-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
αν εσυ εισαι τοσο υπερανω και large η κιμπαρης που συνηθιζεται να γραφεται στο φορουμ (δεν ξερω γιατι) να παμε μαζι στο συνεργειο, να πληρωσεις και το δικο μου σερβις η να παμε μαζι διακοπες να πληρωσεις και τις δικες μου. (να πληρωσεις υπηρεσιες ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ η να πληρωσεις διπλα για να τις εχει ο αλλος free)
υπαρχουν ομως πολλα εκατομμυρια που δεν ειναι τοσο large και που δεν ανεχονται να τους κοροιδευουν οι κουφοι που τα ξεπουλησαν
Τα παραδείγματα αυτά (όπως και ένα άλλο με ένα σπίτι) είναι εντελώς άκυρα.
Γιατί εγώ που θα πληρώσω για έναν δρόμο που κατασκευάζεται, θα μπορώ κάποια στιγμή να τον χρησιμοποιήσω.
Επίσης το γεγονός οτι εγώ θα πληρώσω, δεν σημαίνει οτι εσύ θα τον απολαμβάνεις τσάμπα. Θα πληρώσεις και εσύ την χρήση του.Υπάρχουν πολλά εκατομμύρια που δεν θέλουν να πληρώνουν τίποτα. Αν μπορούσαν να βάζουν βενζίνη χωρίς να πληρώσουν, να μην πληρώνουν ΦΠΑ, να βγαίνουν απο το super market χωρίς να περάσουν απο το ταμείο, θα το έκαναν με μεγάλη ευκολία.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Μα ο αυτοκινητόδρομος εξ'ορισμού πρέπει να είναι κλειστός. Άμα μπεις για δύο χιλιόμετρα να πληρώσεις αλλά να πληρώσεις πχ 10 λεπτά ή 20 λεπτα.
Στην Αττική οδό που έτσι κι αλλιώς ακόμα και τώρα είναι κλειστός γιατί δεν εφαρμόζεται?Ο σκοπός είναι να μην χρησιμοποιείται ο αυτοκινητόδρομος για μικρές αποστάσεις, γι' αυτό και πουθενά δεν συμφέρει. Από τη στιγμή που η χωρητικότητά του είναι περιορισμένη, αποθαρρύνει τους βραχύχρονους χρήστες, ώστε η υπηρεσία να παραμείνει ποιοτική*. Σκεφτείτε την περιφερειακή της Θεσσαλονίκης: το γεγονός ότι τη χρησιμοποιούν πάρα πολλοί για 2-3 εξόδους, την μπουκώνει τόσο πολύ, ώστε πολλές φορές οι ταχύτητες εκεί συγκρίνονται με αυτές του κέντρου. Αν η περιφερειακή χρησιμοποιούνταν κυρίως για τη διαμπερή κυκλοφορία, οι ταχύτητες θα ήταν αρκετά υψηλότερες. Το να χρησιμοποιείς αυτοκινητόδρομο για 1-2 χιλιόμετρα και να ζητάς αναλογική χρέωση, είναι σαν να μεταφέρεις μία πίτσα με τριαξονικό και να θέλεις ίδιο κόστος με τη μεταφορά της με μηχανάκι...
- Όπως στο ρεύμα, η 801η κιλοβατώρα κοστίζει παραπάνω από την 799η, εφόσον η προσφορά δεν είναι απεριόριστη, ή το 21ο κυβικό νερού κοστίζει παραπάνω από το 19ο.
-
Μα ο αυτοκινητόδρομος δεν είναι εμπορικό προιόν. Δεν είναι πίτσα και αν πάει με τετραξονικό θα μπει μέσα.
Τον χρησιμοποιούμε όλοι και απλά μας ζητείται να πληρώσουμε για τη συντήρησή του.
Αυτό το σκοπό πρέπει να έχουν τα διόδια και αυτή είναι η πρακτική των αυτοκινητόδρομων στην Ευρώπη. Είσοδος - Χαρτάκι και έξοδος - πληρωμή.
Και μάλιστα ο αυτοκινητόδρομος μέσα στις πόλεις (γιατί γι'αυτούς συζητάμε όταν λέμε για μπλοκάρισμα γιατί στους άλλους και για δυο χιλιόμετρα να μπεις και να βγεις δεν ενοχλείς κανένα) πρέπει να βοηθαέι στην αποσυμφόρηση των άλλων δρόμων τόσο για οικονομικούς όσο κυρίως και για περιβαντολογικούς λόγους.
Τι να το κάνω να έχω μια Αττική Οδό άδεια μόνο γι'αυτούς που πάνε Ελευσίνα - Αεροδρόμιο και μέσα στην πολη να γίνεται της π@υτ@ν@ς επειδή ο αυτοκινητόδρομος θα είναι απαγορευτικός.
Γι'αυτό λέω ότι όλα ξεκινάνε από το τι θέλουμε να έχουμε. Δρόμους που κριτήριο και ο λόγος ύπαρξής τους θα είναι το κέρδος και τελικά το ποσό των διοδίων θα είναι τόσο όσο να μεγιστοποιείται το κέρδος ή δημόσιους δρόμους (έστω με σύμβαση παραχώρησης) που τα διόδια θα είναι τόσα ώστε να εξασφαλίζεται η συντήρησή του και οι υπηρεσίες του και άντε ένα εύλογο μικρό κέρδος (για τον παραχωρησιούχο) προσαρμοσμένο πάντα στις απαιτήσεις των καιρών λόγω κρίσης κλπ.??? -
Αν ήταν ολοκληρωμένοι οι αυτοκινητόδρομοι και δεν χρωστούσε το κράτος για την κατασκευή τους, θα ήταν λογικό να έχουμε χαμηλά διόδια για να συντηρούνται ή και καθόλου διόδια και η συντήρηση να γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας.
Τώρα όμως λεφτά για δρόμους δεν υπάρχουν, οι μισοί αυτοκινητόδρομοι έχουν μείνει στη μέση και σε όσους είναι τελειωμένοι οι κατασκευαστές δεν έχουν πληρωθεί για το σύνολο. Τα (ακριβά) διόδια είναι η μόνη ελπίδα για να ολοκληρωθούν τα έργα, πρέπει να επιλέξουμε: ή πληρώνουμε και αποκτούμε σύντομα ολοκληρωμένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (που όλοι ζητούσαμε και γκρινιάζαμε εδώ και 40 χρόνια) ή δεν πληρώνουμε και μένουμε με ότι πρόλαβε να γίνει για όσο αντέξει χωρίς συντήρηση. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
αν εσυ εισαι τοσο υπερανω και large η κιμπαρης που συνηθιζεται να γραφεται στο φορουμ (δεν ξερω γιατι) να παμε μαζι στο συνεργειο, να πληρωσεις και το δικο μου σερβις η να παμε μαζι διακοπες να πληρωσεις και τις δικες μου. (να πληρωσεις υπηρεσιες ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ η να πληρωσεις διπλα για να τις εχει ο αλλος free)
υπαρχουν ομως πολλα εκατομμυρια που δεν ειναι τοσο large και που δεν ανεχονται να τους κοροιδευουν οι κουφοι που τα ξεπουλησαν
Τα παραδείγματα αυτά (όπως και ένα άλλο με ένα σπίτι) είναι εντελώς άκυρα.
Γιατί εγώ που θα πληρώσω για έναν δρόμο που κατασκευάζεται, θα μπορώ κάποια στιγμή να τον χρησιμοποιήσω.
Επίσης το γεγονός οτι εγώ θα πληρώσω, δεν σημαίνει οτι εσύ θα τον απολαμβάνεις τσάμπα. Θα πληρώσεις και εσύ την χρήση του.Υπάρχουν πολλά εκατομμύρια που δεν θέλουν να πληρώνουν τίποτα. Αν μπορούσαν να βάζουν βενζίνη χωρίς να πληρώσουν, να μην πληρώνουν ΦΠΑ, να βγαίνουν απο το super market χωρίς να περάσουν απο το ταμείο, θα το έκαναν με μεγάλη ευκολία.
κι ο οποιοσδηποτε οπου και να μενει μπορει κααααααποια στιγμη να χρησιμοποιησει το δρομο (που ετσι κι αλλιως τον εχει πληρωσει, αφου οι απαλλοτριωσεις ειναι κρατικες) οπως κααααααποια στιγμη μπορει να χρησιμοποιησεις νοσοκομειο (αλλα το πληρωνεις) και απειρα αλλα παραδειγματα...
επειδη οι δρομοι απτονται της ασφαλειας, αρα λιγοτεροι νεκροι, αρα λιγοτερα εξοδα και διαφυγοντα κερδη για το κρατος (γιατι τα τροχαια ειναι η 2η κυριοτερη αιτια θανατων στον ενεργο πληθυσμο), οποτε το κρατος εχει οφελος να ΜΗΝ σκοτωνεται/σακατευεται/τραυματιζεται ο κοσμος, ειναι για μενα υποχρεωμενο το κρατος να παρεχει δωρεαν ασφαλεις δρομους. (αφου οι οδηγοι/κατοχοι αυτοκινητων πληρωνουν τους περισσοτερους φορους στην ευρωπη, στην αγορα (εκτος δανιας) και στη χρηση/κατοχη αυτοκινητου)
για καποιον αλλον μπορει να μην ειναι και να θελει οποιος δεν εχει λεφτα να κινδυνευει απο παραδρομους και επικινδυνες εναλλακτικες που υπαρχουν μονο για να λενε καποιοι οτι υπαρχουν, χωρις να εχουν περασει ποτε
-
Ξέχασες οτι το κράτος πρέπει να παρέχει και μια S-Class (τελευταίο μοντέλο ) στον καθένα δωρεάν για να είμαστε ασφαλείς.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ξέχασες οτι το κράτος πρέπει να παρέχει και μια S-Class (τελευταίο μοντέλο ) στον καθένα δωρεάν για να είμαστε ασφαλείς.Ποτ εθα μου την παρεις?? S class θα παιρνουν λιγοι και καλοι! Οι υπολοιποι το ΚΤΕΛ! Δεν θα καλομαθαινουν ολοι!
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Υπάρχουν πολλά εκατομμύρια που δεν θέλουν να πληρώνουν τίποτα. Αν μπορούσαν να βάζουν βενζίνη χωρίς να πληρώσουν, να μην πληρώνουν ΦΠΑ, να βγαίνουν απο το super market χωρίς να περάσουν απο το ταμείο, θα το έκαναν με μεγάλη ευκολία.Κατά τη γνώμη σου τι έπρεπε να κάνουν όσοι αντιδρούν στα υπερβολικά διόδια;
Να λένε στον υπάλληλο: 3 ευρώ είναι πολλά, δώσε απόδειξη για 1,80 γιατί τόσα θα δώσω;Πολύ καλά έκαναν και δεν πλήρωναν.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ξέχασες οτι το κράτος πρέπει να παρέχει και μια S-Class (τελευταίο μοντέλο ) στον καθένα δωρεάν για να είμαστε ασφαλείς.
Ποτ εθα μου την παρεις?? S class θα παιρνουν λιγοι και καλοι! Οι υπολοιποι το ΚΤΕΛ! Δεν θα καλομαθαινουν ολοι!
Θα μας την πάρει ο παπάτζας δώρο μόλις γίνει πρωθυπουργός.
Υπάρχουν πολλά εκατομμύρια που δεν θέλουν να πληρώνουν τίποτα. Αν μπορούσαν να βάζουν βενζίνη χωρίς να πληρώσουν, να μην πληρώνουν ΦΠΑ, να βγαίνουν απο το super market χωρίς να περάσουν απο το ταμείο, θα το έκαναν με μεγάλη ευκολία.
Κατά τη γνώμη σου τι έπρεπε να κάνουν όσοι αντιδρούν στα υπερβολικά διόδια;
Να λένε στον υπάλληλο: 3 ευρώ είναι πολλά, δώσε απόδειξη για 1,80 γιατί τόσα θα δώσω;Πολύ καλά έκαναν και δεν πλήρωναν.
Την τιμή της βενζίνης τη θεωρείς υπερβολική; Και αν ναι τι κάνεις για αυτό;
-
Για σκεφτείτε ένα λεπτό, πως φτάσαμε ως εδώ; Εκεί που τα πίνανε μια μέρα οι πολιτικοί με τους εργολάβους αποφάσισαν να γεμίσουν την Ελλάδα αυτοκινητόδρομους και να χαρατσώνουν τους οδηγούς με πανάκριβα διόδια; Δεν νομίζω οτι έγινε έτσι.
Εμείς όλοι δεν φωνάζαμε και γκρινιάζαμε πριν 10-15 χρόνια οτι δεν έχουμε δρόμους; Οτι σκοτωνόμαστε εμείς και τα παιδιά μας στην Εθνική οδό; Οτι βγαίνουμε στο εξωτερικό και μας πιάνει θλίψη; Οτι είμαστε τριτοκοσμικοί; Οτι δεν πάει άλλο; Εμείς τους ζητούσαμε τους δρόμους και τους θέλαμε γρήγορα.
Επίσης, θυμάμαι πολύ καλά πριν 10-15 χρόνια πάρα μα πάρα πολλούς να λένε: 'ας φτιάξουν επιτέλους δρόμους κι ας πληρώνουμε, όπως γίνεται στην Ιταλία'. Αυτή την επιθυμία την είχα ακούσει, σε διάφορες παραλλαγές, από όλους. Κανείς δεν περίμενε να φτιάξει τους φτιάξει το κράτος με τα έσοδα που (δεν) είχε και κανείς δεν πρότεινε τότε να πληρώσουμε πχ τα διπλά τέλη κυκλοφορίας για να φτιάξει το κράτος δρόμους. Αντίθετα, οι περισσότεροι προτιμούσαμε να τους φτιάξουν ιδιώτες, όπως φτιάχτηκε το Ελ Βενιζέλος και η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο. Γιατί ξέραμε οτι όποτε το κράτος ξεκίνησε μεγάλο έργο, το έργο έμεινε στη μέση ή τελείωσε μετά από 20 χρόνια ή έγινε τελικά με πολλές κακοτεχνίες και τελικά κόστισε πολλαπλάσια.
Από δική μας επιθυμία και απαίτηση ξεκίνησε λοιπόν η κατασκευή δρόμων με παραχώρηση και επιβολή διοδίων. Στην πορεία βέβαια αποδείχθηκε οτι το κόστος των διοδίων είναι δυσβάστακτο, προφανώς δεν έγιναν όλα όπως θα έπρεπε ή όπως θα μπορούσε να γίνουν, δεν υπάρχει αμφιβολία.
Όμως, πως αλλιώς θα μπορούσε να γίνει; Θα έφτιαχνε ποτέ το κράτος τους ίδιους δρόμους μόνο του; Με τί κόστος, με τι υπαρβέσεις και με τι μίζες από τους (ίδιους) καταασκευαστές; Ποιός θα πλήρωνε το λογαριασμό τότε; Η προφανής απάντηση είναι οτι, πολύ απλά, το Ελληνικό κράτος δεν θα έφτιαχνε τίποτε και θα πηγαίναμε ακόμη Αθήνα Θεσσαλονίκη με την γνωστή ΕΟ και Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη με διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη.Αντιδράσεις πιστεύω οτι πρέπει οποσδήποτε να υπάρχουν, μόνο όμως για το ύψος των διοδίων. Πρέπει όλες οι εταιρείες να αναγκαστούν (δικαστικά) αποδείξουν οτι τα διόδια που εισπράττουν είναι τα δίκαια και βγάζουν ένα λογικό κέρδος, άσχετα με το τι προβλέπει η σύμβαση. Οι ληστρικές συμβάσεις πρέπει να πέσουν στα δικαστήρια.
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Για σκεφτείτε ένα λεπτό, πως φτάσαμε ως εδώ; Εκεί που τα πίνανε μια μέρα οι πολιτικοί με τους εργολάβους αποφάσισαν να γεμίσουν την Ελλάδα αυτοκινητόδρομους και να χαρατσώνουν τους οδηγούς με πανάκριβα διόδια; Δεν νομίζω οτι έγινε έτσι.Έτσι περίπου έγινε. Μόνο που δεν πίνανε μισόκιλα και κατρούτσους. Ούτε καν moet. Πίνανε dom perignon και καταβροχθίζανε αστακούς και σούσια.
Σε διάφορα σουαρέ, στρογγυλά τραπέζια γάμων επωνύμων όπου μεγαλοεργολάβοι, μεγαλοεκδότες και άλλοι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και υπουργοί κάθονται δίπλα-δίπλα σκέφτηκαν: πώς μπορούμε να μοιράσουμε το χρήμα τώρα που τα ταμεία του κράτους τα αδειάσαμε οι μεν με τις υπερκοστολογήσεις και οι δε με τις μίζες και τους διορισμούς των δικών μας (αναγκαίο κακό για να έχουμε και τον εκλογικό μας στρατό ώστε να κυβερνάμε)?
Μα να τα πάρουμε από τους ίδιους τους πολίτες απ'ευθείας και προκαταβολικά. Από αυτούς που διορίσαμε αφού έτσι κι αλλιώς μας οφείλουνε και τους άλλους τους πιο μ@λ@κες. Θα κάνουμε μια σύμβαση που κανείς δεν μπορεί να ελέγξει, θα βάλουμε και κάνα δυο τρεις ξένες εταιρείες για να πάρουμε και το ποσοστό από την ΕΕ, οι ευρωπαίοι εταίροι μας (sic) δε θα έχουν πρόβλημα αφού άμα πτωχεύσουμε αυτοί θα έρθουν σα κοράκια να τους φάνε, οι διευθυντάδες των υπουργείων είναι δικοί μας, θα πάρουν κι αυτοί ένα ξεροκόμματο και έτσι έκλεισαν οι δουλειές.
Και για τους δύσπιστους ή αμφισβητίες να θυμίσω ότι ο κύριος 178 εκατομμύρια διετέλεσε υπουργός μεταφορών, ο άλλος ο χοντρός από το Αγρίνιο του αλλουνού κόμματος έχει κατηγορηθεί αλλά (τι γκαντεμιά ρε γαμώτο) τα αδικήματα παραγράφτηκαν κλπ κλπ. -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Για σκεφτείτε ένα λεπτό, πως φτάσαμε ως εδώ; Εκεί που τα πίνανε μια μέρα οι πολιτικοί με τους εργολάβους αποφάσισαν να γεμίσουν την Ελλάδα αυτοκινητόδρομους και να χαρατσώνουν τους οδηγούς με πανάκριβα διόδια; Δεν νομίζω οτι έγινε έτσι.
Έτσι περίπου έγινε.........
Δεν νομίζω να ξεκίνησε έτσι αλλά κι εγώ το πιστεύω οτι στην πορεία κάπως έτσι εξελίχθηκε....
