-
Εγώ πάντως είμαι με τον Κίκιζα! Είστε άσχετοι!!
-
300 γυροι με iQ CVT στα μεγαρα για τιμωρια.
-
Με esp ή χωρίς?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
...από ανθρώπους που δεν θα αποκτήσουν τις δικές μου οδηγικές εμπειρίες ούτε σε 5 ζωές...
Τι άλλο πρέπει να οδηγήσουμε δηλαδή ? F16 ?
Σήμερα οδηγώντας το iQ με CVT και 68 ατίθασα άλογα σε μία ανηφορική στροφή και καθώς το αντισπίν έκαμνε την δουλειά του θυμήθηκα όσα έχουν γραφτεί εδώ και με πιάσανε τα γέλια....
για πες μας τις εντυπωσεις σου απο το polo gti.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι με τον Κίκιζα! Είστε άσχετοι!!
Εγώ που είμαι άσχετος γιατί νομίζω ότι είμαι με τον *Κίκιζα * ?
Γιατί δεν αντέχεις την αδικία Kikizas vs Rest of the World...όπως κι εγώ εξάλλου...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι με τον Κίκιζα! Είστε άσχετοι!!
Εγώ που είμαι άσχετος γιατί νομίζω ότι είμαι με τον *Κίκιζα * ?
Γιατί και ο Κίκιζας άσχετος είναι.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βρε συ Γρηγόρη θα τρελαθώ μ'αυτά που διαβάζω.
Είναι δυνατόν να θεωρείς τα Μέγαρα, μια πίστα που 'πατιέται' και ταλαιπωρείται λιγότερο από ένα επαρχιακό δίκτυο, πολύ κοντά σ'αυτό?
Προφανώς και δεν έχει καμία μα καμία επαφή ρε συ.
Οι δημόσιοι δρόμοι είναι στη πλειοψηφία τους γλιστεροί.
Tα Μεγαρα αυτη την στιγμη, ειναι μια πιστα κυριως υπο την εννοια ενος 'κλειστου' ασφαλους σιρκουι, σε επιπεδο καθαρα προσφυσης ασφαλτοταπητα, ειναι τα τελευταια 2 χρονια οπως ξαναειπα, σε πολυ μετρια επιπεδα, ειδικα για να χαρακτηριζεται ως 'πιστα'.
Βρε συ...άσ'τα περιοδικά.
Νικο μου, το εχω πει καμποσες φορες, και δεν θα βαρεθω, να το λεω. Δεν ξερω τι ακριβως διαβαζουν οι υπολοιποι, (ακομα και εσυ...) για να 'μειωνουν' τοσο πολυ καποιους που ασχολουνται επαγγελματικα για πανω απο 10-15χρονια, αλλα αντιθετα με τους περισσοτερους Ελληνες που σχεδον σε οτι κανουν στην ζωη τους, θεωρουν 'εαυτον' καλυτερο απο τους 'αλλους' για να κρινουν, 'διδαξουν', επικρινουν, κτλ, προσωπικα διαβαζοντας ανελλειπως (τουλαχιστον για 20 χρονια) το συγκεκριμενο, και καλως ή κακως εγκυροτερο περιοδικο αυτοκινητου στην Ελλαδα , μαζι με αλλα δυο τρια Ελληνικα, και αλλα
τοσα Αγγλικα, θα εχω, και εχω μια σαφεστερη βαση, απο ΟΛΟΥΣ οσους βασιζονται σε γενικοτητες-στερεοτυπα, διαβαζουν ενα περιοδικο απο δω, ενα αλλο απο εκει, ενιοτε, καταλαβαινουν στο περιπου, ή και λαθος, εχουν ελαχιστες οδηγικες εμπειριες, και κυριως ανυπαρκτες σε πρωτο επιπεδο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο, ή εστω μια πιο αδυναμη εκδοση του, και βγαινουν ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, επειδη ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να ΚΑΤΑΠΙΟΥΝ, ΠΩΣ ενα προσθιοκινητο 265ιππων δουλευει εξαιρετικα κατω απο ολες τις συνθηκες Ελληνικων δρομων.
Ε, δεν πειραζει τι να κανουμε, καποιοι προχωρουν και κοιταζουν παραπερα, καποιοι αλλοι μενουν κολλημενοι, σε
θεωριες συνομωσιας και στερεοτυπα.Στη πράξη τι κάνει και κυρίως κάτω από ποιές συνθήκες.
Στην πραξη δοκιμασαν οι 4τροχοι, συγκριτικο μαλιστα με Focus RS, Evo X, και Cupra R κυριως στην Πελοπονησσο, ακολουθωντας την διαδρομη Αθηνα-Επιδαυρος-Ναυπλιο-Αστρος-Λεωνιδιο-Κοσμας-Γερακι-Σπαρτη-Τριπολη-Αθηνα.
Στην πραξη το ιδιο περιοδικο, εκανε ΞΑΝΑ συγκριτικο με Focus RS, και Μegane RS, στο βουνο του Κιθαιρωνα, που αποτελει και πραγματικη ειδικη διαδρομη του Ραλλυ Ακροπολις. (τευχος 474, 481 αντιστοιχα, οποιος θελει να διαβασει, υπαρχει στην ηλεκτρονικη βιβλιοθηκη των 4τροχων)
Στην πραξη δοκιμασε το Drive, συγκριτικο, με Megane RS, Focus RS, Cupra R, στην Κρητη, και συγκεκριμενα
στην φιδιασια και καταπληκτικη διαδρομη απο Σφακια προς Ανωπολη. (τευχος 169, Νοεμβριος 2010)
Ας ξεστραβωθουν μερικοι, ας ριξουν καμμια ματια σε τιποτα δοκιμες, και μετα να ερθουν με τα στερεοτυπα, τα κομπλεξ και τον παρωπιδισμο τους, να κρινουν αυτοι, ως 'καλυτεροι' γνωστες των πραγματων, αφου ως γνωστον, υπαρχουν και οι θεωριες συνομωσιας...Ό,τι στήσιμο κι αν έχει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι υποστροφικό ένα όχημα μπροστόβαρο, μπροστοκίνητο με 265 άλογα. Υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής.
Τι 'οτι στησιμο και αν εχει?', μιλας βρε Νικο, σαν παιδακι του Δημοτικου, εχει ΚΑΙ στησιμο εξαιρετικο, ΚΑΙ φιλικο, ΚΑΙ
καλορυθμισμενα ηλεκτρονικα που βοηθουν σε αποτελεσματικοτητα.
Σαφως και υπαρχουν οι νομοι της φυσικης, τι παει να πει αυτο?
Το οδηγησες, βρε Νικο, και σου εβγαζε μουτρα? Σαφως και εχει μια ελαφρως ομως και οχι εντονη υποστροφη, τετοιου επιπεδου ομως οπως εχουν τα περισσοτερα νορμαλ 4κινητα, στην εισοδο μιας στροφης.Εκτός αν λέμε ότι δεν υποστρέφει γιατί τα μισά άλογα χάνονται από τα ηλεκτρονικά που του κόβουν τη δύναμη, η οποία δε κατεβαίνει ποτέ στο δρόμο...και τα άλλα μισά δε πάνε ποτέ στους τροχούς γιατί ο οδηγός δε το πιέζει καθώς γνωρίζει ότι θα υποστρέψει.
Συνεχιζεις να μιλας, λες και εχεις οδηγησει, καποιο απο αυτα, ειτε το R, ειτε τα Megane RS, Focus RS, και επειδη ξερεις
απο παλιοτερα οτι 'προσθιοκινητο με +200 ps, κυριως υποστρεφει', αρα, τελος κλειδωσε για εσενα το θεμα.
Δεν υπαρχει εξελιξη της τεχνολογιας, για εσενα?, εμεινε στις αρχες του 2000? Για να καταλαβω, και με ποια βαση συζηταμε τοση ωρα...Το τι κάνει λοιπόν στη πίστα το Scirocco δεν έχει καμία μα καμία σχέση με ένα επαρχιακό δίκτυο. Στη πίστα ξέρεις που να πιέσεις, πόσο να πιέσεις, οδηγείς με γραμμές, δεν έχεις το άγχος του απέναντι και κυρίως έχεις περισσότερη πρόσφυση την οποία ξέρεις που θα τη βρεις.
Για παρ'το σε ένα Αθηναϊκό δρόμο και το ESP θα δουλεύει υπερωρίες.
Παλι μιλας εκ πειρας, να υποθεσω, πηρες ενα R, το πιεσες σε διαδρομη λιγο εξω απο το κεντρο, και το ESP σε ενοχλουσε, σε εκοβε συνεχεια, και δουλευε υπερωριες...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι με τον Κίκιζα! Είστε άσχετοι!!
Εγώ που είμαι άσχετος γιατί νομίζω ότι είμαι με τον *Κίκιζα * ?
Γιατί και ο Κίκιζας άσχετος είναι.
Κανάκης στο 3.20'.
-
Δεν ξερω τι ακριβως διαβαζουν οι υπολοιποι, (ακομα και εσυ...) για να 'μειωνουν' τοσο πολυ καποιους που ασχολουνται επαγγελματικα για πανω απο 10-15χρονια
Δεν θέλω να σε προσγειώσω απότομα ( ) αλλά οι εταιρείες αντιλαμβάνονται τους συντάκτες ειδικού τύπου ως key opinion leaders και έχουν αντίστοιχη σχέση μαζί τους (αυτό βέβαια ισχύει σχεδόν σε όλους τους χώρους, ακόμα και άσχετους με αμάξια). Όταν λοιπόν υπάρχει -αποδεδειγμένα- μια τέτοια σχέση ανάμεσα στις δυο πλευρές, η so called αντικειμενικότητα πάει περίπατο. Μπορεί πριν 1800 χρόνια ο ΣουΧου ('Θυμάσαι Φανούρη; Άλλες εποχές... Πώς το λέγαν εκείνο το ξέκωλο που σέρβιρε στο καπηλιό του Γιακουμή του στραβού;') να έγραφε υπεράνω εταιρειών (που και τότε χλωμό το κόβω αλλά τεσπα) αλλά τώρα δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση κάτι τέτοιο.
-
Συγγνωμη που παρεμβαινω, αλλα ναι, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ..
Οπως επισης συνοδηγησα το R, αρα εχω αποψη τελεια και παυλα(σαν να ειμαι κατοχος και να εχω κανει 20.000χλμ με αυτο)
Ναι το esp δουλευει υπερωριες και σε κοβει σε καθε στροφη που μπαινεις στο γκαζι καθε φορα, αν πας πιο συγκρατημενα οχι παντα.. Οχι δε γυρισε καμια μοιρα η ουρα.. Αυτο που οντως ηταν καλο ηταν οι ΦΡΕΝΑΡΕΣ του..
Συνεχιστε ομως -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι με τον Κίκιζα! Είστε άσχετοι!!
Εγώ που είμαι άσχετος γιατί νομίζω ότι είμαι με τον *Κίκιζα * ?
Γιατί και ο Κίκιζας άσχετος είναι.
Πωωω, τι μου ειπες τωρα! Ηδη εχω βουρκωσει...
Δεν θα κοιμηθω ολο το βραδυ...Ελα βρε 'εμπειρε', που εισαι τοση ωρα! -
ποσα χρηματα ξοδεύει μηνιαίως σε περιοδικά ο κίκιζας;
ΥΓ κρίμα που δε θα απαντηθει ποτέ η ερωτηση αυτή μιας και ειμαι στη μαύρη του λιστα....
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν ξερω τι ακριβως διαβαζουν οι υπολοιποι, (ακομα και εσυ...) για να 'μειωνουν' τοσο πολυ καποιους που ασχολουνται επαγγελματικα για πανω απο 10-15χρονια
Δεν θέλω να σε προσγειώσω απότομα ( ) αλλά οι εταιρείες αντιλαμβάνονται τους συντάκτες ειδικού τύπου ως key opinion leaders και έχουν αντίστοιχη σχέση μαζί τους (αυτό βέβαια ισχύει σχεδόν σε όλους τους χώρους, ακόμα και άσχετους με αμάξια). Όταν λοιπόν υπάρχει -αποδεδειγμένα- μια τέτοια σχέση ανάμεσα στις δυο πλευρές, η so called αντικειμενικότητα πάει περίπατο. Μπορεί πριν 1800 χρόνια ο ΣουΧου ('Θυμάσαι Φανούρη; Άλλες εποχές... Πώς το λέγαν εκείνο το ξέκωλο που σέρβιρε στο καπηλιό του Γιακουμή του στραβού;') να έγραφε υπεράνω εταιρειών (που και τότε χλωμό το κόβω αλλά τεσπα) αλλά τώρα δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση κάτι τέτοιο.
Ναι, μονο που το αρθρο, δεν ειναι του Σ.Χ, οι αποψεις δεν ειναι καν του Π.Τ που συντασσει το αρθρο, αλλα
του Λευτερη Σωτηρχου, του Στεφανου Καμιτσακη, του Μανωλη Μοσχου...
Στο δε Drive, γραφει ο Μιχαλης Γεωργιαδης.
Τελος δεν τιθεται θεμα προσγειωσης, εκτος αν νομιζεις και εσυ ακομα, οτι ΜΟΝΟ διαβαζω, και δεν βγαινω εξω, να οδηγησω και τιποτα (τα τελευταια 17χρονια ειδικα που πηρα το διπλωμα... ) Εξαλλου οι περισσοτεροι, και ειδικα καποιοι τρολακηδες που με ειρωνευονται, ως 'πολυθρονακια' κτλ, δεν εχουν οδηγησει πανω απο 5-6 αυτοκινητα στην ζωη τους, και δεν εχουν περασει, ουτε εξω απο πιστα, επειδη ομως καποια πραγματα ξεφευγουν απο τα ορια του παρωπιδισμου τους και της νοημοσυνης τους, απλα δεν ειναι αποδεκτα...
Ανεφερα τρια διαφορετικα συγκριτικα, περα απο αυτα, εχω δει απο κοντα
τι κανει, ποσο γλυστραει, και κυριως τι χρονους, σε σχεση με τον ανταγωνισμο κανει.
Καποια πραγματα, δεν 'στρογγυλευονται' οτι και να κανεις... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι με τον Κίκιζα! Είστε άσχετοι!!
Εγώ που είμαι άσχετος γιατί νομίζω ότι είμαι με τον *Κίκιζα * ?
Εξαρτάται που βάζεις τα ' ' , στο 'άσχετος', στο 'νομίζω' ή στο 'είμαι' ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπορεί πριν 1800 χρόνια ο ΣουΧου ('Θυμάσαι Φανούρη; Άλλες εποχές... Πώς το λέγαν εκείνο το ξέκωλο που σέρβιρε στο καπηλιό του Γιακουμή του στραβού;') να έγραφε υπεράνω εταιρειών (που και τότε χλωμό το κόβω αλλά τεσπα) αλλά τώρα δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση κάτι τέτοιο.Μόνο κάποιοι εγκάθετοι λείπουν... Θυμάσαι Eddie; Άλλες εποχές...
-
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2176354#p2176354
Kίκιζα, όταν πας με μισό γκάζι για να μην φας μούτρα βάζεις όλα τα άλογα κάτω ή όχι;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μπορεί πριν 1800 χρόνια ο ΣουΧου ('Θυμάσαι Φανούρη; Άλλες εποχές... Πώς το λέγαν εκείνο το ξέκωλο που σέρβιρε στο καπηλιό του Γιακουμή του στραβού;') να έγραφε υπεράνω εταιρειών (που και τότε χλωμό το κόβω αλλά τεσπα) αλλά τώρα δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση κάτι τέτοιο.
Μόνο κάποιοι εγκάθετοι λείπουν... Θυμάσαι Eddie; Άλλες εποχές...
-
Για να πούμε του στραβού το δίκιο, με ποιο αυτοκίνητο πας τέρμα γκάζι σε κλειστή στροφή; Το throttle modulation είναι αναπόσπαστο μέρος της τέχνης της οδήγησης.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ειδικά όταν πηγαίνει αποστολή ο ΣΧ τα βγάζει όλα αμαξάρες ο θεός
μέχρι κ το 'μικρό' λέξους που πήγε αποστολή να το δει κ έκανε μπαμ πως δε του άρεσε, εκεί να βρει κάτι θετικό με το ζόρι
πολύ 'στρογγύλεμα' ρε παιδί μου'Στράτη σε ποιό ξενοδοχείο είπαμε είχες ξαναπάει και σου άρεσε η μπουγιαμπέσα με σούσι;'
'...'
'Α οκ, και κοίτα να γράψεις τίποτα για το πόσο σπορ είναι, πόσο σου θυμίζει το παλιό mini, ότι άμα θέλει βρίσκει τα πατήματα, ξέρεις εσύ...' -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για να πούμε του στραβού το δίκιο, με ποιο αυτοκίνητο πας τέρμα γκάζι σε κλειστή στροφή; Το throttle modulation είναι αναπόσπαστο μέρος της τέχνης της οδήγησης.Το throttle modulation στην Ελλάδα γίνεται για να αποφύγεις τα δράματα. Αν οδηγήσει κανείς πχ στην Ευρώπη θα δει γιαγιάδες να στρίβουν με τα όσα γιατί ακριβώς υπάρχει πρόσφυση από την άσφαλτο. Με το ίδιο δίκιο του στραβού, ένα big turbo 207 των 350 αλόγων μπορεί να βάλει τη δύναμη κάτω σε στροφιλίκι χωρίς δράματα εφαρμόζοντας την τεχνική αυτή.
VW Scirocco