-
Δεν είναι καθόλου ψεύτικος φόβος, δυστυχώς. Οποιοσδήποτε λέει κάτι που δεν αρέσει σε συγκεκριμένες πολιτικές ομάδες στην Ελλάδα σήμερα στοχοποιείται. Αν μάλιστα πάει να τα πει στα Πανεπιστήμια, τότε είναι απολύτως σίγουρο ότι θα γίνει αποδέκτης επίθεσης, το έχουμε δει αρκετές φορές να συμβαίνει. Φτάσαμε πλέον στο σημείο να κινδυνεύουν ακόμα και βιβλιοπωλεία.
Οι επιθέσεις στους πολιτικούς δεν είναι αυθόρμητες ενέργειες πολιτών, είναι 100% υποκινούμενες, οργανωμένες κινήσεις πολιτικών ομάδων and make no mistake about that. Σήμερα δεν σε χαλάει το έργο γιατί γίνεται εις βάρος ανθρώπων που μισείς βαθιά. Δεν υπάρχει όμως καμία απολύτως εξασφάλιση ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα επεκταθεί με τρόπο που δεν θα σου αρέσει καθόλου.
Η ελευθερία της έκφρασης και η έλλειψη φόβου για να το κάνεις πρέπει να είναι η πρώτη και κύρια μέριμνα μια κοινωνίας. Όταν αυτό πάψει να υφίσταται, τότε μπαίνουμε σε πολύ άσχημες περιπέτειες, mjacob.
BTW, τις επαναστάσεις τις κάνει ο λαός, όχι 10-20 άτομα που προσπαθούν να φιμώσουν όποιον τολμά να έχει διαφορετική άποψη.
-
Όσο κι αν διαφωνώ οριζοντίως-καθέτως με τις περισσότερες 'επαναστατικές εκδηλώσεις' διαφόρων ομάδων κατά περιόδους (ιδίως στα ελληνικά πανεπιστήμια), η αλήθεια είναι ότι για να γίνει μια επανάσταση από το λαό, από κάπου πρέπει να ξεκινήσει. Δε θα ξεκινήσει με τη μία με 10-100χιλιάδες κόσμου. Πάντα κάποιοι λίγοι θα κάνουν την αρχή, κι αυτοί θα φαίνονται γραφικοί στα μάτια των πολλών.
Δε σημαίνει ότι αυτή είναι και η συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά να το έχουμε υπ' όψιν μας...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν είναι καθόλου ψεύτικος φόβος, δυστυχώς. Οποιοσδήποτε λέει κάτι που δεν αρέσει σε συγκεκριμένες πολιτικές ομάδες στην Ελλάδα σήμερα στοχοποιείται. Αν μάλιστα πάει να τα πει στα Πανεπιστήμια, τότε είναι απολύτως σίγουρο ότι θα γίνει αποδέκτης επίθεσης, το έχουμε δει αρκετές φορές να συμβαίνει. Φτάσαμε πλέον στο σημείο να κινδυνεύουν ακόμα και βιβλιοπωλεία.Οι επιθέσεις στους πολιτικούς δεν είναι αυθόρμητες ενέργειες πολιτών, είναι 100% υποκινούμενες, οργανωμένες κινήσεις πολιτικών ομάδων and make no mistake about that. Σήμερα δεν σε χαλάει το έργο γιατί γίνεται εις βάρος ανθρώπων που μισείς βαθιά. Δεν υπάρχει όμως καμία απολύτως εξασφάλιση ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα επεκταθεί με τρόπο που δεν θα σου αρέσει καθόλου.
Η ελευθερία της έκφρασης και η έλλειψη φόβου για να το κάνεις πρέπει να είναι η πρώτη και κύρια μέριμνα μια κοινωνίας. Όταν αυτό πάψει να υφίσταται, τότε μπαίνουμε σε πολύ άσχημες περιπέτειες, mjacob.
BTW, τις επαναστάσεις τις κάνει ο λαός, όχι 10-20 άτομα που προσπαθούν να φιμώσουν όποιον τολμά να έχει διαφορετική άποψη.
Συμφωνώ στο τελευταίο, και σου ξαναλέω ότι το παράδειγμα του Watson είναι άριστο.
Όταν είναι απλώς 5-10 άτομα, αυτό που θέλουν να κάνουν ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.EDIT Sorry. Οι ίδιοι υποκινητές, υπήρχαν και πέρσυ, και πρόπερσυ και πριν 10 χρόνια. Κάποια άλλη είναι η ειδοποιός διαφορά και το κρίσιμο στοιχείο, και αυτό δεν είναι οι υποκινητές
Στο προηγούμενο, η εξασφάλιση είναι η ίδια που υπήρχε και σε ένα σωρό άλλα γεγονότα που μπορεί επαναστάσεις να μην ήταν, αλλά τελικά δεν εξελίχτηκαν προς το οτιδήποτε και εναντίον του οποιουδήποτε.
Αν θες να σε απασχολεί κάτι, όπως σου ξαναέγραψα, αυτό έχει να κάνει με αντικειμενικές συνθήκες και κοινωνικούς συσχετισμούς. Από αυτά εξαρτάται αν θα μπούμε σε πολύ άσχημες περιπέτειες, ή σε πολύ θετικές εξελίξεις. Γιατί δεν μπορείς να αρνηθείς ότι ορισμένες πολύ θετικές εξελίξεις της ιστορίας μας (και δεν αναφέρομαι μόνο σε επαναστάσεις) μόνο έτσι συνέβησαν. Και κάπου κάπου πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι ορισμένες φορές οι αντικειμενικές συνθήκες φτάνουν σε τέτοιο σημείο, που η επιλογή 'να μην συμβαίνει τίποτα' απλώς δεν υπάρχει. Αν θες να είναι κάτι στο χέρι σου [όχι βέβαια ατομικά, αλλά σαν συμβολή], αυτό είναι να προσπαθήσεις να γίνει προς μια κατεύθυνση που να θεωρείς συμβατή με αυτά που πιστεύεις. Όταν με το καλό μπλεχτεί κάποιος σε μια τέτοια διαδικασία, εκεί γίνονται πολλά πράγματα κατανοητά
-
Τα γιαούρτια είναι ψιχάλα μπροστά σ' αυτά που θα πάθουν όταν σε λίγο καιρό πτωχεύσουμε.
Αυτοί είχαν (από πολύ παλιά) την διοίκηση, αυτοί θα πάνε στου Γουδή.
(και συνδικαληστές, κομμουνιστές κλπ)Ίσως μερικοί που δεν θησαύρισαν από την πολιτική να πάνε απλώς φυλακή.
-
Νομίζω ήρθε η ώρα να φωνάξουμε και ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ!
-
Γουστάρω τρελά leonp, καταστροφολογία και εφιαλτικά σενάρια για το μέλλον
Αναρωτιέμαι μόνο leonp αν αυτά τα μαύρα καταστροφικά σενάρια που αναφέρεις στο φόρουμ τα πιστεύεις κιόλας - υπό την έννοια ότι ζεις με αυτά και τα λαμβάνεις υπόψη σου στην καθημερινότητά σου ως αρκετά πιθανά ενδεχόμενα - ή κ@βλώνεις απλώς να τα γράφεις ; -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Συμφωνώ στο τελευταίο, και σου ξαναλέω ότι το παράδειγμα του Watson είναι άριστο.
Όταν είναι απλώς 5-10 άτομα, αυτό που θέλουν να κάνουν ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.Το οτι δεν πραγματοποιήθηκε το πέσιμο ήταν απλά συγκυριακό και οφείλεται (απο 'επιχειρησιακής' άποψης ) στην ολιγωρία του επιτιθέμενου και πιθανότατα σε 'κακό' ή και καθόλου σχεδιασμό (προσωπικά σχημάτισα την εντύπωση οτι ο τύπος πήρε πρωτοβουλία της στιγμής και κινήθηκε προς τον Watson). Θα μπορούσε και να ολοκληρωθεί το θεάρεστο έργο, όπως κατα καιρούς έχουν γίνει διάφορα σε πορείες των 100.000 από 50... Το να προσπαθούμε να τα εντάξουμε εκ των υστέρων σε 'εξαιρέσεις' (βλ. προβοκάτσιες ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο) προκειμένου να μη μας χαλάσει η θεωρία, μπορεί να μας βγει 2-3 φορές αλλά κάπου πρέπει να υποψιαζόμαστε οτι και η θεωρία μας μπορεί να μπάζει.
Συμφωνώ κι εγώ στο οτι οι σπουδαιότερες κοινωνικές ανατροπές ήρθαν με βίαιο τρόπο, αλλά για να μπορεί μια τέτοιου είδους βία να είναι ιστορικά δικαιωμένη θα πρέπει να υπάρχει μαζική συμμετοχή η οποία να προηγηθεί της όποιας βίας, που θα έρθει ως αναπόφευκτο (και αυθόρμητο) αποτέλεσμα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποτελεί αυτοσκοπό. Το να επικαλείται κανείς Επαναστάσεις του παρελθόντος για να δικαιολογεί στεγνούς χουλιγκανισμούς μου κάνει κάπως...
Συγγνώμη αν έκανα στρουκτουριστικές αποκλίσεις και δεν κατάφερα να υπερβώ τον βερμπαλισμό. Οταν ήρθε στο χωριό μου ο καθοδηγητής του κόμματος άρμεγα κατσίκες.
-
-edit-
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Συμφωνώ στο τελευταίο, και σου ξαναλέω ότι το παράδειγμα του Watson είναι άριστο.
Όταν είναι απλώς 5-10 άτομα, αυτό που θέλουν να κάνουν ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.Το οτι δεν πραγματοποιήθηκε το πέσιμο ήταν απλά συγκυριακό και οφείλεται (απο 'επιχειρησιακής' άποψης ) στην ολιγωρία του επιτιθέμενου και πιθανότατα σε 'κακό' ή και καθόλου σχεδιασμό (προσωπικά σχημάτισα την εντύπωση οτι ο τύπος πήρε πρωτοβουλία της στιγμής και κινήθηκε προς τον Watson). Θα μπορούσε και να ολοκληρωθεί το θεάρεστο έργο, όπως κατα καιρούς έχουν γίνει διάφορα σε πορείες των 100.000 από 50... Το να προσπαθούμε να τα εντάξουμε εκ των υστέρων σε 'εξαιρέσεις' (βλ. προβοκάτσιες ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο) προκειμένου να μη μας χαλάσει η θεωρία, μπορεί να μας βγει 2-3 φορές αλλά κάπου πρέπει να υποψιαζόμαστε οτι και η θεωρία μας μπορεί να μπάζει.
Ποιές εξαιρέσεις και ποιές προβοκάτσιες;
Ποια θεωρία να χαλάσει; Αυτή που πιστεύεις εσύ ότι υπήρχε;Ο μόνος που βάζει αν και θα και κάνει υποθέσεις για το πως και τι, είσαι εσύ, αλλά κατά τα άλλα εγώ αυτός που προσπαθεί να εντάξει κάτι σε κάτι άλλο.
Εγώ λέω απλώς το προφανές. Ήταν 5-10 άτομα, αυτό που ήθελαν να κάνουν ήταν μαλακία και δεν είχε καμία αποδοχή, πήραν τον μπούλο.
Καμία υπόθεση, καμία θεωρία, κανένα αν κανένα θα. Εξαίρεση; Εγώ το αντίθετο λέω. Όποτε πάει να κάνει κάποιος κάτι εκτός τόπου και χρόνου, παίρνει το μπούλο από τις ίδιες διαδικασίες που υποτίθεται ότι τον δημιούργησαν [όπως στο Watson, που δεν πήραν το μπούλο από αστυνομία ΜΑΤ κλπ, αλλά από τη 'μάζα']. Δεν υπάρχει εξαίρεση στο γεγονός.ΑΝτιστρέφω λοιπόν, και σου λέω ότι μάλλον η δική σου θεωρία μπάζει.
Συμφωνώ κι εγώ στο οτι οι σπουδαιότερες κοινωνικές ανατροπές ήρθαν με βίαιο τρόπο, αλλά για να μπορεί μια τέτοιου είδους βία να είναι ιστορικά δικαιωμένη θα πρέπει να υπάρχει μαζική συμμετοχή η οποία να προηγηθεί της όποιας βίας, που θα έρθει ως αναπόφευκτο (και αυθόρμητο) αποτέλεσμα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποτελεί αυτοσκοπό. Το να επικαλείται κανείς Επαναστάσεις του παρελθόντος για να δικαιολογεί στεγνούς χουλιγκανισμούς μου κάνει κάπως...
Στεγνός χουλιγκανισμός είναι οι επιθέσεις εναντίων των πολιτικών; Οι οποίες μάλιστα δεν έχουν προέλθει από μαζικές κοινωνικές διεργασίες, δεν είναι αναπόφευκτο αποτέλεσμα των επιλογών των πολιτικών; Και ειλικρινά πιστεύεις ότι θα κριθούν ιστορικά άδικες; ΑΠλώς όλως τυχαίως συμβαίνουν ΦΕΤΟΣ, ενώ όλοι οι δήθεμ εμπλεκόμενοι υπήρχαν οι ίδιοι τις τελευταίες δεκαετίες.
Μάλλον υπήρχε λόγος που άρμεγες κατσίκες....
Α! Οι επαναστάσεις του παρελθόντος δεν ήταν για να διακιλογήσουν το οτιδήποτε. Σε κάποια συζήτηση κόλλαγαν, επί ενός συγκεκριμένου πράγματος. Για να σε βοηθήσω, για το κατά πόσον κάτι έκνομο έτσι απλά σημαίνει ότι μπορεί να στραφεί ενάντια στο οτιδήποτε.
-
αφου δεν αποφασιζει ο λαος ποιους να μπαγλαρωσει, ας το αποφασισει το Τσιριζα και οι λοιποι αναξιοπαθουντες 'αριστεροι'.
-
Ο τσίριζα και οι αναξιοπαθούντες, υπήρχαν και πέρσυ και πρόπερσυ και πριν 10 και πριν 20 χρόνια.
Αφού λοιπόν μόνοι τους αποφασίζουν, μόνοι τους οργανώνουν, μόνοι τους εκτελούν, λέτε ότι ΜΟΝΟ ΦΕΤΟΣ το αποφάσισαν; Μέχρι περσυ γούσταραν. Ξαφνικά ΦΕΤΟΣ πήραν την αποφάση, 'και δεν τα γαμάμε όλα';
Μερικά πράγματα ρε γαμώτο δεν θέλουν και τρελές αναλύσεις και θεωρίες....
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Ο τσίριζα και οι αναξιοπαθούντες, υπήρχαν και πέρσυ και πρόπερσυ και πριν 10 και πριν 20 χρόνια.Αφού λοιπόν μόνοι τους αποφασίζουν, μόνοι τους οργανώνουν, μόνοι τους εκτελούν, λέτε ότι ΜΟΝΟ ΦΕΤΟΣ το αποφάσισαν; Μέχρι περσυ γούσταραν. Ξαφνικά ΦΕΤΟΣ πήραν την αποφάση, 'και δεν τα γαμάμε όλα';
Μερικά πράγματα ρε γαμώτο δεν θέλουν και τρελές αναλύσεις και θεωρίες....
εννοειται οτι δε θελουν αναλυση, υπηρχαν πριν 20 χρονια, τωρα το αποφασισαν. Ετσι απλα
μια πολυ μικρη παρατηρησουλα ομως. Εχω μια πολυ μικρη υποψια οτι οι ιδιοι τυποι εχουν στο παρελθον προβει σε πραξεις βανδαλισμου πανεπιστημιων, καταληψεις, επεισοδια σε πορειες και κατι αλλα τετοια ασημαντα.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Εγώ λέω απλώς το προφανές. Ήταν 5-10 άτομα, αυτό που ήθελαν να κάνουν ήταν μαλακία και δεν είχε καμία αποδοχή, πήραν τον μπούλο.
Καμία υπόθεση, καμία θεωρία, κανένα αν κανένα θα. Εξαίρεση; Εγώ το αντίθετο λέω. Όποτε πάει να κάνει κάποιος κάτι εκτός τόπου και χρόνου, παίρνει το μπούλο από τις ίδιες διαδικασίες που υποτίθεται ότι τον δημιούργησαν [όπως στο Watson, που δεν πήραν το μπούλο από αστυνομία ΜΑΤ κλπ, αλλά από τη 'μάζα']. Δεν υπάρχει εξαίρεση στο γεγονός.Υπάρχει άραγε κάποιος ντετερμινισμός στο φίμωμα; Αν είσαι σωστός και εκφράζεις την θέληση του λαού πετυχαίνεις, αν είσαι λάθος, όχι;
Αυτοί, που δεν ήταν 5-10 άτομα, που είχαν αποδοχή (όχι από όλους φυσικά, αλλά από υπερβολικά πολύ κόσμο) και που δεν πήραν τον (μ)πούλο, καλώς φίμωναν τους πολιτικούς αντιπάλους τους; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν οι επαναστάτες της εποχής τους;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εννοειται οτι δε θελουν αναλυση, υπηρχαν πριν 20 χρονια, τωρα το αποφασισαν. Ετσι απλαμια πολυ μικρη παρατηρησουλα ομως. Εχω μια πολυ μικρη υποψια οτι οι ιδιοι τυποι εχουν στο παρελθον προβει σε πραξεις βανδαλισμου πανεπιστημιων, καταληψεις, επεισοδια σε πορειες και κατι αλλα τετοια ασημαντα.
Καλά εντάξει... Αν εσένα σε ικανοποιεί αυτή η εξήγηση πάω πάσο. Σε όλη την ιστορία τέτοια 'φαινόμενα' εκδηλώνονται σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές και όταν υπάρχει συγκεκριμένη κοινωνική αποδοχή, αλλά τελικά είναι επειδή τότε απλώς το αποφάσισαν οι ίδιοι άνθρωποι που υπήρχαν και πριν και μετά.
Όσο για την παρατηρησούλα, για να έχεις τις υποψίες σου φαντάζομαι ότι είσαι μέσα σε αυτό το χώρο και τα έχεις διαπιστώσει αυτά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υπάρχει άραγε κάποιος ντετερμινισμός στο φίμωμα; Αν είσαι σωστός και εκφράζεις την θέληση του λαού πετυχαίνεις, αν είσαι λάθος, όχι;Αυτοί, που δεν ήταν 5-10 άτομα, που είχαν αποδοχή (όχι από όλους φυσικά, αλλά από υπερβολικά πολύ κόσμο) και που δεν πήραν τον (μ)πούλο, καλώς φίμωναν τους πολιτικούς αντιπάλους τους; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν οι επαναστάτες της εποχής τους;
Στο προηγούμενο, η εξασφάλιση είναι η ίδια που υπήρχε και σε ένα σωρό άλλα γεγονότα που μπορεί επαναστάσεις να μην ήταν, αλλά τελικά δεν εξελίχτηκαν προς το οτιδήποτε και εναντίον του οποιουδήποτε.
Αν θες να σε απασχολεί κάτι, όπως σου ξαναέγραψα, αυτό έχει να κάνει με αντικειμενικές συνθήκες και κοινωνικούς συσχετισμούς. Από αυτά εξαρτάται αν θα μπούμε σε πολύ άσχημες περιπέτειες, ή σε πολύ θετικές εξελίξεις. Γιατί δεν μπορείς να αρνηθείς ότι ορισμένες πολύ θετικές εξελίξεις της ιστορίας μας (και δεν αναφέρομαι μόνο σε επαναστάσεις) μόνο έτσι συνέβησαν. Και κάπου κάπου πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι ορισμένες φορές οι αντικειμενικές συνθήκες φτάνουν σε τέτοιο σημείο, που η επιλογή 'να μην συμβαίνει τίποτα' απλώς δεν υπάρχει. Αν θες να είναι κάτι στο χέρι σου [όχι βέβαια ατομικά, αλλά σαν συμβολή], αυτό είναι να προσπαθήσεις να γίνει προς μια κατεύθυνση που να θεωρείς συμβατή με αυτά που πιστεύεις. Όταν με το καλό μπλεχτεί κάποιος σε μια τέτοια διαδικασία, εκεί γίνονται πολλά πράγματα κατανοητά
δεν χρειάζεται να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Όσο για την παρατηρησούλα, για να έχεις τις υποψίες σου φαντάζομαι ότι είσαι μέσα σε αυτό το χώρο και τα έχεις διαπιστώσει αυτά.
αν διαπιστωσω οτι αυτοι ειναι 'αλλοι', ε δε θα το αντεξω.
απλα υποθεση κανω, γιατι τα συνθηματα ειναι ιδια, η συμπεριφορα ειναι ιδια. Μπορει βεβαια να ειναι απλη συμπτωση, πχ οπως συμπτωση ειναι το καλοκαιρι ειναι πιο ζεστο απο το χειμωνα.
εδω δε προσπαθουν να κρυφτουν οι ιδιοι, εσυ γιατι προσπαθεις να τους αφαιρεσεις τη δοξα?
-
Τη δόξα ότι οι του σύριζα και λοιποί αναξιοπαθούντες αριστεροί κάνουν επεισόδια σε πορείες και βανδαλισμούς στα πανεπιστήμια; sure
-
Όσοι φαντασιώνεστε επαναστάσεις άδικα χάνετε τον χρόνο σας.
Ο λόγος είναι πολύ απλός. Δεν υπάρχει ούτε λόγος να γίνει επανάσταση, ούτε στόχος. -
μηπως, ετσι απο σποντα, ξερεις ποιοι ειναι αυτοι που τα κανουν?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υπάρχει άραγε κάποιος ντετερμινισμός στο φίμωμα; Αν είσαι σωστός και εκφράζεις την θέληση του λαού πετυχαίνεις, αν είσαι λάθος, όχι;Αυτοί, που δεν ήταν 5-10 άτομα, που είχαν αποδοχή (όχι από όλους φυσικά, αλλά από υπερβολικά πολύ κόσμο) και που δεν πήραν τον (μ)πούλο, καλώς φίμωναν τους πολιτικούς αντιπάλους τους; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν οι επαναστάτες της εποχής τους;
Στο προηγούμενο, η εξασφάλιση είναι η ίδια που υπήρχε και σε ένα σωρό άλλα γεγονότα που μπορεί επαναστάσεις να μην ήταν, αλλά τελικά δεν εξελίχτηκαν προς το οτιδήποτε και εναντίον του οποιουδήποτε.
Αν θες να σε απασχολεί κάτι, όπως σου ξαναέγραψα, αυτό έχει να κάνει με αντικειμενικές συνθήκες και κοινωνικούς συσχετισμούς. Από αυτά εξαρτάται αν θα μπούμε σε πολύ άσχημες περιπέτειες, ή σε πολύ θετικές εξελίξεις. Γιατί δεν μπορείς να αρνηθείς ότι ορισμένες πολύ θετικές εξελίξεις της ιστορίας μας (και δεν αναφέρομαι μόνο σε επαναστάσεις) μόνο έτσι συνέβησαν. Και κάπου κάπου πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι ορισμένες φορές οι αντικειμενικές συνθήκες φτάνουν σε τέτοιο σημείο, που η επιλογή 'να μην συμβαίνει τίποτα' απλώς δεν υπάρχει. Αν θες να είναι κάτι στο χέρι σου [όχι βέβαια ατομικά, αλλά σαν συμβολή], αυτό είναι να προσπαθήσεις να γίνει προς μια κατεύθυνση που να θεωρείς συμβατή με αυτά που πιστεύεις. Όταν με το καλό μπλεχτεί κάποιος σε μια τέτοια διαδικασία, εκεί γίνονται πολλά πράγματα κατανοητά
δεν χρειάζεται να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.
Επειδή λοιπόν στο όνομα της 'επανάστασης' έχουν γίνει τραγικά πράγματα και έχουν γραφτεί κάποιες από τις πιο μαύρες σελίδες της ανθρωπότητας, θα μου επιτρέψεις να θεωρώ προτιμότερη την αστική δημοκρατία* που βελτιώνει τα κακώς κείμενα εξελικτικά, αντί για τις ριζοσπαστικές αλλαγές που υπόσχεται το 'επαναστατικό δίκαιο' σύμφωνα με το οποίο άλλοι αποφασίζουν για μένα, διά της βίας και... πάντα στο όνομα μου βεβαίως βεβαίως.
*την οποία επιλέγω με την ψήφο μου, σημαντική λεπτομέρεια.
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#7]