Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 362
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 406
    • 407
    • 364 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    107794
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Αρα το ESP θα βγαίνει αλλά το XDS θα βγαίνει αλλά θα μπαίνει με το πρώτο φρενάρισμα ? Τι νόημα έχει ? (QsisVTS εξηγήσου )

      Το νέο ESP λέγεται ότι θα βγαίνει πλήρως off και θα ξαναμπαίνει μόνο κατα τη διάρκεια φρεναρίσματος πάνω σε στροφή και μόνο αν ο εγκέφαλος διαγνώσει διατάραξη της δυναμικής ισορροπίας του αυτοκινήτου (αν δηλαδή πάει για γυροβολιά λόγω μεταφοράς βάρους πάνω στα φρένα). Με το που αφήσεις τα φρένα όμως ξαναβγαίνει πάλι off. Έτσι όπως λειτουργεί και στις Porsche εξ' όσων λένε δηλαδή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

        Αρα το ESP θα βγαίνει αλλά το XDS θα βγαίνει αλλά θα μπαίνει με το πρώτο φρενάρισμα ? Τι νόημα έχει ? (QsisVTS εξηγήσου )

        Το νέο ESP λέγεται ότι θα βγαίνει πλήρως off και θα ξαναμπαίνει μόνο κατα τη διάρκει φρεναρίσματος πάνω σε στροφή και μόνο αν ο εγκέφαλος διαγνώσει διατάραξη της δυναμικής ισορροπίας του αυτοκινήτου (αν δηλαδή πάει για γυροβολιά λόγω μεταφοράς βάρους πάνω στα φρένα). Με το που αφήσεις τα φρένα όμως ξαναβγαίνει πάλι off. Έτσι όπως λειτουργεί και στις Porsche εξ' όσων λένε δηλαδή.

        +1

        ξαναλεω, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΕΑΝ ΤΟ XDS ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΝ (Το ελπιζω) με την πληρη απενεργοποιηση του ESP, η οποια γινεται αφου κρατηθει το αντιστοιχο κουμπακι, οχι απλα για 2-3sec (εκει απενεργοποιειται το ASR, οπως μεχρι πρωτινως), αλλα παρατεταμενα, για λιγα sec ακομα, αναφερεται οτι ως δευτερο σταδιο, βγαινει πλεον, ΠΛΗΡΩΣ το ESP, Και επαναφερεται ΜΟΝΟ με χρηση φρενου, και αυτο ΟΤΑΝ διαγνωστει οτι η γωνια/θεση του αυτοκινητου ειναι τετοια που να ειναι αυτο αναγκαιο, οπως ακριβως λειτουργουσε και το PSM ηδη απο την 996, και αν δεν κανω λαθος (ας επιβεβαιωσουν ή οχι κατοχοι Golf GTI V) η προηγουμενη γενια ηλεκτρονικων του Golf GTI, κατι που νομιζω φαινεται και εδω:
        http://www.youtube.com/watch?v=kKxCT1UK ... 5AE1DD9603
        (απο το 2:00-3:10 περιπου, χωρις χρηση φρενου/χειροφρενου, απ' οσο καταλαβαινω, απλα σε Lift-off κατασταση γκαζιου, 'Lift off oversteer' δηλαδη, αν ακουσα καλα απο τα λεγομενα του Neddel)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          Τα ηλεκτρονικα του R, αλλα και ΟΛΩΝ των Scirocco, Golf GTI/R (και μαλλον GTD) θα βγαινουν 'εκτος', απο παραγωγης του Μαιου-Ιουνιου 2011, δηλαδη ΜΥ2012 και μετα.
          δεν γνωριζω-δεν εχει ξεκαθαριστει τουλαχιστον στα δημοσιευματα που εχω βρει, αν με την πληρη απενεργοποιηση του ESP, βγαινει εκτος και το XDS, προσωπικα θα το προτιμουσα να μενει, αλλιως σιγουρα εαν επελεγα το R, θα αγοραζα και ενα συμβατο μηχανικο μπλοκε...

          ε μαλλον κατι τετοιο θα γινεται (θα μενει), αρα θα χουμε ουσιαστικα λιγοτερο παρεμβατικο esp

          το να βγαινει τελειως δεν θα προσφερει κατι (και φυσικα θα ξαναμπαινει με φρενο )

          Αυτό το είχα διαβάσει και πιο πριν δηλ. λες 'άντε να πάω ένα Σούνιο', βγάζεις το ESP και στα φρένα της πρώτης στροφής ξαναμπαίνει ?

          Οχι κι ετσι ρε συ

          Αμα βρεθεις σε περιεργες συνθηκες μονο (οπως ειχε τυχει σε μενα που αναγκαστηκα να τσαρουχωσω φρενο στη κορυφη του πεταλου στα λιμανακια ωστε να ακινητοποιηθω απο 90+ χλμ/ω) ξαναμπαινει, σε κραταει στο δρομο και ξαναβγαινει μονο του

          Απλα δε μπορεις να κανεις μυτη τακουνια και τοποθετησεις με φρενο λογω αυτου, αλλα εγω τετοια πραγματα δεν κανω ετσι κι αλλιως

          Το ιδιο γινεται και στο c2 , εκει μαλιστα κουδουναει για να σου δειξει οτι και καλα σε εσωσε, στα vag απλα το καταλαβαινεις απο τα φρενα

          Αυτο μπαινει κυριως αμα πατας φρενο ενω εχει φυγει πολυ η ουρα (ή παει να φυγει) ή αν δε πατας τπτ και φυγει πολυ η ουρα

          Οσο δινεις γκαζι δε μπαινει κανενα esp , μπορεις να σκοτωθεις με την ησυχια σου

          Sent from my LG-P500 using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            Μιας και υπόθηκε για το Megane.Λοιπόν έχει πιο εξεζητημένες λύσεις μηχανικά και ηλεκτρονικά για να βγάλει την δύναμη στο δρόμο,και ποιο συμμετοχικό είναι λόγο ποιο ενεργού πίσω μέρους,και ημιάκαμπτο έχει και πάλι στο 80% των συγκριτικών όχι ξύλο ρίχνει στο Scirocco αλλά το στέλνει εύκολα στην εντατική.Σε σύγκριση που έγινε στους 4τ(αναφέρθηκε και πριν) ήταν 8 δέκατα πίσω από το Lancer και πέταγε 2 δευτ. στο Rocco(τουτέστιν μια κανάτα τσάι και βάλε)
            Δεν λέω ότι είναι καλύτερο από τετρακίνητο το Megane αυτό είναι σίγουρο.Άλλο πράγμα το ένα κι άλλο το άλλο
            Μετά ο Κίκιζας μας ανέβασε ένα ολλανδικό test που έλεγε παρόμοια πράγματα μ' αυτόν.Οκ ωραία αλλά ρε Κίκιζα είναι 1 και έχουμε δεν ξέρω πόσα που λένε το αντίθετο.Το καταλαβαίνω σ' αρέσει σαν αυτοκίνητο κι αυτό είναι σεβαστό.Κι εγώ έτσι κάνω κι έχει φανεί αυτό όταν πρωτογράφτηκα εδώ όπου γέμισα μερικές σελίδες να τσακώνομαι με τον DrDino και με άλλους για το εάν η Laguna Gt με την τετραδιεύθυνση είναι καλύτερη από άλλα γρήγορα της κατηγορίας της και για το Megane Rs είναι καλύτερο από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του
            Τέλος πάντων σε λίγο δεν θα είσαι ένας κόντρα σε ολόκληρο το Forum για ένα κωλο-Scirocco αλλά σ' όλο τον ειδικό τύπο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και ΟΔΗΓΟΥΣ τύπου Tiff και άλλους με αποδεδιγμένη αξία.Όλη αυτή η απολυτότητα δεν οδηγεί πουθενά.Μέχρι κι εγώ το κατάλαβα που δεν έχω την φήμη ότι υποχωρώ εύκολα
            Χαλάρωσε λοιπόν πες την άποψή σου και προσέφερε αυτά που ξέρεις όπως οι περισσότεροι εδω μέσα.Αυτός είναι ο ρόλος των forum και όχι να καταφερεις να μας πείσεις ότι έχεις δίκιο
            Δεν οδηγεί πουθενά αυτή η επιμονή
            Φιλικά

            Συνεχίστε τώρα και συγνώμη για την διακοπή

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

              Προφανώς και ΟΧΙ! Ποιος τρελός θα είχε τέτοιες απαιτήσεις απ' τη Φάουβε?? Εδώ δεν κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει καλύτερα από τα αντίστοιχα δικίνητα...

              μονο το megane κανει καλυτερους γυρους

              ποια ειναι τα υπολοιπα αντιστοιχα?

              Focus RS

              Στις περισσοτερες περιπτωσεις οχι, με το ζορι περναει s3 , ακομα και σε πιστα

              Sent from my LG-P500 using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                @Orestisren
                Σε μηχανολογικο επιπεδο, οτι εξεζητημενο εχει μπροστα (βλεπε μηχανικο μπλοκε, -αλλα ΜΟΝΟ το CUP-, και εμμεσως συνδεδεμενη αναρτηση στο συστημα διευθυνσης, κατι σαν το revo knuckle της Ford, για μειωση φαινομενου Torque steer, αλλο τοσο, πισω μας παει τεχνολογικα, με τον ημιακαμπτο. Θα μου πεις ειναι θεμα ρυθμισεων, και θα συμφωνησω εν, μερη , οι Γαλλοι, 'εχουν την μαγια', αλλα και οι Ελληνες τους Κ@λοδρομους θα προσθεσω και εγω, με εγκαρσιες κακοτεχνιες ακομα και πανω σε στροφες. Οπερ και σε αυτες τις λιγες αλλα υπαρκτες περιπτωσεις, το κατα τα αλλα 'παιχνιδιαρικο' και ακρως συμμετοχικο πισω μερος του Μegane RS, μαλλον λειτουργει εις βαρος του πλαισιου για την επιτευξη του καλυτερου δυνατου αποτελεσματος.
                Εκει που ξεκαθαρα υπαρχει υπεροχη, ειναι στο πιο 'κοντο' τιμονι, και στα τετραπιστονα brembo, τα οποια επιτρεπουν κυριολεκτικα την τελευταια στιγμη, απανωτα φρεναρισματα 'τσεκουρια', κατι που επι της ουσιας προσφερει αποτελεσμα, δηλαδη κερδος χρονου απο την διαδρομη Α στην Β.
                Αυτο φυσικα πιστωθηκε στην συγκριτικη διαδρομη των 4τροχων, με το EVO X να ειναι το 'σημειο αναφορας' μεσυνολικο χρονο
                2:40.1 ακολουθουμενο απο το Megane RS με 2:40.9 και το R με χρονο 2:43.1 2sec πιο γρηγορο στην ειδικη διαδρομη των 4.5χλμ.
                Περισσοτερες λεπτομερειες, το πληρες αρθρο, εδω:
                http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13258

                Yπαρχουν βεβαια και εντυπωσεις απο τους Στεφανο Καμιτσακη, και Μανωλη Μοσχου, περαν των συντακτων Τσαντιλη και Τριανταφυλλιδη εδω:
                http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988
                και εντυπωσεις του Καμιτσακη απο την πιστα Μεγαρων:
                http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12983

                Σιγουρα στα σημεια το Megane RS, ΥΠΕΡΕΧΕΙ, δεν το αρνηθηκα αυτο ποτε. Το R ομως ειναι πιο ολοκληρωμενο, πιο φιλικο στο καθε μερα, και ειναι με διαφορα πιο προσιτο και απο το Megane RS αλλα και απο το Focus RS.

                Υπαρχουν κι αλλα συγκριτικα που δειχνουν το R να ειναι μπροστα, ακομα και απο EVO X σε video του BestMotoring, συγκεκριμενα στην πιστα Τsukuba, το οποιο εχει αποσυρθει δυστυχως απο το youtube.
                Αν το βρω καπου, θα το ανεβασω με καποιο τροπο. edit, το βρηκα!!!:
                http://www.youtube.com/watch?v=uAkkOlfoCJw part 1

                Υπαρχει επισης συγκριτικο του auto-motor-und-sport στα χιονια, εδω:
                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  @Qsis
                  Δες με ποσο 'ζορι' στεκεται μπροστα απο το EVO X στην αναμετρηση των Euro vs JDM under 300ps, στο link
                  που εβαλα πριν.
                  Για το Golf R βεβαια, (οτι πιο κοντινο και ακομα πιο συγχρονο απο το S3 με haldex 4, ουτε λογος...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                    Αυτο φυσικα πιστωθηκε στην συγκριτικη διαδρομη των 4τροχων, με το EVO X να ειναι το 'σημειο αναφορας' μεσυνολικο χρονο
                    2:40.1 ακολουθουμενο απο το Megane RS με 2:40.9 και το R με χρονο 2:43.1 2sec πιο γρηγορο στην ειδικη διαδρομη των 4.5χλμ.

                    Είναι δυνατόν να παίρνετε σοβαρά αυτές τις διαφορές του ενός ή δύο δευτερολέπτων.Με του ίδιους οδηγούς και τις ίδιες συνθήκες σε 10 λεπτά οι χρόνοι μπορεί να είναι εντελώς ανάποδα.....

                    Oxι εντελως σοβαρα, αποτελουν ομως χρησιμες ενδειξεις. Επιπλεον, παρε και αυτες του Drive, (oπου το R βρισκεται μπροστα απο Megane RS, τευχος 169 Νοεμβριος 2010)
                    παρε και το Link του BestMotoring που εβαλα πιο πριν, παρε και του auto-motor-und-sport, παρε και του Ολλανδικου autoweek, και εχεις και καποιες σαφεις ενδειξεις...
                    Δεν λεω, το οδηγησες, και σαφως μετραει η γνωμη σου, μηπως ομως αν μαζεψεις αρκετα στοιχεια
                    που να συνηγορουν στο ποσο ικανο ειναι το R, αυτα να εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο την ανυπαρκτη επιχειρηματολογια,
                    και με μπολικη ειρωνια πολλων χρηστων του forum? Ή μηπως αυτοι ξερουν καλυτερα?

                    P.S Οι χρονομετρησεις εγιναν στην ειδικη διαδρομη 4,5χλμ του βουνου Κιθαιρωνα, και στα πηδαλια ηταν σε καθε περιπτωση
                    ο Λευτερης Σωτηρχος, απ' οσο καταλαβα διαβαζοντας το αρθρο, με τα χρεη της συνοδηγησης και καταγραφης χρονων, να εκτελουνται απο τον συντακτη του περιοδικου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Δεν λεω, το οδηγησες, και σαφως μετραει η γνωμη σου, μηπως ομως αν μαζεψεις αρκετα στοιχεια
                      που να συνηγορουν στο ποσο ικανο ειναι το R, αυτα να εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο την ανυπαρκτη επιχειρηματολογια,
                      και με μπολικη ειρωνια πολλων χρηστων του forum? Ή μηπως αυτοι ξερουν καλυτερα?

                      Όχι και πολλοί... 10-15 όλοι κι όλοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        joe-bar-team last edited by

                        Ο χρήστης taurus έγραψε:

                        Δεν λεω, το οδηγησες, και σαφως μετραει η γνωμη σου, μηπως ομως αν μαζεψεις αρκετα στοιχεια
                        που να συνηγορουν στο ποσο ικανο ειναι το R, αυτα να εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο την ανυπαρκτη επιχειρηματολογια,
                        και με μπολικη ειρωνια πολλων χρηστων του forum? Ή μηπως αυτοι ξερουν καλυτερα?

                        Όχι και πολλοί... 10-15 όλοι κι όλοι.

                        αν πιάνονται και οι εξωτερικοί, τοτε βαλε +έναν ακόμα που δεν μπήκε ούτε καν στον
                        κόπο
                        να μπει στο πετσί του υπερόπλου εεεε υπερατού και τόλμησε να το οδηγήσει σε πίστα με
                        πρόσφυση χειρό-
                        τερη από τα Μέγαρα (ο Τιφφ στο βρεγμένο τεστ δλδ).

                        βεβαια δε μας διαβάζει ο εν λόγω κουλομαρίας (γι'αυτο και άλλωστε πάτωσε το συγκριτικό του), οπότε και
                        δεν
                        ξέρω εάν θα ηταν σωστό να
                        συμπεριληφθεί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Μάζεψες αρκετά στοιχεία κύριος πριν απαντήσεις? Το οτι το οδήγησες δεν αρκεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasgti last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Αυτο φυσικα πιστωθηκε στην συγκριτικη διαδρομη των 4τροχων, με το EVO X να ειναι το 'σημειο αναφορας' μεσυνολικο χρονο
                            2:40.1 ακολουθουμενο απο το Megane RS με 2:40.9 και το R με χρονο 2:43.1 2sec πιο γρηγορο στην ειδικη διαδρομη των 4.5χλμ.

                            Είναι δυνατόν να παίρνετε σοβαρά αυτές τις διαφορές του ενός ή δύο δευτερολέπτων.Με του ίδιους οδηγούς και τις ίδιες συνθήκες σε 10 λεπτά οι χρόνοι μπορεί να είναι εντελώς ανάποδα.....

                            Oxι εντελως σοβαρα, αποτελουν ομως χρησιμες ενδειξεις. Επιπλεον, παρε και αυτες του Drive, (oπου το R βρισκεται μπροστα απο Megane RS, τευχος 169 Νοεμβριος 2010)
                            παρε και το Link του BestMotoring που εβαλα πιο πριν, παρε και του auto-motor-und-sport, παρε και του Ολλανδικου autoweek, και εχεις και καποιες σαφεις ενδειξεις...
                            Δεν λεω, το οδηγησες, και σαφως μετραει η γνωμη σου, μηπως ομως αν μαζεψεις αρκετα στοιχεια
                            που να συνηγορουν στο ποσο ικανο ειναι το R, αυτα να εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο την ανυπαρκτη επιχειρηματολογια,
                            και με μπολικη ειρωνια πολλων χρηστων του forum? Ή μηπως αυτοι ξερουν καλυτερα?

                            P.S Οι χρονομετρησεις εγιναν στην ειδικη διαδρομη 4,5χλμ του βουνου Κιθαιρωνα, και στα πηδαλια ηταν σε καθε περιπτωση
                            ο Λευτερης Σωτηρχος, απ' οσο καταλαβα διαβαζοντας το αρθρο, με τα χρεη της συνοδηγησης και καταγραφης χρονων, να εκτελουνται απο τον συντακτη του περιοδικου...

                            Αρκεί κάποιος να το οδηγήσει**.** (τελεία)

                            Το να κάθεσαι να διαβάζεις άρθρα επί άρθρων, να βλέπεις βιντεάκια, να παρατηρείς,να συγκρίνεις, να ασχολείσαι με πίνακες, νούμερα και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, τον χρόνο μόνο να αναλογιστείς που αφιερώνεις αναρωτιέμαι αν θεωρείς πως κερδίζεις κάτι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                              Δεν λεω, το οδηγησες, και σαφως μετραει η γνωμη σου, μηπως ομως αν μαζεψεις αρκετα στοιχεια
                              που να συνηγορουν στο ποσο ικανο ειναι το R, αυτα να εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο την ανυπαρκτη επιχειρηματολογια,
                              και με μπολικη ειρωνια πολλων χρηστων του forum? Ή μηπως αυτοι ξερουν καλυτερα?

                              Δεν αμφιβάλει κανείς νομίζω γιά το ότι το R είναι ένα ικανότατο αυτοκίνητο.Απλά στους Ελληνικούς δρόμους τα περισσότερα από τα 265 άλογα πάνε περίπατο είτε από σπινάρισμα είτε από τα ηλεκτρονικά.Δεν φταίει γι΄αυτό το αυτοκίνητο.Αυτό συμβαίνει σε όλα τα δυνατά αυτοκίνητα.......σε μερικούς δρόμους μας και στα αδύνατα .

                              Eσυ δεν αμφιβαλλεις και καλα κανεις. Υπαρχουν ομως μερικοι, οι οποιοι ξεκινησαν απο το 'ωραιος πεζοδρομιοκυνηγος'
                              και δεν σταματησαν με τιποτα, προχωροντας φυσικα οπως συνηθιζουν οταν δεν εχουν επιχειρηματα, σε ειρωνια προσωπικου επιπεδου...Σε αυτους απευθυνομουν κυριως, επεμενα/επιμενω για το υφος και τις υψηλες δυνατοτητες της κατασκευης, και με γνωμονα βεβαιως το κοστος των 30κ ευρω περιπου, που απαιτουνται για την αποκτηση του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Μάζεψες αρκετά στοιχεία κύριος πριν απαντήσεις? Το οτι το οδήγησες δεν αρκεί.

                                Ενταξει, δεν καταλαβαινεις οτι το εχεις κουρασει με την ειρωνια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Πάμε πάλι. Εγώ το έγραψα το 'πεζοδρομιοκυνηγός', έχοντας πλήρη αίσθηση (όχι, δεν ήμουν πιωμένος, Πιπίνε ακούς?) και σώας τας φρένας (σε αντίθεση με τον 'ροκκο μετά από κάποια σχετικά λίγα χλμ που θα έχει όρεξη για τακακια). Θα το ξαναπω. Βγάλε τα ηλεκτρονικά και κόπιασε στην παρέα μας. Μέχρι τότε σταμάτα να επαναλαμβάνεσαι, καταντάς κουραστικός.

                                  ΥΓ.: Φίλος έχει το Golf 6 Gti και μου λέει οτι έχει βαρεθεί να τρώει εμπρος λάστιχα με το antispin στο on συνέχεια. Αυτό και τίποτε άλλο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                    Το να κάθεσαι να διαβάζεις άρθρα επί άρθρων, να βλέπεις βιντεάκια, να παρατηρείς,να συγκρίνεις, να ασχολείσαι με πίνακες, νούμερα και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, τον χρόνο μόνο να αναλογιστείς που αφιερώνεις αναρωτιέμαι αν θεωρείς πως κερδίζεις κάτι.

                                    Κερδιζω, το οτι γνωριζω περισσοτερα πραγματα για κατι, και το κανω στον ελευθερο χρονο μου, γιατι ειναι κατι που μου αρεσει, οχι μονο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
                                    Εχω μια ευρυτερη εικονα/πληροφορηση για το συγκεκριμενο προιον, σε αντιθεση με τους γνωστους 'αντιρρησιες' που η γνωμη τους αυτοματως μετραει περισσοτερο, επειδη αυτοι ειναι πιο πολλοι , και επειδη κοροιδευουν ασυστολα, χωρις παραλληλα να εχουν καποια βασιμα στοιχεια για να επιχηρηματολογησουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasgti last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        Το να κάθεσαι να διαβάζεις άρθρα επί άρθρων, να βλέπεις βιντεάκια, να παρατηρείς,να συγκρίνεις, να ασχολείσαι με πίνακες, νούμερα και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, τον χρόνο μόνο να αναλογιστείς που αφιερώνεις αναρωτιέμαι αν θεωρείς πως κερδίζεις κάτι.

                                        Κερδιζω, το οτι γνωριζω περισσοτερα πραγματα για κατι, και το κανω στον ελευθερο χρονο μου, γιατι ειναι κατι που μου αρεσει, οχι μονο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
                                        Εχω μια ευρυτερη εικονα/πληροφορηση για το συγκεκριμενο προιον, σε αντιθεση με τους γνωστους 'αντιρρησιες' που η γνωμη τους αυτοματως μετραει περισσοτερο, επειδη αυτοι ειναι πιο πολλοι , και επειδη κοροιδευουν ασυστολα, χωρις παραλληλα να εχουν καποια βασιμα στοιχεια για να επιχηρηματολογησουν.

                                        Μάλλον δίνεις λάθος βαρύτητα σε κάποια πράγματα ή τα βλέπεις από λάθος οπτική γωνία θα έλεγα. Δοκίμασε να εφαρμόσεις μια φορά και το αντίθετο. Να οδηγήσεις πρώτα κάποιο μοντέλο χωρίς να έχεις αναλωθεί στο να διαβάσεις οποιαδήποτε δοκιμή κτλ και μετά, αφού το έχεις οδηγήσει, διάβασε όπως διαβάζεις εφημερίδα οτιδήποτε θες. Θα δεις πως εκεί απλά θα επιβεβαιώνεις ή όχι τον εαυτό σου σε ότι ΕΣΥ ο ίδιος παρατήρησες και όχι βασιζόμενος στην κρίση του κάθε συντάκτη, στο τι άκουσες, τι διάβασες κτλ. Αυτό προσπαθούν να σου πουν και οι υπόλοιποι και αυτό μετράει στην τελική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          Κερδιζω, το οτι γνωριζω πρισσοτερα πραγματα για κατι, και το κανω στον ελευθερο χρονο μου, γιατι ειναι κατι που μου αρεσει, οχι μονο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
                                          Εχω μια ευρυτερη εικονα/πληροφορηση για το συγκεκριμενο προιον, σε αντιθεση με τους γνωστους 'αντιρρησιες' που η γνωμη τους αυτοματως μετραει περισσοτερο, επειδη αυτοι ειναι πιο πολλοι , και επειδη κοροιδευουν ασυστολα, χωρις παραλληλα να εχουν καποια βασιμα στοιχεια για να επιχηρηματολογησουν.

                                          Από τη στιγμή που δεν δέχεσαι ότι αυτά που βλέπεις και διαβάζεις είναι -τουλάχιστον- μειωμένης αξιοπιστίας (και δεν συγκρίνονται με την προσωπική επαφή) τότε τελειώνει και κάθε θέμα προς συζήτηση. Ας το δεχτούμε κι ας πάμε παρακάτω...

                                          Στην ουσία δεν είναι Kikizas vs Rest of the World...είναι 4Τ forum vs Ειδικός Τύπος (ηλεκτρονικός και μη)...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                            Πάμε πάλι. Εγώ το έγραψα το 'πεζοδρομιοκυνηγός', έχοντας πλήρη αίσθηση (όχι, δεν ήμουν πιωμένος, Πιπίνε ακούς?) και σώας τας φρένας (σε αντίθεση με τον 'ροκκο μετά από κάποια σχετικά λίγα χλμ που θα έχει όρεξη για τακακια). Θα το ξαναπω. Βγάλε τα ηλεκτρονικά και κόπιασε στην παρέα μας. Μέχρι τότε σταμάτα να επαναλαμβάνεσαι, καταντάς κουραστικός.

                                            ΥΓ.: Φίλος έχει το Golf 6 Gti και μου λέει οτι έχει βαρεθεί να τρώει εμπρος λάστιχα με το antispin στο on συνέχεια. Αυτό και τίποτε άλλο.

                                            Τι να παμε?, τι πληρη αισθηση εχεις? Ουτε το εχεις δει απο κοντα υπο πιεση, ουτε εχεις διαβασει 5-6 αρθρα για αυτο
                                            (γιατι εσυ ξερεις καλυτερα... ) και ουτε καν σου εχει πει καποιος, -που να εμπιστευεσαι και να ξερεις οτι μπορει να παει γρηγορα-, σε προσωπικο επιπεδο την αποψη του, αφου το οδηγησε.
                                            Το Golf GTI 6 δεν εχει ΟΥΤΕ τα ιδια πατηματα με το Scirocco R, OYTE καν τις ιδιες ρυθμισεις σε αναρτησεις, (η πισω ειναι και εντελως διαφορετικη) αλλα επισης ΟΥΤΕ τα ιδια χαρακτηριστικα λειτουργιας των ηλεκτρονικων που επεμβαινουν σε ESP, και DSG αν υπαρχει βεβαιως.
                                            Μαθε πρωτα μερικες χρησιμες πληροφοριες, και μετα ξεκινα την 'επιθεση'.
                                            Επιπλεον παιζει ρολο και ο οδηγος. Αν ο αλλος ειναι 'κανιβαλλος' και δεν σηκωνει ΠΟΤΕ το γκαζι απο το πατωμα σε στροφες, ή επιλεγει λαθος γομα/πιεσεις για τα λαστιχα του, δεν φταιει ΜΟΝΟ το αυτοκινητο.
                                            Τελος στο εχω πει ηδη δυο φορες, αλλα οσο δεν το καταλαβαινεις/διαβαζεις, αλλο τοσο θα στο λεω, οδηγουσα οσο πιο γρηγορα μου επετρεπε το επιπεδο αυτοσυντηρησης μου, ισχυρα -και προσθιοκινητα- αυτοκινητα-, πριν καν μπουν ηλεκτρονικα, εδω και 10-15χρονια, δεν περιμενα εσενα για να ερθω να βρω...'θαλπωρη' στην παρεα σας...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 364 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr