-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Πάντως το 'κίνημα' δεν πληρώνω πάει πολύ καλά, πλέον θα είναι χαζός όποιος πληρώνει διόδια για την Πατρών-Κορίνθου καθώς πολύ απλά ο δρόμος δεν θα κατασκευαστεί, οι κατασκευαστές την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια (αφού πρώτα οι επενδυτές έκοψαν τη χρηματοδότηση) Το ίδιο και ή Ιόνια, το ίδιο και η Ολύμπια οδός, το ίδιο και το μετρό Θεσσαλονίκης, κτλπΣαν χώρα πάμε απο το καλό στο καλύτερο Α στο διάλο...
Και ο Ρέππας με τον Μπόμπολα, τη Hochtief, τη Vinci και άλλα μη κερδοσκοπικά σωματεία κλέφτες θα γίνουνε???
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Πάντως το 'κίνημα' δεν πληρώνω πάει πολύ καλά, πλέον θα είναι χαζός όποιος πληρώνει διόδια για την Πατρών-Κορίνθου καθώς πολύ απλά ο δρόμος δεν θα κατασκευαστεί, οι κατασκευαστές την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια (αφού πρώτα οι επενδυτές έκοψαν τη χρηματοδότηση) Το ίδιο και ή Ιόνια, το ίδιο και η Ολύμπια οδός, το ίδιο και το μετρό Θεσσαλονίκης, κτλπ
Σαν χώρα πάμε απο το καλό στο καλύτερο Α στο διάλο...
Και ο Ρέππας με τον Μπόμπολα, τη Hochtief, τη Vinci και άλλα μη κερδοσκοπικά σωματεία κλέφτες θα γίνουνε???
Εχεις καποιο αλλο σωματειο να το αναλαβει υπευθυνα να το φτιαξει??? η δεν πειραζει και να μην γινουν κιολας οι δρομοι?? αφου αλλωστε πλεον ποιος θα κυκλοφορει με την τιμη της βενζινης εκει που εφτασε....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Πάντως το 'κίνημα' δεν πληρώνω πάει πολύ καλά, πλέον θα είναι χαζός όποιος πληρώνει διόδια για την Πατρών-Κορίνθου καθώς πολύ απλά ο δρόμος δεν θα κατασκευαστεί, οι κατασκευαστές την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια (αφού πρώτα οι επενδυτές έκοψαν τη χρηματοδότηση) Το ίδιο και ή Ιόνια, το ίδιο και η Ολύμπια οδός, το ίδιο και το μετρό Θεσσαλονίκης, κτλπ
Σαν χώρα πάμε απο το καλό στο καλύτερο Α στο διάλο...
Και ο Ρέππας με τον Μπόμπολα, τη Hochtief, τη Vinci και άλλα μη κερδοσκοπικά σωματεία κλέφτες θα γίνουνε???
Εχεις καποιο αλλο σωματειο να το αναλαβει υπευθυνα να το φτιαξει??? η δεν πειραζει και να μην γινουν κιολας οι δρομοι?? αφου αλλωστε πλεον ποιος θα κυκλοφορει με την τιμη της βενζινης εκει που εφτασε....
καλα ρε συ, να πληρωσουμε να τους φτιαξουν, αλλα να τους πληρωσουμε και να ΜΗΝ τους φτιαξουν, ε παει καπως πολυ
-
Υπομονη.. να δουμε ποτε θα τελειωσουν.....τοτε.... οσοι προλαβαν και τα τελειωσαν... π.χ. Vinci τη γεφυρα... ο.κ.... Τα υπολοιπα κρυβε λογια.. Και φυσικα δεν υποννοω οτι φταινε τα διαφυγοντα λεφτα των 'δεν πληρωνω' μονο... ευκαιρια ειναι να τα βροντηξουν και να φυγουν τραπεζες κ.λ.π. ωστε να ερθουν τα 'αλλα' ποια αραγε?? σωματια να τα κανουν...
Λες και εχουμε επιλογες εργολαβων να διαλεξουμε...
οσο για το τελευταιο φυσικα και θα πληρωσουμε που δεν θα τους φτιαξουν... αφου θα παρουν αποζημιωση συμφωνα με τις συμβασεις.... -
πειραζει που δε καταλαβα τιποτα?
