Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    porsche 944 vs maserati ghibli
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. porsche 944 vs maserati ghibli
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    14
    38
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      224-v last edited by

      Απο πληροφορια του συνεργειου που παω την δικη μου 2.24v λενε οτι στην Ελλαδα εχουμε 7 περιπου cup. εκτος απο τις επισημες εισαχθεισες τοτε εχουν εισαχθει μετα αλλες 5. Ελπιζω να ειναι ολες σε καλη κατασταση.... Στις αποθηκες του ΟΔΔΥ υπηρχε και μια shamal αλλα δεν την εβγαζαν σε δημοπρασια.... ηταν η εποχη που κουβεντιαζοτανε να γινει μουσειο αυτοκινητου απο αυτα που βρεθηκαν με την πρωτη αποσυρση.....

      Προσωπικα θα αγοραζα το Ghibli......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagmag last edited by

        Η λογική λέει porsche.... αλλά η καρδιά... Ghibli

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/461263/

          Για την 422 τι λέτε ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            giorgos78 last edited by

            Για τις Maserati δε γνωριζω πολλα. Σιγουρα ειναι απο τα αυτοκινητα που χαζευω. Απο την αλλη εγω εχω μια 944 στη μορφη S2 και οταν τη πηρα δεν ειχα καμια αλλη στο μυαλο μου . Οτι και να παρεις καλο θα ειναι να ειναι, Ατρακαριστο, Γνησιο και με καλο ιστορικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos78 last edited by

              Α! και οσο για την σκονισμενη κοκκινη 944 με ξεφουσκωμενα λαστιχα απο τον ΟΔΔΥ που αναφερατε πιο πανω, ζει και βασιλευει!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pad last edited by

                Κούκλα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 9
                  993cc last edited by

                  Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                  .... Στις αποθηκες του ΟΔΔΥ υπηρχε και μια shamal αλλα δεν την εβγαζαν σε δημοπρασια.... ηταν η εποχη που κουβεντιαζοτανε να γινει μουσειο αυτοκινητου απο αυτα που βρεθηκαν με την πρωτη αποσυρση...

                  Η ίδια Shamal; (έστω και χωρίς τα... 450 άλογα είναι όντως πολύ σπάνιο κομμάτι)
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/484740/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    audipassion last edited by

                    Προσωρινά βολεύομαι με μια 318is ε30 αλλά η 944 παραμένη αποθημένο αν καλυτερέψει η κατάσταση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pro_crossaro last edited by

                      Αυτή είναι αυτή που πουλιώταν στην γειτονιά μου!
                      Κούκλα η 944! Μπράβο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Η οδικη συμπεριφορα της Guibli ειναι καλυτερη απο την Shamal... η τελευταια εχει κοντο μεταξωνιο... αντιθετα η Guibli εχει την πισω αναρτηση της Shamal, (ψαλιδια δλδ) και 'παει' πολυ σωστα και με απολυτο ελεγχο στην πλαγιολισθηση.. παρ ολα τα αλογα που εχει πισω......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          art911 last edited by

                          Η Shamal αυτή ηταν δική μου για πολλά χρόνια. Μετανιωσα που την έδωσα, καθότι ήταν πολύ σπάνια και εξαιρετικά αξιόπιστη σε σχέση με τις κακές 2.24 Ghibli GT, 3200GT και 4200 που πέρασαν από τα χέρια μου. Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικά γρήγορο (περίπου 450 αλογα η συγκεκριμένη) και με φοβερη ροπή παντου και πάντα.

                          Η 944 Turbo S αν είναι γνήσια είναι για μένα μακράν καλύτερο αυτοκίνητο από τις υπερτιμημένες Ghibli.
                          Φοβερό πλαίσιο/φρενα/στησιμο/αξιοπιστία. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν γνήσιες στην Ελλάδα, και όσες -λίγες -υπάρχουν
                          δεν είναι σωστά συντηρημένες. Οι περισσότερες είναι ερείπια. Τον ίδιο δρόμο δυστυχώς ακολουθούν και οι Ghibli. Αυτες είναι περισσότερες απο τις καλές και γνήσιες 944 S2/Turbo/Turbo S

                          Τα μόνα θετικά της ιταλίδας ήταν η εξαιρετική απόδοση του μοτέρ από τις χαμηλές στροφές, το εσωτερικό του και το 'αλήτικο'/κυριλέ λουκ της

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexkid last edited by

                            Η πανέμορφη λευκή 944 Τούρμπο S είναι γνήσια και την έχει στην κατοχή του γνώστης, ιδιοκτήτης μάλιστα εξειδικευμένου συνεργείου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 9
                              993cc last edited by

                              Υπήρχε έκδοση 944 Τurbo Club Sport (από το 'CS' στο φτερό)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexkid last edited by

                                Όχι. Μόνο η 968 από τη σειρά 924/944/968 βγήκε σε έκδοση Club Sport. Το αυτοκόλλητο μάλλον μπήκε επειδή το μαγαζί του κατόχου έχει παρεμφερές όνομα. Κάναμε και διαφήμιση τώρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                                  Υπήρχε έκδοση 944 Τurbo Club Sport (από το 'CS' στο φτερό)

                                  Οχι, η ασπρη, αν είναι όπως τα λέει ο alexkid είναι μια από τις turbo S των 250 ίππων (με τον K26-70 , μοντέλα του 1988-1635 τεμάχια, τα περισσότερα Silver Rose). Αν είναι αυθεντική (που για να το λέει ο art911 κάτι θα ξέρει) πιθανώς είχε αντιστοιχο αυτοκόλλητο που έγραφε turbo στο δεξί μπριστινό φτερό το οποίο ξηλώθηκε (σύνηθες φαινόμενο). Υπάρχουν πολλά σημεία για να προσδιορίσεις αν είναι όντως S αλλά ούτως ή άλλως όλα αυτά βέβαια από την επομένη χρονιά έπαψαν να έχουν νόημα...

                                  Το συγκεκριμένο έχει τις προσωπικές του πινελιές του art911 (πχ καθρέπτες και πόμολα αλλά και... πολλά άλλα) γιατί ήταν, αν θυμάμαι καλά το προσωπικό του αυτοκίνητο οπότε λογικό είναι, όταν έχεις τα μέσα να κάνεις ό,τι γουστάρεις!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 9
                                    993cc last edited by

                                    A πολύ διαφωτιστικά αυτά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      art911 last edited by

                                      Σωστά όλα τα σχόλια.
                                      Το αυτοκίνητο το έχω 9 χρόνια και είναι μια γνήσια Turbo S του 1991 (Τελευταία χρονιά παραγωγής της πριν βγει η 968)
                                      Το αυτοκόλλητο CLUB SPORT στο εμπρός φτερό είναι της Porsche και έχει μπει γιατι αυτόείναι το όνομα της εταιρείας μου.
                                      Πράγματι δεν βγήκε ποτέ 944 Turbo CS. Οι καθρέπτες και τα χερούλια των πορτών είχαν μπει ΄καινούργια πριν από χρόνια και όντως είναι από την 968. Έχω φυσικά κρατήσει σε κουτιά τα δικά της.

                                      Οι διαφορές της Turbo από την Turbo S είναι αρκετές τόσο μηχανικά όσο και στο αμάξωμα, αν και δεν είναι ορατες.
                                      Μερικές απο τις διαφορές της S είναι
                                      40% μπλοκέ
                                      Ενισχύσεις (δομικές) στο πλαίσιο
                                      Ανάρτηση ρυθμιζόμενη σε ύψος (με ρυθμιζόμενα πιάτελα) αλλα και σε σκληρότητα (ΚΟΝΙ κιτρινα) M030
                                      Ενισχυμένα συγχρονιζέ 1ης και 2ας στο σαζμάν
                                      Ψυγείο διαφορικού
                                      μεγαλύτερο Turbo
                                      Φαρδύτερες πισω ζάντες με λάστιχα 245 αντι 225
                                      Τροποποιημένα πίσω φτερά για να χωράνε 9αρες πισω ζάντες
                                      Διαφορετικοί εγκέφαλοι
                                      κλπ,
                                      Υπάρχουν αρκετές ακόμα διαφορές αλλά μη το κουράσω.... Οι διαφορές αυτές ηρθαν απευθείας από την αγωνιστική CUP έκδοση και μπηκαν στην TURBO S το 1988 γι αυτό και πολλοί χρησιμοποιούν τον όρο TURBO CUP ενω πιο σωστα θα επρεπε να την λένε Turbo S - CUP spec
                                      Συγνώμη αν 'επιασα' πολύ χώρο στο thread

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        audipassion last edited by

                                        Ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε τις γνώσεις και τις εμπειρίες σας μαζί μας .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          art911 last edited by

                                          Αν και λίγο , αξίζει να δείτε μια μάχη μιας 944Turbo με μια GT3 σε πίστα

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr