-
Δεν το γνωρίζω αυτό...να οργανωθούμε , μήπως και το οργανώσουμε!
-
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Κοιτάξτε τι πήγα και βρήκα ο αθεόφοβος!Σας βάζω ιδέες?
Aμαν φωτιες που αναψες στον Vasilio!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
....Μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έγινε κατά κύριο λόγο με ρυθμούς 6/10 ή και λιγώτερο (σε ό,τι αφορά στην «ένταση» της οδήγησης) αλλά και πάλι η ΜΩΤ ήταν πολύ υψηλή. ...
Να σαι καλά και να το χαίρεσαι το πιτσιρίκι! Προσωπικά είμαι φανατικός οπαδός των μικρών και σβέλτων αυτοκινήτων και κρίνοντας βάσει των σχολίων του ειδικού τύπου το συγκεκριμένο τουτού είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του!!!
Τώρα απ όσο ξέρω στην διαδρομή Παλαιά Φώκαια – Κάβο Κολόνες, με καθαρό οδόστρωμα, χωρίς υπέρβαση των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας και με ελάχιστη ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση, η πιο αργή στροφή (ένα εσάκι κάπου στην μέση) είναι της τάξης των 80χλμ για ένα πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο. Μάλιστα λόγω πολύ καλής ποιότητας του οδοστρώματος (για τα ελληνικά μέτρα) σε κάποια σημεία μπορεί κανείς να κινηθεί άνετα με 0.9-1.1G πλευρικές επιταχύνσεις.
Ευτύχης
-
Τι γίνεται;
Δεν έχουμε update;
Θα έχουν ανέβει και τα χιλιόμετρα του τώρα..... -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Τι γίνεται;
Δεν έχουμε update;
Θα έχουν ανέβει και τα χιλιόμετρα του τώρα.....Τί update νά έχουμε βρέ;Σίγουρα θά έχει δεί τό πόστ τού Ολύμπιου παραπάνω,καί θά τρέχουν τά σάλια του!!!
-
Βρε παλιοχαρακτήρες!!!
Έλειψα λίγες μέρες από το thread και μου το κάνατε τρελοκομείο!!!
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Κοιτάξτε τι πήγα και βρήκα ο αθεόφοβος!Σας βάζω ιδέες?
Τι έκανε ρε ο τρελάρας ο Φινλανδός!!!!!
Καλά, υπάρχει και ένα στην Αγγλία με δύο κινητήρες
Επίσης, δείτε και αυτό:
http://mysite.freeserve.com/p2kka
Από τα πιο όμορφα που έχω δει
Aμαν φωτιες που αναψες στον Vasilio!
(Σοβαρό ύφος) Εχμ, Σάββα παιδί μου, ο οδηγός κάνει τα άλογα... (λέμε και καμιά μλκ να περνάει η ώρα...)
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Τι γίνεται;
Δεν έχουμε update;
Θα έχουν ανέβει και τα χιλιόμετρα του τώρα.....Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Τι γίνεται;
Δεν έχουμε update;
Θα έχουν ανέβει και τα χιλιόμετρα του τώρα.....Τί update νά έχουμε βρέ;Σίγουρα θά έχει δεί τό πόστ τού Ολύμπιου παραπάνω,καί θά τρέχουν τά σάλια του!!!
Παιδιά έχετε δίκιο, αλλά ο καιρός δεν βοήθησε... Ελπίζω αυτό το ΣΚ να μπορέσω να κάνω κάποια 'ιδανική διαδρομή'
Προς το παρόν 1800km and counting.
Ανδρέα με ξέρεις για ζηλιάρη????? Εμένα????
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Να σαι καλά και να το χαίρεσαι το πιτσιρίκι! Προσωπικά είμαι φανατικός οπαδός των μικρών και σβέλτων αυτοκινήτων και κρίνοντας βάσει των σχολίων του ειδικού τύπου το συγκεκριμένο τουτού είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του!!!
Τώρα απ όσο ξέρω στην διαδρομή Παλαιά Φώκαια – Κάβο Κολόνες, με καθαρό οδόστρωμα, χωρίς υπέρβαση των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας και με ελάχιστη ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση, η πιο αργή στροφή (ένα εσάκι κάπου στην μέση) είναι της τάξης των 80χλμ για ένα πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο. Μάλιστα λόγω πολύ καλής ποιότητας του οδοστρώματος (για τα ελληνικά μέτρα) σε κάποια σημεία μπορεί κανείς να κινηθεί άνετα με 0.9-1.1G πλευρικές επιταχύνσεις.
Ευτύχης
Ευτύχη, ευχαριστώ για τις ευχές!
Πράγματι η διαδρομή είναι αρκετά γρήγορη. Ο συνοδηγός μου κατάλαβε πόσο γρήγορα πηγαίναμε σε κάποια σημεία μόνο όταν κοίταξε το ταχύμετρο, δεν φαίνεται και τόσο η ταχύτητα από μέσα.
Γενικά το Sportka στρίβει με νοοτροπία tarmac rallycar, τα περιθώρεια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά, αν και -φυσικά- δεν έχει την ισχύ για να σε κολλήσει στο κάθισμα. Στο εσάκι που λες, με κατεύθυνση προς Σούνιο, συνήθως πουλάω την πρώτη δεξιά και μετά το περνάω ευθεία Προσωπικά πάντως μου αρέσει περισσότερο η διαδρομή της επιστροφής, έχεις νομίζω και καλύτερη ορατότητα.
-
Επειδή αναφέρθηκε για φωτογραφίες, και για όσους δεν το έχουν δει με λεπτομέρειες:
http://briefcase.pathfinder.gr/contents/dienekes/19614
Το δικό μου δεν είναι ακόμα εκεί αλλά είναι ίδιο με το μπλε με τις αγγλικές πινακίδες που φαίνεται από διάφορες όψεις. Με τη διαφορά βέβαια ότι το τιμόνι είναι από την άλλη πλευρά.
Ελπίζω την Κυριακή στα Μέγαρα να έχει καλό καιρό και να τραβήξω αρκετές ψηφιακές φωτό!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Επειδή αναφέρθηκε για φωτογραφίες, και για όσους δεν το έχουν δει με λεπτομέρειες:Πολύ όμορφα! Φαίνεται πολύ πιο άγριο από το νορμάλ... Ειδικά το μπροστινό μέρος με τα προβολάκια...
Αναρωτιέμαι πόσο πλήρωσε την πολύ ωραία πινακίδα...
Vasilie, σε πλευρική στήριξη πώς είναι τα καθίσματα? Ισως με ξεγελούν οι φωτογραφίες, αλλά φαίνονται λίγο πιο ρηχά απ'ό,τι θα τα προτιμούσα...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αναρωτιέμαι πόσο πλήρωσε την πολύ ωραία πινακίδα...
Θα τον ρωτήσω.
Vasilie, σε πλευρική στήριξη πώς είναι τα καθίσματα? Ισως με ξεγελούν οι φωτογραφίες, αλλά φαίνονται λίγο πιο ρηχά απ'ό,τι θα τα προτιμούσα...
Θα γράψω πιο αναλυτικά στο μέλλον, αλλά τελικά δεν είναι άσχημα, απλώς κουράζουν αν οδηγείς με την πλάτη υπό κλίση για πολύ ώρα. Αυτό έχει να κάνει βέβαια με την απουσία υλικού στην περιοχή της μέσης
-
Η διχρωμια στα καθισματα προσθετει αισθητικα...
-
A thread from the dead.
Μαζί με το βιντεάκι με το πουλί
http://www.thedierks.com/allowe/video/FordKAbird.mpeg
βάλτε και αυτό εδώ με μια γατούλα:
http://media.ebaumsworld.com/sportka.wmv
disclaimer: αν σας αρέσουν οι γάτες, καλό είναι να μην το κατεβάσετε.
-
Δεν μου αρέσουν οι γάτες αλλά...... δε θέλω να βρω κι ένα ματωμένο γατοκέφαλο στο μπρος κάθισμα.....
Βασικά λόγω αυτού ξεπερνάει το όριο του αστείου και γίνεται μακάβριο...!
Φαντάζομαι ότι δεν έχει κυκλοφορήσει......αν είχε θα το είχαμε ακούσει! -
Εμένα μου αρέσουν οι γάτες... (και οι 'γάτες' )
Η συγκεκριμένη διαφήμιση απ'ότι διάβασα ήταν απ'αυτές που δεν εγκρίθηκαν για επίσημη κυκλοφορία. Τελικά, νομίζω την 1η Απριλίου, διαδόθηκε μέσω mail, χωρίς υποτίθεται τις 'ευλογίες' της Ford ή της Wunderman που έχει την διαφημιστική κάλυψη. Αυτό λέγεται viral marketing και έχει τις χρήσεις του, όμως νομίζω ότι η συγκεκριμένη είναι too much για πολύ κόσμο...
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
όμως νομίζω ότι η συγκεκριμένη είναι too much για πολύ κόσμο...Αν δεχτούμε ότι τα περιστέρια είναι στην ουσία βλαβερά σε μια πόλη και μπορεί να κάνουν ζημιά σε ένα αυτοκίνητο το βίντεο με το περιστέρι είναι λιγότερο 'δύσπεπτο', εφ'όσον μάλιστα δε φαίνεται αν το περιστέρι πεθαίνει ή απλά μένει αναίσθητο από το χτύπημα. Το βίντεο όμως με τη γάτα εκτός του ότι είναι αηδιαστικό (φαντάζεσαι το γατοκέφαλο στο κάθισμα) κάνει να φαίνεται μάλλον 'αντιπαθητικό' το αγριωπό αυτοκινητάκι στο κοινό (και όχι μόνο τους γατόφιλους).
Πάντως εγώ αν και γατόφιλος γέλασα όταν το είδα, όχι τόσο επειδή είναι αστείο (που δεν είναι) όσο με τη διεστραμμένη αίσθηση του χιούμορ του δημιουργού του. Παρατηρήστε ότι καθ'όλη τη διάρκεια του βίντεο, μαζί με τον αποκεφαλισμό, ακούγονται πουλάκια να κελαηδούν. Ίσως ένα disclaimer που να λέει 'no cats were harmed during the making of this commercial' να ήταν μια καλή ιδέα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πάντως εγώ αν και γατόφιλος γέλασα όταν το είδα, όχι τόσο επειδή είναι αστείο (που δεν είναι) όσο με τη διεστραμμένη αίσθηση του χιούμορ του δημιουργού του.Είναι βέβαια φτιαγμένο από Αγγλους, πιστεύω πως έχει μεγάλη σχέση.
Εγώ πάντως προειδοποίησα, απλά ενδιαφερόμουν να δω και τη δική σας αντίδραση. Κι εμένα μου φάνηκε υπερβολικό. Ισως φταίει ότι δεν ήταν τόσο ξαφνικό ή απρόβλεπτο όσο εκείνο με το πουλί, μαζί με το γεγονός ότι δείχνει να τη βασανίζει τη γάτα κατά τη διαδικασία...
-
Συνέχεια από το http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8102&start=285 για να μην είμαστε και off topic.
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κώστα πιστεύω πως το Sport Ka πάσχει πολύ στο θέμα του μοτέρ για να μπορεί να διεκδικήσει αυτόν τον τίτλο.
Όόσο 'έπασχε' και το πρώτο 106 Rallye 1.3 8V. Το κυριότερο γνώρισμα του Rallye κατά τη γνώμη μου δεν ήταν ποτέ ο κινητήρας του.
Το rallye 1.3 όμως, έβγαζε την ίδια ισχύ με 300cc λιγότερα και επιπλέον χτύπαγε 8άρες. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κλάσης του, ήταν κορυφαίο. Με την ίδια λογική, δηλαδή αυτή της σύγκρισης με αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης, πιστεύω πως το μοτέρ του Sport Ka είναι πίσω από τον ανταγωνισμό, λόγω ξεπερασμένης σχεδίασης. Όπως θα γνωρίζεις, πρόκειται για τον 1.3, 'ανοιγμένο' στα 1.6 λίτρα.
Σύμφωνοι, και το μοτέρ του rallye 1.6 8V δεν ήταν κορυφαίο. Είχε όμως 10 άλογα και λίγη ροπή παραπάνω από του Sport Ka για αρχή, ενώ η κατάσταση αντιστράφηκε με 16Vάλβιδο μοτέρ, που ακόμα και σήμερα είναι ένα διαμάντι από όλες τις απόψεις.
Και δεν έχει προοπτικές βελτίωσης, ως προς τον κινητήρα...
Είσαι σίγουρος; Σύμφωνα με (γνωστό ;)) κάτοχο SportKa που το ψάχνει ενδελεχώς υπάρχουν λύσεις που έχουν εφαρμοστεί στην Ευρώπη ακόμα και σε αγωνιστικά Ka αλλά δεν είναι γνωστές στην Ελλάδα επειδή το Ka εδώ δεν είχε ποτέ σπορτίφ εικόνα.
Κάτι μου έχει πει ο εν λόγω κάτοχος, αλλά με τι κόστος, τι ποσοστιαία βελτίωση και τι παραχωρήσεις στην καθημερινή χρήση (δεδομένης της ήδη υψηλής κατανάλωσης);
Ο συγκεκριμένος κάτοχος να πάψει να ψάχνεται με κομπρέσσορες και να βάλει μοτέρ από mondeo 1.8 SCI που πάει σφαίρα και καίει λίγο... [/quote]
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Ο συγκεκριμένος κάτοχος να πάψει να ψάχνεται με κομπρέσσορες και να βάλει μοτέρ από mondeo 1.8 SCI που πάει σφαίρα και καίει λίγο...Ακόμα και αν βρεθεί τέτοιο μοτέρ και είναι εφικτό τεχνικά να μπει στο λιλιπούτειο διαμέρισμα του Ka δεν θα έχει καμμία ελπίδα να το δηλώσει νόμιμα. Δε μιλάμε για track-day car (υπάρχει η Sprint) αλλά για καθημερινό αυτοκίνητο, οπότε οποιαδήποτε παράνομη μετατροπή μάλλον δεν είναι option.
Πόσο Kaκό είναι το μικρό;