Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 354
    • 355
    • 356
    • 357
    • 358
    • 406
    • 407
    • 356 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    106922
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      έτσι ταύρε, με μέτρο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

        Εγώ θα προσθέσω στα λεγόμενα του Ήτα-Φι, οτι σε ένα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ φόρουμ με 25000 μέλη, στατιστικά θα υπάρχουν και κάποιοι αρκετά χεράδες (στα γρήγορα μου έρχονται στο μυαλό bugs-r, InFiNiTy, cavallino, opterios, pai mei, krus), κάποιοι με φοβερές τεχνικές γνώσεις (πχ ΒΑΣΙΛΗΣ, obelix κτλ) και πιθανότατα και κάποιοι ακόμα καλύτεροι, οι οποίοι για χ, ψ λόγους δε συμμετέχουν ενεργά. Συν το πόσοι αγωνιζόμενοι μπαίνουν και διαβάζουν/γράφουν. Ε, το να γυρίσεις και να πεις 'θέλετε 5 ζωές για να με φτάσετε', είναι να το πω εξευγενισμένα... προκλητικό (άλλο είχα στο μυαλό μου, αλλά άστο) και απόλυτα λογικό είναι να εγείρει αντιδράσεις αντίστοιχης δυναμικής.

        fixed

        Και συ κουλός είσαι, θυμάμαι που ανεβαίνοντας έβγαζες μόνο τα 60 άλογα στο δρόμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης RXristos έγραψε:
          Ρε Κίκιζα πραγματικά...συγκρίνεις ένα προσθιοκίνητο με 4κίνητο στην πίστα όπου η τετρακίνηση εκεί ουσιαστικά είναι αχρείαστη?

          Βάλτο σε ένα μέσο ελληνικό φιδίσιο δρόμο, ορεινό ή ότι άλλο θέλεις και άμα μπορέσει να ακολουθήσει το R τις φτερούγες, εμένα να με φτύσεις.

          Το εβαλαν οι 4τροχοι, σε δυο συγκριτικα, και το Drive στη νοτια Κρητη, παρεθεσα αρκετα ποστ πιο πριν, αλλα
          σιγα μην εκανε κανεις τον κοπο, να δει εντυπωσεις-νουμερα (εγινε χρονομετρηση, σε καποιες διαδρομες).
          To R ακολουθουσε με πολυ μικρες διαφορες, το Evo X, που επισης συμμετειχε στο συγκριτικο των πιο ισχυρων προσθιοκινητων της αγορας.

          Εκτός των άλλων, άν κάποιος πέρνει το ροκο για να την βγάζει στις πίστες, που αποτι κατάλαβα εκεί είναι το μαρούλι για το ρόκο όπως λές, πολύ λάθος αμάξι πήρε. Ένα χοτ χατς είναι που περισσότερο τουριστοφέρνει παρά σε οποιαδήποτε άλλη σπορ κατασκευή.

          Δεν διαφωνησα σε αυτο, σε κανενα απο τα ποστ μου. Δεν ειναι ομως 'πεζοδρομιοκυνηγος' και δεν υποστρεφει στον βαθμο
          που πιστευουν καποιοι, επειδη 'εχει 265 αλογα στους μπροστα τροχους, και οτιδηποτε πανω απο 200αλογα μπροστα υποστρεφει εντονα...' ετσι ισχυε μεχρι πρωτινως. Η τεχνολογια εξελισσεται συνεχως.
          Μεχρι πριν δεκα χρονια, αν ελεγαν οτι, καποτε τα 200αλογα μπροστα θα ειναι φιλικα-αποτελεσματικα, θα το θεωρουσαν ανεκδοτο. Ειδαμε ομως ηδη κοντα στα μεσα της δεκαετιας που περασε, δυο διαφορετικες προσεγγισεις (turbo vs ατμοσφαιρα)
          και συγκεκριμενα Golf GTI V vs Civic Type R (xωρις μηχανικο μπλοκε και τα δυο, περαν της προσφατης ειδικης εκδοσης σε λευκο χρωμα για το Honda) να τα καταφερνουν ΠΕΡΙΦΗΜΑ στους Ελληνικους δρομους. Καπως ετσι ισχυουν τα πραγματα πλεον και για το Scirocco R.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

              Ειναι λιγο περισσοτερα απο το κανονικα, (για αυτο ισως, περαν των αλλων, το ESP, απενεργοποιειται πληρως απο τα MY2012 μοντελα και μετα)
              αλλα σιγουρα το μαρουλι για την αποκτηση συγκεκριμενου αυτοκινητου, ειναι πολυ λιγοτερο απο τα 'αλλα γρηγορα' τα οποια δεν θελουν 'πολλα τακακια'...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

                Ειναι λιγο περισσοτερα απο το κανονικα, (για αυτο ισως, περαν των αλλων, το ESP, απενεργοποιειται πληρως απο τα MY2012 μοντελα και μετα)
                αλλα σιγουρα το μαρουλι για την αποκτηση συγκεκριμενου αυτοκινητου, ειναι πολυ λιγοτερο απο τα 'αλλα γρηγορα' τα οποια δεν θελουν 'πολλα τακακια'...

                Τα τακάκια θα είναι πάρα πολλά.Ενω σε όλα μου τα αυτοκίνητα κάθε τρείς φορές τακάκια μπροστά θέλω μία στα πίσω στην Ιταλίδα μου που το αντισπίν δουλεύει υπερωρίες τα πίσω τελειώνουν μαζί με τα μπροστινά.Φαντάσου τώρα στο R έκτός από το φρενάρισμα τα μπροστινά να έχουν και άλλο τόσο έργο να κάνουν......

                Τα 490αλογα με τα 265αλογα οσο να ναι εχουν μια διαφορα, ως προς τις 'αναγκες' τους ασχετως μεταδοσης κινησης.
                Επιπλεον εφοσον, στα μοντελα MY2012 το ESP θα Βγαινει εντελως off (ειπωθηκε οτι το XDS θα λειτουργει παραυτα, δεν το γνωριζω, αλλα το επικροτω, εαν και εφοσον ειναι ετσι), μειωνεται σε ενα βαθμο η επιπλεον φθορα.
                Φυσικα εναποκειται στην κανιβαλιστικη ή οχι διαθεση-γνωσεις του εκαστοτε χειριστη, να μην τοποθετει σε στροφες με wot
                γκαζι το αυτοκινητο, και ιδιαιτερα πριν την κορυφη αυτων γενικοτερα.
                Σε αντιθετη περιπτωση, ακομα και σε Cooper S R56 φιλου, με το εξτρα ηλεκτρονικο EDL, και το ESP, που ΔΕΝ κλεινει εντελως,
                ,αλλα και με (μονο) κανιβαλιστικες ορεξεις, τα τακακια αλλαζουν καθε 10-15κ χλμ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                  Επομένως στου Ελληνικούς δρόμους η ισχύς δεν είναι σχεδόν ποτέ 265 άλογα .......Η δικιά μου με χρονόμετρο χειρός σε ανάλογο οδόστρωμα κάνει 0-100 σε περισσότερο από 8,00''

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    Εχουν την σχεση της συγκρισης, σε ελεγχομενες συνθηκες, στον ΙΔΙΟ ακριβως ασφαλτοταπητα, με τον ιδιο, ή αντιστοιχου
                    οδηγικου επιπεδου οδηγους, και οταν εκει βλεπεις τους χρονους να παιζουν στα δεκατα, με ενα 4κινητο Ιαπωνικο,
                    αυτο σημαινει πολλα για την αποτελεσματικοτητα, σιγουρα οχι στα 'σαπουνια' του 'καθε μερα', αλλα σε τεχνικο επιπεδο
                    4κινησης vs κινησης εμπρος.

                    εδω ομως κανεις το λαθος να αγνοεις οτι η 4κινηση γενικα και αοριστα δεν χρησιμοποιειται για καλα γυρολογια σε καλη ασφαλτο πιστας, αλλα για να σε καλυπτει σε οσο το δυνατον περισσοτερες συνθηκες

                    μια απο αυτες μπορει να ειναι και η πιστα , αλλα ειμαι βεβαιος οτι ειναι το τελευταιο που εχουν στο μυαλο τους, τουλαχιστον στα evo-ειδη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      Εχουν την σχεση της συγκρισης, σε ελεγχομενες συνθηκες, στον ΙΔΙΟ ακριβως ασφαλτοταπητα, με τον ιδιο, ή αντιστοιχου
                      οδηγικου επιπεδου οδηγους, και οταν εκει βλεπεις τους χρονους να παιζουν στα δεκατα, με ενα 4κινητο Ιαπωνικο,
                      αυτο σημαινει πολλα για την αποτελεσματικοτητα, σιγουρα οχι στα 'σαπουνια' του 'καθε μερα', αλλα σε τεχνικο επιπεδο
                      4κινησης vs κινησης εμπρος.

                      εδω ομως κανεις το λαθος να αγνοεις οτι η 4κινηση γενικα και αοριστα δεν χρησιμοποιειται για καλα γυρολογια σε καλη ασφαλτο πιστας, αλλα για να σε καλυπτει σε οσο το δυνατον περισσοτερες συνθηκες

                      μια απο αυτες μπορει να ειναι και η πιστα , αλλα ειμαι βεβαιος οτι ειναι το τελευταιο που εχουν στο μυαλο τους

                      Δεν το αγνοω, θετω την συγκριση ομως ως αξιοπιστη σε τεχνικο επιπεδο, oπως ανεφερα και πριν.
                      Κατα τα αλλα, παρεθεσα αρκετα ποστ πριν, συγκριτικο σε επιλεγμενες διαδρομες με στροφες, (καποιες εκ των οποιων αποτελουν πραγματικη ειδικη διαδρομη αγωνα στην χωρα) που εκαναν οι 4τροχοι, αλλα και το περιοδικο Drive,
                      αλλα ουδεις εκανε τον κοπο να ριξει μια ματια, αφου φυσικα, ολοι οι επικριτες, ειναι υπερανω ολων των αρθρων-δοκιμαστικων κτλ και με χρονομετρα, ακομα και αν δεν εχουν δει ουτε απο κοντα, πως συμπεριφερεται ενα Scirocco R.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        Επομένως στου Ελληνικούς δρόμους η ισχύς δεν είναι σχεδόν ποτέ 265 άλογα .......Η δικιά μου με χρονόμετρο χειρός σε ανάλογο οδόστρωμα κάνει 0-100 σε περισσότερο από 8,00''

                        Μην εντυπωσιάζεσαι, η δικιά μας δεν έχει καμία σχέση με Αθηναϊκή άσφαλτο (η οποία είναι σχεδόν ευρωπαική εν συγκρίσει)! Μιλάμε για μεγάλα σαπούνια εδώ! Σήμερα σε γνωστή αργή στροφοδιαδρομή σπινάριζα στις εξόδους κλειστών στροφών με 2α και μισό γκάζι και όλα αυτά με 100 ατίθασα μουλάρια! Πάντα γλυστράει πολύ εκεί αλλά σήμερα ήταν το κάτι άλλο... αφού έχασα και τα φρένα σε 1-2 στροφές με το ABS να βαράει υπερωρίες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Η Εγνατία μπορεί να πάει όλη με το πλάι ακόμα και MX-5 1.6!!

                          Κάγκουρας: Mode on

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Η Εγνατία μπορεί να πάει όλη με το πλάι ακόμα και MX-5 1.6!!

                            Κάγκουρας: Mode on

                            Μη σου πω ότι και αυτό είναι overpowered. Και με 1.4 αν έβγαινε θα γίνονταν αυτό που λες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Τι είναι το wot?

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Μην εντυπωσιάζεσαι, η δικιά μας δεν έχει καμία σχέση με Αθηναϊκή άσφαλτο (η οποία είναι σχεδόν ευρωπαική εν συγκρίσει)! Μιλάμε για μεγάλα σαπούνια εδώ! Σήμερα σε γνωστή αργή στροφοδιαδρομή σπινάριζα στις εξόδους κλειστών στροφών με 2α και μισό γκάζι και όλα αυτά με 100 ατίθασα μουλάρια! Πάντα γλυστράει πολύ εκεί αλλά σήμερα ήταν το κάτι άλλο... αφού έχασα και τα φρένα σε 1-2 στροφές με το ABS να βαράει υπερωρίες.

                                εδω που μενω φιλε μου εχουμε τρομερα σαπουνια τρομερες λακουβες μη νομιζεις οτι ειναι καλα

                                σε αλλες περιοχες της αθηνας ναι καπως παλευεται, αλλα εγω για να βρω σχετικα καλη ασφαλτο πρεπει να πατησω βουλιαγμενης και μετα απο 30 σχεδον χρονια εστρωσαν το (μισο ) πιο κεντρικο δρομο της περιοχης μου που ηταν σαν βομβαρδισμενο τοπιο
                                (οσοι εχει τυχει να περνατε συχνα εξω απο την εισοδο του golf, διπλα απο τον αεροδιαδρομο του παλιου αεροδρομιου καταλαβαινετε )
                                ειδικα η στροφουλα μπροστα απο την εισοδο 'κωσταντινος καραμανλης' ειναι πολυ πουτανιαρικη

                                πχ εκει πανω που μενει ο γρηγορης , οι δρομοι ειναι πολυ καλυτεροι συγκριτικα (και ας λεει οτι δεν ειναι καλοι) γιατι δεν εχουν πατηθει τοσο πολυ, ουτε εχουν να τους στρωσουν απο το 80

                                πιο πολυ εντυπωσιαστηκα απο το ποσο χαλασε το 0-100 η κακη ασφαλτος, γιατι κι εγω σε κωλοασφαλτο μετρησα 0-100 πριν κατι βδομαδες , αλλα μου βγηκε ξερο 6'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bibendum last edited by

                                  Στρωσανε ασφαλτο εκει???? περσυ που περνουσα ειχε καταληξει να ειναι σαν τσιμεντενιος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                                    Στρωσανε ασφαλτο εκει???? περσυ που περνουσα ειχε καταληξει να ειναι σαν τσιμεντενιος...

                                    Οχι στο σημειο της εισοδου του γκολφ, πιο ψηλα που βγαινει στη βουλιαγμενης

                                    Το υπολοιπο χαμηλα μεχρι τη παραλιακη θα το φτιαξουν στα επομενα 30 χρονια

                                    Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      edit

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                        @__Tαυρε__ Ραλλυ=ΚΥΡΙΩΣ χωμα.... Παρακαλω σχολιο...

                                        Ουδέν!

                                        ο γκικιζας είναι της παλιας σχολης

                                        τότε που τα.... προσθιοκίνητα μεσουρανούσαν

                                        επισης, κλασικά, για ακομα μια φορά, διάλεξε ατομο στο οποίο να κανει παλι τον καμποσο και τον
                                        ξερόλα
                                        δείχνοντάς του τι σημαίνει το ΡΑΛΙ

                                        ΥΓ ο μπούσσο γιατί εξαφανίστηκε; εχει πλάκα να ντρέπεται για κάτι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Best thread ever?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                            Best thread ever?

                                            με τιποτα!

                                            ασε το τρολαρισμα και πες μας την αποψη σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 356 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr