-
Επειδή στο κόστος πρέπει να υπολογιστούν πολλά ακόμη, για τους τεχνοκράτες αλλά και για όποιον ενδιαφέρεται, ετοίμασα ένα excelάκι που μπορεί να φανεί χρήσιμο. Μπορεί ο καθένας να βάλει τα δικά του στοιχεία (χιλιόμετρα ε.δ., κατανάλωση αγωνιστικού, λάστιχα, περάσματα δοκιμών, λάστιχα δοκιμών, μετά από πόσα χιλιόμετρα 'αλλάζει' λάστιχα, κόστος υποστήριξης κλπ). Οι τελευταίες 10 γραμμές υπολογίζουν τα κόστη.
Τα αγωνιστικά όταν κινούνται 'τρώνε' και άλλα πράγματα εκτός από βενζίνα και λάστιχα : λάδια, βαλβολίνες, τακάκια, δίσκους, μοτέρ, σασμάν, ημιαξόνια κλπ.
http://www.papaxristopoulos.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=77&Itemid=2
(φύλλο 2...)
Ας κάνει ο καθένας τους υπολογισμούς του. Και οι λέσχες πλέον να λάβουν σοβαρά υπόψη οτι μιλάμε για αρκετά χρήματα. Θα πρέπει να σχεδιάσουν αγώνες έξυπνους, με προσφορές (παράβολο, ξενοδοχεία, μεταφορά, διατροφή κλπ) ώστε να μπορέσει να γίνει κάτι αυτή τη δύσκολη χρονιά. Υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν. Αρα γίνεται... Ας παραδειγματιστούν όλοι.
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Οι λέσχες, οπως εστρωσαν να κοιμηθούν κύριε ΕΛ-ΕΜ. Τόσα χρόνια 'κονόμαγαν' και πολλοί εχτισαν σπίτια, αγόρασαν αυτοκίνητα, ξεχρέωσαν τα χρέη τους, απο την πλάτη του Ελληνα οδηγού.Ηρθε τώρα ο καιρός να βάλουν το χέρι στην τσέπη και διπλά, διοτι τότε δεν φρόντιζαν τον οδηγό, παραμόνο τα κολλητιλικια με τους 'σφυγγοκολλάριους' της ΕΛΠΑ και με βουλευτές και Δημάρχους.
Απο την αλλη μεριά δεν είδα ποτέ να διαφωνεί καμια λέσχη και κανενας Οργανωτής για την ΄πτωτική πορεία που ειχε το motorsport τόσα χρόνια. Ελεγαν: 'Οι μ@λ@κες θα μας τα ακουμπήσουν...' και εβαζαν SERVICE PARK στις λάσπες, στα χώματα και δίπλα απο Αγέλες γύφτων.Δεν ενδιαφέρονταν για τον οδηγό, που θα αφηνε το αυτοκινητό του, που θα κοιμηθεί και πως...Στα παπάρια τους... Ε λοιπόν στα παπάρια μας και μας τώρα...Και για να δούμε και πιο βαθυά την ανακοίνωση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, οι αγώνες, οντως φθηναίνουν. Αλλα οχι για τους οδηγούς.Για τις λέσχες.Δλδ, εστω και με 30 συμμετοχές να βάλουν ελάχιστα εως καθόλου το χέρι στην τσέπη. Ο οδηγός για αλλη μια φορά - στ @ρχίδι@ τους...
Και επειδή περιμένουν να δούν την απήχηση που θα εχει το Φιλιππος, ωστε τελευταία βδομάδα να το 'βαφτήσουν' Πρωτάθλημα, επραξαν ετσι. Κρυφτούλι δλδΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΒΑΣΙΛΗ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ (ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ) ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.
ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ 'ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ' Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤ@ΡΧ@ΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ,ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ.
ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΣΧΕΣ 'ΚΟΝΟΜΙΣΑΝ' ΚΑΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ 'ΚΟΤΣΟΥΣ' ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΥΠ' ΟΨΙΝ.
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ 'ΚΟΝΟΜΑΝΕ' ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ 'ΜΑΤΩΝΟΥΝ' ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΑΠΛΑ ΚΡΟΥΩ ΕΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ελληνικοί Αγώνες 2011=τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου, και δεν εννοώ ούτε τον 24ωρο ούτε τον Τόψη.
Ο χρήστης Σ.Λευκαδίτης έγραψε:
Όσον αφορά γενικότερα τους αγώνες τη νέα χρονιά αν αυτά που ακούγονται για το Π.Π.Ρ ισχύουν τότε το ήδη αυξημένο κόστος εκτοξεύεται οπότε άστο αλλά για τους υπόλοιπους αγώνες για μένα πρέπει να ακολουθηθεί ο νόμος της αγοράς.
Όταν θέλεις να αναβαθμίσεις ένα προϊόν μειώνεις τη ποσότητα, βελτιώνεις τη ποιότητα, και αυξάνεται αυτόματα η ζήτηση. Φέτος είχε ένα σωρό σπριντ με 2 ή 3 περάσματα και κυπελλά και χίλια άλλα δύο και τελικά πολλές ακυρώσεις.
Πρόταση: μαζεμένοι αγώνες και εξηγούμαι,
φανταστείτε για παράδειγμα έναν αγώνα του Π.Π.Ρ που στη μία ειδική του που θα επαναλαμβάνεται 3 φορές θα μπορούν να συμμετέχουν και σαν σπρίντ με μικρό παράβολο όσοι το επιθυμούν. Άρα εγώ που δεν μπορώ να αντέξω οικονομικά ένα ράλλυ κάνω ένα σπριντ με το συναγωνισμό και την οργάνωση του Π.Π. Η εφαρμογή με λίγη θέληση είναι εύκολη αφού οι του ράλλυ θα συνεχίζουν τις υπόλοιπες ειδικές και οι του σπρίντ σέρβις μέχρι το επόμενο σκέλος, νούμερα και βαθμολογίες λεπτομέρειες που βρίσκονται.Αυτά τα είχα γράψει το Δεκέμβρη και αν και μπάζει σαν ιδέα από παντού νομίζω ότι είναι καλή σαν βάση.
Η φθίνουσα πορεία των αγώνων έρχεται από πολύ παλαιότερα, όμως έχοντας ένα προβληματικό 2010 δεν έγινε καμμία πρόβλεψη για το 2011, και όχι μόνο αυτό, αλλά ενώ ο ασθενής αργοπεθαίνει του κλείνουμε ραντεβού για εξετάσεις τον άλλο μήνα.
Σαν αγωνιζόμενος επιθυμώ να συμμετέχω σε αγώνες με πολλές συμμετοχές και πολύ συναγωνισμό κι ας τερματίσω 10ς, παρά να τρέχω εγώ κι άλλος ένας και να είμαι 2ος.
Το να γίνουν πέντε τοπικά κύπελλα νομίζω κακό θα κάνουν παρά καλό. Το θέμα όμως είναι ότι η βάση του σπορ θέλει να πάει το Φλεβάρη στην απονομή. Σέβομαι τους εκάστοτε τοπικούς οδηγούς, όμως θα γίνουν καλλίτεροι όχι αν τρέχουν μόνοι τους, άλλωστε έχουν και τοπική κατάταξη, αλλά αν είναι το επίπεδο υψηλότερο.Για μένα πρέπει να καταλάβουν αυτοί που έχουν τις τύχες του σπορ ότι πρέπει κάτι ν'αλλάξει και ν'αλλάξει ΤΩΡΑ.
Μέχρι στιγμής γίνονται προσπάθειες για διάσωση και αυτό διογκώνει συνεχώς το πρόβλημα.
Συμφωνώ απόλυτα μ'αυτούς που υποστηρίζουν ότι οι λύσεις που βρέθηκαν είναι όχι για να γίνουν αγώνες σωστοί για 50 συμμετοχές, αλλά αγώνες φτηνοί για να μπορούν οι λέσχες να τους κάνουν και με 30 συμμετοχές.
Το να κάνεις τη συμμετοχή του ΕΛΠΑ απο 900, 700 δεν βοήθησε και πολύ οπότε πως θα βοηθήσει το από 450, 350?Σάββας Λευκαδίτης
-
ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΒΑΣΙΛΗ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ (ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ) ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.
ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ 'ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ' Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤ@ΡΧ@ΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ,ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ.
ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΣΧΕΣ 'ΚΟΝΟΜΙΣΑΝ' ΚΑΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ 'ΚΟΤΣΟΥΣ' ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΥΠ' ΟΨΙΝ.
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ 'ΚΟΝΟΜΑΝΕ' ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ 'ΜΑΤΩΝΟΥΝ' ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΑΠΛΑ ΚΡΟΥΩ ΕΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Δεν ειναι καθολου λαθος ο Βασιλης και δεν κρουεις καμπανακι για το μελλον ...... αγαπημενε μου Λου Μου .....απλα κανεις σε καποιες εκ των λεσχων που πολυ σωστα εγραψε , οτι για να μπορουν να απολαμβανουν τα κατ'ετος ευρωπουλα τους και τις απολαυσεις της ζωης τους (με ξενα κολλυβα ..... δηλ. ) λαδωναν και με αφθονια τους γνωστους ......., και λεσχες με ταμεια με πενταψηφια νουμερα και μεγαλο το πρωτο , τωρα μιξοκλαινε οτι δεν βγαινουν
Ε οχι ρε μεγιστε , θα τους κλαψουμε κι εμεις τωρα ?
Δεν χανεται τιποτα σ'αυτην την ζωη , και νασαι σιγουρος οτι με νεα μυαλα και γνωσεις και το αναλογο τρεξιμο αυτοι που εχουν ορεξη και **αναλαμβανουν στις θεσεις κλειδια των λεσχων **, μπορουν να κανουν ωραιοτατα πραγματα ,παπαδες , εξυπνα , οικονομικα για ολους και ειναι σιγουρο οτι θα κανουν τους αγωνιζομενους ικανοποιημενους (γιατι θα το γουσταρουν ανιδιοτελως ) , βλεπε ΑΟΘ , βλεπε Κουμποτη ,βλεπε τα παιδια επανω .... και κλαψε τους μπακαλιδες , μαναβηδες , ηλεκτρολογους , παθολογους ,τηλεφωνητριες , υδραυλικους , χαρτοπαιχτες , τζογαδορους και αερολογους που τρωγαμε στην μαπα τοσα χρονια με **τα καρμπον σκατο σχεδιασματα τους **.....Ξυπναααα Λου Μου ..., και σφυρα και στους φιλους σου (you know ) , πεθανανε αυτα που ηξερες και ηξεραν , αν δεν υπαρχει μυαλο και φαντασια δυνατη στις μερες των ισχνων κουνελιων (αγελαδες ...ξεχασετες ).........τελειωσαν ολα !
ΦΙΛΑΚΙΑ
υ.γ. και να σου πω και κατι αλλο ..... κι εγω σαν σκατομαλακας κωλογερος βαρεθηκα τον εαυτο μου εδω μεσα γραφωντας ... κι απολαμβανω αυτα τα νεα παιδια που γραφουν ωραιοτατα τις αποψεις τους , και ....εχω ελπιδες πια , αν βεβαια τους αφησουν η μαλλον ανοιξουν τα ξεροκεφαλα τους οι συμπολεμιστες μας που ανελαβαν ..............
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΒΑΣΙΛΗ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ (ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ) ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.
ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ 'ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ' Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤ@ΡΧ@ΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ,ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ.
ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΣΧΕΣ 'ΚΟΝΟΜΙΣΑΝ' ΚΑΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ 'ΚΟΤΣΟΥΣ' ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΥΠ' ΟΨΙΝ.
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ 'ΚΟΝΟΜΑΝΕ' ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ 'ΜΑΤΩΝΟΥΝ' ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΑΠΛΑ ΚΡΟΥΩ ΕΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Δεν ειναι καθολου λαθος ο Βασιλης και δεν κρουεις καμπανακι για το μελλον ...... αγαπημενε μου Λου Μου .....απλα κανεις σε καποιες εκ των λεσχων που πολυ σωστα εγραψε , οτι για να μπορουν να απολαμβανουν τα κατ'ετος ευρωπουλα τους και τις απολαυσεις της ζωης τους (με ξενα κολλυβα ..... δηλ. ) λαδωναν και με αφθονα τους γνωστους ......., και λεσχες με ταμεια με πενταψηφια νουμερα και μεγαλο το πρωτο , τωρα μιξοκλαινε οτι δεν βγαινουν
Ε οχι ρε μεγιστε , θα τους κλαψουμε κι εμεις τωρα ?
Δεν χανεται τιποτα σ'αυτην την ζωη , και νασαι σιγουρος οτι με νεα μυαλα και γνωσεις και το αναλογο τρεξιμο αυτοι που εχουν ορεξη και **αναλαμβανουν στις θεσεις κλειδια των λεσχων **, μπορουν να κανουν ωραιοτατα πραγματα ,παπαδες , εξυπνα , οικονομικα για ολους και ειναι σιγουρο οτι θα κανουν τους αγωνιζομενους ικανοποιημενους , βλεπε ΑΟΘ , βλεπε Κουμποτη ,βλεπε τα παιδια επανω .... και κλαψε τους μπακαλιδες , μαναβηδες , ηλεκτρολογους , παθολογους , υδραυλικους , χαρτοπαιχτες , τζογαδορους και αερολογους που τρωγαμε στην μαπα τοσα χρονια με τα καρμπον σκατο σχεδιασματα τους .....Ξυπναααα Λου Μου ..., και σφυρα και στους φιλους σου (you know ) , πεθανανε αυτα που ηξερες και ηξεραν , αν δεν υπαρχει μυαλο και φαντασια δυνατη στις μερες των ισχνων κουνελιων (αγελαδες ...ξεχασετες ).........τελειωσαν ολα !
ΦΙΛΑΚΙΑ
[/quote:1f85e39b]
ΑΓΑΠΗΤΕ APR,
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ 'ΓΛΥΨΩ' ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΕΣΧΙΑΡΧΕΣ (ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΣ) ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
ΑΠΛΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΥΤΟΝ/ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤ@ΡΧ@ΔΙΑ ΜΑΣ. ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ 'ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ' ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ !!!
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΥΑΛΟ-ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΕΣΤΕΙΨΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ (ΣΩΣΤΕΣ Η ΛΑΘΟΣ) ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ.
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΣΟΑΑ (ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ) ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ,ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ/ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ,ΗΘΕΛΕ ΚΑΘΕΤΕΣ ΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ !!!
ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ,ΑΠΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ,ΜΕΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης Σ.Λευκαδίτης έγραψε:
Ελληνικοί Αγώνες 2011=τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου, και δεν εννοώ ούτε τον 24ωρο ούτε τον Τόψη.Όσον αφορά γενικότερα τους αγώνες τη νέα χρονιά αν αυτά που ακούγονται για το Π.Π.Ρ ισχύουν τότε το ήδη αυξημένο κόστος εκτοξεύεται οπότε άστο αλλά για τους υπόλοιπους αγώνες για μένα πρέπει να ακολουθηθεί ο νόμος της αγοράς.
Όταν θέλεις να αναβαθμίσεις ένα προϊόν μειώνεις τη ποσότητα, βελτιώνεις τη ποιότητα, και αυξάνεται αυτόματα η ζήτηση. Φέτος είχε ένα σωρό σπριντ με 2 ή 3 περάσματα και κυπελλά και χίλια άλλα δύο και τελικά πολλές ακυρώσεις.
Πρόταση: μαζεμένοι αγώνες και εξηγούμαι,
φανταστείτε για παράδειγμα έναν αγώνα του Π.Π.Ρ που στη μία ειδική του που θα επαναλαμβάνεται 3 φορές θα μπορούν να συμμετέχουν και σαν σπρίντ με μικρό παράβολο όσοι το επιθυμούν. Άρα εγώ που δεν μπορώ να αντέξω οικονομικά ένα ράλλυ κάνω ένα σπριντ με το συναγωνισμό και την οργάνωση του Π.Π. Η εφαρμογή με λίγη θέληση είναι εύκολη αφού οι του ράλλυ θα συνεχίζουν τις υπόλοιπες ειδικές και οι του σπρίντ σέρβις μέχρι το επόμενο σκέλος, νούμερα και βαθμολογίες λεπτομέρειες που βρίσκονται.Αυτά τα είχα γράψει το Δεκέμβρη και αν και μπάζει σαν ιδέα από παντού νομίζω ότι είναι καλή σαν βάση.
Η φθίνουσα πορεία των αγώνων έρχεται από πολύ παλαιότερα, όμως έχοντας ένα προβληματικό 2010 δεν έγινε καμμία πρόβλεψη για το 2011, και όχι μόνο αυτό, αλλά ενώ ο ασθενής αργοπεθαίνει του κλείνουμε ραντεβού για εξετάσεις τον άλλο μήνα.
Σαν αγωνιζόμενος επιθυμώ να συμμετέχω σε αγώνες με πολλές συμμετοχές και πολύ συναγωνισμό κι ας τερματίσω 10ς, παρά να τρέχω εγώ κι άλλος ένας και να είμαι 2ος.
Το να γίνουν πέντε τοπικά κύπελλα νομίζω κακό θα κάνουν παρά καλό. Το θέμα όμως είναι ότι η βάση του σπορ θέλει να πάει το Φλεβάρη στην απονομή. Σέβομαι τους εκάστοτε τοπικούς οδηγούς, όμως θα γίνουν καλλίτεροι όχι αν τρέχουν μόνοι τους, άλλωστε έχουν και τοπική κατάταξη, αλλά αν είναι το επίπεδο υψηλότερο.Για μένα πρέπει να καταλάβουν αυτοί που έχουν τις τύχες του σπορ ότι πρέπει κάτι ν'αλλάξει και ν'αλλάξει ΤΩΡΑ.
Μέχρι στιγμής γίνονται προσπάθειες για διάσωση και αυτό διογκώνει συνεχώς το πρόβλημα.
Συμφωνώ απόλυτα μ'αυτούς που υποστηρίζουν ότι οι λύσεις που βρέθηκαν είναι όχι για να γίνουν αγώνες σωστοί για 50 συμμετοχές, αλλά αγώνες φτηνοί για να μπορούν οι λέσχες να τους κάνουν και με 30 συμμετοχές.
Το να κάνεις τη συμμετοχή του ΕΛΠΑ απο 900, 700 δεν βοήθησε και πολύ οπότε πως θα βοηθήσει το από 450, 350?Σάββας Λευκαδίτης
Με την οικονομικη κατασταση που επικρατει μονο με τοπικα κυπελλα θα βρεις τον ανταγωνισμο που θελεις.
Πες μου εκτος απο τα Ν4 και αλλα 4-5 αυτοκινητα ποσοι ηταν ολοι οι αλλοι που ακολουθησαν ενα ολοκληρο πρωταθλημα??
Γιατι το παλαδιο ειχε τοσες συμμετοχες???Δεν ειναι η ελλαδα για πρωταθληματα!!!! -
Ο χρήστης argi έγραψε:
Δηλαδη το να κανεις ροντε την φτερη 2-3-5 φορες ειναι ποιο οικονομικο απο το να κανεις 2 σπριντ στην Αθηνα?Δεν νομιζω!Γιώργο, είπα σε σχέση με ένα απλωμένο Παλάδιο, όχι δύο σπριντ. Κι εγώ θέλω σπριντ στην Αθήνα και δεν καταλαβαίνω γιατί δε γίνεται. Ο Αγ. Κωνσταντίνος τότε είχε πολύ κόσμο και ένα σωρό συμμετοχές. Αν τον θεωρούν πολύ γρήγορο ας πάνε σε κάτι πιο 'κλειστό'.
Με την οικονομικη κατασταση που επικρατει μονο με τοπικα κυπελλα θα βρεις τον ανταγωνισμο που θελεις.
Πες μου εκτος απο τα Ν4 και αλλα 4-5 αυτοκινητα ποσοι ηταν ολοι οι αλλοι που ακολουθησαν ενα ολοκληρο πρωταθλημα??
Γιατι το παλαδιο ειχε τοσες συμμετοχες???Δεν ειναι η ελλαδα για πρωταθληματα!!!!Το να γίνουν 3 ή 4 τοπικά κύπελλα ασφάλτου περιλαμβάνοντας το καθένα ρόντε *, μίνι ράλλυ 3χ2, μίνι ράλλυ, και από ένα μεγάλο ράλλυ το καθένα, δεν αποκλείει την ύπαρξη πρωταθλήματος. Ειδικά αν υπάρχει διαβάθμιση συντελεστών για να δίνεται κάποιο κίνητρο στους ελάχιστους που διεκδικούν ώστε να πάνε στον ακριβό αγώνα του κάθε κυπέλλου, ίσως μπορούν να ζήσουν και 2 μεγάλα ράλλυ συνεπικουρούμενα από τις 'πρωταθληματικές' συμμετοχές. Έτσι κρατάς στη ζωή τους αγώνες και ίσως καταφέρεις να κερδίσεις το 'διπλό' ταμπλό που επεσήμανε ο van: ικανοποίηση για εμάς που θέλουμε 2, 3 ή το πολύ 4 κοντινούς/φτηνούς αγώνες και δεν κυνηγάμε τίποτα και ταυτόχρονα ικανοποίηση για τους 'Επαγγελματίες' που αντέχουν το κάτι παραπάνω ώστε να κρατιέται κάποιο επίπεδο ψηλά.
Τώρα, για το χώμα δεν ξέρω. Εκεί υπάρχει ήδη ένα κύπελλο με βόρειο όριο τη Λαμία με σπριντ, ρόντε και δύο ράλλυ, αλλά και πάλι το πρώτο ράλλυ αναβλήθηκε.Όμως, τίποτα απ' αυτά δεν μπορεί να είναι μακροπρόθεσμο αν δεν υπάρξει ξανά φτηνή κατηγορία. Επιμένω, επαναφέροντας το θέμα: Όλες οι λύσεις μαζι να εφαρμοστούν, αν δεν εφαρμοστεί κάποια φόρμουλα ώστε να ξαναϋπάρξει δυνατότητα συμμετοχής με φτηνά αυτοκίνητα και ισότιμο συναγωνισμό, οι αγώνες μπορεί να επιβιώσουν για 5, 10, ίσως 15 χρόνια μέχρι να μεγαλώσουν οι σημερινοί 30άρηδες, αλλά όχι παραπάνω. Άνευ αυτού οι αγώνες είναι καταδικασμένοι σε θάνατο. Μην κοιτάς τη δεκαετία της φούσκας όπου μόνο εσύ και άλλοι 6-7 καταδεχτήκατε να τρέξετε με τα Micra και τα A048. Αυτή η εποχή τελείωσε ανεπιστρεπτί. Στα χρόνια που έρχονται θα είναι πρωταρχικός όρος επιβίωσης η ύπαρξη φτηνής λύσης, όπως ήταν τις δεκαετίες του '70, του '80 και του '90.
*λέω ρόντε και όχι σπριντ γιατί η διαφορά κόστους αυτών των δύο είναι αμελητέα.
ετοίμασα ένα excelάκι που μπορεί να φανεί χρήσιμο.
Επειδή θα με ενδιέφερε να το δω, σε παρακαλώ σώσε το ως xls (πχ. για Office 2000) και όχι ως xlsx γιατί δεν ανοίγει από παλιότερα Excel.
-
σε xls μορφή
http://www.papaxristopoulos.gr/index.ph ... 8&Itemid=2
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
σε xls μορφήhttp://www.papaxristopoulos.gr/index.ph ... 8&Itemid=2
Μπράβο, εξαιρετική δουλειά. Έβαλα τα στοιχεία για τα δεδομένα που αφορούν τη δική μου κατάσταση και βγήκαν τα πραγματικά κόστη όπως τα έχω καταγράψει ως τώρα. Επίσης, πρόσθεσα μια στήλη για ράλλυ 3χ2 με μήκος 70 χλμ και δοκιμές μόνο Σάββατο και το αποτέλεσμα ήταν επίσης ενδιαφέρον. Η αλήθεια είναι ότι για εσάς με τα μεγάλα αυτοκίνητα και την 'επαγγελματικη' αντιμετώπιση οι αναλογίες κόστους ανά είδος αγώνα είναι διαφορετικές απ' ό,τι για εμάς τους πιο κάτω. Για τα απόλυτα ποσά είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές, αλλά πέρα απ' αυτό εννοώ ότι ποσοστιαία για εμάς υπάρχει σαφώς μικρότερη αναλογία κόστους 3χ2/ράλλυ 100 χλμ απ' ό,τι για εσάς.
Νομίζω ότι η δουλειά σου πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιηθεί από τους 'επάνω' για να βγουν συμπεράσματα, τόσο όσον αφορά τους 'επαγγελματίες' όσο και για τους 'χαβαλέδες'. -
Thanks...
Το κακό είναι αγαπητέ scn, οτι στην πραγματικότητα είναι εντελώς χομπυ η όλη ιστορία. Και το λιγότερο που περιμένεις (για να μην πω απαιτείς) στη σημερινή εποχή από τους άρχοντες του σπορ και τις λέσχες (που είμαστε πελάτες τους) να δείξουν σεβασμό. Αφενός στους αιμοδότες που ξαναλέω κάνουν το χόμπυ τους αφετέρου σε μια ομάδα ανθρώπων (επαγγελματίες) που ζουν απο αυτό. Αυτό που έγινε χτες έπρεπε να είχε γίνει απ'την αρχή της χρονιάς. Δεν υπήρχε περίπτωση ο αγώνας ράλι ΕΛΠΑ τύπου IRC να έχει συμμετοχές. Και απορώ πως είχε και αυτές που δήλωσαν... Οπως και έχει ελπίζω οτι αυτή ήταν η αρχή και θα υπάρξει συνέχεια. Με σοβαρές και καινοτόμες προτάσεις και γενέες παροχές από τις λέσχες. Τι να πω. Το καλό είναι οτι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Το κακό είναι οτι κάποια στιγμή, πεθαίνει...
-
Ωραία δουλειά! (15λτ/100χλμ κατανάλωση σε ρυθμό αναγνωρίσεων είναι πολύ μεγάλη )
Μερικές παρατηρήσεις:
ο Οικονομοτεχνικά το ράλι των 100 χλμ. συμφέρουν περισσότερο από τα ράλι των 60 χλμ. διότι με 40% περισσότερο κόστος κάνεις 67% περισσότερα χλμ. ειδικών (που ήταν η μία από τις 2 ερωτήσεις που είχα κάνει). Απλά το απόλυτο ποσό είναι το πρόβλημα
ο Ενα διήμερο κοστίζει λιγότερο από 2 μονοήμερα
ο Το κόστος των δοκιμ-εεε συγνώμη- αναγνωρίσεων είναι της τάξης του 20% του ολικού κόστους (όμως: δεν περιλαμβάνει το κόστος ευκαιρίας των ανθρώπων, αν πχ. πρέπει για κάποιο λόγο να κλείσουν το μαγαζί τους κτλ.)
ο Το παράβολο είναι της τάξης του 10% που, προσωπικά, δεν το βρίσκω ως ποσοστό τρελλό νούμερο να δώσεις στον οργανωτή για όσα σου παρέχει (αγώνας+ασφάλιση). Το κακό είναι βέβαια ότι είναι σταθερό ασχέτως επιπέδου συμμετοχής και άρα για κάποιον 'φτωχότερο' μπορεί να γίνει 20% που αρχίζει και φαίνεται πολύ...
ο Για το χώμα τα νούμερα για συντήρηση αυτοκινήτου, λάστιχα κτλ. θα πρέπει να εκτοξεύονται, που δείχνει ότι για να κάνεις ένα μικτό πρωτάθλημα θα θέλεις ίσως και €40000-50000Η ουσία είναι πόσο μπορούν να μειωθούν αυτά τα νούμερα με όλα τα κόλπα που συζητάμε, εξυπνότερη σχεδίαση, μειωμένο παράβολο κτλ. Και αν ακόμα μειωθούν τα €2800 των 60 χλμ. σε €1500 (45%, σούπερ επιτυχία) και πάλι έχω την υποψία ότι για την τρέχουσα οικονομική συγκυρία είναι υπερβολικά πολλά (ιδίως να ακολουθήσεις ένα πρωτάθλημα μειωμένο κατά 45% στα ας πούμε €20000-25000) που δείχνει ότι μάλλον η σωστότερη λύση θα ήταν το 'Χ' στο 2011 μήπως και σώσουμε το 2012-13-14-...
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
σε xls μορφήhttp://www.papaxristopoulos.gr/index.ph ... 8&Itemid=2
Mπράβο, χρησιμότατο. Εβαλα τα αντίστοιχα ποσά και έδωσε με μεγάλη ακρίβεια το πραγματικό αποτέλεσμα.
-
Αναφορικά με την πολύ ενδιαφέρουσα παράθεση του racrer, θα ήθελα να παραθέσω τα κοστολόγια που αντιμετώπισα στο σπριντ της Σπάρτης για να κάνουμε κάποιες συγκρίσεις:
Παράβολο:150
Ξενοδοχεία: 0 (έβγαλα πρόβλημα και πήγα για τον αγώνα την Κυριακή. Αν έμενα, με την έκπτωση της λέσχης το 1 δωμάτιο ήταν δωρεάν, ενώ το 2ο στοίχιζε 45€)
Διατροφή: 50€ (Το κόστος των προμηθειών που είχαμε μαζί μας + τους καφέδες που κεράσαμε στο σέρβις μας)
Χλμ ΕΔ : 26 (;)
Κατανάλωση αγωνιστικού: 10 λτ/100 χλμ είχα το καλό θα ήταν (14 λτ/ 100 χλμ)
Κατανάλωση αυτοκινήτου δοκιμών: 9,8λτ/100 χλμ
Αριθμός περασμάτων: 2
Επίσκεψη στην περιοχή: 2 (Πήγα το Σάββατο το μεσημέρι να γράψω, γύρισα στην Κόρινθο να ολοκληρώσω τη μετατροπή στο αγωνιστικό ώστε να περάσει έλεγχο και ξαναπήγα στη Σπάρτη την Κυριακή το πρωί.
Διόδια: 36€
Τιμή βενζίνης: 1,65 για τα ΙΧ και 1,9 για το αγωνιστικό
Χλμ δοκιμών: 55 (2 γύροι)
Κόστος υποστήριξης αγώνα: 50€ (ένας φίλος του γιού μου που πιάνουν τα χέρια του)
Fron tire wear: 100 χλμ
Πίσω ελαστικό: 150 χλμ
Κόστος ελαστικού: 85€
Χλμ φθοράς μπροστινού ελαστικού αυτ/του δοκιμών: 15000
Πίσω ελαστικών: 30000 (πρόκειται για ΙΧ Matrix)
Κόστος ελαστικού αυτ/του δοκιμών: 120€Να ,μη σας τα πολυλογώ: Ξόδεψα ακριβώς τα εξής:
Συμμετοχή 150€
Βενζίνες (μεταφοράς 2 αυτ/των το 1 με τρέιλερ, το ένα αυτ/το πήγε -ήρθε Σπάρτη 2 φορές από Κόρινθο, δοκιμές): 160€
Διόδια :36€ (νομίζω)
Αναλογία συντήρησης αυτ/των για τα συγκεκριμένα χλμ: 50€
Σύνολο 386€, άντε 400€.Αν έτρεχα με το καλό και είχα πάει στη Σπάρτη από το Σάββατο όπως ήταν προγραμματισμένο, με κράτηση 2 δωματίων για 4 άτομα, το συνολικό κόστος μετά βίας θα προσέγγιζε τα 500€, όσος και ο προϋπολογισμός μου για κάθε αγώνα σπριντ του φετινού κυπέλλου. (Τόσα θα ξοδέψωκαι στην Ελάτεια).
Η διαφορά είναι ότι αγοράζω τα φθηνότερα λάστιχα, κάνω 2 περάσματα ΑΥΣΤΗΡΑ στις αναγνωρίσεις και τα χλμ με τα οποία κινούμαι στις αναγνωρίσεις, σπανια ξεπερνάνε τα 50-55, γιατί εφαρμόζω το Ιταλικό σύστημα, να φοράω δηλαδή νορμάλ, ασφάλτινα ελαστικά στο χώμα, την ώρα των αναγνωρίσεων. Έτσι και δεν καταστρέφεις αυτοκίνητο και έχεις το νου σου να βρεις πατήματα.
Με εκτίμηση Λάμπης -
nass, τα ποσά και, κυρίως, οι αναλογίες των επί μέρους τμημάτων αλλάζουν πολύ όταν το αυτοκίνητο είναι Ν και θέλει ελάχιστη συντήρηση, όταν κάνεις δοκιμές με ένα 1400άρι 75 ίππων, όταν μειωθούν οι μετακινήσεις για δοκιμές και τα ξενοδοχεία, όταν τρέχεις με semi-slicks, όταν φύγει από τη μέση η επαγγελματική τεχνική υποστήριξη (παλιότερα με Ν έκανα 14 σερί αγώνες χωρίς επαγγελματία μηχανικό στο σέρβις και ούτε μία εγκατάλειψη από μηχανική αιτία). Για παράδειγμα, στη δική μου περίπτωση το κόστος των δοκιμών ξεπερνάει το 35% του συνόλου σε ένα σχετικά κοντινό μίνι ράλλυ όπως γίνεται σήμερα, και αν μιλάμε για μακρινό μεγάλο ράλλυ (πχ. ΔΕΘ όπου χρειάστηκα διανυκτέρευση στις δοκιμές) το κόστος αυτό φτάνει το 40%!!!!
Η συγκεκριμένη δουλειά είναι πολύ χρήσιμη για να βγουν συμπεράσματα για όλες τις κατηγορίες αγωνιζόμενων και πρέπει να χρησιμοποιηθεί από 'επάνω' με μεγάλη προσοχή. -
Ο χρήστης racer έγραψε:
Thanks...Το κακό είναι αγαπητέ scn, οτι στην πραγματικότητα είναι εντελώς χομπυ η όλη ιστορία. Και το λιγότερο που περιμένεις (για να μην πω απαιτείς) στη σημερινή εποχή από τους άρχοντες του σπορ και τις λέσχες (που είμαστε πελάτες τους) να δείξουν σεβασμό. Αφενός στους αιμοδότες που ξαναλέω κάνουν το χόμπυ τους αφετέρου σε μια ομάδα ανθρώπων (επαγγελματίες) που ζουν απο αυτό. Αυτό που έγινε χτες έπρεπε να είχε γίνει απ'την αρχή της χρονιάς. Δεν υπήρχε περίπτωση ο αγώνας ράλι ΕΛΠΑ τύπου IRC να έχει συμμετοχές. Και απορώ πως είχε και αυτές που δήλωσαν... Οπως και έχει ελπίζω οτι αυτή ήταν η αρχή και θα υπάρξει συνέχεια. Με σοβαρές και καινοτόμες προτάσεις και γενέες παροχές από τις λέσχες. Τι να πω. Το καλό είναι οτι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Το κακό είναι οτι κάποια στιγμή, πεθαίνει...
και το μποουλινκ χομπυ ειναι αλλα στο novasport εχω δει ελληνικους αγωνες!Οταν στο δικο μας χομπυ ο τζιρος ειναι καποια εκατομυρια και δεν εχω δει ουτε ενα ραλλυ τι περιμενεις...Αυτος ηταν,ειναι, και θα ειναι ο βασικος λογος που δεν προκειται να αλλαξει κατι.Γιαυτο λεω οτι δεν αξιζει να γινεται Πρωταθλημα στην Ελλαδα.
-
Aκουσα τον ΠΡΟΕΔΡΟ στο ραδιόφωνο.
Μιλησε για ποδοσφαιρο (;) ή κατι ψιλές που πε΄σανε στο γήπεδο (Γ΄εθνική, το πιο βρώμικο πρωτάθλημα της Ευρώπης).
Κριμα !!! -
argi.....καπου εκει νομιζω και εγω οτι ειναι η αληθεια......μαμω τους τζιρους που κανουμε μαμω.....
δλδ αμα εδειχνε η τιβου (οχι τωρα που ειμαστε οντως ασχημο θεαμα με νουμερο 35 ιστορικο παλαιολιθικης εποχης...... μιλαω για προ δεκαετιας....)
δεν θα ηθελαν ολοι να φαινονται καλυτεροι,δεν θα ηθελε το Χ σερβις να ειναι πιο 'καλοπισμενο' κλπ κλπ
τωρα....δυστυχως.....αυτη η ελπιδα που λεει ο παπαχριστ......κοντευει να γινει ανεκδοτο.... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
argi.....καπου εκει νομιζω και εγω οτι ειναι η αληθεια......μαμω τους τζιρους που κανουμε μαμω.....
δλδ αμα εδειχνε η τιβου (οχι τωρα που ειμαστε οντως ασχημο θεαμα με νουμερο 35 ιστορικο παλαιολιθικης εποχης...... μιλαω για προ δεκαετιας....)
δεν θα ηθελαν ολοι να φαινονται καλυτεροι,δεν θα ηθελε το Χ σερβις να ειναι πιο 'καλοπισμενο' κλπ κλπ
τωρα....δυστυχως.....αυτη η ελπιδα που λεει ο παπαχριστ......κοντευει να γινει ανεκδοτο....Οσο και να φθηνηνει μια συμμετοχη παντα θα ειναι πολλα τα εξοδα για μια σωστη συμμετοχη σε ενα ολοκληρο πρωταθλημα ανεξαρτητος κλασης(το ξερεις και το ξερω).Αλλα ρε γμτ novasport 3-4-5-6κ.λ.π πριν τις 17:00 δεν δειχνουν τιποτα (νεκρος χρονος δλδ χωρις εσοδα για το συνδρομητικο),τοσο δυσκολο ειναι να φτιαχτει ενα κωλοβιντεακι στα προτυπα του motors tv 15-20 λεπτα να εχεις καπου να διξεις κατι ρε γμτ.Αυτοι δλδ με το μποουλινκ 'η το μπιλιαρδο τοσα πολλα λεφτα διαθετουν για προβολη 'η μηπως εχουν μεγαλυτερο κοινο.Εγω προσωπικα Δημητρη νομιζω οτι θα πρεπει να αρχισουν να δινουν καποιες απαντησεις σχετικα με το τι παιζεται με το θεμα nova...
Χωρις προβολη-χορηγους δεν παμε πουθενα!! -
Ο χρήστης alexrally έγραψε:
Aκουσα τον ΠΡΟΕΔΡΟ στο ραδιόφωνο.
Μιλησε για ποδοσφαιρο (;) ή κατι ψιλές που πε΄σανε στο γήπεδο (Γ΄εθνική, το πιο βρώμικο πρωτάθλημα της Ευρώπης).
Κριμα !!!Δικαιωμα του ειναι να τον ενδιαφερει το ποδοσφαιρο αλλα....λιγο και απο δω προεδρε τωρα που σε χρειαζεται πραγματικα το αθλημα!!
-
Η Ε.Π.Ε.Α. υφισταται?
http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=2472 -
εννοειται argi,δεν το συζητω.....το αθλημα εχει γινει πανακριβο γενικα(εκτος και αν το γυρισουμε ολοι σε ν1 ν0 χωρις σερβις ,οπως καποτε με σεμισλικ κλπ)
απο συμμετοχη,σερβις μετακινησεις διαμονες και τελευταιο το αμαξι ,λαστιχα,συντηρηση του,ζημιες....
χωρις χορηγους δεν παμε πουθενα(δεν πηγαιναμε για την ακριβεια)τωρα ειμαστε στο πουθενα.
νουμερα της ταξης των 20.000 ευρω ειναι φυσιολογικα για τα ελληνικα δεδομενα(δλδ λιγα ),εννοειται πως ουτε χιλιαρικο υπο τις παρουσες συνθηκες χωρις μεσο δεν βρισκεις ,
αλλα δεν νομιζω να πιστευουν ολοι οτι το αθλημα ειναι τοσο βλακωδες αναπτυγμενο που μονο με δικα σου λεφτα να πρεπει να τρεχεις,γιατι τοτε εχουμε παγκοσμια πρωτη και σε σκεπτικο-λογικη....
(στην ουσια λεω κατι που ισχυει ,οποτε λεω ποσο ασχημα εχουμε χειριστει το αθλημα.....)
Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011