-
Λοιπόν προφανώς κάνουμε διάλογο κουφών και έτσι δεν θα συνεχίσω , το τι σου είπα και το τι μου είπες , αλλά θα παραμείνω στο πρόβλημα .
Εγραψα και στο αρχικό κείμενο μου ότι το μεταναστευτικό , είναι πρόβλημα ανθρώπων και όχι αριθμών και δεν έχει εύκολη λύση .
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει εμείς σαν χώρα και σαν πολίτες να κουβαλάμε τις αμαρτίες όλου του κόσμου .
Γιά το μεταναστευτικό , έχουν ευθύνες οι δυτικοί , κυρίως άγγλοι , γάλλοι , βέλγοι , ολλάνδοί , αμερικάνοι και λίγο λιγότερο οι γερμανοί , απλά γιατί είχαν χάσει τις αποικίες τους από το 1918 .
Από την άλλη όμως έχουμε 60 χρόνια , δηλαδή 2 γενιές τουλάχιστον που δεν υπάρχουν πιά αποικίες .
Και πόσο προόδευσαν λοιπόν οι πρώην αποικιοκρατούμενοι λαοί ?
Καθόλου . Απλά αντικατέστησαν τους αποικιοκράτες με μονάρχες , φεουδάρχες , φυλάρχους , παπάδες και δικτάτορες .
Ελάχιστη αντίδραση , πολύ μικρότερη από αυτήν που είχαν στους αποικιοκράτες .Αν λοιπόν θεωρείς ότι οι λαοί δεν έχουν καμμιά ευθύνη γιά αυτά τα 60 χρόνια , τότε τι να πω .
Ο λαικισμός είναι εύκολη καταφυγή . Το δύσκολο είναι ο αγώνας και η θυσία .
Οταν ο Αχμέτ γίνει Καραολής και όχι κουραμπιές , τότε θα δούν προκοπή .
Και ας μην το δείξει το μέγκα .
Τόσα μέσα υπάρχουν πια . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Λοιπόν προφανώς κάνουμε διάλογο κουφών και έτσι δεν θα συνεχίσω , το τι σου είπα και το τι μου είπες , αλλά θα παραμείνω στο πρόβλημα .Εγραψα και στο αρχικό κείμενο μου ότι το μεταναστευτικό , είναι πρόβλημα ανθρώπων και όχι αριθμών και δεν έχει εύκολη λύση .
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει εμείς σαν χώρα και σαν πολίτες να κουβαλάμε τις αμαρτίες όλου του κόσμου .
Γιά το μεταναστευτικό , έχουν ευθύνες οι δυτικοί , κυρίως άγγλοι , γάλλοι , βέλγοι , ολλάνδοί , αμερικάνοι και λίγο λιγότερο οι γερμανοί , απλά γιατί είχαν χάσει τις αποικίες τους από το 1918 .
Από την άλλη όμως έχουμε 60 χρόνια , δηλαδή 2 γενιές τουλάχιστον που δεν υπάρχουν πιά αποικίες .
Και πόσο προόδευσαν λοιπόν οι πρώην αποικιοκρατούμενοι λαοί ?
Καθόλου . Απλά αντικατέστησαν τους αποικιοκράτες με μονάρχες , φεουδάρχες , φυλάρχους , παπάδες και δικτάτορες .
Ελάχιστη αντίδραση , πολύ μικρότερη από αυτήν που είχαν στους αποικιοκράτες .Αν λοιπόν θεωρείς ότι οι λαοί δεν έχουν καμμιά ευθύνη γιά αυτά τα 60 χρόνια , τότε τι να πω .
Ο λαικισμός είναι εύκολη καταφυγή . Το δύσκολο είναι ο αγώνας και η θυσία .
Οταν ο Αχμέτ γίνει Καραολής και όχι κουραμπιές , τότε θα δούν προκοπή .
Και ας μην το δείξει το μέγκα .
Τόσα μέσα υπάρχουν πια .Περιττό να πάρεις πραγματική απάντηση.
Εδω δώσαμε στον φιλελευθερισμό μέχρι και κρατικοεθνική χροιά για να στηρίξουμε τα περί 'κακών δυτικών' που εκμεταλεύονται τους άμοιρους λαούς.
-
Ο χρήστης chris palas έγραψε:
O xitler τι ακριβώς σημαίνει, εκπροσωπεί τη κοινή γνώμη στην Ελλαδα?? Εδω έχουμε αλλους που μπορούν να τον εκπροσωπήσουν ¨''επάξια ''και δεν καταλαβαίνω τι συνεισφέρει στην όλη συζήτηση η αναφορά του. Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται την Ελλάδα κυβέρνησαν δικτάτορες με λίγότερα προσόντα από τον Αδόλφο και παρέμειναν στην εξουσία λόγω της αδράνειας μας(βλ. επταχρονη δικτατορία) σε καμία περίπτωση όμως η αδράνεια δεν σημαίνει και αποδοχή δικτατορικού καθεστώτος , διότι τότε οι Ελληνες θα είμασταν χουντικοί , βασιλικοί κλπ. Τα πράγματα αλλάζουν πάνε μπροστα, ενίοτε υπάρχουν και διαλέιμματα στην ιστορία τι ν κάνουμε έτσι είναι. Εξάλλου υπάρχουν και άλλοι με καλύτερη επάρκεια απο τον Χϊτλερ βλ. Στάλιν, Τσαουσέσκου, αυτοί ξεκίνησαν να αποδεκατίζουν το λαό τους πριν καταπιαστουν με την υπόλοιπο κόσμο, άσε που αγνοούσαν επιδεικτικά τη κοινή γνώμη αφού εξέλειπε από το συντακτικό τους.Θα το εξηγησω για αλλη μια φορα καθαρα.
Μιλησες για την δυναμη και το δικαιο της κοινης γνωμης οπως και για την γνωμη μικροτερων ομαδων.Το βιντεο δειχνει οτι η κοινη γνωμη καταχειροκροτουσε τον Χιτλερ,πολλους αλλους πριν και μετα,οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η κοινη γνωμη εχει παντα δικιο και πρεπει οι αλλοι να υπακουσουν αυτη.Ειδικα μαλιστα οταν προκειται για ενα θεμα που αφορα τις ζωες των ανθρωπων και οι περισσοτεροι ειναι τουλαχιστον ανιδεοι ωστε να μπορεσουν να το αντιμετωπισουν με λογικα επιχειρηματα.Ο καθενας βρισκει μια δικαιολογια(μεχρι και στην ανικανοτητα των λαων αυτων φτασαμε) και κοτσαρει και τη γνωμη των πολλων μετα. -
Ο χρήστης faflas έγραψε:
οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η κοινη γνωμη εχει παντα δικιο και πρεπει οι αλλοι να υπακουσουν αυτη.Ειδικα μαλιστα οταν προκειται για ενα θεμα που αφορα τις ζωες των ανθρωπων και οι περισσοτεροι ειναι τουλαχιστον ανιδεοι ωστε να μπορεσουν να το αντιμετωπισουν με λογικα επιχειρηματαAκριβώς αυτό λένε οι δικτάτορες .
Οτι ο λαός δεν γνωρίζει και ότι αυτοί γνωρίζουν καλύτερα .
Ο λαός έχει το δικαίωμα να κάνει λάθος , γιατί απλά το λάθος το πληρώνει ο ίδιος .
Καλύτερα λοιπόν να πληρώνουμε τα δικά μας λάθη και όχι τα λάθη των διαφόρων 'ηγετών' .Η δημοκρατία , η πραγματική δημοκρατία , η αστική , μπορεί να είναι ένα άθλιο πολίτευμα , αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει καλύτερο , στον κόσμο ετούτο .
Ισως στο υπερπέραν -
Η δημοκρατία , η πραγματική δημοκρατία , η αστική , μπορεί να είναι ένα άθλιο πολίτευμα , αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει καλύτερο , στον κόσμο ετούτο .
Ισως στο υπερπέρανΕσυ ξερεις καλυτερα
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Λοιπόν προφανώς κάνουμε διάλογο κουφών και έτσι δεν θα συνεχίσω , το τι σου είπα και το τι μου είπες , αλλά θα παραμείνω στο πρόβλημα .Εγραψα και στο αρχικό κείμενο μου ότι το μεταναστευτικό , είναι πρόβλημα ανθρώπων και όχι αριθμών και δεν έχει εύκολη λύση .
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει εμείς σαν χώρα και σαν πολίτες να κουβαλάμε τις αμαρτίες όλου του κόσμου .
Γιά το μεταναστευτικό , έχουν ευθύνες οι δυτικοί , κυρίως άγγλοι , γάλλοι , βέλγοι , ολλάνδοί , αμερικάνοι και λίγο λιγότερο οι γερμανοί , απλά γιατί είχαν χάσει τις αποικίες τους από το 1918 .
Από την άλλη όμως έχουμε 60 χρόνια , δηλαδή 2 γενιές τουλάχιστον που δεν υπάρχουν πιά αποικίες .
Και πόσο προόδευσαν λοιπόν οι πρώην αποικιοκρατούμενοι λαοί ?
Καθόλου . Απλά αντικατέστησαν τους αποικιοκράτες με μονάρχες , φεουδάρχες , φυλάρχους , παπάδες και δικτάτορες .
Ελάχιστη αντίδραση , πολύ μικρότερη από αυτήν που είχαν στους αποικιοκράτες .Αν λοιπόν θεωρείς ότι οι λαοί δεν έχουν καμμιά ευθύνη γιά αυτά τα 60 χρόνια , τότε τι να πω .
Ο λαικισμός είναι εύκολη καταφυγή . Το δύσκολο είναι ο αγώνας και η θυσία .
Οταν ο Αχμέτ γίνει Καραολής και όχι κουραμπιές , τότε θα δούν προκοπή .
Και ας μην το δείξει το μέγκα .
Τόσα μέσα υπάρχουν πια .Ποιος ειναι αυτος ο κουραμπιες?
οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η κοινη γνωμη εχει παντα δικιο και πρεπει οι αλλοι να υπακουσουν αυτη.Ειδικα μαλιστα οταν προκειται για ενα θεμα που αφορα τις ζωες των ανθρωπων και οι περισσοτεροι ειναι τουλαχιστον ανιδεοι ωστε να μπορεσουν να το αντιμετωπισουν με λογικα επιχειρηματα
Aκριβώς αυτό λένε οι δικτάτορες .
Οτι ο λαός δεν γνωρίζει και ότι αυτοί γνωρίζουν καλύτερα .
Ο λαός έχει το δικαίωμα να κάνει λάθος , γιατί απλά το λάθος το πληρώνει ο ίδιος .
Καλύτερα λοιπόν να πληρώνουμε τα δικά μας λάθη και όχι τα λάθη των διαφόρων 'ηγετών' .Η δημοκρατία , η πραγματική δημοκρατία , η αστική , μπορεί να είναι ένα άθλιο πολίτευμα , αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει καλύτερο , στον κόσμο ετούτο .
Ισως στο υπερπέρανΠριν απο την πρωτη αστικη επανασταση τι να λεγανε αραγε...α το βρηκα
- το καλυτερο πολιτευμα(λεμε τωρα) που υπαρχει ειναι η φεουδαρχια-μοναρχια(αναλογα με την ποιοτητα της ταβερνας ).
Και στην τελικη το προβλημα δεν εστιαζεται μονο στο πολιτειακο αλλα αυτο ειναι αλλο μεγαλο θεμα.
-
Συνεχίζουν πάντως 330 χρόνια μετά την αστική επανάσταση να λένε ότι είναι το καλύτερο υπάρχον πολίτευμα στον κόσμο .
Και βέβαια μερικά εκατομμύρια , λένε ευτυχώς γλυτώσαμε από την προ 94 ετών επανάσταση , που κράτησε μόλις 63 χρόνια .Πέραν των άνευ ουσίας και σημασίας γελώτων , θα ήταν χρήσιμη η παράθεση έστω και ενός επιχειρήματος .
Αντ' αυτού , απορία ψάλτου βηξ .
-
-edit-
-
Aν δεν ήταν ο Κούνδουρος, θα ακουγόταν σαν ένας βαρεμένος γέρος που έβγαλε φυλετικό μίσος.
Ίσως και ο ίδιος ο Κούνδουρος θα πίστευε το ίδιο για κάποιον τρίτο που θα έλεγε τέτοια πράγματα.Όταν πεθαίνει η κοινή λογική, επικρατεί ο παραλογισμός και η εκ του ασφαλούς ρητορία αδαών και βολεμένων.
-
Snack for thought:
Έχετε αναρωτηθεί πόσοι από τους αλλοδαπούς που θέλουν να πάρουν την πολυπόθητη υπηκοότητα, θέλουν να κάτσουν στην Ελλάδα;Άκουσα πρόσφατα κάτι ιστορίες από μια οικογένεια Αλβανών που γνωρίζουμε οικογενειακά και μου έκανε εντύπωση το ότι τους κράζουν (που μένουν ακόμα Ελλάδα) αρκετοί ομοεθνείς τους που με την πρώτη ευκαιρία έφυγαν για Ιταλία, Γερμανία, Σουηδία κλπ. Και εννοώ μετακινήσεις άσχετες με ΔΝΤ δεδομένου ότι έχουν γίνει εδώ και κάποια χρόνια.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Απορίες:
- Ο Νίκος Κούνδουρος δεν είναι Αριστερός ;
Είναι περισσότερο Αριστεροί οι 'προοδευτικοί' του φόρουμ και του πληκτρολογίου ; - Το προοδευτικό ΒΗΜΑ πως και δημοσίευσε τέτοια συνέντευξη ;
- Αν τα έγραφε αυτά κάποιος στο φόρουμ, πως θα χαρακτηρίζονταν ;
E καλα , δεν τρέχει και τίποτα ...
Θα τον βγάλουν οτι του μεινε κουσουρι απο το χτυπημα στο κεφάλι και αν συνεχίσει να εχει τις ιδιες απόψεις θα τον βαφτισουν γραφικο και θα αποφευγουν να σχολιαζουν την οποια δηλωση απαξιωνοντας τον . Πρωτη φορα θα ειναι ...Θα το εξηγησω για αλλη μια φορα καθαρα.
Μιλησες για την δυναμη και το δικαιο της κοινης γνωμης οπως και για την γνωμη μικροτερων ομαδων.Το βιντεο δειχνει οτι η κοινη γνωμη καταχειροκροτουσε τον Χιτλερ,πολλους αλλους πριν και μετα,οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η κοινη γνωμη εχει παντα δικιο και πρεπει οι αλλοι να υπακουσουν αυτη.Ειδικα μαλιστα οταν προκειται για ενα θεμα που αφορα τις ζωες των ανθρωπων και οι περισσοτεροι ειναι τουλαχιστον ανιδεοι ωστε να μπορεσουν να το αντιμετωπισουν με λογικα επιχειρηματα.Ο καθενας βρισκει μια δικαιολογια(μεχρι και στην ανικανοτητα των λαων αυτων φτασαμε) και κοτσαρει και τη γνωμη των πολλων μετα.Σε χαλάει η δημοκρατια ε ? Μαλιστα ....
Δεν φταις εσυ . Φταινε αυτοι που σας παιρνουν (τους ομοιδεάτες σου)εστω και ελαχιστα στα σοβαρά ... οταν τους αποκαλειτε φασιστες ! - Ο Νίκος Κούνδουρος δεν είναι Αριστερός ;
-
γιατι η κοινη γνωμη εχει παντα δικιο και πρεπει οι αλλοι να υπακουσουν αυτη
Βασικά αυτό ήταν το αρχικό επιχείρημα του Χίτλερ, του Μουσολίνι, του Παπαδόπουλου ('η χώρα είναι ασθενής') κ.ο.κ
Η πλειοψηφία που βλέπεις να βαράει παλαμάκια στον Αδόλφο είτε έχει φάει πολύ ξύλο, είτε είναι με το πιστόλι στον κρόταφο.
Ο Κούνδουρος δεν πιστεύω να περιμένει να πάει καλεσμένος στον Λάκη. Με αυτά που είπε χάλασε τη μανέστρα. -
είμαι τάβλα με πυρετό, δεν έχω ούτε ελληνικό πληκτρολόγιο, αλλα μια ερώτηση
αν αυτοί που τον χτύπησαν μιλούσαν άπταιστα ελληνικά τι θα έλεγε?
απολύτως κατανοητό αυτό που έζησε αλλα η γραφή του και το ύφος του δείχνουν άνθρωπο που είναι σε σοκ.
'Ήθελαν να σκοτώσουν. Έναν άλλο γείτονα τον έπνιξαν με μαξιλάρι. Εγώ μόλις γλίτωσα. …. Είδα μια εκδικητικότητα φυλετική, ταξική, κοινωνική, εθνική…Ήταν μίσος…'@ cruizerτα επιχειρήματα αν διαβάσεις αυτά που σου έγραψε είναι εκεί, απλά αδυνατείς να τα δεις
Επίσης αν θεωρείς ότι μέσα σε δυο γενιές μπορείς να 'αποκαταταστισεις' ισορροπίες 'εκατοταεντιων', τι να σου πω. Στην Η.A μέχρι το 90 είχαν apartheid πάντως. Περισσότερα όταν γιάνω -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η πλειοψηφία που βλέπεις να βαράει παλαμάκια στον Αδόλφο είτε έχει φάει πολύ ξύλο, είτε είναι με το πιστόλι στον κρόταφο.Δεν ξέρω σε ποιά παλαμάκια αναφέρεσαι αλλά προφανώς και δεν ισχύει καθόλου αυτό για τον Αδόλφο, το καθεστώς του είχε εξαιρετικά μεγάλη λαϊκή νομιμοποίηση ακόμα και στα πρώτα χρόνια του πολέμου.
Παρόλα αυτά, προτιμώ τη δημοκρατία της Βαϊμάρης, και ας εξέλεξε και αργότερα υποστήριξε τον Αδόλφο, παρά οποιαδήποτε 'φωτισμένη' μειοψηφία.Ο Κούνδουρος δεν πιστεύω να περιμένει να πάει καλεσμένος στον Λάκη. Με αυτά που είπε χάλασε τη μανέστρα.
Εγώ από την ιστορία του Κούνδουρου δεν κατάλαβα που κολλάει το φυλετικό. Του την έπεσαν ληστές, που θα μπορούσαν να είναι (και σε άλλες περιπτώσεις ήταν...) Ελληνες. Τι σχέση έχει η καταγωγή τους με αυτό που έπαθε ?
-
Δεν ξέρω σε ποιά παλαμάκια αναφέρεσαι αλλά προφανώς και δεν ισχύει καθόλου αυτό για τον Αδόλφο, το καθεστώς του είχε εξαιρετικά μεγάλη λαϊκή νομιμοποίηση ακόμα και στα πρώτα χρόνια του πολέμου.
Για να απαντήσουμε σε αυτό με μια έστω υποτυπώδη επάρκεια θα πρέπει να βρούμε άτομο που έζησε τότε στη Γερμανία, γιατί αλλιώς όλοι τότε δήλωναν Ναζί και μόλις ψόφησε ο Αδόλφος λέγαν 'Nazi? I don't know this word'.
Μια πρόχειρη εκτίμηση που έχω από διαφορετικά ντοκυμαντέρ πάνω στο θέμα θα λεγα ότι στην αρχή η δημοτικότητα του Χίτλερ ήταν επιπέδου ΛΑΟΣ. Στην πορεία και εκμεταλλευόμενος οικονομικές-κοινωνικές συνθήκες και το κλίμα τρομοκρατίας που καλλιεργούσαν τα stosstruppen του, το νούμερο αυτό αυξήθηκε σημαντικά. Επι της ουσίας όμως την εξουσία την πήρε ρίχνοντας φάπες στον γερο-Χίντεμπουργκ. Η πλειοψηφία δε του Γερμανικού λαού άρχισε να τον βλέπει κάπως πιο ανεκτικά μόνο μετά την γρήγορη κατάκτηση της Γαλλίας, οπότε και μπήκε στο παιχνίδι το εθνικοπατριωτικό στοιχείο και ο πληγωμένος εγωισμός των Γερμανών.
Γράφοντας τη λέξη νομιμοποίηση ελπίζω να μην υποννοείς ότι εκλέχτηκε ποτέ με καθαρές εκλογές κλπ. Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Οι γορίλες του είχαν πιάσει δουλειά πολλά χρόνια πριν γίνει καγκελάριος.Εγώ από την ιστορία του Κούνδουρου δεν κατάλαβα που κολλάει το φυλετικό. Του την έπεσαν ληστές, που θα μπορούσαν να είναι (και σε άλλες περιπτώσεις ήταν...) Ελληνες. Τι σχέση έχει η καταγωγή τους με αυτό που έπαθε ?
Η απάντηση του Κούνδουρου είναι υπερβολική. Σαφώς και το γεγονός ότι του την έπεσαν κάποιοι (αλλοδαποί έστω) δεν μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα γενικά.
Ίσως ο άνθρωπος να σκέφτηκε ότι πριν αρκετά χρόνια μπορεί να σε λήστευαν αλλά δεν σε αντιμετώπιζαν σαν μυρμήγκι (αξία ανθρώπινης ζωής). -
Σαφώς και εκλέχτηκε με εκλογές καγκελάριος (ναι, σε περιβάλλον ψιλο-ανωμαλίας λόγω SA (όχι SS ακόμα), μαχών με τους αριστερούς κτλ. αλλά δε νομίζω ότι ήταν καθοριστικός παράγοντας ακριβώς γιατί υπήρχε και 'αντίπαλο δέος'). Μετά το θάνατο του γέρου έγινε δύο σε ένα (= fuehrer). Αλλά μίλησα για λαϊκή νομιμοποίηση, δηλ. στη χειρότερη περίπτωση παθητική αποδοχή και στην καλύτερη ενθουσιώδη συμπόρευση της μεγάλης πλειονότητας του γερμανικού λαού. Και αυτό είναι γενικά αποδεκτό από τους ιστορικούς (βαριέμαι να ψάχνω)
-
Η εκλογή του ήταν ένας συνδυασμός νοθείας, ξύλου, απειλών και φυσικά της ψήφου πασών των απογοητευμένων (βλέπε Μιχαλολιάκος-Αθήνα 2010 ). Για την πλειοψηφία των Γερμανών ήταν μια γραφική φιγούρα που τσίριζε. Γι αυτό και δεν τον είχαν εκτελέσει στο πρώτο πραξικόπημα που έκανε, αλλά τον πήραν στην πλάκα.
Για το ιστορικούς που λες εννοείς ότι διάβασες κάπου ότι το ποσοστό του στις εκλογές ήταν χ%; Δεν λέω κατι διαφορετικό αλλά προσδιορίζω το πώς προήλθε.
Οι μόνες φορές που οι Γερμανοί στην πολύ μεγάλη τους πλειοψηφία τον στήριξαν ήταν το καλοκαίρι του '40 και όταν ο Ρούζβελτ πέταξε την κοτσάνα περί U.S surrender και κάτι για επιστροφή της Γερμανίας στην αγροτική εποχή, κάτι που ο Γκαίμπελς σέρβιρε ως 'Πολεμάτε γιατί αυτοί θα μας γυρίσουν 100 χρόνια πίσω'. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Συνεχίζουν πάντως 330 χρόνια μετά την αστική επανάσταση να λένε ότι είναι το καλύτερο υπάρχον πολίτευμα στον κόσμο .
Και βέβαια μερικά εκατομμύρια , λένε ευτυχώς γλυτώσαμε από την προ 94 ετών επανάσταση , που κράτησε μόλις 63 χρόνια .Πέραν των άνευ ουσίας και σημασίας γελώτων , θα ήταν χρήσιμη η παράθεση έστω και ενός επιχειρήματος .
Αντ' αυτού , απορία ψάλτου βηξ .
Θα μας πεις ποιος ειναι αυτος στην φωτογραφια ή οχι?
Οσο για το αλλο σχολιο μαλλον δεν το καταλαβες, να το ξαναθεσω διαφορετικα, αν εσυ δεν βρισκεις καλυτερο πολιτευμα απο την αστικη δημοκρατια αυτο δεν σημαινει οτι δεν ΘΑ υπαρξει.
Τελικα δεν ηρθε το τελος της Ιστοριας ηρθε ο criuser...
Η ειρωνεια ειναι οτι το bold ειναι πολυ ευστοχο σχολιο για την απαντηση-δημοσιευση σου.
Οσο για τον Κουνδουρο μαλλον δεν καταλαβε τι ηθελε να πει ο Luis Bunuel, γιατι αν δεν εχει δει ταινιες του τοτε δεν αξιζει να ασχοληθουμε και εκ των πραγματων με τις δηλωσεις του.(αυτη η βιριδιανα ειναι λες και γραφτηκε για αυτο το topic ρε παιδακι μου)
-
Είμαι Γλυφάδα 2ος στο φανάρι απέναντι από τα Αστέρια και ετοιμάζομαι να στρίψω δεξιά Ποσειδώνος προς Πειραιά. Μαυρούληδες στο φανάρι κλασσικά καθαρίζουν τζάμια. Μου έρχεται ένας τον διώχνω όλα οκ. Στον πρώτο πάει ένας και ακούω συνομιλία 'Δεν θέλω φύγε.' εγκώ καθαρίσει καλά όχι λεφτά
'δεν θέλω σου λέω φύγε' όχι λεφτά όχι λεφτά εγώ κάνει καλό 'ρε δεν θέλω σου λέω φύγε'
Σταματάει ο μαυρούλης και κάθεται και κοιτάει άγρια τον οδηγό, ανάβει φανάρι και την ώρα που πάω να ξεκινήσω ακούω τον μαυρούλη να φωνάζει γκαμησου μ@λ@κ@... Φρενάρει ο μπροστινός πάω να πέσω πάνω του εγώ κατεβαίνει κάτω αυτός και του λέει τι είπες ρε βρωμιάρη? Άντε γκαμησου ρε ξανά αυτός. Ποιον βρίζεις ρε μ@λ... μη σου γ@____ω...? Σπρώχνει ο πακιστανός παίρνει ανάποδες ο ζοχαδας του αστράφτει μια πέφτει κάτω. Παίρνει ο πακιστανός το ξύλο που καθαρίζει και τον πλησιάζει ανοίγει ο άλλος την πόρτα του αμαξιού και από την πόρτα βγάζει την μαχαίρα του Ράμπο και τον κυνηγάει... Αρχίζει να τρέχει κάθετα την παραλιακή ο πακιστανός 2-3 πήγαν να τον πατήσουν αφού πλέον έχουμε χάσει φανάρι και εγώ έχω μείνει με γουρλωμένα μάτια να κοιτάζω... Αγριεύουν πολύ τα πράματα εκεί έξω,ο θεός να μας φυλάει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr -
πάλι με γρίφους μιλάς μάστορα, και θα χρειαστούν μετάφραση
ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ Η ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ;