το C1 κι άλλο με το C4.
                      Στα χρήματα όμως που κυμαίνεται δύσκολα θα βρει ατμοσφαιρικο 1600άρι στη μεαία κατηγορία και η γνώμη μου είναι ότι τα 1400άρια σήμερα πάνε πολύ καλά αρκεί να το λέει ο οδηγός και οι αναρτήσεις/φρένα/πλαίσιο/τιμόνι του αυτοκινήτου.
                      Τα αυτοκίνητα γενικότερα με τα μανίσια χαρ/κά τους μπορούν να κάνουν παπάδες(κυριολεκτικά) κι αυτό είναι κάτι που αγνοεί το 99% των οδηγών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        css03027 last edited by

                        1400 κυβικά, ατμοσφαιρικό, 90-100 άλογα, μικρομεσαίο, που είναι 1300 κιλά, και αν το φορτώσεις για ταξιδάκι με 3-4 άτομα ξεπερνά τα 1500 κιλά εγώ πιστεύω πώς δεν προσπερνά ούτε ποδήλατο.
                        Για μικρό αυτοκίνητο είναι πολύ καλά, για μικρομεσαίο είναι εντελώς ανεπαρκή πλέον

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          css03027 last edited by

                          ένας μέσος οδηγός σαν εμένα δε το θέλει για να το στρίβει, το θέλει για να προσπερνά με ασφάλεια την νταλίκα που πηγαίνει στην εθνική με 100, και νομίζω πώς ένα αυτοκίνητο 1400 κυβικών και 1500 κιλών δυσκολεύεται πολύ, τουλάχιστον, εμένα θα μου έκανε τη ζωή δύσκολη, δε το θέλω για κόντρες το αυτοκίνητο, ενεργητική ασφάλεια θέλω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Σίγουρα δε βάζουν φωτιάστην άσφαλτο αλλά μπορούν να κινηθούν αρκετά σβέλτα.
                            Βλέπω δε το εξής φαινόμενο στην πλειονότητα των οδηγών,να προσπαθούν δηλ να προσπεράσουν με 100km/h και 5η ή ακόμα και με 4η
                            E πες μου τώρα το αμάξι φταίει αν σκοτωθεί κάποιος (και σκοτώσει και τους απέναντι που δεν φταίνε) χώρια που δεν μπορούν να υπολογίσουν χρόνο προσπεράσματος σε σχέση με τον ερχόμενο από απέναντι.
                            Ολοι φοβούνται να καρφώσουν μια τρίτη μέσα να φύγει το αμάξι σφαίρα.
                            Δεν ξέρω ψυχολογική φοβία έχουν μερικοί αν δουν το στροφόμετρο στις 5000rpm ότι θα σπάσει το μοτέρ?
                            Μα ο κατασκευαστής γι αυτό δίνει ένα έυρος στροφών μέχρι τις 6500,αλλιώς θα είχε κόκκινα στις 2500,ε δεν μπορεί να θέλει κάποιος να κάνει προσπέραση στο ρελαντί και με 2λιτρο θα σκοτωθεί γι αυτό ακούμε τους περισσότερους ότι δε φτάνουν τα άλογα.
                            Τον έλληνα και 1000 άλογα να τον δώσεις πάλι θα σκοτωθεί γιατί πολύ απλά δε ξέρει να οδηγάει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              css03027 last edited by

                              δε συμφωνώ πως μπορούν να κινηθούν σβέλτα, τη ζωή την δικιά μου τουλάχιστον θα την κάνουν δύσκολη σίγουρα, σκέφτομαι να αγοράσω αυτοκίνητο που θα είναι σε όλα πολύ καλύτερο από το παλιό nissan sunny 1,4 που έχω και κοντεύει τα 20 χρόνια, ε λοιπόν εγώ νομίζω πως δεν είναι καλύτερα στην προσπέραση από αυτό που έχω τώρα,η αναλογία ίππων και κιλών τα κάνει πολύ δυσκίνητα, οδηγώ από συγγενικό μου πρόσωπο το προηγούμενο C4 με 95 ίππους και μου φαίνεται πολύ καλό αυτοκίνητο στο δρόμο, άνετο, ασφαλές και στρίβει με ασφάλεια αλλα σε καμία περίπτωση δεν είναι ούτε καν σβέλτο....
                              1500 κιλά σε συνδυασμό με 100 το πολύ ίππους και χαμηλή ροπή η οποία βγαίνει μαιετά από τις 4500 στροφές κάνει το ταξίδι σου δύσκολο, κουραστικό, και αν ανοίξεις και αιρκοντισιον....

                              Τέλος πάντων, για να το κλείσουμε το κεφάλαιο αυτό, 1,6 ατμοσφαιρικό κοιτάω ή τον μικρό 1,2 TSI με 105 ίππους. Γι'αυτο και δεν είπα τίποτα για το άστρα το οποίο μου αρέσει πολύ αλλά το 1,4 με τα 100 άλογα δεν... δεν.... δεν....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Τότε αναγκαστικά θα κινηθείς στα σουπερμίνι ,με τα τουρμπάτα μοτερ γιατί τα μικρομεσαια 1600άρια ξεφεύγουν σε τιμή.
                                Κοίτα to Clio και το punto

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Φίλε μου οδήγησέ τα ΟΛΑ που σε ενδιαφέρουν και σε διαδρομή που να συνδυάζει όσο τον δυνατόν περισσότερες συνθήκες (κίνηση, ανοιχτή διαδρομή, αυτοκινητόδρομο κτλ). Ξέρω δεν είναι εύκολο, αλλά υπάρχουν εκθέσεις κοντά σε τέτοιες διαδρομές για test drive.

                                  Εφόσον, εκείνο που σε ενδιαφέρει είναι το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας και δη στα προσπεράσματα, βγες Εθνική ή ΑΟ πήγαινε στη μεσαία πίσω από ένα προπορεύομενο όχημα με ίδια ταχύτητα και μετά βγες αριστερή και κάνε γρήγορα προσπεράσματα να δεις ποιο έχει καλύτερη ροπή και σου εμπνέει καλύτερη εμπιστοσύνη. Έτσι δεν θα έχεις καμία αμφιβολία για αυτό που επέλεξες.

                                  Κατά τη γνώμη μου σε κάποιο τουρμπάτο της μικρής κατηγορίας θα καταλήξεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ernani last edited by

                                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                    Πως ε΄ναι δυνατόν ρε παιδιά να συστήνετε για ταξίδια με άτομα αυτοκίνητα κατηγορίας polo/clio/punto κλπ?
                                    Μα και το yaris που απορίπτεις ως εκτός θέματος, αυτής της κατηγορίας είναι κι εξάλλου δεν είναι μόνο ο κινητήρας σε ένα αμάξι.

                                    Γιατί, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδι; Εδώ ανεβήκαμε στη συνάντηση στο Βόλο με το twingo και πιάσαμε τα 160 σε αρκετά σημεία.

                                    Σίγουρα μπορείς να κάνεις ταξίδι κι αν ρωτάς εμένα προσωπικά δεν έχω και κανένα πρόβλημα,λιώμα στο πάω το clio
                                    Κι εκεί φαίνονται οι δυνατότητες ενός αυτοκινήτου κι όχι στα άλογα αλλά είμαστε και είναι άλλο θέμα.
                                    Ενας μέσος οδηγός (φαντάζομαι) όμως που θέτει κι αυτό το κριτήριο στην επιλογή ενός αυτοκινήτους καινούριου με το οποίο προφανώς θα περάσει αρκετά χρόνια μαζί του σίγουρα άλλο είναι να ταξιδεύεις με το C1 κι άλλο με το C4.
                                    Στα χρήματα όμως που κυμαίνεται δύσκολα θα βρει ατμοσφαιρικο 1600άρι στη μεαία κατηγορία και η γνώμη μου είναι ότι τα 1400άρια σήμερα πάνε πολύ καλά αρκεί να το λέει ο οδηγός και οι αναρτήσεις/φρένα/πλαίσιο/τιμόνι του αυτοκινήτου.
                                    Τα αυτοκίνητα γενικότερα με τα μανίσια χαρ/κά τους μπορούν να κάνουν παπάδες(κυριολεκτικά) κι αυτό είναι κάτι που αγνοεί το 99% των οδηγών.

                                    Με μπέρδεψες τώρα. Μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά. Αυτό που ήθελα να πω είναι πως με ένα μικρό turbo όπως το twingo με τον 1.2 TCE μπορείς να ταξιδέψεις χωρίς να κουραστείς και επίσης μπορείς να κάνεις τις προσπεράσεις σου άνετα. Καμία σχέση με το C1.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pl1987 last edited by

                                      Προφανώς αλλά για να χαρακτηρίσεις ένα αυτοκίνητο ταξιδιάρικο, πρέπει να σου δίνει και κάποιον χώρο επιβατών... Ανετο το Twingo προφανώς από θέμα γκαζιού, αλλά για να πάς ταξιδάκι μία παρέα 8 ατόμων θα χρειαστείς σίγουρα τρίτο αυτοκίνητο!

                                      Και το Cee'd το 1.6 έχει πολύ χώρο, αλλά δεν το έχω οδηγήσει σε ταξίδια να ξέρω για την 5η του. Στην πόλη πάντως είναι ζωηρό και σε αυτό οφείλεται (και) το κοντό του κιβώτιο όπως κάποιος ανέφερε πιο πάνω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Υπαρχουν αυτη τη στιγμη στην Ωμεγα ετοιμοπαραδοτα πινακιδωμενα c4 THP 155 (το μοντελο που μολις αντικατασταθηκε) με πινακιδες, φετινα τελη και μηδεν χιλιομετρα στα 14.500e τελικη τιμη..
                                        To αμαξι ειναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ-ΤΖΑΜΠΑ..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
                                          Προφανώς αλλά για να χαρακτηρίσεις ένα αυτοκίνητο ταξιδιάρικο, πρέπει να σου δίνει και κάποιον χώρο επιβατών...

                                          Οι χώροι δεν είναι απαραίτητη συνθήκη για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο ταξιδιάρικο. Άλλωστε τα κατεξοχήν αυτοκίνητα υψηλού τουρισμού (GT) ήταν πάντοτε διθέσια ή 2+2.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikolaras last edited by

                                            Για εναν οικογενειαρχη ειναι απαραιτητη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr