-
... πηγε ήδη 3 του μήνα ...
-
... πηγε ήδη 3 του μήνα ...
-
... πηγε ήδη 3 του μήνα ...
-
Η σκούπα Phillips ρουφάει την σκόνη ... από μακρυά
http://www.autoblog.gr/2011/04/02/thats-the-secret-that-makes-red-bull-so-fast/
βρε λές ?
-
συγχωρήστε μου την ασχετοσύνη μου, αλλά αυτό που βλεπω να προεξέχει στις ζάντες τι είναι;;
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Η σκούπα Phillips ρουφάει την σκόνη ... από μακρυάhttp://www.autoblog.gr/2011/04/02/thats-the-secret-that-makes-red-bull-so-fast/
βρε λές ?
AFD Secret To Massive Red Bull Downforce
By Ian Lockwood
**April 1 **2011
http://www.f1network.net/main/red-bull- ... -downforce -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η σκούπα Phillips ρουφάει την σκόνη ... από μακρυά
http://www.autoblog.gr/2011/04/02/thats-the-secret-that-makes-red-bull-so-fast/
βρε λές ?
AFD Secret To Massive Red Bull Downforce
By Ian Lockwood
**April 1 **2011
http://www.f1network.net/main/red-bull- ... -downforceχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα έχω λιώσει!
Βρε παιδιά, σκεφτείτε και λίγο μόνοι σας. Πρώτον είναι προφανές από το ύφος του άρθρου ότι είναι αστείο. Δεύτερον, πώς είναι δυνατόν να υπάρχει ένα τέτοιο σύστημα όταν οι κανονισμοί δεν το επιτρέπουν? Να ανοίγουν flap πού? Σε ποιό μέρος του μονοθεσίου? Πολλά πράγματα στην F1 είναι απλή λογική
Joe Bar, για ποιό πράγμα μιλάς? Στο εξωτερικό ή στο εσωτερικό μέρος του τροχού? Αν εννοείς πάνω από τα brake ducts είναι φτεράκια μορφοποίησης του αέρα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η σκούπα Phillips ρουφάει την σκόνη ... από μακρυά
http://www.autoblog.gr/2011/04/02/thats-the-secret-that-makes-red-bull-so-fast/
βρε λές ?
AFD Secret To Massive Red Bull Downforce
By Ian Lockwood
**April 1 **2011
http://www.f1network.net/main/red-bull- ... -downforceείδες πότε το έγραψε ?
*Δημοσιεύθηκε από PascaL 309 Hawk στις 02 Απρ 2011 *
-
Το γνήσιο είναι στις 1 Απριλίου. Απλά αυτός το αντέγραψε στις 2.
-
Για να είσαι ασφαλής, λοιπόν, γράφεις τα δικά σου άρθρα για την 1η Απριλίου! Όπως αυτό του Ανδρέα
-
Εννοούσα για πρωταπριλιάτικο
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Για να είσαι ασφαλής, λοιπόν, γράφεις τα δικά σου άρθρα για την 1η Απριλίου! Όπως αυτό του Ανδρέαsprsk, ναι δίκιο έχεις. Αυτός που το έγραψε απέτυχε πλήρως γιατί και έχασε το πρωταπριλιάτικο ύφος του γνήσιου άρθρου και μάλλον δεν κατάλαβε ο ίδιος ότι επρόκειτο για κάτι τέτοιο γιατί αλλιώς δεν θα το έγραφε καν στις 2/4.
Τέλος πάντων αυτό που έχει σημασία είναι πως δεν ισχύει αυτό που αναφέρει το άρθρο κυρίως γιατί δεν γίνεται να υπάρχει κάτι τέτοιο πάνω στο μονοθέσιο και γιατί είναι προφανέστατο ότι ήταν πρωταπριλιάτικο. Απλό είναι
-
Mέχρι προχθές μας έλεγαν πως σημασία δεν έχουν οι κατακτήριες αλλά η στρατηγική στον αγώνα, τώρα μας τα γυρνάν και λένε ότι πρέπει να δώσουν βαρύτητα στις κατακτήριες... Ας το πούνε ξεκάθαρα, το μονοθέσιο τους ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ.
-
Σαν σήμερα το 1968 σκοτώθηκε ένας από τους σπουδαιότερους πιλότους όλων των εποχών. Θα σε θυμόμαστε πάντα με θαυμασμό 'αγρότη*' Jim Clark!
*Στον τάφο του, κατά την επιθυμία του, αναφέρεται πρώτα ως αγρότης και μετά ως δις πρωταθλητής Formula 1...
-
Η κριση χτυπησε (και) την πορτα τους:
FOTA in new cost-cutting push
http://www.autosport.com/news/report.php/id/90584 -
Διαβάσατε τα τελευταία επιτεύγματα του manager του Hamilton? Από την μια απειλεί την McLaren κατά κάποιο τρόπο και από την άλλη μετά από μερικές ώρες βγαίνει να ψιλοαλλάξει τα λεγόμενά του. Επιστρέψαμε στο παλιό καλό 2007-2008... Τι ωραία που ήταν όταν δεν είχε manager...
-
από το tweet του Σειτανίδη :
SeitanF1 : Το BBC χρίζει τον Paul di Resta ως πιθανό αντικαταστάτη του Μιchael Schumacher στη Mercedes GP. Καλά ως εδώ, το πότε είναι όμως το θέμα...
-
Luca di Montezemolo: 'this cannot and must not be the team's level. Performance has to improve'
-
Χαιρω πολυ...
-
Έλα ντε.. Αυτό και εμείς το ξέρουμε. Ο Montezemolo όποτε έχουμε προβλήματα λέει τα ίδια πράγματα...
Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011