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Και ο Ρέππας με τον Μπόμπολα, τη Hochtief, τη Vinci και άλλα μη κερδοσκοπικά σωματεία κλέφτες θα γίνουνε???Για τις πολυεθνικές έχει και αλλού πορτοκαλιές, δεν τους νοιάζει που θα κινούνται οι αδαείς και οι αλήτες, αν θα σκοτώνωνται, αν θα πεθαίνουν σαν τις μύγες και άλλα ωραία.
Υπομονη.. να δουμε ποτε θα τελειωσουν.....τοτε.... οσοι προλαβαν και τα τελειωσαν... π.χ. Vinci τη γεφυρα... ο.κ.... Τα υπολοιπα κρυβε λογια.. Και φυσικα δεν υποννοω οτι φταινε τα διαφυγοντα λεφτα των 'δεν πληρωνω' μονο... ευκαιρια ειναι να τα βροντηξουν και να φυγουν τραπεζες κ.λ.π. ωστε να ερθουν τα 'αλλα' ποια αραγε?? σωματια να τα κανουν...
Λες και εχουμε επιλογες εργολαβων να διαλεξουμε...
οσο για το τελευταιο φυσικα και θα πληρωσουμε που δεν θα τους φτιαξουν... αφου θα παρουν αποζημιωση συμφωνα με τις συμβασεις....Όπως έγραψες, απλά τους δώσαμε την ευκαιρία. Δυστυχώς η χώρα έχει πιά πεθάνει και δεν προσφέρεται για καμία επένδυση, το επόμενο βήμα θα είναι ή 100% κρατική χρηματοδότηση (απο πού τα λεφτά όμως;;;) ή περαιτέρω απώλεια εθνικής κυριαρχίας.
Αναμονή για να δούμε προς τα που θα πάμε
-
Ναι, το κίνημα τον διοδίων και οι 'τζαμπατζήδες' φταίνε που σταμάτησαν τα έργα.
μπεεεεεεεε -
Τέτοιες πορτοκαλιές δεν έχει πουθενά. Μόνο στο Ελλάντα του ΓΑΠ, του Σημίτη και του Κωστάκη. Που να παίρνεις το χρήμα πριν καν βγάλουν πορτοκάλια (δε χρειάζεται να πω σε ποιά 'μαγαζιά' πρώτα πληρώνεις και ύστερα .........)
Ή μήπως είδατε τη Hochtief ή τη Vinci να έχουν πάρει άλλα έργα στην Ελλάδα πέρα από έργα συμβάσεων παραχώρησης?
Αυτή η κότα έχει το ζουμί στις μέρες μας... -
Εννοείς τη Hochtief που έφτιαξε και τρέχει το 'Βενιζέλο' και τη Vinci που έφτιαξε και τρέχει τη 'Γέφυρα' ?
Δηλαδή σαν τι άλλα έργα έχεις στο νου σου, υπάρχουν και άλλα ? -
Να σου θυμίσω ότι είναι έργα με (αποικιοκρατικές) συμβάσεις παραχώρησης και αυτά.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Ναι, το κίνημα τον διοδίων και οι 'τζαμπατζήδες' φταίνε που σταμάτησαν τα έργα.
μπεεεεεεεε+1
ξεμείνανε οι τράπεζες από ρευστό, κ δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν αυτά που είχαν πειοι πολυεθνικές μπουφους που να προπληρώνουν δεν νομίζω να βρουν σε καμία προηγμένη χώρα με σοβαρή καταναλωτική παιδεία
-
@junior gt
Αν διαβάσεις τι ακριβώς έγραψα θα δεις ότι δεν χρειάζεται να μου θυμίσεις τίποτα.
Η ερώτησή μου είναι: ξέρεις τίποτε άλλα έργα ? Δηλαδή τι σημαίνει αυτό που έγραψες 'αν έχουν πάρει άλλα έργα'. Σαν ποια έργα έχεις στο νου σου ? Αφού πλην Εγνατίας και Αττικού Μετρό όλα έγιναν με συμβάσεις παραχώρησης. Που, δεδομένου του κόστους τους, ήταν η λογικότερη επιλογή (είδαμε και τα 2 που έγιναν χωρίς τέτοιες συμβάσεις πόσα χρόνια έκαναν, πάνω από 10+ χρόνια το καθένα, χώρια ο ΠΑΘΕ). Γενικά η λογική του κινήματος είναι ακριβώς το 'λεφτά υπάρχουν', που, όπως όλοι ξέρουμε, δεν ισχύει.@chemic & Bayern7
Το ό,τι το κίνημα των διοδίων δε φταίει για την πορεία των έργων έχει γραφτεί εδώ μέσα προ 100άδων σελίδων.
Οπως και το ό,τι, αν θέλουμε να είμαστε ακριβοδίκαιοι, δε 'φταίει' και για όποια μείωση της τιμής των διοδίων. Η οποία είναι λόγω της μείωσης των εσόδων λόγω της μείωσης της κίνησης. Το κίνημα των διοδίων το μόνο που κατάφερε (εκτός από πολλά ταρατατζουμ) είναι να μην πληρώνουν τα φορτηγά... -
μηπως υπαρχει καποια προβλεψη ωστε οι εταιριες αυτες να αποζημιωσουν το Δημοσιο διοτι δεν παρεδωσαν εργα?
τα λεφτα που ελαβαν απο τα διοδια και το κρατος για να κανουν τα εργα, θα επιστραφουν?
λεμε και καμια μαλακια για να περναει η ωρα...
-
Μπα, το Δημόσιο τα έχει σκατώσει γιατί δεν έκανε έγκαιρα τις απαλλοτριώσεις. Οπότε στο τέλος θα πάρουν και αποζημίωση από πάνω (όπως η τεράστια επιτυχία της υποθαλάσσιας Θεσσαλονίκης )
-
Σίγουρα υπάρχει πρόβλεψη. Το θέμα είναι αν το κράτος θα εφαρμόσει τις ρήτρες. Τόσα χρόνια με τα υποβρύχια είδαμε το ανάποδο. Έπρεπε να παραδώσουν κάπου κοντά στο 2006 το 1ο (με κάτι παρατάσεις που πήραν κτλ) και, ενώ μόλις πριν λίγο καιρό το παραλάβαμε, στο διάστημα 2006-2008 πληρώσαμε 750.000.000€. Για αντισταθμιστικά δεν το συζητάω, ούτε για τις τιμές που οι μίζες έφταναν και ξεπερνούσαν το 10% (σκέψου ότι ~400 έκαναν ~450 τα αγοράσαμε εμείς). Οι πολιτικοί μας εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εργοδοτών ή των πατρίδων τους ο καθένας.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@junior gt
Αν διαβάσεις τι ακριβώς έγραψα θα δεις ότι δεν χρειάζεται να μου θυμίσεις τίποτα.
Η ερώτησή μου είναι: ξέρεις τίποτε άλλα έργα ? Δηλαδή τι σημαίνει αυτό που έγραψες 'αν έχουν πάρει άλλα έργα'. Σαν ποια έργα έχεις στο νου σου ? Αφού πλην Εγνατίας και Αττικού Μετρό όλα έγιναν με συμβάσεις παραχώρησης. Που, δεδομένου του κόστους τους, ήταν η λογικότερη επιλογή (είδαμε και τα 2 που έγιναν χωρίς τέτοιες συμβάσεις πόσα χρόνια έκαναν, πάνω από 10+ χρόνια το καθένα, χώρια ο ΠΑΘΕ). Γενικά η λογική του κινήματος είναι ακριβώς το 'λεφτά υπάρχουν', που, όπως όλοι ξέρουμε, δεν ισχύει.Σαφώς και υπάρχουν και άλλα έργα.
Να θυμίσω τη Ψυττάλεια (τεράστιο έργο), την ΠΑΘΕ πριν τη σύμβαση παραχώρησης, το Ακτιο-Πρέβεζα, την επέκταση του Αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, της Πάτρας, το νοσοκομείο του Ρίο και πολλά άλλα.
Θέλω λοιπόν να πω ότι συμμετέχουν σε αυτά τα έργα που γίνονται με σύμβαση παραχώρησης γιατί οι συμβάσεις είναι αποικιοκρατικές και έχουν τρελλά κέρδη και το κυριότερο στις μέρες μας τρελλή χρηματοροή. Και αυτό γιατί είναι μικρός ο ανταγωνισμός (εχουν μοιράσει την πίττα τέσσερις πέντε Ακτωρ, Hochtief, Vinci, J&P, ΤΕΡΝΑ, dragados, Ferouvial), είναι πολύ δύσκολη η εκτίμηση των διαφόρων μελετών σκοπιμότητας, η εκτίμηση του ρίσκου αρκετά φλου σε τέτοιου είδους έργα οπότε μπορούν εύκολα να περάσουν τους όρους τους (ειδικά αν και ο πελάτης τους αβαντάρει και λίγο αφού δεν πληρώνει αυτός αλλά εμείς οι μαύροι).
Από την άλλη δεν συμμετέχουν σε έργα άμεσης χρηματοδότησης από τον πελάτη γιατί ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και κατά συνέπεια οι τιμές σκοτωμένες, τα λεφτά δεν είναι σίγουρα (ελληνικό δημόσιο γαρ) και τέλος δεν είναι καλοί στο λάδωμα (σε χαμηλό επίπεδο). -
Προφανώς ρε συ, εγώ μιλάω όμως για σήμερα, βλέπεις τίποτε άλλα έργα στον ορίζοντα ?
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Σαφώς και υπάρχουν και άλλα έργα.
Να θυμίσω τη Ψυττάλεια (τεράστιο έργο), την ΠΑΘΕ πριν τη σύμβαση παραχώρησης, το Ακτιο-Πρέβεζα, την επέκταση του Αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, της Πάτρας, το νοσοκομείο του Ρίο και πολλά άλλα.
Θέλω λοιπόν να πω ότι συμμετέχουν σε αυτά τα έργα που γίνονται με σύμβαση παραχώρησης γιατί οι συμβάσεις είναι αποικιοκρατικές και έχουν τρελλά κέρδη και το κυριότερο στις μέρες μας τρελλή χρηματοροή. Και αυτό γιατί είναι μικρός ο ανταγωνισμός (εχουν μοιράσει την πίττα τέσσερις πέντε Ακτωρ, Hochtief, Vinci, J&P, ΤΕΡΝΑ, dragados, Ferouvial), είναι πολύ δύσκολη η εκτίμηση των διαφόρων μελετών σκοπιμότητας, η εκτίμηση του ρίσκου αρκετά φλου σε τέτοιου είδους έργα οπότε μπορούν εύκολα να περάσουν τους όρους τους (ειδικά αν και ο πελάτης τους αβαντάρει και λίγο αφού δεν πληρώνει αυτός αλλά εμείς οι μαύροι).
Από την άλλη δεν συμμετέχουν σε έργα άμεσης χρηματοδότησης από τον πελάτη γιατί ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και κατά συνέπεια οι τιμές σκοτωμένες, τα λεφτά δεν είναι σίγουρα (ελληνικό δημόσιο γαρ) και τέλος δεν είναι καλοί στο λάδωμα (σε χαμηλό επίπεδο).Αν εχεις στοιχεια σε παρακαλω πες μας με τι προυπολογισμο ξεκινησαν τα υπογραμισμενα και ποσο εφτασαν και με τι καθυστερηση χρονικη το καθε ενα απο αυτα ωστε να κρινουμε αν οντως μας συνεφερε που τα πληρωσε το Ελληνικο κρατος... ειδικοτερα ψαξε να βρεις τη Ρεβυθουσα τι κερατιατικα πληρωσε το κρατος περαν της αρχικης συμβασης μετα απο δικαστικους αγωνες...Π.Χ. Το ΠΑΘΕ εκανε πανω απο 20 χρονια να μισο κατασκευασθει... τα νοσοκομεια αλλαξαν εργολαβο 2-3 φορες... Μπατατουδης γαρ... + 20 χρονια καθυστερηση Το λιμανι της Πατρας???? το ποιο??? υπερβασεις στην υποθαλασσια της Πρεβεζας??? Για την συραγγα της Εγνατιας που ειχε φτιαχτει τα πρωτα χρονια περιοχη Ηπειρου, και τωρα ειναι κλειστη = αχρηστη ξερεις κατι??
Ξεκολλατε..... το Ελληνικο Δημοσιο δεν ειναι ικανο?? ισως, ουτε 2 γαιδαρων αχυρα να μοιρασει... αν δεν πεφτουν μιζες εδω και εκει..... για μενα αν δεν υπαρχει μπαμπουλας βλεπε ΕΕ να ελεγχει τις διαδικασιες χανονται λεφτα .... τωρα βεβαια δεν υπαρχουν οποτε απλα μενουμε στα ιδια κλαιγοντας πανω στο χυμενο γαλα.....
-
Εγώ δεν είπα ότι τα έργα που γίνονταν με άμεση χρηματοδότηση πήγαν καλά.
Αυτό εξ'άλλου ήταν και το βασικό επιχείρημα του κράτους για να δώσει έργα αυτοχρηματοδοτούμενα.
Είπα ότι δεν είναι τυχαίο ότι οι ξένοι κολοσσοί (βλ. Hochtief, Vinci) έχουν μπλέξει ΜΟΝΟ σε έργα με συμβάσεις παραχώρησης στο Ελλάντα παρ'όλα τα προβλήματα απαλωτριώσεων κλπ. Γιατί πολύ απλά πουθενά δεν είχαν τόσο καλούς γι'αυτούς όρους στις συμβάσεις.
Αλλά για πές τε μου κι εσείς. Οι συμβάσεις παραχώρησης της ΠΑΘΕ τρέχουν τέσσερα χρόνια τώρα. Ποιο νέο κομμάτι του δρόμου έχει παραδωθεί εκτός από την παρά καμψη του Αγρινίου που η μισή είχε γίνει επι ΥΠΕΧΩΔΕ άντε και δυο σήραγγες στην Τρίπολη? Παίρνουν διόδια τρία, τέσσερα χρόνια τώρα και το μόνο που φτιάξανε είναι τους σταθμούς διοδίων, αλλάξανε και τις μπαριέρες, βάλανε και πέντε τηλέφωνα sos που δεν πρόκειται ποτέ να τα χρησιμοποιήσει κανείς και όλα αυτά στους υπάρχοντες αυτοκινητόδρομους.
Με τα τέμπη τί έγινε? Ποιός θα πληρώσει την ταλαιπωρία, τα διαφυγόντα κέρδη και το επιπλέον κόστος της μετακίνησης για έξι μήνες που ήταν κλειστά από μ@λ@κί@ τους?
Το ξέρετε ότι αντί να πληρώσουν ζητάνε παραπάνω χρήματα τώρα λόγω των κατολισθήσεων επειδή και καλά ήταν απρόβλεπτοι οι παράγοντες που οδήγησαν στις κατολισθήσεις?
Εν κατακλείδι δεν είμαι κατά των έργων με σύμβασεις παραχώρησης. έτσι κι αλλιώς είναι μια συνήθης πρακτική στις μέρες μας παγκοσμίως. Αρκεί αυτές να μην έχουν τους απαράδεκτους, προκλητικούς και σκανδαλώδεις όρους που έχουν οι συμβάσεις που υπογράψανε τα λαμόγια τα δικά μας με τις πολυεθνικές. Απλά πραγματάκια. -
Οι συμβασεις στα μεγαλα εργα ειναι πολυπλοκες.
Παντα στις ρήτρες και στις λεπτομερειες υπάρχουν ασάφειες που με μια κατάλληλη επεξεργασία αποδίδουν αρκετά χρήματα στους αναδόχους.
Υπαρχουν ειδικές ομαδες στις εταιρίες αυτές οι οποίες 'ξεσκονίζουν' τη σύμβαση και ψαχνουν πώς θα παρουν χρήματα, ειτε απευθειας μεσω της συμβασης, είτε μετα απο δικαστήριο.
Βέβαια οι υπηρεσίες ή εστω κάποιοι φορείς του δημοσίου το γνωρίζουν αυτο, αλλα δε γίνονται και πολλα πράμματα για την επίλυση του (δεν ειναι και το πιο ευκολο)
Θα μου πείτε: αυτα τα ξέραμε.
κι εγω τα υποπτευόμουν, αλλα πρόσφατα σε μια εκπαίδευση τα άκουσα απο...πιο επίσημα χείλη
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!