Δεν απαντάς όμως, τι έπρεπε να γίνει;
Να μην γινόταν οι δρόμοι; Είσαι με το 0,01% των Ελλήνων που πιστεύει οτι δεν τους χρειαζόμαστε;
Να τους έφτιαχνε το κράτος; Το Ελληνικό κράτος δηλαδή, δεν χρειάζεται να εξηγώ... Θα ήταν καλύτερα;
Και τώρα τι πρέπει να γίνει; Να εγκαταλειφθούν τα εργοτάξια; Να μηντελειώσουν ποτέ τα Τέμπη, η Κορίνθου-Πατρών κλπ; -
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Για σκεφτείτε ένα λεπτό, πως φτάσαμε ως εδώ; Εκεί που τα πίνανε μια μέρα οι πολιτικοί με τους εργολάβους αποφάσισαν να γεμίσουν την Ελλάδα αυτοκινητόδρομους και να χαρατσώνουν τους οδηγούς με πανάκριβα διόδια; Δεν νομίζω οτι έγινε έτσι.
Έτσι περίπου έγινε.........
Δεν νομίζω να ξεκίνησε έτσι αλλά κι εγώ το πιστεύω οτι στην πορεία κάπως έτσι εξελίχθηκε....
Δεν απαντάς όμως, τι έπρεπε να γίνει;
Να μην γινόταν οι δρόμοι; Είσαι με το 0,01% των Ελλήνων που πιστεύει οτι δεν τους χρειαζόμαστε;
Να τους έφτιαχνε το κράτος; Το Ελληνικό κράτος δηλαδή, δεν χρειάζεται να εξηγώ... Θα ήταν καλύτερα;
Και τώρα τι πρέπει να γίνει; Να εγκαταλειφθούν τα εργοτάξια; Να μηντελειώσουν ποτέ τα Τέμπη, η Κορίνθου-Πατρών κλπ;Νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι οι δρόμοι έπρεπε πρώτα να φτιαχτούν και κατόπιν να πληρώσουμε τα σχετικά διόδια για να βγάλει η εταιρεία το κόστος κατασκευής τους.
Και επίσης νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι παράλληλα, αποδεχόμενο το κράτος την αποτυχία του στην διαχείριση των χρημάτων που τόσα χρόνια πληρώνουμε οι οδηγοί για άθλιους δρόμους, να τιμωρήσει παραδειγματικά έστω ΕΝΑΝ από τους κακοδιαχειριστές και έστω ΕΝΑΝ από τους εργολάβους που (με στοιχεία) έχουν παρανομήσει υπερτιμολογώντας και παραδίδοντας κάκιστα έργα.
Τέλος νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει το κράτος αν δεν έχει διάθεση ή τρόπο να κάνει τα παραπάνω, θα ήταν να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν δικαιότερη χρέωση και εποπτεία και εγγύηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του.
Αλλά σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που καταλαβαίνει ότι δε ζούμε σε σοβαρή χώρα η οποία σέβεται τους πολίτες της, και έτσι όλα αυτά που αντικειμενικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, καταλήγουν να με καταδεικνύουν ως γραφικό ουτοπιστή.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ξέχασες οτι το κράτος πρέπει να παρέχει και μια S-Class (τελευταίο μοντέλο ) στον καθένα δωρεάν για να είμαστε ασφαλείς.κι εδω μπαινουμε στην infinite zone οποτε ληγει η συζητηση
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Για σκεφτείτε ένα λεπτό, πως φτάσαμε ως εδώ; Εκεί που τα πίνανε μια μέρα οι πολιτικοί με τους εργολάβους αποφάσισαν να γεμίσουν την Ελλάδα αυτοκινητόδρομους και να χαρατσώνουν τους οδηγούς με πανάκριβα διόδια; Δεν νομίζω οτι έγινε έτσι.
Έτσι περίπου έγινε.........
Δεν νομίζω να ξεκίνησε έτσι αλλά κι εγώ το πιστεύω οτι στην πορεία κάπως έτσι εξελίχθηκε....
Δεν απαντάς όμως, τι έπρεπε να γίνει;
Να μην γινόταν οι δρόμοι; Είσαι με το 0,01% των Ελλήνων που πιστεύει οτι δεν τους χρειαζόμαστε;
Να τους έφτιαχνε το κράτος; Το Ελληνικό κράτος δηλαδή, δεν χρειάζεται να εξηγώ... Θα ήταν καλύτερα;
Και τώρα τι πρέπει να γίνει; Να εγκαταλειφθούν τα εργοτάξια; Να μηντελειώσουν ποτέ τα Τέμπη, η Κορίνθου-Πατρών κλπ;Νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι οι δρόμοι έπρεπε πρώτα να φτιαχτούν και κατόπιν να πληρώσουμε τα σχετικά διόδια για να βγάλει η εταιρεία το κόστος κατασκευής τους.
Ναι αλλά δεν απαντάς στο ερώτημα: τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά τι πρέπει να γίνει ? Υποθέτω να μη γίνουν καθόλου οι δρόμοι προκειμένου να τους πληρώσουμε προκαταβολικά. Με άλλα λόγια ρεαλιστική πρόταση
Και φυσικά το κίνημα των διοδίων διαφωνεί μαζί σου, γιαυτό δεν πληρώνει στις Αφίδνες (έτοιμος αυτοκινητόδρομος), στα Μάλγαρα (επίσης), στον Κορίνθου-Τρίπολης (επίσης), στη Γέφυρα (και βάζουν και βιντεάκια με μαγκιές αλλά το Jeep 3.7 με 20 λίτρα κατανάλωση τους φόρους της βενζίνης αδιαμαρτύρητα ) κτλ.
Και επίσης νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι παράλληλα, αποδεχόμενο το κράτος την αποτυχία του στην διαχείριση των χρημάτων που τόσα χρόνια πληρώνουμε οι οδηγοί για άθλιους δρόμους, να τιμωρήσει παραδειγματικά έστω ΕΝΑΝ από τους κακοδιαχειριστές και έστω ΕΝΑΝ από τους εργολάβους που (με στοιχεία) έχουν παρανομήσει υπερτιμολογώντας και παραδίδοντας κάκιστα έργα.
Συν αυτούς που τα παρέλαβαν εννοείς ? (που αρχίζει από τον μηχανικό του ΥΠΕΧΩΔΕ και φτάνει μέχρι πολύυυυ ψηλά...) Τους έχεις χαζούς να πυροβολήσουν το πόδι τους ή μήπως σου έδωσαν την εντύπωση ότι 'θα φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο' κτλ. κτλ. :
Τέλος νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει το κράτος αν δεν έχει διάθεση ή τρόπο να κάνει τα παραπάνω, θα ήταν να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν δικαιότερη χρέωση και εποπτεία και εγγύηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του.
Πολύ σωστά.
Αλλά σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που καταλαβαίνει ότι δε ζούμε σε σοβαρή χώρα η οποία σέβεται τους πολίτες της, και έτσι όλα αυτά που αντικειμενικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, καταλήγουν να με καταδεικνύουν ως γραφικό ουτοπιστή.
Πολύ σωστά
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Για σκεφτείτε ένα λεπτό, πως φτάσαμε ως εδώ; Εκεί που τα πίνανε μια μέρα οι πολιτικοί με τους εργολάβους αποφάσισαν να γεμίσουν την Ελλάδα αυτοκινητόδρομους και να χαρατσώνουν τους οδηγούς με πανάκριβα διόδια; Δεν νομίζω οτι έγινε έτσι.
Έτσι περίπου έγινε.........
Δεν νομίζω να ξεκίνησε έτσι αλλά κι εγώ το πιστεύω οτι στην πορεία κάπως έτσι εξελίχθηκε....
Δεν απαντάς όμως, τι έπρεπε να γίνει;
Να μην γινόταν οι δρόμοι; Είσαι με το 0,01% των Ελλήνων που πιστεύει οτι δεν τους χρειαζόμαστε;
Να τους έφτιαχνε το κράτος; Το Ελληνικό κράτος δηλαδή, δεν χρειάζεται να εξηγώ... Θα ήταν καλύτερα;
Και τώρα τι πρέπει να γίνει; Να εγκαταλειφθούν τα εργοτάξια; Να μηντελειώσουν ποτέ τα Τέμπη, η Κορίνθου-Πατρών κλπ;Νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι οι δρόμοι έπρεπε πρώτα να φτιαχτούν και κατόπιν να πληρώσουμε τα σχετικά διόδια για να βγάλει η εταιρεία το κόστος κατασκευής τους.
Και επίσης νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι παράλληλα, αποδεχόμενο το κράτος την αποτυχία του στην διαχείριση των χρημάτων που τόσα χρόνια πληρώνουμε οι οδηγοί για άθλιους δρόμους, να τιμωρήσει παραδειγματικά έστω ΕΝΑΝ από τους κακοδιαχειριστές και έστω ΕΝΑΝ από τους εργολάβους που (με στοιχεία) έχουν παρανομήσει υπερτιμολογώντας και παραδίδοντας κάκιστα έργα.
Τέλος νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει το κράτος αν δεν έχει διάθεση ή τρόπο να κάνει τα παραπάνω, θα ήταν να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν δικαιότερη χρέωση και εποπτεία και εγγύηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του.
Αλλά σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που καταλαβαίνει ότι δε ζούμε σε σοβαρή χώρα η οποία σέβεται τους πολίτες της, και έτσι όλα αυτά που αντικειμενικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, καταλήγουν να με καταδεικνύουν ως γραφικό ουτοπιστή.
Οπότε προφανώς θα συμφωνείς ότι το κράτος, αν ήταν σοβαρό θα έπρεπε να πιάνει τους παρανομούντες που δεν πληρώνουν φόρους, κλήσεις, διόδια, πρόστιμα.
Επίσης, αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, μην τολμήσεις να υπερτιμολογήσεις, ακόμη και αν είσαι νόμιμος. Με αυτή τη λογική, αν πάω να φάω τσιπούρα στο Μικρολίμανο, δεν θα πρέπει να πληρώσω 50 το κιλό αλλά όσο θέλω, γιατί ο τύπος με υπετιμολογεί, σωστά;
Α, και όταν έρθω να μου κάνεις δουλειά, πάλι θα σε πληρώσω εγώ όσο κρίνω, γιατί a priori θα με υπετιμολογήσεις, σωστά; -
Δεν μπορούν να χρεώνουν ότι θέλουν, ΔΗΜΟΣΙΟΙ δρόμοι είναι - δεν φτιάξανε τους δρόμους στα χωράφια τους.
-
Αν υπάρχει τροχαία στα διόδια και περάσω χωρίς πινακίδες σηκώνοντας την μπάρα, θα με κυνηγήσουν με
περιπολικό και αν δεν σταματήσω θα με εμβολίσουν όπως στο Αμέρικα? -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Αν υπάρχει τροχαία στα διόδια και περάσω χωρίς πινακίδες σηκώνοντας την μπάρα, θα με κυνηγήσουν με
περιπολικό και αν δεν σταματήσω θα με εμβολίσουν όπως στο Αμέρικα?Και γιατί να το κάνεις αυτό και να μην έχεις απλά μια πλαστή πινακίδα;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αν υπάρχει τροχαία στα διόδια και περάσω χωρίς πινακίδες σηκώνοντας την μπάρα, θα με κυνηγήσουν με
περιπολικό και αν δεν σταματήσω θα με εμβολίσουν όπως στο Αμέρικα?Και γιατί να το κάνεις αυτό και να μην έχεις απλά μια πλαστή πινακίδα;
Θες να φωναξουν και τα ΕΚΑΜ δηλαδη;
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!